Driftchef till PreZero Recycling
Bravura Sverige AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Vill du ha en nyckelroll i en framtidsbransch och samtidigt göra konkret skillnad för miljön? PreZero söker nu en driftchef till området Sydost – här får du leda ett operativt team, driva engagemang och förändring och vara med och forma framtidens återvinning. Låter det som något för dig? Då kan det här vara nästa steg i din karriär! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos PreZero Recycling. Om företaget PreZero Recycling är en ledande aktör inom återvinning och avfallshantering. De arbetar för att skapa hållbara lösningar genom innovativa och effektiva återvinningsprocesser. Med verksamhet i flera länder och en stark position på marknaden, är deras mål att minska avfall och maximera resurser genom den cirkulära ekonomin; Zero Waste. Bli en del av PreZero och gör skillnad – varje dag! De erbjuder dig: En ledarroll där du får möjlighet att sätta prägel och påverka verksamheten Gedigen introduktion och möjligheter till utveckling En arbetsplats där säkerhet, gemenskap och trivsel är i fokus En meningsfull roll där du bidrar till en mer hållbar framtid Arbetsuppgifter Rollen som driftchef i Sydost är nyinrättad och innebär att du, tillsammans med avdelningschefen, leder och utvecklar driftstödet för verksamheten i Sydost. Det här är en central position med fokus på struktur, samordning och ledarskap och med utrymme att påverka hur arbetet formas. Du har ansvar för att leda och stötta personalen i det dagliga arbetet, inklusive personaladministration och planering. Du hanterar även fakturor, reklamationer och ekonomisk uppföljning samt koordinerar service och reparationer av fordon. Rollen omfattar också utveckling av digitala system och dokumentation, liksom kundkontakt vid frågor och avvikelser. Tjänsten passar dig som vill vara nära verksamheten och bidra till att utveckla arbetssätt som fungerar långsiktigt. Rollen omfattar fem kontor i Kronoberg, Kalmar och Blekinge län och du kommer att vara ute i verksamheten, vanligtvis är det fyra resdagar i veckan vilka sker under arbetstid. Leda och utveckla driftstödet tillsammans med avdelningschefen  Central roll med fokus på struktur, samordning och ledarskap med utrymme att påverka arbetets utformning Leda och stötta personalen i det dagliga arbetet, inklusive personaladministration och planering Hantera fakturor, reklamationer och ekonomisk uppföljning Koordinerar service och reparation av fordon Behjälplig i kundkontakten vid avvikelser och frågor Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Några års erfarenhet av ledarskap med personal- och resultatansvar, gärna från drift- och produktionsmiljö såsom logistik, industri, bygg och/eller anläggning B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas och lyckas i rollen som driftchef behöver du vara en trygg och stabil ledare som skapar förtroende genom tydlig kommunikation och närvaro i vardagen. Du har en god förmåga att motivera och engagera dina medarbetare och du leder med både struktur och lyhördhet. Vi tror att du är självgående och ansvarstagande och att du trivs med att ta egna initiativ och driva saker framåt – även när allt inte är färdigpaketterat. Rollen kräver att du kan fatta beslut i vardagen och göra kloka prioriteringar när tempot är högt eller förutsättningarna förändras. Ett genuint intresse för miljöfrågor och för att bidra till en säker och hållbar arbetsmiljö ser vi som en självklarhet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Region Sydost, vilket innefattar orterna Kalmar, Karlshamn, Ljungby, Växjö och Älmhult Lön: Enligt överenskommelse  På PreZero ser de på mångfald som en av deras största styrkor och de strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. De välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Som en del av rekryteringsprocessen kommer utdrag ur belastningsregistret att begäras in för de kandidater som går vidare i processen.  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Sista datum för ansökan är 2025-06-15. Välkommen med din ansökan! #Specialist

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Butikschef - Göteborg
Beltrami Recruitment AB
Chefer inom handel

Vintage & Friends söker butikschefer till Göteborg Om oss Vintage & Friends har snabbt etablerat sig som Stockholms bästa och roligaste secondhand- och vintagemodebutiker med sina två AA-lägen i city. Vi har blivit en självklar destination för modeälskare som söker unika plagg, personlig stil och hållbara alternativ. Med grundarna Eric Hammel och Johan Graffner i spetsen – båda med över 25 års erfarenhet inom retail och mode – är vi nu redo att expandera ytterligare. vintageandfriends.se Om rollen Som butikschef hos Vintage & Friends har du det övergripande ansvaret för butikens dagliga drift, försäljning och teamledning. Du är en ambassadör för vårt koncept och varumärke, och spelar en central roll i att skapa en varm, inspirerande och inkluderande atmosfär för våra medarbetare och kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för den dagliga butiksdriften Leda, coacha och inspirera butiksteamet Säkerställa hög servicenivå och kundnöjdhet Arbeta aktivt med försäljning och sortiment Planera och genomföra aktiviteter Vi söker dig Som har minst tre års erfarenhet som butikschef eller i en annan ledande roll inom retail. Du är en naturlig ledare med hög energi, god struktur och ett starkt driv. Du trivs med att ta ansvar, inspirera andra och arbeta mot tydliga mål. Som person är du social, utåtriktad och trygg i ditt ledarskap. Du har ett genuint intresse för mode, särskilt inom vintage och secondhand, och du har en god känsla för stil och trender. Arbetet kan periodvis vara fysiskt krävande, så god fysisk och mental uthållighet är viktigt. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en nyckelroll i ett växande och passionerat företag med höga ambitioner. Du får möjlighet att vara med och forma framtiden för Vintage & Friends. Hos oss får du arbeta i en kreativ och dynamisk miljö där mode, hållbarhet och personlighet står i fokus. Du blir en del av ett engagerat team som tillsammans skapar en inspirerande kundupplevelse varje dag. Placering: Göteborg Anställningsform: Tillsvidare, heltid Tillträde: Enligt överenskommelse – omgående eller i september-2025 Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Välkommen med din ansökan!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Interim IT-Chef - Järfälla

En offentlig organisation har behov av en interim avdelningschef för digitalisering, innovation och IT i väntan på att en permanent lösning tillsätts. Avdelningen för digitalisering, innovation och IT består av cirka 30 medarbetare och ansvarar för organisationens IT-infrastruktur (outsourcad), IT-support samt digitaliserings- och innovationsarbete. Den är organiserad i tre enheter: en IT-enhet med tjänsteområdesansvariga (leverantörsstyrning), förvaltningsledare (systemförvaltning) och kundansvariga (klagomål och ärendeeskalering); samt två enheter för digitalisering/innovation och support. För närvarande har avdelningschefen 17 direktrapporterande medarbetare. Uppdraget omfattar bland annat att: • Leda, utveckla och samordna IT-verksamheten tillsammans med ledningsgruppen, både strategiskt och operativt • Vidareutveckla den befintliga förvaltningsmodellen (PM3 och ITIL används) • Samverka med verksamhetens intressenter för att integrera förbättringsarbete och skapa gemensam struktur för prioritering • Förbättra processer, rutiner och arbetssätt i syfte att främja ett lärande klimat • Säkerställa kvalitetssäkrad leverantörsstyrning • Ha personal-, ekonomi- och arbetsmiljöansvar för hela avdelningen Utöver det operativa chefskapet omfattar uppdraget även en genomlysning av avdelningens kompetensbehov, resursbehov och organisationsstruktur. Förväntat resultat Leda det dagliga arbetet i avdelningen med målet att säkerställa en god arbetsmiljö. Krav på dokumentation Endast dokumentation som ryms inom det ordinarie chefsuppdraget. Hantering av personuppgifter Personuppgifter kopplade till medarbetares anställning kommer att hanteras. Obligatoriska krav • Akademisk examen inom IT eller motsvarande erfarenhet/utbildning som bedöms likvärdig • Dokumenterad chefs- och ledarerfarenhet, gärna från både privat och offentlig sektor, med personal- och ekonomiansvar • Erfarenhet av arbete med outsourcad IT-verksamhet • Erfarenhet som gett teknisk förståelse och kompetens för IT-infrastruktur och systemutveckling • Erfarenhet av att leda organisationer i förändring • Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt • Förmåga att växla mellan ledarskap och chefskap efter behov • Erfarenhet av att hantera personalfrågor i förändringssituationer Meriterande krav • Erfarenhet av moderna teknologier inom t.ex. IT-säkerhet eller dataområdet • Förståelse för, och erfarenhet av, arbete i agila organisationer Referensuppdrag Två uppdrag som visar relevanta erfarenheter. Beskrivning ska inkludera: • Uppdragets namn och typ • Uppdragets omfattning • Namn på involverad konsult/konsulter • Beskrivning av planering, genomförande, resultat och uppföljning • Tidsperiod (start- och slutdatum) Referenser Kontaktuppgifter till två referenspersoner från relevanta uppdrag Tillträde och ansökan Startdatum:2025-06-15 Slutdatum:2025-12-31 Option:2026-07-01 Ansök senast:2025-06-05 Distansarbete: Hybrid Ort: Järfälla Kontaktperson: 0790 062 711 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Erfaren verksamhetschef 75%
Skånes Nord Ost Kooperativ Ekonomisk Fören
Chefer inom socialt och kurativt arbete

Vi är ett kooperativt bolag med ett 20 tal brukare och ca 100 personal. Arbetsuppgifter: administrativa uppgifter, kundkontakter, personalansvar och arbetsmiljöansvar. www.snok.nu

15 maj 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Restaurangchef Funäsdalen
Brödernas Group AB
Restaurang- och kökschefer

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen eller ett företag där det går snabbt att växa? Då har du kommit rätt! Vilka är Brödernas? Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr och till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränsen. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 55 öppnade enheter i Sverige. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Restaurangchef hos oss? I tjänsten ingår huvudansvar för driften och personalen på restaurangen, vanligtvis ca 15 anställda. Du jobbar med att utveckla dina medarbetare, ger dem vägledning så att dem kan växa genom delegering av arbetsuppgifter. Du har även huvudansvaret för lönsamheten och resultatet för enheten.  Bland annat ingår följande ansvar i tjänsten: Service Inköp Leveranser Attestera fakturor Schemaläggning Prognos och personalkostnad Lokal marknadsföring och rekrytering Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av en ledande roll inom restaurangbranschen sedan tidigare. Du ska vara serviceinriktad, lösningsorienterat och klara av att behålla helhetsgreppet i ett högt arbetstempo. Du är stresstålig, driftig och bra på att leda och utveckla din personal. Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you hungry for new challenges, a career in the restaurant industry or a company where you can grow fast? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north and to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's border. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 55 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as Restaurant Manager with us mean? The service includes the main responsibility for the operation and staff of the restaurant, usually about 15 employees. You work to develop your employees, give them guidance so that they can grow by delegating tasks. You also have the main responsibility for the profitability and the result for the unit. Among other things, the following responsibilities are included in the service: Service Purchase Deliveries Certify invoices Scheduling Forecast and personnel costs Local marketing and recruitment Who are you? We are looking for you who have previous experience of a leading role in the restaurant industry. You must be service-oriented, solution-oriented and able to maintain the overall grip at a high work pace. You are stress-resistant, enterprising and good at leading and developing your staff. What do we offer? A leading role in Sweden's fastest growing restaurant chain. We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities for development with the company. Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Driven Apotekschef till Apotek Hjärtat ICA Maxi Eskilstuna
Apotek Hjärtat AB
Chefer inom handel

Därför ska du jobba hos mig, Regionchef Aram El Khoury Välkommen till Apotek Hjärtat och region 11 i Mälardalen Söder! Regionen består av 19 apotek som hjälper varandra i vardagen. Du kommer att tillhöra en grupp engagerade chefer som stöttar varandra, samarbetar och sprider positiv energi för att tillsammans leverera toppresultat. Jag söker nu en apotekschef till regionens största apotek som ligger innanför matbutiken och har öppet alla dagar 8-20. Är det du? Som Regionchef vill jag skapa en grupp som har högt i tak och god stämning. För mig är det viktigt att arbeta mot uppsatta mål med struktur och god framförhållning i nära samarbete med apotekschefer, regionala resurser och nyckelroller. Jag söker dig som är en positiv, engagerad och ansvarsfull ledare som brinner för kundmöte och försäljning samtidigt som du har en trivsam arbetsmiljö och god kvalitet på plats. Här gäller det att skapa bra laganda där alla bidrar med sina kunskaper för att tillsammans nå uppsatta mål. Det är även viktigt att du är en kommunikativ apotekschef som ser helheten för Apotek Hjärtat och kan samarbeta väl med dina chefskollegor, särskilt gällande bemanning. Tjänsten är en tillsvidareanställning som apotekschef. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Så här jobbar en Apotekschef på Hjärtat! Du har det övergripande ansvaret för resultat-, drift-, personal- och farmaceutiska frågor på ditt apotek. Din främsta arbetsuppgift är att uppnå ditt apoteks ekonomiska mål tillsammans med ditt team. För att nå dit coachar och motiverar du personalen i deras dagliga arbete och utveckling. Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtatapotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap. Det här är du! Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är en erfaren ledare och vill dela med dig av dina kunskaper till dina nya framtida Hjärtatmedarbetare. Du är en drivkraftig ledare med ett affärsmässigt tänkande. Du är effektiv, initiativrik, mål- och resultatorienterad och ser verksamheten utifrån ett helhetsperspektiv. Som apotekschef har du förmågan att motivera, stödja och utveckla din personal. Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där vi erbjuder dig individanpassad kompetensutveckling och där du har ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-07-31 Kontaktperson: Regionchef Aram El Khoury, 070-277 51 12 Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!

15 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Avdelningschef inom Elkraft och distribution till WiseGate Consulting!
Sodajo Consulting AB
Produktionschefer inom tillverkning

Är du en driven ledare inom elkraft och distribution som vill ta ansvar för att utveckla och leda en viktig verksamhet inom ett växande företag? Hos WiseGate får du en central roll i företagets satsning på långsiktig tillväxt inom detta marknadssegment, där din expertis och ledarskap blir avgörande för framtida framgångar! Information om tjänsten I rollen som avdelningschef inom elkraft och distribution på WiseGates kontor i Malmö kommer du att ha ett övergripande ansvar för att utveckla och expandera verksamheten i Sverige, med ett särskilt fokus på Region Syd. Du kommer att rapportera direkt till företagets VD, där du ges möjlighet att påverka både den interna och externa utvecklingen för din region, som i dagsläget främst utger Malmö och Helsingborg. Din roll innebär att du leder arbetet för att öka kundbasen, expandera den geografiska närvaron och säkerställa ett nära samarbete med andra delar av företaget. Tjänsten innebär resor, men vi ser stor fördel i att du utgår från Malmö-kontoret, där ett härligt och engagerat team längtar efter att välkomna just dig! Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Sodajo Consulting, men att du anställs direkt hos WiseGate. Du erbjuds En ledande och inflytelserik roll där din erfarenhet är avgörande för företagets framgång. Möjlighet att påverka utvecklingen av verksamheten och skapa långsiktiga resultat. Ett eget ansvar för verksamhetens expansion och dess kundrelationer. En aktiv roll i företagets framtida tillväxt där du bidrar till övergripande strategi och utveckling. En spännande och varierad arbetsvardag där ditt ledarskap och driv är framgångsfaktorn till att utveckla både dig själv och andra. Arbetsuppgifter Leda och utveckla verksamheten nationellt med fokus på kundbas, geografisk närvaro och affärstillväxt. Styra och följa upp verksamhetens ekonomiska resultat, projekt och medarbetarutveckling. Bidra till företagets strategi och övergripande utveckling inom affärsområdet elkraft och distribution. Aktivt driva kundvård och kundbearbetning för att skapa långsiktiga affärsrelationer. Fungera som uppdragsansvarig i projekt och säkerställa att projektens framdrift följs upp noggrant. Kompetenskrav Vi söker dig som: Har en gedigen teknisk bakgrund, gärna som civil- eller högskoleingenjör med inriktning på elkraft eller motsvarande. Har erfarenhet från konsult- eller entreprenadbranschen och som har ett brett nätverk inom elkraft och/eller elteknik. Har erfarenhet av arbete i en ledande roll, som chef, projektledare eller uppdragsansvarig. Är resultatinriktad, har god strategisk förmåga och kan driva förändring och affärsutveckling. Har hög social kompetens och trivs med att arbeta med både interna och externa aktörer. Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Har B körkort. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som gruppchef inom elkraft och distribution hos WiseGate är du en stark ledare med goda kommunikationsfärdigheter och ett strategiskt tänkande. Du motiveras av att engagera dina medarbetare och har lätt för att ta beslut. Vidare är du affärsmässig och uppskattar att arbeta i en dynamisk och förändringsbenägen miljö, och är redo att fortsätta både din professionella och personliga utveckling! START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Malmö URVAL: Sker löpande Om WiseGate: https://wisegate.se/om-oss/ Kontakt Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sofie Jonsson [email protected] 076 146 45 34

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Restaurangchef
Rekryteringsgruppen i Stockholm AB
Restaurang- och kökschefer

Rekryteringsgruppen söker en restaurangchef till vår kund som är en populär och framgångsrik restaurangkedja med ett 40-tal restauranger belägna i hela landet. Nu öppnar dom upp tre nya restauranger i Stockholm. Denna roll är perfekt för dig som har gillar ledarskap, har sinne för service och är passionerad för mat och till att ge den bästa gästupplevelsen. Ansvarsområden Ansvara för daglig drift och säkerställa hög servicenivå. Personalansvar inklusive rekrytering, utbildning och schemaläggning. Upprätthålla hög standard för hygien och säkerhet i enlighet med gällande riktlinjer. Kvalifikationer och Erfarenheter Flera års erfarenhet av ledande position inom restaurang eller liknande bransch. Starkt affärsmannaskap med beprövade färdigheter i ekonomisk uppföljning. God förståelse för kundservice och förmåga att hantera kundrelationer effektivt. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Personliga Egenskaper Ledarskap: Förmåga att inspirera och leda ett team mot gemensamma mål. Problemlösare: Analytisk och skicklig på att snabbt identifiera och lösa problem. Kommunikativ: Stark och tydlig kommunikation med både personal och gäster. Flexibel: Anpassningsbar till förändringar och varierande arbetsförhållanden. Vår kund erbjuder En välplanerad onboarding där man får upplärning av andra restaurangchefer i koncernen.  Stora möjligheter att utvecklas internt genom olika trainee-program.  Kollektivavtal Anställningsform: Heltid som tjänsteman Tillträde: Löpande Arbetstider: Varierande, inklusive kvällar och helger Lön: Individuell lönesättning och en bra bonusmodell baserad på uppnådda mål. Plats: Stockholm Är du redo för nästa steg i karriären och vill spela en nyckelroll i en dynamisk och inspirerande miljö? Skicka in din ansökan via vår rekryteringsplattform. Vi ser fram emot att höra från dig! Observera att vi endast accepterar ansökningar via vår rekryteringsplattform. Sökord: restaurangchef, ledarskap, gästservice, Stockholm, restaurangjobbOm Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen etablerades 2001 och är ett auktoriserat bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar personal till flera branscher inklusive restaurang, industri och kontor. För mer information, vänligen besök vår hemsida på www.rekryteringsgruppen.com.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Lagerchef
B3 Personal AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Om B3 Personal AB Företaget grundades 2014. Företagets värdering är att alltid utveckla branschen i nya områden och göra saker bättre samt leverera en prestation som överstiger kundens förväntningar. Glöd, glädje och generositet är de värdeord som genomsyrar och inspirerar våra dagliga handlingar, kommunikation och beslut för att uppnå en bättre prestation.Vi är är auktoriserade i bransch- och arbetsgivarorganisationen Kompetensföretagen – en kvalitetsstämpel för dig och för oss. Om tjänsten Operativ lagerchef till ledande logistikaktör – vikariat i norra StockholmStart: Tidig höst 2025 Omfattning: Heltid, vikariat 1år Plats: Norra StockholmB3 Personal AB söker nu en engagerad och närvarande lagerchef till ett vikariat hos en av våra kunder – en väletablerad aktör inom 3PL med stark tillväxt och fokus på kundanpassade logistiklösningar. Tjänsten är placerad i norra Stockholm och innebär ett helhetsansvar för den dagliga driften av ett större lager med cirka 7 medarbetare, inklusive tre arbetsledare.Om rollenDu kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa en effektiv och kvalitativ lagerverksamhet. Rollen är operativ med hög närvaro i driften och innebär ansvar för planering, bemanning, arbetsmiljö och kontinuerlig utveckling av processer. Du ingår i den lokala ledningsgruppen och arbetar nära både interna funktioner och kundtjänst.Exempel på arbetsuppgifter: - Leda och coacha personal i det dagliga arbetet - Hålla dagliga driftmöten och säkerställa bemanning utifrån prognoser - Ansvara för personalfrågor såsom samtal, löner, rehab och fackliga kontakter - Arbeta med ständiga förbättringar inom logistik och lagerprocesser - Följa upp produktivitet och arbeta mot kostnadseffektivitet - Driva arbetsmiljö- och fastighetsfrågor - Vara en aktiv del i ledningsgruppen Vem söker vi?Vi söker dig som är en trygg, synlig och lösningsorienterad ledare med erfarenhet av att driva lagerverksamhet i en snabbrörlig miljö. Du har god förståelse för logistikflöden och trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med strategiskt ansvar.Vi ser gärna att du har: - Flerårig erfarenhet som chef inom lager/logistik - Vana att leda personal - Erfarenhet av snabbrörliga logistikflöden och kundanpassade lösningar - God förståelse för arbetsrätt, kollektivavtal och arbetsmiljöarbete - Goda kunskaper i lagersystem och MS Office - Flytande svenska och engelska i tal och skrift - B-körkort - Meriterande: Erfarenhet från 3PL, Ongoing WMS och N-shift Om B3 Personal ABB3 Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Vi arbetar nära våra kunder och kandidater för att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten. Läs mer om oss på www.b3p.se.

14 maj 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Skadeverkstadschef till Bilia - Vinsta/Vällingby
Fordonsakademin Sverige AB
Produktionschefer inom tillverkning

Har du erfarenhet av ledarskap och ett starkt intresse för service, samtidigt som du motiveras av att effektivisera och utveckla verksamheten för att nå höga resultat? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som senior skadeverkstadschef till Bilia Personbilar i Vinsta/Vällingby. Är du rätt person? Sök tjänsten redan idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bilia Personbilar.  Om Bilia Personbilar  Bilia Personbilar är det största bolaget inom Biliakoncernen och vi samarbetar med nybilsvarumärkena: Volvo och Nissan. Vi erbjuder nya och begagnade personbilar och transportbilar, tillbehör och reservdelar, originalservice och reparationer, däckhotell, bilglasreparationer och andra verkstadstjänster. Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Mälardalen. Om tjänsten Som Skadeverkstadschef ansvarar du för den totala driften av skadeverkstaden. Det innebär att du har fullt uppföljnings-, budget- och resultatansvar. Du kommer även att ha personal- och arbetsmiljöansvar för dina medarbetare; vilket bl.a. innebär att leda och fördela arbetsuppgifter och säkerställa en bra arbetsmiljö. Mycket fokus kommer att ligga på själva ledarskapet och processarbete, vilket innebär att coacha medarbetarna samt vidareutveckla befintliga rutiner och skapa en effektiv verkstad. Vidare jobbar du kontinuerligt för en stark organisation med gott samarbete avdelningarna och verkstäderna emellan.  Den här rollen ger dig en unik chans till professionell tillväxt och karriärutveckling!  Kvalifikationer För denna tjänst vill vi att du ska ha erfarenhet av liknande arbete som inneburit personal- och resultatansvar med framgångsrikt ledningsarbete och goda resultat. Det krävs också att du har branscherfarenhet och biltekniska kunskaper.  Vi söker dig som är en naturlig coach och intresserad av ledarskaps- och arbetsmiljöfrågor. Du tar vara på det som fungerar bra, är lyhörd och genomför förbättringar. Att hålla en hög kvalitet är viktigt för dig och du har god planerings- och prioritetsförmåga. Du trivs med ett högt tempo samt omväxling och variation i arbetet. Vidare inspirerar utmaningar dig och du har förmåga att skapa god stämning och laganda.  Ansökan I denna rekrytering samarbetar Bilia med Fordonsakademin och frågor om tjänsten och processen besvaras av Johanna eller Matteus: Johanna Aslan, 0738558647 [email protected] Matteus Gebrael, 0728536226 [email protected] Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Vår erfarenhet sträcker sig över flera decennier, och vi har hjälpt både företag och individer att hitta den perfekta matchningen genom vår professionella rekrytering och bemanningstjänster. Som en del av Arenakoncernen, med över 160 kontor i Sverige, strävar vi alltid efter att sprida positiv utveckling för alla parter genom kompetenshöjning och långsiktiga lösningar. Vårt arbetssätt och våra värderingar Vårt mål är att säkerställa rätt matchning mellan företag och arbetssökande genom att arbeta personligt och med stort engagemang. Vi sätter lagenligt stor vikt vid professionalism och långsiktigt samarbete, vilket garanterar framgångsrika och hållbara resultat.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025