Butikschef - Göteborg

. Infinity HR är ett rekryterings- och konsultbolag med en enkel filosofi. Vi tror på rätt person, med rätt pannben till rätt företag! I alla rekryterings- och search-processer vi gör är vårt jobb att identifiera kandidater som har rätt mind-set, energi, driv, vision och värdegrund! För kunds räkning söker vi en engagerad, resultatinriktad och stilsäker butikschef till Göteborg! Som butikschef hos en av Sveriges ledande retailkedjor inom fashion får du chansen att driva en butik med starkt varumärke, trendigt sortiment och ett fantastiskt team. Om rollen Som butikschef är du ansvarig för att skapa en inspirerande butiksmiljö, motivera medarbetarna och säkerställa att varje kund får en förstklassig shoppingupplevelse. Du arbetar nära både dina medarbetare och regionchef för att utveckla butiken och driva försäljningen framåt. Ditt ansvar: • Leda och utveckla ett team av säljare och assisterande chefer • Ansvara för butikens försäljning, resultat och nyckeltal • Säkerställa visuella riktlinjer och ett attraktivt butikskoncept • Skapa ett arbetsklimat där alla känner sig sedda, inkluderade och engagerade • Planera bemanning, schemaläggning och rekrytering Vi söker dig som: • Har tidigare erfarenhet av ledande roll inom retail, gärna inom fashion • Är en naturlig ledare som inspirerar genom ditt engagemang • Har stark känsla för kundservice, stil och trend • Trivs i ett högt tempo och har god struktur i ditt arbete • Kommunicerar tydligt och professionellt på svenska (och gärna engelska) Ansök idag! Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Mårten Näsvall på e-mail; [email protected].

23 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Chef för avdelningen Främjande och utveckling
Skara Stift
Förvaltnings- och planeringschefer

Skara stiftsorganisation söker chef till Avdelningen för främjande och utveckling Skara stift är en del av Svenska kyrkan. Stiftet har omkring 588 000 invånare och drygt 57 procent är medlemmar i Svenska kyrkan. Vid stiftskansliet i Skara finns cirka 50 medarbetare som på olika sätt stödjer kyrkans lokala arbete och ca 90 personer totalt i stiftsorganisationen. Kansliet har sex avdelningar, där Avdelningen för kyrkoliv arbetar främjande med att stötta de 40 pastoraten och församlingarna runt om i stiftet, internt på stiftskansliet men också med internationellt arbete. Avdelningens arbete innefattar mycket fokus på utbildning med sikte på långsiktig uthållighet och inom ramen för Svenska kyrkans etiska regler. Som anställd i Svenska kyrkan får du chans att göra verklig skillnad och bidra till en hållbar samhällsutveckling med människovärdet i centrum. Skara stift är ett av totalt 13 stift inom Svenska kyrkan och är också Sveriges äldsta stift. Här vävs historia och nutid samman i en stor och variationsrik verksamhet. Om tjänsten Stiftsorganisationen söker nu en avdelningschef till den nya avdelningen Främjande och utveckling. Du kommer att leda ett arbetslag med engagerade och kunniga kollegor som tillsammans arbetar med stiftets uppdrag att stödja och främja församlingar och pastorat i hela stiftet. Som avdelningschef ansvarar du för avdelningens bidrag i biskopens visitationsmodell ”Vägen vidare”. Avdelningen arbetar med kompetensutveckling riktat till medarbetare i församlingar och pastorat, Svenska kyrkans unga, Svenska kyrkans Internationella arbete, relationer till vänstift, hållbarhetsfrågor och diakonal utveckling. Beredskapsfrågor och institutionssjälavård är andra verksamhetsområden. I avdelningen finns ca 15 tillsvidaretjänster varav tre stiftsadjunkter med arbetsställe vid Hjo folkhögskola och Stiftsgården Flämslätt. I ansvaret som avdelningschef har du arbetsmiljöansvar samt personal-, ekonomi och verksamhetsansvar. Du arbetar efter delegation från stiftsdirektorn.  I rollen ingår att leda, samordna och prioritera arbetsuppgifter för medarbetarna inom avdelningens olika verksamhetsområden. Detta görs bland annat genom att: Genomföra och leda avdelningsmöten för planering, avstämning och uppföljning. Ekonomisk planering och uppföljning. Ingå i stiftets ledningsgrupp. Tillsammans med stiftsdirektor förbereda och föredra ärenden till Stiftsstyrelsen. Är det här du? Du har dokumenterad chefserfarenhet och en god förmåga att samarbeta tillsammans med andra medarbetare och chefer. Du har teologisk kompetens och bred kunskap och erfarenhet om Svenska kyrkans verksamhet. Du är tydlig som ledare med ett tillitsbaserat ledarskap som främjar delaktighet och eget ansvar hos medarbetare. Du är visionär, lösningsfokuserad och har ett utvecklingsperspektiv. Andra egenskaper som värdesätts för tjänsten är att du är kommunikativ, trygg och stresstålig. Du har god förmåga att bygga relationer samt har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt god datavana. Du är medlem i Svenska kyrkan. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid placerad vid stiftskansliet i Skara. Skara stift strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten. För tjänsten krävs B-körkort. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes. Vi tar enbart emot ansökningar digitalt via vårt rekryteringsprogram Varbi senast den 24/8. Intervjuer är planerade att äga rum den 11/9 och 15/9. För mer information om Skara stift, se vår hemsida: http://www.svenskakyrkan.se/skarastift Mer upplysningar om tjänsten lämnas av stiftsdirektor Niklas Grahn, 0511-26245, [email protected] Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av HR-specialist Elin Wikström, [email protected] Facklig kontaktperson är Björn Carlstedt, Vision, 0511–28530, [email protected]

23 juni 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Platschef sökes i Göteborg!
Sodajo Consulting AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Är du en erfaren och strukturerad projektledare eller platschef med god förmåga att hantera komplexa projekt och skapa ordning i en dynamisk arbetsmiljö? Sodajo Consulting söker för vår kunds räkning en engagerad och självgående platschef med omgående start. Du kommer att spela en nyckelroll i ett pågående infrastrukturprojekt i centrala Göteborg, där du ges möjligheten att vara med och forma den operativa strukturen för ett av deras mest kritiska projekt. Här får du chansen att utvecklas i en arbetsmiljö där både tekniska färdigheter och en stark vilja att ta ansvar är avgörande för framgång. Notera att vi söker dig som kan starta omgående, som dessutom är taggad på att kliva in i ett projekt med högt tempo redan från start! Om vår kund Vår kund är ett innovativt och växande företag som specialiserar sig på komplexa undervattensprojekt. Med en stark teknisk kompetens och en passion för att lösa utmaningar under ytan, erbjuder de ett brett tjänsteutbud; inklusive dykarbeten, sjömätning, sugmuddring, undervattensrobotar, fotogrammetri och 3D-scanning av vattenfyllda tunnlar – med mera! Företaget har en stark företagskultur som bygger på ödmjukhet, samarbete och en gemensam passion för att lösa sina kunders problem under vattenytan. De arbetar med projekt av både nationell och internationell karaktär och har etablerat sig som en ledande aktör inom sitt område. Företaget har sitt huvudkontor i Falun men är verksamma på flera orter runt om i Sverige i spännande och innovativa projekt! Dina närmaste kollegor kommer att vara en tight ledningsgrupp som stöttar dig i din roll, i det dagliga möter du dykare, arbetsledare, projektledare med flera, där du nätverkar med interna och externa parter i projektets framfart! Information om tjänsten Som platschef kommer du att ta ansvar för ett omfattande projekt vid Liseberg kopplat till Västlänken. Du kommer att leda ett team om upp till 60 personer och säkerställa att alla delar av projektet levereras enligt uppsatta mål, tidsramar och kvalitetskrav. Projektet inkluderar bland annat schaktning, muddring, svetsning, betonggjutning samt annan teknisk och byggrelaterad arbetsledning. Ditt ansvar kommer att inkludera: Planering och strukturering av personal, material och utrustning. Säkerställa att all dokumentation är korrekt och att rapportering sker enligt gällande standarder. Leda och koordinera arbetet mellan olika arbetsgrupper och externa partners. Inrapportering av arbetsutförande och fakturering till relevanta aktörer Ansvara för projektets ekonomi, inklusive att säkerställa att projektet håller sig inom budgetramar. Du kommer att rapportera till projektledare och VD, samt arbeta tätt med arbetsledare för att säkerställa en smidig drift av projektet. Vi söker dig som: Har gedigen erfarenhet inom projektledning, gärna inom bygg och teknik, och har arbetat med projekt av större karaktär. Är strukturerad och kan hantera dokumentation, budgetansvar och uppföljning på ett effektivt sätt. Har god förståelse för avtals- och kravhantering, och kan läsa och tolka avtal för att säkerställa att alla krav uppfylls. Har en stark förmåga att leda team och bygga långsiktiga relationer med både interna och externa aktörer. Har erfarenhet av att arbeta med stora projekt och kan hantera både operativa och strategiska delar av ett projekt. Har erfarenhet av system för rapportering och fakturering, meriterande är erfarenheter inom NEXT, men det är inget krav för tjänsten. Är flexibel och trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik. Personliga egenskaper: Dina personliga kunskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Vi söker dig som är lösningsorienterad, självgående och har en stark vilja att leverera enligt höga krav. Du är kommunikativ och har förmågan att inspirera och motivera andra i ditt team, samtidigt som du kan hantera det administrativa och organisatoriska ansvaret för projektet. Du ser möjligheter där andra ser hinder och har förmågan att skapa ordning i en komplex arbetsmiljö! Vi erbjuder: En dynamisk och flexibel arbetsmiljö med möjlighet att påverka och utvecklas. Stöd och mentorskap från erfarna kollegor och en VD som är engagerad i projektet. Möjlighet att arbeta med ett spännande och betydelsefullt projekt som påverkar stora infrastruktursatsningar. En arbetsplats där energi, passion och lösningsorientering står i centrum. PLACERINGSORT: Göteborg START: OMGÅENDE URVAL: Sker löpande Kontakt: Har du erfarenheten och engagemanget vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vid frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare: Sofie Jonsson [email protected] 076 146 45 34

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
RESTAURANGCHEF - SEN STREET KITCHEN
Se ngroup AB
Restaurang- och kökschefer

SEN Street Kitchen är ett restaurangkoncept som återskapar de autentiska smakerna, dofterna och känslorna vid de livliga gatumarknader och precis som alla andra gatukök över hela östra Asien. Enkelt, snabbt, nyttigt och fräscht. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett genuint intresse för service, mat och dryck. Du drivs av att leverera resultat, men också inspirera, stötta och coacha dina medarbetare. Som person kan du arbeta självständigt och ta beslut. Du har ett starkt engagemang och vilja att lära dig nya saker. I tjänsten som Teamleader hos oss är du närvarande i den dagliga driften och du motiveras av att leverera service och kvalité på högsta nivå. I arbetet ingår: Utbildning av personal. Schemaläggning. Beställning av varor Coacha och stötta medarbetare. Skapa en positiv och attraktiv arbetsmiljö. Arbeta mot budget och uppsatta mål. Vad kan vi erbjuda dig? En grundlig utbildning som ger dig bra verktyg att komma igång. Jobba tight med ett mycket glatt och drivet team. Interna utbildningar. Möjlighet att utvecklas inom företaget Är du vår nya stjärna? Skicka in din ansökan så berättar jag mer! En inskickad video är högt betydande för oss. SEN STREET KITCHEN tillhör SENGROUP som är en asiatisk restaurangkoncern med rötterna i Stockholm. Idag har vi 9 restauranger i 6 olika städer, från Umeå i norr till Värnamo i söder. Vi vill erbjuda våra kunder välsmakande och kvalitativ mat med inspiration från Sydasien där våra olika koncept skapar ett stort utbud av rätter, smaker och råvaror. Välkommen med din ansökan så berättar jag mer för dig!

23 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Biträdande rektor
Föräldrakooperativet Nils Holgerssonskolan Ekono
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Biträdande rektor till friskola med kulturprofil Nils Holgerssonskolan är en friskola med kulturprofil i Simrishamn. Här går 214 elever från förskoleklass till årskurs 9 och vi har en personalstyrka på runt 40 engagerade medarbetare. Sedan 1996 har vi erbjudit en kreativ och akademisk fostran. Skolan drivs som ett föräldrakooperativ med stark gemenskap. Om rollen Som biträdande rektor ingår du i skolans ledningsgrupp och arbetar nära rektor för att säkerställa en trygg och utvecklande skolvardag. Du har operativt ansvar för delar av verksamheten – exempel på områden kan vara elevhälsa, viss undervisning, personal och fritidshem – och kan vid behov agera rektorns ställföreträdare. Du leder, utvecklar och följer upp skolans kärnprocesser inom ditt ansvarsområde i nära samarbete med rektor och elevhälsoteam. Huvudsakliga ansvarsområden Driva pedagogisk utveckling och kvalitetssäkring i enlighet med skollag och läroplan i samråd med rektor Operativt ansvar för utpekade områden Personalansvar inom ditt område, inklusive arbetsmiljö, schemaläggning och vikarieresurser Budgetansvar och ekonomisk uppföljning i dialog med rektor Stödja fritids- och elevverksamhet: planering, struktur och utveckling Vara en synlig, närvarande och relationsskapande ledare för elever, vårdnadshavare och personal Samverka med rektor, skolledningsteam, administration, elevhälsoteam, styrelse och andra relevanta externa aktörer Vi söker dig som Är legitimerad lärare med erfarenhet inom skola och ledarskap Har goda kunskaper i skolans styrdokument, budget och organisationsutveckling Har tidigare erfarenhet av operativt skolledarskap, inklusive personalansvar Är en närvarande, tydlig och varm ledare – både relations- och resultatinriktad Trivs i en mindre skolenhet där samarbete och kreativitet är centrala värden Vi erbjuder Ett meningsfullt ledarskap där barns bästa alltid står i centrum Ett entusiastiskt team med hög kompetens och hjärta Stöd och tillitsfull samverkan med rektor och styrelse En arbetsmiljö präglad av skratt, omtanke och professionell utveckling Möjlighet att vara med och forma skolans kultur, arbetssätt och framtid Praktiskt om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare, heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Placering: Nils Holgerssonskolan, Simrishamn Sista ansökningsdag: 16 juli 2025 Ansökan Skicka CV, personligt brev och referenser till Henric Appelkvist, Skolchef & styrelseordförande: [email protected]. Vi läser ansökningar och genomför intervjuer löpande. Välkommen att, tillsammans med oss, forma framtidens skola! Vi lyfter tillsammans. Vi flyger tillsammans. Vi landar tillsammans.

23 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Köksmästare - Quality Hotel Grand Borås
Nordic Choice Commercial Services AB
Restaurang- och kökschefer

Det finns en anledning till att det är just du som önskar bli en del av Strawberry. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 18.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Quality Hotel™ är en del av Strawberry. Är du redo att skapa oförglömliga upplevelser? Quality Hotel Grand i Borås letar efter en erfaren kökschef! Vi är ett team som brinner för mat och skapar minnesvärda matupplevelser för våra gäster. Vi strävar efter kvalitet, innovation och förstklassig service. Nu söker vi en talangfull kökschef att leda vårt kulinariska team. På Grand är vårt köksteam fördelat på Frukost, Lunch, Bankett och A La Carté och som kökschef blir du spindeln i nätet. Vi har ett starkt team idag som behöver stöd i form av ledarskap, beställningar, planering och struktur men samtidigt uppstötning i den dagliga köksdriften och en kollega i köket. På Schemat arbetar du en en kväll i veckan och helger när bokningar kräver din närvaro, du förväntas vara närvarande på stora banketter och middagar. Vad du kommer att göra: • Ansvara för hela köket vid alla måltider (frukost, lunch, a la carte, bankett) från meny till servering – kvalitet och presentation är A och O! • Se till att alla rätter konsekvent håller högsta kvalitet enligt de av Quality satta koncept. • Leda och utbilda kökspersonalen i en positiv och konstruktiv arbetsmiljö • Övervaka och optimera kökets budget, inklusive inköps- och personalkostnader • Bokslut som infattar inventering och kostnadsanalys. • Personalplanera och schemalägga. Detta är en tillsvidareanställning på 100%, med tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten innebär varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger. Här kommer du att lyckas om du är: Som ledare inom Strawberry förväntas du efterleva kulturen genom att skapa energiska team och engagerande arbetsplatser som gör att människor älskar att komma till jobbet. Du bygger broar genom relationer, samarbete och förtroende. Du äger genom att fatta beslut med företagets bästa i åtanke, sätta tydliga mål och hålla dig själv och andra ansvariga för att uppnå resultat. Du visar vägen med vision och syfte, och utvecklar potential genom att maximera individuella styrkor för att hjälpa andra att nå sin fulla potential. Bonuspoäng för: • Erfarenhet från ledande befattning i storproduktion från hotell, restaurang- eller bankettkök • Flexibilitet och pålitlighet, med ett genuint intresse för mat och service • Förmåga att se möjligheter i utmaningar, hantera stress och hålla hög kvalitet även under press • Bekväm med att hantera flera uppgifter samtidigt och att fatta självständiga beslut • Administrativa kunskapar i driftplaneringo och personalplanering • Vi värdesätter styrkan i mångfalden inom Strawberry. Olika bakgrunder, erfarenheter och idéer skapar en unik och inspirerande arbetsmiljö Vad vi erbjuder: • En spännande och varierad arbetsmiljö med högt tempo • Verktyg och stöd för att växa både professionellt och personligt • Personalrabatter och friends & family-priser på våra 200+ hotell • Fyra gratis hotellnätter per år. • 25 % rabatt på mat och dryck på alla våra restauranger och barer • Fantastiska erbjudanden på upplevelser, resor, shopping och mycket mer! • Tillgång till hotellets gym för träning. • • Om oss Vi är Strawberry. Vi skapar tusentals upplevelser varje dag på våra mer än 245 hotell, 120 restauranger, 20 spa och mycket mer. Det är vårt team på 20 000 passionerade individer från över 166 olika länder som gör det möjligt. Strawberry är byggt på våra kärnvärden: energi, mod och entusiasm. Redo att påbörja en spännande resa med Strawberry? Ansök idag för att vara med och skapa oförglömliga upplevelser! Ansökningar granskas löpande, och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Intervjuer genomförs fortlöpande.

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Platschef till Evergreen Garden Care i Sösdala sökes!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Personal- och HR-chefer

Vill du leda med hållbarhet och Innovation? Vill du utvecklas i karriären och bli en nyckelperson i en organisation som arbetar för en grönare framtid? Vill du leda med hållbarhet och Innovation? Vill du utvecklas i karriären och bli en nyckelperson i en organisation som arbetar för en grönare framtid?Evergreen Garden Care söker nu en erfaren och driven Platschef till sin produktionsanläggning i Sösdala. Här får du möjlighet att kombinera ledarskap, utveckling och hållbarhet i en roll där du verkligen gör skillnad! Med ett engagerat och inspirerande ledarskap skapar du en säker, inkluderande och motiverande arbetsmiljö där både medarbetare och samarbetspartners trivs och presterar på topp. Din tydliga kommunikation och förmåga att bygga förtroende blir avgörande för att driva verksamheten framåt och möta framtidens utmaningar. Det här är rollen för dig som: • Vill vara en del av ett hållbart företag med visionen att skapa värde genom innovation. • Har en passion för att leda och utveckla både människor och processer. • Söker en central och ansvarsfull roll där du får möjlighet att påverka och göra skillnad varje dag. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Leda och utveckla verksamheten • Ansvara för arbetsmiljö och säkerhet på produktionsenheterna • Säkerställa att produktionsmål och kvalitetsstandarder uppnås • Budgetansvar samt uppföljning av resultat och nyckeltal • Planera och genomföra underhåll och driftoptimering • Stödja och utveckla medarbetarna i produktionsteamet • Säkerställa goda samarbeten med interna och externa parter • Hantera inköp och materialförsörjning för produktionen DETTA SÖKER VI Vi söker dig som: • Har flera års erfarenhet från en liknande roll inom en producerande verksamhet, gärna inom jordbruks- eller industrisektorn • Har en god produktionsteknisk förståelse med god vana för produktionsoptimering. • Är en naturlig ledare med god kommunikativ förmåga • Har god förståelse för arbetsmiljö, säkerhet och hållbarhet inom produktion • Är van vid att arbeta med budget och ekonomiska uppföljningar • Är strukturerad, målmedveten och har förmåga att optimera och planera processer • Har erfarenhet av att leda och utveckla team samt hantera förändringsarbete • Delar vår syn på hållbar utveckling och är engagerad i att bidra till en cirkulär ekonomi och en mer hållbar framtid Om enheten: Du kommer till en välfungerande verksamhet med ca 15 medarbetare samt säsongsanställda, fördelade på anläggningen i Sösdala samt tre torvmossar i Skåne. Du blir en del av ledningen för Supply Chain i Skandinavien och rapporterar till Johanna Fridsén, Supply Chain Director. Eftersom koncernspråket är engelska och du arbetar i en flerspråkig miljö, krävs goda kunskaper i engelska. Enheten står inför spännande förändringar med fokus på tydlig riktning, delaktighet och fortsatt utveckling. Anställningen är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader. Om våra mål: Evergreen Garden Care strävar efter att skapa grönare och bättre miljöer för hälsosammare liv. Vi arbetar strategiskt och strukturellt för att förbättra hela värdekedjan, från råvara till den färdiga produkten hos våra konsumenter. Fokus ligger på att öka användningen av återvunnet material och råvara i förpackning, produkt och odlingssubstrat, med målet att underlätta hållbara val och nå klimatneutralitet 2035. Är du redo att anta utmaningen och leda enhetens resa framåt? Vi ser fram emot att välkomna dig till Evergreen Garden Care! Välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

23 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Vikarierande butikschef till Västerås, Smedjegatan
Synoptik Sweden AB
Chefer inom handel

Är du försäljningsdriven och gillar att arbeta till största del operativt i nära samarbete med ditt team? Vill du arbeta i en spännande bransch med en mix av både mode och ögonhälsa? Nu söker vi på Synoptik en vikarierande butikschef till vår butik på Smedjegatan i Västerås! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som butikschef på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ En spännande utmaning där du driver både detaljhandelsförsäljning och optisk verksamhet ➜ Ett team som du leder och coachar i en driven och positiv anda mot butikens försäljningsmål ➜ Möjligheten att arbeta med långsiktiga kundrelationer bl.a. genom vårt glasögonabonnemang ➜ Kunskap kring optik, ögonhälsa samt bågförsäljning ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina butikschefskollegor i regionen   Som butikschef på Synoptik agerar du med medarbetaren, bolaget och kundens bästa i åtanke. Du ansvarar för att butikens kunder får utmärkt service, att medarbetarna i ditt team når sin fulla potential och att butiken är lönsam. Du följer Synoptiks arbetssätt och koncept samt delar med dig av ditt kunnande om produkter och tjänster till både medarbetare och kunder.    Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som har arbetat som butikschef inom detaljhandeln tidigare och har du dessutom erfarenhet från optikbranschen är det meriterande. Vi söker dig som drivs av försäljning och tänker och agerar affärsmässigt i alla lägen. Vi tror att du passar som butikschef hos oss om du är kommunikativ och har förmågan att bygga team. Som butikschef hos Synoptik är man en del av sitt säljteam och känner en glädje i att skapa lyckosamma kundmöten! Tjänsten är ett vikariat på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vikariatet löper sedan till och med 31 december 2025. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår regionchef Raymon Reinholdsson på 0702 817 623. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan!   ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Vi söker butikschef till Guldfynd i Kiruna
Iduna AB
Chefer inom handel

Är du en driven ledare som gillar försäljning? – Då är det dig vi söker!   Guldfynd öppnar ny butik i Kiruna och därför söker vi dig som vill leda vårt team till succé! I rollen som Butikschef kommer du ha personal- och resultatansvar och i tätt samarbete motiverar och leder du dina medarbetare så att ni tillsammans når butikens uppsatta mål.   Kort och gott:  Du är där det händer, när det händer.   Vi söker dig som med goda resultat har tidigare erfarenhet av ledande befattning, gärna från detaljhandel. Förutom att vara en duktig ledare vill vi även att du tycker det är kul att sälja och serva våra kunder och ge dem en upplevelse utöver det vanliga. För att lyckas i rollen vet vi av erfarenhet att det är viktigt med positiv inställning och ett högt engagemang. Att du att du har en hög energinivå och sprider glädje omkring dig samtidigt som du gillar struktur, ordning och reda tar vi för givet. Vi erbjuder ett självständigt jobb i ett engagerat säljteam och du ges möjlighet till både personlig och yrkesmässig utveckling.   Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning.   Tillträde i slutet av augusti.   Låter detta intressant är Du välkommen med din skriftliga ansökan där Du berättar om dina erfarenheter, resultat och vad Du kan göra för vår butik.   Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement. Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 116 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen. Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor. Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 71 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.

23 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Vikarierande butikschef till Örebro, Vågen Galleria
Synoptik Sweden AB
Chefer inom handel

Är du försäljningsdriven och gillar att arbeta till största del operativt i nära samarbete med ditt team? Vill du arbeta i en spännande bransch med en mix av både mode och ögonhälsa? Nu söker vi på Synoptik en vikarierande butikschef till vår butik i Vågen Galleria i Örebro! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som butikschef på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ En spännande utmaning där du driver både detaljhandelsförsäljning och optisk verksamhet ➜ Ett team som du leder och coachar i en driven och positiv anda mot butikens försäljningsmål ➜ Möjligheten att arbeta med långsiktiga kundrelationer bl.a. genom vårt glasögonabonnemang ➜ Kunskap kring optik, ögonhälsa samt bågförsäljning ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina butikschefskollegor i regionen   Som butikschef på Synoptik agerar du med medarbetaren, bolaget och kundens bästa i åtanke. Du ansvarar för att butikens kunder får utmärkt service, att medarbetarna i ditt team når sin fulla potential och att butiken är lönsam. Du följer Synoptiks arbetssätt och koncept samt delar med dig av ditt kunnande om produkter och tjänster till både medarbetare och kunder.    Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som har arbetat som butikschef inom detaljhandeln tidigare och har du dessutom erfarenhet från optikbranschen är det meriterande. Vi söker dig som drivs av försäljning och tänker och agerar affärsmässigt i alla lägen. Vi tror att du passar som butikschef hos oss om du är kommunikativ och har förmågan att bygga team. Som butikschef hos Synoptik är man en del av sitt säljteam och känner en glädje i att skapa lyckosamma kundmöten! Tjänsten är ett vikariat på heltid med tillträde så snart som möjligt. Vikariatet löper därefter till och med 1 september 2028. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår regionchef Raymon Reinholdsson på 0702 817 623. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan!   ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025