Städare till Veterankraft i Gävle!

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med städning hos våra kunder i Gävle. Hos oss får du möjlighet att utföra både hemstädning, storstädning och flyttstädning. Uppdragen är varierande och du möter trevliga kunder som uppskattar din hjälp. Du arbetar självständigt eller tillsammans med en kollega. Du behöver inte ha erfarenhet av att ha jobbat som städare tidigare, det viktigaste för oss är att du tycker om att göra fint, är noggrann och har ett vänligt bemötande.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som städare hos oss hjälper du till att skapa trivsamma och välordnade hem. både vid vanliga hemstädningar eller i samband med flyttar, så att våra kunder känner sig nöjda och omhändertagna. Du arbetar med omtanke och omsorg för att skapa ett fint och trivsamt hem. I rollen får du både arbeta självständigt och tillsammans med andra, beroende på uppdrag och kundens önskemål. Vi ser gärna att du är ordningsam, hjälpsam och tycker om att bidra till att vardagen blir lite enklare för våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv väljer hur mycket du kan arbeta. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom städbranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 december 2025
Sektionschef järnväg Sektion Nord
AFRY AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle.   Jobbeskrivning AFRY satsar stort inför kommande järnvägsprojekt i Norden och vi står rustade inför satsningar inom både underhåll och nybyggnation. Vår järnvägsorganisation är idag nationell med kontor från Malmö till Luleå och genom ett nära samarbete mellan olika teknikområden utgör vi tillsammans en stark helhet. I Sverige har vi idag ca 120 medarbetare inom kompetensområdena BEST+KM samt Järnvägssystem.   Som sektionschef hos oss får du en roll med stor variation, möjlighet till många kontakter och kundmöten med ansvar för att nå lyckade och hållbara affärer. Du ansvarar för sektionens verksamhet inklusive strategier, lönsamhet, marknadsföring, kvalitet, personal och kompetensutveckling. Din chefsroll kombinerar du med att även själv arbeta viss tid som konsult, förslagsvis som uppdragsledare eller teknikspecialist.   Sektion Nord består idag av ca 15 medarbetare fördelade mellan kontoren i Gävle, Borlänge, Falun och Sundsvall. Du sitter med i AFRY Järnvägs ledningsgrupp där du är en del av verksamhetens övergripande marknads- och kompetensplaner samt affärskoncept. Placeringsort är någon av de ovan nämnda kontoren där sektionen är verksam. Det är också möjligt att utgå från något av våra kontor i Umeå eller Luleå. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för teamutveckling, nöjda kunder, affärsmannaskap och har ett stort intresse för sektionens tjänster!  För denna roll ser vi att du har flerårig erfarenhet från branschen och är väl införstådd med frågeställningarna inom teknikområdena bana, el, signal, tele och kanalisation.  Utbildningsmässigt tror vi att du är högskole- eller civilingenjör alternativt har förvärvat motsvarande erfarenhet från annat håll. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet som konsult, men har du arbetat på entreprenör- eller beställarsidan är det också intressant.    Du har tidigare visat prov på ett gott ledarskap och kan på ett naturligt sätt engagera och motivera. Då vi har medarbetare i andra länder är det även av stor vikt att arbeta för att de ska känna sig inkluderade i teamet och i våra uppdrag. Vi ser att du har god social kompetens och gillar att utmanas såväl tekniskt som affärs- och ledarskapsmässigt. Du har ett affärsmässigt driv, är relationsbyggande och det är en stor fördel om du har ett etablerat nätverk i branschen. Självklart ser du dig själv som en lagspelare och du trivs med att dela din kunskap både till kunder och kollegor. För denna roll ser vi även att du behärskar svenska och engelska obehindrat och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.  Denna roll kan innebära placering i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras inför säkerhetsklassat uppdrag. Läs mer om säkerhetsskydd och säkerhetsprövning här: Sveriges Ingenjörer Ytterligare information Vi erbjuder en arbetsplats och ett team som bäst kan beskrivas som professionella, affärsmässiga och som har roligt tillsammans!   AFRY rankas som en av Sveriges mest populära arbetsgivare. Vi vet att medarbetare som mår bra, både fysiskt som psykiskt, är den viktigaste framgångsfaktorn. Därför fokuserar vi på säker arbetsmiljö och balans mellan arbete och fritid. Vi vill att du ska ha en vardag som fungerar - hinna lämna, hämta, träna, handla eller bara sova lite längre på morgonen.  Genom Club AFRY främjar vi vår kultur som bygger på passion och lagspel. Vi erbjuder roliga fritidsaktiviteter tillsammans med våra härliga kollegor! Vårt arbete med mångfald är ständigt pågående. En mix av personligheter och bakgrunder gör oss ännu starkare, mer kreativa och framgångsrika ute på marknaden.   Vi ber om överseende, på grund av semestertider så kan återkoppling dröja något Välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2025-08-15 Kontaktperson för frågor: Jenny Johansson, Business Unit Manager Rail Telefon: +46 10 505 12 89 Mejl: [email protected]  På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande  team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Enhetschef LSS
Sandvikens kommun
Chefer inom äldreomsorg

I Sandviken är världen alltid närvarande. Här känner vi oss hemma och gör varandra bättre. Som anställd på Sandvikens kommun har du ett av Sveriges viktigaste jobb. Därför är det viktigt för oss att du trivs på ditt arbete och att du känner att din arbetsinsats är värdefull för samhället. Vi tror att vägen för att nå dit är att alla, oavsett om man är chef eller medarbetare, ska sträva efter att göra varandra bättre. För det bästa arbetet gör vi tillsammans. Genom helhetssyn, samverkan, dialog och genom att dra nytta av varandras olikheter. Som arbetsgivare och medarbetare arbetar vi tillsammans för ett långsiktigt och hållbart arbetsliv. Det i sin tur ger en framgångsrik och utvecklande kommun. När vi gör varandra bättre – gör vi Sandvikens kommun bättre! Omsorgsförvaltningen med cirka 1275 anställda omfattar fem verksamhetsområden. Dessa är ordinärt boende, särskilt boende, LSS och socialpsykiatri, HSL och korttidsboenden samt ledningsstöd. Ledningsgruppen för verksamhetsområdet LSS/Socialpsykiatri utökas nu med en enhetschef - välkommen med din ansökan! Vi erbjuder dig bland annat dessa förmåner - semesterväxling - årsarbetstid - friskvårdsbidrag - hälsofrämjande aktiviteter - extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år - personal- och fritidsföreningen Pulsen ARBETSUPPGIFTER Som enhetschef har du resultatansvar för verksamhet, medarbetare och ekonomi. Du ansvarar för att leda, samverka och utveckla verksamheten inom givna ramar och för att nå uppsatta mål. Det är av stor vikt att du har förmåga att skapa ett gott samarbete genom tillit och engagemang. Vi förväntar oss att du kan coacha och leda förändring och utveckling inom din enhet. I samverkan med andra professioner arbetar vi tillsammans för att ge en god vård och omsorg för våra kommuninvånare. Du kommer med ditt engagemang och din kreativitet tillsammans med medarbetare skapa en meningsfull vardag för våra omsorgstagare. Du är ansvarig för gruppbostäder och för ett antal omsorgstagare med personlig assistans i ordinärt boende. Du kommer att ingå i ett team bestående av enhetschefer som har ansvar för verkställighet av bostad med särskild service, boendestöd, daglig verksamhet och personlig assistans enligt LSS i Omsorgsförvaltningen. Teamen har ett gott arbetsklimat och arbetar nära tillsammans. Känner du att detta låter som en verksamhet du vill vara en del av? I så fall är du varmt välkommen att söka till oss. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har för uppdraget lämplig högskoleutbildning och erfarenhet inom området funktionsnedsättning. Du har kunskap och erfarenhet inom ekonomi, personaladministration, IT och är väl förtrogen med de lagar och föreskrifter som styr verksamheten. Det är meriterande att du har ledarerfarenhet och att du har erfarenhet av att arbeta med människor. Du har lätt för att samarbeta, är självständig, flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter samt har en god förmåga att prioritera och organisera dina arbetsuppgifter. Du har förmåga att skapa delaktighet och en kreativ och öppen dialog. Genom ditt engagemang får du med dig och lyfter dina medarbetare och motiverar dem att arbeta utifrån verksamhetens och den enskildes behov. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort är ett krav. ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

23 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Universitetslektor i industridesign
Högskolan i Gävle
Universitets- och högskolelektorer

Om arbetsplatsen  Högskolan i Gävle är en av Sveriges populäraste högskolor. Vi erbjuder ett 60-tal utbildningsprogram och 330 fristående kurser inom humaniora, vård och medicin, samhälls- och naturvetenskap samt teknik. Vi har 19 000 studenter, 750 anställda och ett samlat campus i vackra omgivningar. Högskolan har fyra strategiska forskningsområden som fokuserar på samhällsutmaningar: Hållbar stadsutveckling, hälsofrämjande arbete, innovativt lärande och intelligent industri. Sedan 2023 är Högskolan en del i Europauniversitet EU GREEN som arbetar för att stärka kvaliteten inom den högre utbildningen i EU samt ökat utbyte för både studenter och anställda. Högskolans vision är Förstahandsvalet för alla som vill göra skillnad. Vi erbjuder bland annat: - God arbetsmiljö: medarbetarundersökningen visar hög trivsel och arbetsglädje - Generöst friskvårdsbidrag, i topp bland Sveriges lärosäten - Flexibelt arbetssätt  Avdelningen för industriell ekonomi, industridesign och maskinteknik söker nu universitetslektor  i industridesign för tillsvidareanställning. Vid avdelningen bedrivs utbildning och forskning inom industriell ekonomi, industridesign och maskinteknik. En gemensam utgångspunkt för verksamheten är att utveckla kunskapen om industriella system, organisationer, processer, flöden och produkter med hänsyn till social, ekonomisk och ekologisk hållbarhet. Avdelningen har en stark koppling till det omgivande samhället och studenter, lärare och forskare arbetar i nära samarbete med näringsliv och myndigheter.   Arbetsuppgifter Undervisning, forskning och därtill hörande samverkan. Undervisningen omfattar planering, genomförande, utvärdering och utveckling av kurser inom ett kandidatprogram i industridesign som ges på vetenskaplig grund. Programmet integrerar hållbarhetsfrågor med designteori och designpraktik, och inkluderar såväl traditionella som materialdrivna designprocesser. Dessa sker ofta i samverkan med företag och andra externa aktörer. Programmet har tillgång till omfattande verkstadsresurser, såsom modellverkstad, verkstad för biobaserade material, träverkstad, metallverkstad, maskinverkstad och verkstad för 3D-printing. Forskningen innebär att initiera, genomföra och rapportera forskning samt att, tillsammans med kollegor, söka och erhålla forskningsmedel. En viktig del av anställningen är att bidra till att öka andelen externa forskningsmedel och att stärka samverkan med det omgivande samhället. Kvalifikationer Behörighetskrav för anställningen är vetenskaplig doktorsexamen i industridesign eller annat ämne som arbetsgivaren finner likvärdigt.  Vi söker en person som har ett starkt fokus på både teori och praktik inom industridesign, med särskilt intresse för vetenskapliga perspektiv inom design. Den sökande har erfarenhet eller intresse av att arbeta med hållbara material, innovationsledning och affärsplanering, och ser dessa som viktiga komponenter i designprocessen och i utvecklingen av framtidens hållbara lösningar. För att vara behörig för anställningen som universitetslektor ska den sökande också ha visat pedagogisk skicklighet. Därutöver ska den sökande ha: - Förmåga att bedriva pedagogisk verksamhet inklusive planering, utförande (undervisning och examination), utvärdering och utveckling av utbildning. - Fullgjort högskolepedagogisk utbildning som motsvarar minst 10 veckors heltidsstudier eller på annat sätt förvärvat motsvarande kunskaper. - Förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. - Förmåga att ta initiativ och att arbeta självständigt. - Förmåga att samarbeta och skapa goda relationer internt och externt. I övrigt se (HF 4 kap. 4 a §) samt Anställningsordningen vid Högskolan i Gävle HIG-STYR 2019/153. Det är meriterande om den sökande har: - Förmåga att initiera, genomföra och rapportera forskning av hög vetenskaplig kvalitet. - Förmåga att söka och erhålla externa medel för forskning samt att driva egna forskningsprojekt. - Förmåga att samverka inom relevanta nationella eller internationella forskningsnätverk samt med omgivande samhälle. - Erfarenhet av doktorandhandledning. Vid tillsättningen kommer även att beaktas hur den sökande kan stärka och komplettera avdelningens forskning och undervisning inom ämnesområdet. Prövningen av den pedagogiska skickligheten ska ägnas lika stor omsorg som prövningen av den vetenskapliga skickligheten. Ansökan Välkommen att skicka in din ansökan. Du som sökande har ansvar för att din ansökan är komplett, för en fullständig förteckning av vad din ansökan ska innehålla, besök vår hemsida: https://www.hig.se/om-hogskolan/jobba-med-oss#ledigajobb   Kontakt Per Hilletofth, avdelningschef Tel: 073-6546096 E-post: [email protected]   Övrigt  Högskolan i Gävle eftersträvar en jämn könsfördelning och ett aktivt arbete med lika villkor i alla delar av organisationen. Inför denna rekrytering har Högskolan i Gävle tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare och liknande.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Boendestödjare Smassens väg 47
Sandvikens kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

I Sandviken är världen alltid närvarande. Här känner vi oss hemma och gör varandra bättre. Som anställd på Sandvikens kommun har du ett av Sveriges viktigaste jobb. Därför är det viktigt för oss att du trivs på ditt arbete och att du känner att din arbetsinsats är värdefull för samhället. Vi tror att vägen för att nå dit är att alla, oavsett om man är chef eller medarbetare, ska sträva efter att göra varandra bättre. För det bästa arbetet gör vi tillsammans. Genom helhetssyn, samverkan, dialog och genom att dra nytta av varandras olikheter. Som arbetsgivare och medarbetare arbetar vi tillsammans för ett långsiktigt och hållbart arbetsliv. Det i sin tur ger en framgångsrik och utvecklande kommun. När vi gör varandra bättre – gör vi Sandvikens kommun bättre! Omsorgsförvaltningen med cirka 1275 anställda omfattar fem verksamhetsområden. Dessa är ordinärt boende, särskilt boende, LSS och socialpsykiatri, HSL och korttidsboenden samt ledningsstöd. Vi erbjuder dig bland annat dessa förmåner - semesterväxling - årsarbetstid - friskvårdsbidrag - hälsofrämjande aktiviteter - extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år - personal- och fritidsföreningen Pulsen ARBETSUPPGIFTER I arbetet ingår det att arbeta på gruppboendet enligt SOL samt att arbeta som boendestödjare ute i samhället. På gruppboendet bor det 12 personer med olika psykiska funktionsnedsättningar, som behöver hjälp och stöd i vardagen. När du arbetar ute i boendestöd jobbar vi utifrån handläggarnas beslut. I boendestöd är det fokus på att öva, träna och lära, där målet är att brukaren ska bli så självständig som möjligt. För att klara av rollen som boendestödjare behöver du vara lugn och väldigt trygg i din arbetsroll. Du behöver ha god planeringsförmåga, vara flexibel, lösningsfokuserad, kunna ha många bollar i luften samtidigt och en god fysik. Har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor. Arbetet ställer stora krav på lyhördhet. KVALIFIKATIONER Du är undersköterska (skyddad yrkestitel). Men du kan även ha utbildning som mentalskötare, socionom, beteendevetare, vård- och stödsamordnare, behandlingspedagog eller annan likvärdig eller relevant utbildning. Du har erfarenhet av att arbeta med personer med psykiatriproblematik och kan hantera att arbeta med personer med självskadebeteenden. Du har förmåga att skapa förtroende, inge trygghet och är stabil. Du ser möjligheter och tror på människans förmåga att utvecklas, vilket bygger på att du har en stor portion tålamod. Du har en god förmåga att strukturera upp arbetet, är kreativ och visar eget ansvar. Arbetet bygger på att du kan arbeta lösningsfokuserat och med god samarbetsförmåga både mot brukare, kollegor och alla externa kontakter. För dokumentation använder kommunen datorbaserat stödsystem och ser därför att du har god datorvana och att du kan behärska det svenska språket väl i tal och skrift. Giltigt körkort B krävs. Grundkunskaper i CM/RACT och ESL är meriterande. ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

23 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Servicetekniker till Marknadsledande Auma
Emploid AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om företaget AUMA Scandinavia har 50 års erfarenhet som leverantör och specialist på elektriska ställdon och servicetjänster till Vatten & Avlopp, Energi & Kraftindustri, Industri & Marin, Olja & Gas samt övrig industri i Skandinavien. AUMA Scandinavia är en del av familjeägda AUMA Group med över 2 800 anställda globalt och huvudkontor Müllheim, Tyskland. Aumas service- och säljrepresentanter i Sverige, Danmark, Norge och på Island är specialister på elektriska ställdon och hjälper sina kunder med kvalificerad teknisk rådgivning vid projektering, installation, driftsättning och teknisk support, samt kan erbjuda service, underhåll och utbildning. Med marknadsledande design, kvalitativa materialval och innovativa lösningar gör Aumas produkter jobbet år efter år, utan att förorena vår gemensamma och viktiga natur – samtidigt som de bidrar till ett hållbart och cirkulärt samhälle. Om tjänsten Arbetet som servicetekniker innebär underhåll, reparation och montage/driftsättning av Aumas marknadsledande elektriska ställdon inom många olika branscher. Du ska genom att skapa förtroende och långsiktiga relationer med våra kunder förstärka vår ställdonservice. Arbetet innebär i huvudsak arbete hos våra kunder i Gävleborg. Tillsammans med kollegor och serviceledare planerar och prioriterar du uppdrag ute hos kund samt dom maskiner som inkommer till verkstaden i Gävle. I ett senare skede kommer du även genomföra utbildning på Aumas produkter för kunder och partners. Du kommer att rapportera till Serviceledare/Servicechef. AUMA erbjuder dig en kvalificerad introduktion samt omfattande teoretisk och praktisk utbildning på huvudkontoret i Malmö. Om dig Företaget lägger stor vikt vid ditt intresse och kunskap kring mekanik och maskinelektronik samt din vilja att lära dig mer om och bli specialist på elektroniska ställdon. Du kommer erbjudas de utbildningar som behövs när det gäller de olika produkterna för att kunna bistå kunderna med rätt kompetens. Då dina dagar inte alltid är planerade på förhand gäller det att du är flexibel och snabbt kan ställa om och ta tag i det som krävs för stunden. Du har hög arbetsmoral och förstår vikten av att visa dina kunder respekt genom att vara kommunikativ, noggrann, ta ansvar för att komma i tid och utföra det arbete som krävs för att kundernas arbete ska flyta på så bra som möjligt. Utöver detta krävs: - Goda kunskaper inom mekaniskt och maskinelektriskt arbete. - Kunskap inom felsökning, elscheman och ellära - B-körkort - God datorvana - Flytande i svenska samt goda kunskaper i engelska Det är också meriterande med - Kunskaper inom Styr- och reglerteknik Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Gävleborg Arbetstider: måndag till fredag Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Lön: Enligt överenskommelse och övriga förmåner får du information om i kontakt med ansvarig rekryterare  Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Anders Romberg [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller.  Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Servicetekniker, Automationstekniker, underhållstekniker, Verkstadstekniker, Fordonsmekaniker, Bilmekaniker, Mekaniker, Tekniker, Gävle, Sandviken, Hudiksvall, tillsvidare, heltid

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Mötesbokare B2B
EB Affärspartner AB
Kundtjänstpersonal

EB Affärspartner AB är ett framgångsrikt och expansivt företag beläget i centrala Gävle. Vi är en affärspartner som hjälper våra kunder till nya affärer genom att vi bokar affärsmöten och genomför leadsgenererande marknadskartläggningar. Just nu söker vi mötesbokare till vårt team. Som mötesbokare arbetar du via telefon med att boka affärsmöten till våra uppdragsgivare. Våra uppdragsgivare är verksamma inom det svenska näringslivet inom en rad olika branscher. Du kontaktar beslutsfattare på företag med syfte att boka ett första möte mellan vår uppdragsgivare och det företaget vår uppdragsgivare önskar träffa. Tjänsten inleds med internutbildning, därefter tillämpas utbildning inför varje nytt uppdrag. Du arbetar i ett glatt team och du ansvarar för din egen budget. Vi söker dig som har ett relationsbyggande arbetssätt och en affärsmässig och förtroendeingivande profil. Du har ett starkt driv och höga ambitioner, men också inre stabilitet och trygghet. Du gillar att samarbeta med dina kollegor och är teamorienterad, samtidigt som du är en tävlingsmänniska som gör allt för att vinna både som team och individuellt. Att lyckas tillsammans som team och hjälpa varandra framåt är en självklarhet för dig. Arbetsplatsen bjuder på en uppsjö av trevliga och hjälpsamma kollegor. Vi söker i första hand personer som har dokumenterad erfarenhet inom besöksbokning eller försäljning via telefon. Dock inget krav. Vi tillämpar en fast månadslön + rörlig del med stora förtjänstmöjligheter för den duktige. Vi söker dig som: - Har ett naturligt driv och är tävlingsinriktad - Kan uttrycka dig väl på svenska – både muntligt och skriftligt - Är serviceinriktad - Är målmedveten - Är duktig på att kommunicera med andra människor - Trivs att jobba i team - Ett stort plus är om du har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med mötesbokning B2B, dock inget krav.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision!
AquaClean Tech Sverige AB
Företagssäljare

Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision! Vi på AquaClean Tech söker just nu demonstratörer för att utöka vårt team. Vi har idag vårt huvudkontor i Västerås med filialkontor i Uppsala. Vi växer hela tiden och behöver därför fler drivna demonstratörer för att kunna täcka de orter där vi inte jobbar just nu. Hos oss jobbar man med att demonstrera en städutrustning som heter Roboclean. Den är ledande inom sin teknik idag. Produkten kan allt från luftrening, sanering, Rekond m.m Man utgår från hemmet och åker på förbokade kundbesök. Vid ett besök har man alltid betalt, vid försäljning givetvis mer. Det finns inget lönetak. Krav på att man har körkort och egen bil då man utgår från hemmet och ska ta sig till sina kunder. Pga av detta så har man som säljare ett kostnadsavdrag på 40% av sin lön. Då man kan påverka sitt eget schema varje vecka så söker vi både heltid och deltidstjänster. Så är du: - Tävlingsinriktad - Målmedveten - Flexibel - Ansvarsfull - Social - Driven Så är detta jobbet för dig. Vi håller intervjuer löpande så välkommen med din ansökan.

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Kock,pizzabagare
Esplanaden i arbrå AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker en kock som kan jobba med oss jobba i köket. Vi söker som har jobbat tidigare i köket, som har erfarenhet.

22 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Fritidsledare
Hudiksvalls kommun
Fritidsledare m.fl.

Hos oss på fritidsgårdarna står ungdomarnas delaktighet i fokus. Vi är ett engagerat team som värdesätter kreativitet, öppenhet och mångfald. Vår målsättning är att skapa en trygg och inspirerande miljö där ungdomar kan utvecklas, ha roligt och känna sig inkluderade. Vill du vara med och göra skillnad? Då kan du vara den vi söker! Vi är anslutna till KEKS (Kvalitet och kompetens i samverkan), ett nätverk som stöttar oss i arbetet med att ge ungdomarna inflytande och delaktighet i verksamheten. Genom KEKS kvalitetssäkrar vi vårt arbete med loggböcker och enkäter, vilket gör att ungdomarna själva får vara med och påverka fritidsgårdens utveckling. Arbetsuppgifter Som fritidsledare blir du en nyckelperson i vårt team och får en aktiv roll i att utveckla verksamheten tillsammans med ungdomarna. Du skapar en trygg och inspirerande miljö och uppmuntrar ungdomarna att driva egna idéer och initiativ. Dina huvudsakliga ansvarsområden: - Planera och genomföra aktiviteter utifrån ungdomarnas intressen och behov. - Främja en inkluderande och trygg miljö där alla ungdomar blir sedda och hörda. - Stödja ungdomarnas inflytande genom att uppmuntra deras engagemang och delaktighet. - Sätta upp mål, följa upp och utvärdera verksamheten för att säkerställa kvalitet och utveckling. Vi arbetar aktivt för jämlikhet, jämställdhet och lika möjligheter för alla, både för våra medarbetare och de ungdomar vi möter. Din profil Vi söker dig som är utbildad fritidsledare eller har en likvärdig pedagogisk utbildning. Du har erfarenhet av att arbeta med ungdomar i åldern 12–18 år och är van vid att främja deras delaktighet och inflytande. Erfarenhet av arbete inom KEKS-nätverket är meriterande. För att trivas i rollen ser vi att du: - Är engagerad, lyhörd och brinner för att arbeta med ungdomar. - Har god samarbetsförmåga och kan arbeta både självständigt och i team. - Är flexibel och kan anpassa dig efter ungdomarnas behov och intressen. - Har god kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som vill vara en del av ett engagerat team som tillsammans gör skillnad i ungdomars liv. Om förvaltningen Vi lånar ut en miljon böcker genom våra bibliotek. Vi låter barn vara kreativa, använda sin upptäckarglädje och problemlösningsförmåga i Mulle Mecks sagovärld. Genom vår kulturskola kan elever hitta rörelseglädje och lära sig spela instrument – helt avgiftsfritt dessutom! Här kan våra ungdomar hänga med sina kompisar på någon av våra fritidsgårdar. I våra badhus lär vi barn och vuxna att simma och upptäcka vattnets stärkande kraft. Vi är med och stöttar vårt rika föreningsliv på olika sätt. Vi låter barn, unga och vuxna upptäcka kultur. Vi är kultur- och fritidsförvaltningen – en del av Hudiksvalls kommun. Om Hudiksvalls kommun Mitt i Sverige, vid den vackra hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun - eller kanske mer känt som Glada Hudik. Här lever 37 600 glada hudikbor, och mer än hälften av oss bor på landsbygden.  I Hudiksvalls kommun är avstånden korta till det mesta man vill göra och det man behöver, och du får tid över till det som är viktigt i livet. Här finns närhet till kontrastrika miljöer, ett aktivt föreningsliv och ett näringsliv med stor handlingskraft - många världsledande företag har sitt säte i vår kommun. Hudiksvalls kommun är den största arbetsgivaren i kommunen. Tillsammans är vi 3 800 medarbetare, inom 300 olika yrken, som varje dag jobbar för att skapa värde för dem vi är till för – våra kommuninvånare. Det är ett stort och viktigt uppdrag som ska genomsyras av trygghet, öppenhet, delaktighet och jämlikhet. På så sätt hjälps vi åt att bygga ett samhälle där alla människor är lika mycket värda. Tänk på att inte skriva känsliga personuppgifter eller värderande information i din ansökan. Om du har skyddade personuppgifter vill vi att du ansöker genom att kontakta den rekryteringsansvariga som står i annonsen. Din ansökan blir en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Läs mer om vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig: www.hudiksvall.se/jobbahososs

22 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025