HR Business Partner
Transcom AB
Personal- och HR-specialister

Transcom is all about people, and we’re looking for a HR Business Partner to support our team in Gävle and help create a workplace where everyone thrives. You’ll be incharge of the local HR support and help foster a people-centered culture. If you’re passionate about making a difference, apply today and join us! Join us as a HR Business Partner! In this role you will: * Coach and support managers in operational HR matters * Support the business in labor law issues * Develop and drive business-oriented HR work * Support managers' work in developing and ensuring the organizational and social work environment * Proactive attendance management (frisknärvaro), rehabilitation, and employee satisfaction * Union collaboration and negotiations * Administrative tasks are part of this role, but large portions are automated or handled by our Global People Services * Foster a positive work culture What's in it for YOU! * Permanent position, with 6 months probation period * Inclusive environment, that makes you feel supported, encouraged, and welcome from day one * Work experience that boosts your career opportunities * You'll get the chance to deepen your HR knowledge by close collabriation with the HR team and HR Manager * You'll have the opportunity to specialize in the HR area you're most passionate about * Continuous development through our internal learning platforms and best practices sharing * Team building events, sports, and social responsibility events; * Health care allowance * Subsidized meals with Rikskortet * Salary - 36.000 SEK - 38.000 SEK per month What we are looking for: * Native written and spoken proficiency in Swedish * Good English language skills (at least B2 level) * Able to work from the office in Gävle * High sense of responsibility, willingness and ability to organize work independently and to work efficiently * Energetic, initiative personality with great communication skills * Previous experience and/or education in the human resources What Life at Transcom is like! At Transcom, we’re relentlessly committed. To our clients and each other. Every day, someone starts their journey with Transcom. Taking the potential they have today and turning it into skills for the future. Getting recognized for working hard, being a team player, and supporting others. Championing positive, lasting change in their teams and communities. That’s just how we are at Transcom. Here we care and root for each other. You’re included, just as you are, from day one. And with the right mindset, there’s no end to how far we can go together.

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Lärare åk 6 Stenhamreskolan läsår 25/26
Ljusdals kommun
Grundskollärare

Beskrivning Vi söker en lärare till åk 6 på Stenhamreskolan för en tidsbegränsad anställning under läsåret 25/26. Vi söker dig som vill arbeta med klassundervisning och vara mentor för klass 6 tillsammans med en kollega. Arbetsuppgifter Du arbetar som lärare i arbetslag årskurs 4-6. I dina arbetsuppgifter ingår planering, genomförande och utvärdering av undervisning, både enskilt och tillsammans med andra. Du blir en del av ett arbetslag där du deltar i uppföljning och analys av resultat. Mentorskap ingår in tjänsten. Vi söker dig som är lugn och strukturerad, stresstålig och beredd att ta dig an varierande arbetsuppgifter. Du har förmågan att prioritera, är lösningsfokuserad, tar egna initiativ, är van att överblicka och ta tag i det som behöver göras och arbetar alltid med elevernas bästa i fokus. Vi värdesätter god samarbetsförmåga och en positiv inställning. Du har ett genuint intresse för elevernas utveckling och lärande, ser möjligheter, är flexibel och vågar prova nya arbetssätt. Vi driver ett engagerat elevhälsoarbete där stödfunktioner som specialpedagog, speciallärare, elevassistent, kurator och skolsköterska har ett nära samarbete med mentor. Kvalifikationer Du har lärarlegitimation och behörighet för undervisning i årskurs 4-6. Övrigt För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig bifoga din lärarlegitimation och behörighetsförteckning samt relevanta intyg och betyg för tjänsten du söker. Tänk på att skollagen kräver att samtliga medarbetare visar upp ett utdrag ur belastningsregistret och handläggningstiden för detta dokument kan vara lång. Här gör du din beställning av belastningsregistret. (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/) Urval och intervjuer kan komma att hållas löpande. Välkommen med din ansökan!     I Ljusdals kommun tror vi att det finns ett liv för alla. Ljusdals kommun är belägen i den nordvästra delen av det vackra Hälsingland. De största orterna i kommunen är Ljusdal, Järvsö och Färila. Vi har nära till fritiden, till varandra och till en enkel vardag. Redan bosatta, hemvändare och många som tagit steget och flyttat till vår kommun vittnar om livskvalitet, mer tid att njuta och vara den du är. I Ljusdals kommun har 1700 medarbetare Sveriges viktigaste jobb när vi servar våra 19 000 invånare.  Är du den som vill berika oss med dina kunskaper, ditt engagemang och din personlighet?

16 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Vikarierande kultursamordnare med kommunikationsuppdrag
Sandvikens kommun
Regissörer och producenter av film, teater m.m.

I Sandviken är världen alltid närvarande. Här känner vi oss hemma och gör varandra bättre. Som anställd på Sandvikens kommun har du ett av Sveriges viktigaste jobb. Därför är det viktigt för oss att du trivs på ditt arbete och att du känner att din arbetsinsats är värdefull för samhället. Vi tror att vägen för att nå dit är att alla, oavsett om man är chef eller medarbetare, ska sträva efter att göra varandra bättre. För det bästa arbetet gör vi tillsammans. Genom helhetssyn, samverkan, dialog och genom att dra nytta av varandras olikheter. Som arbetsgivare och medarbetare arbetar vi tillsammans för ett långsiktigt och hållbart arbetsliv. Det i sin tur ger en framgångsrik och utvecklande kommun. När vi gör varandra bättre – gör vi Sandvikens kommun bättre! Kultur- och fritidsförvaltningen arbetar med kultur, fritid, idrott, mötesplatser för unga, bad och friluftsliv och är organiserad i fem enheter, kulturenheten, fritidsenheten, folkbiblioteket, kulturskolan och Parkbadet. Kulturcentrum invigdes 2012 som ett led i kommunens vision om en levande stad fylld av kultur. I Kulturcentrum finns kulturskola, konsthall och folkbibliotek samt delar av kultur- och fritidsförvaltningen och Folkets Hus.  Kulturenheten arbetar med: • Produktion och samordning av programverksamhet samt scenteknik • Sandvikens konsthall, offentlig konst och konstpedagogik • Kommunikation inför konserter, dans- och teaterföreställningar, mässor, festivaler, samtal och utställningar mm • Produktion och samordning av Kulturlöftet (alla elever, 4-16 år, i kommunen erbjuds varje läsår professionella kulturupplevelser och eget kulturutövande på skoltid) • Lokaluthyrning på Kulturcentrum och ett tiotal fastigheter som fungerar som arenor för den ideella idéburna sektorn i kommunen • Stöd till folkbildning och föreningsliv, museer och kulturhistoriska miljöer, stipendier och priser Kulturenheten arbetar nära andra offentliga aktörer, det fria kulturlivet och den ideella idéburna sektorn både i och utanför Sandviken. Enheten har ett samordnande uppdrag inom Kulturcentrum där lokaler, utbud och kommunikation samordnas med Folkbiblioteket, Litteraturhuset Trampolin, Kulturskolan och Folkets Hus. Kulturenhetens arbetsgrupp består av enhetschef, kulturproducenter, kultursamordnare för Kulturlöftet, kulturhandläggare, informatör/administratör, scentekniker, kultursamordnare med inriktning konst och konstpedagog. Enheten kompletteras regelbundet av konst- och kulturvärdar, scen-och utställningstekniker och andra uppdragstagare. ARBETSUPPGIFTER Den vikarierande kultursamordnaren kommer bland annat att arbeta med samordning och planering av Kulturlöftet. Kulturlöftet är en överenskommelse mellan Kultur- och fritidsförvaltningen och Kunskapsförvaltningen som innebär att alla barn från förskolans 4-åringar till grundskolans årskurs 9 i hela kommunen garanteras professionella kulturupplevelser och eget kulturutövande minst 1-2 gånger per läsår på lektionstid. Arbetet innebär även att producera och samordna utbud för en stor del av kommunens gymnasieelever. I arbetet med planering ingår att boka transport, lokaler, scenteknik, publikvärdar, stämma av med gästande artister, kulturpedagoger, sammanställa och distribuera information till kulturpiloter på skolor, göra omvärldsbevakning, planering och bokningar inför kommande termin. Arbetet utförs i nära samarbete med kulturproducenter, kulturpedagoger, verksamhetsutvecklare med flera inom Kulturcentrum och externa parter.  I uppdraget ingår även administrativa uppgifter både med koppling till Kulturlöftet och till övrig kulturverksamhet. Administrationen gäller bland annat ekonomi, projekt och att bistå i redovisning och ansökan om externa medel. I uppdraget  ingår även kommunikation av övrig kulturverksamhet; produktion av kommunikationsmaterial, informationsmaterial och innehåll till sociala media, såväl framtagande av texter och bildbearbetning i linje med kommunens kommunikationspolicy, kommunikationsplaner etc. Kommunikationen produceras i nära samarbete med respektive delprojektledare och Kulturcentrums producenter och informatör. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Har eftergymnasial utbildning inom kultur och/eller kommunikation som av arbetsgivaren bedöms som relevant.  • Har arbetslivserfarenhet inom kultur- och/eller  kommunikationsområdet  • Känner dig trygg med att arbeta i olika digitala system från publicering på intranätet och Teams till Outlook och InDesign.  Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i en politiskt styrd organisation   Som person är du: • strukturerad • snabblärd och effektiv • lösningsfokuserad • prestigelös • kreativ • en god kommunikatör ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Vill du veta hur det är att bo, leva och verka i Sandvikens kommun? Kanske du funderar på att flytta till Sandviken? Vi har samlat information speciellt för dig på våra sidor "Hello Sandviken" under sandviken.se. Där hittar du även kontaktuppgifter till vår inflyttarlots som kan hjälpa dig med olika kontakter och ge dig tips inför ditt val av bostad. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Om du har skyddad identitet ber vi dig att inte skicka in din ansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Mer information om hur du istället går tillväga finns på www.sandviken.se/ledigajobb

15 juni 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Specialistläkare till psykiatrisk mottagning
REGION GÄVLEBORG
Specialistläkare

Sandvikens psykiatriska mottagning är en del av specialistpsykiatrin inom Region Gävleborg och ansvarar för att erbjuda insatser som främjar psykisk hälsa och livskvalitet. Vi arbetar evidensbaserat och erbjuder ett mångsidigt utbud av behandlingsalternativ. Vår verksamhet präglas av ett gott bemötande, hög tillgänglighet och goda resultat. Hos oss möts du av ett engagerat team med stor kompetens och en vilja att göra skillnad. Nu söker vi en specialistläkare med stationeringsort Sandviken, men där arbetet huvudsakligen genomförs på distans. Tjänsten omfattar även bakjoursarbete i Gävle. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som specialistläkare hos oss kommer du att spela en avgörande roll i att erbjuda högkvalitativ vård på distans och bidra till verksamhetens utveckling. Du har ett aktivt samarbete med övriga professioner inom mottagningen såsom psykologer, sjuksköterskor, kuratorer och arbetsterapeuter för att säkerställa en helhetsinriktad vård. Du förväntas delta i utvecklingsarbete och har möjlighet att anpassa uppdraget utifrån särskilda kompetenser och intressen. Som specialistläkare hos oss kommer du bland annat att arbeta med • bedömning och behandling av patienter med olika psykiatriska tillstånd, inklusive affektiva sjukdomar, ångestsyndrom, personlighetsstörningar, ADHD och bipolär sjukdom • genomförande av psykiatriska utredningar, ställningstagande till diagnos och upprättande av individuella behandlingsplaner • medicinsk utvärdering och uppföljning av patienters behandling och läkemedel • vägledande samtal och stöd till patienter för att stärka deras psykiska hälsa. Hos oss får du • ett flexibelt arbete där patientens behov står i fokus • ett lärorikt och stimulerande arbete i ett erfaret team • regelbunden fortbildning och kompetensutveckling. Läs mer om våra olika förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga och är lyhörd i mötet med andra människor. Du har lätt för att anpassa dig och du ser möjligheter i förändringar. Du tar initiativ, sätter igång aktiviteter och uppnår resultat. Du tar även ansvar för din uppgift, strukturerar ditt arbete effektivt och driver dina processer vidare. Du förväntas ha ett genuint intresse för medicinsk forskning och patientsäkerhet. God samarbetsförmåga och ödmjukhet är avgörande för att lyckas i den teambaserade arbetsmiljön. I rollen som specialistläkare ska du ha • svensk läkarlegitimation med specialistutbildning i psykiatri • dokumenterad klinisk erfarenhet. För den här tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet av arbete inom psykiatrisk öppenvård. Då du förväntas kunna handleda och undervisa yngre kollegor och andra yrkesgrupper är det också meriterande om du har erfarenhet av handledning/undervisning . Före erbjudande om anställning har arbetsgivaren rätt att begära ett utdrag från belastningsregistret. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

15 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Medicinsk sekreterare till vuxenpsykiatri heldygnsvård
REGION GÄVLEBORG
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Vuxenpsykiatrins heldygnsvård erbjuder specialistpsykiatrisk vård dygnets alla timmar för patienter med allvarliga psykiatriska tillstånd. Uppdraget kommer att vara riktat mot våra tre heldygnsvårdsavdelningar i Gävle; allmänpsykiatrisk vårdavdelning, psykosvårdavdelning samt rättspsykiatrisk vårdenhet. Tjänsten är ett vikariat på ett år med möjlighet till förlängning, placerad på Gävle sjukhus och innebär arbete dagtid. ARBETSUPPGIFTER Som medicinsk sekreterare hos oss kommer du att ha en varierad och viktig roll. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att upprätthålla en effektiv och kvalitativ administrativ verksamhet som skapar bästa möjliga förutsättningar för patienterna och vårdpersonalen. Som medicinsk sekreterare hos oss kommer du bland annat att arbeta med • medicinsk dokumentation såsom journalanteckningar, brev, remisser och intyg • administrering i journalsystemet Cosmic • digital diktering • patientklassifikation, diagnosregistrering och KVÅ-registreringar • hantering av ärenden kopplade till tvångsvård. Hos oss får du • en dynamisk arbetsplats med varierande arbetsuppgifter • ett nära samarbete med kollegorna på mottagningen samt andra medicinska sekreterare från andra enheter • möjlighet att utveckla både dig själv och verksamheten. Läs mer om våra förmåner här: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö. Du är stresstålig, tar eget ansvar och har förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du är en lagspelare. Du samarbetar smidigt med olika yrkeskategorier och externa kontakter, och har en positiv inställning till förändringar och nya arbetsuppgifter. Du arbetar strukturerat och noggrant, är snabb i tanke och handling, och uppskattar att bidra med din kompetens i det vårdadministrativa arbetet. Du är lösningsfokuserad, flexibel och ser det som en självklarhet att ge ett professionellt bemötande, både internt och externt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. I rollen som medicinsk sekreterare ska du • vara utbildad medicinsk sekreterare • ha god datorvana • behärska det svenska språket väl i både tal och skrift. Före erbjudande om anställning har arbetsgivaren rätt att begära ett utdrag från belastningsregistret. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

15 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Undersköterska till Forsgården i Söderhamns kommun
Söderhamns kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du utbildad undersköterska och trygg i din yrkesroll? Vill du få möjlighet att arbeta självständigt och i ett team tillsammans med andra undersköterskor? Välkommen med din ansökan till Forsgården!    Ditt uppdrag Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av omvårdnad genom att hjälpa brukaren med personlig hygien, tvätt, städ och sociala aktiviteter. Du kommer att dokumentera och upprätta genomförandeplaner samt tillsammans med dina kollegor arbeta teambaserat för att brukaren ska få sina beviljade insatser utförda. Arbetstiden är förlagd till dagar, kvällar och helger på ett rullande schema.   Beskrivning av arbetsplatsen Forsgården är ett vård och Omsorgsboende med 30 demensboende platser fördelat på tre avdelningar.   Din kompetens Vi söker dig som är utbildad undersköterska och har ett genuint intresse för att arbeta med människor och med brukaren i fokus. Vi ser det som en fördel om du tidigare har arbetat med omsorg om äldre. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från demensvård. Arbetet ställer krav på dokumentation och kommunikation därmed krävs det att du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Det är även önskvärt med viss datorvana. Vi värdesätter mångfald och ser gärna att våra medarbetare har olika bakgrunder, erfarenheter och perspektiv – det berikar vår verksamhet.   Som person är du självgående och har förmågan att ta egna initiativ och driva ditt arbete framåt. Du är flexibel och kan enkelt anpassa dig till förändringar och nya situationer. Med god samarbetsförmåga bidrar du till en positiv laganda, samtidigt som du är strukturerad och planerar ditt arbete effektivt för att nå uppsatta mål. Slutligen har du förmågan att se helheten och förstår hur olika delar hänger ihop för att bidra till verksamhetens övergripande mål.   Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Vi hanterar ansökningar löpande, så vänta inte med att skicka in. Välkommen med din ansökan! Vi erbjuder Att du mår bra är viktigt för oss! Söderhamns kommun arbetar aktivt med hälsa, friskvård och arbetsmiljö. Hos oss  har du friskvårdsbidrag och tillgång till gym. För oss är det också viktigt att det finns en balans mellan arbete och fritid och vi är måna om att våra medarbetare får chans till den återhämtning de behöver. Läs mer om några av våra förmåner: https://www.soderhamn.se/underwebbar/jobba-hos-oss/formaner-och-fordelar.html I skärgårdskommunen Söderhamn - där Hälsingland möter havet,  tänker vi nytt och stort. Vi har viljan att växa till 28 000 invånare och utgår varje dag från Söderhamnarna och deras behov när vi formar och utvecklar vår verksamhet. Tillsammans gör vi skillnad för individer och samhälle. Vi använder oss av kompetensbaserad rekrytering för att skapa en inkluderande och rättvis process. Det innebär att vi bedömer kandidater utifrån deras kompetenser, erfarenheter och förmågor på ett jämställt samt jämlikt sätt. Vårt mål är en objektiv rekrytering där alla har samma möjligheter att visa vad de kan bidra med. I den här rekryteringen har vi redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss vänligt men bestämt all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer.

15 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Health Connect 365 söker sjuksköterska!
Health Connect 365 AB
Grundutbildade sjuksköterskor

🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

15 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Health Connect 365 söker sjuksköterska!
Health Connect 365 AB
Grundutbildade sjuksköterskor

🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

15 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Health Connect 365 söker sjuksköterska!
Health Connect 365 AB
Grundutbildade sjuksköterskor

🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

15 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025