Thule Group är i fortsatt tillväxtfas och söker nu efter Verktygstekniker/verktygsmakare på heltid till vår enhet i Hillerstorp. Om du delar vår passion för en aktiv livsstil och har ett teknikintresse är du välkommen att bli en del av vår verktygsavdelning! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen som Verktygstekniker/verktygsmakare blir att utföra löpande underhåll och åtgärda akuta driftstopp av följdverktyg. Du kommer även att montera nya verktyg, fixturer och prototypverktyg. Ett säkerhetstänk är alltid den viktigaste egenskapen hos oss på Thule Group. Dessutom värdesätter vi laganda och förmågan att vara flexibel som person och därmed snabbt kunna ställa om. Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av verktygstillverkning och datorvana. Något som är meriterande är att du har kunskap inom ritningsläsning samt användning av olika mätinstrument. För att passa i rollen ser vi att du har en problemlösningsförmåga där vi förväntar oss att du är med och driver på förbättringsförslag för att ständigt utveckla avdelningen. Vi tror på starkt lagarbete, både inom den enskilda arbetsgruppen men också genom hela företaget. Vi strävar efter att vara en öppen och nyfiken organisation, där vi delar vår kunskap och där vi inspirerar varandra. Inom Thule Group hittar du människor som har en passion för de produkter vi gör och för det outdoor företag vi är. Vi delar samma värderingar och vi gillar att ha kul. Alla våra medarbetare har ett gemensamt ansvar för att upprätthålla denna anda och bidra till den på bästa sätt. Frågor eller mer information om tjänsten besvaras av Technical Manager Tooling, Mattias Johansson, 0370 – 254-81 Om Thule Group Thule Group är ett globalt sport- och fritidsföretag. Vi erbjuder produkter av hög kvalitet, med smarta funktioner och hållbar design som gör det lätt för människor världen över att leva ett aktivt liv. Under mottot Active Life, Simplified. och med ett fokus på konsumentdriven innovation och ett långsiktigt hållbarhetsperspektiv utvecklar, tillverkar och marknadsför vi produkter inom produktkategorierna Sport&Cargo Carriers (t.ex. takräcken, takboxar, hållare för cykel-, vatten- och vintersporter, taktält som monteras på bil), Juvenile & Pet Products (t.ex. bilbarnstolar, barnvagnar, cykelvagnar, cykelbarnstolar och hundtransport), RV Products (t.ex. markiser, cykelhållare och tält för husbilar och husvagnar) och Packs, Bags & Luggage (t.ex. vandringsryggsäckar, resväskor, laptop- och kameraväskor). Thule Group har cirka 2 600 anställda vid 9 produktionsanläggningar och 35 försäljningskontor över hela världen. Produkterna säljs på 138 marknader och försäljningen under 2023 uppgick till 9,1 miljarder kronor. www.thulegroup.com.
Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning Inom affärsområdet Bro- och anläggningskonstruktion är vi cirka 100 medarbetare som arbetar med att planera, utforma och underhålla framtidens broar och anläggningar. Nu söker vi fler engagerade och erfarna medarbetare som vill vara med och stärka vår närvaro i region Mitt. Vi söker nu en erfaren brokonstruktör som vill vara med och bidra till vår positiva utveckling i regionen. Du har flexibel placeringsort, med möjlighet att arbeta från något av våra kontor i Karlstad, Örebro, Västerås, Uppsala, Norrköping, Linköping eller Jönköping. Som brokonstruktör kommer du spela en avgörande roll när det gäller att analysera, konstruera och följa upp byggandet av olika bro- och anläggningsprojekt. Vi bevakar marknaden i mellersta Sverige och hjälper våra kunder och beställare i allt från stora statliga, till mindre kommunala projekt. Du kommer samarbeta med kollegor och multidisciplinära team på andra kontor, entreprenörer och myndigheter. Möjligheter till samarbete finns även med kollegor utanför Sveriges gränser. Du kommer att få ta del av: Spännande och varierande uppdrag En tydlig karriärväg och stora möjligheter att bidra till gruppens utveckling Flexibla arbetsformer och ett inkluderande arbetsklimat AFRYs förmåner och satsningar på kompetensutveckling Kvalifikationer På AFRY värdesätter vi lagarbete och i rollen som konstruktör är det viktigt att du är engagerad, noggrann, prestigelös och samarbetsvillig. Problemlösning är en naturlig och rolig del av arbetet och du gillar att dela med dig av din kunskap för att tillsammans med kollegor och kunder hitta innovativa och hållbara lösningar för både samhället och våra kunder. Erfarenheter från både nybyggnads- och broreparationsuppdrag är meriterande. Vi söker dig som har: Kandidat- eller civilingenjörsexamen med inriktning på konstruktion eller motsvarande. Gedigen erfarenhet (min 8-10 år) och expertis inom bro- och anläggningsuppdrag. God kännedom om Trafikverkets regelverk för bro- och anläggningskonstruktioner och är van vid att upprätta och granska handlingar enligt dessa regelverk. Stark analytisk förmåga och problemlösningsförmåga. Detaljorienterat arbetssätt med ett engagemang för kvalitet och säkerhet. Effektiva kommunikationsfärdigheter i både engelska och svenska. Vi är öppna för dialog även med kandidater som inte uppfyller alla ovanstående krav. Ytterligare information Hos oss på AFRY får du tillgång till nära 19 000 kollegor med spetskompetens inom sina områden. Vi hoppas att du kommer att lära dig lika mycket av oss som vi lär oss av dig. Vi strävar efter att våra medarbetare ska trivas och utvecklas genom tydliga kompetensutvecklingsprogram som anpassas efter varje individs behov. Vi vet att medarbetare som mår bra, både fysiskt och psykiskt, är vår viktigaste framgångsfaktor. Därför prioriterar vi en god arbetsmiljö och en balans mellan arbete och fritid. Vi vill vara din ideala arbetsgivare, oavsett vilken fas i livet du befinner dig i, och vi förstår vikten av en fungerande helhet. Välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2025-06-30. Urval sker löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan! Kontaktperson för frågor: Nihad Kasumovic (Gruppchef) [email protected] Tel. 010 505 20 49 Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen
Söker du ett arbete där du kan göra skillnad, där du får jobba i en verksamhet som har höga kvalitetskrav och där utvecklings- och förbättringsarbete står högt på agendan? Nu finns det möjlighet för dig att söka tjänsten som enhetschef på Team J-son Utvecklingscentrum. I rollen kommer du tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten I rollen som enhetschef får du chansen att vara en nyckelperson på Team J-son. Du kommer att ha ett nära och tätt samarbete med medarbetare och kollegor. Du har ett delegerat ansvar för fyra enheter gällande personal och arbetsmiljö och kommer att leda, samordna, utveckla och följa upp verksamheten i enlighet med gällande lagstiftning och kvalitetsarbete. I rollen ingår även att skapa och bibehålla goda relationer med våra klienter, uppdragsgivare, myndigheter och andra intressenter. På de fyra enheterna är det sexton anställda som brinner för att hjälpa och stötta våra klienter i deras vardag. I rollen som enhetschef kommer du huvudsakligen att arbeta med: ansvara för enheternas dagliga drift, personal och ekonomi driva utvecklingsarbete kopplat till verksamheten Arbeta med att ta ansvar för det systematiska arbetsmiljöarbetet på enheten. Detta innebär bl.a att skapa förutsättningar för en god social miljö genom att vara en god och stöttande ledare, ansvara för att introducera nya medarbetare samt aktivt motverka all form av särbehandling Arbetstiden är dagtid på vardagar. Vem är du? Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, då vi utgår från Humanas ledarskapsprofil vid rekrytering av nya chefer. Du ska vara handlingskraftig, resultatorienterad och ha en god självkännedom. Vi ser gärna att du har en god kommunikativ förmåga där du har lätt för att skapa och vidhålla kontakter. För denna tjänst krävs det att du har: erfarenhet av arbete i ledande befattning med personal- och budgetansvar Socionomexamen eller annan relevant eftergymnasial utbildning inom området Det är även meriterande om du har: erfarenhet av att arbeta inom Socialtjänstens område erfarenhet av att arbeta inom HVB Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Sandra Sjövall, Verksamhetschef e-post: [email protected] Sari Kurola, biträdande verksamhetschef e-post: [email protected]
We are looking for a Mechanical Design Engineer - Pro Robotics for a global company in Huskvarna, Jönköping. Start is ASAP, 6 month's contract to begin with, possibility of extension after that. Assignment Description The tasks variate depending on project face but also if the work is related to new product development or product maintenance. The intention with the role is mainly focus on product maintenance but that can change over time to more focus on new product development. The robotic mowers are produced in high or relatively high volumes and therefore manufacturing and production aspects is of high importance. The person for this role has experience and can drive more complex tasks. Tasks that are relevant for the position: • Concept generation CAD Work in Catia • Root cause analysis BOM related work (Bill Of Material) Task and time planning • Support to colleagues with less experience • Communication with stakeholders (other R&D representations • Industrial design • CAE department • Factory, tooling engineer etc. • Generate requirement for parts and assemblies • Follow up on requirement deviations and drive actions to a solution. Qualifications: • Relevant education: Mechanical or electro mechanical engineer • Personal leadership and good communication skills. • CAD software Catia Working Language English & Swedish* Meritorious: • Experience of designing molded components • Experience from high volume production This is a full-time consultant position through Incluso in Huskvarna, Jönköping. Start is ASAP, 6 month's limited contract to begin with, possibility of extension after that. Please submit your CV as soon as possible since we will review the applications on an on-going basis. For more information about this role, please contact Kanika Singhal, recruiter at Incluso.
Want to influence the bigger picture? At Saab, you can realise amazing innovations that keep people and societies safe. Together, we can truly make an impact - and your part matters. Your role Due to increased customer demand, we need to strengthen our Safety, Reliability and Maintainability Department with a Systems Safety and Reliability Engineer. In this role, you are involved in several projects from early development through to project completion, focusing on identifying and securing flight safety aspects. Your main tasks will be: * Analyze system designs to assess risks and predict reliability using databases and design similarities. Typical deliverables include Equipment Reliability Predictions and Reliability Prediction Analyses. * Assure fail safe systems by vetting architecture and requirements for system safety. This includes producing documents and analyses like the Failure Mode Effects Analysis, Preliminary System Safety Assessment, and System Safety Assessment. You will have the chance to work in close collaboration with engaging, encouraging, and competent colleagues. Currently, the department consists of six members, four of whom are active in the field of system safety and reliability. Do you want to know more about some of our products and systems in Huskvarna? Please follow this link: Avionics systems - Airborne Computer Systems. Your profile We're looking for someone who thrives in a multi-project environment, enjoys learning from diverse sources, and works well with others. You're proactive, collaborative, and comfortable reaching beyond your own team when needed. To succeed in this role, you have a high level of self-management and takes initiative. To succeed in the role, you have: * Engineering degree at a Bachelor's or a Master's level. * Experience in Systems Engineering work, such as requirements or architecture work, for e.g. software, electronics or mechanics. * Proficiency in English. It's a bonus if you also have: * Experience from the aircraft and / or aviation industry. * Experience of performing system safety analyses, and to document and communicate them in a clear and structured way. Important topics: * Fail safe design * Safety requirements * Reliability prediction * Reliability physics * Experience from engineering work under standards such as ARP-4754, ARP-4761, DO-178, DO-254 or ISO-26262. * Proficiency in Swedish This position requires that you pass a security vetting based on the current regulations around/of security protection. For positions requiring security clearance additional obligations on citizenship may apply. Kindly observe that this is an ongoing recruitment process and that the position might be filled before the closing date of the advertisement. What you will be part of Behind our innovations stand the people who make them possible. Brave pioneers and curious minds. Everyday heroes and inventive troubleshooters. Those who share deep knowledge and those who explore sky-high. And everyone in between. Joining us means making an impact together, contributing in our own unique ways. From crafting complex code and building impressive defence and security solutions to simply sharing a coffee with a colleague, every action counts. We encourage you to take on challenges, to create smart inventions and grow in our friendly and tech-savvy workspace. We have a solid mission to keep people and society safe. Saab is a leading defence and security company with an enduring mission, to help nations keep their people and society safe. Empowered by its 22,000 talented people, Saab constantly pushes the boundaries of technology to create a safer and more sustainable world. Saab designs, manufactures and maintains advanced systems in aeronautics, weapons, command and control, sensors and underwater systems. Saab is headquartered in Sweden. It has major operations all over the world and is part of the domestic defence capability of several nations. Read more about us here. Due to the upcoming holiday period, you can expect feedback on your application after the summer. If you find the position interesting, you are more than welcome to submit your application today.
Vill du påverka och göra skillnad på riktigt? Här bidrar du till att skapa trygghet för människor och samhällen. Det du gör spelar roll. Din roll I rollen som System Safety Manager på Training & Simulation får du ett övergripande ansvar för hur systemsäkerhetsarbetet bedrivs hos oss. Du hanterar inkommande ärenden från kunder, granskar och godkänner analyser utförda av teamets systemsäkerhetsingenjörer, och ser till att arbetet håller hög kvalitet. Rollen innebär inget personalansvar, men den ger dig möjlighet att påverka både innehållet och formen på arbetet och det finns stort utrymme för egna initiativ och kreativitet. Utöver det övergripande ansvaret kommer du även att arbeta operativt som systemsäkerhetsingenjör. I nära samarbete med utvecklings- och kundprojekt är du med och påverkar design och funktion, samt säkerställer att våra produkter inte medför oacceptabla risker för människor, egendom eller miljö. Våra tekniskt avancerade produkter används i krävande miljöer, vilket gör systemsäkerhet till en avgörande del av hela produktlivscykeln. Du är involverad i alla delar av projektet - från idé till färdig lösning. Din profil Vi söker dig som är ingenjör och har ett genuint intresse för teknik. Du har ett analytiskt tänk och lätt för att samarbeta, samtidigt som du skapar förtroende omkring dig. Du är självgående, tar ansvar och känner dig trygg inom systemsäkerhetsområdet. Noggrannhet och prestigelöshet är en självklar del av hur du jobbar, och du har en förmåga att själv hitta och ta till dig den information du behöver. För att lyckas i rollen har du: * Ingenjörsexamen. * Erfarenhet av att arbeta med systemsäkerhet inom produktutveckling. * Goda kunskaper i svenska och engelska då dokumentation och kundkontakter förekommer på båda språken. Det är meriterande om du har: * Tidigare erfarenhet av systemsäkerhetsarbete inom försvarsindustrin. * Tidigare erfarenhet från Saab. * Militär bakgrund. * Erfarenhet av följande standarder: * MIL-STD-882 * DEF STAN 00-056 * GEIA-STD-0010 För det här uppdraget krävs givetvis en matchning mellan krav och kompetens, men det är också viktigt för oss är att du är förtrogen med våra värderingar och känner att du delar dem. För oss på Saab Training & Simulation är hur vi är och agerar minst lika viktigt som vad vi kan. Vi inom Saab bedriver att aktivt arbetsmiljöarbete med fokus på hållbarhet samt en säker och trivsam arbetsmiljö. Vi är varandras arbetsmiljö och det är därför viktigt att du som anställd vill bidra till vårt arbete. Befattningen kan kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 25,500 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här. Saab Training & Simulation (T&S) är världsledande inom avancerad militär utbildningsmateriel. Vi kombinerar olika tekniker som optronik, laserelektronik, bildhantering och mekanik för att konstruera användarvänliga system som har hög träningseffekt. Se vår företagspresentation på Youtube. Med tanke på den kommande semesterperioden kan du förvänta dig återkoppling på din ansökan efter sommaren. Om du tycker att tjänsten låter intressant är du varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!
Mammografi, röntgen, Länssjukhuset Ryhov, Jönköping Rollen som överläkare Som överläkare hos oss på mammografin på Länssjukhuset Ryhov i Jönköping har du ansvar för att självständigt utreda kliniska patienter med exempelvis ultraljud, biopsi och stereotaxi samt vacuumexcisioner. Granskning av screening ingår också i ditt arbete. Vi använder även MR i utredning vid behov. Vi kommer inom kort att börja med kontrastmammografi och AI. Du har mycket kontakt med patienter och samarbetar med övrig personal i bröstprocessen. Du leder, alternativt deltar, vid multidisciplinära konferenser och du handleder ST-läkare. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är på dagtid på vardagar. Din blivande arbetsplats Röntgen är en länsgemensam dygnet runt-klinik med drygt 350 medarbetare som finns på länets tre sjukhus: Länssjukhuset Ryhov i Jönköping, Höglandssjukhuset i Eksjö och Värnamo sjukhus. Röntgen bedriver modern högteknologisk diagnostik och erbjuder ett brett och avancerat utbud av undersökningar. Vi utför bland annat angiointerventioner, skelett- och lungröntgen, datortomografier, magnetkameraundersökningar, ultraljud och PET-CT. Område mammografi tillhör länsröntgenkliniken i Region Jönköpings län. Inom mammografin utför vi årligen cirka 10 000 kliniska undersökningar och 36 000 hälsokontroller. Den kliniska verksamheten finns i Jönköping. Hälsokontroller sker i Jönköping, i mammografivagnen på Höglandet och på röntgen i Värnamo. Vi är cirka 30 medarbetare, och teamet som välkomnar dig består av bröstradiologer, röntgensjuksköterskor och vårdadministratörer. Vi har Sectra Ris- och PACS. Röntgen är en utvecklingsintensiv verksamhet, och därför ser vi gärna att du trivs med att arbeta i sådan miljö. För att behålla en god arbetsmiljö är det viktigt med arbetsglädje och en bra teamkänsla. Vi är certifierade enligt ISO 9001:2015 och följer hela tiden upp vår verksamhet och förändrar där det behövs. Din profil Vi söker dig som är utbildad radiolog och ser gärna att du har en färdig, alternativt pågående, specialistutbildning inom mammografi. Vi ser gärna att du har minst två års erfarenhet av mammografi eftersom du behöver kunna utföra alla de moment som ingår i mammografins uppdrag. För oss är det också viktigt att du trivs i en miljö där utveckling står i fokus. Som person är du ansvarstagande och strukturerar ditt arbete väl. I mötet med patienten är du lugn och tillmötesgående och vill alltid patientens bästa. Du har en god förmåga att snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter och ser till verksamhetens bästa i agerande och beslut. I och med att du arbetar nära dina kollegor är det viktigt för oss att du har en god samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig Hos oss får du ett stimulerande arbete i en spännande och utvecklande miljö med trevliga kollegor. För fem år sedan flyttade mammografin in i helt nybyggda och välanpassade lokaler på Länssjukhuset Ryhov i Jönköping. Det betyder att du kommer att få möjlighet att arbeta i en fantastisk arbetsmiljö. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner, Region Jönköpings län (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Hilje Roman, områdeschef, 010-242 64 82, [email protected]. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser eller rekryteringstjänster. Vår rekryteringsprocess Sista ansökningsdag är den 3 augusti 2025. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan! Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår webbplats: Vår rekryteringsprocess, Region Jönköpings län (https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/)
Vill du spela en nyckelroll i att säkerställa optimal resursplanering och leverans för vår kunds servicetjänster? Hos vår kund får du möjlighet att utvecklas i en dynamisk miljö samt bidra till hållbara lösningar. vår kunds fokus på mod, nyfikenhet och samarbete skapar en inkluderande och inspirerande arbetsplats med stora möjligheter! OM TJÄNSTEN Som Demand Planner ansvarar du för resursplaneringen för vår kunds serviceingenjörer, säkerställer att rätt person finns på rätt plats inom avtalad tid. Du hanterar även orderregistrering, kundkontakt och materialbeställning för att effektivisera serviceprocessen. Vi söker dig som gillar att ta dig an komplexa utmaningar. Du tänker självständigt, ifrågasätter gärna gamla arbetssätt och har bra koll även på andra delar av organisationen. Du följer etablerade arbetssätt och delar gärna med dig av din kunskap till kollegor. Du erbjuds - En roll på ett globalt teknikbolag som arbetar med betydande frågor för en mer hållbar värld.. - En konsultchef som värnar om din personliga och professionella utveckling - Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna i denna roll utgår från taktisk och operativ problemlösning för att optimera leveransen deras servicetjänster och kan innebära: * Orderregistrering * Kundkontakt * Beställning av material * Sammanställning av serviceuppdrag VI SÖKER DIG SOM - Eftergymnasial utbildning inom relevant område. Exempelvis logistik eller Supply chain. - Erfarenhet inom resursplanering eller liknande område. - God kommunikationsförmåga och kundfokus. Det är meriterande om du har - Erfarenhet inom Salesforce - Erfarenhet inom SAP För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Social - Ordningsam - Ansvarstagande Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
Gillar du event-miljöer, träffa folk och samtidigt tjäna pengar? Är du duktig på att sälja bra produkter? Då är EVENTSÄLJARE på KILLNOISE det perfekta extrajobbet för dig! Som en del av vårt team jobbar du med försäljning av öronproppar på stora konserter och festivaler! Vi söker dig som är en glad och energisk person! Du har mycket lätt för att ta kontakt med människor, du är inte det minsta blyg inte och du tycker det är kul att sälja! Tidigare erfarenheter inom sälj, sport och lagarbete är mycket meriterande, men inget krav. Din attityd och personlighet är allra viktigast! KILLNOISE är ett svenskt företag som tillverkar funktionella och stilrena öronproppar. Vi jobbar på festivaler, konserter och events. Kolla in oss på www.killnoise.com eller www.facebook.com/killnoise
Gillar du event-miljöer, träffa folk och samtidigt tjäna pengar? Är du duktig på att sälja bra produkter? Då är EVENTSÄLJARE på KILLNOISE det perfekta extrajobbet för dig! Som en del av vårt team jobbar du med försäljning av öronproppar på stora konserter och festivaler! Vi söker dig som är en glad och energisk person! Du har mycket lätt för att ta kontakt med människor, du är inte det minsta blyg inte och du tycker det är kul att sälja! Tidigare erfarenheter inom sälj, sport och lagarbete är mycket meriterande, men inget krav. Din attityd och personlighet är allra viktigast! KILLNOISE är ett svenskt företag som tillverkar funktionella och stilrena öronproppar. Vi jobbar på festivaler, konserter och events. Kolla in oss på www.killnoise.com eller www.facebook.com/killnoise
Välj ett jobb för att visa detaljer