Verksamhetsbeskrivning Välkommen till oss på Aurora förskola. Vi är 12 pedagoger som är stolta över vår fina förskola som öppnade 2019 på mellanområdet nära Tallbacka förskola. Aurora förskola består av fyra avdelningar i närheten av inspirerande skog och natur. Vi söker nu en aktiv barnskötare som brinner för att utveckla en förskola där barn och personal trivs och utvecklas tillsammans. Vi behöver dig i vårat starka gäng. Avdelningarna hos oss är placerade parvis i byggnaden och grupperna är åldersindelade från 1–3 år i ena vinkeln av byggnaden och 3–5 år i den andra. I mitten av förskolan finns ett torg som en naturlig mötesplats för lek och utforskande för hela huset. Förskolan har en gård som skapar stora möjligheter att arbeta med natur och utomhusmiljö som viktig del av barnens lärmiljö. På gården möts vi kring alla barn varje dag. Du kommer att ingå i arbetslag som samarbetar mellan avdelningarna med att aktivt utveckla lärmiljöer där barnens inflytande, utforskande och lärande står i centrum och där ett kollegialt lärande är en självklarhet. Det är barnens egna intressen och förmågor som ska styra verksamheten vilket främjar möjligheten för alla pedagoger att arbeta medforskande tillsammans med barnen. Vi har ett starkt samarbete över hela huset. Tanken att alla barn är allas barn är stark. Vi vill ha dig som kompletterar oss i en redan väl inarbetad verksamhet. Läs mer om hur det är att arbeta som pedagog i Gällivare kommun: Jobba som pedagog | Gällivare kommun Arbetsuppgifter Som barnskötare har du tillsammans med övriga i arbetslaget ansvar för att delta i planering, genomförande av aktiviteter och reflektion i arbetslaget och att genomföra det systematiska kvalitetsarbetet i samarbete med övriga kollegor och arbetslag på förskolan. Barnen ska ges nya utmaningar och få stöd och stimulans för sin utveckling och sitt lärande. Du samverkar aktivt med vårdnadshavare utifrån förskolans uppdrag och alltid med barnens bästa i fokus. Kvalifikationer Barnskötarutbildning. Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår spännande verksamhet. Det är viktigt att du är väl förtrogen med våra styrdokument. Vårt uppdrag utgår ifrån Läroplan för förskolan 2018. Du är en tydlig ledare, självständig, ansvarstagande och har lätt för att ta egna initiativ. Självklart är du positiv och har tilltro till barnens kompetenser och vill utveckla deras förmågor. Du är intresserad av att använda dig av digitala verktyg och är mån om förtroendefulla relationer till barn och föräldrar samt att du har god samarbetsförmåga. Du använder dig gärna av pedagogiska samtal och pedagogisk dokumentation i arbetet eller är villig att lära mer om detta. Du är intresserad av att utveckla förskolan och bland annat lärmiljöerna och att du kan något minoritetsspråk kan vara meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Inom ramen för den nationella minoritetsspråkslagen är Gällivare kommun förvaltningskommun för samiska, meänkieli och finska. Kunskaper i något av dessa språk är meriterande vid ansökan om anställning i Gällivare kommun. krav vid anställning - utdrag från polisens belastningsregister. Övrigt Till din ansökan vill vi ha med ett CV. Vid anmodan lämnas originalhandlingar. Intervjuer kan komma att ske löpande. Gällivare kommun erbjuder dig: Friskvårdförmån i form av styrketräning/gruppträning/Dundret Friskvårdstimme Ta del av arbetsplatsens Trivselpeng Medlemskap i GKFF (Gällivare kommuns fritidsförening) Möjligheten till semesterväxling Arbetstid/Varaktighet Heltid 100%, dagtid. Tillsvidareanställning. Lön Månadslön – ange gärna löneanspråk, vi tillämpar individuell lönesättning – ange gärna löneanspråk i ansökan. Tillträde / Ansökan Tillträde: senast 250901 eller enligt överenskommelse Sista ansökningsdagen: 25-08-10. Upplysningar Eva Hedlund Rektor Aurora förskola 0970-818972 [email protected] Fackliga företrädare Kommunal, tel: 010-4429919, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Peter Forslund Taxi AB är ansluten till Sverigetaxi Boden. Vi söker dig som har (TFL) taxiförarlegitimation. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Kontakta Peter Forslund för mer information 070-6986980 Vi söker nu förare för vid behov och heltid. Tjänster tillsätts löpande vänta inte med din ansökan.
Verksamhetsbeskrivning Vad roligt att du vill jobba på Myrans förskola du är så välkommen till oss. Vi finns i Koskullskulle som ligger ca 10 kilometer från Gällivare centrum. Förskolan är belägen i en del av Myranskolan och ett fint bostadsområde finns runtomkring med skogen in på knuten. Stora fina ytor både inom och utomhus för barnen att leka på, hela förskolan renoverades för några sedan. Myrans förskola har 4 avdelningar som är indelade i tre 1–4 årsavdelningar och en 5-årsavdelning. Här får barnen uppfinna, utforska, leka, vara kreativa, kommunicera och mycket mer tillsammans med utbildade pedagoger. Arbetsuppgifter Tillsammans med de övriga i arbetslaget planerar ni och genomför ni aktiviteter. Barnen ska ges utmaningar, få stöd och stimulans i sin utveckling och sitt lärande utifrån förskolans läroplan Lpfö. Omsorg, utveckling och lärande är grunden för uppdraget. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad barnskötare eller har en annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Tidigare kunskap om diabetes ser vi som meriterande och fördelaktigt i tjänsten. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Utdrag från polisens belastningsregister är obligatoriskt och ska uppvisas. Inom ramen för den nationella minoritetsspråkslagen är Gällivare kommun förvaltningskommun för samiska, meänkieli och finska. Kunskaper i något av dessa språk är meriterande vid ansökan om anställning i Gällivare kommun. Övrigt Till din ansökan vill vi ha med ett CV. Vid anmodan lämnas originalhandlingar. Intervjuer kan komma att ske löpande. Gällivare kommun erbjuder dig: Friskvårdförmån i form av styrketräning/gruppträning/Dundret Friskvårdstimme. Ta del av arbetsplatsens Trivselpeng. Medlemskap i GKFF (Gällivare kommuns fritidsförening) Möjligheten till semesterväxling Ledarskapsutvecklingsprogram Arbetstid/Varaktighet Heltid, Tillsvidare. Lön Månadslön, vi tillämpar individuell lönesättning – ange gärna löneanspråk. Tillträde / Ansökan Tillträde:2025-09-29 eller enligt överenskommelse... Sista ansökningsdagen: 2025-08-03 Upplysningar Vid frågor kontakta Ulla-Stina Larsson, rektor Myrans förskola, Tel: 0970-81 89 71, mail: [email protected] Fackliga företrädare Kommunal, tel: 010-4429919, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du ha ett socialt, roligt och varierande deltidsjobb i ett härligt team? Vi söker nu en restaurangansvarig till Strajk Alley i Boden. I denna roll arbetar du praktiskt i serveringen samtidigt som du är ansvarig för att allt kring servering av mat och dryck flyter på. Tjänsten är på 50 % med arbetstider främst under kvällar och helger, onsdag till söndag. Information om tjänsten Professionals Nord söker för Strajk Alleys räkning en Restaurangansvarig på 50%. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Strajk Alley.Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Strajk Alleys önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds Ett familjärt gäng med härlig teamkänsla En social vardag Varierande arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik! Arbetsuppgifter Hos Strajk Alley i Boden får du en social, rolig och varierande vardag i ett högt tempo. Som restaurangansvarig arbetar du operativt tillsammans med teamet – du hjälper gäster med bowling, hanterar kassan, serverar mat och dryck. Du kommer även att ta emot bokningar och bidra till att skapa goda kundrelationer. Arbetsuppgifterna innefattar Stå i kassan och hantera betalningar Servera mat och dryck till gäster Arbeta i baren Ta emot och hantera bokningar från kunder Hjälpa gäster med bowling och kundservice Vi söker dig som: Kan flytande svenska i både tal och skrift Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Strajk Alley. Du behöver vara en social och utåtriktad person som gillar mötet med kunden och ett högt tempo. Vidare tror vi att du är flexibel, kan arbeta självständigt men också att du är en teamplayer. Erfarenhet från liknande verksamhet är meriterande.Ingen tidigare utbildning eller erfarenhet krävs, allt du behöver veta kommer du att få lära dig väl på plats.START: OmgåendeOMFATTNING: HeltidSTAD: BodenURVAL: Sker löpande KONTAKT: [email protected] Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] #strajk-alley #professionals-nord #hallchef #bowling
Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel. So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’t perfectly align with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in our rapidly growing business. About us: Stegra, formerly know as H2 Green Steel, is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2 emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning – our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. We are looking for talented, innovative, and purpose-driven people to join our rapidly growing and diverse team. Our employees get to learn everyday, implement the latest technology and test and put their ideas into practice. Together, we are building an impact company with sustainability at its core – for our people, customers, investors, society, and planet. Quality Engineer: The Quality Engineer supports efforts and plans to coordinate the quality control program designed to ensure continuous production consistent with established standards Stegra. A proven hands-on and metric-driven approach to drive results in a multi-cultural environment is a critical success factor. Key responsibilities (not limited to): Develop audit programs, conduct audits, and report results as scheduled Development of plant wide SOPs (writing, revising and approving), ensuring regulatory compliance in conjunction with being ‘fit for purpose’ operationally and commercially Drive Statistical Process Control (SPC) methods for analyzing data Implement the CPAR quality reporting process and related follow-through for plant Investigates product quality issues and makes appropriate adjustments with operations Collaborate with Metallurgy, Operations, and support teams daily for project planning and resolution of quality issues or customer complaints Implement continuous improvement activities Conduct training activities related to quality, process control, and reliability Follow directives from the Quality Manager to establish effective Quality Assurance systems to ensure compliance with standards of ISO9001:2015, IATF 16949, VDA, and associated process requirements Providing support and awareness of new quality legislation and testing that impacts the business Qualifications: A bachelor's degree in business or a related field is necessary Lead auditor training for internal and external QMS assessment Understanding of Lean Manufacturing, APQP, PPAP and 8D processes At least 5 years of experience as Quality Engineer in a manufacturing environment Strong understanding of ISO 9001, VDA, and IATF 16949 Knowledge of Control Plans, DOE, FMEA's, Root Cause Analysis, Capability Analysis, and Probability Ability to work in a highly matrixed environment Excellent English communication skills, both written and verbal Work in a highly collaborative team environment Location: Boden, Sweden What we can offer you If you are passionate about making actual change and having a positive impact on society and our planet, Stegra offers a unique opportunity to be part of a fun and professional team with high ambitions. You will get the opportunity to shape your future career together with a company focusing on creating a culture where everyone can thrive and feel a sense of belonging. In the end, we know that Stegra's growth and success is dependent on our people and we can’t wait to shape the future of steelmaking and other industries together as a team.
Natursköna Arvidsjaur ligger mitt i landskapet Lappland ca 90 mil norr om Stockholm och 11 mil söder om polcirkeln. Här är det nära till allt, både inom kommunen och ut i världen tack vare vår flygplats. Med ett brett utbud av fritidsaktiviteter, en välkomnande attityd och naturen inpå knuten är Arvidsjaur en plats där det är enkelt att trivas. Näringslivet kännetecknas av besöksnäring och handel, träförädling, fordonstestverksamheter, rennäring och offentlig sektor. I Arvidsjaur erbjuder vi både trygghet och enkelhet i vardagen – allt finns nära. Oavsett var i kommunen du väljer att bosätta dig kan Arvidsjaur erbjuda goda levnadsvillkor och bra möjligheter till ett attraktivt boende. Vill du veta mer om hur det är att leva och bo i Arvidsjaur? Besök flyttatillarvidsjaur.se! Arvidsjaurs kommun som arbetsgivare erbjuder en utvecklande arbetsmiljö. Att arbeta hos oss innebär att arbeta efter kommunens gemensamma värdegrund där ledorden är: Glädje, respekt och professionalitet. Eftersom Árviesjávrrie tillhör det samiska förvaltningsområdet välkomnar vi sökanden med kunskaper i samiskt språk och kultur. Vi har behov av samisktalande personal inom vissa sektorer och samiska kan därför vara meriterande vid vissa tjänstetillsättningar. Som medarbetare hos Arvidsjaurs kommun kan du komma att behöva använda din privata telefon för exempelvis inloggning i verksamhetssystem. Välkommen med din ansökan! Vi har aktivt valt placering av våra annonser och kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag undanbedes. Vi söker dig som brinner för att ge omsorg och stöd till våra äldre på korttidsboendet i vackra Arvidsjaur! Som undersköterska på vårt korttidsboende kommer du att spela en viktig roll i att skapa en trygg och trivsam miljö för våra gäster. Bryggan är ett korttidsboende med 15 platser. Här erbjuder vi grundläggande vardags rehabilitering och intensivt riktad rehabilitering. Arbetsuppgifter: • Ge personlig omvårdnad, stöd och rehabilitering till våra gäster. • Delta i planering och genomförande av vård- och omsorgsinsatser. • Samarbeta med kollegor, biståndshandläggare, sjuksköterskor och rehab personal för att säkerställa en god vårdkvalitet. • Dokumentera och rapportera i enlighet med gällande rutiner. Önskade kvalifikationer: • Undersköterskeutbildning eller annan relevant utbildning inom vård och omsorg. • God samarbetsförmåga och empatiskt förhållningssätt. • Förmåga att anpassa ditt arbetssätt och arbeta personcentrerat utifrån varje gästs behov. Fördelar med att arbeta hos oss: • Möjlighet att arbeta i en utvecklande arbetsmiljö med en positiv värdegrund. • Närhet till naturen och ett brett utbud av fritidsaktiviteter. • Möjlighet att bidra till en meningsfull och givande arbetsplats. Aktuell anställning innefattar dag-, kvälls- samt helg tjänstgöring. Inom tjänsten kan du behöva tjänstgöra även på annan arbetsplats, utifrån ditt kompetensområde. Båda tjänsterna är tillsvidare, varav den ena tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Provanställning kan förekomma. Tillträde 25 augusti eller enligt överenskommelse. För anställning krävs uppvisande av utdrag ur belastningsregistret (oöppnat kuvert). Om du är en engagerad och omtänksam person som är redo att göra skillnad, så är det här en chans för dig att bli en del av vårt team på Bryggan. Välkommen med din ansökan!
Är du redo att vara med och forma framtidens IT-lösningar för både människor och organisationer? Vi söker nu en erfaren Java- och .NET-utvecklare som vill vara en del av ett passionerat team och arbeta med inspirerande projekt hos några av Sveriges mest framstående företag och myndigheter. Låter detta intressant? Ansök redan idag - vi arbetar med löpande urval! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för vår samarbetspartners räkning en erfaren utvecklare som brinner för framsteg – både inom system och teknik, samt för att växa tillsammans med medarbetare och kunder. Här genomsyras allt de gör av enkelhet, medmänsklighet och en ständig nyfikenhet på ny teknik. Arbetsklimatet är positivt och samarbetsinriktat, där kunden delar med sig av kunskap och erfarenheter för att lyfta varandra. De värdesätter även gemenskap och ser till att ha kul tillsammans, ibland även utanför arbetet. Som Java- eller .NET-utvecklare får du möjlighet att arbeta med spännande kunder i en dynamisk och lärande miljö, där kompetensnivån är hög. Du kommer att jobba med varierande kunder, projekt och teknologier, vilket ger dig en fantastisk chans att både utvecklas och fördjupa dina kunskaper. Tjänsten innebär att du är på plats i Luleå minst tre dagar i veckan. VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad eftergymnasial utbildning inom systemutveckling, datavetenskap eller liknande som bedöms relevant för tjänsten - Har minst 3 års erfarenhet av arbete inom Java- och/eller inom .NET-utveckling - Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då språken förekommer i det dagliga arbetet Det är meriterande om du har - Erfarenhet av API-utveckling, middleware (t.ex. köer och relationsdatabaser), kodhantering (t.ex. GIT) och kontainerhantering (t.ex. Docker) För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande - Social Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
En sak är säker. Med oss gör du skillnad. Vi är läraren som får lillebror att läsa sina första ord och fritidspersonalen som skapar skratt efter skoldagens slut. Vi är barnskötare som får någon att växa varje dag och bibliotekarien som för litteraturen nära. Tillsammans så kämpar vi för kunskapen, för meningsskapande och för den roliga vardagen för barn och ungdomar. Det finns något fint i det. Vill du också jobba för framtiden i Kiruna kommun? Kom och bli en del av gemenskapen på Kultur- och utbildningsförvaltningen. Vi ser fram emot att höra från dig! ARBETSUPPGIFTER Som specialpedagog på Högalidskolans högstadium arbetar du i nära samarbete med rektor och personal på skolan. Arbetet innebär att tillsammans med rektor utveckla och utforma det pedagogiska arbetet på såväl grupp- och individnivå som på organisationsnivå utifrån främjande, förebyggande och åtgärdande perspektiv. Du ska vara ett stöd till pedagogerna hur de kan lägga upp sin undervisning så att utbildningen blir tillgänglig, inkluderande och skapar delaktighet för alla barn. Du verkar för och är ett stöd i arbetslagens arbete, vid behov av pedagogiska kartläggningar/handlingsplaner. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har specialpedagogexamen eller annan utbildning som av arbetsgivaren bedöms likvärdig. Som person ska du ha lätt för att kommunicera, vara relationsskapande och se utvecklingsmöjligheter hos både barn och vuxna. Du ska ha en förmåga att kunna analysera möjligheter på organisations-, grupp- och individnivå. Vi ser att du har erfarenhet av och förmåga att kunna samverka med andra och att du flexibelt kan möta olika behov i verksamheten. Du bör vara kreativ och vilja hitta lösningar där barnens bästa är i fokus. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi vill att du bifogar examensbevis till din ansökan, samt annan information du anser vara viktig. Till följd av lagen om lämplighetskontroll ska du kunna uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister vid anställning. Beställ ett direkt i samband med att du lämnar in din ansökan, du gör det via länken https://polisen.se/belastningsregistret?mtm_campaign=utdrag&mtm_kwd=post0623 ÖVRIGT För att arbeta hos oss ska du dela Kiruna kommuns gemensamma värdegrund där respekt, ansvar och samverkan är ledorden. Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö och stimulerande arbetsuppgifter och att du som medarbetare får en god balans mellan arbete och fritid. Vi har många olika förmåner där du som medarbetare kan träna kostnadsfritt på olika träningsanläggningar upp till 5000 kr/år, vi har stugor i fjällen som du kan hyra, vi erbjuder möjlighet att löneväxla till lediga dagar. Vi strävar efter jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Kiruna kommun ser heltid som en rättighet deltid som en möjlighet. Det är meriterande om du har kunskaper i finska, samiska och/eller meänkieli då Kiruna kommun är förvaltningsområde för dessa språk. Kiruna kommun har gjort medieval för denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Period Omgående - v.33 Schema Dagtid, måndagar-fredag Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu
Vi söker en ny butikschef till Swedols butik i Gällivare. Är du en driven och affärsorienterad ledare som söker nya utmaningar? Då kan du vara den vi letar efter! Om oss: Swedol är ett företag med korta beslutsvägar, hög service och spännande framtidsutsikter. Vi är nu på jakt efter en ny butikschef för vår butik i Gällivare. Dina ansvarsområden som butikschef inkluderar: • Ansvar för försäljning och personal inom butiken. • Skapa en dynamisk butiksmiljö med aktiviteter och exponeringar tillsammans med dina kollegor. • Säkerställa ett effektivt och kompetent team. • Ledning och engagemang för att maximera butikens resultat. • Sätta och följa upp mål samt rapportera till regionchefen. Du förväntas också agera som en ambassadör för Swedol inom ditt geografiska område, där du bygger och underhåller starka kundrelationer. Detta inkluderar att presentera Swedols produkter och tjänster för olika kundsegment, såsom industri & verkstad, bygg & anläggning, offentlig verksamhet, åkeri & transport samt jord- & skogsbruk. Du har stöd från engagerade medarbetare, säljteam, central marknadsföring och support från huvudkontoret. Dina kvalifikationer och egenskaper: • Erfarenhet inom detaljhandeln eller B2B-branschen som butikschef. • Tidigare bevisad framgång i att leda och utveckla personal. • Tekniskt intresse och förmåga att presentera produkter för kunder. • Driven av försäljning och kundfokus. • Branscherfarenhet är meriterande. Personliga egenskaper som värderas: • Starkt säljfokus och prioritering av kundens behov. • Initiativrik och trivs i kundinteraktioner, med förmåga att motivera ditt team. • Modig i beslutsfattande och tävlingsinriktad. • Högt engagemang och empatisk med ordningssinne och stresstålighet. Vi erbjuder: Ett stimulerande och varierande arbete med utmärkta möjligheter till personlig utveckling och påverkan. Din insats kommer vara avgörande för butikens tillväxt. Ansökan: Vi rekryterar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Ansökningar tas inte emot via e-post. För eventuella frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Monica Sveiven på Retail Recruitment. Tillträde: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid Observera: Vi tillämpar 6 månaders provanställning och bakgrundskontroll på alla slutkandidater. Välkommen till Swedol – där du gör skillnad! Swedol är multispecialisten för den profesionella användaren. Vi erbjuder kvalitativa varor och tjänster på ett enkelt och proffsigt sätt. Swedol driver webbhandel och cirka 100 butiker i Sverige. Kunderna finns huvudsakligen inom Bygg och anläggning, Industri och verkstad, Åkeri och transport, Jord- och skogsbruk samt Offentlig service. Swedol är tillsammans med bland annat TOOLS och Grolls en del av Alligo-koncernen. I Sverige hittar du oss ofta samordnade i gemensamma butiker. Våra säljare arbetar också gemensamt för alla tre koncept. På koncernens hemsida alligo.com kan du läsa mer om t ex vårt hållbarhetsarbete.
Välj ett jobb för att visa detaljer