Leg. Optiker till Synsam Sunne, del- eller heltid

Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du:  Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.

30 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Tillsvidareanställning Personlig assistent 100% 2 tjänster
Storfors kommun
Personliga assistenter

Storfors kommun, belägen i östra Värmland, är hem för cirka 3800 invånare. Vi är stolta över vår närhet till naturen och de möjligheter till aktivt friluftsliv den erbjuder. Tillsammans med ett fint förenings- och kulturliv, högkvalitativ barnomsorg och skolor samt ett mångfacetterat näringsliv är Storfors en plats där människor trivs och växer. Nu har du chansen att vara med och ge våra kommuninvånare en ännu bättre livskvalitet och en trygg vardag. Beskrivning Är du intresserad av att jobba inom socialtjänster i Storfors kommun? Vi söker två personer som är intresserade av att arbeta inom funktionsstöd som personlig assistent som har den enskilde i centrum. Som personlig assistent hjälper man det enskilde i vardagen med dem olika moment som krävs.  Arbetsuppgifter Arbetet består av att hjälpa brukaren med personlig hygien samt hemmets skötsel inklusive vedeldning och gräsklippning. Dagen struktureras tillsammans med brukaren som motiveras i att bli delaktig i sitt eget liv. Arbetsuppgifterna innehåller även uppgifter med sjukvårdsinsatser vilka är delegerade av sjuksköterskan. Brukaren har ett omfattande vårdbehov. Dokumentation är ett krav i arbetet och görs digitalt. Kvalifikationer Vi söker dig som har vårdutbildning alternativt erfarenhet från omsorgsarbete samt har erfarenhet av att jobba som personligassistent eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer meriterande. Du ska även ha grundläggande datakunskaper. Du behärskar det svenska språket på ett sätt att du kan kommunicera med brukaren och kollegor samt kunna dokumentera det som verksamheten kräver. Körkort B samt tillgång till egen bil är ett krav för att kunna ta sig till/från arbetsplatsen, vilken ligger på landsbygden. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. För att passa för arbetet är det viktigt att du kan arbeta självständigt då arbetet är ensamarbete. Du ska ha brukarens behov i centrum och ha ett professionellt bemötande mot brukaren, anhöriga och kollegor. Du ska kunna jobba långa pass då arbetspassen är 12 timmar. Jour förekommer nattetid. Övrigt Arbetet är förlagt dag/kväll/helg samt nattjänstgöring Till intervjun tar Du med:                                                                                                          legitimation, uppgifter på referenser samt vid behov arbetstillstånd Det är av yttersta vikt att brukare och brukare inom vård och omsorg kan känna trygghet i den omsorg som kommunen har ansvar för. Därför önskar vi att du visar upp ett utdrag från belastningsregistret innan erbjudande om anställning. Handläggningstiden för ett utdrag är cirka tre veckor och du beställer det själv via polisens webbplats. Beställ gärna utdraget samtidigt som du skickar in din ansökan så att du har allting klart om du går vidare i rekryteringsprocessen. Har du redan ett utdrag får det inte vara äldre än ett år. Beställ ditt utdrag från belastningsregistret på polisens webbplats: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/ Storfors Kommun är en rökfri arbetsplats.  Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 100% Tillträde enligt överenskommelse med arbetsgivaren. Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

30 maj 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Pedagog till Nordmarkens pastorat
Nordmarkens Pastorat
Fritidsledare m.fl.

Vi söker en engagerad medarbetare till barn- och ungdomsverksamheten! Om tjänsten. Vi söker dig som tillsammans med oss vill fortsätta att utveckla Nordmarkens pastorats barn-och ungdomsverksamhet. Som pedagog har du förtrogenhet med och intresse för Svenska kyrkan. Du står för kyrkans värderingar. Du kan ha församlingspedagogutbildning eller annan pedagogisk utbildning och erfarenhet. Du är duktig på att se, fånga upp och möta barns och ungas behov. Du är drivande, idérik och strukturerad. Du kommer att undervisa i samt förmedla kyrkans tro och liv. I arbetet möter du barns och ungas existentiella och andliga frågor. Det ingår även att leda grupper och genomföra utomhusaktiviteter. Viss vuxenpedagogisk verksamhet är också en del av tjänsten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I arbetslaget finns våra sociala tjänstehundar, som du kommer möta i arbetet. Det förekommer kväll- och helgtjänstgöring. B-körkort och tillgång till egen bil krävs. Om oss: Nordmarkens pastorat omfattar geografiskt Årjängs kommun i sydvästra Värmland och tillhör Karlstads stift. Pastoratet består av åtta församlingar och nio kyrkor. Välkommen med din ansökan! Ansökan med personligt brev, CV skickas senast den 13 juli 2025 till: [email protected] Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

30 maj 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kyrkomusiker
Nordmarkens Pastorat
Musiker, sångare och kompositörer

Kyrkomusiker Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %, där både dag-, kväll- och helgtjänstgöring förekommer. Vi är även öppna för deltidstjänstgöring. Om dig Vi söker dig som har en kyrkomusikalisk examen på C-nivå och eller en musikalisk utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. I ditt arbete tar du ansvar för såväl planering som genomförande och drivs av att skapa engagemang och delaktighet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökan med personligt brev, CV samt examensbevis skickas senast den 13 juli 2025 till: [email protected] intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet gått ut.

30 maj 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Legitimerad optiker till Synoptik Hagfors

Motiveras du av att hjälpa människor med deras syn och arbeta kliniskt med kvalitetsoptik som alla kan ha råd med? Nu söker vi på Synoptik en legitimerad optiker till vår butik i Hagfors! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som legitimerad optiker på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Möjlighet att arbeta med våra distansundersökningar ➜ Schemalagd administrationstid samt catch up tid ➜ Möjlighet att påverka dina arbetstider i samråd med din butikschef ➜ Omfattande synundersökningar i alla våra butiker; tryckmätning, funduskamera, synfältsmätare ➜ Möjlighet att arbeta med torra ögon ➜ 30 minuters undersökningar i fullt utrustade undersökningsrum ➜ Samarbete med Aleris ögonklinik samt vår interna kliniska support ➜ Delat journalsystem så du enkelt kan hjälpa kunder ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina optikerkollegor i regionen ➜ Ett brett kursutbud i vår utbildningsplattform samt Synoptiks treåriga utbildningsprogram för optiker som genererar minst 36 CET poäng per tre år   Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som är legitimerad optiker idag och som känner att ögonhälsa är något som ligger dig allra närmast hjärtat. Som legitimerad optiker hos oss vägleder du kunden för att hitta bästa lösning. Du arbetar enligt kvalitetsnormen och för att främja kundens ögonhälsa. Butikens öppettider är måndag till fredag 9.30-18. Lördagar och söndagar håller vi stängt. Anställningen är tillsvidare och på heltid, alternativt deltid, med tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Isabell Sundberg på 0563-10390. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

30 maj 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Är du redo för nästa steg i din karriär?
King Food AB
Restaurang- och kökschefer

Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt som Assisterande Restaurangchef! Är du redo att leda ett team i en miljö fylld med skratt, leenden och högt tempo? Som Assisterande Restaurangchef på Burger King är du en nyckelledare som, tillsammans med Restaurangchefen, säkerställer att restaurangen drivs på toppnivå varje dag. Dina ansvarsområden: Guest is King – Alla beslut tas med gästen i fokus för att ge dem en kunglig upplevelse! Effektiv drift – Säkerställa att restaurangen fungerar smidigt och effektivt. Ledarskap – Utöva tydligt och professionellt ledarskap. Träning och utveckling – Se till att medarbetarna får bästa möjliga utbildning och utveckling. Målsättning – Sätta och nå mål för avdelningen och säkerställa ekonomisk hållbarhet. Kvalitet och service – Se till att restaurangen alltid följer Burger Kings koncept och standarder. Vi söker dig som: Har en passion för fantastiska gästupplevelser. Har ledarerfarenhet och förmågan att bygga starka, självständiga team. Har erfarenhet från restaurangbranschen eller detaljhandel. Har en god ekonomisk förståelse och kan arbeta målinriktat. Varför välja oss? Goda förtjänstmöjligheter – Konkurrenskraftiga villkor. Stark varumärkesprofil – Jobba i en global kedja med tydliga värderingar. Utbildning – Fullständig teoretisk och praktisk upplärning. Utveckling – Kontinuerlig yrkesmässig och personlig utveckling genom vårt ledarprogram. Karriärmöjligheter – Goda chanser att avancera inom företaget. Som ledare är du en resultatorienterad entreprenör som brinner för service och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Du är lojal mot varumärket och konceptet, samtidigt som du hittar nya sätt att locka gäster i ditt lokala område. Du gillar utmaningar och går i täten som ett gott föredöme i en hektisk vardag. För att lyckas leder du med energi och tydlighet och når dina mål genom teamwork. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Kontakta oss idag!

29 maj 2025
Sista ansökan:
15 november 2025
Underkonsult inom rekrytering och omställning i Säffle
Nordisk kompetens AB
Arbetsförmedlare

Underleverantör till Nordisk Kompetens inom omställning och rekrytering i Kalmar. Nordisk Kompetens är en växande rekrytering och omställnings leverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna konsulter i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Nordisk Kompetens har inom omställning ramavtal med med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, CIKO och ett flertal privat aktör och kommuner. Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering. har avtal med ett flertal privata aktörer. Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, AON, Match V, MINT. Korta fakta om jobbet Anställningsform: Underleverantör. Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Skall krav- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten. Önskvärda krav- • Omställning eller coaching • Erfarenhet av rekrytering • Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande en ett årig eftergymnasial utbildning • Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. • Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Om jobbet Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som underkonsult arbetar du konsultativt med att coacha, rekrytera, stödja och vägleda personer i olika förändrings, karriär och omställnings frågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Vi söker dig som är erfaren coach eller rekryterare och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel. Vi erbjuder även att arbeta med våra andra uppdrag inom omställning och rekrytering. För att kunna ha en stadigare inkomst. Fler olika tjänster. Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösnings orienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Tillträdesdag Enligt överenskommelse Övrigt- Vi drar igång ett samarbete så fort vi hittar rätt kompetens Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

28 maj 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kjell & Company Karlstad söker säljare med servicekänsla och teknikintre...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta extra i våra butiker i Karlstad! Den här tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar eller har en annan flexibel sysselsättning. Möjlighet till fler timmar finns, inte minst under sommar och under jul. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Kjell & Company

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Ultraljudsprovare (OFP) till Björneborg steel!
Professionals Nord Örebro AB
Övriga ingenjörer och tekniker

Är du en driven och noggrann person som har erfarenhet av operatörsarbete inom OFP? Är du nytänkande och drivs av att leverera kvalitet? I denna roll blir du en viktig del i ett företag som har bra värderingar, investerar i sin personal och ger möjlighet till vidareutveckling på ett personligt och professionellt plan.   Arbetsuppgifter Björneborg Steel söker en person vars arbetsuppgifter kommer innebära att arbeta med olika typer av oförstörande provning, i huvudsak ultraljudsprovning, magnetpulverprovning, penetrantprovning och hårdhetsmätning. Provningarna görs i flera steg under en process där du letar efter defekter som sprickor och porer samt verifierar egenskaper. Det är ett flexibelt arbete där du utgår från verksamhetens olika avdelningar och söker fel för att rättfärdiga samt utveckla dessa. Arbetsuppgifterna kommer i stora drag handla om att; Planera för och utföra körplaner enligt specifikation i system som Movex och Comflow Utöva prövningar av all förekommande oförstörande provning Tolka provningsbestämmelser och kundspecifikationer på både svenska och engelska Arbeta med dokumentation, avvikelse, och justeringsrapporter Vi söker dig som: Har gymnasial utbildning. Meriterande erfarenheter:  Ultraljudsprovning (Nivå 1 och 2 enligt ISO 9712) (Mycket meriterande, men inget krav då företaget själva utbildar). Magnetpulverprovning (Nivå 1 och 2 enligt ISO 9712) (Mycket meriterande, men inget krav då företaget själva utbildar). Penetrantprovning (Nivå 1 och 2 enligt ISO 9712) (Mycket meriterande, men inget krav då företaget själva utbildar) Erfarenhet från tung industri Traverskort Erfarenhet från arbete i ett MPS-system. Vi jobbar bl.a. i Movex, Qlikview och Officepaketet. Arbetstid: Dagtid med flex, men skift kan förkomma. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Björneborg Steel. Du är öppen för nya idéer, trivs att arbeta i grupp och är noggrann i ditt arbetssätt. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Björneborg URVAL: Sker löpande KONTAKT: Jesper Wingqvist #Björneborg-steel #OFP

28 maj 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Personlig assistent sökes till man i Arvika!
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Är du en flexibel och engagerad person som vill göra skillnad i någon annans liv? Nu behöver vi utöka med ytterligare en personlig assistent till vårt team i Arvika till en kille som behöver hjälp i sin vardag! Om jobbet Kunden är en kille som bor i villa med trädgård och som behöver all hjälp för att få sin vardag att fungera. Vi söker dig som är en glad, positiv och ödmjuk person, som har hög arbetsmoral och som brinner för att arbeta med människor. Du är engagerad och ansvarstagande. Viktigaste är att personkemin stämmer. Du ska ha erfarenhet eller vara vårdutbildad då kunden har stora medicinska behov. Han är rullstolsburen och har egen bil som assistenterna får köra. Han kommunicerar inte verbalt utan genom bilder och föremål. Du hjälper vår kund med allt ifrån vardagliga sysslor, förflyttning, hygien, handla, städning, matlagning, följa med på resor, träning och mycket mera. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Varierande. Arbetstiden är förlagd dag/kväll/natt Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vad förväntar vi oss av dig: - Körkort - Vi söker dig som är positiv, flexibel och har ett professionellt förhållningssätt. - Du ska ha erfarenhet eller vara vårdutbildad - Du ska ha viljan att ge en hög livskvalité och en meningsfull vardag. - Att du kan uttrycka dig obehindrat på svenska i tal och skrift. - Vill ha ordning och reda - Lyhörd för kundens behov - Vara flexibel med arbetsuppgifter och arbetstider Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett företag med hög vårdkunskap där alla i ledande befattningar är vårdutbildade och vi är aktiva i hela Sverige. Vi bedriver även vårdbemanning och företagsutbildningar. Vi arbetar ständigt för att kunna ge våra kunder den bästa servicen, assistansen och tryggheten. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vi erbjuder våra anställda: Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Försäkringar och pensionsavsättning Ett spännande och varierande arbete med goda anställningsvillkor. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vänligen kontakta oss för mer information.

27 maj 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025