Vi är ett ungt företag men har många års erfarenhet inom verkstadsindustri. Vår tydliga vision; att bygga Sveriges och Nordens största och bästa produktionspartner inom tung och medeltung bearbetande industri. Våra kunder återfinns inom Marine, Defence, Energy, Industrial Machines och Aerospace. Vi är idag cirka 90 anställda. Vi söker nu fler CNC-/maskinoperatörer som vill vara med på vår framtidsresa. Ditt arbete kommer i huvudsak innebära: Att tillsammans med din avdelningskollega driva en eller flera av våra svarv- eller fräsmaskiner. Som maskinoperatör hos oss lyfter, ställer, riktar, bearbetar och kvalitetssäkrar du tunga komponenter i flera olika material. Du agerar självständigt utifrån uppdaterad produktionsplan och kundkrav i vårt affärssystem Monitor, utför operatörsunderhåll och hugger självklart i där det behövs för dagen. För att lyckas i rollen bedömer vi att du behöver: Verkstadsinriktad gymnasieutbildning alt. motsvarande praktisk erfarenhet av bearbetning. Kunskaper i ritningsläsning samt mätteknik Truck- och traverskort. Goda kunskaper i svenska och gärna engelska i tal och skrift Körkort är inte ett krav, men vi ser det som meriterande. Vi söker dig som: Har stor kvalitetsmedvetenhet samt är noggrann och ordningsam i ditt arbete Är nyfiken och öppen för att ta dig an nya arbetsuppgifter Besitter kreativitet och uppskattar att hitta egna lösningar på problem Har en god social kompetens. Meriterande är kunskap i IT-systemet Monitor Det är viktigt att du som person är engagerad och att du tillsammans med vårt team vill vara med och bygga en industri i världsklass. Arbetet är idag förlagt till tvåskift Ansökan / mer info: Skicka CV + personligt brev till [email protected] Vi önskar ej bli kontaktade av rekryteringsföretag! Urval sker löpande. Vänta inte med att skicka in din ansökan. Välkommen med din ansökan! Personuppgifter Genom att skicka in din ansökan via e-post godkänner du att Aston Harald Mekaniska Verkstad AB behandlar dina personuppgifter för rekryteringsändamål. Dina uppgifter kommer att lagras under pågående rekryteringsprocess och upp till 6 månader efter att processen är avslutad. Om du samtycker, kan vi behålla dina uppgifter i upp till 12 månader för framtida rekryteringsmöjligheter. Om du vill att vi sparar dina uppgifter i 12 månader, vänligen ange detta i din ansökan. Du har rätt att när som helst begära att vi raderar dina uppgifter.
Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Om företaget Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Våra värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt vi gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör vi energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar vi förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. Vi förbättrar därigenom livskvaliteten i nära 960 000 hem och företag och för samhället i stort. Din roll För vår kund Ellevios räkning söker vi nu en Nätplanerare med placering i Karlstad! Som Nätplanerare har du en viktig roll för att Ellevios elnät ska utvecklas på bästa möjliga sätt. I rollen arbetar du med att planera och designa elnätet för olika områden såsom bostads- och handelsområden, industriområden, solcellsparker, batterilager och laddningsinfrastruktur för elfordon. Du arbetar även med analys och nätplanering för att minimera risken för strömavbrott. I nära samarbete med områdesansvariga, som ansvarar för Ellevios investeringar, tar du fram nätplaneringar och analyser för elnätet. Du ansvarar för budget, investerings- och lönsamhetskalkyler samt för val av teknisk nätlösning med tillhörande dimensionering och nätberäkning. Hos Ellevio arbetar du med ett engagerat och positivt team som alla drivs av utmaningar, spännande projekt och där de kontinuerligt jobbar med verksamhetsutveckling för att förbättra deras sätt att arbeta. Dessutom får du arbeta på en arbetsplats där man strävar ett flexibelt arbetssätt och värnar om en god balans i vardagen. Teamet du kommer arbeta i består av cirka 30 personer där laganda och hjälpsamhet står i fokus. Ellevio som arbetsgivare strävar efter att vara en arbetsplats som främjar mångfald i kompetens, kön och personligheter och har tilldelats utmärkelsen att vara Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Arbetsuppgifter Planera och designa elnätet för olika områden Utföra analyser och nätplanering för att minimera strömavbrott Ta fram budget-, investerings- och lönsamhetskalkyler Skapa ellinjescheman i Autocad Ta fram pris och skicka offert till kund Fakturera och administrera ärenden Utföra kreditprövningar Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Clevry och jobbar som konsult på Ellevio. Start för tjänsten är omgående eller enligt överenskommelse och du erbjuds ett kontrakt på initialt 12 månader. Tjänsten är på heltid och du arbetar vardagar och kontorstider. Din profil Vi söker dig som har en relevant högskoleexamen inom exempelvis elkraft, elektroteknik, energi och miljö, ekonomi eller teknisk fysik. Har du annan ingenjörsexamen och ser detta som spännande och något du ser dig själv utvecklas inom är även det relevant, och har möjlighet att arbeta lokalt på Ellevios kontor i Karlstad. Vidare har du flytande kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av Autocad, erfarenhet av Netbas, kunskaper inom företagsekonomi, och erfarenhet av kreditprövningar och faktureringar. Som person är du kundorienterad och gillar att arbeta med tekniklösningar. Du är noggrann och kan arbeta på ett strukturerat sätt med fokus på kvalité även när arbetstempot bitvis ökar. Vidare är du resultat- och lösningsfokuserad och ser positivt på förändringar. Du kan arbeta självständigt likväl i samarbete med andra. Denna tjänst är säkerhetsklassad och för slutkandidat kommer vi genomföra bakgrundskontroll, kreditupplysning och referenstagning. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker en erfaren kock som vill bli en del av vårt team på German Beer Hall i Karlstad. Är du en person som trivs i högt tempo och har passion för matlagning? Då kan detta vara jobbet för dig!
Om tjänsten Vi söker nu en Dokumentationskoordinator till ett globalt teknikföretag i Kristinehamn. Här får du en central roll där du får ta egna initiativ och ansvar för dokumentleveranser i tekniskt avancerade projekt, där du är involverad från start till slut. Dokumentationen kan inkludera kvalitets- och process-beskrivningar, tekniska funktionsbeskrivningar, arbetsinstruktioner och olika typer av checklistor. Du ansvarar för: Att samla in, strukturera och följa upp dokumentleveranser i projekt eller delprojekt. Att utveckla, analysera och uppdatera teknisk information samt verifiera den enligt fastställda format och standarder. Att arbeta systematiskt och se till att dokumentationsflödet fungerar samt identifiera risker och möjligheter kopplat till dokumentationen. Rollen innebär mycket samordning och kontakt med olika intressenter såsom projektledare, konstruktörer och tekniska specialister. Här får du möjlighet att vara en del av ett internationellt företag som jobbar med unika produkter med hållbarhet står i fokus. Om du är redo för nästa steg i karriärer och vill jobba med teknisk dokumentation tillsammans med ett trevligt, kompetent team där du får utvecklas både professionellt och personligt kan detta passa dig! Vem du är Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta med teknisk dokumentation i en liknande roll. Du har en god teknisk förståelse och förmågan att sätta dig in i och tolka tekniskt innehåll, även om du inte behöver vara expert. Har du dessutom arbetat i dokumentationsverktyg som bygger på XML, gärna enligt S1000D-standarden, är det ett stort plus. Eftersom all dokumentation sker på engelska, är det viktigt att du behärskar språket väl i tal och skrift. Som person är du organiserad, självgående och kommunikativ – du trivs med att ta eget ansvar och samverka med olika funktioner. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Kristinehamn Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Vill du fylla din tid med något meningsfullt? Vi söker nu en Modersmålslärare i Kurmanji på deltid 20% till skolförvaltningen i Kristinehamns kommun. Tjänsten sträcker sig fram till 260612. Skolförvaltningens ansvarsområde omfattar verksamhet för barn från ett år till gymnasieutbildning. Verksamheten omfattar skolstaben, förskola, grundskola inklusive anpassad grundskola, gymnasieskola inklusive anpassad gymnasieskola och kulturskola. Tillsammans så arbetar vi för elevers rätt till bra utbildning och personalen är verksamhetens viktigaste resurs. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att utföra modersmålsundervisning utifrån fastställd kursplan på flera av kommunens grundskolor. Som modersmålslärare ger du våra elever en möjlighet att utveckla sina kunskaper i Kurmanji. Du blir en viktig person då du ger eleven möjlighet att behålla sin koppling till sitt, eller sin familjs ursprung. Undervisningen kan ske både i grupp och enskilt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: • Goda kunskaper i berört språk samt svenska. • Tidigare haft en undervisande roll och/eller har en pedagogisk utbildning. • Är flexibel, ansvarstagande och självständig i ditt arbete. Det är meriterande om du har kunskap om den svenska skolans regelverk, samt dess läroplaner. Då du tjänstgör på flera skolor i Kristinehamn med omnejd så är B-körkort ett krav. Vi vill att du medvetet arbetar för att skapa en god lärandemiljö som är utmanande, stimulerande och lockar eleverna till nyfikenhet och lärande. Du har god förståelse för hur människan tar till sig kunskap och människors olika förutsättningar samt anpassar sättet att förmedla ditt budskap till mottagaren. Alla elever ska möta vuxna som ser varje elevs unika möjligheter, som skapar förtroendefulla och trygga relationer och visar lust och engagemang i samspelet med eleven. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Har du frågor om tjänsten under sommaren så nås vi bäst på [email protected] ÖVRIGT Vi i Kristinehamns kommun arbetar för ett aktivt ledar- och medarbetarskap. Detta skapas genom dialog och i samspel mellan ledare och medarbetare, vilket skapar goda förutsättningar för arbetsglädje i organisationen. Vår arbetsmiljö påverkas av hur vi bemöter varandra och vi alla har ett ansvar att bidra. Tillsammans arbetar vi för att verksamheten uppnår sina mål och att beslut som fattas också efterlevs. En nyfiken grundinställning och vilja att samarbeta är förutsättningar för ständiga förbättringar som leder till den bästa möjliga servicen till kommunens invånare. Som anställd hos oss kan du förvänta dig stöd för nya idéer, goda utvecklingsmöjligheter och att vi ger dig de verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på ett bra sätt. Kristinehamns kommun ser mångfald som en styrka och vi välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och ha en god kommunikation med dig som söker jobb hos oss, ber vi dig att endast skicka in din ansökan via ansökningslänken i annonsen. Frågor som rör rekryteringsprocessen hanteras av rekryteringsenheten. Erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Vill du bli en nyckelspelare i det förebyggande arbetet hos Bergslagens Räddningstjänst? Här arbetar du inte bara med lagar och paragrafer – du bidrar till tryggare samhällen, skyddar liv och bygger säkerhet för framtiden. Nu söker vi en ny handläggare/utredare till vår skyddsavdelning – en nyfiken, ansvarstagande och samhällsengagerad person som vill växa tillsammans med oss gärna med räddningstjänstbakgrund, men det går också bra om du är skolad inom andra myndighetsområden. Du kommer i huvudsak arbeta med tillsyn, tillståndsprövning och ge information/rådgivning utifrån lagen om skydd mot olyckor (LSO) samt lagen om brandfarliga och explosiva varor (LBE). Som handläggare kommer du att vara en viktig del av gruppen i att vara bollplank och ge råd till kollegor samt stötta med kunskap och erfarenhet i komplicerade ärenden. Om oss Bergslagens Räddningstjänst är ett kommunalförbund som ansvarar för räddningstjänsten i sex kommuner: Kristinehamn, Storfors, Filipstad, Hällefors, Karlskoga och Degerfors. Vi täcker ett område med ca 85 000 invånare och har idag 86 heltidsanställda och 109 deltidsanställda fördelade på åtta brandstationer. Vi är också en del av Räddningsregion Bergslagen – ett omfattande samarbete för operativ systemledning inom räddningstjänsten, som sträcker sig över 42 kommuner i fem län. Vad innebär rollen? Som handläggare hos oss arbetar du brett och varierat i en verksamhet med stor samhällsnytta. Du blir en viktig länk mellan lagstiftning och verklighet där du gör skillnad både i stora beslut och i det dagliga mötet med människor. Du kommer bland annat att: Utföra tillsyn enligt LSO och LBE Handlägga tillstånd för brandfarliga och explosiva varor Lämna remissvar vid byggprojekt, detaljplaner och serveringstillstånd Ge rådgivning till kommuner, verksamheter och invånare om brandskydd Arbeta med information och kommunikation kring förebyggande säkerhetsarbete Du blir en del av ett engagerat team där vi hjälps åt, utvecklas tillsammans och där du får mycket frihet under ansvar. Vem söker vi? Vi söker dig som trivs med att kombinera struktur med samarbete. Du är trygg i din roll, nyfiken på att utvecklas och gillar att bygga goda relationer – både internt och externt. Vi vill att du har: Eftergymnasial utbildning inom teknik, juridik, samhällsbyggnad, SMO, eller arbetslivserfarenhet/annan relevant utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. B-körkort Meriterande: God förståelse och erfarenhet av arbete med myndighetsutövning. Kunskap om brandskydd Arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kommunal eller statlig verksamhet Utbildning Tillsyn A och B via MSB eller motsvarande För att lyckas i rollen behöver du agera på ett professionellt sätt. Du har lätt för att samarbeta med andra men även driva och planera självständigt arbete. Du anpassar din kommunikation till både mottagare och situation. Vidare är du strukturerad och organiserar ditt arbete effektivt. Du är flexibel och kan prioritera om dina uppgifter när förutsättningarna ändras. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet, engagemang och motivation för tjänsten. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, heltid Arbetstid: Dagtid med flextid och möjlighet till distansarbete Två timmars friskvård i veckan på arbetstid Tillträde: Enligt överenskommelse Individuell lönesättning Provanställning kan komma att tillämpas Vi arbetar aktivt för mångfald och jämställdhet och välkomnar sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. Kontakt och ansökan Vill du veta mer? Kontakta gärna: Rekryterande chef Kristoffer Roden, Chef Skyddsavdelningen – 0550-636 04 Fackliga företrädare (Kommunal, Ledarna, Vision) nås via växeln: 0586–636 00 Skicka din ansökan till: [email protected] Ange "Ansökan Handläggare" i rubriken. Vi rekryterar löpande – vänta inte med din ansökan, dock senast 2025-08-10!
Ser du fram emot att vara en viktig person i en annan människas liv och samtidigt bli en del av vårt stödjande team? Jag är en 58-årig man som söker en personlig assistent som stöd i min vardag. Hos mig kommer du att hjälpa till med förflyttningar, matlagning, personlig hygien samt bistå med grundläggande behov och säkerställa att jag känner mig trygg och i centrum. Jag söker nu dig som vill vara en viktig och långsiktig del av min vardag och hjälpa mig att leva ett rikt liv. Som assistent hos mig kommer du att stötta mig i mina dagliga aktiviteter. Vem är du? Jag söker en kvinnlig assistent som är över 35 år och har ett stort hjärta, hög arbetsmoral och som verkligen brinner för att arbeta med människor. Det är meriterande om du tidigare har arbetat som personlig assistent, men inget krav. Som personlig assistent hos mig är det viktigt att du: Har en god fysik då arbetet ibland är fysiskt krävande. Är ansvarstagande, punktlig och har en god empatisk förmåga. Är glad och har en bra samarbetsförmåga samt god social förmåga för att skapa en positiv arbetsmiljö tillsammans med kollegor. Goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Om mig Jag har ett stort motorintresse och tycker om att meka med mina mopeder samt att tillverka egna lampor. Jag har en hund, så det är viktigt att du inte är allergisk eller hundrädd. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Ser du fram emot att spela en viktig roll i en medmänniskas liv och samtidigt växa professionellt? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: deltid/vid behov Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.
Vi söker en systemintegratör med elektriker kompetens! HSB Värmland projekterar, installerar, förvaltar och utvecklar energieffektiva lösningar för fastighetsägare. Våra projekt genomförs i bostadsrättsföreningar, kommersiella fastigheter och inom offentlig sektor. Styrkan ligger i vår breda och helhetsbaserade tekniska kompetens under en fastighets hela livscykel. HSB Värmland söker nu en driven Systemintegratör som vill vara med och forma framtidens energieffektiva lösningar för fastighetsägare. Bli en del av vårt växande team på 25 experter inom energiområdet och arbeta från vårt moderna kontor på Lantvärnsgatan i Karlstad. Vem är du? Vi söker dig som har arbetat som serviceelektriker eller inom ”El i styr” och vill utvecklas inom fastighetsautomation. Du har ett stort teknikintresse och vill utvecklas inom hela energiområdet. Du tycker om att ta eget ansvar och driva dina egna projekt med stöd från kollegor. Gillar att jobba i team och är flexibel. Arbetsuppgifter: Installera och felsöka styr- och elinstallationer Kommunicera med kunder och underentreprenörer Projektera, planera och organisera projekt Bygga och konstruera styrskåp Hålla möten med kunder Utföra arbete efter genomgång, medverka vid byggmöten och vara företagets ansikte utåt Driva styrprojekt av olika komplexitet och storlek, från specifikation till idrifttagning Rapportera internt och externt Bygga långsiktiga kundrelationer och främja merförsäljning Programmera PLC-system (utvecklingsområde) Kvalifikationer och krav: Minst 5 års erfarenhet som serviceelektriker Utbildning som elektriker eller motsvarande arbetslivserfarenhet (tex styr ®ler med hög elkompetens) Körkort B Svenska i tal och skrift Datorvana med kunskaper inom Office-paketet Flexibilitet och vilja att resa i tjänsten (ca 10 övernattningar per år) Stort intresse för teknik och förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer Intresse för hela energiområdet Vilja att ta nästa steg i karriären Meriterande: Erfarenhet av arbete med fastighetsautomation Kunskap om PLC-programmering och konfigurering av automationssystem Förståelse för värme- och ventilationssystem (HVAC) Erfarenhet av EL-CAD Erfarenhet av konstruktion av styrskåp Intresse för att utvecklas inom programmering Vi erbjuder: Konkurrenskraftig lön och förmåner Tjänstebil (personbil) Anställd som tjänsteman Eget kontor Utveckling inom fastighetsautomation En stimulerande arbetsmiljö med engagerade kollegor Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete Möjlighet att ingå i fastighetsjour Möjlighet att utvecklas inom hela energiområdet Marknadsmässig lönesättning Friskvårdsbidrag Tanken med tjänsten: Tanken med denna tjänst är att du ska utvecklas över tid inom de meriterande punkterna och bli helt självgående inom fastighetsautomation som systemintegratör. Utbildning sker både internt och externt. Kontakt & Ansökan: Om du tycker att detta låter intressant och har frågor, kontakta Avdelningschef för Entreprenad & Drift, Mats Pettersson, på tel.: 0708–192057 eller e-post: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan senast den 25 augusti 2025. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan!
Kunden i fråga är 27 år gammal och behöver hjälp med i stort sett alla fysiska moment. Kunden lever ett aktivt och socialt liv, där du som assistent följer med på det som dagen har att erbjuda. I övrigt behöver du ha någorlunda starka armar, eftersom det förekommer fysiska lyft. Du får gärna vara runt 25-35 år och vara någorlunda socialt flexibel som lämpar sig på kundens jobb eller i det sociala livet. Körkort är ett plus men inget krav. Kunder har assistent dygnet runt med vaken natt. Vi söker nu någon som vill jobba extra vid behov när ordinarie personal är sjuka eller har semester. Vi ser därför gärna att du är flexibel i din tillgänglighet. Du som söker kommer för det mesta jobba ensam. Om du tycker det här jobbet låter intressant skicka in cv och personligt brev.
Välj ett jobb för att visa detaljer