Ekonomiassistent i Stockholm
Jurek Recruitment & Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en noggrann och lösningsorienterad ekonomiassistent som trivs i ett högt tempo? Vill du vara en del av ett mindre engagerat team i ett växande företag där dina insatser verkligen gör skillnad? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu en driven ekonomiassistent till ett företag i stark utveckling, med kontor i Stockholm. Här blir du en viktig del av ekonomiavdelningen och får möjlighet att arbeta brett inom redovisning och ekonomiadministration i en dynamisk miljö där initiativ värderas högt. Om rollen Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom: • Leverantörs- och kundreskontra • Löpande bokföring och kontoavstämningar • Fakturering och hantering av in- och utbetalningar • Assistera vid månads- och årsbokslut • Övrig ekonomiadministration och stöd till ekonomiavdelningen Vi söker dig som • Har minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Har goda kunskaper i Excel och ekonomisystem  • Är självgående, strukturerad och noggrann • Har ett prestigelöst förhållningssätt och gillar att hugga i där det behövs • Trivs i en miljö där saker händer snabbt och förändring är en naturlig del av vardagen Du erbjuds  En utvecklande roll i ett dynamiskt och värderingsstyrt företag. Du arbetar i en hybrid miljö med möjlighet till flexibilitet. Tjänsten är inledningsvis en konsultuppdrag med stor möjlighet till anställning hos företaget därefter. Ansökan Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Hanna Kaponen på [email protected] Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Ekonomiassistent till kund i Linköping
AxÖ Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

AxÖ Consulting är ett konsult- och rekryteringsföretag med kontor i Karlskoga, Örebro, Jönköping, Luleå, Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå och Malmö. Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning, strategisk kompetensförsörjning och mycket mer. "Har du känsla för siffror, gillar att få saker att flyta smidigt och ser förbättringspotential där andra ser rutiner? Då tror jag att du kommer att trivas i det här uppdraget." - Christian Martinsson, konsultchef, AxÖ Consulting Nu söker AxÖ Consulting en ekonomiassistent till ett konsultuppdrag på ett spännande och tekniknära bolag med verksamhet i Linköping. Här får du möjlighet att bli en del av ett kompetent och engagerat team där ditt öga för detaljer och din vilja att utveckla arbetssätt värdesätts högt. Din framtida utmaning I den här rollen får du arbeta med hantering och bokföring av leverantörsfakturor – en central del av företagets ekonomiflöde. Du blir en viktig kugge i maskineriet, och det dagliga arbetet präglas av både rutiner och variation. Det handlar inte bara om att utföra – utan också om att tänka nytt. Du uppmuntras att komma med förbättringsförslag, lösa problem som dyker upp längs vägen och lyfta avvikelser när det behövs. Välkommen med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi söker dig som Har en grundläggande ekonomisk utbildning och/eller erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra. Du är van att arbeta strukturerat, gillar att ta ansvar och har lätt för att samarbeta. Kunskaper i Agresso är meriterande – men det viktigaste är din vilja att lära och bidra. Om konsultuppdraget Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag ute hos våra kunder. Vi har lång erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans ska kunna bedriva en professionell konsultverksamhet. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande. För att du ska trivas erbjuder vi dig kollektivavtalade anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre. Information och ansökan Uppdraget sträcker sig över ett år och du blir anställd som konsult via oss på AxÖ Consulting. Du arbetar på plats hos kund i Järfälla. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta konsultansvarig: - Christian Martinsson: [email protected]   Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Välkommen med din ansökan! AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post. Varmt välkommen med din ansökan.

23 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Deltidsroll som Ekonomiadministratör till spännande framtidsbolag!
Academic Work Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du tidigare erfarenhet av ekonomiarbete och söker en flexibel deltidsroll där du får arbeta brett och självständigt? Nu har du chansen att bli en viktig del av en innovativ bolagsgrupp med spännande projekt och stor variation i vardagen. Vi söker dig som snabbt kan sätta dig in i arbetet och bidra med struktur och trygghet i det löpande ekonomiarbetet. Rollen passar perfekt för dig som läser en universitetsutbildning inom ekonomi, har relevant erfarenhet av liknande roller och är redo att ta nästa steg i karriären. OM TJÄNSTEN I den här rollen får du arbeta nära verksamheten i en bolagsgrupp med både svenska och internationella projekt. Du kommer att ha en central funktion i det dagliga ekonomiarbetet och hantera allt från fakturor och löner till momsredovisning och skattedeklarationer. Arbetet varierar beroende på var i månaden man befinner sig, vilket gör att ingen dag är den andra lik. Miljön präglas av ett högt engagemang, ett öppet klimat och en internationell prägel – här arbetar du med människor från olika länder och kulturer. Det är en plats där du får ta ansvar, bidra med dina kunskaper och samtidigt utvecklas i din roll. Du kommer att arbeta nära en erfaren ekonomiassistent som säkerställer en trygg onboarding innan hon lämnar över stafettpinnen. Vi erbjuder: - En flexibel deltidsroll (30–40%) med start i augusti - Möjlighet att påverka dina arbetstider - En bred och utvecklande roll i en internationell miljö - En dedikerad konsultchef som kommer att vara ditt bollplank och stöttepelare under din anställning ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Fakturahantering och löneadministration * Momsredovisning och skattedeklarationer * Hantering av inkommande post och fakturamejl * Löpande ekonomiadministration VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av liknande ekonomiarbete - Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska - Trivs i en miljö där du får ta ansvar och arbeta självständigt - Det är meriterande om du tidigare har arbetat i Fortnox och Visma För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående, - Strukturerad - Lösningsorienterad Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Intresseanmälan för tjänster inom ekonomi i Jönköping
Poolia Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en engagerad och nyfiken ekonom med upp till fem års erfarenhet som vill ta nästa steg i karriären? Just nu söker vi ekonomer för kommande uppdrag hos våra kunder i Jönköpings län. Oavsett om du är nyutexaminerad eller har några års erfarenhet kan vi ha en spännande möjlighet för dig! Genom att skicka in en intresseanmälan öppnar du upp för varierande och utvecklande uppdrag. Ladda upp ditt CV eller din LinkedIn-profil redan idag – när vi hittar ett uppdrag som matchar din profil, hör vi av oss! Om tjänsten Våra uppdrag finns hos väletablerade företag i Jönköpings län, och arbetsuppgifterna varierar beroende på kundens behov. Vanliga arbetsområden inkluderar: • Löpande bokföring och kontering • Månads- och årsbokslut • Kund- och leverantörsreskontra • Skattedeklarationer och momsrapportering • Finansiella analyser och rapportering • Utvärdering av ekonomiska resultat och trender • Budgetering och prognoser • Fakturering och betalningshantering • Bankavstämningar • Assistera med bokföring och upprättande av ekonomiska rapporter • Stöd till redovisningsteamet i administrativa uppgifter Vem är du? • Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller finans • Du har erfarenhet av ekonomiska arbetsuppgifter (beroende på roll) • Du är analytisk, noggrann och strukturerad • Du är kommunikativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team Om verksamheten Att vara konsult hos oss ger dig möjligheten att snabbt bygga bred erfarenhet och arbeta hos populära arbetsgivare. Vi matchar dig med uppdrag som passar din kompetens och dina ambitioner, så att du kan ta nästa steg i din karriär. Har du frågor? Kontakta våra konsultchefer Alexandra eller Rebecca – de finns här för att stötta dig på vägen! Vi ser fram emot din intresseanmälan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Ekonomi- och HR-administratör
Lunds Universitet
Ekonomiassistenter m.fl.

Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. Ekonomihögskolan vid Lunds universitet är en internationellt framstående handelshögskola som har s k trippel kvalitetsackreditering. Vi arbetar i en internationell miljö och har eftertraktade utbildningar på grund-, masters- och forskarnivå. Ekonomihögskolan har ett nära samarbete med företag och myndigheter såväl nationellt som internationellt. Vi månar om en god, stimulerande arbetsmiljö och arbetar kontinuerligt med att utvecklas som en attraktiv arbetsgivare. Vid Nationalekonomiska institutionen arbetar cirka 100 forskare, lärare, doktorander och övrig personal. Vi bedriver forskning inom flera områden: mikroekonomi, makroekonomi, finans, ekonometri, arbetsmarknads-, hälso-, offentlig, internationell och utvecklingsekonomi. Mer information hittar du på institutionens hemsida: https://nek.lu.se/forskning/fomr Vi söker dig som är engagerad och driftig teamplayer och gillar att arbeta proaktivt. Du tillhör en väl fungerande grupp på sju personer inom arbetsområden ekonomi, personal, utbildningsadministration, kommunikation och inköp. Du förväntas arbeta självständigt men i nära samarbete med övriga kollegor både på institutions- och fakultetsnivå. Du deltar i fakultetens Ekonom-och HR-grupp som har gemensamma möten och du bidrar till utveckling av rutiner, processer och arbetssätt samt säkerställer att regelverken följs. Du arbetar i en dynamisk internationell utbildnings- och forskningsmiljö, nära lärare, forskare och doktorander och bidrar aktivt till framgången av institutionens verksamhet. Dagliga kontakter med lärare, forskare och andra medarbetare på och utanför institutionen sker både på svenska och engelska. Tjänsten är placerad på Nationalekonomiska institutionen. Arbetsuppgifter och ansvarsområde Ekonomiadministration Löpande ekonomiarbete så som: - Fakturering och fakturaadministration (leverantör och kundfakturahantering). - Bokföring och avstämning. - Viss hantering av reseräkningar och utlägg. - Ansvar för registervård i Lunds universitets ekonomi- och lönesystem. - Stöd till och samverkan med lärare, forskare och andra medarbetare i ekonomiadministrativa frågor. HR-administration Löpande personaladministrativa uppgifter så som: - Lönekontering, granskning och inrapportering av ärenden i personalsystemet. - Handläggning av olika anställningsärenden. - Hantering av arvoden. - Administrering och uppföljning av till exempel semestrar, frånvaro och ledigheter samt pension och avslut av anställning. - Stöd och rådgivning till chefer och övriga anställda vid institutionen. - Kontakt med andra myndigheter som till exempel Statens servicecenter, Trygghetsstiftelsen, Skatteverket. Anställningen innefattar även uppdrag som sekreterare i institutionsstyrelsen och ansvar för diarieföring av ärenden inom ekonomi och personal. I takt med verksamhetens förändrade behov kan tjänstens innehåll utvecklas och förändras över tid. Kvalifikationer Krav för anställningen är: - Relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, juridik, personalvetenskap eller motsvarande som vi bedömer likvärdigt. - Praktisk erfarenhet inom ekonomihantering och personaladministration. - Hög känsla för service och ett flexibelt arbetssätt. - God kommunikationsförmåga och samarbetsförmåga. - Förmåga att kunna arbeta självständigt, strukturerat och noggrant. - Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande för anställningen är: - Tidigare arbetslivserfarenhet av ekonomi- och/eller personaladministration inom Lund universitet eller annan statlig myndighet eller offentlig verksamhet. - Erfarenhet av att arbeta i universitetsgemensamma stödsystem såsom Raindance, Primula, Lupin, Kuben, W3D3. - God datorvana och goda kunskaper i Word och Excel. För att lyckas i rollen ska du ha lätt att förstå och sätta in dig i olika system samt kunskap och förmåga att tillämpa gällande lagar och regelverk. Du är ansvarstagande, kvalitetsmedveten och kan skapa förtroendefulla kontakter. Du arbetar lika bra självständigt som i grupp och känner ansvar för det samlade resultatet. Du kommer att jobba yrkesöverskridande och ha mycket kontakter med institutionens ledning och personal, vilket ställer krav på hög integritet, servicekänsla, god interaktion och lyhördhet. Du har stora möjligheter att påverka ditt arbete och vi ser gärna att du är förändringsbenägen med en förmåga att se utvecklingsmöjligheter och hitta effektiva lösningar. Vi erbjuder Lunds universitet är en statlig myndighet vilket innebär att du får särskilda förmåner, generös semester och en förmånlig tjänstepension. Friskvårdsersättning och betald friskvårdstimme är självklarheter, liksom flexibel arbetstid och lediga klämdagar. Vårt flextidsavtal skapar goda förutsättningar för balans mellan arbete och fritid och vi tillämpar även Lunds universitets avtal om distansarbete, vilket ger möjlighet att till viss del arbeta hemifrån. Läs mer på universitetets webbplats om att vara anställd hos oss Jobba hos oss. Arbetsplatsen är förlagd till våra kontor på Holger Crafoords Ekonomicentrum i Lund. Hit finns goda förbindelser med buss och spårvagn från Malmö och Lund C. Övrigt Anställningen är tills vidare med omfattningen 100 procent med tillträde den 25 augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Ansökningstiden tom 4 augusti 2025. Vi planerar att hålla intervjuer vecka 33.   Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

23 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Ekonomiassistent till Saab
Poolia Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en noggrann och lösningsorienterad ekonom som trivs i en dynamisk och innovativ miljö? Saab söker en engagerad och strukturerad ekonomiassistent till teamet! Här får du möjligheten att utvecklas i en roll som är central för bolagets ekonomihantering. Som en del av ekonomifunktionen kommer du att arbeta i en internationell och högteknologisk miljö där du bidrar till att skapa värde och säkerställa effektiva processer. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten I den här rollen kommer du att ansvara för hantering och bokföring av leverantörsfakturor, där du säkerställer att de registreras korrekt och matchas mot inköpsordrar. Du arbetar noggrant med att följa upp eventuella differenser och ser till att avvikelser hanteras på ett strukturerat och effektivt sätt. En viktig del av ditt arbete är problemlösning, där du identifierar och åtgärdar hinder i fakturahanteringsprocessen. Du kommer även att arbeta proaktivt med att föreslå och implementera förbättringar för att optimera rutiner och arbetssätt. Vid mer komplexa ärenden ansvarar du för att eskalera frågorna till relevanta intressenter och följer upp tills lösning har nåtts. Genom att ha ett helhetsperspektiv och ett öga för detaljer bidrar du till att säkerställa kvalitet och effektivitet i leverantörsreskontra-processerna, samtidigt som du samarbetar med kollegor och andra avdelningar för att uppnå gemensamma mål. Tjänsten är ett konsultuppdrag med önskad start i augusti och löper ett år framåt, med möjlighet till förlängning. Dina arbetsuppgifter i huvudsak - Hantering och bokföring av leverantörsfakturor: säkerställa korrekt registrering och matchning av fakturor mot inköpsordrar. - Problemlösning och förbättringsförslag: identifiera och implementera åtgärder för att effektivisera fakturahanteringsprocesser. - Eskalering av problem: hantera avvikelser och lyfta komplexa ärenden till relevanta intressenter. - Avvikelsehantering: säkerställa att eventuella fel och differenser följs upp och löses i tid. Vem är du? För att passa i denna roll har du en ekonomisk utbildning och tidigare erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra. Du är strukturerad, noggrann och har ett gott öga för detaljer. Du trivs i en roll där du arbetar såväl självständigt som i samarbete med andra kollegor. Vi söker dig som har: - Utbildning inom ekonomi - Erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra och bokföring - Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt - Stark känsla för service och en lösningsorienterad attityd - Strukturerad och noggrann med förmåga att prioritera - Meriterande om du har arbetat i agresso Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

23 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Ekonomiassistent till Saab
Poolia Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en noggrann och lösningsorienterad ekonom som trivs i en dynamisk och innovativ miljö? Saab söker en engagerad och strukturerad ekonomiassistent till teamet! Här får du möjligheten att utvecklas i en roll som är central för bolagets ekonomihantering. Som en del av ekonomifunktionen kommer du att arbeta i en internationell och högteknologisk miljö där du bidrar till att skapa värde och säkerställa effektiva processer. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten I den här rollen kommer du att ansvara för hantering och bokföring av leverantörsfakturor, där du säkerställer att de registreras korrekt och matchas mot inköpsordrar. Du arbetar noggrant med att följa upp eventuella differenser och ser till att avvikelser hanteras på ett strukturerat och effektivt sätt. En viktig del av ditt arbete är problemlösning, där du identifierar och åtgärdar hinder i fakturahanteringsprocessen. Du kommer även att arbeta proaktivt med att föreslå och implementera förbättringar för att optimera rutiner och arbetssätt. Vid mer komplexa ärenden ansvarar du för att eskalera frågorna till relevanta intressenter och följer upp tills lösning har nåtts. Genom att ha ett helhetsperspektiv och ett öga för detaljer bidrar du till att säkerställa kvalitet och effektivitet i leverantörsreskontra-processerna, samtidigt som du samarbetar med kollegor och andra avdelningar för att uppnå gemensamma mål. Tjänsten är ett konsultuppdrag med önskad start i augusti och löper ett år framåt, med möjlighet till förlängning. Dina arbetsuppgifter i huvudsak - Hantering och bokföring av leverantörsfakturor: säkerställa korrekt registrering och matchning av fakturor mot inköpsordrar. - Problemlösning och förbättringsförslag: identifiera och implementera åtgärder för att effektivisera fakturahanteringsprocesser. - Eskalering av problem: hantera avvikelser och lyfta komplexa ärenden till relevanta intressenter. - Avvikelsehantering: säkerställa att eventuella fel och differenser följs upp och löses i tid. Vem är du? För att passa i denna roll har du en ekonomisk utbildning och tidigare erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra. Du är strukturerad, noggrann och har ett gott öga för detaljer. Du trivs i en roll där du arbetar såväl självständigt som i samarbete med andra kollegor. Vi söker dig som har: - Utbildning inom ekonomi - Erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra och bokföring - Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt - Stark känsla för service och en lösningsorienterad attityd - Strukturerad och noggrann med förmåga att prioritera - Meriterande om du har arbetat i agresso Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

23 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Hyresadministratör 75% Konsultuppdrag
Lundin & Boström Hr AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Lundin & Boström jobbar med rekrytering, uthyrning av resurskonsulter och HR-projekt åt företag i olika branscher. Lundin & Boströms kärnvärden är Närhet, Engagemang och Kvalitet. De beskriver vad vi står för och hur vi jobbar. Vi är en expanderande arbetsgivare som värnar om nära relationer med såväl våra medarbetare som våra kunder. Vår huvudsakliga marknad är Dalarna med omnejd, men vi genomför även uppdrag på andra platser i landet och världen. Hyresadministratör till Fastighetsbolag i Borlänge 75% Vill du arbeta i ett företag som präglas av laganda, prestigelöshet och nära relationer till våra hyresgäster? Trivs du i en administrativ roll med varierande arbetsuppgifter och stort ansvar? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som hyresadministratör hos oss får du en nyckelroll i företagets administrativa arbete. Du kommer att arbeta nära kollegor, hyresgäster och samarbetspartners i ett bolag som värdesätter enkelhet, samarbete och god service. Arbetsuppgifter: • Hyresadministration, exempelvis: • Hyresavisering • Registrering av hyresavtal • Hantering av hyresjusteringar • Administration av kontrakt • Kravhantering, inklusive: • Påminnelser • Inkassohantering • Samarbete med externa parter vid behov • Övrig administration: • Bemanna reception och kundtjänst • Ta emot felanmälningar och vidareförmedla till rätt avdelning • Hantera enklare frågor från hyresgäster och besökare Du arbetar i nära samverkan med övriga funktioner i bolaget och är en del av ett lag där vi hjälper varandra och sätter hyresgästen i centrum. Vi söker dig som: • Har erfarenhet av hyresadministration eller liknande administrativa uppgifter • Är noggrann, strukturerad och serviceinriktad • Trivs med att arbeta i team och ser värdet i ett prestigelöst arbetsklimat • Kommunicerar väl på svenska i tal och skrift • Har god datorvana Det är meriterande om du tidigare arbetat inom fastighetsbranschen eller har erfarenhet av kravhantering. Vi erbjuder: • En varierad roll med stort eget ansvar • En arbetsplats som kännetecknas av samarbete, närhet och engagemang • Möjlighet att påverka och bidra till nöjda hyresgäster • Korta beslutsvägar och ett företag där vi bryr oss om varandra Placering: Tjänsten är placerad i Borlänge. Välkommen med din ansökan! Du söker tjänsten på lundinbostrom.se. Frågor om tjänsten besvaras av Peter Boström 0243-22 66 51, ansökningarna behandlas löpande.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Ekonomiassistent till entreprenadverksamhet
NS MASKIN&TRANSPORT AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en flitig ekonom se hit !! NS MASKIN & TRANSPORT AB växer och idag är vi 25 anställda med maskiner och arbetare runt om i hela Sverige Vi söker en ekonomiassistent Tjänsten omfattar heltid 100% och ger möjlighet till dig att arbeta delvis hemifrån och lägga upp dina arbetstider efter dina egna behov. Är du duktig på ekonomi? Isåfall vill vi att du skickar ditt cv till oss och berättar vem du är vad du kan och dina erfarenheter med referenser Ansökan skickas till : [email protected] Märk din ansökan med ekonomiassistent Vid frågor kan du ringa 📞 0720116596 Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

21 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Sonepar
Academic Work Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vill du ta nästa steg inom ekonomi och få värdefull erfarenhet? Just nu söker vi för Sonepars räkning en noggrann och självgående ekonomiassistent till ett vikariat på heltid. Perfekt för dig som vill samla värdefull erfarenhet inom leverantörsreskontra i en trygg och lärorik miljö. OM TJÄNSTEN Det här är en tidsbegränsad anställning i form av ett vikariat. Uppdraget sträcker sig från mitten av augusti till mitten av januari 2026. Du kommer att tillhöra ett team som arbetar med leverantörsreskontra och får ta stort eget ansvar i det dagliga ekonomiarbetet. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Posthantering och mailboxbevakning * Registrering av omkostnads- och varufakturor * Fakturaverifiering * Hantering av inkommande påminnelser och inkasso * Övriga vanligt förekommande uppgifter på en leverantörsreskontra avdelning VI SÖKER DIG SOM - Har en gymnasieutbildning gärna med ekonomisk inriktning - Bra kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det är meriterande om du har - Erfarenhet av leverantörsreskontra sedan tidigare - Universitetsutbildning med ekonomisk inriktning - Tidigare erfarenhet av fakturaprogrammet Readsoft - Körkort och tillgång till bil för att enkelt ta dig till och från arbetet För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Social - Ordningsam - Ansvarstagande För den här tjänsten kommer vi och Sonepar att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och den samlade bedömningen genom hela rekryteringsprocessen såsom tester, intervjuer och referenser. Övrig information: Under rekryteringsprocessen kommer en bakgrundskontroll och kreditupplysning genomföras enligt rutin hos Sonepar. Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Sonepar tidigare känt som Elektroskandia marknadsför och säljer elmateriel och system inom kraft/automation, tele/data/säkerhet, belysning, hushållsmaskiner och industriförnödenheter. Såhär beskriver Sonepar sig själva: "Vi är många individer med olika styrkor och kvaliteter. Oavsett våra olikheter så är vi alla lika viktiga. Därför behandlar vi varandra med respekt och ser till att alla känner sig som en del av teamet. För det är tillsammans som vi blir bättre på det vi gör. Hos oss kan du utvecklas i din roll, med dina kollegor och med vårt företag. För att trivas här behöver du vara en inkluderande och nyfiken lagspelare."

19 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025