Vill du ha en roll där du gör verklig skillnad? Är du en strukturerad, engagerad och relationsskapande person som vill bidra till en bättre vardag för andra? Då kan du vara den vi söker! Välkommen till Omsorg Assistans. Som kundansvarig ansvarar du för våra kunder och personliga assistenter i främst Södermanland med omnejd. I rollen ingår bland annat: Daglig kontakt med kunder och assistenter Rekrytering och anställning av assistenter Upprättande av genomförandeplaner Ansvar för personalmöten och arbetsmiljö Bemanning och schemaläggning Stöd och coachning av personalen i deras uppdrag Du är ansvarig chef över ditt assistentteam Du arbetar självständigt med stor frihet, men har stöd från vårt team. Vi söker dig som har: Erfarenhet av LSS och personlig assistans Erfarenhet av bemanning, rekrytering och personalansvar Tidigare arbetat som chef, ledare eller samordnare God digital vana och erfarenhet av verksamhetssystem Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Förmåga att arbeta strukturerat, lösningsfokuserat och självständigt Körkort och tillgång till bil (krav) Meriterande är om du har erfarenhet av att aktivt marknadsföra och värva nya kunder. Vi erbjuder: Flexibla arbetstider Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Försäkringar och pensionsavsättning Lön enligt överenskommelse Möjlighet till distansarbete Ett spännande och varierande arbete där du gör verklig skillnad Vi tillämpar 6 månaders provanställning Stora möjligheter att påverka företagets och din egen utveckling Om oss Omsorg Assistans är en privat assistansanordnare som sedan 2013 erbjuder individanpassad assistans över hela landet. Vår värdegrund bygger på engagemang, lyhördhet och tillgänglighet, och vårt mål är att skapa trygga och meningsfulla assistanslösningar för varje enskild kund. Ansök nu! Känner du igen dig i beskrivningen? Skicka in din ansökan redan idag! Urval kommer att ske löpande, vi har även sommar och semester, så återkopplingen kan bli begränsad under juli månad. Tack för er förståelse! Har du frågor? Tveka inte att kontakta oss – vi berättar gärna mer!
Torsås kommun - en kommun med närhet och livskvalité i södra Kalmar län. Kommunen, med ca 7 000 invånare, kan beskrivas som ett Sverige i miniatyr. Här finns havet, kusten, stränderna, slättlandet, sjöarna och skogarna. Näringslivet domineras av tillverkningsindustrin men har också en stor potential inom besöksnäring och andra områden. Här kan vi erbjuda en hög livskvalitet med närhet och stor trygghet för invånare och besökare. Torsås kommun har fem förvaltningar och två helägda bolag. I Torsås kommun vågar vi hitta på nya lösningar, tänka stora tankar och komma med spännande idéer. För att lyckas jobbar vi nära varandra. Vi samarbetar mot ett gemensamt mål; att ge alla som bor här de bästa förutsättningarna för ett gott liv. Att vi har nära till varandra märks genom att vi tar tillvara på varandras styrkor. Att förvaltningar och verksamheter arbetar nära varandra gör också att det aldrig är långt mellan medarbetare och chef, vilket i sin tur leder till att vi har korta beslutsvägar och nära samarbete. Torsås kommuns värdegrund bygger på orden Delaktighet, Utveckling, Tydlighet och Trygghet. Ett förhållningssätt som varje medarbetare och förtroendevald visar i det dagliga arbetet och i möte med medborgare och kunder. ARBETSUPPGIFTER Inom socialförvaltningen söker vi en enhetschef till äldreomsorgen. Vi söker dig som gillar det komplexa och ibland oförutsägbara uppdraget som enhetschef och som kan balansera ansvaret för verksamhet, personal, arbetsmiljö och ekonomi. I din roll som enhetschef ingår verksamhets- och kvalitetsutveckling inom omsorgen utifrån rådande lagstiftning, uppsatta mål och riktlinjer. Du arbetar med den lilla kommunens närhet, med förmånen att ha korta kontaktvägar till såväl medarbetare och kollegor som till ledning och politiken. Tillsammans med övriga enhetschefer driver du arbetet med att utveckla vår omsorgsverksamhet till att ge ännu bättre stöd och service till våra medborgare, våra viktigaste uppdragsgivare. Dina arbetsuppgifter är att leda, utveckla och följa upp verksamheten vad gäller kvalitet i omsorgen, vårdtagare, medarbetare, budget och arbetsmiljö utifrån verksamhetens mål. I din vardag deltar du även aktivt i omsorgens ledningsgrupp, har nära samarbete med övriga enhetschefer inom området och är direkt underställd verksamhetschef för omsorgen. I Torsås kommun tillämpar vi ett närvarande och utvecklande ledarskap. Du har nära kontakt med dina kollegor, vilket ger dig daglig kompetensutveckling genom utbyte av idéer, tankar och lärande i det dagliga arbetet. I Torsås har vi ett gott och konstruktivt kollegialt utbyte genom handledning och vardagsnära stöd samt en tillåtande atmosfär. Tillsammans med din chef och dina ambitiösa kollegor kommer du utveckla vår verksamhet och få möjlighet att vara en hållbar, kommunikativ och modig ledare! KVALIFIKATIONER Du har socionomutbildning eller annan relevant högskoleutbildning. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete som chef inom vård och omsorgs verksamhet, gärna med inriktning inom äldreomsorg och särskilt boende för äldre. Vi förutsätter att du är en skicklig och uthållig ledare som bygger goda relationer och som skapar tillit samt kan motivera dina medarbetare. Du driver dina projekt framåt, förmedlar mål, är resultatinriktad och har en vilja att utveckla verksamheten. Du är mån om att den enskilde och dennes närstående ska vara delaktiga i den service och omsorg som verksamheten tillhandahåller. Som ledare är du tydlig och konkret i din dialog med medarbetare och medborgare. Att skapa delaktighet och samsyn är ett arbetssätt du uppskattar. Som person är du självgående och kvalitetsmedveten, du är öppen för nya arbetsmetoder och har ett flexibelt förhållningssätt. Du behöver också vara en lagspelare som ser vinster i att bli starkare tillsammans och att driva förändringar tillsammans med kollegor. Vi värderar god samarbetsförmåga och egen initiativtagningsförmåga högt. Som enhetschef hos oss är du är skicklig på att leda en verksamhet som är under utveckling och förändring. Du är den som vågar utmana traditionella mönster och kulturer för att vi tillsammans ska ta oss framåt och bli bättre! Vi kan erbjuda dig: • Utbildning i utvecklande ledarskap • Handledning med inriktning utvecklande ledarskap • Bra stöd från chef, kollegor och andra stödfunktioner • Stor möjlighet att påverka och arbeta utvecklingsinriktat • Goda personalförmåner För arbetet läggs stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum. I tjänsten ingår chefsberedskap som du delar med dina kollegor. Körkort är ett krav. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen (GDPR) Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du jobba med oss? Individ och familjeomsorgen (IFO) i Finspång arbetar enligt metoden Signs of safety (SofS) och går som en röd tråd genom hela IFO. Det är ett förhållningssätt, en lösningsfokuserad samtalsmetod med en verktygsbank inriktad på arbetet med barn, ungdomar, deras familjer och vuxna. Barns delaktighet är en prioriterad fråga hos oss och vi pratar med barn i alla delar av flödet på IFO. Nu söker vi en gruppchef till Individ och familjeomsorgen med ansvar för mottagningen, familjerätten och vuxenhandläggarna. Vi ser att du som söker har förmåga och engagemang att leda och coacha medarbetare i det dagliga arbetet, samt har ett driv att bidra i verksamhetsutveckling och samverkan. Dina framtida arbetsuppgifter Som gruppchef kommer du ha ett personalansvar om ca 7 medarbetare. Utifrån ny socialtjänstlag sker förändringsarbete på IFO. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå utav det operativt arbete med daglig handledning för dina medarbetare samt ärendefördelning. Du kommer även att arbeta med metodutveckling inom området samt driva verksamhetsutveckling för hela IFO tillsammans med dina chefskollegor. Du kommer att ha verksamhets- och personalansvar över din egen grupp. Du kommer inte att ha direkt ekonomiskt ansvar men rollen kräver en ekonomisk medvetenhet. I personalansvaret ingår uppföljning och stöd i utvecklingen av dina medarbetare, lönesättning och arbetsmiljöansvar. Verksamhetsansvaret handlar om att säkerställa att dina medarbetare följer aktuell lagstiftning, handböcker och metoder som finns samt säkerställa att samverkan internt och externt fungerar. Du är direkt underställd verksamhetschef på IFO, Arbete och inkludering. Som ny gruppchef inom verksamhetsområdet ingår individuell coachning i ditt ledarskap av verksamhetschef. Du har 3 gruppchefer, 3 enhetschefer samt 5 administratörer som närmsta kollegor. En fördel i Finspång är att alla sitter i samma kommunhus så det är lätt och smidigt att få stöd av exempelvis kollegor, HR eller administratörer. Vem är du? Vi söker dig som vill vara en nära ledare och driva utvecklingsprocesser tillsammans med dina medarbetare. Du ska kunna delegera utvecklingsområden och engagera dina medarbetare. Du samarbetar, skapar och bibehåller relationer till samarbetspartners. Krav för tjänsten: - Socionomutbildning - Flerårig erfarenhet av socialtjänstens verksamhetsområde - Du är insatt i kommunal verksamhet och dess uppdrag - Innehar B-körkort med manuell växellåda - Lång erfarenhet av myndighetsutövning Det är meriterande att du har god kunskap och erfarenhet av myndighetsutövning för barn, unga och vuxna samt familjerätt samt har erfarenhet av arbetet med Signs of safety. Det är viktigt för oss att du vill sträva efter att följa de 12 principerna enligt Signs of Safety och leda verksamheten efter dessa. Stor vikt läggs på personlig lämplighet och samarbetsförmåga. Vi driver Finspång framåt! Finspång har ett rikt och varierat utbud av kultur, unika historiska miljöer och mötesplatser. Det är en levande industriort med ett starkt näringsliv med närhet till kringliggande städer. Tillsammans med näringslivet har Finspångs kommun fastslagit en gemensam vision att vi till år 2035 ska ha 30 000 invånare. Finspång utvecklas genom en drivkraft att möta samtiden och framtiden. Därför styrs kommunens verksamheter utifrån FN:s globala mål. Genom att agera lokalt för att påverka globalt vill vi bidra till en hållbar framtid för människor och miljö. Som medarbetare i Finspångs kommun är du vår viktigaste resurs. Du och dina kollegor förbättrar vardagen för andra – varje dag. Här får du möjlighet att göra skillnad, ge service till andra och ta ansvar för Finspångs utveckling. Tillsammans bygger vi stolthet och arbetsglädje på en arbetsplats som präglas av öppenhet och samarbete. Vi har en förmånsportal genom företaget Benify; Fördel Finspång, där alla våra medarbetare får ta del av förmåner, rabatter och andra erbjudanden av många olika slag, exempelvis friskvårdsbidrag. För att ge bästa möjliga service till våra kommuninvånare eftersträvar vi en personalsammansättning som speglar mångfalden i Finspångs kommun. I Finspångs kommun tillämpar vi rökfri arbetstid. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska ringa till annonsens kontaktperson som kommer att guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Innan anställning i Finspångs kommun ska giltig identitetshandling visas. Inför rekryteringsarbetet har Finspångs kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande
Active Omsorg, en del av Viljan Active Omsorg bedriver HVB verksamheter med individanpassad behandling för ungdomar. Vårt koncept skiljer sig från traditionella HVB-hem då våra ungdomarna bor i en egen fullt utrustad lägenhet med personal nära till hands dygnet runt. Hos oss får du som medarbetare en arbetsplats präglad av engagemang, kompetens och viljan att vara med på en ung människas nästa positiva steg i livet. Vi är en del av Viljan, det bredaste utbudet av specialiserad omsorg, med bästa effekt för individ och samhälle. Nu söker vi efter en verksamhetschef till vår verksamhet Ungdomsboendet och Ugglegatan i Linköping. Om Verksamheterna Ugglegatan och Ungdomsboendet HVB Ugglegatan är ett mindre boende i Linköping med fem lägenheter som erbjuder en trygg och individanpassad miljö. Målgruppen är flickor och transpersoner i åldern 14–20 år. Till detta HVB tillhör även 4 stödboendeplatser. På Ungdomsboendet behandlar vi ungdomar mellan 16-22 år med psykosocial och/eller neuropsykiatrisk problematik, boendet har 10 platser. I målgruppen ingår även personer som tidigare fått behandling för drogmissbruk, och som idag är drogfria. Dessa boenden ligger på 10 minuters gångavstånd från varandra i stadsdelen Tannefors. Om rollen Som verksamhetschef har du ett helhetsansvar för verksamheten, och din huvuduppgift är att leda och driva arbetet på boendet. I rollen ansvarar du för den dagliga driften, verksamhetsplaneringen och ger medarbetarna de bästa förutsättningarna för att bidra med en kvalitativ vård- och omsorg. Med ansvar för personal, ekonomi och kvalitet följer du upp verksamhetens mål samt bidrar i det systematiska kvalitetsarbetet. I rollen är du tillståndsbärare för enheten och har arbetsmiljöansvar. Du rapporterar till Regionchef. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvar för den dagliga operativa verksamheten, personal och schemaläggning Bedriva systematiskt kvalitets- och verksamhetsutveckling Säkerställa att avtal, uppdrag och regelverk efterföljs Ansvara för inskrivningsbeslut för klienterna och bedriva ett gott samarbete med kund, beställare och anhöriga Ekonomi och budget kopplat till verksamheten Säkerställa beläggning utifrån budget och uppsatta mål Samarbeta med säljfunktionen och övriga stödfunktioner Vem är det vi sökerVi söker dig som gillar verksamhetsutveckling och aktivt bidrar med dina kunskaper. Du har erfarenhet av arbete inom HVB barn och ungdomar och har tidigare arbetat i rollen som ledare. Du lyfter blicken och arbetar målfokuserat och proaktivt hittar lösningar. Vidare är du självständig, anpassningsbar och van vid att driva ditt arbete framåt med fokus på kvalitet och effektivitet. Som ledare är du trygg med att fatta beslut mot bakgrund av de mål som ställs upp, och utifrån de ramar som finns för uppdraget. Då du har en coachande funktion gentemot dina medarbetare, lägger vi stor vikt vid att du är teamorienterad och en relationsskapande person. Kvalifikationer Krav: Högskoleutbildning såsom socionom, beteendevetare eller annan likvärdig utbildning enligt krav från Inspektionen för vård och omsorg (IVO) Grundläggande utbildning i socialrätt minst 7,5 hp Arbetat som chef och ledare i minst 2 år Tidigare erfarenhet av arbete inom HVB-vård för barn och ungdomar Erfarenhet från budgetarbete och ekonomisk analys B-körkort Vi ser det även som meriterande om du har: Utbildningar inom metodik för socialt arbete, ex. lågaffektivt bemötande och MI Erfarenhet från arbete inom privat omsorgsverksamhet Erfarenhet av att leda verksamheter i utveckling och förändring Arbetat i en större organisation och/eller företag i stark tillväxt Sammanfattning Roll: Verksamhetschef Anställningsform: Vi tillämpar 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: heltid, tillsvidare Arbetstid: Vardagar 8-17 Tillträde: Enligt överenskommelse Kollektivavtal: Ja Har du frågor om tjänsten: Varmt välkommen att kontakta Emelie Thörnvall, [email protected] Vad kan vi erbjuda dig? Viljan är en del av Attendo, en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-07-19 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Viljan är en del av Attendo, som är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom IOF. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Om du vill vara med och hjälpa människor att ta nästa positiva steg i livet så är Viljan arbetsplatsen för dig. Välkommen med din ansökan! Tillsammans för en bättre morgondag!
Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Med rätt förutsättningar kan vi växa, utvecklas och delta i samhället på våra egna villkor. Inom förvaltningen för funktionsstöd ger vi stöd, service och omsorg till barn och vuxna med funktionsnedsättning och skapar möjlighet för dem att leva ett gott och självständigt liv, som alla andra. Genom att sprida kunskap och samarbeta inom Göteborgs Stad och med andra aktörer ökar vi förståelsen för individers behov och utformar insatser som gör verklig skillnad. Med 6 200 engagerade medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi arbetar inom boenden med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, barn- och korttidsboenden, avlastning samt stöd och ledsagning. Vill du vara med och bidra till ett mer inkluderande samhälle? Välkommen till oss! Du är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Vill du göra verklig skillnad i en verksamhet som behöver ditt ledarskap just nu? Funktionsstödsförvaltningen i Göteborgs Stad söker en enhetschef med ett särskilt initialt uppdrag på ett av våra LSS-boenden, Hundraårsgatan 32 våning 3. Om uppdraget: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med ett inledande särskilt uppdrag under 2 års tid och där uppdragets tyngdpunkt är att skapa struktur, stabilitet samt långsiktig hållbarhet. Uppdraget kommer att följas upp löpande och vidareutvecklas tillsammans med verksamhetschef. Hundraårsgatans våning 3 är ett LSS-boende med särskilda behov av ett närvarande och tryggt ledarskap. Verksamheten som har haft utmaningar kopplat till struktur, arbetsmiljö, kvalitet samt bemötande söker nu en chef som vill leda ett långsiktigt förbättringsarbete tillsammans med ett engagerat team. Därefter kommer du i dialog med verksamhetschef kunna gå vidare i organisationen med andra chefsuppdrag. Som enhetschef får du ett tydligt förändringsuppdrag: • Säkerställa trygghet, delaktighet och god omsorg för boendets brukare • Stärka arbetsmiljön och skapa god samverkan i personalgruppen • Införa hållbara strukturer för dokumentation, planering och uppföljning • Arbeta systematiskt med åtgärder från Lex Sarah-utredning • Tydliggöra rutiner och roller, samt skapa en kultur präglad av respekt och professionalitet • Samarbeta nära fackliga parter i frågor kopplat till arbetsmiljö Du kommer att arbeta i nära dialog med verksamhetschef, HR, stödfunktioner och andra chefer i stadsområdet. Ditt ledarskap behöver vara närvarande, tydligt och lyhört, med fokus på att skapa ett hållbart arbetsklimat och stärka tilliten i verksamheten. Du har till stöd i ditt uppdrag två stödpedagoger i verksamheten, varav en har ett samordnande uppdrag på enheten och arbetar dagtid. Välkommen med din ansökan! KVALIFIKATIONER Du är en erfaren chef som är van vid att arbeta i komplexa sammanhang och har: • Relevant högskoleutbildning- om minst tre år (ex. socionom, beteendevetare eller liknande) • Tidigare erfarenhet som enhetschef inom LSS eller liknande verksamhet • God vana vid förändringsledning och att bygga stabilitet i utmanande lägen • Erfarenhet av samverkan med fackliga organisationer och systematiskt arbetsmiljöarbete • Förmåga att kommunicera tydligt och skapa engagemang i förändringsprocesser Särskilt meriterande är erfarenhet av att leda verksamheter i återhämtning efter allvarliga avvikelser eller tillsyn. För att lyckas i rollen behöver du vara uppmärksam och öppen för att förstå andra människors behov, känslor och åsikter. Du är mottaglig för vad andra säger eller uttrycker och visar respekt, hänsyn och omtanke i ditt bemötande. Du förmedlar information och idéer på ett tydligt sätt såväl muntligt som skriftligt. Du säkerställer att ditt budskap går fram och är tydlig, får gehör för tankar samt idéer. Du kan påverka beslut i en viss riktning. Du kan genom övertygande argument tillföra entusiasm och energi som uppmuntrar goda prestationer, teamkänsla och ökad motivation. Du ser möjlighet till förändringar och skapar situationer där nya idéer och förslag kan utvecklas. Du motiverar andra och beskriver pedagogiskt förändringar samt hanterar kritik mot förändring på ett konstruktivt sätt. Genom att se ditt arbete som en del i ett större sammanhang och förstår hur det påverkar och påverkas av andra delar av organisationen. Du samverkar med andra i övergripande frågor för att skapa värde. Du tar hänsyn till olika informationskällor och perspektiv samt kan anpassa andras idéer till den egna verksamheten. ÖVRIGT Bifoga examensbevis eller studieintyg på efterfrågad utbildning. Skicka in din ansökan redan idag om du är redo att bidra med ett tryggt och professionellt ledarskap. I den här rekryteringen kommer du få svara på ett antal frågor där du får beskriva din kunskap inom området i stället för att skicka ett personligt brev. Intervjuer kommer att hållas digitalt på Teams vecka 33 digitalt under eftermiddagarna den 11, 12 och 13 augusti. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i förvaltningen för funktionsstöd erbjuder vi dig: - Trygg anställning med goda anställningsvillkor - Heltid med möjlighet till deltid - Introduktion vid nyanställning - Kompetensutveckling - Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden Du kan endast skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem eftersom all hantering av personuppgifter skall ske enligt GDPR. Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningen eller stadens omställningsarbete. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi valt rekryteringskanaler och önskar inte erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- eller rekryteringshjälp.
Funktionshinderomsorgen i Umeå kommun vill i närhet och samspel vara en resurs som frigör och stärker människors förmåga att leva ett självständigt liv. Inom verksamhetsområdet personlig assistans finns idag finns idag 350 medarbetare som dagligen utför en personligt utformad assistans som ska genomsyras av hög kvalité, arbete med ständiga förbättringar och därmed gör skillnad i människors liv enligt LSS lagens intentioner. Den personliga assistansen ska ge ökade möjligheter för 70 brukare i hela kommunen, inklusive Holmsund, Sävar och Hörnefors att leva ett självständigt liv utifrån sina förutsättningar. Vi söker nu en engagerad och modig enhetschef till personlig assistans. Är du den vi söker? Dina arbetsuppgifter Som enhetschef hos ingår du i en grupp med 15 chefskollegor och du ansvarar för verksamhet, brukare, personal och ekonomi. Ditt huvudsakliga uppdrag är att se till att vi bedriver vår verksamhet med hög kvalitet där våra medarbetare ger det bästa stödet till våra brukare. Insatserna utförs i brukarens hem vilket ställer krav på dig att du kan vara en närvarande chef på distans. Chefsuppdraget hos oss är utvecklande och flexibelt, du får arbeta både med kvalitets och personalfrågor och du har möjlighet att påverka utvecklingen inom verksamhetsområdet. Dina arbetsuppgifter kan till exempel innebära att: systematiskt följa upp så att målen för kvalitet, arbetsmiljö och ekonomi uppnås se till att beslutade aktiviteter genomförs ge medarbetarna handledning och återkoppling i arbetet så att omsorgsarbetet utvecklas kommunicera värderingar och uppmuntra till dialog, samarbete och lärande. Det finns såklart stunder då enhetschefsuppdraget är utmanande. En sådan utmaning kan vara den arbetskraftsbrist som råder och du kommer behöva jobba en del med personalplanering, bemanning och rekrytering. Som stöd i arbetet har du dina enhetschefskollegor, du ingår i ett team där ni har dialog och samverkar i gemensamma frågor. Du kommer rapportera till biträdande verksamhetschef som följer upp och stöttar dig i ditt uppdrag. Det finns också stödfunktioner inom administration, ekonomi och HR. Om dig Vi söker dig som har högskolutbildning, gärna socionom eller personalvetare, alternativt annan relevant utbildning. Du har tidigare erfarenhet som chef och vi ser gärna att du har erfarenhet från området personlig assistans eller erfarenhet från vård och omsorg. Som enhetschef arbetar du ofta i ett högt tempo och du får vara med om att förutsättningar kan ändras snabbt. För att trivas i uppdraget måste du därför uppskatta att bli utmanad och vara lösningsfokuserad som person. Du är tydlig i din ledarroll och du arbetar målinriktat och systematiskt med ständiga förbättringar. Du är också prestigelös och klarar av att prioritera i pressade situationer. Som chef i Umeå kommun vill vi att du företräder kommunen på ett förtroendeingivande och positivt sätt. Du sätter medborgarnyttan i fokus och för dialog med dina medarbetare om mål och planer så att de förstår sin roll och betydelse för helheten. Det är också viktigt att du står för gemensamma värderingar och är en förebild för dina medarbetare. Du uppmuntrar dina medarbetare till nyfikenhet, kreativitet och samverkan och synliggör såväl den enskilde medarbetaren som arbetslaget. Det här får du hos oss: Ett nära samarbete och stöd från kollegor, chefer och HR Ett chefs- och ledarutvecklingsprogram Kontinuerlig kompetensutveckling Flexibel arbetstid Subventionerad friskvård Läs gärna mer om våra förmåner här. Välkommen med din ansökan! Vi vill att du bifogar CV och examensbevis. Följ oss på Linkedin! Om Umeå kommun Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har cirka 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss? Här kan du ta del av hur det är att leva och bo i Umeå: https://www.umea.se/flytta Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter. Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte oss om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.
Vi söker nu engagerade och inspirerande enhetschefer till tre olika områden inom LSS och Socialpsykiatri i Enköpings kommun. Oavsett inriktning blir du en del av en organisation som arbetar långsiktigt för att alla invånare ska ha en trygg och meningsfull vardag. Här får du möjlighet till personlig utveckling och en chans att göra verklig skillnad för dem som lever och verkar i Enköping. Vi värdesätter kompetens, nyfikenhet och ett ansvarstagande ledarskap. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vi arbetar utifrån ett salutogent förhållningssätt som stärker individens egna resurser. Vår förvaltning omfattar stöd till personer med funktionsnedsättningar, psykiatriskt stöd och äldreomsorg. Läs mer om oss som arbetsgivare: https://enkoping.se/jobb Om de tre tjänsterna: Kortidsvistelse för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning - här ansvarar du för att leda det dagliga arbetet på två enheter. Vår kunder med funktionsnedsättning kan behövas vistas utanför sitt eget hem under kortare eller längre perioder och därför finns denna verksamhet för våra kunder. Socialpsykiatri - Socialpsykiatrin ger stöd till personer med psykisk ohälsa som påverkar deras funktion. Den omfattar två särskilda boenden inriktade på psykiatri och samsjuklighet, samt boendestöd baserat på beslut enligt både LSS och SoL. LSS-boende - Bostäder med särskild service för vuxna erbjuder stöd, service och vård dygnet runt. Dessa bostäder inkluderar fritidsverksamhet och kulturella aktiviteter, och kan vara i form av servicebostad, gruppbostad eller annan särskilt anpassad bostad. ARBETSUPPGIFTER Får du tjänsten som enhetschef hos oss har du ett helhetsansvar. Du leder och fördelar arbetet, säkerställer god kvalitet, följer upp resultat och driver utveckling tillsammans med dina medarbetare och chefskollegor. Enhetscheferna arbetar också tillsammans med legitimerad personal, både internt och med regionen, som är en viktig del i arbetet. En enhetschef har ansvar i att bedriva en trygg och säker vård och har personal med delegering ute i verksamheterna. Som enhetschef inom LSS och Socialpsykiatrin kommer du bland annat ansvar för följande: • Verksamhet, personal, ekonomi och arbetsmiljö • Att leda och fördela arbetet samt säkerställa god kvalitet • Utveckla rutiner, processer och arbetsmetoder • Samverka med interna och externa aktörer (region, skola, socialtjänst, närstående m.fl.) • Dokumentation, uppföljning och rapportering enligt kommunens styrmodell • Delta i lednings- och kvalitetsgrupper för att driva utvecklingsfrågor inom förvaltningen KVALIFIKATIONER För alla tjänster ser vi gärna att du har kunskap och erfarenhet av lågaffektivt bemötande (LAB) och alternativ och kompletterande kommunikation (AKK). Vi ser även att du har: • Akademisk examen som socionom, beteendevetare eller likvärdig utbildning • Erfarenhet som chef eller ledare inom LSS, psykiatri eller närliggande område • Goda kunskaper i relevant lagstiftning (SoL, LSS, HSL) • B-körkort • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska Meriterande: • För korttidsvistelse: Erfarenhet av LSS barnverksamhet • För socialpsykiatri: Erfarenhet av psykiatriskt stöd och samverkan med regionens psykiatrivård • För LSS-boende: Erfarenhet av arbete med vuxna med funktionsnedsättning Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, och värdesätter att du är: • Mål- och resultatinriktad, flexibel och lösningsfokuserad • Leder, motiverar och coachar dina medarbetare • Är lyhörd och har god samarbetsförmåga • Har förmåga att hantera konflikter konstruktivt • Tänker kreativt och har en god helhetssyn Varmt välkommen med din ansökan. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! I vissa rekryteringar arbetar vi med löpande urval och du kan därför komma att höra ifrån oss innan angiven sista ansökningsdag. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. För att säkerställa trygghet för kunder och klienter inom Vård- och omsorgsförvaltningens verksamheter krävs ett utdrag från belastningsregistret innan anställning. Beställ utdraget via polisens webbplats (länk nedan), handläggningstiden är cirka tre veckor. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Om du ska arbeta med barn inom LSS, beställ särskilt utdrag: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om du redan har ett utdrag får det inte vara äldre än ett år. Vi använder verksamhetssystemet Life Care. Av säkerhetsskäl kräver Life Care att alla som använder systemet loggar in med e-legitimationen Freja eID+. För att du som anställd ska kunna använda systemet behöver du skaffa Freja eID+. Du får mer information vid en eventuell intervju. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan: https://enkoping.se/underwebbar/jobb-och-karriar-i-enkoping/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Hos Bodens kommun blir du en del av samhällsutvecklingen och arbetar med lösningar för en hållbar framtid. Du möts av stöd, förtroende och möjlighet att växa – tillsammans med engagerade kollegor. Vi tror på att våga prova nytt och erbjuder trygga villkor samt ett meningsfullt arbete, både i din yrkesroll och som människa. Läs mer om vad vi erbjuder på www.boden.se/jobbaiboden Verksamhetsområde Boende och stöd Omfattar 22 boenden, LSS gruppbostad, särskilt boende socialpsykiatri, korttids-fritids barn och unga, boendestöd samt rekrytering av kontaktperson, kontaktfamilj, ledsagning, avlösning. Inom verksamhetsområdet finns även egen HSL personal och rehabiliteringspersonal. Ledningsgruppen består av 10 enhetschefer och stödfunktioner för bemanning, schemaläggning, övriga insatser LSS samt metodstödjare. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Vi söker en enhetschef med chefserfarenhet till LSS gruppbostad. Du blir chef för en enhet med LSS boenden. Du som enhetschef leder, utvecklar och följer upp verksamheten för att nå uppsatta mål. Du ansvarar för budget, personal, arbetsmiljö och verksamhetsutveckling. Tillsammans med medarbetarna arbetar du för kvalitet enligt lagarna LSS, SOL och HSL som grund. Du ansvarar för att planera verksamheten utifrån gällande lagstiftning, kommunens mål- och styrdokument. Du har ett tydligt och nära ledarskap som ska kännetecknas av samarbete, samordning och utveckling. I uppdraget ingår att leda och, gemensamt med medarbetarna, kvalitetsutveckla arbetet utifrån brukarens behov. Tillsammans med övriga chefer i verksamhetens ledningsgrupp driver du verksamhetsgemensamma frågor utifrån ett helhetsperspektiv. Du ansvarar för att samverkan bedrivs internt och externt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med adekvat högskoleutbildning inom socialt arbete eller annan högskoleutbildning som bedöms likvärdig. Du har flera års chefserfarenhet samt erfarenhet inom området funktionsnedsättning och neuropsykiatri. Du behöver ha kunskap och erfarenhet av att arbeta utifrån LSS, SOL och HSL. Du har erfarenhet av målstyrning och goda kunskaper om metod- och kvalitetsarbete och förstår vikten av uppföljning och utvärdering. Du skapar tydlighet, delaktighet och motiverar dina medarbetare. Du har förmågan att entusiasmera personalgrupper till utveckling och förändring. Du är utåtriktad och kan bemöta medarbetare, brukare, gode man, förvaltare och anhöriga på ett sätt som skapar förtroende. Du ska ha en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och vara van att hantera IT-baserade verksamhetssystem. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. B-Körkort erfordras ÖVRIGT Boden är en modern småstad i hjärtat av den gröna omställningen Här bygger vi framtidens samhälle med hållbara lösningar för boende, företagande och vardag. Kommunen spelar en viktig roll i regionens utveckling, med närhet till både stad, natur och två älvdalar. Det vi kallar närhetsliv. Som medarbetare hos oss blir du en del av ett samhälle i tillväxt. Vi erbjuder en miljö där du kan växa i din roll, där idéer uppmuntras och där du gör skillnad, för både människorna här och för framtiden. När du söker jobb hos oss: • Använd vårt e-rekryteringssystem för en trygg och rättvis process • Du omfattas av kollektivavtal och får tillgång till friskvårdsbidrag och friskvårdstimme • Kontakta den person som anges i annonsen om du har frågor • Vi arbetar aktivt för mångfald och en jämn köns- och åldersfördelning • Vi har rökfri arbetstid • Vår hälsoportal erbjuder aktiviteter och inspiration för ett hållbart arbetsliv • Följ oss på Facebook och Instagram för aktuella nyheter och inspiration Vid alla nyanställningar måste ett utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister lämnas in. Observera att det inte får vara öppnat när vi tar emot det. För att underlätta hanteringen av din ansökan kan du själv i förväg begära ett utdrag (Kontroll av egna uppgifter), se länk via hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/?pk_campaign=belastningsregistret&pk_source=google&pk_medium=cpc&pk_content=allman&gclid=CjwKCAjwve2TBhByEiwAaktM1N5sWWszpcdSzQjG4eLO4PYLiFzXAfhSvvDk0ed3CNTB5ayi76z7shoClNQQAvD_BwE
Malå kommun är en vacker och framåt kommun i södra Lappland. Máláge kommuvdna, är en samisk förvaltningskommun. Merparten av de boende är sysselsatta inom trä- och verkstadsindustri, georelaterad verksamhet, transportnäring och offentlig verksamhet. I kommunen finns en god offentlig service samt ett mångsidigt fritidsutbud. Malå är ett bra alternativ för såväl barnfamiljer som företagare och industrier. Flera framgångsrika små och medelstora företag med väl utvecklade produkter, som säljs på världsmarknaden, skapar ett klimat med framtidstro. Vår vision: Malå med allt så nära - en välkomnande och trygg kommun där utveckling sker. Mer info finns på Malå kommuns hemsida: http://www.mala.se och http://www.nykommun.se/mala Vår nuvarande verksamhetsansvarig tillika handledare går vidare till annan tjänst. Malå kommun söker därför ny medarbetare till Galejan, som ingår i Utvecklings- och arbetsmarknadsenheten. Galejan driver secondhandbutik, café, återbruksverksamhet och utför olika serviceuppdrag till privata och offentliga organisationer. Dessa uppdrag förväntas öka liksom antalet uppdragsgivare samt utvecklingen av nya produkter och tjänster. Galejans verksamhet sker i nära samarbete med Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Socialtjänsten, verksamhet Arbetsmarknad och våra uppdragsgivare. Vi förväntas skapa goda förutsättningar för individer att nå egen försörjning. Personer som står långt från arbetsmarknaden p g a fysiska och/eller psykiska funktionsvariationer, språksvårigheter prioriteras. Galejan ska utifrån individens resurser och potential tillhandahålla verktyg till ett självständigt liv – utbildning och/eller jobb. Alla behövs! Galejan har under de senaste åren effektiviserats för att uppnå budget i balans/vinst. En förutsättning för att lyckas har varit och är en orientering av verksamheten mot ett entreprenöriellt affärsmässigt agerande. Vi har påbörjat en process för avknoppning av Galejan till ett socialt företag. Galejan är pilot i SESIN, https://www.ltu.se/samverkan/projekt-inom-samverkan/projekt-i-samverkan/2024-11-07-starkt-ekosystem-for-social-innovation-i-norr-sesin#:~:text=Projektet har som mÃ¥l att stärka ekosystemet för,trivs i bÃ¥de städer och pÃ¥ landsbygden. MÃ¥lgrupper:. Det medför ny kunskap och stöd i processen. Arbetsuppgifter: Som verksamhetsansvarig och handledare i Galejan bidrar du till vinster för individ, organisation och samhälle. Du har personal- och verksamhetsansvar. Personalansvaret innebär att du tillsammans med ditt handledarteam och övriga medarbetare skapar en god arbetsmiljö, leder arbetet gällande medarbetarnas delaktighet och utveckling. Du ansvarar för verksamhetens affärsmässiga och kvalitetsmässiga utveckling och ekonomiska resultat. Du arbetar dagtid måndag till fredag samt vissa helger vid öppethållande/evenemang. Kompetens/kvalifikationer: Du har högskoleutbildning inom socialpsykiatri, psykologi, hälsa, entreprenörskap/affärsutveckling, organisation eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har en utbildning i pedagogik. Du har ledarerfarenhet och/eller erfarenhet av eget företagande. Datorn är ett effektivt arbetsverktyg. Vi vill betona vikten av erfarenhet av att jobba i team mot uppsatta mål. Som ledare är du engagerad, lugn, uppmärksam och tydlig i ditt bemötande och har ett närvarande medarbetarskap. Du tar ett helhetsansvar för din uppgift och är bra på att organisera och planera verksamhetens arbete. Du skapar ett positivt klimat omkring dig och delar Malå kommuns syn på att det är viktigt att ta tillvara medarbetarnas och våra samarbetspartners åsikter, kunskaper och behov för att på så sätt utveckla en hållbar verksamhet. Du är en pedagogisk, flexibel och nytänkande teamledare, hela verksamheten bygger på ett gott samarbete internt och externt. Du har stort fokus på kvalité, service och bemötande. Du har intresse och förmåga att driva utveckling för både medarbetare och för den affärsmässiga verksamheten. Människors lika värde är en grundprincip, Varaktighetstid/arbetstid: Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid. Du jobbar dagtid. Tillträde efter överenskommelse. Provanställning kan bli aktuell. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Ange löneanspråk. Malå kommun ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund. Upplysningar: Vill du veta mer om tjänsten och Malå kommun kontakta enhetschef Anna Karin Horney tfn. 0953-140 76 eller nuvarande verksamhetsansvarig/handledare för Galejan Patrik Stenlund tfn. 0953-140 41 Välkommen med din ansökan senast 2025-07-20.
Företagsbeskrivning Business Unit (BU) Vattenfall Power Solutions är en affärsenhet på ca 600 personer inom Business Area (BA) Vattenfall Generation som utbildar personal inom svensk kärnkraft, levererar kärnbränsle till Vattenfalls kärnkraftverk, utvecklar och genomför projekt och uppdrag samt tillhandahåller interna tekniska specialisttjänster för samtliga utav Vattenfalls verksamheter, koncernstaber och intressenter. Detta innebär verksamhet i form av bl.a. framtagning och tillhandahållande av utbildningar, projektledning och projektstöd, analysledning och utredning, produktframtagning, kärntekniska säkerhets- och dammsäkerhetsuppdrag. Fokus inom affärsenheten Vattenfall Power Solutions är att utveckla vår förmåga inom projektledning samt valda tekniska nyckeldiscipliner. Vi arbetar aktivt med ständiga förbättringsinitiativ och utveckling av våra modeller, där vårt arbete och kompetens skapar stora värden för Vattenfall och dess satsningar. Om rollen Brinner du för samverkan och utveckling av medarbetare? Nu söker vi en Enhetschef till Vattenfall Nuclear Fuel för området bränslekomponenter och prestanda med placering i Solna. Vattenfall Nuclear Fuel AB (VNF) har som främsta uppgift att upphandla, kvalitetssäkra, dimensionera och leverera kärnbränsle till Vattenfalls kärnkraftverk. Vi har ansvarsåtaganden som spänner över hela livscykeln fram till det att bränslet tas ur härden. VNF levererar också tekniska analyser och andra tjänster inom kärnbränsleområdet. Detta ansvar bidrar till att säkra den fossilfria elproduktionen. Enhetsbeskrivning: Bränslekomponenter och prestanda Enhetens verksamhetsområde omfattar kärnbränslet, komponenternas mekaniska design och funktion (prestanda). Det innebär att vi stödjer Forsmark och Ringhals i kvalificeringar av nya samt uppdaterade bränsletyper. En annan återkommande uppgift för enheten är tillverkningsuppföljning av bränslet som del av VNFs huvuduppdrag, nämligen den årliga bränsleleveransen till kraftverken. Vi är behjälpliga med tekniskt stöd vid bränsleinspektioner på kärnkraftverken och beställer efterbestrålningsundersökningar för att verifiera nya bränsletyper. Vi arbetar med forskning och utveckling av bränslet för att säkerställa robust och säker drift från ”vaggan till graven”, vilket innebär att vi också arbetar med SKB i slutförvarsfrågor avseende bränslet. Som Enhetschef har du ett verksamhetsansvar som innefattar personal-, budget- och resultatansvar. Gruppen består av 10 medarbetare. Rollen förutsätter också tätt samarbete med andra enhetschefer inom organisationen samt kunddialoger med våra kärnkraftverk. I dina arbetsuppgifter ingår att: Leda och utveckla medarbetare och verksamhet inom enheten. Ansvara för delprocesser kopplat till bränsleleveransen. I dialog med uppdragsgivare säkerställa tillgänglighet av efterfrågade kompetenser och resurser. Ta en samverkande roll mellan olika verksamheter. Möjliggöra och driva erfarenhetsutbyte mellan verksamheter för att finna förbättringspotential och lärande. Utveckla organisationen mot framtida behov, tillsammans med andra enheter och övriga intressenter inom Vattenfalls kärntekniska verksamhet. Att bidra och verka för gemensamma arbetssätt och erfarenhetsöverföring mellan verksamheterna är prioriterat inom enheterna. Vi vet att våra anställda är nyckeln till vår framgång. För oss är din utveckling viktig och därför kommer vi alltid att uppmuntra dig till att använda dina kunskaper och ge dig möjligheter till att utvecklas genom nya utmaningar, utbildningar och kompetensöverföring. Hos oss får du förtroendet att agera med stor frihet och eget ansvar, vilket tillsammans med bra arbetsvillkor och ömsesidigt förtroende ger en hög flexibilitet och balans mellan arbete och privatliv. Kravspecifikation Som enhetschef behöver du följande kvalifikationer: Akademisk utbildning som civilingenjör. Erfarenhet från processindustrin eller FoU-verksamhet samt av arbete med frågor som rör mekanik och material. Erfarenhet av ledarskap från tidigare chefspositioner, roll som projektledare eller genom andra arbetslivserfarenheter och framförallt ett genuint intresse för ledarskap och att utveckla andra. Flytande i svenska och engelska i tal såväl som skrift. Det är starkt meriterande om du också har erfarenhet inom kärnkraft. Vi söker dig som har ett genuint intresse för människor och har en vilja att utveckla andra. Som person är du strukturerad, initiativtagande och trivs i en roll där du får driva frågor. Du har lätt för att samarbeta och har en förmåga att bygga förtroende och engagemang. Du är tydlig och trygg i din roll och tycker om att ta dialogen ute i organisation som en del i din kommunikation. Vi är övertygade om att mångfald bidrar till att bygga ett mer lönsamt och tilltalande företag och strävar efter att vara goda förebilder när det gäller mångfald. Vattenfall arbetar aktivt för att alla anställda ska ha samma möjligheter och rättigheter oavsett ålder, etnisk eller kulturell bakgrund, könstillhörighet, religion/tro, sexuell läggning eller funktionsvariation. Läs mer om hur vi arbetar med mångfald och inkludering här. Ytterligare information Förutom att du får vara med och forma framtidens smarta energisamhälle erbjuder vi dig ett utvecklande och omväxlande arbete med många kontaktytor. För oss på Vattenfall är det viktigt att arbete och privatliv har en god balans, därför erbjuder vi flexibilitet i arbetet samt möjlighet till att arbeta hemifrån vid behov. Vi har även en hel del andra personalförmåner som exempelvis arbetstidsförkortning, förmånliga tjänstepensionsavtal, föräldraledighetstillägg med mera. Läs gärna mer om våra förmåner här. Placeringsort är Solna. Resor ingår som en naturlig del av tjänsten men vi arbetar aktivt med tekniska hjälpmedel för att minska dessa, För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Ella Ekeroth, [email protected]. För frågor om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta rekryterare Jennifer Wikström, [email protected]. Fackliga representanter för denna tjänst är Gustaf Treiber (Akademikerna), Jan Stigbert (Unionen), Philip Carendi (Ledarna), Ingemar Eriksson (SEKO). Alla kontaktpersoner nås via Vattenfalls växel 08-739 50 00.
Välj ett jobb för att visa detaljer