Office Coordinator (50%)

Benify is an international HR tech company that provides a market-leading global benefit and total rewards platform. With over 550 Benifyers in 6 countries, we're driving success with over 1500 customers and approximately two million users around the world . We empower people to be the best they can be while fostering a sustainable and engaging work culture where employees feel engaged and included "Because People Matter". The role As Office Coordinator, you will have the responsibility for our office experience in Stockholm. You will contribute to a positive atmosphere in the office, ensure efficient operations and take great responsibility for the office being an inspiring place that our colleagues wants to go to every day and feel proud of . Your everyday life will include: Welcome employees and external visitors to our HQ in Stockholm Provide internal service for colleagues from all our offices, both in Sweden and internationally, for example helping with bookings, order lunches etc. Receive and send mail and packages Admin tasks such as sending invitations to new Benifyers to participate in our introduction days at HQ in Stockholm Ensure everything is neat and tidy, restocked and purchased to the office First- point of contact for our suppliers, including reporting errors Coordinate smaller events independently for fellow Benifyers and support in bigger events such as Christmas-party and client events Be one of the responsible persons for office safety Initiate and support in Office-related projects Personal attributes To succeed in the role of Office Coordinator, the most important thing is that you are passionate about providing exceptional service and fostering a positive atmosphere in the office. As a person, you are organized and have the ability to plan and prioritize work in a structured and efficient manner. You have an eye for details and adjust things in the office before anyone else has noticed. To thrive at Benify, you have an adaptive approach and enjoy navigating in an changing environment with many social contacts. We also see that you have: Experience working in aservice-related role, preferably as receptionist or in a store or restaurant. Professional proficiency in Swedish and English, written and spoken High school diploma Very good knowledge in MS Office, especially in Outlook, Excel and Word. It's a , thus not a requirement if you also got... Experience working in an administrative role Experience working with purchasing Experience planning events. Perks of being a Benifyer Collective agreement Generous wellness allowance 30 days vacation ITP1 Pension and Lifeplan - a pension tool that provides you with personalized advice to optimize your retirement planning Annual conference and events & activities organized by our own Benifun-group. Practical information Start: As soon as we find the right fit Extent: Part-time, 50% (flexible schedule)Location: Apelbergsgatan 33A, Stockholm. Apply by submitting your CV and/or your LinkedIn profile using the application form below. We screen applications continuously and may hire someone before the last application date. Please let us know if you need any reasonable adjustments for interviews by replying to the email you will receive after you apply.

5 april 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Office Manager till Vitec Software Group

SNABBFAKTA Omfattning:HeltidArbetstider:Måndag-fredag, 8:00-17:00Ort:Lindhagensgatan 116, 112 51 StockholmStartdatum:Enligt överrenskommelseAnställningsform:Särskild visstidsanställning(behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vitec är ledande inom Vertical Market Software i Norden och utvecklar och levererar verksamhetskritiska programvaror till såväl privat som offentlig verksamhet, inom en mängd olika nischer. Programvarorna finns i hjärtat av verksamheter som apotek, bilverkstäder, fastigheter, undervisning samt vård och omsorg. Du kommer att arbeta i Vitecs ljusa och finalokaler i Lindhagen och ha övergripande ansvar för kontoret samt vara en representant för Vitecs kultur och varumärke.DIN ROLL I rollen som Office Manager ansvarar du varje dag för att driften på kontoret fungerar och rullar på som den ska. Du verkar för att stärka trivsel och samhörighet på kontoret och tar egna initiativ till möjliga förbättringar. Du kommer att sitta i receptionen och välkomna besökare och medarbetare samtidigt som rollen kräver att man är rörlig på kontoret. Du ansvarar för att reception och övriga kontorsytor uppfattas som trivsamma och välkomnande. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Ansvara för att administrera med nycklar ochtaggar för anställda. Ha hand om rumsbokningar och ser till att mötesrummen och övriga kontorsytor är rena och fina. Beställa luncher samt fixa inför fika och frukostar på kontoret. Se till att köksutrymmena är rena och fina och ansvara för att fylla på kaffe, te mm. Påfyllning och beställning av kontorsmaterial. Kontaktperson för interna och externa parter. Hantera post och paket. Omhändertagande av växter, snittblommor och alla typer av dekorationer. Handla och fixa inför konferenser och möten. Driva interna projekt inom tex. inredning, trivsel, koncernmöten etc. Ordna firande av högtider samt planera inför interna events. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen som Office Manager hos Vitec är du en driven och ansvarstagande person som är självgående och kan ta egna initiativ. Vidare är du serviceminded, prestigelössamt enproblemlösare som vill hjälpa och underlätta för sina medarbetare. Vi tror också att du är enperson som har ett estetiskt intresse samt har ett öga för detaljer. Du som söker uppfyller nedan krav: Minst 2-3 års erfarenhet som Office Manager eller kontorsansvarig. Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Van att arbeta i Office365. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Kundmottagare och Administratör till konsultuppdrag

Till vår kund (ett stort internationellt företag)söker vi nu en serviceinriktad kundmottagare &administratör till ett spännande uppdrag. Uppdraget är på heltid mellan Maj 2024 - 31 Januari 2025 och kan utföras på kundens kontor iJönköping (Kärrviolsvägen 1) eller i Göteborg(Västra Frölunda, Redegatan 7). Övergripande beskrivning av rollen: Som kundmottagare är du den första kontakten för våra servicekunder vid inkommande ärenden, detta för att hjälpa kunden med aktuell frågeställning (främst sker detta via telefon). Dutar emot inkommande ärenden från kund, besvarar frågor gällande service, lägger serviceordrar samt övriga tillhörande administrativa uppgifter. Vidare prioriterar du bland inkommande ärenden och har daglig kontakt med kunder om t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor och orderläggning. Rollen innefattar till stor del kundservice, planering och administration. Rollen innefattar även registervård för att ha korrekt data gällande våra avtal och kunddata. Ansvar och befogenheter: Vara första kontaktperson vid inkommande samtal eller mail från kund Lägga serviceorder i affärssystem med grund i information från kund Säkerställa att det svar som lämnas överensstämmer med företagets policies och regler Kontinuerligt arbeta med att skapa och upprätthålla goda relationer med kunderna Hålla avtalsregistret och kunddata i ERP uppdaterat Vi ser gärna att du besitter följande erfarenhet och kompetens: 2-3 års yrkeserfarenhet inom servicebranschen, från liknande roll eller annat relevant område Strukturerad/God administrativ förmåga Relationsskapande med hög servicenivå God kommunikativ förmåga God samarbetsförmåga Självgående Ansvarstagande Låter detta som en spännande utmaning? Tveka inte att söka då vi intervjuar löpande! Uppdraget:För det här uppdraget anställs du som konsult på Digitalenta. Vi erbjuder alla våra konsulter ett gediget friskvårdsbidrag, försäkringar, förmånligt pensionssparande, konsultträffar och givetvis en engagerad konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden.

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Administratör

Arbetsbeskrivning Vi söker dig som är en serviceinriktad administratör och kan ta sig an såväl administrativa som ekonomiska arbetsuppgifter. Som person är du strukturerad och värdesätter ordning och reda i din vardag. Din arbetsroll utgör en vital del av verksamhetens kärna vilket innebär att du kommer ha nära kontakt med både kunder, servicetekniker och vår redovisningsbyrå. Arbetsdagen kommer att bjuda på stor variation där dina arbetsuppgifter bland annat kommer bestå av: · Ansvar för telefonväxel och kundservice · Ordermottagning och registrering via telefon och mail · Kund- och leveransmottagning · Kundfakturering · Andra administrativa arbetsuppgifter Vem är du? Du är en ambitiös och engagerad person med en stark förmåga att organisera och självständigt planera ditt arbete. Du är väl bekant med att arbeta inom fastställda tidsramar och du tar ansvar för att leverera arbete av hög kvalitet med noggrannhet. Din sociala förmåga gör dig till en värdefull tillgång i ett redan välfungerande arbetslag. Vi ser gärna att du har: · Erfarenhet av administrativt arbete och kundservice. · Grundläggande kunskap i Office-paketet. · Meriterande med kunskap i Fortnox. · B-körkort. Vilka är vi? Zero Energi grundades i Lund år 2018 och har sedan dess varit en auktoriserad installatör & serviceombud för NIBE-värmepumpar. Vi har en lång erfarenhet av underhåll och installation av NIBE-värmepumpar och har således den kunskap som krävs för att skapa en mer effektiv energiförbrukning och energiekonomi. Zero Energi erbjuder även ventilationsinjusteringar för att ge våra kunder optimalt inomhusklimat och bedriver försäljning av reservdelar till värmepumpar och värmepannor. I dagsläget är Zero Energi starkt etablerade i stora delar av Skåne och har ett stort upptagningsområde. Våra kyl- och värmepumpstekniker arbetar dagligen för att bistå våra kunder med snabb och effektiv hjälp när de behöver den som mest. Vi erbjuder Förutom förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och sjukvårdsförsäkring erbjuder Zero Energi dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Zero Energi är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö. Ansökan Ansökningar behandlas kontinuerligt och positionen kan komma att tillsättas redan innan den sista angivna ansökningsdagen, 15 maj 2024. Vänligen bifoga ditt CV och personliga brev i din ansökan nedan. Vi ber vänligen att rekryteringsföretag inte tar kontakt under denna rekryteringsprocess. Vi ser fram emot din ansökan!

3 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Spontanansökan - Receptionist

För att ligga steget före vid framtida uppdrag söker vi på Inte Bara Post Bemanning kontinuerligt efter duktiga kandidater. Vi letar efter receptionister som vill utvecklas och växa i rollen tillsammans med oss! Uppdragen som vi kan erbjuda är både på heltid och deltid med potentiell start omgående. Ta chansen och skicka en spontanansökan så hjälper vi dig att hitta din nästa arbetsplats! OM TJÄNSTEN Detta är en spontanansökan till roller inom kontorsservice men framförallt till receptionisttjänster ute hos någon av våra kunder i Stockholm. Vi har kunder verksamma i flertalet olika branscher. Vi söker efter kandidater med varierad erfarenhet och det absolut viktigaste är att du brinner för att leverera service i världsklass. Men andra ord, är du en erfaren receptionist som är redo för nya utmaningar eller vill du påbörja din karriär inom reception och kontorsservice, då är detta perfekt för dig. Våra erfarna rekryterare matchar sedan din kompetens med en perfekt tjänst för just dig. VEM ÄR DU? Som person är du serviceminded ut i fingerspetsarna, har en positiv inställning och ser lösningar istället för problem. Du trivs bra både med att jobba ensam och i team. Du kan ta egna intiativ och självständigt driva ditt arbete framåt, och är mån om att göra ett bra jobb. Självklart delar du våra värderingar: vilja, hjärta och engagemang! Är i början av din karriär, har arbetat några år inom något annat serviceyrke och är nyfiken på rollen som receptionist Har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception eller med kontorsservice av något slag, men är redo för nya utmaningar Brinner för att leverera service i världsklass Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Har god datorvana och kunskaper i samtliga delar av Officepaketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på knappen "Skicka din ansökan!". Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Receptionist sökes till flexibelt extrajobb

Om rollenÄr du en riktig glädjespridare som brinner för service och gillar nyautmaningar?Vi letar efter en servicestjärna till vårt team av extrapersonal! I denna roll finns möjlighet att arbeta inom alla våra olika områden: kontorsreception, infodisk i köpcentrum, konferens, café och event. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Telefon och mail Kontakt med leverantörer Administrativt arbete i system Post- och fakturahantering samt bud Bokningar och beställningar Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare Ansvara för konferensrum samt ronderingar på kontoret Arbeta på olika event Vem är du?Med din välkomnande personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt gör du alltid det lilla extra för att leverera förstklassig service. Att dina gäster och kunder alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett varmt och professionellt välkomnande samt en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för alla du kommer i kontakt med. Du har sedan tidigare goda kunskaper och vana inom Office-paketet och lätt för att förstå administrativa processer. AnställningenAnställningsform: Du är timanställd på0% och arbetar vid behov. I bland kan det finnas behov att rycka in med kort varsel så sent som samma dag. I bland kan det finnas behov att arbeta under planerad semester eller annan frånvaro för ordinarie personal.Just nu söker vi även en person som kan arbeta heltid v.17 samt är intresserad av sommarvikariat under sommarveckorna. Vi använder oss av schemaläggningsappen Quinyx där du kan intresseanmäla dig och ansöka om lediga arbetspass.Start: OmgåendeArbetstider: Varierande arbetstider beroende på vilken arbetsplats du är på för dagen. Arbetar dui reception på kontor är arbetstiderna oftast 08-17, arbetar du i infodisk i köpcentrum kan arbetstiderna variera under vardagar, kvällar och helger. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

2 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Receptionist på 86% till Infocenter i Frölunda Torg (vikariat)

Om tjänsten I denna roll som Receptionist och Service manager får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du somreceptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt förmedarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollegakommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör.Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vem är du?Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är noggrann, positiv och gillar att jobba i team. Du är professionell i ditt sätt att bemöta besökare och kollegor och orädd inför att ta egna initiativ.För att göra succé i rollen är du medveten om vikten av engagerad service för att utveckla verksamheten framåt samt har lätt att hantera oväntade situationer på ett serviceminded sätt. Tidigare erfarenheter Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande Du talar flytande svenska och engelska Du har erfarenhet av Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande AnställningenAnställningsform: FöräldravikariatSysselsättningsgrad: 86%Start: Enligt överenskommelse men senast juni 2024Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan lördag 09:30-14:00. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

2 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Sommarjobb som ambulerande receptionist

SNABBFAKTA:Arbetstider:Vardagar under kontorstiderOrt: StockholmPeriod: Sommaren 2024 DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSVi söker dig som vill arbeta under sommaren som ambulerande receptionist!Rollen som ambulerande receptionist via oss på Inte Bara Post Bemanning innebär att duhjälper våra kunder vid tillfälliga behov och arbetstoppar, vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbeta på en rad olika arbetsplatser. Våra kunder är verksamma inom flertalet branscher och du kan därför bemanna hos allt från ett nystartat designföretag till en framgångsrik advokatbyrå. DIN ROLLDina arbetsuppgifter varierar beroende på uppdrag men kommer vara inom kontorsservice vilket innefattar reception, konferens och administrativa uppgifter. Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. Du arbetar vardagar under kontorstid. Vi ser gärna att du som söker har möjlighet och vilja att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälle ges.VAD ERBJUDER VI?Som ambulerande receptionist får du en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefullt kontaktnät. Vem vet, kanske ett av dina uppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad till så småningom. Möjligheterna är enorma! Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. VEM ÄR DU?Vi söker dig som vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice. Du har tidigare erfarenhet inom service, exempelvis från butik eller restaurang. Som person är du prestigelös, flexibel och lösningsorienterad och lever efter mottot att ingenting är omöjligt! För att trivas i rollen ska du tycka om att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter och sträva efter att alltid göra det lilla extra. Du bör ha ett nyfiket sinne och god social förmåga för att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. "Jag tycker att du ska söka rollen som ambulerande receptionist hos Inte Bara Post Bemanning för att du får en enorm erfarenhet, många värdefulla kontakter på vägen och dessutom har du väldigt roligt!" - Joel Hansius, ambulerande receptionist på Inte Bara Post Bemanning Se filmen nedan för en större inblick i rollen! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Office manager

Detta är en möjlighet för dig som trivs bäst i en dynamisk miljö där du får ta eget ansvar och arbeta brett. I rollen som Office manager blir du ett nav som säkerställer att vårt kontor inte bara fungerar smidigt utan även utvecklas i takt med verksamheten. Du som har förmågan att se detaljer och finner glädje i att bidra till både små och stora uppgifter kommer trivas kanon i rollen. Vi tror att du som är klippt och skuren för denna roll är en person som identifierar dig med en positiv inställning, flexibilitet och proaktivitet. Du kommer att arbeta ensam i din roll och det är därför viktigt att du är lösningsorienterad och självständig som person. Hos Elbit systems Sweden arbetar vi med teknikbaserade system för försvar och säkerhet. Du blir ansiktet utåt och tar emot våra besökare, det är därför viktigt att vara närvarande, medveten och säkerställa att vi möter dem krav på säkerhet som verksamheten kräver. Detta är en nyckelroll som formar och upprätthåller en arbetsplats där alla känner sig välkomna och omhändertagna. Ta chansen att vara en del av Elbit Systems Sweden redan idag! Om rollen: Rollen innebär stort ansvar för att kontoret fungerar optimalt och att arbetsmiljön är trivsam för alla. Ditt engagemang och din initiativförmåga kommer att vara avgörande för att skapa en arbetsplats där varje detalj är på plats och där alla känner sig välkomna och omhändertagna. I rollen kommer du att arbeta med de flesta avdelningar men även direkt mot våra kunder och leverantörer i första skedet. Tidigare erfarenhet som Front Office Manager eller Kontorsadministratör kommer att vara en fördel. På samma sätt, om du har en bakgrund inom säkerhet och/eller utbildning (t.ex. väktare, vaktpost) kommer det också att vara en fördel. Arbetet kan delas in i två delar enligt nedan: Reception Välkomna och ta emot gäster, säkerställa smidig in- och utcheckning och ge dem en trevlig upplevelse genom att exempelvis erbjuda kaffe Säkerställa att kontorets säkerhetsrutiner följs och att besökare hanteras enligt dessa riktlinjer. Kontorsansvar Övergripande ansvar för att vårt kontor i Göteborg Säkerställa att rutiner gällande återvinning, städning och underhåll följs, hantera leverantörskontakter alternativt själv ta itu med uppgifterna. Planera och koordinera kontorstjänster, utrustning, förnödenheter, underhåll och förvaltning av kontoret Hantera administrativa uppgifter och arkivering Erbjuda administrativt stöd vid behov, framförallt inom HR, ekonomi och säkerhet Ta hand om felanmälningar gällande kontoret eller anläggningen och se till att de åtgärdas snabbt och effektivt. Förbereda och koordinera möten och mötesrum inför externa besök, stora som små (se till att förnödenheter som lunch, fika, material är på plats och redo i tid) Proaktivt förbättringsarbete på kontoret från smått till stort Kvalifikationer, du har: Minst avslutad gymnasial utbildning Tidigare erfarenhet inom liknande roll (minst 5 år) Kapacitet att lösa olika typer av uppgifter, lite ”all-i-allo” såsom att byta glödlampor och hänga upp tavlor Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Kunskap inom IT/är Tekniskt kunnig inom Officepaketet, olika system och appar och ska kunna hjälpa till med teknisk utrustning i konferensrum Det är inget krav menmeriterande om du har eftergymnasial utbildning inom t.ex. administration och kordingering. Det är också högt meriterande om du har säkerhetskompetens exempelvis genom erfarenhet som väktare eller ordningsvakt. Vi tror att för att du ska trivas och komma till din rätt i denna roll så är du en person med en positiv inställning, som trivs i en bred roll och är en person som uppskattar och lätt hittar sin plats i sociala sammanhang. Vi uppskattar ett proaktivt arbeta och en vilja att utvecklas och utveckla funktionen, från detalj till helhet. Omfattning: 100%, Vikariat i 12 månader med god möjlighet till förläning.Arbetstiden är 8–17.Rollen kräver att vara på plats på vårt kontor i Kallebäck. Om oss Elbit Systems är ett världsledande internationellt teknikbolag verksamt inom en mängd olika områden över hela världen, primärt inom försvar och säkerhet. Elbit Systems utvecklar och tillhandahåller en bred portfölj av produkter och system för alla typer av applikationer oavsett det är I luften, på marken, till sjöss eller cyberområdet. Våra system används över hela världen och Sverige är sedan ett par år tillbaka en viktig marknad för oss, både vad gäller svenska kunder till våra produkter och svenska partners för leveranser till andra länder. Inom digitalisering av militär kommunikation och militära ledningssystem är Elbit Systems en ledande aktör och samtidigt en pionjär och erbjuder digitaliserade helhetslösningar för alla typer av användningsområden i teknikens framkant och har en produktportfölj som täcker allt från HF-radio till satellit och IP/WAN-nätverk för alla typer av dataflöden oavsett om det är röst, video eller annan data.

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Customer Support & Office Admin

Customer Support & Office Admin MORE ABOUT THE ROLE & TEAM Come join the Customer Support (CS) team, to be sure the customer journey, at any point and for any reason, is one that is efficient, friendly and on brand. As a Customer Support Agent & Office Admin, you will join a team of 10 at our Gothenburg office. Our aim is to optimize the end-to-end customer journey and be viewed as proactive rather than reactive. WHAT YOU WILL DO In this proactive and cross-functional role, the Customer Support Agent & Office Admin will manage the end-to-end experience of the customer’s journey, looking at ways to promote self-help before and after they initiate contact with the department, ensuring the best possible service is delivered in all our online touchpoints. The goal is to make it easy for customers to contact us and to proactively lower contacts that can be managed by providing enough information on the website, FAQs, etc. Some insight into (some of) what you will oversee and be responsible for: Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Work with customers’ requests through our request management system, Zendesk, and other platforms, including but not limited to Instagram, TikTok, Facebook, X, WhatsApp, emails, and live chat. Monitor and support the customer journey on various platforms such as e-commerce, marketplaces, and in-store sales. Identify and handle any problems or questions that arise during the customer's journey. Collaborate with other departments to effectively resolve customer inquiries or complaints. Proactively communicate with customers regarding order status, delivery updates, and product inquiries. Respond to customer inquiries via email, chat, and phone promptly and accurately. Handle and document customer interactions accurately in our systems. Responsible for travel bookings and serve as the contact person with the travel agency. Record reasons for contact, feedback, and requests from customers and share with respective departments. Gather necessary information from customers, escalate issues to respective departments, follow up on resolution, and update customers accordingly. Maintain a good relationship with customers, internal, and external stakeholders to ensure customer satisfaction is attained. Use Key Performance Indicators (KPIs) to stay on top of daily performance. Support the daily administrative tasks according to the guidelines. ARE YOU THE ONE? In this recruitment, the individual’s personality and adaptive mindset are key. Our CS Agents interact with our most important assets-our customers, so communication, problem-solving, and empathy is key. Our company language is English, and as this role is in contact with external partners, English fluency is a requirement. Additionally, fluency in French is crucial for effective communication with our diverse customer base. We also see you as being experienced and confident in: Written and oral communication in English and French (other languages are a bonus!) Personal accountability Premium brand management Problem-solving Stakeholder management HERE'S HOW TO JOIN THE A-TEAM Apply by submitting your CV by April 6, 2024. Please apply when you see this ad-we will interview from the start and close the ad if we find a great candidate :) Salary:According toagreement Estimated Starting date: ASAP To see more about our company and careers we welcome you to AXEL ARIGATO - Careers OUR VALUES : DROP Diversity, Respect, Openness and Passion are our values that we live and breathe. They are the foundation for our current state and what we will always bring with us to the future. A BIT ABOUT AXEL ARIGATO The idea of Axel Arigato started with the founders; Max Svärdh and Albin Johansson, questioning the whole structure of the fashion industry - why and how you make things. By foregoing seasonal collections, traditional sales channels and engaging with customers directly, Axel Arigato was launched with one main objective: to create the present, shape the future, and inspire generations. At Axel Arigato, our aim is to build a platform through the power of community, inclusivity, and memorable experiences. We are an equal opportunity employer and value a diverse workforce. We believe that our differences are a strength and that by bringing together our individual perspectives and backgrounds, we make magic happen. #LI-DNI

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024