Junior skiftledare till Airmee!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Redo att ta nästa steg i karriären? Vi söker en Junior Skiftledare till Airmee! Här väntar ett härligt team, ett modernt kontor och möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Ta chansen att växa med oss och forma framtidens logistik – vi ser fram emot din ansökan! OM FÖRETAGETDet är ett snabbt växande logistikföretag som använder avancerad teknik för att tillhandahålla snabba och miljövänliga leveranser. Företaget samarbetar med e-handlare för att erbjuda flexibla leveransalternativ som förbättrar kundupplevelsen och minskar miljöpåverkan. Vi berättar mer vid ett första möte. OM ROLLENSom Junior Skiftledare leder och stöttar du teamet inom kundsupport och trafikledning. Du ansvarar för att planera och driva skiftets operativa arbete, inklusive schemaläggning och optimering av resurser för att säkerställa kostnadseffektiva leveranser. Du kommer också vara ansvarig för resultat och uppföljning av följande:- Kostnad per leverans- Inkommande chaufförsärenden per leverans- Hanteringstid för chaufförsärenden- KundnöjdhetDu håller teamet uppdaterat om nya rutiner genom utbildning och information och ser till att de är förberedda för att hantera ärenden effektivt. Du arbetar också för att förebygga problem och optimera processer. Som nyckelperson för kvällsteamet säkerställer du en god arbetsmiljö, tillgång till resurser och rapporterar eventuella problem. Genom att samla feedback och driva förbättringar bidrar du till teamets utveckling och företagets framgång med att leverera högkvalitativ service VI SÖKER DIGÄr du en positiv och energisk person som är redo att utvecklas och ta nästa steg i karriären? Som skiftledare blir du en viktig del av vårt team, där din drivkraft, initiativförmåga och flexibilitet är avgörande. Med din positiva inställning och förmåga att bygga goda relationer stöttar och inspirerar du kollegorna mot gemensamma mål. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du uppfyller följande krav: Du har en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Meriterande om du har erfarenhet av kundservice från tidigare, har erfarenhet eller intresse av data och IT. Samt om du har arbetat i systemet intercomPRAKTISK INFORMATIONStart: Omgående med hänsyn till uppsägningstid.Omfattning: Heltid med inledande provanställning på sex månaderPlacering: Centralt i StockholmArbetstider: Kvällstid 14.30-23.00, måndag till fredag (helger kan förekomma).Har du frågor om rollen eller rekryteringsprocessen?Vänligen kontakta oss på [email protected].

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till Upplands Väsby
Maxfps AB
Kundtjänstpersonal

Gillar du kundservice och gaming? Är du redo att ansluta dig till ett energiskt team där din entusiasm för teknik och kundservice spelar en avgörande roll? Vi är på jakt efter en ny talang till MaxGaming i Upplands Väsby. Om du delar vår passion för gaming och värdesätter starka relationer, då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! I denna roll får du möjligheten att verkligen engagera dig i dessa områden. MaxGaming är ledande inom försäljningen av gaming-produkter i Norden och har även expanderat till Europa och resterande världsdelar och är den ultimata destinationen för den krävande gamern. Som del av vårt team kommer du att arbeta i en miljö som kännetecknas av en familjär känsla och en öppen atmosfär. Om rollenSom kundtjänstmedarbetare blir du en viktig del av ett sammansvetsat team på fem personer, där ni tillsammans strävar efter att leverera förstklassig service online. I denna roll ser du varje kundkontakt som en möjlighet att bygga förtroende och stärka vår varumärkesidentitet. Teamets huvudsakliga fokus ligger på orderadministration, och för att lyckas i rollen behöver du vara administrativt lagd, strukturerad och noggrann, samt ha ett lösningsorienterat förhållningssätt. Tjänsten passar dig som har en positiv inställning till förändringar och en stark vilja att utvecklas i din roll. Du trivs i en arbetsmiljö präglad av framåtanda, gemenskap och snabba beslutsvägar. I din roll har du direktkontakt med våra kunder, med målet att ge dem bästa möjliga hjälp kring frågor om beställningar, leveranser och tekniska problem. Du kommer att arbeta i flera olika system och plattformar som samverkar, vilket gör det viktigt att du har ett intresse för tekniska lösningar och system. Dina arbetsuppgifter innefattar Övergripande administration i ERP & Ecom(order & kund). Hantera både privat- och företagskundärendenvia e-post, telefon och chatt. Svara på tekniska frågor kring produkter. Ta reda på information om produkter. Arbeta med ärenden på både svenska och engelska. Uppdatera och underhållakundbeställningar. Administrera betalningar & ärendenkopplade till Klarna och PayPal. Hantera ärenden & reklamationermot speditörer (Postnord, Bring,DHL, mm). Stödja reklamationsavdelningen på lagret. Dina kvalifikationer För att passa och framgångsrikt utföra dina uppgifter i denna roll, är det fördelaktigt om du har: Tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice, säljsupport och/eller försäljning. Erfarenhet av att jobba med ärendehanteringssystem. Teknikintresse kring IT-produkter. Multitasking-mästare. Goda kunskaper i svenska och engelska (text och tal). Vana vid att använda olika IT-system, inklusive Officepaketet och Excel. Vem vi tror att du är För att lyckas i denna roll är din personlighet avgörande. Vi söker dig som är en utåtriktad och engagerad person med förmågan att ta egna initiativ. Du har en stark kommunikativ förmåga och är skicklig på att hantera flera kontaktytor samtidigt, allt med målet att leverera service i toppklass. Har du dessutom ett genuint intresse för gaming och ett tekniskt intresse för IT-produkter kommer du att trivas utmärkt hos oss. Om tjänsten Provanställning på sex månader. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstid: Heltid, 40 timmar per vecka med arbetstider från 8.00 till 17.00. Distansarbete:Onsdagar. Kollektivavtal: Ja. Plats: Du kommer att arbeta på MaxGamings kontor i Upplands Väsby. Kontoret är lättillgängligt både via kollektivtrafik från Upplands Väsby station och med bil där gratis parkering finns tillgänglig. Intervjuer och urvalsprocessen pågår, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Kundsupport till Telias Fastighetsägaringång
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad person och vill arbeta i en roll med stort kundfokus? Vill du även bli del av ett familjärt team som kännetecknas av högt engagemang och god gemenskap? Då kan rollen som kundsupport hos Telia vara ett jobb för dig. Hos Telia i Malmö får du möjlighet att lära dig deras fiberaffär och vara en del av en spännande förändringsresa. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Telia är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag, i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i Malmö, där du blir en del av ett team om 13 medarbetare med god gemenskap. Arbetsuppgifter I den här rollen arbetar du som kundsupport mot Fastighetsägaringången; denkundingång som svarar för Telias fiberavtal med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, samfälligheter och stadsnät. I tjänsten ansvarar du för att ge bästa möjliga service till kunderna och erbjuda dem Telias tjänster och varor från fastighetsägarportföljen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från kunder där du hanterar frågor kring beställningar, avtal och övriga ärenden samt orderlägger för att kunna leverera efter kundens behov. Vidare i rollen ansvarar du för viss försäljning mot befintliga avtal. Du lyssnar in vad kunden önskar och agerar därefter i syfte att alltid ge en god kundupplevelse. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor där ni tillsammans är ett starkt team. • Svara på inkommande samtal från kunder• Hitta lösningar på kunders frågor och problem• Viss försäljning mot befintliga kunder Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning• Erfarenhet av kundsupport via telefon, erfarenhet av kontakt med företagskunder anses meriterande• God dator och systemvana• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Vi söker dig som gillar att ge god service, till både kunder och kollegor. Du motiveras av att prata med kunder och strävar ständigt efter att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Vidare har du en förmåga att driva ditt arbete självständigt framåt samt är strukturerad och engagerad i ditt arbetssätt. Som person räds du inte för nya utmaningar och är aldrig sen med att ta initiativ till nya arbetsuppgifter. För dig är det naturligt att vara en teamspelare och samarbete är din väg till utveckling. Med ett brinnande intresse för kundupplevelsen bidrar du med stort sinne för kvalité och service. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats: MalmöLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-05.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Customer Support på deltid till Epiforest
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Studerar du och söker efter ett flexibelt deltidsarbete vid sidan av dina studier? Trivs du i en administrativ roll och har erfarenhet av kundservice? Som Customer Support hos Epiforest får du ett centralt ansvar för kunders användning av företagets systemstöd. Välkommen med din ansökan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid på cirka 4-6 pass i månaden som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Epiforest. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Epiforest AB är ett bolag som utvecklar och säljer hård- och mjukvarubaserade lösningar till stöd för maskinägare, arbetsgivare och arbetstagare i skogsindustrin samt säljer konsulttjänster i samband med detta. Epiforest är en unik tjänst som ger dig möjligheten att samla och jämföra alla maskiner på ett och samma ställe. Du kan läsa mer på: https://epiforestwebb.se/ Arbetsuppgifter I rollen som Customer Support på Epiforest arbetar du nära dina kollegor för att hjälpa kunder och användare att maximera värdet av de lösningar och tjänster som företagets system erbjuder. Du spelar en nyckelroll i onboardingprocessen, där du guidar nya kunder i att komma igång och säkerställer att de förstår hur de effektivt kan använda systemet för sina behov. Som en central stödfunktion är du både kundens kontaktpunkt och en viktig resurs för interna administrativa uppgifter, vilket bidrar till en smidig och framgångsrik kundupplevelse. Rollen som Customer Support är varierande och flexibel utifrån vad teamet behöver mest stöd inom under olika faser. Därför kan arbetsmängd per vecka och månad variera och du förväntas stötta kollegor med olika arbetsuppgifter. Det primära fokuset för rollen handlar om att hantera kunders dagliga behov samt proaktivt följa upp förbättringspotential i kundupplevelsen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasial utbildning med minst 1-2 år kvar av studietiden • Minst 1-2 års arbetserfarenhet av en administrativ och kundnära roll • Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift • Meriterande med erfarenhet eller kunskap inom teknik eller systemvetenskap För att passa i rollen som Customer Support hos Epiforest söker vi dig som tycker om att hjälpa och ge rådgivning till kunder i olika supportärenden. Du har en god kommunikativ förmåga och drivs av att arbeta problemlösande. Då rollen innebär att såväl stötta kunder i onboardingfas som att effektivisera användarvänligheten ser vi att du är en strukturerad person som har förmåga att planera och organisera ditt arbete. Du har förmåga att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt på egen hand samtidigt som du trivs med att samarbeta nära dina kollegor. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Timlön enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Customer Service Representative Denmark (part-time)
Mindler AB
Kundtjänstpersonal

About Mindler Mindler is one of the most exciting mental health start-ups on the market. Founded in 2018 by two psychologists and a doctor, Mindler is empowering the world towards better mental health by redefining the industry through creative thinking and an innovative spirit. Unlike many customer service teams you’ve seen, Mindler’s teams hold a crucial importance for the organization to run smoothly. Our customer team is the beating heart of our entire organization providing both our patients, psychologists and partners with first class service by improving the experience of Mindler. Having successfully expanded into three new markets in four years, you are in a key position to significantly influence how new patients and psychologists view our product in our newest fourth market; Denmark! The role: As the Customer Service Representative DK you will be part of our nordic team based in Stockholm. You will mainly support our patients and psychologists with various inquiries e.g. assisting with appointments to technical support. You will often be the first point of contact, so it’s down to you to be an ambassador for Mindler. Our mission is to deliver first-class service and help our patients and psychologists succeed together with us at Mindler. You will be working set hours with daily tasks such as: Work daily in Zendesk and other channels with customer-related matters. Informing our Product team of feedback received from patients and psychologists Communicating with stakeholders such as other health care providers, GP’s, and insurance companies. Contact our patients in Denmark and Sweden by phone to encourage them to book an appointment or assist them with technical questions Assist with CS-related matters in all markets (Nordics, UK & NL) when needed. This is a part time position with 5-10 hours per week. Who are you? Every patient that we see is different, and we therefore look for people to join Mindler who are passionate about our cause and can empathize with people; whatever their problem we're looking for individuals that live and breathe empathy, understanding and patience. People who can bring heart to their conversations and embody our values at the same time. Our HQ is located in Stockholm, but cultural fit is just as important as technical ability, and so we’re open to receiving applications from people based outside of Sweden if you fit the criteria. You need to: Thrive on delivering excellent customer service and have a background in customer support, ideally in a similar role. Have excellent communication skills (spoken and written English, Danish and Swedish are a must). Have a flexible mindset and be comfortable working in a fast-changing environment where you get the chance to influence how we work together. Feel comfortable primarily working with the phone as your main tool to communicate with patients. It’s a plus if you have: Start-up experience. Previous experience working in Zendesk or other customer service related systems. Other language proficiencies. What can we offer? If you enjoy collaborating with talented colleagues in a flexible work environment that balances office time with remote work, we could be a perfect match. We offer a dynamic role within a supportive culture that values work-life balance and creativity, complemented by engaging social activities. From team brainstorming sessions and after work to wellness events, our Customer Service team stays inspired and connected. You’ll work alongside innovative teammates in an environment that empowers you to make a meaningful impact on the rapidly growing global digital mental healthcare market. Together, we’re creating solutions that truly make a difference. Interviews will be held on a continuous basis. We are looking forward to hearing from you! –Mindler is an equal opportunity employer. All qualified applicants will be considered for employment without regard to gender, gender identity or expression, national origin, religion or other beliefs, disability, sexual orientation or age.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Tysktalande kundservicemedarbetare
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad person och flytande i tyska? Ser du även lösningar när alla andra ser problem och vill ta kundupplevelsen till nästa nivå? Då har du hittat till helt rätt jobbannons! Om rollen som kundservicemedarbetare Inom serviceområdet finns det många olika typer av jobb i många olika typer av branscher. Gemensamt för roller inom serviceyrket är att du är företagets ansikte utåt. Du ansvarar för kundkontakten och ser till att inkommande ärenden hanteras från start till slut. Exempel på arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare: Besvara kunders frågor och lösa problem via telefon, mail och chatt Besvara frågor via sociala medier Registrera nya kunder Ta emot beställningar, order, bokningar och reklamationer En del kundservicemedarbetare jobbar även med administration och fakturahantering Din bakgrund: Flytande språkkunskaper i tyska och mycket goda kunskaper i svenska Tidigare arbetserfarenhet av kundservice Grundläggande datorkunskaper, Officepaketet Goda kunskaper i engelska är meriterande Tidigare arbetserfarenhet av administration är meriterande Vem vi tror att du är: Förutom att du såklart är flytande i tyska så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper för dessa tjänster!För att trivas och göra succé i rollen som kundservicemedarbetare är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga, tycker om att prata med andra människor och brinner för att ge god service. Du får en liten extra kick när du känner att du hjälpt någon annan och löst deras eventuella problem. Självklart är också sinne för detaljer och kommunikation viktigt för dig som är intresserad av roller inom kundservice då du kommer att ha många kontakter utåt.Hur processen går till: Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom Back-Office och Customer Service. För dig som går vidare i processen kan nästa steg bli en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor eller ett digitalt eller fysiskt möte hos oss på vårt Place som ligger centralt i Stockholm. Vi använder oss även av testverktyg och genomför personlighetstest och logisktest på våra kandidater.Kan ni garantera mig ett jobb? Vi gör vårt yttersta för att matcha rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hjälpa så många som möjligt att hitta sitt drömjobb, men vi kan tyvärr inte garantera något.Detta är en generell och proaktiv annons, och vi får in nya uppdrag löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan – spännande möjligheter kan dyka upp när som helst! The Place – Where happy work happensLåter detta intressant? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Tysktalande kundservicemedarbetare till vår kund
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Är du en glädjespridare som är en stjärna på service och kundnöjdhet? Har du erfarenhet från en roll inom kundtjänst och söker dig till en engagerad och energifylld arbetsplats? Då är det dig vi söker! Om rollen Kundserviceavdelningen består av ett gäng flitiga, glada och hjälpsamma hjältar som brinner för service och tillsammans med resten av företaget säkrar bolagets frammarsch på diverse spännande marknader. Din uppgift är att säkra orderhanteringen och att ge varje kund riktigt bra service. Tjänsten är på 100% och på plats på kontoret. Arbetstider 8-17, två dagar i veckan kommer du att arbeta 10-19. Dina arbetsuppgifter Bearbeta kundärenden enligt rutin i företagets olika system Besvara inkommande kundärenden via samtal och mejl Om dig För att trivas i rollen ser vi att du har arbetat med service och kundkontakt tidigare. Du kommer att arbeta på den tyska marknaden men även stötta upp på den svenska marknaden vid behov. Detta innebär att du behöver tala och skriva flytande tyska och svenska. Det är viktigt att du är engagerad, driven och en teamplayer. Som person är du ansvarsfull, noggrann, service- och lösningsorienterad samt en glädjespridare som trivs i ett högt arbetstempo. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av kundbemötande (butik, event, sälj, kundservice etc). Serviceinriktad Problemlösande Kommunikativ Flexibel Systemvana och kvick vid tangentbordet Du talar och skriver obehindrat på tyska och svenska Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund på sikt. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterande konsultchef på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
WFM Specialist sökes till Responda Group!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet aven WFM-roll! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudandeResponda Group är i en expansionsfas och därmed behöver även vårt fantastiska WFM-team utökas!Vi erbjuder en roll som du kan växa i, både personligt men också växa tillsammans med teamet. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställdafriskvårdsbidrag. Om tjänsten - Arbetstider: Kontorstider, kan förekomma obekväma tider vid behov.-Utgår från något av våra kontor men vid rätt kandidat kan remote-anställning erbjudas. Dina arbetsuppgifter Prognostisering Utarbeta och underhålla kort- och långsiktiga prognoser för arbetsbelastning och personalbehov. Analysera historisk data och identifiera trender för att förbättra prognosnoggrannhet. Schemaläggning Skapa och optimera scheman för att säkerställa rätt bemanning vid rätt tidpunkt. Anpassa scheman baserat på ändringar i efterfrågan, tillgänglighet och personalbehov. Realtidsstyrning Övervaka dagliga verksamheter och hantera realtidsjusteringar för att säkerställa SLA-uppfyllelse. Identifiera och rapportera avvikelser i produktivitet och bemanning. Rapportering och analys Skapa regelbundna rapporter om bemanningsnivåer, KPI:er och SLA-uppfyllelse. Presentera insikter och förbättringsförslag för ledning och operativa team. Kommunikation Samarbeta med teamledare, chefer för att säkerställa smidiga processer och kontinuerliga förbättringar. Hantera frågor och förfrågningar från personal gällande scheman och bemanning. Din profilErfarenhet: Erfarenhet inom WFM, helst inom svarsservice eller kundtjänst. Tekniska färdigheter: Erfarenhet av WFM-system som exempelvis Calabrio, Genesys eller liknande. Starka kunskaper i Excel och dataanalysverktyg. Personliga egenskaper: Analytisk, noggrann och lösningsorienterad. Förmåga att arbeta under press och hantera flera uppgifter samtidigt. Starka kommunikations- och samarbetsförmågor. Krav för tjänsten är:-Erfarenhet av WFM-arbete Gymnasieutbildning-Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska- Har en god datorvanaMeriter:Tidigare erfarenhet av Calabrio. Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Sista ansökningsdatum: 2025-02-09. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Success Agent till Recycla // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Välkommen till Recycla – en startup med hjärtat i hållbarhet och blicken mot framtiden! Vi är inte bara vilken tjänst som helst – vi är Sveriges enda digitala jämförelsetjänst för återvinning. Vi är experterna som hjälper företag, föreningar och privatpersoner med återvinningsbehov att hitta rätt återvinningsföretag, eller som vi kallar dem, våra partners. Nu söker vi en Success Agent – en person som älskar att skapa kontakt, lösa problem och bygga relationer. Är det du? Din roll som Success Agent Är du redo att bli en del av en digital revolution? I den här rollen är du inte bara en röst i luren – du är navet som driver förändring i en bransch som vi helt och hållet har lyft in i framtiden. Med vår banbrytande plattform har vi moderniserat avfallshantering från grunden och gjort det både enklare, grönare och mer effektivt. När en användare skickar in en förfrågan via vår plattform är du den som följer upp genom säkerställer att kunden får tillräckligt med erbjudanden, svarar på frågor och slutligen hjälper kunden att slutföra sin bokning. När allt är klart skickar du bokningen till våra partners. Kort och gott, du förvandlar kundens behov av hyra av container eller hämtning av byggsäckar till en affär för våra partners som står redo att hantera uppdraget. Vår tjänst består av två affärsmodeller, “Uppdragsförmedling” och “Affärsförmedling”. Du kommer att få bekanta dig med båda men med tiden bli proffs på Affärsförmedling, där vi hjälper våra partners att boka in container och byggsäckar. Lite som hotels.com fast för skräpiga problem. Det värde vi ger våra partners är kvalité, noggrannhet och lösningsfokus. Rollen passar dig som älskar att snacka i telefon! Men det slutar inte där. Du hanterar relationer med våra partners genom regelbunden kontakt, utbildningar och uppföljningar. Du ansvarar för att deras arbete flyter på, att rätt prislistor används och att allt fungerar smidigt i vårt system. Ibland är det utmanande, ibland är det rutinuppgifter, men alltid givande. Att vara Success Agent hos oss är att vara en del av ett lag som brinner för miljö, service och entreprenörskap. Hos oss är det aldrig "business as usual" – vi bygger framtiden för en bransch som tidigare stått still. Vad vi söker hos dig.. Social kameleont: Du känner dig hemma både i samtal med en användare som bokar en container och en partner som diskuterar prisstrategier. Lösningsorienterad: När problem dyker upp, ser du dem som möjligheter att sopa rent. Självständig: I en snabb startup-miljö vågar du ta initiativ och driva framåt. Flexibel och stresstålig: Du navigerar smidigt mellan olika arbetsuppgifter, från telefonsamtal till administration och problemlösning. Telefonsnackare, du trivs med att större delen av dagen består av telefonsamtal och ser fram emot nästa samtal, oavsett om det är ingående eller utgående. Du har med dig.. Något års erfarenhet av kundtjänst eller försäljning Eftergymnasial utbildning Intresse för digitala lösningar Körkort Varför Recycla? Hos oss får du inte bara ett jobb – du får en plattform för att göra skillnad. Vi är ett litet men snabbt växande team där varje idé, varje insats och varje framgång delas och firas. Är du redo att skrota gamla rutiner och hoppa ombord på en resa som gör skillnad för både kunder och planeten? Då ser vi fram emot att träffa dig! START: OmgåendePLATS:Södra Vägen 24, GöteborgOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Lånehandläggare
Clevry Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget Axo Finans är ett innovativt nordiskt fintech-bolag som hjälper kunder att minska sina lånekostnader och förenkla deras ekonomi. Vi är en av Nordens ledande jämförelsetjänster för konsumentlån och samlingslån och är verksamma i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Om rollen Vill du bli en del av ett dynamiskt team där du får arbeta med försäljning i en inspirerande miljö, omgiven av engagerade och stöttande kollegor? På Axo Finans hjälper de kunder att hitta de bästa lånelösningarna – och vi letar efter dig som är redo att göra skillnad! Vad Axo Finans erbjuder dig: Utbildning: Löpande träning inom försäljning och finans. Generös ersättning: Fast grundlön och en provisionsmodell utan tak! Hälsa och välmående: Friskvårdsbidrag och 25 semesterdagar. Bra arbetstider: Arbeta bekväma kontorstider, måndag–fredag, kl. 9–17. Perfekt läge: Centralt beläget kontor med goda förbindelser Din profil Vi söker dig som är: Målinriktad: Du brinner för att överträffa dina mål. Initiativrik och noggrann: Du tar egna initiativ och är strukturerad. Kommunikativ: Du har en förmåga att bygga förtroende med kunder. Utvecklingsorienterad: Du lär dig snabbt och strävar efter att bli bättre varje dag. Erfarenhet inom finans eller bank är inte ett krav – Axo Finansutbildar dig för att lyckas i rollen! Dock ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet inom försäljning och kan uppvisa framgång i tidigare roller. Goda språkkunskaper i svenska och grundläggande engelska är nödvändiga, och norska är meriterande. Varför arbeta på Axo Finans? Axo Finans erbjuder en öppen, prestigelös och energifylld arbetsmiljö där glädje och gemenskap är en självklar del av vardagen. Hos Axo Finans har du roligt på jobbet samtidigt som ni tillsammans når nya höjder. Axo Finansledarskapsfilosofi bygger på ett coachande förhållningssätt. Medarbetare uppmuntras att ta eget ansvar och hitta kreativa lösningar, samtidigt som stöd alltid finns tillgängligt när det behövs.Hos Axo Finansfinns också stora möjligheter till snabb karriärutveckling och interna rollbyten. Bolaget tror på att ge sina medarbetare chansen att växa och ta nästa steg i karriären inom Axo Finans. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Axo Finansmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025