Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50% Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar finska språket Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du dansktalande pedagogisk & serviceinriktad samt på jakt efter ett varierande och givande arbete inom teknisk support? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som Tech Support Agent hos Nordic Infucare! I rollen som Tech Support Agent hos Nordic Infucare kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på Nordic Infucares produkter. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara: - Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär. - Vara Nordic Infucares spjutspets när det kommer till teknisk support. - Ansvara för hela reklamationsflödet. - Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser. I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska, danska & engelska. Personprofil Tjänsten passar dig som har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter. Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och som tidigare har arbetat i en liknande roll inom teknisk support. Vi tror att du är inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer. För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet samt är nyfiken på att lära dig allt om Nordic Infucares produkter. Du måste även tala flytande svenska, danska och engelska. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som orderadministratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: Augusti 2025. Omfattning: Deltid, ca 2 dagar i veckan. Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse. Plats: Stockholm, Alvik. Sök redan nu! Vi gör löpande urval men planerar att hålla intervjuer i början av augusti. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos Nordic Infucare. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Oscar Backman på [email protected] PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se Företagspresentation Nordic Infucare är en ledande leverantör av behandling av patienter som lider av kroniska sjukdomar i hemmiljö och bedriver verksamhet i hela Norden. De levererar innovativ medicinteknisk utrustning som tillhandahåller de mest avancerade behandlingsmetoderna, i syfte att förbättra patienternas livskvalitet. De väljer produkter och skapar lösningar som är anpassade till patienternas behov och de nordiska marknadsnormerna.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!
Vill du vara en viktig del av vår kunds arbete med att ha branschens nöjdaste kunder? I så fall är du med största säkerhet en serviceinriktad och ansvarsfull person drivs av möjligheten att få komma in i ett härligt team och att få arbeta med kundservice. Du trivs i en roll med mycket kundkontakter och där kundnöjdhet är i fokus. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund vars verksamhet finns på Hammarö. Då en av våra medarbetare går vidare till nya utmaningar söker vi nu en ersättare med kunskaper i norska i tal och skrift. Uppdragets längd är långsiktigt. Sök jobbet som kundservicemedarbetare redan i dag, då tjänsten ska tillsättas omgående! Vad går jobbet som kundservicemedarbetare ut på? I den här rollen kommer du i första hand att svara på inkommande frågor från kunder i Sverige och Norge. Dina arbetsuppgifter är att jobba med: * Ordermottagning * Fakturafrågor * Produktfrågor * Abonnemangsfrågor Du svarar och kommunicerar med hjälp av telefon, dator och mail. Uppdraget inleds med kortare utbildning och introduktion. Du rapporterar till teamleader, som även ger dig fortlöpande coachning för att du ska få möjlighet att utvecklas i din roll som kundservicemedarbetare. Arbetstider är dagtid 08:00-16:30 måndag - fredag. Vem är du? Som kundservicemedarbetare är det viktigt att man är en social och utåtriktad person med känsla för relationer. Tidigare erfarenhet av kundservice är en förutsättning och du känner dig bekväm med att tala med kunder i telefon samt av att jobba aktivt med merförsäljning och winback. Du har en positiv attityd och har lätt för att samarbeta med andra. I mötet med såväl kunder som kollegor har du en respektfull och ödmjuk inställning. Nöjda kunder är vår kunds främsta mål och där har du en viktig roll. Vi söker dig som: * pratar flytande svenska och norska och kan uttrycka dig på svenska och norska i såväl tal som skrift. * har god datorvana * är duktig på att skapa och vårda relationer * är van vid att jobba med telefon och mejl som kommunikationsverktyg Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten i dag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Victoria Lennartsson på telefonnummer 054-22 18 85 eller e-post [email protected]. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Om tjänsten Vi söker nu en engagerad kundsupportmedarbetare för omgående start till vår partner i Stockholm. Du kommer bli en del av ett tätt sammansvetsat team med stort engagemang för både kund och kollegor. I rollen kommer du att arbeta med direkt kundkontakt via telefon och mejl, samt hantera ärenden och orderläggningar i företagets system. Det rör sig om att ta emot och administrera beställningar, svara på prisfrågor och offerter, frågor kring avtalade uppdrag samt allmänna frågor om företagets tjänster. Sammanfattningsvis kommer du att: Ta emot samtal och mejl där du hanterar kundärenden Hantera inkommande order och lägga bokningar i affärssystemet Arbeta aktivt i bolagets kundportal Agera rådgivande kring företagets tjänster och identifiera merförsäljningsmöjligheter Samarbeta med kollegor på andra avdelningar för att lösa dina ärenden Vi söker dig som Arbetat minst två år i liknande roll inom kundservice där du haft både telefon och mejl som redskap Är tillgänglig för arbete hela sommaren (begränsade möjligheter till semester) Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem Besitter förmågan att hantera flera uppgifter parallellt och arbeta strukturerat Talar och skriver flytande svenska och engelska i både tal och skrift Rätt person för denna roll är nyfiken, initiativtagande och trivs i en miljö där tempot varierar. Du är en serviceinriktad person med god förmåga att kommunicera och kan snabbt sätta dig in i kundens behov. Du har en naturlig fallenhet för att ställa frågor, ta ansvar och framför allt kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter. Om anställningen Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader med möjlighet till förlängning, där du blir anställd som konsult hos OIO. Förutsatt att du trivs väl och båda parter är nöjda i samarbetet finns möjlighet till förlängning av uppdraget. Anställningen kommer att inledas med en introduktion där du som ny får en gedigen introduktion av dina kollegor och stöd för att komma in i rutiner och system. Omfattning: Heltid, kontorstider 07:00-16:00 Start: Omgående Placering: Stockholm, på plats. Distansarbete ej möjligt. Kontaktperson: Hanna Lundblad Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om OIO Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Do you want to be part of shaping a role rather than stepping into a finished process? Do you thrive on change, fast pace and a little bit of chaos? Then this could be for you. We are now looking for a self-driven, solution-oriented Sales Coordinator with experience in customer support, sales and technical consulting. OM TJÄNSTEN As a Sales Coordinator, you will handle sales inquiries, support the sales team and generate new business opportunities. You will also be responsible for customer support and technical advice. The role involves working with different teams to optimize processes and create great customer experiences. The company is in a growth phase and therefore not all structures are in place. To thrive in the position, you need to be very self-driven, enjoy taking initiative and enjoy working without clear structure and guidelines. You are offered This job is initially a staffing assignment via Academic Work with the ambition of being hired by our client further on. ARBETSUPPGIFTER Work tasks You will work with both inside sales and customer support, which means you will have a varied and broad role. * Handle and follow up incoming inquiries via phone, email and chat * Support field sales with quotes, leads and follow-up * Proactively contact customers to drive business and qualify leads * Coordinate sales activities together with sales and marketing teams * Present solutions and create customized quotes * Work with CRM and contribute to sales targets * Manage the entire order flow - from quote to invoice * Take care of customer cases via phone, email and chat * Provide basic level technical support * Help manage complaints and suggestions for improvement * Respond to customer inquiries and problems via phone, email and chat in a timely and professional manner VI SÖKER DIG SOM - Experience in customer support, inside sales or sales - Very good technical understanding - Very good experience in administrative tasks - Experience of working in various CRM and business systems - Very good knowledge of English in speech and writing, as the work is mainly in English It is advantageous if you have - Very good knowledge of German To succeed in the role, you will have the following personal qualities: * Strong communication skills * Business minded and customer focused * Self-motivated, proactive and committed * Structured Our recruitment process This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work. Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
Om jobbet Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad person till vår kundtjänst- och försäljningsavdelning. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara det första kontakten för våra kunder och ansvara för att ge dem bästa möjliga service. Din huvudsakliga roll kommer att vara att besvara inkommande samtal, lösa eventuella problem och mersälja våra tjänster. Vi letar efter dig som är en problemlösare och trivs i en säljande miljö. Du är strukturerad, ordningsam och har en passion för att skapa nöjda kunder. Vi kommer att utbilda dig i flera olika arbetsmoment såsom inbound, outbound, försäljning, support med mera. Vi vidareutvecklar och utbildar i din egna takt. Vi erbjuder en varierande arbetsdag med möjlighet att utvecklas och anpassa arbetsuppgifterna efter dina styrkor. Om du är redo att anta utmaningen och trivs i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik, så är detta jobbet för dig. Ansök idag och bli en del av vårt härliga team! Din profil För att vara aktuell för tjänsten skall du tala flytande svenska och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeten med mycket kundkontakt, dock är det inget krav så länge du har rätt vilja och driv till att lära dig. Kravprofil - Har minst gymnasieutbildning - God svenska i skrift och tal. - Möjlighet att börja inom en månad. - Mycket god kommunikationsförmåga. - En stark vilja att lära och utvecklas. Om oss Fibio är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi erbjuder telefoni till både privatpersoner och företag. Fibio är unika på svenska marknaden bland annat genom vår 100% nöjd kund garanti vilket innebär att vi ger våra kunder ett antal löften för att de ska bli nöjda kunder hos oss. Vi är stolta över vårt toppbetyg på Trustpilot och slår redan idag många av de större telefonoperatörerna på fingrarna. Men vi är inte nöjda och vill bli ännu bättre. Därför söker vi dig! Vad erbjuder vi? En marknadsmässigt månadslön plus provision. Bekväma arbetstider (mån-fredag 08:00-17:00) Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget Tjänsten tillsätts löpande. Sök därför tjänsten så snart som möjligt! I samband med våra rekryteringsprocesser begär vi alltid utdrag från belastningsregistret.
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Tycker du om att lösa problem och hjälpa andra människor? Då har vi en roll som passar dig perfekt! På Sprio söker vi flera personer till en spännande tjänst inom kundsupport, där du får arbeta med smarta lösningar, och människor, varje dag. I rollen svarar du på inkommande frågor via telefon och chatt, och hjälper kunder med allt från tekniska problem till praktiska funderingar om betalningar, leveranser eller liknande. Vi letar efter dig som vill lära dig hur kundservice fungerar och utvecklas – du får självklart en betald utbildning i början av tjänsten. Vi tror att du: Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hitta lösningar Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Erfarenhet från service-yrket är meriterande Vi erbjuder dig: En fullt betald intitial utbildning Lön och villkor enligt kollektivavtal Goda utveckllingsmöjligheter internt, såsom vidareutbildningar Fräscha lokaler i Solna och en positiv arbetsmiljö På uppdrag av Teleperformance söker vi nu kundtjänstmedarbetare till ett flertal olika uppdrag. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar beroende på uppdragets öppettider. Under rekryteringsprocessen kommer vi att matcha din profil mot ett av våra uppdrag med planerad arbetsstart i Augusti. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studier i höst.
Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!
TaxiCaller is on a mission to transform the transportation industry, providing our cloud services to taxi and bus companies around the world. We grow at a good pace and we are profitable. We are now looking for a 1st line support agent to our growing customer support team in Linköping. About you ● You have excellent problem-solving skills and the ability to think “outside the box”. ● You possess great computing skills and are interested in all things technical. ● You provide a high level of customer service and have a full understanding of its importance. ● You are a curious and fast learner. ● You communicate clearly in English and Spanish, both verbally and in writing. This is considered an entry-level position and although we don’t believe that you need specific qualifications to succeed in this role, it is very important that you are interested in tech, and have a basic understanding of computing, cloud-based services, and mobile technology. About the position As a 1st line support agent, no two days will look the same. Your daily focus will be to help our customers through phone, web chat and email. You will help our customers solving their problems and making sure they have the correct settings on their account. Over time, you will become an expert in the system and point of contact for anyone internally, you’ll be providing operational and technical support to teams across all of our departments. The working hours will be normal office hours, Monday to Friday. Your daily tasks will include ● Help our customers through phone, web chat and email, to make sure our customers can use our system the way they want it to work. ● Supporting our sales teams in sales demos and general technical support. ● Quality assurance and the development of internal training material. It will be considered an advantage if ● You speak additional languages, especially Swedish, Finnish, or French. ● You have experience in technical support, ideally in an international environment. ● You have a basic understanding of software, APIs and mobile applications. This is a great opportunity to work as part of an ambitious team whose goals are centred around growth and scalability with a strong focus on the customer experience. Your efforts will have a direct influence on how we develop and you will help to shape TaxiCaller for the future. We’re a young company and the possibilities and career opportunities will only grow along with our success. For this position you need to already have a Swedish work permit. You can learn more about working with us here: https://www.taxicaller.com/en/careers and here www.linkedin.com/company/taxicaller. Recruitment will continue until we feel we’ve found the right fit, so we recommend applying as soon as possible and we look forward to hearing from you!
Välj ett jobb för att visa detaljer