Skicklig Customer Care Agent till 3rd line i Stockholm
Securitas AB
Kundtjänstpersonal

Företagsbeskrivning Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Securitas Sverige krigsplacerar sin personal. Detta innebär i korthet att du som anställd kommer, i händelse av krig, ha kvar din anställning och arbetsledas av Securitas. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig. Om rollen Gillar du administrativa arbetsuppgifter där vissa är snabba och enkla och andra är långa och kluriga så är det arbetet för dig. Förutom att vara riktigt bra på administration passar rollen dig som är driven och självgående, har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och system plus bidrar positivt i en grupp. Stämmer detta så skicka in din ansökan redan idag. Securitas Customer Care är en serviceorganisation för våra kunder och olika avdelningar inom företaget, inkluderat platskontor runt om i landet. I rollen så kommer det även att vara kontakt internt med säljare, projektledare och tekniker. På Securitas vill vi vara bäst i vår bransch och som Customer Care Agent kommer du ha en viktig roll genom struktur, ditt driv och ditt engagemang i dialogen med kollegor och kunder omkring dig. På 3rd line jobbar vi med fakturering, åtgärder, avtal, storkunder, ramavtal, prisjusteringar, konkurser och administration för Jourmontör med mera. Rollen passar dig som gillar att jobba med människor och hjälpa dem i deras vardag. Tjänsten avser kontorstider helgfria vardagar mellan 8.00-16.30, med möjlighet att börja från kl 7 med placering i Stockholm (ett stenkast från Rålambshovsparken på Kungsholmen). På hela Customer Care så jobbar ett 50-tal kollegor. 3rd line sitter även i Göteborg och Malmö. Efter 6 månader finns möjlighet till hemarbete upp till två dagar per vecka. Friskvårdsbidrag, fredagsfrukost och årlig konferensresa är några av våra förmåner på Customer Care. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse. 6 månaders provanställning tillämpas. Kravspecifikation För den här rollen krävs det att du Har lätt för att samarbeta i grupp, men har även en god förmåga att kunna arbeta självständigt och effektivt. Krav: Har gymnasieutbildning eller motsvarande med godkänt resultat i svenska, engelska och matematik. Har erfarenhet av administration, utredningsarbete och/eller kundtjänstarbete. Obehindrat behärskar svenska i tal och skrift. Du bör även behärska engelska i tal och skrift då det är Securitas koncernspråk. Meriterande för tjänsten är: Ytterligare eftergymnasiala utbildningar God system- och datorvana Intresse för ekonomi och redovisning Grundläggande kunskaper i Excel Vi vill även att du ska vara ansvarskännande och strukturerad. Securitas värdegrund är ärlighet, vaksamhet och hjälpsamhet, det ska kännas som en självklarhet för dig. Viktigt att du är en person som bidrar till hela Customer Care både socialt som professionellt. Ytterligare information Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval och kan komma att avsluta rekryteringsprocessen innan sista ansökningsdatum, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag! Har du frågor kring rollen är du varmt välkommen att höra av dig till kontaktperson: Fredrik Nyblom Customer Care Manager 3rd line på [email protected] eller 0767-992 964. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Vi arbetar med urvalstester Vi kommunicerar i första hand via mail Sista ansökningsdag är den 29 juni Vi har gjort medieval för samtliga rekryteringar så vi undanber oss därför samtal från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning. Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Mer info om Securitas som arbetsgivare och hur det är att jobba hos oss hittar du på securitas.se

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare - med nederländska som specialitet!
Miss Mary Of Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu ytterligare en medspelare till teamet på Kundtjänst då en av våra kollegor påbörjar sina studier till hösten. Miss Mary of Sweden har tredubblat sin omsättning de senaste fem åren och vi vill fortsätta stärka det vinnande konceptet med vår Kundtjänst i världsklass. En av våra största marknader är Nederländerna och det är därför vi nu söker dig som har Nederländska som din specialitet och som vill vara med på vår tillväxtresa.   Hos oss är kunden alltid i fokus och i den här rollen så är det du som är hennes kontakt i form av samtal, chatt, meddelanden i sociala kanaler och email. Frågeställningarna handlar främst om beställningar, leveranser, tillgänglighet, priser, produkter, returer mm. Du ansvarar för att servicenivån är i världsklass och fångar varje möjlighet att ge kunderna en exceptionell kundupplevelse. Kunden kontaktar oss i alla tillgängliga kanaler och din uppgift blir att hjälpa och vägleda med information samt att ge råd om lämpliga produkter utifrån kundens behov. Du kommer också hålla löpande kontakt med lager och E-Commerce team gällande in- & utleverans, frakt etc samt arbeta administrativt i de interna systemet för hantering av beställningar och returer.    Arbetstiderna är främst förlagda 8-17 på vardagar men även kvällar och helger kan förekomma. Du sitter tillsammans med ett stort team i toppmoderna lokaler på Textile Fashion center.   I rollen ingår: • Kundsupport via telefon, email, sociala kanaler och chatt • Produktkunskap för rådgivning av lämpliga produkter i vårt produktsortiment • Intern kommunikation (lager och E-Commerce) • Returhantering  Egenskaper och kunskaper som gör att du hade passat i rollen: • God samarbetsförmåga och känsla för team spirit • Flerspråkighet där nederländska är en supertalang som vi uppskattar högt • Tidigare vana av att arbeta i administrativa system • Viss vana av kundtjänstarbete • Engagerad och social • Erfarenhet av kundbemötande • Självklar känsla för service • God lyssnare i kombination med kommunikativ förmåga Vi tror på kraften i teamwork och du ska därför trivas med att arbeta i nära samarbete med andra och vara van att dela med dig av din kunskap och erfarenhet.   Vad vi eftersträvar att du kommer uppleva hos Miss Mary of Sweden: Som anställd på Miss Mary får du möjlighet att arbeta i en internationell miljö som präglas av hög kvalitet och gediget hantverk. Vi erbjuder dig en kreativ miljö med kompetenta och härliga kollegor samt en trygg arbetsplats med kollektivavtal och öppet klimat.  Vi arbetar hårt för att skapa en miljö som är inkluderande, där alla individer kan finna en balans i arbetslivet och älska det jobb man gör. Tillsammans växer vi som företag men också som människor. Vi har kollektivavtal med Svensk Handel, friskvårdsbidrag samt möjlighet att träna på arbetstid. Som företag tror vi på transparens och lojalitet gentemot våra kunder. På Miss Mary är kvalitet på riktigt och vi vill på allvar leva upp till kraven från våra kunder utan avkall. Vi är alltid vänliga och respektfulla mot alla omkring oss och vi tror på äkta kommunikation och långsiktiga relationer.  Miss Mary of Sweden, tillverkare av damunderkläder av hög kvalitet och passform, grundades 1957 och har de senaste åren genomgått en omställning till modernt e-handelsföretag med fortsatt egen produktutveckling och tillverkning där vi säljer våra produkter online via egen webbutik eller via återförsäljare på fyra kontinenter med Europa som vår största marknad. . Vi har kontor i Borås och Tallinn och våra produkter säljs i ett 20-tal länder. Bolaget har under de senaste fem åren tredubblat sin storlek och planerar att fortsätta växa i samma tempo. V

19 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare sökes till Teleperformance
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Tycker du om att lösa problem och hjälpa andra människor? Då har vi en roll som passar dig perfekt! På Sprio söker vi flera personer till en spännande tjänst inom kundsupport, där du får arbeta med smarta lösningar, och människor, varje dag. I rollen svarar du på inkommande frågor via telefon och chatt, och hjälper kunder med allt från tekniska problem till praktiska funderingar om betalningar, leveranser eller liknande. Vi letar efter dig som vill lära dig hur kundservice fungerar och utvecklas  – du får självklart en betald utbildning i början av tjänsten.  Vi tror att du: Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hitta lösningar Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Erfarenhet från service-yrket är meriterande Vi erbjuder dig: En fullt betald intitial utbildning Lön och villkor enligt kollektivavta Goda utveckllingsmöjligheter internt, såsom vidareutbildningar Fräscha lokaler i Solna och en positiv arbetsmiljö På uppdrag av Teleperformance söker vi nu kundtjänstmedarbetare till ett flertal olika uppdrag. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar beroende på uppdragets öppettider. Under rekryteringsprocessen kommer vi att matcha din profil mot ett av våra uppdrag med planerad arbetsstart i Augusti. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studier i höst.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025
☀️Customer Care till Eneas Services AB
M Dryck & Konsult AB
Kundtjänstpersonal

Är du ett serviceproffs som gillar att stärka, behålla & säkra kundresan? Inte nog med det kommer du att spela en nyckelroll i att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och förbättra deras upplevelse av våra tjänster. Veni Energy Group är i en tillväxtresa i Sverige, Norge, Finland, Tyskland och Spanien. Där rollen som Customer Care är en otroligt spännande och inspirerande roll. Samtidigt som man växer finns en otrolig trygghet. Låter det intressant att vara med på en spännande tillväxtresa under en lång period? Då ska du läsa vidare? OM ROLLEN Som Customer Care Specialist ansvarar du för att hantera kundförfrågningar via telefon och e‑post, och skapa enastående service i varje samtal. Du vårdar och stärker kundrelationer med regelbunden uppföljning, förebygger churn och driver win‑back‑aktiviteter. Genom att analysera feedback och trender bidrar du till kontinuerliga förbättringar. I din roll samarbetar du nära andra avdelningar, använder digitala kundverktyg effektivt och arbetar strukturerat, noggrant och proaktivt. Du har ett starkt inre driv, är självgående och initiativtagande, med god samarbetsförmåga. Du delar våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. DET HÄR ÄR DU Serviceinriktad och kundfokuserad Lösningsorienterad och proaktiv Förmåga att hantera stress och arbeta under press Starkt engagemang för att leverera enastående kundservice Meriterade med tidigare erfarenhet från energibranschen DET HÄR FÅR VI Du är en kommunikativ och självgående person med stark inre drivkraft. Du trivs med att ta initiativ och har en utmärkt förmåga att planera och genomföra arbetsuppgifter effektivt. Med goda samarbetsfärdigheter arbetar du väl både inom teamet och med andra delar av organisationen. Du är strukturerad, noggrann och har ett genuint intresse för att använda digitala verktyg i ditt arbete. DET HÄR ERBJUDER VI En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesätt FRÅGOR KRING ROLLEN Magnus Olsson Extern rekryterare [email protected] 0708-402940 TILLTRÄDE 15 augusti 2025 100% Heltid På plats i Mölndal med viss hybridarbete OM FÖRETAGET VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim Sverige: Göteborg och Östersund Finland: Hämeenlinna och Tampere Tyskland: Biblis Spanien: Malaga VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. Skapa en bättre energiframtid tillsammans med oss. Vi ser energi som den mest spännande av alla branscher och nyckeln till hållbar ekonomisk utveckling. Hos oss får du använda och utveckla dina färdigheter samtidigt som du hjälper våra kunder att lyckas och bidrar till en mer miljövänlig framtid.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025
Customer Support Team Leader
Sellhelp AB
Kundtjänstpersonal

We are proud to be one of the fastest-growing scaleups in Sweden and the leading service for second hand goods. Our growth requires more colleagues who want to join our journey. Sellpy’s vision is to empower everyone to live circularly. We see a tremendous financial, social and environmental value in making sure unused items are put to use again. We are looking for colleagues who share this vision, and who are ready to see their work contribute to a sustainable future. Customer Support Team Leader at Sellpy As Customer Support Team Leader for the Admin team, you lead a team of admin agents by delivering high-caliber support across our channels and empowering them to effectively handle advanced and escalated cases. You foster a positive and efficient team environment, set daily and weekly goals, and communicate openly with your team, offering constructive feedback on performance. You are accountable for meeting and continually improving the team’s KPIs in collaboration with your manager. Success in this role means staying organised, solution-focused, and passionate about delivering great customer support. You’re a natural leader who brings out the best in your team, keeping them motivated, engaged, and feeling valued along the way. In short, you will Support customers via chat, email, phone and manage escalation of advanced customer support errands. Perform administrative work related to customer support, such as reviews, how-to guides, translations and introductions. Lead, coach, and motivate the team to meet individual and collective goals. Maintain and follow up on introductions of new employees. Develop and implement strategies and processes to improve our KPIs. Hold regular team meetings and individual development sessions, including appraisals, quality discussions, and weekly reviews. Analyse customer insights and data. Report on KPIs such as customer satisfaction, handling time and team performance. Collaborate and communicate with different internal teams at Sellpy, like Tech, Finance, and Operations. Support in recruitment activities. Collaborate and communicate with external partners, such as shipping or financial companies. Requirements 2-3 years of working experience in customer support. Previous experience from a leading or coordinating role. A proactive mindset and a willingness to stay updated and tackle tasks with a problem-solving approach. Stellar communication skills. Ability to coach and motivate colleagues and teams. Basic knowledge of customer support systems such as Intercom as well as productivity and collaboration tools such as G Suite. Knowledge of how to track performance and provide necessary reporting. Written and spoken fluency in English, as this is our company language. We’d be impressed if you have Worked in a fast-growing, product-focused startup environment. Previous experience within project coordination or management. Written and spoken fluency in Swedish, Finnish, Danish, German, Polish or French. You get to Be part of a tech-minded company that's driving the change towards a sustainable lifestyle. In return, you will get direction, energy, and work on meaningful challenges daily. Benefit from hybrid work from our offices at Medborgarplatsen, Rosersberg, and from home. Work with highly skilled and motivated colleagues. Gain new skills with unlimited access to a learning platform. Make use of prepaid vacation. Enjoy Sellpy credits and staff discounts at Sellpy and the H&M brands (Arket, COS, Other Stories, Weekday and more). Save up with a monthly pension plan Engagement in Sellpy’s social traditions with game nights, interactive planning days, guest speakers and other activities. Location You are welcome to do all these things at our new office at Medborgarplatsen in Stockholm, and from home. Please note that this is a hybrid role that requires at least 50% office attendance. Form of employment: Full-time Start: As agreed upon Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Kundservicemedarbetare Möjlighet till sommarjobb!
Senzum AB
Kundtjänstpersonal

Är du snabb, social och gillar att ha många bollar i luften? Du behöver inga speciella meriter – bara rätt attityd, driv och vilja att lära dig. Vi lär dig resten! Har du nyligen avslutat gymnasiestudier eller är i början av din karriär? Då kan detta vara rätt plats för dig. Vi på Senzum letar alltid efter nya stjärnor, kanske är det just dig vi söker? Om rollen Vi söker nu fyra engagerade och snabba kundservicemedarbetare som vill förstärka vårt team i sommar! I rollen kommer du främst att arbeta med att besvara kunders mejl som rör reklamationer, returer och övriga ärenden kopplade till kundens verksamhet. Arbetsuppgifter: - Hantera inkommande mejl från kunder - Behandla reklamationer, returer och andra ärenden - Ge professionell och lösningsorienterad service Vi söker dig som är: - Stresstålig och kan hantera ett högt tempo - Snabb i både tanke och handling - Noggrann och ansvarsfull - Serviceinriktad med god kommunikativ förmåga För att trivas hos oss är det bra om du: Har glimten i ögat och ett genuint intresse för människor Du trivs att kommunicera i både tal och skrift på både svenska och engelska Du är flexibel då arbetstiderna är varierande Är engagerad och ansvarstagande Trivs i en digital vardag och är bekväm med teknik Meriterande: - Erfarenhet av kundservice - Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem Övrig information: - Behovsanställning med fast timlön enligt kollektivavtal - Omfattning: cirka 60–70 % - Startdatum: 2025-06-16 eller snarast enligt överenskommelse Vill du bli en del av vårt team i sommar? Skicka in din ansökan redan idag!

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Customer Resolution Group (CRG) – UPS Bollnäs

UPS söker nu en medarbetare till vår Customer Resolution Group (CRG) med placeringsort i Bollnäs. På UPS är kunden alltid i fokus. Vi söker därför efter dig som gillar att ge service i högklass och trivs att arbeta i högt tempo! Huvudsakliga arbetsuppgifter: Som medarbetare i supportgruppen på kundtjänst kommer du att ta hand om inkommande ärenden per e-mail gällande problem och frågeställningar från UPS kunder samt från andra UPS-länder. Dessa kunder förväntar sig en service utöver det vanliga och det blir din uppgift att tillgodose deras behov och förväntningar. I arbetsuppgifterna ingår även arbete med paketspårning, kreditering och reklamationer. Funktionen hjälper också till med att besvara inkommande telefonsamtal till kundtjänstavdelningen vid arbetstoppar. Önskvärda kvalifikationer: minst ett års erfarenhet av arbeta på UPS Customer Service-avdelning serviceinriktad, strukturerad och stresstålig goda kunskaper i Excel positiv inställning och en stark vilja att göra ett bra arbete mycket goda kunskaper om UPS tjänster och interna datasystem mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Upplysningar om tjänsten Rollen är på heltid med 40 timmars arbetsvecka. Arbetstiderna varierar mellan 08:00 och 19:00, måndag till fredag, enligt schema. Kollektivavtal finns med Unionen. Start enligt överenskommelse. Då vi är ett säkerhetsklassat företag så kommer vi att begära in utdrag ur belastningsregistret före anställning. Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

19 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare Försäkring
Dalarnas Försäkringsbolag
Kundtjänstpersonal

Trivs du när du får hjälpa andra? Vi söker nu Kundtjänstmedarbetare för uppdrag till årsskiftet. Om jobbet Som Kundtjänstmedarbetare hos oss svarar du på inkommande samtal från kunder med frågor och önskemål om sina försäkringar. Frågorna är varierande och du stöttar våra kunder med allt ifrån att nyteckna försäkringar till att svara på frågor om befintliga försäkringsavtal. Dina första veckor består utav utbildning innan du är redo att själv ha dina första kundsamtal. Arbetstiderna varierar under kvällar och helger där du arbetar enligt ett fast rullande schema inom tiderna: - Vardagar: 16:00–22:00 - Helger: 07:30–22:00 Tjänsten är på deltid med start omgående och är en visstidsanställning till 2025-12-31. Vem är du? Vi söker dig som tycker det är lika roligt som vi att hjälpa kunder i sin vardag. Vi ser att du har en gymnasieutbildning och är minst 18 år. Du får gärna ha erfarenhet av kundtjänst via telefon, men har du jobbat med kundmöte på annat sätt är det såklart positivt. Vi ser även att du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Som person är du ödmjuk och trygg med en positiv framtoning. Du gillar att arbeta målinriktat och har förmågan att anpassa dig till förändringar. För dig är det naturligt att kommunicera med andra på ett tydligt och professionellt sätt och du trivs när du får hjälpa andra. Mer information För ytterligare information kontakta: Johan Sundström, 023-932 30. Lokala fackliga företrädare: Inge Gustafsson, Forena, 023-931 43. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

19 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare

Är du redo för din nästa utmaning i en expansiv miljö? Drivs du av att skapa kundvärde och arbeta med säkerhet och valfrihet? Då kan vi vara en perfekt match! Vi på Svenska Trygghetslösningar är verksamma i hela Sverige och erbjuder våra kunder olika larmlösningar. Tillsammans skapar vi trygghet och valfrihet för våra kunder genom att arbeta hållbart i alla dimensioner – miljömässigt, socialt och ekonomiskt. Är du vår nästa kollega som vill göra skillnad och växa med oss? Om rollen Vi söker en Kundtjänstmedarbetare till vår kundtjänst i Malmö. Du kommer att få arbeta med varierande arbetsuppgifter och utveckla ditt servicesinne, samtidigt som du blir en del av ett engagerat och härligt team. Arbetsuppgifter: Hantera supportärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Ge teknisk support och vägledning kring våra larmlösningar. Eskalera ärenden till rätt avdelning eller person när det behövs. Vara företagets ansikte utåt genom att erbjuda trevlig och pedagogisk service. Arbetstid: Måndag - fredag, kl. 08:00 - 17:00. Helgjour förekommer emellanåt och kan skötas hemifrån. Vem söker vi? Vi söker dig som: Brinner för att hjälpa människor och skapa en säkrare vardag. Är social och kommunikativ, med förmågan att ge ett professionellt och trevligt bemötande i både tal och skrift. Har ett stort tekniskt intresse. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande men inte ett krav. Kan arbeta effektivt även under perioder med hög arbetsbelastning utan att kompromissa med noggrannheten. Ser lösningar snarare än problem. Krav: Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande: Tidigare erfarenhet från kundtjänst, särskilt med arbete i ärendehanteringssystem. Tekniskt intresse. Ansökan Vi välkomnar din ansökan och gör löpande urval, så ansök gärna snarast. Skicka in din ansökan direkt på vår webbplats (klicka på "Ansök här"). Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på [email protected] och märk den "Kundtjänstmedarbetare".

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare (Bygg)
EkoStenEts AB
Kundtjänstpersonal

Kundtjänst medarbetare sökes – EkoStenEts AB Vi på EkoStenEts AB söker nu en engagerad kundtjänst medarbetare till vårt team! Är du serviceinriktad, noggrann och trivs med kundkontakt? Vill du arbeta i en dynamisk miljö inom byggbranschen? Då kan det här vara rätt tjänst för dig! Om tjänstern: Kundtjänst & Projekt uppföljning: Ta emot samtal och e-post från kunder. Besvara frågor om byggprojekt, offerter och pågående arbeten. Hantera kund ärenden och säkerställa hög kund nöjdhet. Samordna och följa upp service ärenden samt reklamationer. Offert & Administrativt arbete: Skapa, skicka och följa upp offerter till kunder. Hantera inkommande kund förfrågningar och anpassa lösningar efter kundens behov. Samarbeta med projektledare och bygg team för att säkerställa smidig kommunikation. Administrera kund uppgifter och projektinformation i våra system. Vi söker dig som: ✔ Har tidigare erfarenhet av kundservice, administration eller arbete inom byggbranschen. ✔ Är strukturerad och noggrann med god problemlösningsförmåga. ✔ Är serviceinriktad och trivs med att arbeta med människor. ✔ Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. ✔ Har god datorvana och kan arbeta med Office-paketet (Excel, Word, Outlook). ✔ Erfarenhet av offertarbete, byggadministration eller försäljning är meriterande men inget krav. Vi erbjuder: En spännande roll i ett växande byggföretag. Möjlighet att utvecklas och ta eget ansvar. Trevligt arbetsklimat med engagerade kollegor. Fast lön med goda möjligheter till utveckling. Ansökan: Skicka din ansökan med CV och ett kort personligt brev till [email protected] Vid frågor, kontakta oss på 08-29 27 59 Hemsida: https://www.ekostenets.se Vi ser fram emot din ansökan!

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025