Är du serviceinriktad och tycker om att hjälpa kunder? Vi söker en engagerad Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Vasastan på heltid! Om tjänsten Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara vårt ansikte utåt och hjälpa kunder och chaufförer med deras frågor och ärenden via telefon, e-post och chatt. Din roll innebär att ge ett professionellt och vänligt bemötande samt hitta lösningar på kundens problem för att säkerställa hög kundnöjdhet. Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, e-post och chatt Hjälpa kunder med produkt- och tjänsteinformation Hantera reklamationer och följa upp kundärenden Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kundfrågor Kvalifikationer: Erfarenhet av kundservice eller liknande roll är meriterande God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Serviceinriktad och lösningsorienterad God datorvana Personliga egenskaper: Positiv och professionell attityd Flexibel och ansvarstagande Bra på att hantera stress och högt tempo Plats: Vasastan i Stockholm Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande. Flexibilitet är meriterande. Start: Omgående Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö och möjligheter att utvecklas inom företaget. Om du brinner för kundservice och vill vara en del av ett härligt team i Vasastan, skicka in din ansökan idag!
Vi på Manpower söker kundtjänstmedarbetare till Telenor i Stockholm. Brinner du för kundservice och försäljning? Har du tidigare erfarenhet från liknande arbete och söker du nu en trevlig arbetsplats där du får utvecklas och växa? Varmt välkommen med din ansökan redan idag till oss på Manpower och Telenor i Stockholm! Start: v. 34 Uppdrag: Konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till anställning hos Telenor Ort: Solna, Stockholm Arbetstider: Varierande arbetstider under kontorstider, framåt kan det blir aktuellt med helgarbete Om rollen I denna roll som kundtjänstmedarbetare hos Telenor kommer du att ingå i ett sammansvetsat och härligt team på Telenors huvudkontor i Solna. Ni agerar första support till kunderna via telefon där du kommer att hantera olika ärenden inom bland annat mobiltelefoni och abonnemangsrelaterade frågor samt bredband och TV. Du kommer att få en gedigen introduktion i början av din anställning för att få bästa möjliga förutsättningar att klara av arbetet samt goda utvecklingsmöjligheter hos Telenor. Försäljning och merförsäljning är också en del av rollen, där du kommer att arbeta resultatinriktat mot dina uppsatta mål och guida Telenors kunder i olika produkter och tjänster. Är det dig vi söker? För att passa i denna roll söker vi dig som har tidigare erfarenhet av arbete med kundservice. Som person är du driven, engagerad och målinriktad. Du motiveras av att hjälpa och förstå kundernas behov och du har ett stort intresse och driv för merförsäljning. Att ha jobbat med telefon som främsta arbetsredskap och försäljning sedan tidigare ser vi som meriterande. Kvalifikationer: * Slutförd gymnasieutbildning * Tidigare kundservicevana * God dator- och systemvana * Flytande i svenska och engelska Om Telenor Hos oss på Telenor är våra kunder det viktigaste vi har - och vi har bestämt oss: vi vill ha Sveriges nöjdaste kunder! Nu satsar vi stort på vår kundupplevelse och kundservice och bygger bland annat upp en helt ny kundservice på vårt huvudkontor i Råsunda. För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Ansökan Urval sker löpande, så börja med att klicka "Ansök nu" nedan och ladda upp ditt CV idag. Vi kan inte ta emot ansökningar via mejl. Varmt välkommen med din ansökan!
Har du tidigare arbetat inom service och ute efter en fartfylld heltidstjänst hos ett spännande bolag? Se hit! Vi söker dig som har telefonvana, är lösningsorienterad och är orädd för utmaningar. Välkommen med din ansökan - urval sker löpande! OM TJÄNSTEN Brocc är ett snabbt växande fintechbolag vars mål är att skapa en mer rättvis finansbransch. Det som driver företaget och dess medarbetare är möjligheten att kunna utmana, omfördela och därmed ge bättre villkor till alla. Brocc är inne i en spännande fas där de nu har behov att stärka upp sitt team inom kundservice. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt enligt överenskommelse, med arbetstider måndag-fredag 8.00-17.00. Du erbjuds - En långsiktig heltidstjänst med utvecklingsmöjligheter - Vara med på tillväxtresan hos en modern bank! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantera kundärenden över telefon och mail gällande lån och sparkonton * Viss handläggning av kunder i dröjsmål * Övrig administration VI SÖKER DIG SOM - Uppskattar kundkontakt över telefon och kan anpassa budskapet efter kundens behov - Har tidigare erfarenhet av service, gärna från bank-/finansbranschen - Har arbetat med telefon som närmaste arbetsverktyg - Talar och skriver svenska obehindrat Det är meriterande om du har: * Arbetat på en bank/finansbolag/försäkringsbolag/inkassobolag eller som låneförmedlare För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Serviceinriktad - Prestigelös - Lösningsfokuserad Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Här kan du läsa mer om Brocc!
Om företaget FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning som bland annat utvecklar tydliga spelregler, rätt kompetens och tillförlitlig information för näringsliv och samhälle. FAR är också ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet, med 400 utbildningstillfällen årligen. FAR Online är dessutom den ledande tjänsten för digital tillgång till regler och handledning inom ekonomiområdet. Vi är över 50 medarbetare, som arbetar i moderna lokaler centralt i Stockholm nära centralstationen. Vi söker nu en kundservicemedarbetare som ska förstärka vårt duktiga och engagerade kundserviceteam. Om tjänstenDu kommer att tillhöra Kundservice som är ett litet och varmt team. Här är vi måna om varandra och om att ha roligt på vägen mot våra mål. Vi jobbar aktivt mot uppsatta mål och vi gör det tillsammans, vi tror på laget före jaget! Tillsammans har vi på kundservice över 30 års erfarenhet av god kundservice och vi jobbar aktivt med att hitta vägar att balansera kundens behov av personlig service med kundens behov av hjälp till självhjälp och snabba svar. Dina arbetsuppgifter: Ge förstklassig service till våra kunder och medlemmar via e-post, chatt och telefon Aktivt jobba med försäljning/merförsäljning Proaktivt kontakta kunder via telefon och e-post Se till att feedback och förbättringsförslag förs vidare i organisationen Aktivt bidra med idéer om hur vi kan bli ännu bättre på kundservice och försäljning Underhålla vårt kund- och medlemsregister Orderhantering i olika ordersystem Kvalifikationer och egenskaper Du får gärna vara van att jobba med flera olika produkter samtidigt, då vi hanterar frågor om FAR Online, kurser, medlemskap i FAR och mycket annat. Du har god systemvana och har tidigare arbetat i ett ärendehanteringssystem för kundservice. Du tycker att det är roligt både att lära dig nya saker, men också att komma med nya idéer för hur vi kan effektivisera arbetet och jobba smartare. Erfarenhet av Microsoft Dynamics är meriterande men inget krav. Vi söker dig som: har minst fem års erfarenhet av kundservicearbete och/eller försäljning är van vid att möta kunder i chatt, telefon och mejl är van vid att arbeta mot uppsatta mål, så väl försäljning som andra arbetar obehindrat i flera system samtidigt uttrycker dig obehindrat i både tal och skrift är positiv, lösningsorienterad och inte räds att ta egna initiativ har god samarbetsförmåga, både med egna teamet men också med övrig organisation har ett stort driv och förändringsvilja har ett allmänt intresse för AI och digitalisering är noggrann både i kontakt med kund och när du utför administrativa sysslor har god vana att prestera i högt tempo vill ha roligt på jobbet! Övrig information Start: Enligt överenskommelse men önskvärt den 1 september Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om tjänsten Øresundsbron är en unik arbetsplats som bidrar till integration i regionen. Leveransavdelningen har i uppdrag att hantera alla våra kunder före, under och efter resan, och vårt motto är att vi ska leverera en snabb, säker och smidig passage 24 timmar om dygnet. Vi utvecklar ständigt vårt arbetssätt och använder den senaste tekniken. Som kundassistent är du vårt ansikte utåt. Du erbjuder en enastående kundupplevelse i en aktiv miljö där ingen dag är den andra lik, och du har lätt för att anpassa dig efter dagens förlopp. Du arbetar främst med att informera, sälja och ta emot betalning, dirigera trafiken och lösa de problem som kan uppstå - hela tiden med fokus på våra kunder. Du möter pendlare på väg till arbetet på andra sidan sundet, förväntansfulla turister från många europeiska länder, kunder på väg för en avkopplande helg och affärskunder. Arbetsplatsen är öppen alla dagar om året och ditt arbete kan ske både remote från en arbetsstation eller utomhus. Vi förväntar oss att du kan och vill: • Möta kunden och ge god service - helt enkelt ge kunden en enastående upplevelse. • Vara lagspelare som tänker på helheten, samtidigt som du ofta arbetar självständigt. • Ta ansvar inom våra ramar och låta sunt förnuft vara avgörande i kundmötet och det interna samarbetet snarare än detaljer och regler. • Förstå och använda vårt tekniska system, inklusive goda datakunskaper och administrativa förmågor. • Vara noggrann och omtänksam. • God förståelse för både det svenska och danska språket. Du är bra på att uttrycka dig på engelska och det är en fördel om du talar ytterligare språk. Tjänsten som kundassistent är ett konsultuppdrag på deltid via Adecco och inleds med en gedigen introduktion. Då Øresundsbron har öppet 24/7 är arbetsdagarna måndag-söndag. Arbetstiderna är tre skift: dag, eftermiddags- och nattpass. Viktigt att ha i åtanke att man inte alltid kan förlita sig på kollektivtrafiken för transport ut till arbetsplatsen under obekväma arbetstider. Viktigt för tjänsten är: • Du är studerande på minst 50% eller har annan huvudsaklig sysselsättning • Du har 1-3 terminer kvar på dina studier • Du kan arbeta cirka 16h per vecka och är även tillgänglig för heltidsarbete inför kommande lov Meriterande för tjänsten är: • Erfarenhet från servicebranschen • Flytande danska eller övriga språk • B – Körkort Om Øresundsbron Vi kan erbjuda en spännande och mångsidig tjänst på en visionär och dynamisk dansk-svensk arbetsplats, som utgör navet i en pulserande region där du är med och påverkar utvecklingen. Vi är 145 medarbetare som jobbar för att Øresundsbron ska vara den bästa vägen till upplevelser och möjligheter på andra sidan Öresund. Våra medarbetare skapar möjligheter till vår framgång. Vår organisation är präglad av proaktivitet, förändringsvilja och öppenhet. Ett välfungerande samarbete är en förutsättning för att nå våra mål. Och därför är vi på Øresundsbron hjälpsamma brobyggare. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare: Beatrice Arvidsson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett av Nordens ledande IT-företag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag som är ett vikariat med start efter sommaren, och som sträcker sig fram till slutet av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som orderadministratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av orderläggning utifrån olika typer av underlag och administration av inkommande ärenden. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service • God systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Augusti/början av september Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med startdatum 11 augusti och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller andra kundnära roller Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 11/8 Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Arbetsbeskrivning Brinner du för att ge allra bästa service och trivs med att vara den som hjälper kunder att ta rätt beslut med hjälp av din kommunikativa förmåga? Har du tidigare erfarenhet av service och besvara kunders frågor via telefon, mail och chatt? Vi på Randstad söker engagerade och serviceinriktade kundtjänstmedarbetare för kommande uppdrag i Göteborg. Vi ser att du har möjlighet att påbörja uppdraget i slutet av sommaren. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara en viktig del av deras verksamhet och hjälpa deras kunder med frågor och ärenden. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med inkommande frågor från kunder via telefon, chatt och mail. Du kommer att vara en central kontaktyta för kunderna i rollen där du fokuserar på kommunikation och uppföljning. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Besvara inkommande samtal och e-post från kunder. Hantera och lösa kundärenden på ett professionellt och effektivt sätt. Ge information om produkter och tjänster. Arbeta tillsammans med andra avdelningar för att säkerställa kundnöjdhet. Bidra till att förbättra rutiner och processer. Kvalifikationer Har slutförd gymnasieexamen. Har tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande arbete. Är kommunikativ och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Är lösningsorienterad och har ett positivt förhållningssätt. Är van att arbeta med dator och telefon som verktyg med god systemvana. Har förmågan att hantera stressiga situationer på ett lugnt och effektivt sätt. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass?Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm.Du blir en del av ett snabbväxande företag som just nu bygger upp sin nya kundserviceavdelning. Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor. Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra. Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig! Kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Placering: Centrala Stockholm Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00, med 8-timmarspass per dag. På sikt kommer även kväll- och helgarbete vara aktuellt. Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Nu ges möjlighet för dig som vill vara med och skapa fantastiska kundupplevelser och vara ansiktet utåt hos vår kund. Läs mer nedan och välkommen med din ansökan idag, då start är omgående! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för vår kunds räkning en Kundservicemedarbetare. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig initialt till årsskiftet med chans till förlängning. Du kommer vara anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande här. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som kundservicemedarbetare är du nyckelperson i att hantera och utveckla kundrelationer samt säkerställa högkvalitativ servicegrad varje dag. I rollen är du vår första kontaktpunkt för kunder via såväl telefon som email - alltid med ett professionellt och hjälpsamt bemötande. Rollen innefattar hantering av bokningar inom både inrikes- och utrikestransporter där ansvarsområden är att supportera kunder samt koordinera bokningar i deras bokningssystem. Vidare kan det tillkomma viss tillhörande administration så som fakturahantering och dylikt. VI SÖKER DIG SOM - Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet - Har god data- och systemvana - Har arbetslivserfarenhet inom service - Har avslutad gymnasieexamen För denna roll värderar vi dina personliga egenskaper högt. Vi söker en serviceinriktad person som kan upprätthålla en hög servicenivå och effektivt hantera ärenden, alltid med fokus på att leverera professionell service. Du bör vara kommunikativ och ha förmågan att uttrycka dig tydligt och rakt. Vidare är det viktigt att du är noggrann och ordningsam med en förmåga att korrekt hantera och registrera kunduppgifter och annan relevant information. Övrig information: - Start: Omgående - Omfattning: Heltid, 40 h/v - Uppdrag: Initialt till årsskiftet - Placering: Södertälje Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
Välj ett jobb för att visa detaljer