Gästservicevärd till Fenix
Sabis AB
Kundtjänstpersonal

I Fenixhuset i Hagastaden vid Norra Tornen ansvarar vi för fastighetens samtliga behov inom Worklife Hospitality. Vi ansvarar för servicetjänster, lokalvård, konferensverksamhet och i huset driver vi även restaurang Gastropol. Verksamheten är bred och vi har nära samarbete med fastighetsägaren. Fenix och Gastropol riktar sig till alla som arbetar i huset och i närområdet. Om rollen Som Gästservicevärd är du våra hyresgästers och besökares första intryck – en viktig ambassadör som sprider information, service och glädje. Din främsta uppgift är att förenkla kundens vardag, skapa en positiv upplevelse och bidra till en trivsam miljö. I rollen ingår bland annat att bemanna receptionen, ge service och support, hantera post och leveranser samt utföra ronderingar i fastigheten. Du möter kunder och besökare med samma engagemang oavsett om kontakten sker via telefon, e-post eller på plats. Du arbetar nära dina kollegor i teamet och har ett tätt samarbete med övriga avdelningar. Din profil Vi söker dig som är trygg i dig själv, har ett naturligt servicefokus och sprider arbetsglädje omkring dig. Du har tidigare erfarenhet av receptionsarbete och är van att arbeta med dator och Office-paketet som en självklar del av vardagen. Du är lyhörd för kundernas behov, har ett gott öga för detaljer och ser alltid till helheten. Du tar stort ansvar för ditt arbete, är prestigelös, flexibel och trivs i en internationell miljö där kommunikationen sker både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet från bistro, konferens, catering, à la carte eller caféverksamhet. Erfarenhet av Facility Management samt ett intresse för teknisk och digital utveckling är också ett stort plus. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tillträde är 4 augusti 2025. Tjänsten är på 75% med varierande arbetstider vardagar, kvällar och vissa helger. Vid frågor om tjänsten, kontakta Platschef Margareta Gustavsson på [email protected]. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Besök gärna https://www.sabis.se/. Välkommen med din ansökan snarast möjligt

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Juniora Kundservicemedarbetare till Västerås
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass? Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag som öppnar ett nytt kontor i Västerås.Du blir en del av ett snabbväxande företag som just nu bygger upp sin nya kundserviceavdelning.  Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Startdatum för rollen är 1a september 2025. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor. Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra. Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig! Kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Placering: Västerås Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00, med 8-timmarspass per dag. På sikt kommer även kväll- och helgarbete vara aktuellt. Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Föräldravikariat Kundrådgivare till Dalatrafik, Borlänge
REGION DALARNA
Kundtjänstpersonal

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Vill du vara med och göra skillnad för resenärer i Dalarna? Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad kundrådgivare till vår kundservice i Borlänge för ett föräldravikariat. Föräldravikariat Kundrådgivare till Dalatrafik, Borlänge Arbetsuppgifter Som kundrådgivare hos Dalatrafik är du en viktig länk mellan oss och våra resenärer. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder via telefon och e-post, där du svarar på frågor om våra biljetter, tidtabeller och hjälper till att lösa problem på ett professionellt och empatiskt sätt. Du arbetar i ett team där service, samarbete och lösningsfokus står i centrum. Arbetet kan periodvis vara intensivt, vilket kräver att du är stresstålig och flexibel. Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som: Är positiv, professionell och lösningsorienterad Har lätt för att kommunicera och trivs med att hjälpa andra Är ansvarstagande och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt Du ska: ha god dator- och telefonvana Tala och skriva flytande svenska samt ha goda kunskaper i engelska ha kunskaper i Officepaketet Meriterande: Erfarenhet av kundservice eller liknande arbete Eftergymnasial utbildning inom transport/logistik Erfarenhet från taxi-, buss- eller förarbranschen Lokalkännedom i Dalarna Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du är engagerad, strukturerad och har ett genuint intresse för att ge god service. Du har även en god förmåga att effektivt driva ditt arbete framåt och är angelägen om att nå bra resultat med hög kvalitet. Ansökan Har du skyddade personuppgifter? Ansök inte via systemet. Kontakta istället rekryterande chef direkt. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna

27 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Norsktalande Kundsupport

Vi söker nu en kundservicestjärna som ska ge service i världsklass mot norska marknaden! Om Företaget Frontdesk är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växlar och CRM. Företaget tillhandahåller ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper andra företag att effektivisera sitt arbete och förenkla vardagen. För att lyckas med detta har FRONTDESK AB rekryterat engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden till kontoren i Göteborg, Stockholm och Oslo. Huvudkontoret är beläget i ljusa och moderna lokaler i Citygate-byggnaden i stadsdelen Gårda, ett stenkast från Ullevi. Här finns bland annat lunchrestaurang, gym och yoga, stor altan samt gratis frukost. Efter avslutad provanställning erbjuds även möjlighet till distansarbete en till två dagar i veckan. Kundserviceavdelningen består idag av åtta personer som tillsammans skapar en god sammanhållning och en trivsam arbetsmiljö. Domerbjuder en flexibel och kreativ arbetsmiljö med korta beslutsvägar och goda utvecklingsmöjligheter. Företagskulturen är informell, inkluderande och präglas av en tydlig entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och ständig utveckling, med en ambition att alltid bli ännu lite bättre. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare och administratör hos Frontdesk ansvarar personen i rollen för att ge förstklassig service till norska och svenska kunder via telefon och e-post. Arbetsuppgifterna innefattar hantering av kundärenden i CRM-systemet, problemlösning och att säkerställa en god kundupplevelse. En viktig del av arbetet är att hjälpa kunder med växellösningar, produkter och tjänster samt att guida dem i systemen. Det dagliga arbetet sker i nära samarbete med kollegor från andra avdelningar för att säkerställa att ärenden löses i tid. Utöver kundkontakt ingår även administrativa uppgifter, såsom utskick av SIM-kort, skapande av rapporter och protokollskrivning. Rollen innebär också ett aktivt bidrag till förbättring av arbetsverktyg och processer genom insamling och analys av kundfeedback. Löpande registrering av avtal i affärssystemen Hantering av kundärenden via e-post och telefon Guidning av kunder i växellösningar, produkter och tjänster samt att ge support och hitta kundspecifika lösningar Vi söker dig som Är serviceinriktad, tycker om kundkontakt och har lätt för att bygga relationer. Personen bör kommunicera tydligt och pedagogiskt, vara självgående och kunna hantera stressiga perioder. Erfarenhet av CRM-system och Microsoft Office är ett krav, och det är meriterande med tidigare erfarenhet från telekomsupport. Erfarenhet från kundservice och administration Norska som modersmål eller andraspråk Erfarenhet av Microsoft Office Erfarenhet av CRM-system Erfarenhet från telekomsupport (meriterande) Gymnasiekompetens Övrigt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] I denna rekrytering samarbetar Frontdesk med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

27 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Bli vår nästa Customer Retention agent!
Fibio Nordic AB
Kundtjänstpersonal

Customer Retention Specialist – Fibio Fibio är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi söker nu en engagerad Customer Retention Specialist som vill arbeta med våra befintliga kunder och hjälpa oss att skapa fler nöjda kunder. I rollen kommer du främst att: - Kontakta befintliga och varma kunder. - Hjälpa kunder att uppgradera sina abonnemang och ta del av nya erbjudanden. - Bidra till ökad kundnöjdhet och lojalitet genom god service och enkel försäljning. Om dig: - Du behärskar svenska flytande i tal och skrift (krav). - Du har god kommunikationsförmåga och trivs med att använda telefonen som arbetsverktyg. - Du är lösningsorienterad, positiv och förtroendeingivande. - Du har en stark vilja att nå uppsatta mål och gillar att bygga relationer. - Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder dig: - Fast månadslön + provision. - Kontinuerlig coaching och stöd från erfarna ledare. - Löpande utbildning och goda möjligheter till vidareutveckling inom bolaget. Arbetstider: Heltid, måndag till fredag, 08:00–17:00. Anställningsform: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning). Övrigt: Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Observera att utdrag från belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning. Välkommen till Fibio – där kunden alltid är i fokus!

27 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Support & sälj-agenter med eller utan erfarenhet sökes!
Fibio Nordic AB
Kundtjänstpersonal

Om jobbet Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad person till vår kundtjänst- och försäljningsavdelning. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara det första kontakten för våra kunder och ansvara för att ge dem bästa möjliga service. Din huvudsakliga roll kommer att vara att besvara inkommande samtal, lösa eventuella problem och mersälja våra tjänster. Vi letar efter dig som är en problemlösare och trivs i en säljande miljö. Du är strukturerad, ordningsam och har en passion för att skapa nöjda kunder.  Vi kommer att utbilda dig i flera olika arbetsmoment såsom inbound, outbound, försäljning, support med mera. Vi vidareutvecklar och utbildar i din egna takt. Vi erbjuder en varierande arbetsdag med möjlighet att utvecklas och anpassa arbetsuppgifterna efter dina styrkor. Om du är redo att anta utmaningen och trivs i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik, så är detta jobbet för dig. Ansök idag och bli en del av vårt härliga team! Din profil För att vara aktuell för tjänsten skall du tala flytande svenska och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeten med mycket kundkontakt, dock är det inget krav så länge du har rätt vilja och driv till att lära dig. Kravprofil - Har minst gymnasieutbildning - God svenska i skrift och tal. - Möjlighet att börja inom en månad. - Mycket god kommunikationsförmåga. - En stark vilja att lära och utvecklas. Om oss Fibio är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi erbjuder telefoni till både privatpersoner och företag. Fibio är unika på svenska marknaden bland annat genom vår 100% nöjd kund garanti vilket innebär att vi ger våra kunder ett antal löften för att de ska bli nöjda kunder hos oss. Vi är stolta över vårt toppbetyg på Trustpilot och slår redan idag många av de större telefonoperatörerna på fingrarna. Men vi är inte nöjda och vill bli ännu bättre. Därför söker vi dig! Vad erbjuder vi? En marknadsmässigt månadslön plus provision. Bekväma arbetstider (mån-fredag 08:00-17:00)  Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget Tjänsten tillsätts löpande. Sök därför tjänsten så snart som möjligt! I samband med våra rekryteringsprocesser begär vi alltid utdrag från belastningsregistret.

27 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Customer Service Representative till Tarkett i Umeå
OnePartnerGroup Umeå AB
Kundtjänstpersonal

Vill du bli en del av vårt team? Har du öga för service och vill arbeta på ett företag där innovation, hållbarhet och design är ledorden. Då är rollen som Customer Service Representantive på Tarkett perfekt för dig! Tarkett har verksamhet i form av både produktion och försäljning av golv i över 100 olika länder och präglas av ett starkt industriellt entreprenörskap och ett brinnande intresse för alla slags golvmaterial. Du kommer att få arbeta med ett glatt och sammansvetsat gäng i öppna och trivsamma lokaler i Umestans företagspark. Vi tror att när du trivs i din arbetsmiljö lär du dig mer och når längre, vilket bidrar till innovation och resultat samtidigt som vi tillsammans lyckas ge den bästa möjliga servicen till våra kunder. Om tjänsten Som Customer Service Representative hos Tarkett är du en nyckelperson i kontakten med våra kunder. Du hanterar bland annat orderläggning, leveranser, reklamationer och kundfrågor via telefon, e-post, EDI och webbkanaler. Rollen innebär även administration kopplat till kunddata och affärssystem. Du kommer att arbeta med både företags- och privatkunder. Du ingår i ett positivt och samarbetsinriktat team i våra moderna lokaler i Umestans företagspark. Vi erbjuder en introduktion anpassad efter dina behov för att du snabbt ska komma in i rollen och trivas i din nya arbetsmiljö. Placering: Umeå Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera order, leveranser och reklamationer Ge support till kunder och kollegor kring våra produkter och tjänster Administrera och uppdatera kundinformation Om dig Vi söker dig som älskar att ge god service och som trivs i en varierad och kundnära roll. Du är trygg, självgående och ser lösningar snarare än problem. För att lyckas hos oss behöver du vara nyfiken, analytisk, lyhörd och ha lätt för att kommunicera. Vi ser gärna att du har: Minst gymnasieutbildning Erfarenhet av kundservice, försäljning eller support Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vana vid att arbeta i Officepaketet och med digitala verktyg Meriterande är om du även har: Erfarenhet av e-handel, digital kommunikation eller SAP Kännedom om konsumenttjänstlagen, konsumentköplagen eller ABM07   Om Tarkett Tarkett är en global ledare inom hållbara och innovativa golvlösningar. Med verksamhet i över 100 länder och mer än 140 års erfarenhet erbjuder vi produkter som kombinerar funktionalitet, design och miljöansvar. I Sverige finns både produktion och försäljning, och vi är stolta över att kombinera global expertis med lokal närvaro. Hos oss arbetar du i ett företag med starkt entreprenörskap och stort engagemang – för kunder, för kvalitet och för framtiden Låter det intressant? I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Björn Edberg.  Vi går igenom ansökningar löpande och återkopplar så snart vi kan. Urval och intervjuer sker löpande, med målsättning om en anställningsstart senast i början av september. I rekryteringsprocessen kommer du få träffa både närmaste chef och kollegor för att få en tydlig bild av rollen och teamet. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!

27 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Kundkommunikatör med service- och säljfokus
Fibio Nordic AB
Kundtjänstpersonal

Om oss Fibio är en svensk mobiloperatör som erbjuder flexibla och prisvärda mobilabonnemang. Vi har högst betyg av alla operatörer i Sverige på Trustpilot och är en av få mobiloperatörer i Sverige som erbjuder miljömärkta abonnemang certifierade med Bra Miljöval. Det betyder att våra kunder kan göra ett bra val för både plånboken och miljön – utan att tumma på kvaliteten. Om rollen Som kundkommunikatör hos Fibio arbetar du med att kontakta våra befintliga kunder. Du hjälper dem att få ut mer av sitt abonnemang genom att ge service, lösa problem och vid behov erbjuda förbättrade lösningar. Det handlar om kundvård och relationsbyggande, inte om att jaga nya kunder. Dina arbetsuppgifter: - Kontakta befintliga kunder via telefon - Hjälpa kunder med frågor och ge bra service - Identifiera behov och föreslå förbättrade lösningar där det passar - Fokusera på att skapa nöjda, lojala kunder - Bidra till en positiv och engagerad arbetsmiljö tillsammans med kollegor Vad vi söker hos dig: - Du är kommunikativ och har lätt för att prata med människor - Du är lyhörd, lösningsorienterad och professionell i ditt bemötande - Du har god datorvana och behärskar svenska flytande i tal och skrift - Du kommer i tid, tar ansvar och har hög närvaro - Du trivs med att utvecklas och är öppen för feedback - Tidigare erfarenhet av kundkontakt är meriterande, men inget krav Om anställningen: - Plats: På vårt kontor i Helsingborg, 2 minuters gång från Helsingborg C - Arbetstid: Heltid, måndag till fredag kl. 08.00–17.00 - Distansarbete eller flexibla tider är inte aktuellt – vi arbetar alltid tillsammans på plats Vi erbjuder: - En stabil och trivsam arbetsmiljö - Kollegor som stöttar, utvecklar och utmanar varandra - Praktisk utbildning och coachning inom kundkommunikation och sälj - Möjlighet att växa i takt med företaget Skicka in din ansökan idag! Välkommen till Fibio

27 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Junior retention agent (heltidstjänst)
Fibio Nordic AB
Kundtjänstpersonal

Customer Retention Specialist – Fibio Fibio är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi söker nu en engagerad Customer Retention Specialist som vill arbeta med våra befintliga kunder och hjälpa oss att skapa fler nöjda kunder. I rollen kommer du främst att: - Kontakta befintliga och varma kunder. - Hjälpa kunder att uppgradera sina abonnemang och ta del av nya erbjudanden. - Bidra till ökad kundnöjdhet och lojalitet genom god service och enkel försäljning. Om dig: - Du behärskar svenska flytande i tal och skrift (krav). - Du har god kommunikationsförmåga och trivs med att använda telefonen som arbetsverktyg. - Du är lösningsorienterad, positiv och förtroendeingivande. - Du har en stark vilja att nå uppsatta mål och gillar att bygga relationer. - Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder dig: - Fast månadslön + provision. - Kontinuerlig coaching och stöd från erfarna ledare. - Löpande utbildning och goda möjligheter till vidareutveckling inom bolaget. Arbetstider: Heltid, måndag till fredag, 08:00–17:00. Anställningsform: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning). Övrigt: Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Observera att utdrag från belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning. Välkommen till Fibio – där kunden alltid är i fokus!

27 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till kund i Linköping!
Poolia Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du serviceinriktad och kundorienterad? Har du även en positiv framhållning och besitter en god samarbets- och kommunikationsförmåga? Då kan det vara just dig vi söker till vårt nästa uppdrag! Om tjänsten I rollen som kundtjänstmedarbetare inom kompetensområde ekonomi och patient är uppgiften att hantera patientärenden över telefon och chatt. Du kommer hantera beställningar av inkontinens- och nutritionsprodukter, besvara frågor gällande patientfakturor, regler i vården samt avgifter för patienter. Andra förekommande arbetsuppgifter är registrering av exempelvis vårdval och högkostnadsskyddande avgifter. Vi dokumenterar samtliga ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Tjänsten är ett konsultuppdrag som har önskad start i augusti och löper på tom 31/5- 2026, med god chans till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vem är du? Vi söker dig som har utbildning på minst gymnasienivå och minst ett års erfarenhet av kundtjänst eller support. Då vi hanterar frågor via telefon, chatt och ärendehanteringssystem är goda kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift, en förutsättning för tjänsten. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i offentlig verksamhet samt jobbat med fakturahantering. Som person är du positiv, engagerad och serviceinriktad. Du är ansvarsfull och målmedveten i ditt arbete och uppskattar att arbeta i team i nära samarbete med kollegor. Att vara kundorienterad, strukturerad och kvalitetsmedveten ser du som en självklarhet. Det är viktigt att vara anpassningsbar och lösningsorienterad för att kunna ställa om utifrån kundens behov eller verksamhetens planering. Därför besitter du förmågan att arbeta strukturerat och metodiskt även under stressade förhållanden. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

27 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025