Vill du vara en värdefull del av den viktiga infrastrukturen som stöttar samhällen över hela Europa? Söker du en roll där du får vara med och sätta riktningen och bidra till att forma vårt företag? Då kan rollen som Customer Servicemedarbetare vara din nästa möjlighet. Om rollen Nu söker vi en medarbetare till vår Customer Service-avdelning i Karlshamn. Det är en viktig tjänst där du jobbar med bokning av transporter, ordermottagning samt kontakt med åkerier, kunder och samarbetspartners. Det är ett arbete som har ett högt tempo och där ens problemlösningsförmåga ofta ställs inför nya utmaningar. Huvudsakliga arbetsområden: Ta emot bokningar från våra kunder på olika bokningssätt, kontrollera bokningskvalitén och registrera de i vårt TMS Kommunicera med kunder, leverantörer, åkerier och kollegorna för att säkerställa att kundåtaganden uppfylls Uppdatera och implementera rutiner som krävs för det operationella arbetet Avvikelserapportering och uppföljning Om dig Vi tror att de starkaste teamen byggs på mångfald och inkludering. Olika åsikter, kompetenser och personligheter framhäver det bästa i oss alla. För att lyckas i rollen som Customer Service, så bör du ha en bakgrund inom logistik och transport. Vidare är du van vid kunddialog och ser vikten av att bygga långsiktiga relationer. För att trivas i tjänsten behöver du vara en lagspelare som tycker om att arbeta i en dynamisk miljö, där du är bra på att hitta den bästa lösningen för alla parter. Vidare har du en mycket god datorvana och är en god kommunikatör med hög kompetens när det kommer till att strukturera och planera ditt arbete. Som person är du lyhörd, initiativtagande och ansvarsfull. Flytande svenska samt engelska, både i tal och i skrift, är ett krav för tjänsten. Att arbeta hos DFDS På DFDS betyder våra medarbetare allt för oss och hos oss får du lov att vara dig själv. Vår ambition är att vara en attraktiv arbetsplats för alla, erbjuda utmaningar och möjlighet till utveckling och förändring. Vi uppskattar och möjliggör kreativa idéer och engagemang och ser det som en förutsättning för DFDS framgång och för medarbetarnas utveckling. Join the movement and grow with us. Låter detta intressant? Ansök nu! Inkomna ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vi vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 4 juli. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning, placerad på DFDS kontor i Karlshamn. Tillträde efter överenskommelse. Bra att veta är att en anställning inom DFDS innebär att du kommer genomgå en bakgrundskontroll. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Kristian Svensson, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att höra ifrån Dig!
Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollenI rollen som Kundsupportmedarbetare skapar du en positiv kundupplevelse och är ansiktet utåt för Stena Recycling. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under deras pågående systembyte med chans till förlängning. Din primära uppgift är att hantera inkommande ärenden, samtal och mail, via ärendehanteringssystem. Du strävar efter att lösa kundens ärende redan vid första kontakt eller vid behov kopplar ihop kunden med rätt kollega internt och följer kundens ärende från start till slut med löpande återkoppling. Du kommer också att kontakta företagets kunder proaktivt via telefon för att säkerställa kundnöjdhet och potentiell utveckling av samarbetet. Dagligen hjälper du kunder att få en god hantering av sitt avfall samt utvecklar kundens affär genom att arbeta med merservice där du ser helheten och hittar långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. I rollen som Kundsupportmedarbetare arbetar du nära kollegor i andra roller på filialen samt har ett tätt samarbete med dina närmsta kollegor i supportteamet. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! Exempel på andra arbetsuppgifter du kommer att utföra: Orderläggning för inleveranser via affärssystemet Lägga upp nya kunder via affärssystemet Hantera och dokumentera kundreklamationer Delta och aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse Proaktivt arbeta med att digitalisera kunderna via kundportalen Om dig För att lyckas i rollen som Kundsupport ser vi att du är serviceinriktad och trivs med att bygga och förvalta relationer. Du har lätt för att kommunicera, är lyhörd i ditt bemötande och gör ditt yttersta för att skapa en god kundupplevelse. Som person är du självständig samtidigt som du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt. Vidare är du en person som gärna tar ägarskap och har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifikationer Minst 10 års arbetslivserfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhet av innesälj Övrig information Start: Omgående Plats: Arbetet sker från kontoret i Hallstahammar, Olbergavägen 8 Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16 Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdrag tom 31/12 med möjlighet till förlängning Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.
Vill du jobba med kundservice i ett techdrivet företag där saker händer snabbt? På Airmee blir du en viktig del av ett supportteam med stark laganda, där du får chans att utvecklas och lära dig nytt varje dag. Här är rätt inställning viktigare än lång erfarenhet. Vi letar efter dig som är redo för nästa steg i arbetslivet, som gillar att lösa problem och vill vara med i ett team där vi tillsammans skapar riktigt bra service både för kunder och chaufförer. Om Airmee Airmee är ett snabbt växande logistikföretag som använder smart teknik för att göra leveranser både snabbare och mer hållbara. Tillsammans med våra e-handelspartners erbjuder vi flexibla leveranslösningar som gör livet enklare för kunderna – och bättre för miljön. Om rollen Som kundservicemedarbetare på Airmee är du support till både våra kunder och chaufförer. Du svarar på frågor, löser problem och ser till att allt flyter på. Det kan handla om att hjälpa någon att hitta sitt paket, svara på frågor om leveranstider eller guida en chaufför i realtid. Du arbetar via telefon, mejl och chatt, och får varierade arbetsdagar i ett team som gillar att stötta varandra. I vår support är ingen dag den andra lik, och det händer mycket – vilket gör jobbet både roligt och utvecklande! Vi söker dig som: - Är positiv, lösningsorienterad och gillar att hjälpa andra - Trivs med högt tempo och snabba förändringar - Är en lagspelare som gärna stöttar kollegor - Vill utvecklas inom service, kommunikation och problemlösning Vi fokuserar mycket på personliga egenskaper, men vi ser gärna att du... - Har avslutad gymnasieutbildning - Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift Det är ett stort plus i kanten om du har erfarenhet av kundservice, IT-intresse och/eller har kunskap i systemet Intercom. PRAKTISK INFORMATION Uppdragsgivare: Airmee Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid tillsvidareanställning med inledande provanställning Placering: Centralt i Stockholm Arbetstider: Kvällstid, måndag till fredag 14.30-23 (supportens öppettider 08.00–23.00). Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Vi på Workz är experter på kundservice och ger dig en ordentlig introduktion, med både utbildning och praktisk träning inom kommunikation och kundbemötande. Du får också: - Certifiering inom kundservice - Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor - Friskvårdsbidrag - En engagerad operativ chef som coachar och stöttar dig Vi tror på att bygga starka team där man får chans att växa, och vi är med dig hela vägen, oavsett om det här är ditt andra jobb eller starten på något nytt. ANSÖKAN Vi tittar inte på CV, istället fokuserar vi på vilka kompetenser som är viktiga för rollen. När du skickat in din ansökan får du ett kort matchningstest via mejl. Det tar max 12 minuter att genomföra, och är ett viktigt steg för att kunna gå vidare i processen. Glöm inte att slutföra testet – vi ser fram emot att höra från dig!
Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling. Din roll Är du student och vill arbeta varannan helg i en viktig meningsfull roll hos Länsförsäkringar Larmcentral? Då är rollen som Larmoperatör perfekt för dig! I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Passen anser dagtid varannan helg med start så snart som möjligt. För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral. Start: Så snart som möjligt Kontor: Borås Omfattning: 10,5 timmar per helgdag (med Ob-tillägg) Huvudsakliga arbetsuppgifter Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. Kontrollera installatörernas arbete vid installation. Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för arbete varannan helg under hela 2025. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Just nu söker vi på Adexa Nordic AB kundservicemedarbetare. I denna roll blir du en del av ett positivt, engagerat team där samarbete, prestigelöshet och högt i tak är självklara inslag i vardagen. Tillsammans arbetar vi målinriktat för att skapa värde – både för våra kunder och för miljön. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Hanterar och stöttar svenska, norska och danska kunder via telefon och mejl. Hanterar frågor gällande prisuppgifter, information, beställning, försäljning, garanti och reklamationsärenden. Uppdaterar produktutbud, marknadsanalys och kampanjer Hantera returer och reklamationer Du blir en mycket viktig länk mellan kunden och företaget vilket innebär att du är social, kommunikativ och har förmågan att inge trygghet till kunderna. I och med att det i perioder är mycket att göra är det viktigt att du är stresstålig och duktig på att prioritera. Vidare så ser vi att du är bra på att ta egna initiativ, är flexibel och proaktiv för att bidra till att utveckla teamet och verksamheten på bästa sätt.
Är du en serviceinriktad person som brinner för att skapa goda kundupplevelser? Vi söker nu efter en Kundsupport-medarbetare till en av våra dynamiska och prestigelösa kunder inom finansbranschen! Var? Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Rekrytering till vår kund Om tjänsten Som medarbetare på Kundsupport blir du företagets ansikte utåt! Du ansvarar för att ta emot och hantera inkommande frågor från kunder och andra externa parter – alltid med fokus på att leverera en positiv och professionell upplevelse. Rollen kombinerar kundservice med administrativa uppgifter och kräver att du är både lösningsorienterad och noggrann. Du blir en del av ett mindre, sammansvetsat team där samarbete är lika viktigt som självständigt ansvar. Tillsammans arbetar ni mot gemensamma mål, samtidigt som du har tydliga individuella mål och ansvarsområden. Arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och mejl Depå- och avtalshantering Ge support kring företagets tjänster och produkter Svara på frågor om depåer, rapporter och emissioner Stöd i administration och kontorsuppgifter Tjänsten är en heltidsroll (100%) med kontorstider 8-17 och du utgår från deras kontor i Stockholm city. Vem är du? Ett genuint intresse för service är det som kommer gör att du lyckas i denna roll! Utöver det söker vi en person som är snabblärd, frågvis, strukturerad och flexibel. Du tar ett tydligt ägarskap för ditt arbete och driver dina uppgifter framåt med engagemang och ansvarskänsla. Samtidigt är du en lagspelare som bidrar till en positiv teamkänsla – du är lyhörd, prestigelös och lätt att samarbeta med. Dina personliga egenskaper kommer att väga tyngst i denna roll, men för att vara aktuell behöver du även uppfylla följande: Har minst en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi eller liknande Har minst 1-2 års erfarenhet av arbeta med kundkontakt, gärna från kundsupport, butik, reception etc. Är flytande i både svenska och engelska, tal och skrift Låter detta intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan! Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Delta Consulting, [email protected]. Ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett av Nordens ledande IT-företag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag som är ett vikariat med start efter sommaren, och som sträcker sig fram till slutet av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som orderadministratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av orderläggning utifrån olika typer av underlag och administration av inkommande ärenden. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service • God systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Augusti/början av september Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Vi på Purple Rekrytering & Interim söker en Innesäljare till en av våra kunder i Anderstorp! Detta är en hyrrekrytering, vilket innebär att du inledningsvis blir anställd hos oss på Purple, med möjlighet att efter en tid gå över i en fast anställning hos vår kund. Om jobbet Vi letar efter en tekniskt intresserad och serviceinriktad innesäljare som vill vara en nyckelspelare i kundens säljteam. I denna roll kommer du att ansvara för att ta fram offerter, hantera ordrar och erbjuda teknisk rådgivning till kunder. Du kommer också att ge support via telefon och e-post samt arbeta med uppdatering och kommunikation kring leveransplanering och eventuella leveransförändringar. Dessutom blir du en viktig del i kundbearbetning genom uppföljningssamtal och kampanjutskick. Om dig För att lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning eller erfarenhet inom teknik. Erfarenhet av sälj, administration och orderhantering är viktigt, och vi ser gärna att du har ett starkt intresse och förståelse för tillverkningsindustrin. Det är meriterande om du har erfarenhet av att tolka ritningar samt har god matematisk förståelse. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, har god datorvana och förmåga att arbeta i olika affärssystem. För rollen krävs även att du har körkort och tillgång till bil. Personliga egenskaper Vi söker dig som är en lagspelare med hög servicekänsla och kundfokus. Du är strukturerad, ordningsam och har en god förmåga att prioritera arbetsuppgifter i en snabbföränderlig miljö. Din initiativförmåga och problemlösande inställning är avgörande för att lyckas i rollen, och vi ser gärna att du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar väl med kollegor från olika avdelningar. Rekryteringsinformation Låter detta som rätt möjlighet för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Anela Drndo och Jennie Holmberg är ansvariga rekryterare. De finns tillgängliga via telefon eller e-post om du vill veta mer eller prata personligt om rollen och upplägg. Anela Drndo 0737- 01 94 53 [email protected] Jennie Holmberg 0763- 07 01 23 [email protected]
More and more people are choosing Sellpy and we need to keep up by adding one more German-speaking colleague to the Customer Support team. We hope you are inspired to change the world for the better through your work and helping our customers with a wide variety of challenges. 💙 Sellpy’s vision is to empower everyone to live circular. We see a tremendous financial, social and environmental value in making sure unused items are put to use again. We are looking for colleagues who share this vision, and who are ready to see their work contribute to a sustainable future. Customer Support at Sellpy The next German-speaking colleague will have an important role in enabling customers in the DACH region. Sellpy has customers selling and buying second hand products, and our team is responsible for supporting customers in both areas, over chat, email and phone when required. We specialise in unique items at Sellpy, which gives you plenty of fun challenges that you guaranteed haven’t faced before. In short, you will Create satisfaction for our buyers and sellers in our German-speaking markets. Pick up inquiries via chat, email and telephone when required. Learn lots from tech and sustainability in a fast-paced environment. Help to improve our service based on customer feedback. Contribute to how we expand our processes in customer support. Requirements A structured and service-minded mentality. Spoken and written fluency in German. Good knowledge of English as this is our company language. An interest in finding solutions and improving the offer for our customers. We’d be impressed if you have Experience in a customer-facing role. An interest in second hand. You get to Be part of a modern company that's driving the change towards a sustainable lifestyle. In return, you will develop and work on meaningful challenges on a daily basis. Work from a new and modern office in Stockholm. Benefit from hybrid work from our offices in Stockholm (Medborgarplatsen), and from home. Work with highly skilled and motivated colleagues. Enjoy staff discounts at Sellpy and the H&M brands (Arket, COS, Other Stories, Weekday & more). Gain new skills with unlimited access to a learning platform. Location Stockholm or Berlin, based on your location. Form of employment: Full-time Start: As agreed upon Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Kundservicemedarbetare sökes till Hemfint Group Hemfint Group, bestående av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum, söker nu en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team. Som en del av BHG Group, en ledande aktör inom heminredning och möbler, erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att spela en central roll i vår verksamhet. Dina huvudsakliga uppgifter innefattar att besvara kundfrågor via telefon och e-post, förse kunder med detaljerad information om våra produkter, samt hantera beställningar och reklamationer med professionalism och omsorg. Du kommer också att ansvara för diverse administrativa uppgifter och ärendehantering, vilket kräver noggrannhet och effektivitet. Vi söker en person med utmärkta kommunikationsförmågor på svenska, både i tal och skrift. Din serviceinriktade inställning och genuina vilja att hjälpa kunder är avgörande för denna roll. Vi värdesätter din förmåga att hantera olika typer av ärenden och lösa problem på ett kreativt sätt. Flexibilitet och förmåga att arbeta i ett högt tempo är viktiga egenskaper, liksom god datorvana. I gengäld erbjuder vi dig en nyckelposition i ett växande e-handelsföretag. Du får möjlighet att arbeta med tre starka varumärken: Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hos oss finns goda chanser till både personlig och professionell utveckling, där du kan växa tillsammans med företaget och fördjupa din expertis inom kundservice och e-handel. Arbetet sker på plats på vårt kontor beläget centralt i Stockholm. Anställningen är en säsongsanställning på 100% med start omgående och löper fram till september. Låter detta intressant? Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer