På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken, och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas – både genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder eller internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. Om tjänstenVi söker nu en kundtjänstmedarbetare till oss för morgonjobb. Tjänsten innefattar ett schemaansvar för kundtjänstverksamheten och övriga kundtjänstmedarbetare. Det här är en perfekt möjlighet för dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier, och som vill arbeta extra vid sidan av. I rollen säkerställer du en smidig och professionell serviceupplevelse för våra kunder, medarbetare och samarbetspartners. Du är länken mellan våra anställda, kunder och Job&Talent, och har en nyckelroll i att driva verksamheten framåt. Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 05:30-09:00. Dina arbetsuppgifter Ta emot och hantera förfrågningar om bemanning och andra behov från våra kunder. Hantera sjukanmälningar och andra ärenden från våra konsulter/medarbetare. Vara behjälplig med administrativt stöd till övriga organisationen/driften. Schemaansvar över kundtjänsten, där du säkerställer ett fungerande arbetsschema för övriga lundtjänstmedarbetare som säkerställer en välfungerande kundtjänstverksamhet. Vi söker dig som: Har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier. Är tillgänglig för morgonarbete, då arbetstiden är helt förlagd mellan kl. 05:30-09:00, måndag-fredag. Har tidigare erfarenhet av kundservice eller administration. Är strukturerad och lösningsorienterad med en hög känsla för service. Har goda kommunikationsförmågor på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika system. Har erfarenhet från butik, bemanning och/eller ledarskap. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Job&Talent är ansvarsfull och har god känsla för detaljer. har en hög servicenivå. är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment, samt ansvar för schemaläggning. är självständig i din roll då du kommer ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse. Vi erbjuder En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter. Ett flexibelt extrajobb som passar dig med annan huvudsaklig sysselsättning. Trygga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Tillträde är omgående, så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!
NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för deltidsjobb samt heltid under sommaren 2025! Vi letar efter dig som talar både danska och svenska. I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den danska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer • Flytande i danska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på deltid under terminen och heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti). Dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om NordicInfu Care NordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Hallå där! Just nu söker vi språkkunniga personer till framtida uppdrag inom kundservice hos olika spännande företag runt om i Stockholm. Har du ett gott öga för service och ett öra för finska, norska eller danska? Perfekt - läs vidare! Vad är det för jobb?Det här är en proaktiv jobbannons, vilket betyder att vi inte har en tjänst till ett specifikt företag – än. Däremot vet vi att efterfrågan på nordisktalande kundservicemedarbetare ökar, så vi vill ligga steget före och hitta dig som är redo när rätt uppdrag dyker upp. Typiska arbetsuppgifter inom kundservice kan vara att hjälpa kunder med beställningar och fakturor, svara på inkommande samtal och mail, registrera ordrar och sköta allmän administration. Vem är du?Vi tror att du gillar att göra det där lilla extra för dina kunder och kollegor. Du är nyfiken, noggrann och gillar att samarbeta. Du är också trygg i att kommunicera – både muntligt och skriftligt – och har en professionell ton oavsett vem du pratar med. Du har antagligen jobbat inom kundservice eller något serviceyrke tidigare, men viktigast är att du gillar att hjälpa andra och att du behärskar minst ett av dessa språk flytande: norska, finska eller danska. Du behöver också förstå svenska både i tal och skrift. Bonus om du även......har koll på Officepaketet ...har jobbat i ett affärssystem tidigare ...är självgående och lösningsorienterad Kan vi garantera dig ett jobb?Vi är ärliga: nej, vi kan inte lova dig något jobb. Men vi vet att språkkunniga personer som du är eftertraktade – och vi vill vara snabba på bollen när rätt möjlighet dyker upp som passar dina kompetenser. Skicka in din ansökan idag Låt oss hjälpa dig hitta ett uppdrag där dina språkkunskaper kommer till sin rätt. Ansök idag!
Trivs du i en social roll där du får hjälpa kunder, lösa utmaningar och bidra med positiv energi? Nu har du chansen att bli en del av teamet bakom en av Sveriges mest välkända sportkedjor! Vi på Workz söker dig som vill jobba inom kundservice hos Stadium – en arbetsplats med högt tempot mycket härlig stämning! OM TJÄNSTEN Vi på Workz söker nu en glad kundservicemedarbetare till Stadium. Du kommer att vara en del av teamet som aktivt underlättar för Stadiums privatkunder i frågor gällande produkter, tjänster, tekniska frågor kring hemsidan, samt övriga frågor som kan uppstå. Arbetet sker främst över telefon samt i skrift via mail. Utöver detta kommer du även samarbeta med kundserviceteamet för föreningsavdelningen, och kommer således även arbeta mot föreningar. Arbetsplatsen präglas av en miljö med hög energi, där man kan förvänta sig både skratt, varierande arbetsuppgifter, coachning och individuell utveckling. Stadium har sitt huvudkontor på Norra Promenaden, bra beläget nära resecentrum och stan. VI SÖKER DIG SOM Vi söker en snabbtänkt person som trivs med att tänka utanför boxen för att lösa problem. Du är dedikerad till att leverera utmärkt service och drivs av teamets framgång. Sportintresse är en bonus men inget krav. Vi kommer att ge dig träning i samtalsteknik, hantering av svåra situationer och skriftlig kommunikation. Dessa färdigheter kommer vara värdefulla både i arbetslivet och privat. VI SER ÄVEN ATT DU Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska, goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande PRAKTISK INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid 50% (upp till 80%) Lön:Enligt kollektivavtal Placering: Norrköping Arbetstider: Schemaläggning under öppettider (mån-sön 8-20) Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! OM STADIUM Historien om Stadium tog sin början när bröderna Ulf och Bo Eklöf bestämde sig för att bli bäst på sport och sportmode. Uppväxta i föräldrarnas livsmedelsbutik hade de fått känsla för företagande och butiksförsäljning. Sportintresset fanns med redan från barnsben då deras mor guidat dem upp och ner i slalombacken utanför uppväxtorten Norrköping och 1987 öppnade den första butiken. Stadium har idag växt till en självklar aktör inom sport och sportmode och finns över hela Sverige.
Vi letar nu efter nya stjärnor som vill arbeta med kundservice för Postnord på vårat kontor, Teleperformance Göteborg (Backa). Detta är en heltidstjänst med startdatum: 2025-05-19. Om tjänsten Hos Postnord arbetar du med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden. Ditt fokus kommer ligga på att besvara, och hjälpa Postnords kunder med deras frågor kring t.ex. spårning av paket, frågor om borttappade föremål, och allmänna frågor kring postutdelning. Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor inom kundbemötande, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken! Öppettider: Måndag-Fredag 08:00-18:15 (Under högtidsperioden kan ev. öppettiderna komma att justeras något, till exempel att de utökas till kl. 20). Vi på Teleperformance erbjuder dig: Betald utbildning Lön och förmåner enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag En glad och energifylld arbetsplats Goda utvecklingsmöjligheter inom karriären Vi söker dig som Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av samt är positivt inställd till att söka efter lösningar. Vi ser även att du trivs med ett stillasittande arbete i öppet kontorslandskap. För att trivas på Teleperformance Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. VIKTIG INFORMATION När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.
Nu har du chansen att arbeta med orderhantering och logistikflöden på ITAB. Här erbjuds du en bred och lärorik roll med mycket goda utvecklingsmöjligheter! Om rollen I rollen som Kundsupport på ITAB kommer du att vara i spindeln i nätet mellan intern personal, leverantörer och återförsäljare. Du kommer arbeta med orderläggning och se till att produkter anländer i tid, uppdatera kunder om leveranstider och ser till att de får sina efterfrågade produkter i tid. Du kommer arbeta och dokumentera i flera olika affärssystem samt delta och hålla i möten såväl internt som externt. På sikt kommer du även få ta mer ansvar för att hålla koll på kundsupportens KPI:er för att identifiera trender samt ansvara för att uppdatera prislistor. Som ny Kundsupport kommer du inleda din anställning med att gå bredvid befintlig personal. Du kommer att omge dig av duktiga och erfarna kollegor som bara är ett samtal bort när du har frågor. Exempel på arbetsuppgifter: •Ansvarig för orderhantering •Samordna och övervaka leveranser •Samverka med kunder, logistik och Logent •Distribution och transport •Dokumentation och tullhantering •Export utanför EU och tredjepartslogistik •Samordna och besvara frågor från försäljning/kunder •Försäljnings- och verksamhetsplanering •Kvartalsvis prisuppdatering för MBUs Din profil Du är en person som vill lära sig mer inom olika affärssystem och som är intresserad av logistikflöden! Du har kanske tidigare jobbat med support/logistik/administration/motsvararen och tycker det är spännande med flöden och processer. Det är därför ett stort plus och du på sikt vill vara med och arbeta med ITABs förbättringsarbeten. Då du kommer ha mycket kontakt med kunder och kollegor via telefon, mejl och möten är det viktigt att du är en kommunikativ person med god social kompetens. Du är en god lyssnare och hålla andra parter uppdaterade om hur leveransprocesserna ligger till. Skallkrav för tjänsten: •Erfarenhet av support/logistik/administration/motsvarande genom arbete eller utbildning •Svenska och engelska i tal och skrift •Erfarenhet av arbete i ERP-/CRM-/Affärssystem Meriterande för tjänsten: •Utbildning inom Logistik/Supply Chain/Motsvarande •Arbetat i affärssystemen IFS/Jeeves/Salesforce •Språkkunskaper i franska/tyska/spanska/turkiska/italienska•B-körkort Om ITAB ITAB är ett världsledande företag inom sitt område och säljer butiksinredning mot huvudsakligen detaljhandeln. De säljer inredning som kassadiskar, passagegrindar, hyllsystem och belysning till flera väletablerade matvarukedjor. Mer information om ITAB finner du här: https://itab.com/sv. Hos ITAB i Jönköping kommer du att arbeta från deras fräscha och moderna kontor på Ljungarum. Tillsammans med dina kollegor kommer du kunna nyttja trevliga gemensamhetsutrymmen så som fikarum och gym. ITAB värdesätter ett trevligt och inkluderande arbetsklimat och därför kommer de göra det yttersta för att du ska känna dig välkommen till din nya arbetsplats. Som Kundsupport på ITAB erbjuds du: •Tillhöra en härlig arbetsgrupp med ett gott samarbete •Möjligheten att jobba med ITABs förbättringsarbete framåt •Närvarande och engagerade chefer •Mycket utbildningar •Goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ITAB Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha mycket goda möjligheter att anställas direkt av ITAB. Hur du ansöker För att söka tjänsten som Kundsupport, ansök via: https://www.framtiden.com/. Vid frågor är du välkommen att kontakta Lisa Hannerz: [email protected] alt. 073–5168995. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Välkommen att söka tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen: •Urval sker löpande •Intervju (Framtiden) •Betyg och referenstagning •Intervju (ITAB) •Beslut •Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum Villkor Startdatum: Maj/juni 2025 Placeringsort: Jönköping Arbetstider: Dagtid, må-fr Omfattning: Heltid
Om tjänsten Den tekniska supporten hos vår kund behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som dansktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder medicintekniska hjälpmedel. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon och mejl. Arbetsuppgifter Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon Orderhantering Ansvara för hela reklamationsflödet Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på danska då du kommer att arbeta mot danska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande danska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Meriterande om du även talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Detta är en extraanställning med arbetstider måndag till fredag 08–17. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madeleine på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Most companies would agree that customer satisfaction is important and something worth striving for. But at Nordic Nest Group, it’s more than that. We don’t just want satisfied customers – we want to create value that goes far beyond the purchase itself. Our very first core value is to deliver the best customer experience in the world, and we do that by truly caring about our customers – genuinely. To make sure we can continue delivering world-class service, we’re now strengthening our Customer Care team with more Danish-speaking and Finnish-speaking heroes! About the role: In the Customer Care team, you’ll be part of a cheerful, international group with colleagues from all over the world – a team known for its amazing sense of community and strong team spirit. We’re passionate, we love challenges, and what we enjoy most is working together! Your main responsibilities will be; Supporting and assisting our customers via phone, email, and chat Delivering top-class service with empathy and a solution-oriented mindset Creating world-class customer satisfaction in every interaction Working towards set goals Translate content in newsletters, banners and products Creating content with a SEO-perspective, to ensure an effective communication to the specific market We offer you a developing role where you will be a part of an engaged team full of energy and goal oriented focus. About you: We truly value personal qualities and are looking for someone with a genuine passion for customer service – someone who understands that the smallest details can make the biggest difference. You are attentive, communicative, and driven by the desire to help others. It’s important that you thrive in a fast-paced, high-energy environment where things can change quickly. To succeed in this role, you need to be structured and detail-oriented in your work, able to take initiative and ownership, and be motivated by working towards goals together with your team. For this position, we are looking for colleagues who are fluent in both spoken and written Danish and English or Finnish and English. Team spirit and dedication are key parts of our culture. That’s why it’s essential that you enjoy being part of an engaged and supportive team – and that you're eager to contribute to a strong sense of togetherness, so we can reach our goals together. Are you ready to join the team? We offer a permanent part-time employment starting as soon as possible, according to agreement. Our working hours are during weekdays and regular office hours, and we work together at our office in Kalmar. Since we're constantly striving to create the world’s best customer experience, working hours may occasionally include evenings and/or weekends when needed. We believe that talent and personal qualities say more about your potential than documented experience. That’s why we use personality tests early in the recruitment process. For this role, we’ll also include a work sample to assess written communication skills. Does this sound like the right opportunity for you? Submit your application today! We review applications on a rolling basis, which means the position may be filled before the application deadline. If you have any questions about the role, feel free to reach out to David Carnelius, at [email protected] or Oscar Gorton, at [email protected]. We’re looking forward to hearing from you!
Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper dem med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling. Tjänsten passar dig som är tillgänglig kvällar och helger, då behovet är som störst. Du erbjuds en behovsanställning med möjlighet att arbeta remote – antingen från ett av våra kontor eller hemifrån, beroende på vad som passar dig bäst. Du kommer att:Hantera kund ärenden via telefon, mail och chatt Arbeta i olika system och växla mellan ärenden med högt tempo Hjälpa kunder på danska och svenska Bidra till teamets mål och kundnöjdhet Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager. Arbeta från ditt eget hem! Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget Passar dig som är natt uggla och trivs med att jobba kvällar och helger Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Talar och skriver flytande danska och svenska Gymnasieexamen God datorvana Kan arbeta varierande tider – dagtid, kvällar och helger Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Flytande i danska i både tal och skrift Har god datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Välj ett jobb för att visa detaljer