Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Fello! Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste! Din roll Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga "fellos". Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på inledningsvis 6 månader med stor chans till ytterligare förlängning alternativt att Fello överrekryterar. Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor. Huvudsakliga arbetsuppgifter Hantera ärenden via telefon, chatt och mail Behjälplig gentemot kollegor Omfattning: Heltid (40h/vecka) Placering: Centrala Göteborg Start: Omgående/ så snart som möjligt Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har: Erfarenhet av service och kontakt med människor Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska Gymnasial utbildning Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete. Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Fello med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport som belyser dina soft skills. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvariga Recruitment Manager Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10.
Brinner du för kundservice och vill arbeta i en bred och ansvarsfull roll? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker en strukturerad och serviceinriktad person till en kundsupport inom fordonsbranschen. Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare blir du en viktig kontaktperson för både kunder och samarbetspartners. Din roll innebär att ge professionell service och hantera ärenden på ett effektivt sätt. Du kommer bland annat att arbeta med: Hantering av kundförfrågningar via telefon, mejl och digitala kanaler Administrering av garantiärenden och reklamationer Orderhantering och uppföljning Support och rådgivning till kunder Fakturering och hantering av betalningar Dokumentation och rapportering Support för digitala plattformar och tjänster Hantering av kundfeedback och förbättringsarbete I denna roll får du möjlighet att arbeta med varierande uppgifter och bidra till att förbättra kundupplevelse genom smidiga processer och hög servicegrad. Din Profil För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av service och administration samt en naturlig förmåga att skapa goda kundrelationer. Vi söker dig som har: Erfarenhet av kundservice, administration eller liknande roll, gärna inom fordonsbranschen God kommunikativ förmåga och vana att hantera kunder professionellt Strukturerat arbetssätt och god problemlösningsförmåga Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Erfarenhet av affärssystem och digitala plattformar är meriterande Som person är du serviceinriktad, noggrann och har en positiv inställning. Du trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter och har lätt för att samarbeta med olika avdelningar. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, [email protected]. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Brinner du för kundservice och vill arbeta i en bred och ansvarsfull roll? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker en strukturerad och serviceinriktad person till en kundsupport inom fordonsbranschen. Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare blir du en viktig kontaktperson för både kunder och samarbetspartners. Din roll innebär att ge professionell service och hantera ärenden på ett effektivt sätt. Du kommer bland annat att arbeta med: Hantering av kundförfrågningar via telefon, mejl och digitala kanaler Administrering av garantiärenden och reklamationer Orderhantering och uppföljning Support och rådgivning till kunder Fakturering och hantering av betalningar Dokumentation och rapportering Support för digitala plattformar och tjänster Hantering av kundfeedback och förbättringsarbete I denna roll får du möjlighet att arbeta med varierande uppgifter och bidra till att förbättra kundupplevelse genom smidiga processer och hög servicegrad. Din Profil För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av service och administration samt en naturlig förmåga att skapa goda kundrelationer. Vi söker dig som har: Erfarenhet av kundservice, administration eller liknande roll, gärna inom fordonsbranschen God kommunikativ förmåga och vana att hantera kunder professionellt Strukturerat arbetssätt och god problemlösningsförmåga Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Erfarenhet av affärssystem och digitala plattformar är meriterande Som person är du serviceinriktad, noggrann och har en positiv inställning. Du trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter och har lätt för att samarbeta med olika avdelningar. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, [email protected]. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!
Vi på Purple Rekrytering & Interim söker en Innesäljare till en av våra kunder i Anderstorp! Detta är en hyrrekrytering, vilket innebär att du inledningsvis blir anställd hos oss på Purple, med möjlighet att efter en tid gå över i en fast anställning hos vår kund. Om jobbet Vi letar efter en tekniskt intresserad och serviceinriktad innesäljare som vill vara en nyckelspelare i kundens säljteam. I denna roll kommer du att ansvara för att ta fram offerter, hantera ordrar och erbjuda teknisk rådgivning till kunder. Du kommer också att ge support via telefon och e-post samt arbeta med uppdatering och kommunikation kring leveransplanering och eventuella leveransförändringar. Dessutom blir du en viktig del i kundbearbetning genom uppföljningssamtal och kampanjutskick. Om dig För att lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning eller erfarenhet inom teknik. Erfarenhet av sälj, administration och orderhantering är viktigt, och vi ser gärna att du har ett starkt intresse och förståelse för tillverkningsindustrin. Det är meriterande om du har erfarenhet av att tolka ritningar samt har god matematisk förståelse. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, har god datorvana och förmåga att arbeta i olika affärssystem. För rollen krävs även att du har körkort och tillgång till bil. Personliga egenskaper Vi söker dig som är en lagspelare med hög servicekänsla och kundfokus. Du är strukturerad, ordningsam och har en god förmåga att prioritera arbetsuppgifter i en snabbföränderlig miljö. Din initiativförmåga och problemlösande inställning är avgörande för att lyckas i rollen, och vi ser gärna att du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar väl med kollegor från olika avdelningar. Rekryteringsinformation Låter detta som rätt möjlighet för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Anela Drndo och Jennie Holmberg är ansvariga rekryterare. De finns tillgängliga via telefon eller e-post om du vill veta mer eller prata personligt om rollen och upplägg. Anela Drndo 0737- 01 94 53 [email protected] Jennie Holmberg 0763- 07 01 23 [email protected]
Sprio letar efter ambitiösa och engagerade kundservicestjärnor - hjälp oss skapa fantastiska kundupplevelser! Brinner du för att hjälpa andra människor och lösa problem? Är du i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi söker dig som: Gillar att hjälpa andra, är serviceinriktad och alltid har ett positivt bemötande. Är flytande i svenska och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Har en fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid Trivs i en föränderlig miljö och är duktig på problemlösning Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, chatt och mejl Arbeta proaktivt för att lösa kundärenden och förbättra kundupplevelsen Samarbeta med olika avdelningar för att skapa smidiga lösningar Hjälpa kunder med allt från beställningar till tekniska frågor Vad vi erbjuds dig: Ett stöttande team och en dynamisk arbetsmiljö Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler En fullt betald utbildning i början av anställningen Lön och förmåner enligt kollektivavtal Utvecklingsmöjligheter och interna karriärvägar Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger. Är du vår nästa stjärna? Ansök redan idag och bli en del av Sprio!
Sprio letar efter ambitiösa och engagerade kundservicestjärnor - hjälp oss skapa fantastiska kundupplevelser! Brinner du för att hjälpa andra människor och lösa problem? Är du i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi söker dig som: Gillar att hjälpa andra, är serviceinriktad och alltid har ett positivt bemötande. Är flytande i svenska och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Har en fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid Trivs i en föränderlig miljö och är duktig på problemlösning Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, chatt och mejl Arbeta proaktivt för att lösa kundärenden och förbättra kundupplevelsen Samarbeta med olika avdelningar för att skapa smidiga lösningar Hjälpa kunder med allt från beställningar till tekniska frågor Vad vi erbjuds dig: Ett stöttande team och en dynamisk arbetsmiljö Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler En fullt betald utbildning i början av anställningen Lön och förmåner enligt kollektivavtal Utvecklingsmöjligheter och interna karriärvägar Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger. Är du vår nästa stjärna? Ansök redan idag och bli en del av Sprio!
Vi på Submit söker nu efter en kundmottagare/servicerådgivare till vår kund i Norrtälje.Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om tjänsten: Som kundmottagare/servicerådgivare kommer du vara företagets ansikte utåt och en viktig del av verksamheten. Du kommer att möta kunder, vägleda dem genom verkstadsbesöket och svara på tekniska frågor. Att ge en professionell och högkvalitativ service är kärnan i rollen, vilket ställer krav på ett starkt kundfokus och förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Arbetsuppgifter: Boka kunder för service och reparationer Ta emot och lämna ut bilar Prissätta arbetsuppdrag och kontakta kunder med prisförslag Hantera garanti- och försäkringsärenden Bearbeta kundreklamationer Assistera vid andra uppgifter som kan dyka upp i kundmottagningen Du kommer att arbeta i nära samarbete med dina kollegor för att säkerställa att verkstaden drivs effektivt och att alla processer är optimerade för bästa produktivitet. Din profil: För att trivas i rollen ser vi att du har ett intresse för teknik och ett starkt kundfokus. Du bör kunna hantera ett högt tempo och vara en problemlösare när det uppstår utmaningar. Att arbeta i team är en självklarhet för dig, och du hjälper gärna till där det behövs för att nå gemensamma mål. Krav: Körkort B (manuell växellåda) Erfarenhet av att använda telefon och dator i arbetsmiljö, inklusive MS Office Erfarenhet av system som Kobra, Automaster, WinAssist, Elsa eller liknande Erfarenhet som servicerådgivare eller i en liknande roll Meriterande med kunskaper inom CABAS, reservdelshantering eller garantifrågor Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Dun & Bradstreet söker nu en engagerad Customer Service Agent till ett av deras team på Consumer Investigation Domestic. Om rollen Dun & Bradstreet söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen. Som Business-to-Consumer (B2C) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till privatpersoner, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. Samtidigt strävar Dun & Bradstreet efter att automatisera sina processer och kontinuerligt förbättra deras arbetssätt. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt. Dun & Bradstreet söker dig som ser god service som en självklarhet. Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo. Du är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, du är kommunikativ, lösningsorienterad, strukturerad med förmågan att hantera flera ärenden parallellt. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Du är kvalitetsmedveten och har ett starkt kundfokus, samtidigt som du är bekväm med att arbeta i en miljö där snabba förändringar och högt tempo är vardag. Som en del av teamet Consumer & Investigation Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på ungefär 8 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar: Hantering av ärenden gällande kreditupplysningar som kan innebära allt från att förklara för kunden vem och varför en kreditupplysning har tagits. Hantering av ärenden gällande begäran om bedrägerispärrar som innebär att man lägger en bedrägerispärr åt kunden. Support för en del Dun & Bradstreets tjänster och produkter med fokus på kreditupplysningstjänster. Dun & Bradstreet värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som har möjlighet att bidra till en förbättring i kundernas upplevelse och verksamhet. Övrigt: Arbetet kommer vara hybrid men minst två dagar på kontoret i Solna Intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Krav: Ha erfarenhet från ett serviceyrke, såsom reception, försäljning och/eller restaurang Telefonvana Tålamod God dator- och systemkunskap Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrif Meriterande Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans Vana av att jobba gentemot uppsatta mål och KPI:e VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer