Vill du vara en viktig del av ett engagerat säljteam i Solna? Har du ett öga för detaljer och trivs i en varierad administrativ roll där service och struktur står i fokus? Då kan detta vara din nästa utmaning! I rollen som säljadmin arbetar du nära vår kunds säljteam och ansvarar för att den dagliga administrationen kring försäljning fungerar smidigt. Du kommer att vara länken mellan säljare, kunder och övriga interna avdelningar för att säkerställa effektiva flöden och hög kundnöjdhet. Arbetsuppgifter – Säljadministration och kundsupport Registrera och följa upp ordrar i affärssystemet SAP Stötta säljavdelningen med offerter, fakturering och leveransuppföljning Hantera kundförfrågningar och säkerställa snabb återkoppling Arbeta med administrativa uppgifter kopplade till avtal, priser och produktinformation Samarbeta med logistik, inköp och ekonomi för effektiva processer Vi erbjuder: En trygg anställning som konsult hos oss på Andara. Friskvårdsbidrag samt tjänstepension. 37,5 timmes arbetsvecka. Ljusa fräscha lokaler mitt i Solna. Konsulträffar såsom jul & sommarfester. Gemensamma luncher och täta avstämningar med din konsultchef. Vem söker vi? – Administrativt skicklig och serviceinriktad kollega Du är prestigelös, säljorienterad och van att hålla många bollar i luften Du har akademisk bakgrund Har erfarenhet av säljadmin, administration eller kundsupport Trivs i en roll med mycket kontakt internt och externt Är prestigelös och hjälper gärna till där det behövs Har goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Bekväm med Officepaketet och gärna erfarenhet av affärssystemet SAP Dina egenskaper och kvalifikationer inom sälj- & kontorsadministration Serviceinriktad och lösningsfokuserad med ett professionellt bemötande Flexibel, självgående och har lätt för att prioritera Anställningsvillkor och information – Säljadmin Solna Omfattning: Heltid Start: Omgående. Rollen är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till förlängning och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Andara. Placering: Solna med möjlighet till hybrid arbete 2 dagar i veckan Andara Group tar hand om hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta konsultchef på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan och välkomnar dig till vår kunds team i Solna!
Stuffstore AB är en internetbutik som säljer blandade produkter då vi har en rad olika webshopar. Leksaker,Elektronik, heminredning,husgeråd och mycket mera. Vi söker nu en person som kan ta emot order via dator,skriva ut sköta mail mm och packa varor till kund. Du behöver ha bra datavana och vara flexibel. Jobbet är omväxlande med olika arbetsuppgiter.Du ska behärska svenska i skrift och tal flytande. Arbetsplatsen ligger i Sävsjö. Tjänsten är halvtid till att börja med Du kommer att få börja med några dagars inlärning. Välkommen att söka! Skicka din ansökan till [email protected] Stuffstore Online Group AB Slakterigatan 29 57633 sävsjö
Välkommen till en varierande roll med mycket eget ansvar hos Ranatec! Vi söker nu en engagerad person för att jobba med logistik, inköp och administration. Här är du en del av att forma vår fortsatta framgångsresa samtidigt som du har möjlighet att utvecklas. Ranatec, en del av Qamcom Group, designar och tillverkar nischad testutrustning inom signalbehandling. Vårt fokus ligger på att främja innovation och kontinuerlig utveckling, vilket yttrar sig i vårt engagemang i hela spektret av produktutvecklingskedjan - från konceptets uppkomst till slutprodukt och de efterföljande produktionsfaserna. Om rollen Här intar du en betydelsefull roll som bidrar till att upprätthålla en effektiv produktionsprocess, hög kvalitet, leveransprecision, och goda relationer med kunder och leverantörer. Vi är ett tajt team där du får möjligheter att lära dig av kollegor och utvecklas! Du kommer till viss del att vara stöd åt order- och projektkoordinator, men förväntas också jobba självständigt med eget ansvar. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer löpande behöva prioritera utifrån rådande planering. För att vara framgångsrik och trivas i rollen ser vi att du är ordningsam, strukturerad och lyhörd. Och med en positiv attityd kommer du långt! Rollen inkluderar arbetsuppgifter som Daglig kontakt med leverantörer inrikes och internationellt Göra prisförfrågningar och inköpsorder Bevaka leveransdatum och säkerställa leveransprecision Administrera leverantörsavvikelser Kontrollera, förbereda och packa våra produkter inför leverans Upprätta leveransdokumentation Boka frakt för sändningar internationellt och inrikes Packa upp, kontrollera och godsmottaga inkommande komponenter Projektadministration Vidare ser vi gärna att du har ● God administrativ och kommunikativ förmåga ● God planeringsförmåga ● Sinne för ordning och struktur ● Förståelse för processer och logistiska flöden ● Erfarenhet av Monitor ERP eller liknande affärssystem Språkkrav ● Engelska ● Svenska Livet på Ranatec På Ranatec får du jobba i en flexibel och kreativ miljö, där teamwork och inkludering är vägen framåt. Och vi har kul på vägen! Vi ser fram emot att höra från dig. Urval sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt! Hur ansöker jag? Skicka din ansökan till [email protected] För mer information, besök vår hemsida www.ranatec.com Kontaktperson Charlotte Ornstein, 0705-475102
Studerar du just nu och vill samla på dig värdefulla arbetslivserfarenheter under hösten vid sidan om studierna? Nu har du möjligheten att samla på dig värdefulla erfarenheter från en roll som Kundsupport mot Orderläggning och Sully Chain! Urvalet sker löpande, välkommen in med din ansökan redan idag! Om rollen I rollen som Kundsupport kommer du att vara i spindeln i nätet mellan intern personal, leverantörer, säljbolag och distributörer. Du kommer arbeta med orderläggning och se till att företagets produkter anländer i tid, uppdatera kunder om leveranstider och ser till att de får sina efterfrågade produkter i tid. Du kommer arbeta och dokumentera i flera olika affärssystem samt delta och hålla i möten såväl internt som externt. Som nyanställd Kundsupport kommer du inledningsvis att gå bredvid befintlig personal. Du kommer att omge dig av duktiga och erfarna kollegor som bara är ett samtal bort när du har frågor. Företagets kundsupport har mycket att göra just nu och därför är den här tjänsten en utökning av det nuvarande teamet. Tjänsten behöver fyllas under perioden 1 september – 31 december 2025. För rätt person och om behovet kvarstår eller utökas kan det på sikt finnas öppningar för fortsatt anställning även efter årsskiftet. Detta kommer utvärderas längre fram. Ordinarie arbetstider är måndag – fredag 8–17. Du som arbetar halvtid kommer ha möjlighet att lägga upp din arbetstid enligt överenskommelse med chefen. Du kan tex. komma att arbeta kl. 8-12 varje dag, förutom torsdagar då önskemålet är att du kan arbeta eftermiddag fram till kl. 15 pga. avdelningsmöte. Exempel på arbetsuppgifter: •Ansvarig för orderhantering, •Samordna och övervaka leveranser, •Sales- and operations planning, •Hantera och besvara frågeställningar från andra parter, •Kvartalsvis prisuppdateringar mot säljbolagen, •I samråd med kunder, logistikavdelningen och logistikpartnern Logent ta fram lösningar inom: - Distribution och transport, - Dokumentation och tullhantering (tex. Incoterms, HS-koder, ursprungsintyg, mm.), - Export utanför EU som tredjepartslogistik (3PL).och presentera underlag för hur produkterna ska kunna levereras på ett effektivt sätt. Din profil Det är viktigt att du har god social kompetens, är kommunikativ och gärna tar kontakt med andra personer, eftersom du kommer ha mycket telefon- och mejlkontakt samt hålla i möten. Du är en god lyssnare och hålla andra parter uppdaterade om hur leveransprocesserna av produkterna ligger till. Du känner dig bekväm med att arbeta i olika affärssystem och tycker det är roligt att lära dig nya. Du har tidigare erfarenheter inom support/supply chain/administration/motsvarande som du erhållit genom arbete eller studier. Du har också ett intresse för flöden och processer. Skallkrav för tjänsten: •Erfarenhet av kundservice/support/supply chain/administration/motsvarande genom arbete/utbildning •Svenska och engelska i tal och skrift •Erfarenhet av arbete i ERP-/CRM-/Affärssystem Meriterande för tjänsten: •Utbildning inom Supply Chain/Logistik/Administration/Motsvarande •Arbetat i affärssystemen IFS/Jeeves/Salesforce •Språkkunskaper i franska/tyska/spanska/italienska •B-körkort Om företaget Information om företaget ges vid intervjutillfället. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. I rollen som Kundsupport kommer du inledningsvis vara anställd som konsult via Framtiden. För rätt person kan det finnas möjlighet till förlängd anställning via Framtiden och i det långa loppet gå över i en anställning direkt hos vår kund. Hur du ansöker För att söka tjänsten som Kundsupport, ansök via: https://www.framtiden.com/. Vid frågor är du välkommen att kontakta Lisa Hannerz: [email protected] alt. 073–5168995. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Välkommen att söka tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen: •Urval sker löpande •Intervju (Framtiden) •Betyg och referenstagning •Intervju (kundföretaget) •Beslut om anställning •Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum •Sista ansökningsdatum: 2025-06-31 Villkor Startdatum: 1 september 2025, anställningen löper t.o.m. 31 december 2025 Placeringsort: Jönköping Arbetstider: Dagtid, må-fr Omfattning: Halvtid, 50%
Din nya roll Som Kundsupportspecialist kommer du att ha en viktig roll i att stötta företagskunder med tekniska frågor, orderhantering och betalningsrelaterade ärenden. Du samarbetar tätt med olika funktioner inom organisationen – såsom försäljning, supply chain och eftermarknad – för att säkerställa att ärenden hanteras från start till mål med hög kvalitet och kundnöjdhet. Du har ett helhetsansvar för kundärenden och arbetar lösningsorienterat för att identifiera och implementera nya lösningar i komplexa situationer. Din erfarenhet och expertis gör att du också fungerar som ett stöd för kollegor genom coaching och kunskapsdelning. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Tidigare erfarenhet av kundsupport och orderhantering, idealiskt skulle vara 2-3 års erfarenhet. Ha förståelse för logistikflöden. Goda kunskaper i SAP. Mycket goda kunskaper i Microsoft 365, särskilt Excel, Word och Teams. Vara flytande i svenska i såväl tal som skrift. Ha mycket goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift. Vem är du?Är du en självgående och erfaren supportperson med sinne för struktur och god service? Har du en stark kommunikativ förmåga och ett lösningsorienterat arbetssätt? Då kan detta vara uppdraget för dig! Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-06-02 Slut: 2026-08-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. Företagspresentation Vår kund är ett ledande globalt teknikbolag som skapar produkter, bland annat robotar, och lösningar inom bland annat automation och digitalisering. Koncernens bolag finns i cirka 100 länder och huvudkontoret i Sverige finns strax utanför Stockholm.
Om företaget/kunden Steny levererar exklusiva köksbänkar i natursten, keramik och kvartskomposit till köksbutiker och projekt över hela Sverige. Vi är det enda företaget i vår bransch som är rikstäckande – med tolv lokala produktionsenheter från norr till söder. Vi är ett växande företag med stark framåtanda. Vårt kontor ligger i Lund, och vårt arbetssätt bygger på samarbete, eget ansvar och högt tempo. Hos oss får du vara med och forma framtiden – men vi kräver också att du är trygg i dig själv, tar ansvar och klarar pressade situationer. ArbetsbeskrivningSom orderhanterare / intern säljare är du navet i vårt interna flöde. Du arbetar nära våra återförsäljare, kunder och våra tio ägare. Du är den som har koll på detaljerna, men också den som hittar lösningar när saker förändras snabbt. Du kommer inte planera produktion – men du behöver förstå våra material, våra kunders behov och vara skicklig på att hålla ihop trådar, följa upp och kommunicera med både kunder och kollegor. Din arbetsplats ligger i Lund. Dina arbetsuppgifter: Ta emot offertförfrågningar och beställningar via mail och telefon. Läsa och kvalitetssäkra ritningsunderlag från köksbutiker och arkitekter. Lägga order i vårt affärssystem och säkerställa att all information är korrekt. Hantera reklamationer på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. Stötta våra kunder och medlemmar i vardagliga frågor. Vara med och utveckla rutiner och processer internt. Erfarenheter och utbildning Vi tror att du har ca 10 år arbetsplatserfarenhet av att arbete i en roll där du hanterar flera saker samtidigt med bibehållen kvalitet. Flerårig erfarenhet från köksbranschen, gärna från butikssidan Är van vid att läsa och förstå köksritningar Har mycket datorvana och lätt för att lära dig nya system Svenska i tal och skrift. Personliga egenskaper Kommunikativ Engagerad Noggrann Ansvarsfull Självständig Stresstålig Strukturerad Driftig Vilja utvecklas Problemlösare Steny erbjuder En viktig roll i ett snabbväxande företag Engagerade och hjälpsamma kollegor En arbetsmiljö där din erfarenhet och dina idéer tas på allvar Individuellt anpassad lön och förmåner Möjlighet att vara med och påverka strukturer och arbetssätt Välkommen att registrera ditt intresse på vår hemsida jobbarenan.se eller via e-mail [email protected] Urvalet sker löpande viket innebär att vi behöver din ansökan så fort som möjligt. Om JobbArenanJOBBARENAN är ett företag som arbetar med kompetensförsörjning inom bl. a. rekryterings- bemanningstjänster i södra Sverige. Våra huvudmarknader är Malmö, nordöstra och nordvästra Skåne. Vi är mycket kunniga inom chefer/ledare, verkstad/industri, administration/ekonomi, IT/Media, bygg/anläggning, serviceyrken och transport/lager. Där vi skräddarsyr olika lösningar för våra kunder. Ledningen har arbetat i ledande befattningar inom arbetsledning, rekrytering, uthyrning och försäljning sedan 1994. Vi skapar en bättre vardag för små och mindre företag.
Till vår kund Epta Sweden i Kista söker vi en engagerad Lager- och logistikkoordinator som vill vara en central del av ett engagerat team. I denna roll kommer du att ha en viktig funktion i att hantera och optimera det dagliga lagret, koordinera inkommande och utgående leveranser samt säkerställa ett effektivt och strukturerat logistikflöde. Du är även en nyckelperson i att stödja både kunder och säljteam genom att följa upp order, leveranser och lagerstatus. Vi söker dig som är strukturerad, lösningsorienterad och har ett öga för detaljer. Du har god erfarenhet av lagerarbete, är van att arbeta med logistiksystem och trivs i en dynamisk miljö där du får använda din organisatoriska förmåga för att skapa ordning och effektivitet. Epta Sweden är marknadsledare inom kommersiell kylteknik och levererar kyllösningar och tjänster till kunder över hela Sverige. Företaget växer i Sverige och i denna roll kommer du få möjlighet att påverka och vara delaktig i en spännande tillväxtresa. Dina arbetsuppgifter: Operativ samordning: Säkerställa effektiv kommunikation och samordning mellan avdelningarna (försäljning, order, projekt och lager) för att möta kundernas behov och organisatoriska mål. Lagerhantering: Upprätthålla korrekt inventering på alla lager och genomföra årliga och kvartalsvisa inventeringar för att optimera lagernivåerna och minska avvikelser. Kundorderhantering: Ta emot, bearbeta och bekräfta kundbeställningar, säkerställa leveransdatum och justera leveranser efter kundens önskemål. Kundkommunikation: Snabbt svara på kundfrågor gällande leveranser och problem, hålla en positiv och professionell dialog samt informera om eventuella förseningar i leveranser i god tid. Leveransplanering och dokumentation: Schemalägga och förbereda nödvändig dokumentation för att säkerställa korrekt och i tid leverans av produkter. Processförbättring: Identifiera och implementera effektiviseringar inom logistik-, lager- och orderadministrationen för att öka effektiviteten och säkerställa hållbara arbetsflöden. Vem är du? Vi söker dig som har 3–5 års erfarenhet av liknande arbete inom lager och logistik och som är självgående i din roll. Du är ordningsam, strukturerad och har ett starkt intresse för att arbeta med effektivisering, processer och rutiner. Som person är du en ödmjuk lagspelare som trivs med att samarbeta och bidra till en positiv teamkänsla. Erfarenhet av SAP Material Handling Module (avancerad användarnivå) är ett krav Superuser i SAP (meriterande men ej ett krav) Ett proaktivt och lösningsorienterat tankesätt En strukturerad och systematisk arbetsstil Färdigheter i Microsoft Office Suite Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Eptas historia Epta-gruppen är ett dynamiskt och växande internationellt företag som levererar banbrytande kommersiella kyllösningar som påverkar vardagen – från att säkerställa färsk mat i stormarknader till att upprätthålla perfekt kylning på ditt favoritkafé. Eptas globala nätverk inkluderar produktionsanläggningar, säljorganisationer och serviceorganisationer – alla samarbetar för att erbjuda hållbara och innovativa lösningar. Epta stöttar sina kunder i deras gröna omställning och erbjuder en helt integrerad tjänst, från utformning av butiken till eftermarknadsstöd. Med över 8 000 anställda främjar Epta en miljö för kontinuerlig utveckling. Epta erbjuder karriärmöjligheter, omfattande utbildning och möjligheten att blomstra i ett företag där varje utmaning är en chans att skapa värde och inspirera alla medarbetare. Styrda av värderingar är Epta engagerade i professionell skicklighet, hållbarhet och innovation i alla aspekter av arbetet. Vi välkomnar alla ansökningar, hos Epta är det ditt unika perspektiv som håller företaget innovativa och "coola". Läs mer om mångfald och inkludering på Epta HÄR. Läs mer om hur vi arbetar HÄR. Förmåner Du bli en del av ett starkt sammansvetsat familjeföretag, där du kommer att uppleva en fantastisk blandning av ny teknik och en modern arbetsplatskultur. Epta går längre än så och erbjuder 30 + 3 ("klämdagar") dagars betald semester per år. Du får mer tid att koppla av, ladda om och göra det mesta av din välförtjänta ledighet! Som Epta anställd har du rätt att nyttja ett friskvårdsbidrag på 3 250 kr per år. När du börjar på Epta får du en värvningsbonus för andra bra kandidater som du rekommenderar att företaget anställer. Det är dags att festa! Ha kul med dina kollegor på personliga teamevenemang. Balansera arbete och privatliv perfekt med flexibla arbetstider. Har du ett husdjur som du vill ta med till kontoret? Fråga ditt team om företagets djurvänliga policy och ta med din lurviga vän till jobbet. I denna tjänst får du en möjlighet att hjälpa till att göra världen till en bättre plats och delta i företagets volontäraktiviteter. Praktisk information: Rollen är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd hos vår kund Epta Sweden. Anställningsform: Heltid Placering: Kista med möjlighet till hybrid Startdatum: Omgående Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected] om du har några frågor. Varmt välkommen med din ansökan!
Samsung is looking for a structured and service-minded Sales & Order Admin to join their fast-paced, dynamic environment within the consumer electronics industry. In this role, you will play a key part in aligning customer sales orders with supply chain planning, ensuring smooth communication and efficient processes across teams and markets. This is a great opportunity to work closely with both customers and internal stakeholders in an international setting. The assignment is full-time and initially for 6 months, with a strong possibility for extension. About the Role As a Sales & Order Admin at Samsung, you will supervise and align customer sales orders according to demand planning and supply guidance from the Supply Chain Management (SCM) team. You will have daily contact with customers as well as internal communication with the sales team and SCM colleagues. Reporting to the Team Lead within a well-established and supportive Order Administration team, you will contribute to the success of order planning and customer satisfaction. Responsibilities Release and align customer orders in NERP according to the demand plan. Ensure Purchase Order and Sales Order alignment with customers Communicate order changes and supply shortages to customers and Key Account Managers. Manage pricing and handle order-related questions. Participate in sales meetings with customers, contributing to order planning. Follow daily work routines and prioritize tasks effectively to meet planning deadlines. Act as the main point of contact for assigned customers, maintaining a high level of service. About You To succeed in this role, you are a structured and communicative person who enjoys collaborating across teams and working closely with customers. You thrive in a fast-paced environment, handle shifting priorities with ease, and are confident in managing administrative tasks accurately and efficiently. Your personality and team fit are just as important as your experience – Samsung values a positive, engaged, and proactive approach. Experience and Skills 1–2 years of experience within Supply Chain Management, logistics, or a similar administrative role. Intermediate Excel skills. Experience working with SAP or similar ERP systems is a plus. Excellent communication skills in English (spoken and written); Swedish and Finnish are considered an advantage. Solid understanding of order handling processes and customer coordination. Strong organizational and prioritization abilities with attention to detail. Ability to work well in a team environment and handle multiple tasks effectively. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.
Your New Role As Sales & Order Administrator, you will be responsible for supervising and aligning customer sales orders in Samsungs system (NERP), ensuring everything runs smoothly based on demand planning and SCM input. You’ll serve as the go-to person for order updates, keeping both customers and key account managers informed about any changes. Your Key Responsibilities: - Release and align sales orders according to demand planning - Secure Purchase Order – Sales Order (PO-SO) alignment with customers - Communicate shortages or changes in order status to customers - Handle pricing-related tasks - Follow daily routines and ensure timely order planning - Communicate clearly with internal and external stakeholders To succeed in this role, you will need: Minimum 1–2 years of experience in Supply Chain or Logistics. Good Excel skills. To be fluent in English. Swedish is a plus. Who You Are We’re looking for someone who thrives in a dynamic setting and values structure, collaboration, and customer satisfaction. You work systematically, follow procedures, and deliver high-quality service. You’re a team player with strong interpersonal skills, valuing people and fostering cooperation. You communicate effectively and can influence others with confidence and clarity. We look forward to receiving your application Scope of employment: 100% Type of contract: Fixed-term employment, temporary Salary: 31,000 – 35,000 SEK/month Start date: 2025-05-12 End date: 2025-11-11, with the possibility of 6 months extension Selected benefits: Collective agreement, wellness allowance, Benifex, 30 days vacation In your application: Please make sure it is clear that you meet the qualifications required by the client. Good to Know We review applications on a rolling basis. Since recruitment processes in the consulting industry often move quickly, the position may be filled before the application deadline — so don’t wait to apply! You do not need to include a cover letter. Instead, please answer the screening questions as part of your application. Company Presentation Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done over 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. As an employee, you will have an integral part in ensuring we stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives. #DoWhatYouCant
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Kinab är ett företag som erbjuder helhetstjänster för rengöring och underhåll av återvinningsmiljöer åt bland annat livsmedelsbutiker, bostadsrättsföreningar och andra fastigheter. Med fokus på kundanpassade lösningar och en norrländsk själ strävar vi efter att skapa rena och trivsamma miljöer över hela landet, vilket bidrar till både verksamhetens framgång och en hållbar miljö. Vi växer och utvecklas, och därför söker vi nu en administratör till vårt kontor i Tumba. Rollen innebär en viktig stödfunktion för både fältpersonal och ekonomiavdelningen. Du får möjlighet att utvecklas, arbeta varierat och vara en del av en verksamhet i tillväxt. Du kommer att ingå i vårt administrativa team, där du samarbetar nära både servicetekniker och ekonomiavdelningen. Rollen kräver en god känsla för struktur och service, då du kommer att ha mycket kontakt med både kunder och kollegor. Som administratör kommer du bland annat: Hantera ordermottagning och orderläggning via mejl och telefon Planera och koordinera serviceuppdrag Arbeta med fakturering och registrera materialanvändning Sköta lagerhantering, inventering och inköp av förbrukningsvaror Ansvara för logistik kring service och bl.a besiktning av fordon Ge kundservice och följa upp avvikelser och reklamationer Önskad profil: Erfarenhet av en administrativ roll eller administrativt arbete inom en servicebransch Erfarenhet av orderhantering och fakturering Tidigare erfarenhet av lagerhantering och inventering av förbrukningsmaterial Erfarenhet av kundservice Goda kunskaper i Excel Vi söker dig som: Är strukturerad och noggrann – du har ordning och reda i ditt arbete och ser till att allt registreras korrekt Är social och serviceinriktad – du har mycket kontakt med både kunder och kollegor och kan hantera olika situationer på ett professionellt sätt Är lösningsorienterad – du kan reda ut avvikelser och reklamationer samt se till att arbetet flyter på smidigt Meriterande om du: Har erfarenhet som mekaniker Har C-körkort Övrigt Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: 07.00–15.00 eller 07.00–16.00 (flex) Placering: Tumba, Stockholm Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer