Åhléns löfte är att erbjuda våra kunder den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Även om vi funnits i 125 år, händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns! I takt med att vi navigerar genom en spännande förändringsfas, söker vi en HR-administratör som tillsammans med teamet är avgörande för att stödja vår transformation för en mer proaktiv organisation. Välkommen med din ansökan! Vi erbjuder dig Vi på Åhléns söker nu en affärsinriktad HR-administratör med lönekompetens med ansvaret för att operativt och administrativt stötta Åhléns chefer i frågor som berör anställningar, arbetsrätt och arbetsmiljö. I denna roll får du kombinera din erfarenhet av lön med dina HR-kunskaper. Du blir kontaktperson för vår outsourcade löneleverantör och ser till att löneprocessen löper smidigt. Dessutom stöttar du våra HR Business Partners i personalärenden och administrativa uppgifter. Som HR-administratör blir du en del av People & Culture som är ett glatt och prestigelöst HR-team om ca 10 personer där vi samarbetar inom och utom funktionen. Vi söker dig Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. För att trivas i rollen som HR-administratör ser vi att du är lösningsorienterad samt noggrann och strukturerad i ditt arbete. Då du kommer arbeta med breda kontaktytor har du en god kommunikativ förmåga och kan skapa goda relationer. Till oss tar du med dig: - Erfarenhet av HR-administration - Erfarenhet av arbete med lön - Erfarenhet av HR-relaterat arbete från retailbranschen med kollektivavtal är meriterande. - Goda muntliga och skriftliga kunskaper i både svenska och engelska. Om rekryteringen Tjänsten är ett vikariat på 50% med start så snart som möjligt fram till och med maj 2025. Möjlighet till förlängning finns. Du är placerad på Åhléns huvudkontor på Dalagatan 100 i Stockholm. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som HR-administratör hos oss på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
Är du tillgänglig omgående och har en gedigen kunskap om fondadministration och ledarskap? För ett konsultuppdrag till bolag inom Private Equity ska vi på Delta Consulting nu tillsätta en Head of Operations och söker en engagerad och noggrann konsult som vill ta sig an en nyckelroll. Var? StockholmNär? OmgåendeAnställningsform? Konsultuppdrag I denna roll kommer du bl.a.: Hantera kundrelationer Säkerställa korrekt fondadministration Leda ett team Bidra till utvecklingen av anpassade rapporter och interna processer Har vi ringat in din profil? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Om Delta ConsultingVi på Delta Consultinghjälper våra kundermed rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de ärnyexaminerade, en specialist eller enerfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov.Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbarinom följande områden:- Ekonomi & Lön- Bank, Finans & Försäkring- Administration & KundsupportVår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Är du gymnasieekonom eller har en eftergymnasialutbildning med inslag av ekonomi? Har du en god analytisk förmåga och ett ekonomiskt intresse? Trivs du i en roll med stort eget ansvar där du får en möjlighet att fortsätta utveckla rollen och gruppen på olika sätt? Välkommen med din ansökan till rollen som kredithandläggare på Telia Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget som konsult. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G.Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid! Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ArbetsuppgifterSom kredithandläggare arbetar du med att granska och bedöma kreditansökningar för Telias företagskunder. Arbetet innebär att analysera kreditvärdighet, betalningshistorik och andra relevanta faktorer för att kunna fatta välgrundade och korrekta kreditbeslut. I vissa fall krävs även en mer manuell och djupgående utvärdering som du då genomför. En viktig del av rollen är att övervaka kundkonton för att tidigt identifiera potentiella kreditrisker och vidta åtgärder vid behov. I rollen hanterar du ärenden som kommer in via mejl, chatt, telefon samt genom interna verktyg och ärendehanteringssystem. Du har löpande kontakt med både externa aktörer, såsom återförsäljare och interna avdelningar som ofta behöver snabba och precisa svar för att säkerställa en smidig och effektiv hantering. Därför är det viktigt att du har en förmåga att agera professionellt och serviceminded. Dina närmaste kollegor kommer att vara andra kredithandläggare med liknande arbetsuppgifter, och tillsammans ansvarar ni som grupp för leveransen. Ni kommer att ingå i ett större team i Solna, bestående av kollegor med blandade kompetenser.Telia och gruppen befinner sig i en utvecklande bransch vilket innebär att den här rollen med tidenkommer attutvecklas för vad verksamheten behöver. De ser därför att endel av arbetsuppgifterna även är att säkerställa korrekta rutindokumentation och aktivt komma med förbättringsförslag för hur gruppen kan bli bättre på det de gör! •Granska och bedöma kreditansökningar •Övervaka kundkonton och identifiera kreditrisker •Hantera ärenden via telefon, chatt, mejl och interna kanaler Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad ekonomisk gymnasial utbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi • Arbetslivserfarenhet från en administrativ roll med analytiska inslag som gett dig en grundläggande företagsekonomisk förståelse • Du har mycket god dator och systemvana • Mycket goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift För att vara framgångsrik i rollen är du effektiv och nogrann och ser alltid till att du utför dina arbetsuppgifter på ett högkvalitativt sätt. Vidarehar du en stark förmåga att ge högkvalitativ service och stötta dina kollegor på ett sätt som präglas av både effektivitet och noggrannhet. Du har ett naturligt analytiskt tänk och ett datadrivet arbetssätt, vilket gör att du snabbt kan sätta dig in i olika utmaningar och hitta lösningar. Som person är du ambitiös och motiverad att utvecklas både i din roll och tillsammans med ditt team. Din kommunikativa förmåga och din initiativkraft gör att du trivs i en miljö där självständighet och proaktivitet uppmuntras. Övrig information Start: OmgåendePlats:Solna, StockholmLön: Enligt överenskommelse En bakgrundskontroll kommer att genomföras av Bravura och Telia. Eftersom detta är en roll där du har tillgång till känslig information krävs det även att du som kandidat har en ordnad privatekonomi utan några betalningsanmärkningar. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-23.
ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu enProjektledare som skadriva utvecklingsuppdrag på ett strukturerat och självständigt sätt. Inledningsvis handlar det om att leda och samordna arbetet med lansering och implementering av deras nya kundapp inom serviceresor. I det arbetet är det viktigt att kunna samverka inom internt men också med kunder och andra intressenter. Det är ett förändringsarbete som behöver planeras och genomföras så att vår kund når de effekter de vill uppnå -det vill säga förflytta kunder som bokar serviceresor via telefon idag till att istället göra sina bokningar via kundappen i så stor utsträckning som möjligt. Det andra uppdraget handlar om att leda och samordna arbetet med lansering och implementering av den nya sjukreseportal inom serviceresor. I det arbetet är det viktigt att kunna samverka internt samt inom berörda verksamheter i vården som ska använda portalen och andra intressenter. Här är också ett förändringsarbete som behöver planeras och genomföras så att vår kundnår de effekter vi vill uppnå - det vill säga förflytta vårdpersonal som bokar resor via telefon idag till att istället göra bokningar av sjukresor via sjukreseportalen. Som Projektledare kommer du ha ansvar för att säkerställa att uppdragen planeras och genomförs inom givna ramar och att man når de effekter somska uppnås. Det kommer finnas deltagare i uppdragen med roller så som systemförvaltare, verksamhetsexperter, teamledare med mera. Kvalifikationer Du har en högskoleutbildning som är relevant för tjänsten. Du har dokumenterad erfarenhet av projektledning och förändringsledning. Du har dokumenterad erfarenhet av verksamhetsutveckling. Du har erfarenhet av digitaliseringsfrågor. Du har erfarenhet av arbete i projekt med flera olika aktörer. Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Projektledare behöver du vara driven, strukturerad och trygg i din yrkesroll. Du behöver även besitta en mycket god kommunikations- och samarbetsförmåga. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-02-17 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-02-17 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Om oss Debe Flow Group består av en grupp företag och som är ledande inom sina respektive områden. Bolagen är idag verksamma inom vatten, geoenergi, entreprenad och inom annan hållbar uppvärmning. Sedan år 1956 har vi etablerat oss som ett marknadsledande bolag på den Nordiska marknaden och i andra delar av Europa och världen. Trots att vi har vuxit under de senaste åren är kundnärheten, flexibiliteten och lyhördheten otroligt viktigt för oss. Vårt huvudkontor är i Stockholm och vi har även verksamhet i Växjö, Borås och Marbäck. Totalt är vi omkring 200 anställda i koncernen varav omkring 140 personer arbetar i Sverige. Inom Debe Flow Group arbetar vi efter fyra värdeord: Dedikation, Expertise, Bravery och Efficiency. Nu söker vi en duktig KMA-specialist som vill vara med och utveckla vårt arbete inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö vidare. Debe Flow Group ägs av Pomona-gruppen AB, ett familjeägt utvecklings- och investmentbolag som funnits sedan 1986. Du kan läsa mer om Pomona-gruppen här. Om rollen I tjänsten som KMA-specialist är det din uppgift att bistå chefer, medarbetare, kunder, skyddsombud, fackliga organisationer och centrala funktioner med din expertis inom kvalitet, miljö, och arbetsmiljöfrågor. Dugaranterar säkerheten på arbetsplatsen, ser till att miljöpåverkan minimeras och säkerställer att slutresultatet håller högsta kvalitet.Det är ditt ansvar att interna krav, mål samt kundkrav uppfylls. Du kommer att införa och utveckla ledningssystem enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001 och styra och utveckla våra processer. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Driva och utveckla nulägesanalyser, riskanalyser, utbildningar och workshops Implementera korrigerande och förebyggande åtgärder samt driva förbättringar för att nå långsiktiga mål Utföra leverantörsrevisioner Skriva tekniska rapporter och rutiner för tillverkningsprocesser Göra lagidentifiering för miljö och arbetsmiljö samt utföra lagrevisioner för miljö- samt arbetsmiljölagstiftning Säkerställa och utveckla processer för det systematiska arbetsmiljöarbetet Du kommer att utgå från vårt huvudkontor i Västberga. Resor är vanligt förekommande i tjänsten.Vi är i början på vår resa inom området och i denna tjänst har du en nyckelroll vad gäller att fortsätta bygga på de grunder som satts. Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du har: Eftergymnasial examen inom exempelvis miljövetenskap Erfarenhet av arbete med ledningssystem inomkvalitets, miljö, och arbetsmiljö God kännedom kring Lean samt kunskaper i något kvalitetsverktyg Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Vi ser att du som söker tjänsten har en mycket god analytisk förmåga och du är duktig på att kommunicera och involvera människor i ditt arbete. Du driver ditt eget arbete framåt självständigt och har därför en mycket god förmåga att ta egna initiativ. Vidare är du noggrann och strukturerad, utan att fastna i detaljer. Vårt erbjudande Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där du får möjlighet att göra verklig skillnad. Du kommer att ingå i ett kompetent och engagerat team som brinner för att erbjuda klimatsmarta och resurseffektiva lösningar till våra kunder. Hos oss värdesätts en arbetsplats där samarbete, innovation och resultat står i centrum. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Västberga, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar ett löpande urval i rekryteringsprocessen och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Vi söker nu efter dig som sätter kunden i fokus och som kan prata och skriva norska! Om rollen I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att vara deras förste kontakt ut mot kund och samarbetspartners. Det är därför viktigt för oss att du är en person som värnar om varumärket, alltid sätter kunden i fokus och vill hitta en lösning för att få en nöjd kund. Denna roll är central i bolaget och du har en varierande roll där ingen dag är den andra lik. Du kommer bygga långsiktiga relationer genom att ha många kontaktytor, med bland annat säljare, återförsäljare, kunder och kollegor. Arbetsuppgifter i huvudsak; Orderhantering (telefon/mail) Säljsupport (Stöd för fältsäljare via telefon/mail) Aktivt ringa till kunder vid bl.a. kampanjer Produktadministration (prislistor/produktinformation) Hjälpa kunder med allmänna frågor kring produkter och tjänster Ta emot och hantera serviceärenden Vem är du? För denna roll är det viktigt att du gillar utmaningar och att lösa problem, har en förmåga att ta egna beslut samt ser hög servicegrad som en självklarhet. Du behöver vara en driven person, ha ettstrukturerat arbetssätt samt att Du trivs med att arbeta självständigt och under eget ansvar. Du drivs av att arbeta med människor och att hjälpa till med det som behövs. Du talar och förstår det norska språket.Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll, exempelvis som innesäljare, inom kundtjänst och/eller administrativt kombinerat med service. Att du har vana av att haarbetat i affärssystem såsomMS Dynamics AX/SAP eller liknande. Du har en vana att arbeta med Office-paketet, främst Outlook ochExcel, samt CRM-system. Du kan formulera dig på svenska i både tal och skrift. Det är såklart viktigt att du passar in i teamet så vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper. Ansökan Din placering kommer att vara på vår kunds kontori Bredden, Upplands-Väsby. I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare rapporterar du till teamleader och marknadschef. Dina arbetstider är 0730-1630 med möjlighet till viss flex. Vi ser att du är på plats snarast möjligt. Låterdet spännande att få vara med och bygga vidare på en avdelning, och i ettföretag som strävar framåt.Känner duatt rollbeskrivningen ovan känns som att den är skriven för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan nedaneller maila Mona Wågberg för att få svar på eventuella frågor [email protected]. Ansökningar via email hanteras ej. Ansökningar och intervjuer hanteras löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 2025-02-21 Varmt välkommen med din ansökan här nedan!
Är du redo för nästa steg inom kundservice? Vi söker nu engagerade medarbetare för ett spännande uppdrag hos vår kund i Linköping med start inom kort. Om du trivs med att skapa positiva kundupplevelser och vill utvecklas i en roll där din insats gör skillnad, kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om uppdraget I denna roll kommer du att hantera kundfrågor, hitta lösningar och säkerställa att varje kund får bästa möjliga service via telefon och mejl. Vi söker dig som är kommunikativ, serviceinriktad och som har ett öga för detaljer.Vi berättar mer vid nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi söker dig som: • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. • Har en fullständig gymnasieutbildning. • Har erfarenhet av eller ett stort intresse för kundservice. Kunskaper i andra nordiska språk är ett plus! Vad vi erbjuder dig: • En gedigen introduktion och utbildning via Workz Academy, där du blir certifierad inom kundservice. • Kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en operativ chef som stöttar dig i din roll. • En trygg och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att växa både personligt och professionellt. Så här går processen till: Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi tester direkt efter att du har skickat in din ansökan. Testet skickas till din mejl och behöver slutföras för att du ska bli aktuell för rollen. Testet består av två delar och är grunden i processen och för profilen, vi struntar i vad du gjort tidigare vi mäter din potential för rollen inom kundservice! Testet tar max 12 minuter att genomföra. Är du intresserad av att bli en del av vårt team och ta del av denna spännande möjlighet i Linköping? Skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor, tveka inte att kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundservicemedarbetare till SEB Kort! Brinner du för service och trivs med att arbeta i en fartfylld miljö? Älskar du att uppnå resultat och drivs av att lösa problem? Kul! Då kan det vara dig som vi söker till SEBs huvudkontor i Arenastaden, Solna. OM SEB Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/ OM TJÄNSTEN SEB Kort är verksamma i alla nordiska länder och arbetar med varumärken som SEB, Eurocard och Strawberry samt flera co-brand partners. Deras kortkunder finns inom både privat- och företagssegmenten. Genom kanaler som telefon, mail och Facebook hanterar de över en miljon kundinteraktioner årligen. SEB Korts främsta mål är att leverera service i världsklass vid varje kundmöte. Som kundtjänstmedarbetare blir du en del av ett engagerat team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster. Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara kundsupport via mail och telefon, där du besvarar frågor om exempelvis fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter och räntor, samt guidar kunder i SEB digitala kanaler för att alltid leverera bästa service. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen krävs starkt servicefokus och driv att nå resultat. Du är engagerad i att ge service på hög nivå och bemöter kunder professionellt. Vi söker en lagspelare som trivs med samarbete och tar ansvar för både det dagliga arbetet och din egen utveckling. Du behöver vara bekväm med att kommunicera på både svenska och engelska, i tal och skrift. Det är även viktigt att du har intresse för det digitala och tekniska, då arbetet innebär att hantera flera IT-system och guida kunder genom appar och hemsidor. Kunskaper i ytterligare nordiska språk är meriterande men inget krav. Vidare ser vi gärna att du har: En gymnasial utbildning Några års arbetslivserfarenhet Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SEB KortStart: 19/32025 Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stjärntorget 4, Solna Arbetstider: Kontorstider Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKANVi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.
Precisely is a SaaS company operating in the legal technology space, offering a simple solution to a complex issue – contracts. By creating a single solution for all contract-related matters, we strive towards a future with less administration and more time for business. Our Customer Success team plays a pivotal role in ensuring our users maximize the value of our platform. From seamless onboarding to fostering long-term partnerships, we’re dedicated to helping our customers achieve success. To continue strengthening our small but impactful team, we’re looking for a new Customer Success Manager to help deliver exceptional value to our customers.We’re looking for a Customer Success Manager to join our team—someone passionate about collaborating with customers, guiding them strategically toward their goals, and fostering strong, meaningful partnerships. Important Application Deadline: 2025-02-28 Interview Start: We will have ongoing interviews. Salary Range:This role offers a salary range of 38.000 - 42.000 SEK Assessment: After you apply, you will receive a link to complete an assessment test with Lemonaid. Check out our career page for more on our hiring process and FAQs. What we are looking for in our next Customer Success ManagerFirst and foremost, we are looking for someone who truly enjoys being the go-to person for customers. You’ll be joining a small team, which means big autonomy and plenty of opportunities to shape how we do Customer Success. You’ll have direct impact on customer retention and revenue growth as well as the freedom to drive creative initiatives that help improve our customers’ experiences. What you will do Meet with customers regularly—both new and existing—to align on goals, identify opportunities for upselling, and prevent churn. Onboard new customers from start to finish, setting up best practices and sharing technical know-how for maximum platform adoption. Provide frontline support when necessary, jumping on chats and calls to resolve pressing issues or assist with product-related questions. Collaborate with Sales on deals that need the extra voice of a Customer Success Manager to highlight product value and seal the deal. Work closely with Product to share feedback and user insights that can help shape our roadmap and product improvements. Organize internal meetings to align on customer health, weekly goals, and strategic initiatives within the CS team (including churn savings and upsell opportunities). What we’d like you to have Experience in a customer-focused or customer success role. Fluency in English (additional languages like Swedish, French, German, Spanish, or Finnish are a bonus!). Strong relationship-building skills—whether it’s supporting a customer in crisis or planning a strategic initiative for a key account. Curiosity & Learnability: We’re a dynamic scale-up, so being open to learning new tools, processes, and best practices is essential. Organizational & Planning chops to manage multiple customer timelines, escalations, and internal syncs without dropping the ball. Nice-to-have (but not required) Legal understanding, especially within contract management workflows. Past ownership of a customer segment, product implementation, or relevant project that showcases your initiative. B2B SaaS exposure - especially if you have prior experience in legal tech or contract management. What we offer Full-time role based in Gothenburg (preferred). We offer a remote friendly culture, so you can combine working from home with working from our Gothenburg office. 30 days vacation to rest and recharge. A small, close-knit team environment where your voice matters, and new ideas are encouraged. The chance to grow into more strategic or technical responsibilities—like system ownership, specialized onboarding, or CS operations. The satisfaction of making a real difference in how customers interact with and benefit from our product. We put people first at Precisely Here, you’ll have an opportunity to be yourself in an inclusive and open-minded environment where people genuinely care about each other. You’ll receive a high amount of autonomy, opportunities to develop, and every chance to leave your mark. We embody our values in everything we do: Strive for Development: We love curiosity, personal growth, and continuous learning. Strength in Diversity: We welcome people from all backgrounds and value everyone’s unique perspective. Trust in Data: We take a long-term view and let evidence guide our decisions. Be Curious: We constantly challenge the status quo and aren’t afraid to step out of our comfort zone. Allow for Creativity: We believe creativity fuels progress and innovation. How We Hire We care about crafting an inclusive and fair hiring process with minimal bias. We’re a bit nerdy about it, actually. We want you to feel at ease every step of the way, so we outline our process on our careers page for complete transparency. Precisely is an equal opportunity employer. All employment decisions are made without regard to race, colour, national origin, ancestry, sex, gender, gender identity or expression, sexual orientation, age, genetic information, religion, disability, medical condition, pregnancy, marital or family status, or any other characteristic protected by law. Precisely also provides workplace accommodations for qualified individuals with disabilities.
Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. Du ärlösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter Körkort B och tillgång till egen bil Gymnasieexamen Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer