Enhetschef till Vaxholms äldreboende!
Forenede Care AB
Chefer inom äldreomsorg

Vill du göra skillnad som enhetschef? Då kan det här vara rätt roll för dig! Vi söker nu efter en enhetschef till vårt hemtrevliga Vaxholms äldreboende. Forenede Care Vaxholms äldreboende består av tre fastigheter med sammanlagt 83 lägenheter fördelat på sju enheter. Fem enheter är avsedda för personer med kognitiv funktionsnedsättning. Verksamheten är belägen med närhet till grönområden och goda kommunikationer. Det tar cirka 40 minuter att åka med buss från centrala Stockholm, och cirka en timme med Vaxholms båt. Arbetsuppgifter Som enhetschef arbetar du tillsammans med verksamhetschefen med den dagliga driften och för att ge medarbetarna de bästa förutsättningarna för att ge god omsorg med kvalitet. I din roll som enhetschef har du ett strategiskt tänk i ett skiftande arbetstempo. Vidare har du i din roll kontakt med nyckelintressenter som kunder och anhöriga. Du arbetar självständigt och rapporterar till verksamhetschefen. Som enhetschef har du personalansvar för teamet där du handleder och motiverar till utveckling. Vem är du Vi söker dig som är trygg i din ledarroll och som person självständig, har ett flexibelt arbetssätt samt förmåga att arbeta resultatinriktat och verksamhetsutvecklande. Har ett genuint intresse av att arbeta med äldre och har vårdtagarnas bästa i fokus. Vi ser att du är ansvarstagande, prestigelös, har en god samarbetsförmåga och är pedagogisk i din handledning. I ditt arbete utgår du från ett professionellt förhållningssätt och ditt arbetssätt präglas av flexibilitet, engagemang och lyhördhet. Du har ansvar för att främja ett helhetsperspektiv, bland annat genom att följa beslut, mål, värdegrund, policys, riktlinjer, avtal och andra övergripande dokument och beslut för Forenede Care. Du som enhetschef ska ha följande kvalifikationer och erfarenheter Högskole- och/eller universitetsutbildning, ex socionom, beteendevetare eller motsvarande. Har minst två års erfarenhet av att framgångsrikt leda medarbetare och team. God kunskap och erfarenhet av arbete och rapportering i olika stödsystem, ex journal-, planerings- och lönesystem. Har både kunskap om och erfarenhet av att arbeta med socialtjänstlagen. Går du vidare i processen kommer vi efterfråga intyg på ovanstående utbildningar. Meriterande Det är meriterande att du har utbildning inom ledarskap eller erfarenhet av att leda samt erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. I den mån det begärs ska du även uppvisa giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Arbetstid/Varaktighet Heltid. Tillsvidareanställning. Enligt kollektivavtal tillämpas 6 månaders provanställning. Lön Vi tillämpar individuell och marknadsanpassad lönesättning. Tillträde Enligt ök. Sista ansökningsdag 2025-03-24 Kontaktperson Lidiya Hellström, Verksamhetschef epost: [email protected] Intervjuerna sker löpande så vi tar tacksamt emot din ansökan redan idag! Du är efterlängtad - välkommen till oss!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Redovisningschef till Mestergruppen
Capega AB
Ekonomi- och finanschefer

Mestergruppen Sverige är en sammanslutning av fria företagare i samverkan som innefattar kedjorna XL-BYGG, BOLIST, Happy Homes, Colorama samt Mal Proff Sverige. Om Mestergruppen Sammantaget är Mestergruppen marknadsledande inom byggmaterialhandeln i Sverige med ca 285 butiker över hela landet och tillsammans med ca 185 butiker inom färgfackhandeln har de ett av Sveriges största butiksnät. Mestergruppen Sverige är ett servicekontor med ca 90 medarbetare som har sitt kontor i Solna Strand (Solna Gate) med nära till kommunikationer. Företaget har även ett kontor i Helsingborg med fokus på varuförsörjning. Vi är en del av Mestergruppen koncernen som har sitt huvudsäte i Oslo. Som stödfunktion har Mestergruppen ett viktigt uppdrag att tillhandahålla relevanta produkter och tjänster till sina medlemmar/delägare i deras kedjor, för att de i sin tur ska vara lönsamma och framgångsrika. Mestergruppen är en värderingsstyrd organisation som har en värdegrund som värnar pålitlighet, effektivitet, uppfinningsrikedom samt lagspel. Läs mer om hur det är att arbeta på Mestergruppen: https://mestergruppen.se/om-mestergruppen/karriaer/ Arbetsbeskrivning Är du en erfaren och engagerad redovisningschef som söker en ny utmaning? Hos oss på Mestergruppen får du möjlighet att spela en central roll i vårt ekonomiteam och bidra till företagets framgång och tillväxt. Som redovisningschef på Mestergruppen kommer du att leda och utveckla vårt redovisningsteam på sju personer. Du kommer att vara övergripande ansvarig för redovisningen och säkerställa att finansiella processer och rapportering följer högsta standard. Du rapporterar till CFO. En viktig del av ditt arbete kommer vara att fördela arbetsuppgifter inom teamet på ett effektivt sätt, samtidigt som du ser till att alla trivs och mår bra. Med ett kompetent och engagerat team är det viktigt att skapa en arbetsmiljö där alla känner sig stöttade och kan fortsätta utvecklas och ge sitt bästa. Dina ansvarsområden I rollen som redovisningschef kommer du att leda och utveckla redovisningsteamet samtidigt som du säkerställer ett effektivt samarbete inom ekonomifunktionen. Du ansvarar för att redovisningen och rapporteringen till både ledning och externa intressenter är korrekt och effektiv, och att alla processer följer gällande lagar, regler och företagets policy. Du kommer även att delta aktivt i budgetering, prognostisering och ekonomisk planering samt ge stöd vid interna och externa revisioner. En viktig del av arbetet är även att bidra till utvecklingen av interna rutiner och processer för att säkerställa kontinuerlig förbättring. Vi söker dig som Har en relevant högskoleutbildning inom ekonomi och flera års erfarenhet av redovisning, gärna i en ledande roll. Är noggrann, strukturerad och har god analytisk förmåga. Har erfarenhet av att leda och coacha team och arbetar bra med att skapa engagemang och samarbeta över avdelningar. Har ett starkt intresse för att utveckla och förbättra ekonomiska processer. Talar och skriver svenska flytande, och har goda kunskaper i engelska. Vi erbjuder Hos Mestergruppen får du en spännande och utvecklande roll i ett framgångsrikt och växande företag med en arbetsmiljö präglad av högt tempo och engagerade kollegor. Som en viktig del av vår ekonomifunktion får du chans att bidra till såväl den dagliga driften som företagets långsiktiga strategi. Ansökan och Kontakt I denna rekrytering samarbetar Mestergruppen med Capega och rekryteringskonsult Åsa Ollert och Magnus Holmqvist. Sista ansökningsdag är 14 mars, men ansök gärna redan nu vid intresse, då kandidater presenteras löpande till Mestergruppen. Vid frågor, tveka inte att kontakta Åsa Ollert på 070-752 48 16. Varmt välkommen med din ansökan! Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt. För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn eller håll utkik på www.capega.se

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Platschef Rasta Götene
Rasta Sverige AB
Restaurang- och kökschefer

Rasta Götene är en anläggning med restaurang, hotell och bensinstation som ingår i Rasta Sverige AB som driver 30st vägrestauranger i Sverige. Rasta ska vara det givna stoppet längs vägarna. Rasta Götene serverar till största delen husmanskost, a la carte och fika. Vi söker nu en drivande platschef som älskar service, har goda ledaregenskaper och som är van att jobba i högt tempo med många olika arbetsuppgifter. Som platschef driver du verksamheten på Rasta Götene till stor del i den dagliga driften, du ska säkerställa att restaurangen uppfyller och överträffar gästens förväntningar. Du leder verksamheten på ett effektivt och glädjefullt sätt såväl kvalitativt som ekonomiskt. Arbetsuppgifterna innefattar ekonomiskt ansvar, budget, kontakt med myndigheter, marknadsföring samt personalansvar. Du ska leda och fördela arbetet med ett tydligt fokus på gästen. Du motiverar och inspirerar din personal och naturligtvis så tror du på och vill arbeta för ett företag i utveckling. Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan och få möjligheten att vara med och driva denna anläggningen framåt tillsammans med alla härliga kollegor på Rasta Götene.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Gruppchef Eskilstuna
Arena Personal Sverige AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vill du leda vårt professionella och engagerade team av konsultchefer i Eskilstuna? Arena Personals framgångsrika team i Eskilstuna söker nu en ny gruppchef med inriktning leveranssäkerhet och internt personalansvar. Hos oss erbjuds en omväxlande vardag där relationer till såväl kunder, konsulter och kandidater ligger till grund för en stor del av arbetet. Du kommer i samråd med vår befintliga gruppchef att arbeta mot såväl nya som befintliga kunder. Då vårt kontor tagit stora steg framåt ser vi ett behov av att dela upp tjänsten ''Gruppchef'' i två lika viktiga delar. Denna tjänst kommer främst att fokusera på att leda leveransavdelningen, samt att säkerställa hög leveranssäkerhet och kundnöjdhet. Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med ett högt tempo, vi firar våra framgångar tillsammans och stöttar varandra vid utmaningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Internt och externt personalansvar med betydande coaching Daglig kundkontakt Hantera rekryteringsprocesser från start till mål Matchning mellan konsult och kunduppdrag Ansvar för merförsäljning på befintliga kunder Kort- och långsiktig bemanning/schemaläggning Ansvar för att gruppens fastställda mål efterlevs och följs upp Ansvara för upprättande av resultatbudget för kontoret i samråd med driftchef Introduktion av nyanställda Genomförande av kontinuerliga gruppmöten för uppföljning, information och aktiviteter Vi är en arbetsplats som värnar om teamwork och har högt i tak där vi tillsammans jobbar för att expandera och utveckla våra affärer. Vi söker därför dig med stort engagemang och driv som naturligt smittar av sig på både kollegor och konsulter. Detta för att vi på ett professionellt och smidigt sätt ska kunna leverera en service i toppklass till våra kunder. Du bör vara trygg i din roll som ledare och kunna fatta snabba och smarta beslut. För att passa i denna roll ser vi att du: Har tidigare erfarenhet inom branschen, gärna som gruppchef/platschef Är en driven och engagerad lagspelare så väl som teamleader Besitter relevant erfarenhet av personalansvar och kundkontakt Lösningsorienterad med förmågan att kunna fånga snabba bollar Är kommunikativ mot båda kunder och kollegor Har vana av att besitta resultatansvar Innehar B-körkort Har god systemvana, meriterande om du tidigare arbetat i Intelliplan eller liknande CRM-system Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande om du innehar eftergymnasial utbildning inom Personal/Ledarskap Omfattning / Placering Denna roll som gruppchef är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst och har förlagd arbetstid mellan 08:00-17:00. Du kommer att utgå från vår härliga kontor i Eskilstuna på Rademachergatan 1. Som anställd hos oss erbjuder vi bland annat: Friskvårdsbidrag Marknadsmässig lön 28 semesterdagar Friskvårdstimmar 2h/veckan Kollektivavtal Tjänstepension Kontinuerliga AW:s och workshops Fantastiska kollegor Om Arena Personal Hos Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Med det sagt är dina tankar och idéer varmt välkommet för att bidra till vår gemensamma företagsutveckling. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemannings marknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Hos oss får du möjlighet att växa, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.

24 februari 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Ekonomiansvarig för kunds räkning
Ps Partner AB
Ekonomi- och finanschefer

Vi söker en ekonomiansvarig för kunds räkning. Arbetet innebär att ansvara för ekonomifunktion med omsättning på ca 500 mkr. Bolaget arbetar med projekt, så projektredovisning är viktigt att ha med förutom erfarenhet av att driva en ekonomifunktion. Löneläge ca 65 000 -70 000. Meriterande är erfarenhet av ägarledda bolag i förändring. Sista ansökan är 26 feb. För frågor kontakta Anna Petersson 0761717645, [email protected]

23 februari 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Team Leader till vår kundservice
Visma Financial Solutions AB
Övriga administrations- och servicechefer

Vill du leda och utveckla ett engagerat team i en dynamisk miljö? Brinner du för kundservice och har en naturlig förmåga att coacha och motivera andra? Vi söker nu en operativ Gruppchef/ Team Leader. Ditt uppdrag: Som Team Leader hos oss har du en central roll i vår kundserviceavdelning. Ditt främsta ansvar är att leda, stötta och utveckla ditt team, inte bara för att säkerställa en hög kundnöjdhet, utan också för att skapa en arbetsmiljö där medarbetarna trivs, mår bra och har de bästa förutsättningarna att lyckas i sina roller. Med ett närvarande och operativt ledarskap coachar du teamet i det dagliga arbetet, följer upp prestationer och identifierar förbättringsområden. Du arbetar också administrativt med exempelvis schemaläggning, uppföljning av frånvaro och ledighetsansökningar, alltid med syftet att underlätta för teamet och skapa en hållbar arbetsvardag. Du bidrar med förändringsdriv och förståelse för vår utvecklingsresa mot en mer effektiv och teknikdriven verksamhet. En viktig del av allas arbete är att kontinuerligt identifiera behov av förbättrade rutiner och arbetssätt. Du fångar upp förslag och säkerställer att vi tar hand om dem på rätt sätt. Du följer upp och kommunicerar kring olika initiativ, alltid med syftet att skapa tydlighet och motivera ditt team. För att lyckas i din roll har du ett nära samarbete med flera nyckelroller för att säkerställa en effektiv och välfungerande verksamhet: Workforce Management Specialist – för att optimera bemanning och schemaläggning. Support Specialist – för stöd vid komplexa kundärenden och tekniska frågor Quality Evaluator & Trainer – för att säkerställa att medarbetarna får rätt stöd och utveckling genom feedback, medlyssning och utbildningsinsatser. Operations Manager – din närmaste chef som har huvudansvaret för avdelningen och driver strategiska initiativ, projekt samt stöttar dig i ditt personalansvar. Din vardag hos oss Dagligt operativt ledarskap med fokus på coachning, uppföljning och stöd till teamet. Hålla individuella uppföljningssamtal och säkerställa medarbetarnas utveckling och välmående. Delta vid behov i den dagliga verksamheten och arbeta för att optimera arbetssätt och rutiner. Skapa en stark teamkänsla där samarbete och utveckling står i centrum. Samarbeta med olika avdelningar för att garantera en optimal kundupplevelse. Ta initiativ till förbättringsarbete och identifiera effektivitetsvinster. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av en ledande roll, gärna inom kundservice eller liknande verksamhet. Har en god förmåga att motivera, coacha och inspirera andra. Är tålmodig, prestationsorienterad och modig i ditt ledarskap. Har ett naturligt driv för förbättringsarbete och en nyfikenhet på ny teknik. Är en lagspelare som alltid ser till helheten och arbetar för bolagets bästa. Har god förmåga att fatta snabba beslut, strukturera och prioritera. Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet som agent på kundservice/kontaktcenter. Relevant utbildning inom ex. ledarskap, service, administration Erfarenhet av G-suite och andra digitala verktyg. Varför välja Amili? På Amili väntar ett jobb med kompetenta kollegor och engagerade ledare som verkligen bryr sig. Från fina förmåner till hisnande utsikt i våra fräscha lokaler i Oceanhamnen i Helsingborg, har vi skapat en arbetsplats med värme och omtanke. Amili är dessutom en del av techkoncernen Visma. Tillsammans är vi 16.400 kollegor världen över som stärker lönsamheten och förbättrar arbetslivet för miljontals människor. Välkommen till en plats där du kan växa, påverka och verkligen trivas. För en inblick i vår vardag, följ oss på instagram: @amilisweden Vill du bli vår nya kollega? Skicka in din ansökan redan idag! Vi gör löpande urval och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag (2025-03-16). Givet vår bransch görs kreditupplysning som en del av rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Operations Manager Agge Bendtzen, [email protected] Lön: enligt överenskommelse Tillträde: snarast Tillsvidareanställning med inledande provanställning. On-site på vårt kontor i Oceanhamnen

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Verksamhetsansvarig Sportuthyrningen
Stiftelsen Idre Fjäll
Chefer inom handel

Idre Fjäll är en av Nordens populäraste fjällanläggningar. Anläggningen har 9000 bäddar fördelat på stugor, lägenheter, hotell och camping direkt vid skidbackarna. På Idre Fjäll finns vintertid 40 nedfarter och 24 liftar och sommartid fantastisk mountainbikecykling, forsränning och många andra kittlande aktiviteter. Vi har också aktivitetscenter med gym, bowlingbanor och bad samt butiker och restauranger. Vi ägs i stiftelseform och vår affärsidé innebär att vi erbjuder genuina upplevelser i äkta fjällmiljö. Verksamhetsansvarig Sportuthyrningen Nu söker vi dig som vill vara med och fortsätta utveckla Idre Fjäll till Sveriges bästa fjällupplevelse, tillsammans med fantastiska kollegor i en organisation som står för hög kvalité, engagemang och go stämning. Rollen Som Verksamhetsansvarig för Idre Fjälls Sportuthyrning har du det övergripande ansvaret för verksamhetens utveckling och operativa drift. Verksamheten omfattar idag totalt fyra enheter av uthyrning och två verkstäder. Vintertid är det skidutrustning i fokus och sommartid cyklar som vi kompletterar med utrustning som sup-brädor, båtar och kanoter. I den här rollen arbetar du för att hålla en hög nivå inom vårt produktutbud och optimera våra gästflöden. Du förväntas även lyfta blicken och utveckla verksamheten i takt med nya trender och att Idre Fjäll växer. Tillsammans med verksamhetens Driftansvariga arbetar du för att skapa rätt förutsättningar för kollegorna i den operativa driften vilket du självklart är en del utav. I denna roll arbetar du med nyckeltal kopplat till lönsamhet, gästnöjdhet och medarbetarengagemang. Detta gör du enligt vår värdegrund Laganda, Engagemang, Glädje och Omtanke. Profil Till denna roll söker vi ett entreprenöriellt ledarskap, vi söker dig som drivs av att utveckla affären och identifiera nya trender och utvecklingsområden. Du har erfarenhet från planering och uppföljning av ekonomi och vi ser gärna att du har erfarenhet från att arbeta i en kundnära verksamhet, meriterande är om du arbetat i en sportuthyrning tidigare. Du har en förmåga att inspirera människor i din närhet och bidrar gärna till struktur och tydlighet. Som person har du ett stort gästfokus och är lösningsorienterad i ditt förhållningssätt. Dessutom trivs du i ett arbetsklimat som kännetecknas av ett gott samarbete och nära till skratt. För att trivas i denna roll är det viktigt att du själv längtar ut på skidor eller en cykeltur, kort och gott vi tror vi att du själv verkligen uppskattar våra prylar och vårt aktivitetsutbud. Ansök Tjänsten är en tillsvidareanställning. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tveka inte att kontakta tf. VD Calle Enarsson vid frågor om tjänsten eller Ansvarig för Människor & Kultur Ida Einarsson vid frågor om processen. Du når oss på [email protected] eller [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Sustainability Director to Nord-Lock Group
Zoey AB
Övriga administrations- och servicechefer

Are you passionate about driving sustainability and making a real impact in a global industrial company? Nord-Lock Group, a world leader in bolting solutions, is looking for a Sustainability Director to lead our sustainability and HSE initiatives. This is an exciting opportunity to shape the future of our sustainability strategy and contribute to a company that values innovation, responsibility, and long-term success. Your Mission: As our Sustainability Director, you will be responsible for developing and implementing sustainability and HSE strategies that align with our business goals. You will ensure compliance with global sustainability, health, safety, and environmental regulations while leading sustainability reporting and engagement with internal and external stakeholders. What We Are Looking For: A Bachelor's or Master’s degree in Environmental Science, Occupational Health and Safety, Engineering, or a related field. Extensive experience in sustainability and HSE management, in an industrial or manufacturing environment. Strong leadership skills with the ability to influence and engage stakeholders at all levels. A data-driven and solution-oriented approach to sustainability challenges. Excellent communication and collaboration skills to inspire change and drive strategic initiatives. Fluent in both Swedish and English. Why Nord-Lock? We are a global company with a strong reputation for quality and innovation, offering a welcoming, inclusive, and entrepreneurial culture where your expertise is truly valued. In this role, you will have the opportunity to make a real difference by leading sustainability efforts in a company committed to responsible business practices. We offer a flexible hybrid work model, requiring three days in the office per week, and our newly renovated HQ in Gothenburg provides an inspiring and modern work environment. For more information about us, please visit our website: Nord-Lock. You are warmly welcome to apply! In this recruitment, Nord-Lock is collaborating with Zoey. Apply quickly and easily with your CV or LinkedIn atwww.zoey.se. As part of your application, we will ask you to answer a few short questions. Do you have any questions about our process or this role? Feel free to call or email Martin Jerrskog ([email protected], +46 733 222 503).

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Teamledare Restaurang Bambu
Purple Rekrytering & Interim AB
Restaurang- och kökschefer

Vill du vara en del av ett framgångsrikt restaurangteam och ta ansvar för att skapa en trivsam arbetsmiljö och en förstklassig gästupplevelse? Restaurang Bambu i Bredaryd söker nu en engagerad och målmedveten Teamledare som vill bidra till vår fortsatta framgång! Om rollen Som Teamledare hos oss får du en dynamisk och operativ roll där du ansvarar för den dagliga driften tillsammans med övriga kollegor. Du kommer att arbeta med schemaläggning, beställningar, personalansvar samt leda och coacha vårt team. Vi har ca 15 anställda, och det är viktigt att du har förmågan att planera och koordinera arbetspass för att säkerställa rätt bemanning och hålla en hög servicenivå. I rollen ingår också att motivera och utveckla dina kollegor genom kontinuerlig feedback och stöd, så att vi tillsammans kan erbjuda en enastående restaurangupplevelse för våra gäster. Våra önskemål Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet av en ledande roll inom service- eller restaurangbranschen. Du är ansvarstagande, flexibel och har en naturlig förmåga att engagera och inspirera dina medarbetare. För att lyckas i rollen behöver du vara initiativrik, lösningsorienterad och kunna hantera ett högt arbetstempo. Vi värdesätter ett starkt engagemang för både mat och service samt en vilja att skapa en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Om du är en lagspelare med ett driv att utvecklas och bidra till verksamhetens framgång, så kan detta vara rätt roll för dig! Restaurang Bambu erbjuder Vi ger dig möjligheten att utvecklas inom företaget, och vi satsar på internrekrytering samt utbildningar som stödjer din professionella utveckling. Hos oss kan du förbättra dina ledarskapsförmågor, få djupare kunskaper om mat och dryck samt delta i spännande projekt. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och bygga en stark karriär inom restaurangbranschen! Om oss Restaurang Bambu har varit en etablerad del av Bredaryd i 30 år och har genom åren byggt upp en stor och trogen kundkrets både lokalt och runt om i Sverige. Vi är kända för vår asiatiska buffé, men erbjuder även en bred à la carte-meny för hela familjen. Vi strävar alltid efter att servera fräscha och väl tillagade rätter i en trevlig miljö med hög servicenivå. Vill du veta mer? I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim, där Anela Drndo är vår ansvariga rekryterare. Ansökningar och urval sker löpande och tjänstens startdatum är i höst. Anela står till ditt förfogande för eventuella frågor och ytterligare information. Du kan nå henne personligen på telefonnummer 0737–019453. Ansökningar behandlas löpande, skicka in din ansökan snarast möjligt. Varmt välkommen till Restaurang Bambu!

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Restaurangchef Växjö
Holy Greens AB
Restaurang- och kökschefer

Är du en naturlig ledare som vill ta chansen att växa och utvecklas i branschen? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. En arbetsplats som arbetar för en mer hållbar och hälsosam värld. Kollektivavtal och friskvård. Arbete främst dagtid. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Vikariat heltid from 2025-04-01 tom ett år fram med möjlighet till förlängt Plats: Växjö Lön: Fast lön. Vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025