Software Engineer (Full stack)
Quizrr AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Education is the great equalizer! Do you want to work at the forefront of social sustainability, partnering with global brands to create real change for millions of people worldwide?  Are you passionate about empowering people and want a meaningful purpose that allows you to reach your fullest potential?  Join Quizrr to turn your passion into impact. Quizrr is a workforce technology company, dedicated to drive behavioral change from the bottom up in global value chains. Our approach to creating an impact involves infusing knowledge across supply chains on critical topics such as basic human rights, health & safety at the workplace and much more. Adding measurable results and data driven insights plays a critical role to allow for mind changing dialogue and practices to prosper. Empowering employees around the world is a crucial step towards enabling them to exercise their rights. When knowledge is gained, shared and sustained, change will happen. Our BHAG goal is to empower 100 million people by 2030. As a Software Engineer at Quizrr you'll: Collaborate with our growing team of developers and designers to continuously improve software and business processes by using innovative tools and techniques Playing a key role in our product innovation discussions Knowing that your everyday work will improve working conditions for factory workers around the globe Being part of a creative and fast-moving team in Stockholm To be successful in this role, we believe skills you have are: 4 to 8 years of real world experience of software development in JavaScript (ES6+) Experience with Node.js backends with MongoDB (or other NoSQL databases) Understanding of software architecture patterns and the ability to discuss and contribute to technical strategies and solutions. Excellent problem-solving and communication skills. Startup mentality - adaptability, initiative, and a passion for making an impact. Product minded - balancing technical needs with user experience, and collaborates on the product vision. You have great communication skills and fluent English (we are an international team) Bonus skills Experience with TypeScript. Exposure to AWS services like EC2, S3, Lambda, or CloudFront. Understanding of security best practices in web development. Experience working in cross-functional teams with designers, product managers, and QA. Why join Quizrr? A mission that matters – Work at the forefront of social sustainability, partnering with global brands to create real change for millions of people worldwide. Global environment – Work with diverse, cross-functional teams from different backgrounds and nationalities, bringing together different perspectives and strengths. Collaboration over bureaucracy – We believe in trust, transparency, and getting things done—no micromanaging, just smart, self-driven people working together. Hybrid & flexible – Based in Stockholm, with part-time remote work options under our hybrid policy. DepartmentEngineering LocationQuizrr HQ, Stockholm If this sounds like your next challenge, we’d love to hear from you. Apply now with your CV and cover letter (in English), and let’s explore how we can create impact together. At Quizrr, we are proud to be an inclusive employer that values diversity, different perspectives, and unique backgrounds. Come as you are—we’d love to meet you!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Produktionsmedarbetare på deltid
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter engagerade Produktionsmedarbetare ttill våra samarbetspartners i Stockholm.Om tjänsten Du kommer att arbeta i en produktion inom olika branscher, vilket innebär att du både kommer att hjälpa till i produktionen men även i paketeringen. En anställning kräver att du har 50% annan sysselsättning.   Arbetsuppgifter: - Paketering - Produktionsarbete  Profil: Engagerad   Vilja att jobba med monotona arbetsuppgifter  Har 50% annan sysselsättning (Studier eller annat jobb på deltid) Krav: Svenska eller engelska i tal och skrift  Meriterade: Tidigare erfarenhet från lager eller produktion  Plats: Stockholm Start: Omgående  Arbetstid: Dagtid  Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Sommarjobb: Administrativ projektanställning inom kundservice
Culligan Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Culligan Nordic Group Vi på Culligan Nordic är stolta över att vara en av Nordens största leverantörer inom vatten, kaffe och storkök. Vårt uppdrag är att vara det självklara valet för innovativa och hållbara vattenlösningar för den privata och offentliga sektorn i Norden, och vår målsättning är enkel - alla ska ha tillgång till rent dricksvatten samtidigt som vi minskar engångsförbrukningen av plast! På Culligan Nordic Group arbetar 365 anställda, spridda över Sverige, Norge, Danmark och Finland. Du känner igen oss på vårt höga kundfokus, pålitliga service och dedikation till miljövänlig & etisk handel. Tjänsten i korthet Letar du efter ett meriterande sommarjobb inom administration? Vi på Culligan söker nu en noggrann och systematisk person för en projektanställning på tre månader under sommaren. Du kommer att arbeta heltid från vårt kontor, med viss flexibilitet gällande både hemmakontor och arbetstider. Det här är ett perfekt uppdrag för dig som är student och vill skaffa erfarenhet av administrativt arbete i en professionell miljö! Du kommer att: Flytta och uppdatera kontrakts- och kunddata från ett system till två andra Arbeta i olika digitala verktyg och affärssystem Få tydlig upplärning innan du arbetar självständigt Arbeta från vårt huvudkontor tillsammans med engagerade kollegor, men med stort eget ansvar för dina uppgifter. Det finns även möjlighet till hemmakontor när du kommit in i uppdraget! Vi söker dig som:  Är noggrann, systematisk och gillar att jobba med upprepande arbetsuppgifter Har god datavana och lär dig snabbt nya IT-system Trivs med att arbeta självständigt efter introduktion Gärna är student eller nyligen utexaminerad inom t.ex. ekonomi, IT, administration eller liknande Har god kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt Omfattning Projektanställning på tre månader i juni-augusti. Arbetet är på heltid, men med viss flexibilitet inom kontorstider.  Plats  Tjänsten utgår från Culligans huvudkontor i Sollentuna, Stockholm Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!  Vi rekryterar löpande, och kommer att granska din ansökan så fort vi kan. Om din profil passar för tjänsten kommer vi att kontakta dig för ett första steg, och skulle just den här rollen inte vara en matchning för dig kommer vi oavsett att återkoppla dig så du vet. Har du frågor kring tjänsten eller din ansökan? Kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Tandläkare med intresse för Invisalign

Tandläkare med Intresse för Invisalign – Få fler att le tryggt med oss  Vill du jobba i en modern och växande klinik där du spelar en nyckelroll i att välkomna nya patienter och guida dem mot ett nytt leende? Vi på No.8 Ortodonti är en ren specialistklinik inom tandreglering med fokus på Invisalign. Vi söker en legitimerad tandläkare med intresse för Invisalign, som vill ta en central roll i att ta emot nya patienter, utföra konsultationer och vara deras trygga kontakt genom hela behandlingsresan.  Om rollen:  Som tandläkare i denna roll är ditt huvudfokus att ta emot nya patienter – både via egen bokning, remisser och marknadsföringskanaler. Du ansvarar för att utföra konsultationer och första bedömningar, informera om behandlingsalternativ och följa upp patienterna tills de är redo att gå vidare med behandling. Behandlingsplaneringen görs av våra ortodontister, men du är ett viktigt stöd för patienten – före, under och efter behandlingsstart. Utifrån ditt intresse kan du även med tiden delta i planering av behandlingar. Du kommer även att ha möjlighet att delta klinisk genom behandlingen, beroende på kompetens och intresse.  Dina arbetsuppgifter:  Ta emot nya patienter för konsultation inom Invisalign/aligners Bygga relationer och skapa trygghet hos patienter genom hela processen Informera och guida patienter om behandlingsalternativ och nästa steg Följa upp patienter som inte startat behandling efter konsultation Ha nära samarbete med ortodontist och klinikteam Utföra kliniska aspekter runt Invisalign behandling. Vi söker dig som:   Är legitimerad tandläkare Har intresse för estetisk tandvård och Invisalign Har mycket god kommunikationsförmåga i svenska och engelska, och trivs med patientkontakt Är förtroendeingivande, tydlig och tålmodig Har ett serviceinriktat och strukturerat arbetssätt Vill vara en aktiv kliniker inom Invisalign/tandreglering Meriterande men inte krav:   Tidigare erfarenhet av alignerbehandlingar eller konsultationer Erfarenhet från en rådgivande roll med säljfokus Certifiering i Invisalign (alternativt vilja att certifiera sig via oss) Vi erbjuder:   En viktig och synlig roll i en klinik med stort patientinflöde Möjlighet att påverka och forma patientresan Utbildning inom Invisalign och patientkommunikation Ett engagerat och stödjande team Konkurrenskraftig lön och utvecklingsmöjligheter   ✨ Vill du göra skillnad i människors liv – inte bara genom behandling, utan genom hela vägen dit?   Skicka CV och kort personligt brev till  [email protected]  Urval sker löpande.

6 maj 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Product Owner – Betting Products
AB Trav och Galopp
Övriga civilingenjörsyrken

Vårt mål är att bygga schyssta och mer spännande mötesplatser för spel. Vill du vara en av nyckelpersonerna som arbetar för att skapa världens bästa spelupplevelse i butiksmiljö? Se hit! Du kommer bli en del av produktägarteamet för våra spelområden Häst, Sport och Casino som består av 6 engagerade Product Owners. På daglig basis kommer du arbeta främst med utvecklingsteamet för Retail backend som består av 10 utvecklare, som brinner för smarta lösningar för att möta den nya generationens krav och önskemål. Som Product Owner för butikslösningar är du ansvarig för den tekniska backendutvecklingen för våra butiker, i form av det kunderna möter i fysisk butik och de verktyg som butikspersonalen arbetar i. Du arbetar nära ditt utvecklingsteam i det löpande utvecklingsarbetet och har ett nära samarbete med andra Product Owners. Du samordnar och deltar i framtagandet av produktvisionen tillsammans med verksamheten och ser till att utvecklingsteamen är involverade, informerade, engagerade och motiverade.I rollen får du: · Ansvara och vara drivande för roadmaps, mål och leveranser kopplat till vårt butikserbjudande.· Äga och prioritera backlogg – ur såväl de tekniska som de affärsmässiga perspektiven.· Identifiera, synka och leda utvecklingsinitiativ och projekt från verksamheten. Är det här du?Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du har en god kommunikativ förmåga då rollen innebär många olika kontaktytor. Som person är du positiv, initiativtagande och självgående med stort eget driv och ett starkt ägarskap för dina ansvarsområden. Du är en stark beslutsfattare och har en helhetssyn för produkten, där du prioriterar mellan affärsnytta och tekniska förbättringar.Vi söker dig som har högskoleutbildning inom IT/systemvetenskap, ekonomi eller annan relevant utbildning. Är du dessutom certifierad som produktägare är det ett plus. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från liknande roll med erfarenhet av det agila arbetssättet. Erfarenheter inom B2B och tekniskt produktägarskap/projektledning är starkt meriterande. ”Vi behöver alltid ligga i framkant för att skapa marknadens bästa erbjudanden” För mig är det viktigt att du som produktägare får och tar stort ansvar för ditt team och dess produkter. Som stöd finns alltid vår tighta PO-gruppering där vi tillsammans hjälper varandra att bli bättre och prioritera rätt. Våra produkter är grunden till vår affär och vi behöver alltid ligga i framkant för att skapa marknadens bästa erbjudanden – alltid med en tät dialog till våra kunder och intressenter. Jag brinner för det goda samarbetet, täta kommunikationen och prestigelösheten i vägen fram till de bästa lösningarna. När jag inte hänger på ATG så åker jag skidor, kör mina travhästar och hittar på saker med familjen. Rekryterande chef, Björn Haglund, Manager Betting Product OwnersWe are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Vi gillar att samarbeta och uppmuntrar varandra att tänka och testa nytt. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Vi bryr oss om varandra och våra kunder och vi vill så klart också att alla tävlingshästar ska må bra. Hela vårt överskott går till hästnäringen – något som både känns och gör gott.Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och gör bakgrundskontroller för alla roller. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du, beroende på roll, har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. ​ För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. ​ Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap.​ Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.

6 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Kurator till Aleris Närsjukvård, ASIH Syd

Vill du ha ett utvecklande och stimulerande arbete i ett gott arbetsklimat? Vill du göra verklig skillnad i människors liv och arbeta i ett engagerat team med helhetssyn på vården? Varmt välkommen till paramedicin syd! Vi söker nu en kurator för ett vikariat inom ASIH med placering i Värmdö och Söderort. Om Aleris ASIH/SPSV Syd Aleris ASIH/SPSV Syd är en stor verksamhet som består av nio ASIH-team i Södertälje, Botkyrka, Huddinge, Haninge, Tyresö, Nynäshamn, Värmdö och Söderort samt en palliativ slutenvårdsavdelning på Handens sjukhus. Vården bedrivs på uppdrag av Region Stockholm. Inom vår verksamhet vårdar vi patienter i alla åldrar med både kurativa och palliativa diagnoser. De vanligast förekommande är cancer, KOL, hjärtsvikt och neurologiska sjukdomar. Vi har en helhetssyn på människan och vårt fokus är att skapa trygghet för patienten och dess närstående genom hög tillgänglighet, delaktighet och kontinuitet. Målet för oss är att uppnå högsta möjliga livskvalitet för patient och närstående. Vi arbetar i multiprofessionella team bestående av läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, fysioterapeuter/sjukgymnaster, arbetsterapeuter, dietister och kuratorer. Paramedicinska enheten består av 5 fysioterapeuter, 5 arbetsterapeuter, 3 dietister och 4 kuratorer. Nu söker vi en kurator med placering i ASIH-teamen i Värmdö och Söderort där våra kontor är belägna i Gustavsbergs Centrum respektive Årstaberg. Hos oss får du ett arbete som präglas av teamarbete utifrån personcentrerad vård samtidigt som du ges möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Du kommer till en verksamhet med kompetenta och erfarna kollegor. Som kurator hos oss har du en central roll i att ge psykosocialt stöd till både patienter och deras närstående. Kuratorn ger också vägledning kring frågor som t.ex. hantering av sjukdomsrelaterade kriser, familjekonflikter, ekonomiska bekymmer och sociala utmaningar Att arbeta inom palliativ vård innebär att arbeta förebyggande, ge individuell vård och att medverka till att skapa trygghet. Om dig vi söker Som person Vi söker dig som är positiv, engagerad och ständigt vill utvecklas i din profession. Du har god förmåga till såväl självständigt arbete som samarbete med andra professioner och du trivs med att jobba i team. Du är trygg i din profession och sätter alltid patienten i fokus. Du har en förmåga att möta varje individ med empati, lyhördhet och professionalism. Du trivs i en flexibel vardag och uppskattar att kunna göra skillnad där det verkligen behövs. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Bakgrund Du är utbildad socionom med erfarenhet av arbete som kurator inom hälso-och sjukvård, gärna inom ASIH, palliativ vård och/eller hemrehabilitering. Legitimation som hälso-och sjukvårdskurator är meriterande. B-körkort är ett krav. Du uttrycker dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. Övrigt Anställningsform: Vikariat t om 20251231 med eventuell möjlighet till förlängning Placering: Värmdö och Söderort Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Friskvårdbidrag Patientavgiftsförmån Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du senast 2025-05-18 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta enhetschef Linda Mann Knutas på tel. 08-128 611 96 Välkommen med din ansökan!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Bygg Ingenjör inriktning mot fuktskador
Nordic Netmedia & sales AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Vi är ett mindre företag som bryr oss extra mycket om våra kunder och om varandra. Vi sätter kvalité framför kvantitet och siktar alltid på långsiktighet i våra samarbeten. Nu söker vi dig som har arbetat med överlåtelsebesiktning eller kontroll/utredning av fukt – och mögelskador. Kunskap om mikroorganismer, fuktmekanik, byggteknik, kritiska konstruktioner, fuktmätningsrutiner och du ska kunna hantera olika mätinstrument. Bedömning av riskkonstruktioner och fuktmätning i samband med åtgärdsförslag ingår i dina vardagliga uppgifter. Skapa och bygga kundrelationer samt samarbeten en självklarhet. B-körkort är ett krav. Meriterande  Godkänd fukt- samt tentamen för Överlåtelsebesiktning av SBR. LÖN Enligt överenskommelse Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön Arbetsplats Stor Stockholm med omnejd Kontor Stocksund Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag.

6 maj 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Servicetekniker och fuktsanerare i Danderyd
Nordic Netmedia & sales AB
VVS-montörer m.fl.

Vi arbetar med ventilation, sanering och sotning. Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där kompetenta, passionerade och serviceinriktade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål. Jobbet Vi söker servicetekniker för arbete med ventilationsrengöring.  I tjänsten ingår att rengöra ventilationssystem på primärt villor och fritidsfastigheter. Arbetet utförs hemma hos kund varav arbetsplats varierar. Du utgår hemifrån med firmabil beroende av dagens schema eller från vårt huvudkontor på Vendevägen 87 i Danderyd. Vi är ett familjeföretag med stora ambitioner att växa. Vi kan erbjuda ett mycket självständigt arbete med goda villkor och en hög grad av eget ansvar. Unitell Solutions Ab har fokus att ha 100% nöjda kunder och vår vision är att vara bäst när det gäller servicegrad till kund både innan, under och efter vårt besök. I arbetsuppgifterna ingår huvudsakligen: – Rengöring av samtliga ventilations kanaler och don – mögel och Fuktsanering – Funktionskontroll – Luftflödeskontroll – Byte av filter i aggregat – Bemöta kunder med högsta kvalité på service Profil Du är en serviceinriktad, social och självgående person med en god samarbetsförmåga och en hög arbetskapacitet. Du är en ansvarsfull person som värdesätter kvalitet i både ditt arbete och bemötandet av kunder. Du hanterar Svenska språket mycket väl i både tal och skrift och framför allt du gillar att arbeta. Körkortskrav B-körkort fordras. Arbetstid och omfattning Heltidsanställning primärt, vid önskemål kan deltids anställning diskuteras. Omfattning:  Heltid, deltid, timanställning, projekt, efter överenskommelse Lön Efter överenskommelse

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Maskinoperatör sökes till Kungsängen.
Submit AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Vi på Submit söker nu efter en engagerad maskinoperatör till vår samarbetspartner i Kungsängen.Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om kunden: Du kommer att arbeta i en produktion/lager inom livsmedel, vilket innebär att du både kommer att hjälpa till i produktionen men även i paketeringen. Bolaget är ett av dom ledande inom branschen och vill hitta duktiga personer för vara med på resan.   Arbetsuppgifter: - Paketering - Övervakning av maskiner - Utföra kvalitetskontroller för att säkerställa att produkterna uppfyller våra höga standarder. Profil: Engagerad   Ambitioner att växa inom bolaget Datorvana Krav: Svenska i tal och skrift  Inte tidigare straffad Meriterade: Tidigare erfarenhet från lager eller produktion  Plats: Kungsängen  Start: Omgående  Arbetstid: Skiftarbete: Morgonskift: 06:00-15:00,  Kvällsskift: 14:45-23:00  Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Junior Controller till samhällsviktig infrastrukturaktör 🚆
Wrknest AB
Controller

Om tjänsten För vår kunds räkning söker vi nu en junior controller som vill växa i rollen genom att stötta en erfaren kollega i det dagliga ekonomiarbetet. Kunden är en väletablerad aktör inom järnvägsinfrastruktur som bygger, driver och underhåller spårväg, järnväg och tunnelbana. I rollen får du möjlighet att utvecklas inom ekonomistyrning, med särskilt fokus på projektuppföljning och rapportering i en verksamhetsnära miljö. Du kommer arbeta tätt tillsammans med en senior controller. Målet är att du på sikt ska kunna ta ett allt större ansvar och bli en central spelare i ekonomifunktionen. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Wrknest med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Dina framtida arbetsuppgifter  Som junior controller kommer du att avlasta och samarbeta med en mer senior kollega. Du får en introduktion i arbetssätt och system och lär dig successivt ta ansvar för egna delar, som exempelvis:  Ta fram ekonomiska underlag Förbereda bokslut och bistå i månadsrapportering Följa upp projektens ekonomi och analysera avvikelser Samverka med platschefer och arbetsledare för att säkerställa ekonomisk kontroll Hantera data i Excel och affärssystem Delta i budget- och prognosarbete Vi söker dig som  Har en relevant utbildning inom ekonomi samt viss arbetslivserfarenhet, gärna inom liknande ekonomiarbete. Du är trygg i Excel och van att hantera siffror. Svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav då arbetet sker i nära dialog med produktionspersonal. Vi ser det som meriterande med Erfarenhet av Navision Erfarenhet av successiv vinstavräkning Tidigare arbete i bygg-, anläggnings- eller infrastrukturbransch Vi söker dig som är nyfiken, kommunikativ, strukturerad och har en stark vilja att utvecklas. Du trivs i en verksamhetsnära miljö där dialogen är rak och vardagen stundtals intensiv. Här passar du som är prestigelös, tycker om att samarbeta och gärna tar eget ansvar. Det är en dynamisk miljö med högt i tak, där du får växa i takt med uppgifterna. Övrig information  Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Anställningsform: Konsultuppdrag på 6 månader via Wrknest med chans till förlängning och överrekrytering En säkerhetsprövning kommer att genomföras innan uppdraget kan påbörjas  Om företaget Företaget är en ledande aktör inom järnvägsinfrastruktur och arbetar med allt från drift och underhåll till större investeringsprojekt. Här blir du en del av ett team med hög kompetens och stort engagemang för att hålla Sveriges spår i toppskick. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025