Lediga jobb i Stockholms län

Sök totalt 18917 lediga jobb i Stockholms län

Erfaren Mötesbokare Sökes

Är du en ung, erfaren telefonförsäljare som är trött på att åka kommunalt? Är du trött på att få 30kr i provision? Då är tjänsten som mötesbokare på distans rätt för dig! Vi på Walya Rekrytering (Tidigare Walya redovisning och bokföring) har en arbetsgivare söder om Stockholm som söker mötesbokare precis som dig. Detta är en perfekt möjlighet till dig som är ung och vill utvecklas personligen och inom försäljning så att du kan få det dröm jobbet du söker på. Dina uppgifter består av att Ringa kalla kunder Boka möten Personliga egenskaper: Du brinner av försäljning och att lyckas med affärer Har social kompetens med moral och etik Har god kommunikativ förmåga och kan tala i telefon utan problem. Självgående Krav: Åtminstone 1 års erfarenhet av försäljning Kan tala svenska flytande Har tillgång till dator och mobiltelefon Meriterande Erfarenhet inom byggbranschen Kan tala engelska flytande

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Taxiförare

We are looking for a taxi driver. As a driver you must have good customer service. You must speak English and a little Swedish. Previous experience as a driver is an advantage but is not a requirement. You are flexible with working hours both day and night.

7 maj 2024
Sista ansökan:
1 november 2024
Posthanterare/Butiksbiträde

Hej! Vi har en butik bredvid Tunnelbana Hässelby Strand och behöver utöka personalstyrkan med 1 medarbetare.Arbetet är på heltid/Deltid.Ni som söker tjänsten måste klara av butiksarbete.Vi är ombud till olika postföretag och har ATG&Svenskaspel.Tunga lyft kan förekomma så ni får vara medvetna om det.Vi kräver inte på någon form av erfarnhet eftersom vi har intern utbildning och vi kommer att utbilda och lära personen på plats,men den som söker tjänsten måste klara av ett svenskt talande språk som kan prata och förstå kunderna. Ni som söker tjänsten skulle vara arbetslösa och inskrivna på AF(helst berättigad av nån stöd,eftersom verksamheten är nystartat),vi vill gärna ge chans till de som varit arbetslösa länge,inte till de som arbetar för dags läge och vill bara byta arbete!! Tveka inte och skicka din ansökan redan idag.Vi har hittat 2personer(2killer) och behöver anställa en person till(1tjej)så skicka gärna din ansökan och berätta lite kort om dig och glöm inte att skriva din ålder namn, och adress(gör du inte det då vänta inte svaret från oss).Den som söker tjänsten kan jobba förmiddag/eftermiddag eller helger och kan jobba deltid/heltid(minst 6h/dag. Butikensöppettider:M-F 8-20 Lör 9-18 Sön 10-17. Obs:Skriv gärna eran kön,eran ålder och adress!!Vi kommer att gå genom alla ansökningarna och de som går vidare erbjuder vi en tillsvidare anställning från starten!! . Med vänlig hälsning Hässelby Strands Livs&Tobak Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

7 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Projektledare för ESF- projekt "Kultur som motor"

Vill du ha meningsfulla arbetsuppgifter som gör skillnad i människors liv? Välkommen till kommunen som är långt ifrån lagom! Botkyrka kommun är den sjätte största kommunen i Stockholms län och består av kommundelarna Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg, Tullinge, Tumba, Vårsta och Grödinge. Botkyrka kommun har cirka 95 000 invånare och drygt 6 400 medarbetare. Kultur- och fritidsförvaltningen gör Botkyrka friskare, starkare och mer kreativt! Vi ser till att det finns ett rikt kultur- och idrottsliv med många olika fritidsaktiviteter att välja på i kommunen. Vi bidrar till levande och trygga livsmiljöer och gör det möjligt för Botkyrkabor att utveckla sina intressen. Med en meningsfull fritid mår människor bättre vilket stärker folkhälsan. Med drygt 200 medarbetare ansvarar vi för bibliotek, bad, kulturskola, konsthall, öppen fritidsverksamhet, idrottsanläggningar och folkhälsoparker. Beskrivning Botkyrka kommun har beviljats stöd från Europeiska socialfonden (ESF) för att bekämpa barnfattigdom genom ett innovativt projekt riktat mot unga vuxna i åldern 18–29 år från socioekonomiskt utsatta områden. Projektet drivs av Kultur- och fritidsförvaltningen och fokuserar på att använda kulturella aktiviteter och kreativa näringar som ett verktyg för att främja deltagarnas välmående och öka deras möjligheter till arbete eller vidare studier. Projektet inkluderar också att utforska möjligheter till att erbjuda fördjupade kunskaper i formella utbildningsinsatser inom kreativa områden för att berika deltagarnas kompetens och ytterligare stärka deras chanser till sysselsättning eller fortsatt utbildning. Projektet är på 3 år med start 2024. För att möjliggöra detta krävs starka ledaregenskaper, en framsynt inställning och förmågan att etablera och underhålla relationer med både interna och externa parter. Du har ansvaret för att återrapportera till Europeiska socialfonden med hjälp av kurs- och programansvarig samt ekonom i projektet. Vi söker nu en engagerad och driven projektledare som ska ansvara för detta spännande projekt. Som projektledare kommer du att ha övergripande ansvar för att planera, genomföra och utvärdera projektet i enlighet med fastställda mål och riktlinjer. Du kommer att leda projektteamet och samarbeta med olika intressenter för att säkerställa projektets framgång. Arbetsuppgifter - Planering och implementering: Ansvara för att utarbeta en detaljerad projektplan som tar hänsyn till projektets mål, tidsramar och resurser. Koordinera och möjliggöra genomförande av olika aktiviteter och insatser inom ramen för projektet, såsom mentorskap, motiverande samtal, utbildning inom kultur och konstnärliga områden, studiebesök och folkbildande insatser - Budgethantering: Ansvar för att hantera projektets budget noggrant och se till att medlen används på ett effektivt sätt för att uppnå projektets mål. Detta inkluderar att övervaka kostnader, hantera utgifter och rapportera om budgetens användning. - Samordning: Samordna projektteamet och se till att alla medarbetare förstår sina roller och ansvar. Du kommer att motivera och engagera teamet för att säkerställa att alla arbetar mot gemensamma mål och levererar enligt förväntningar. - Kommunikation och samarbete: Du kommer att kommunicera regelbundet med olika intressenter, inklusive Botkyrka kommun, ESF-finansiärer, partners och deltagare i projektet. Det är viktigt att säkerställa att projektet följer Socialfondens regelverk och gällande lagstiftning. - Skapa långsiktig organisationsstruktur:Ansvara för att etablera och upprätthålla en långsiktig organisations- och samverkansstruktur för att säkerställa fortsatt stöd till unga vuxna även efter projektets avslut - Utvärdering och rapportering: Ansvarar för att utvärdera projektets framsteg och resultat för att säkerställa att det når sina mål. Detta inkluderar att samla in och analysera data, utvärdera projektets effektivitet och identifiera eventuella förbättringsområden. Du kommer också att rapportera till ESF-finansiärer, styrgrupp och andra intressenter om projektets framsteg och resultat. Vi erbjuder: I Botkyrka kommun är kultur och fritid centrala delar av vår verksamhet, och vi strävar alltid efter att prioritera medborgarnas behov och önskemål. Hos oss kommer du att vara en del av en arbetsplats där kompetens och samarbete är i fokus, och där du kommer att ha fantastiska kollegor att samarbeta med. Rollen erbjuder dig även betydande utrymme att självständigt påverka och planera ditt arbete. Du som söker till oss: Kvalifikationer - Högskoleutbildning inom samhällsvetenskap/kultur/pedagogik eller motsvarande kunskaper som arbetsgivaren bedömer likvärdiga och erfarenhet av ledarskap/projektledning. - God inblick i de lagar och förordningar som styr kommunalt arbete, i synnerhet barnkonventionen, samt administrativ skicklighet. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper! Meriterande: Erfarenhet av att leda och driva projekt, gärna med medskapande projekt där unga aktivt deltar i planering och genomförande. Erfarenhet av att arbeta med barn och unga i socioekonomiska utvecklingsområden. För att lyckas i denna roll behöver du ha en stark målinriktning och utmärkta kommunikationsförmågor samt inre motivation. Du bör besitta ledaregenskaper och ha förmåga att bygga och upprätthålla relationer både internt och externt. Förmågan att arbeta självständigt, göra prioriteringar och fatta beslut inom ditt ansvarsområde är viktigt. Dessutom behöver du vara inspirerande och innovativ i ditt arbete och ha en förmåga att engagera andra. Att kunna kommunicera effektivt med olika målgrupper och att kunna coacha dina kollegor är också viktiga kompetenser. Du är Strukturerad och organisatoriskt skicklig och har administrativ kompetens och förmåga att hantera projektets budget och rapportering.   Villkor Tidsbegränsad anställning enligt överenskommelse För tjänster på Kultur- och fritidsförvaltningen i Botkyrka kommun kommer du som blivande medarbetare att genomgå en bakgrundskontroll. Läs mer om bakgrundskontroller här: https://www.botkyrka.se/bakgrundskontroll

7 maj 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Produktionsplanerare till Teledyne FLIR!

Har du nyligen tagit examen och är redo för rollen som planerare? Vill du bli en del av en häftig miljö i produktionen av högteknologiska värmekameror? Sök rollen som produktionsplanerare redan idag - vi applicerar löpande urval. OM TJÄNSTEN I rollen kommer du att vara spindeln i nätet där du innehar stora kontaktytor på hela Teledyne FLIR. Du kommer ha ett nära samarbete med produktionen och får en unik inblick i produktionsprocesserna. I rollen kommer du bland annat att vara med och bestämma strategier för planering av Teledyne FLIRs produkter. Du kommer att sätta en produktionsplan samt följa upp att planen efterföljs. Du kommer att vara inblandad i projekt där nya produkter introduceras. Hos Teledyne FLIR välkomnas du in i ett härligt gäng som jobbar med planering för produktionen av högteknologiska värmekameror. Här får du med rätt inställning chansen att ta initiativ, visa framfötterna och utvecklas i en spännande roll som produktionsplanerare. Teledyne FLIR är världsledande inom sitt område och de växer som bolag. De arbetar med den senaste tekniken i de högteknologiska värmekamerorna som både utvecklas och produceras på bolaget. Vill du veta mer om Teledyne FLIRS kameror? Läs mer här! Du erbjuds - Meriterande erfarenhet där du får en bra förståelse för hur produktion fungerar. - Möjligheten att utvecklas och växa på ett yrkesmässigt plan inom företaget. - Trevlig arbetsmiljö i moderna lokaler och härlig stämning bland kollegorna. - Gå bredvid en senior kollega för att lära sig allt inom området. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Sätta produktionsplan för ditt ansvarsområde. * Förutse problem och planera runt dessa. * Hålla koll på lagernivåer för våra producerade enheter och orderingång. * Kontrollera och följa upp materialtillgänglighet. * Sätta ledtider mot kund. * Delta i arbetet med löpande förbättringar av avdelningens verksamhet och arbetsprocesser. * Ha ett nära samarbete med inköpsavdelningen. * Administrera i SAP, där ibland ansvara för masterdatan för tillverkade enheter. VI SÖKER DIG SOM - Innehar en eftergymnasial utbildning inom relevenat inriktning, såsom logistik, ekonomi eller liknande. - Har goda kunskaper i officepaketet, framförallt i Excel. - Är flytande i det svenska som engelska språket, såväl i tal som i skrift. Det är meriterande om du har - Erfarenhet inom produktionsplanering. - Erfarenhet inom SAP, gärna med MM/PP modulen. Som person är du analytisk, kommunikativ, iniativtagande samt orädd. Som person tycker du om samt motiveras av möjligheten att påverka genom att jobba med förbättringar i processer och tar därför gärna initiativ till att framhäva alternativa sätt att utföra arbetet på. Du kommer även att få driva egna projekt inom gruppen. Vi ser dessutom att du är en lagspelare och arbetar bra i grupp då arbetet till viss del utförs i team där ni stöttar varandra. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om FLIR här

7 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Platsansvarig för hyrcenter till TL Bygg!

Någonstans efter arkitektoniska visioner, beställarkrav och pressade tidsplaner blir allt plötsligt väldigt konkret. Det ska byggas ett hus. Ofta i en omgivning, som helst ska leva vidare ungefär som om att inget hade hänt. Själva processen ska flyta följsamt och effektivt utan att något oväntat kastar grus i maskineriet. Sa vi att bygga är komplext? Som Platsansvarig är du en viktig del i att sköta ekonomin och vara ansiktet utåt för TL Byggs hyrcenter som hyr ut maskiner och bodar till koncernens projekt. Har du erfarenhet från byggbranschen och ett intresse för ekonomi? Perfekt, då kan detta vara rollen för dig! OM TJÄNSTEN TL Bygg grundades 1983 och har idag runt 100 anställda, både yrkesmän och tjänstemän. De har en bred projektportfolio innehållande spännande och många gånger unika projekt inom såväl nyproduktion som ombyggnad. Förutom byggprojekt har TL Bygg också en annan viktig del av bolaget, nämligen hyrecenter! Här kommer du att jobba i en viktig roll där du tillsammans med en kollega har ansvaret för TL Byggs interna bod- och maskinförråd och ser till att all uthyrning och lagerhållning fungerar som det ska. Du erbjuds - Arbete i ett stabilt bolag i en roll där du kommer få ta ett stort ansvar och ges en möjlighet att växa i din roll - Arbete i ett bolag med en företagskultur som kännetecknas av inkludering, prestigelöshet och en varm atmosfär - Ett företag som satsar på sitt ledarskap - Friskvårdsbidrag på högsta nivå, rabatterad träning, tillgång till e-vårdtjänst och möjlighet till friskvårdsförsäkring Arbetsuppgifter Detta är en tjänst för dig som trivs med många kontaktytor och som har en god förmåga att skapa förtroende och vara ansiktet utåt för hyrcenter. Vidare är det också viktig med en god strukturerad förmåga och ett stort intresse för att utvecklas i din roll och inom ekonomiområdet. Du kommer exempelvis… - Sköta all administration kring beställningar och returer från organisationen och se till att bodar och maskiner når arbetsplatserna - Ansvara för budget, fakturering, prognoser och lönsamhet - Ta beslut gällande exempelvis prissättning, inköpsfrågor och försäljning - Ständigt utveckla Hyrcenters affärsmodell (prissättning/försäljning/inventarier) - Vara ”superuser” i TL:s uthyrningssystem och ständigt hålla koll på vilka maskiner som är tillgängliga för uthyrning - Utveckla arbetsrutiner för att få till en bra vecko- och månadsplanering - Ta emot de maskiner och bodar som kommer tillbaka till hyrcentret när de varit ute hos kund samt sköta underhåll (rengöring, byte av reservdelar/filter) Visste du att… * TL Bygg är skaparna bakom ”Sila Snacket”? Ett initiativ för att säkerställa en jargong och bemötande som välkomnar alla. Man vill helt enkelt ha ett inkluderande snack där alla kan känna sig trygga med att säga ifrån om snacket går för långt. Läs mer om initiativet HÄR * TL Bygg vann årets byggföretag 2022? * TL Byggs moderbolag Atrium Ljungberg är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag? VI SÖKER DIG SOM I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och intresse för tjänsten och TL Bygg som företag. Vi söker dig som har en strukturerad ådra, är lösningsfokuserad och intresserad av att förstå vad som efterfrågas av kunderna och att ansvara för TL Byggs hyrcenter i Upplands Väsby. - Har några års erfarenhet inom byggbranschen - Har några års erfarenhet av uppgifter inom ekonomi, exempelvis där du deltagit i budget och prognosarbete eller liknande - Har goda systemkunskaper, har du kunskaper i MCS ser vi det som meriterande men inget krav - Har B-körkort - Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, tillsvidare med inledande provanställning - Placering: Upplands Väsby och runt om i Stockholm när du är ute i projekten för att träffa kunder - Kontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Johanna Sörell, [email protected] - Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om TL Bygg på deras hemsida: https://www.tlbygg.se/

7 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Mäklare till Per Jansson Fastighetsförmedling

Bli en del av vår framgångsrika familj som fastighetsmäklare! Här erbjuder vi inte bara en karriär, utan en spännande resa fylld med utmaningar och möjligheter till personlig utveckling. Hos oss kommer du att få arbeta med exklusiva bostäder i premiumsegmentet, där varje dag är unik och din insats gör verklig skillnad för människors livsdrömmar. Skicka in din ansökan idag och låt oss tillsammans skapa fantastiska resultat och framgångar på Per Jansson Fastighetsförmedling! OM TJÄNSTEN Som fastighetsmäklare hos oss får du en central roll i att förmedla drömbostäder och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa både personligt och professionellt. Genom att arbeta nära våra kunder och förstå deras unika behov blir du en nyckelspelare i att forma deras framtida boende. Med en stark passion för försäljning och en önskan att göra varje affär till en positiv upplevelse för både säljare och köpare kommer du att trivas hos oss. Arbetsuppgifterna som fastighetsmäklare inkluderar en mängd spännande och varierande uppgifter. Du kommer att ansvara för att gå på kundbesök och skapa starka relationer, samtidigt som du aktivt bearbetar kundregistret för att hitta nya möjligheter. Genom att hålla visningar skapar du minnesvärda upplevelser för våra kunder och säkerställer en smidig försäljningsprocess. Vidare ingår det att förbereda och genomföra försäljningar, från att samla in nödvändig information och skriva kontrakt till att säkerställa smidiga tillträden. Genom att hålla en nära kontakt med våra kunder under hela processen skapar du långsiktiga relationer och säkerställer deras nöjdhet och förtroende. Vi söker en passionerad och driven individ som vill vara med och arbeta med bostäder i premiumsegmentet. Om du är redo för en spännande utmaning och vill bli en del av vår familj, väntar fantastiska resultat och framgångar för dig hos oss. Hur man får in uppdrag: - Gå på kundbesök och genomföra intagsmöten. - Vara närvarande på kontoret för att fånga upp nya uppdrag. - Ringa på kundlistor och bearbeta kundregistret för nya möjligheter. - Delta i visningar på helger och kvällar för att stödja kollegor och bygga relationer. - Assistera kunder som besöker kontoret med att hitta nytt boende för potentiella säljuppdrag. - Bygga och upprätthålla kontaktnät med banker, advokater, och boutredningsmän. - Aktivt arbeta med kundvård för att stärka relationer och skapa lojalitet. Förbereda försäljningar: - Skaffa uppdragsavtal från säljare. - Samla in information om villor/lägenheter och föreningar. - Ta mäklarbild och sammanställ dokumentation om pantsättning och föreningsförhållanden. - Beställa mätning och fotografering av objekt och närvara vid dessa tillfällen. - Skriva marknadsföringstexter, utforma och beställa prospekt, samt skapa objektspärm för varje objekt. - Säkerställ att bostaden läggs ut på internet enligt överenskommelse och upprätthålla tät kundkontakt under försäljningsprocessen. Visningar: - Ansvara för samtliga visningar, både öppna och privata. - Kontinuerligt uppdatera uppdragsgivare om status och potentiella köpare. Budgivning/Prisförhandling: - Driva budgivning och förhandla bästa pris för både säljare och köpare. - Ansvara för samtliga visningar, både öppna och privata, och kontinuerligt uppdatera uppdragsgivare om status och potentiella köpare. Kontraktskrivning: - Förbereda kontrakt och genomföra kontraktskrivning inklusive högläsning för alla parter. - Hantera handpenning, boka tillträden, och upprätta övriga handlingar för smidiga överlämningar. Mellan kontrakt och tillträde: - Skicka in nödvändiga handlingar till förening. - Kontrollera och hantera handpenning samt skicka kvitton för denna. - Förbereda och boka tillträden i god tid innan avtalad tillträdesdag. - Ha kontakt med banken angående lån och andra finansiella arrangemang. - Kontrollera pantsättningar och upprätta likvidavräkning och övriga handlingar för tillträde. - Skicka kallelse till säljare, köpare och bank för att genomföra tillträdet. Du erbjuds - En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling - Möjlighet att arbeta med bostäder i premiumsegment - En plats i ett positivt och professionellt team Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Allt som ingår som mäklare från ax till limpa (se ovan) * Kundrelationer och försäljning * Marknadsanalys och värdering * Marknadsföring och administration VI SÖKER DIG SOM - Är registrerad fastighetsmäklare - Har tydliga mål och visioner för din karriär som fastighetsmäklare - Kan uppvisa fina försäljningsresultat och hög kundnöjdhet antingen som mäklare eller inom annan typ av försäljning - Är driven, självgående och har hög social kompetens för att bygga långsiktiga relationer - Har hög närvaro på kontoret och är flexibel med arbetstider För att lyckas i rollen behöver du: * Ta ansvar för att generera nya uppdrag genom aktivt prospekteringsarbete och samarbete med partners * Visa stort engagemang, är serviceinriktad och sprider glädje och positivitet * Vara noggrann, strukturerad och väl påläst samt följer våra policyer och arbetsmetoder, inklusive dresscode * Gilla att arbeta hårt och alltid vill ”go the extra mile” Vår rekryteringsprocess Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

7 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
IT-Inköpare till statlig myndighet!

Har du flerårig erfarenhet av en roll som inköpare inom IT-området samt erfarenhet av förhandling av leverantörer? Nu finns en spännande möjlighet för dig som är intresserad av en ny möjlighet hos vår kund som är en statlig myndighet. Sök redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande! OM TJÄNSTEN Rollen innebär att arbeta som inköpare och ansvara för att samordna beslutsunderlag kopplade till inköp av produkter och tjänster inom IT, men även vägleda och ge service i frågor om inköp, genomföra olika typer av analyser samt bidra i process kring avtalsförvaltning. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Samordna och handlägga beslutsunderlag inför inköp från befintliga avtal * Utreda och förhandla möjlig förändring inom befintliga avtal samt upprättar handling för detta * Förhandla villkor inför nyteckning av olika typer av avtal såsom tjänst, produkt och/eller entreprenad * Upprätta leverantörskontakter i samband med inköp såsom till exempel inhämtning av offert och produktinformation etc * Aktivt arbete med avtalsförvaltning och leverantörsuppföljning * Genomför ekonomisk analys av leverantör och/eller kategori * Vägleder och ger service i frågor om inköp till produktägare och övrig verksamhet * Identifierar och driver förbättringsaktiviteter VI SÖKER DIG SOM - Har minst fyra års dokumenterad erfarenhet av arbete som inköpare varav minst två år ska avse inköp inom it-området, under de senaste åtta åren - Har dokumenterad erfarenhet av förhandling med leverantör(er) inom it-området under minst två uppdrag inom de senaste fyra åren - Har god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska - Har svenskt medborgarskap*. Detta då tjänsten är placerad i säkerhetsklass och kräver en godkänd säkerhetsprövning utifrån 3 kap 1§ i Säkerhetsskyddslagen. Läs mer om vad en säkerhetsprövning innebär här. *Svenskt medborgarskap krävs för att kunna vara aktuell för en säkerhetsklassad tjänst vid anställning i stat, kommun eller region som är placerad i säkerhetsklass 2. Personer som har dubbelt medborgarskap räknas som svenska medborgare om det ena medborgarskapet är svenskt. Dock finns det vissa medborgarskap som kan göra det svårt att jobba i en säkerhetsklassad tjänst. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Vi söker dig som har en god förmåga att arbeta självständigt samt tar stort ansvar för ditt delområde. Du är även intresserad av ledarskap och är intresserad av att leda en mindre grupp. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

7 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Lagermedarbetare på heltid i Järfälla!

Har du jobbat med lager tidigare eller vill du börja jobba med lager? Då ska du söka tjänsten som lagermedarbetare till vår kund i Järfälla. Start är omgående så sök redan idag! OM TJÄNSTEN Vår kund har över 40 års erfarenhet av att leverera slitdelar och reservdelar till entreprenadbranschen. Med närvaro i Sverige, Finland, Polen och Italien sträcker vi oss över hela Europa. Som person är du social och framåt med en vilja att utvecklas och lära dig nya saker. Du har erfarenhet av eller intresse för lagerarbete. Du är en självgående lagspelare med en positiv inställning och villighet att lära dig nya färdigheter. God fysisk form är viktig då arbetet kan innebära tunga lyft och en del utomhusarbete oavsett väder. Arbetstider: 07 - 16 Du erbjuds - Lön enligt GFL, genomsnittligt förtjänstläge (Timbaserad månadslöns cirka 27 000 kr.) - Direktanställning hos vår kund efter 6 månader (om alla parter är nöjda) - Ett fysisk arbete ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Truckkörning med motviktstruck och ledstaplare, lastning och lossning av varor. * Mottagning och packning av varor samt allmän lagerhantering. * Bokning av frakter och hantering av lagerflyttar via dator och digital platta. * Mottagande och hjälp till kunder som besöker lagret, särskilt hämtkunder i Stockholm. * Eventuell användning av skärbrännare för att anpassa stål på sikt. VI SÖKER DIG SOM * Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift * Har grundläggande kunskaper i engelska * Har en avklarad gymnasieexamen * Har god system vana Det är meriterande om du har - Tidigare har arbetat på lager - Har erfarenhet av att köra truck eller har truckkort sedan tidigare - Arbetat i systemet Visma - B-körkort För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Goda samarbetsförmåga - Självgående - Kommunikativ Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

7 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Administrativ samordnare till CRM-konsulterna

Vi söker nu en ambitiös och skicklig assistent till CRM-konsulterna. Rollen passar dig som har en administrativ och kreativ ådra och som vill bli en del av en framåtskridande organisation som värdesätter kunskap och kvalitet. Är du i början av din karriär och redo för ditt första steg in i affärsvärlden? Brinner du för service och professionalism? Då kan det vara dig vi letar efter! OM TJÄNSTEN I rollen kommer du att stöta på olika typer av administrativa uppgifter, som du tar dig an på ett självständigt och strukturerat sätt. Dina arbetsuppgifter inkluderar att hantera material, skapa PowerPoints, ansvara för bokningar och organisera evenemang. Du kommer även att vara ansvarig för kontorslokalerna, där du tar hand om sedvanliga kontorsuppgifter som posthantering, påfyllning av material och bokningar. Du blir en del av en organisation där stämningen präglas av prestigelöshet, värme och där nya idéer välkomnas med öppna armar. Du erbjuds - Möjligheten att vara en del av en varm och värderingsdriven organisation. - En aktiv och engagerad arbetsplats med regelbundna evenemang och teamaktiviteter. - En chans att växa och forma din roll i en snabbt växande organisation. Då rollen är ny i organisationen får du stor möjlighet att själv forma den. - En unik möjlighet att arbeta nära ledningsgruppen och bidra till fortsatt framgång. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Arbeta nära Operations Manager och för att implementera och förbättra processer och dokumentation. * Ge administrativt stöd till ledningsgruppen, inklusive att föra anteckningar under möten och organisera konferenser. * Delta i onboardingprocessen av nya medarbetare. * Arbeta och upprätthålla god datakvalité i system såsom CRM och affärssystem inkl. uppföljning av aktiviteter. * Stötta i att skapa och upprätthålla en bra arbetsmiljö och relationer med kunder och interna medarbetare. VI SÖKER DIG SOM Vi söker dig som är prestigelös, serviceminded, flexibel och självständig. Du trivs med att ta eget ansvar och kan arbeta i ett högt varierande tempo. Med ett brett kontaktnätverk är du van vid att skapa relationer. Vi tror även att du besitter ett stort intresse för affärssystem. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och intresse för tjänsten. Motivera väl i din ansökan varför du valt att söka. Formella krav: - Har en avslutad gymnasieutbildning, vi ser det som ett stort plus om du har en akademisk examen inom exempelvis Business Administration. - Tidigare erfarenhet av en roll inom service. Erfarenhet av en liknande roll inom kontorsadministration eller liknande bedöms som meriterande. - Mycket goda IT-kunskaper, innefattande Office-paketet samt förmågan att enkelt kunna sätta dig in i nya system. - Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, eftersom du dagligen kommer att kommunicera på båda språken. - Körkort är meriterande men inget krav. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET CRM-Konsulterna (CRMK) grundades år 2010 av Gustaf Westerlund, en av Sveriges mest namnkunniga experter på Microsoft Dynamics 365. Sedan dess har bolaget vuxit och etablerat sig på den svenska CRM-marknaden som en mycket kompetent och kreativ spelare. Läs mer om CRMK på deras hemsida: Om oss - CRM-Konsulterna (crmkonsulterna.se)

7 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024