Lediga jobb i Stockholms län
Sök totalt 21673 lediga jobb i Stockholms län
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: ELFA Assistans i Sverige AB bedriver personlig assistans och vänder sig till personer med funktionsnedsättning som vill leva ett aktivt och utvecklande liv. All verksamhet bedrivs med utgångspunkt i LSS intentioner om individens rätt till delaktighet, självbestämmande, integritet och inflytande. Vår vision är att företaget ska betraktas som ett hög kompetent och personligt assistans bolag som genom samverkan uppnår höga resultat vad gäller nöjdhet hos brukare, anhöriga och medarbetare. Vi söker en assistent till ett uppdrag som kräver att man är lyhörd, engagerad och ansvarsfull. Tidigare erfarenheter inom vård och omsorg är meriterande men inget krav. Arbetsuppgifter Vara ett stöd i vardagen så att denne enskilde kan leva ett, utifrån sina förutsättningar, aktivt liv. Hjälpa till i hemmet med varierande uppgifter som personlig omvårdnad, visst hushållsarbete tillsammans med den enskilde, fritidsaktiviteter med mera. Följa brukaren där han befinner sig. Brukaren har svår smärtproblematik och behöver aktiv hjälp med vändning och lägesändring. Djur finns i hemmet. Tillträde: Snarast Anställningen omfattas av kollektivavtal. Då rekryteringen kommer att ske löpande, innan sista ansökningsdag, så rekommenderar vi dig som är intresserad att lämna din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi är ny öppnad Kinesisk Restaurang söker 1-2 köksbiträde och servitör. Restaurangen har fokus på både lunch och middagsservering. Vi söker dig som är positiv, självgående och stresstålig som vill jobba som köksbiträde! Det är viktigt att du skulle kunna arbeta i högt tempo och samarbetar med arbetsteam. Arbetsuppgifter: Som köksbiträde kommer du att jobba med: 1.förbereda kött och grönsaker 2. renhållning och diska Som servitör kommer du att vara max 30 år. du ska ta kunders matbeställningar och leverera till kunderna. I tjänsten ingår sedvanliga restaurang sysslor såsom servering av mat och dryck, kassa hantering. Att jobba med mer försäljning och tillsammans med dina kollegor främja en positiv försäljningstillväxt. Kvalifikationer: För att du ska kunna utföra ett bra jobb på arbetsplatsen behöver uppfylla följande kvalifikationer: 1. Flexibilitet kring arbetstider 2.Stresstålig, tidigare erfarenhet som köksbiträde är ett krav. det är ett plus om du kan tala kinesiska. Lön Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Alla som är intresserade vänligen kontakta mig. [email protected] Adress: Ynglingagatan 17 113 47 Stockholm Telefon: 08- 32 88 40 Mobil: 070- 887 8138
Våran Restaurang som har funnits i över 30 år. Vi har bordservering Restaurangen ligger i centrala stockholm. Nu söker vi efter personal som vill gå med i vårt team . Tjänsten är Omgående. Låter det intressant så skicka din Ansökan till [email protected] Du som söker ska brinna för restaurangyrket och ha erfarenhet eller har gymnasial utbildning inom yrket. Du som har precis gått ut hotel o restaurang linjen är du varmt välkommen! Du kommer att jobba främst med servering ,andra arbetsuppgifter förekommer också. Du skall vara social både mot gäster och kollegor samt kunna hantera av stressade situationer. Tjänsten är schemalagd samt helger förekommer också. Mejla din cv till [email protected]
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Are you looking for a physically active, high-paced, and fulfilling part-time job in Stockholm? Are you interested in sustainability and want to make a real impact in the city? Become a Rider at Velove! Who we are looking for We are looking for someone who enjoys being outside and staying active, whatever the weather. As a person you have good communication and problem-solving skills, care about providing a great service to our customers, and are always attentive and proactive! About the job Delivering e-commerce parcels for different vendors Riding the coolest of four-wheeled electrical cargo bikes 3-6 hours evening shifts that start around 5pm Work at least 2 shifts a week, with the opportunity for more Requirements: Available to work in the evenings Available to work at least 2 shifts per week Have the right to work in Sweden (personal number needed!) and be over 18 years of age Have a well functioning smart phone that you can use for work Speak conversational English (this is our company language) Good navigational skills (not just following Google Maps!) Enjoy being active and working out! (This is a physically demanding job) Thrive in an active workplace Sounds like something for you? Apply today! Ride into a great adventure with Velove! As a rider, you're not just delivering parcels; you're crafting your own schedule two weeks ahead. Stay active, embrace the joy of cycling, and feel the power in your legs growing stronger after every shift! Join us and get addicted to the thrill of evening rides, immersing yourself in the tranquil charm of Stockholm.
Vill du jobba med injektionsbehandlingar i ett växande företag där arbetsglädje och kundens välmående är i fokus? På vår klinik erbjuder vi olika tjänster inom Estetik, såsom Estetiska injektioner, laserbehandlingar, hudvård och kroppskonturering, förutom mindre kirurgiska ingrepp som utförs med lokalbedövning. https://www.instagram.com/vivaciklinik Vi utökar våra tjänster inom estetik och skönhetsvård och söker nu en sjuksköterska eller tandläkare som brinner för att leverera kvalitet och service. Du kommer att få möjlighet att utveckla dina färdigheter inom samtliga behandlingar vi erbjuder och även nya behandlingar när de introduceras. På Vivaci Klinik prioriterar vi både våra kunder och medarbetare, med målet att skapa den bästa arbetsmiljön och möjligheterna till tillväxt inom estetik och service. Vi strävar efter en familjär atmosfär med god kommunikation, lojalitet och respekt. Som Injektionsbehandlare kommer du att vara ansiktet utåt för Vivaci Klinik, guida patienter och utföra behandlingar som Botox och fillers. Du kommer att hantera patientjournaler, bidra till våra mål och leverera professionell service. Vi söker en legitimerad tandläkare eller sjuksköterska med grundläggande utbildning inom injektionsbehandlingar. Du bör vara självständig, proaktiv, målinriktad och ha utmärkta kunskaper i svenska och engelska. Placering: Solna/Stockholm Arbetstid: Deltid/Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Månadslön baserad på timlön/grundlön Ansök nu och bli en del av vårt team på Vivaci Klinik!
Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt! Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång. Mh Enterprises erbjuder: - En attraktiv lönemodell - Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m - Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag - Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling - Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi Mh Enterprises söker dig som: - Är tävlings- och resultatinriktad - Har goda kommunikativa egenskaper - Trivs med att arbeta med ett högt tempo - Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav! Om Mh Enterprises: Mh Enterprises är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss. Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång. Mh Enterprises är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Stockholm. Du utgår från vårt kontor i Stockholm Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ansökan tas emot via e-post till: [email protected]
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om företaget Vi är ett framstående logistikföretag beläget i Jordbro, känt för att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Vi strävar efter att skapa en dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där våra medarbetare trivs och kan utvecklas. Nu söker vi en engagerad arbetsledare för vårt lagerteam. Dina arbetsuppgifter Som arbetsledare på vårt lager ansvarar du för att leda och motivera vårt arbetslag. Du kommer att övervaka dagliga arbetsprocesser, säkerställa att säkerhetsföreskrifterna följs och samordna lagrets aktiviteter för att säkerställa att våra kunder får förstklassiga tjänster. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Leda och planera det dagliga arbetet för lagermedarbetare. Säkerställa att lagret är säkert och att alla säkerhetsföreskrifter följs. Samarbeta med andra avdelningar för att optimera arbetsflödet. Utbilda och coacha lagermedarbetare för att utveckla deras färdigheter. Bidra till att förbättra lagerprocesserna för att öka effektiviteten. Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbetsledning inom lager eller logistik. Du är en naturlig ledare med god kommunikationsförmåga och en förmåga att lösa problem på ett effektivt sätt. Dessutom har du: Erfarenhet av arbetsledning inom lager eller logistik. Starka ledarskapsfärdigheter. Förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper, särskilt inom lagerhanteringssystem. Ansökan Om du är redo att ta dig an denna utmaning, skicka din ansökan med CV och personligt brev till oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en engagerad, prestigelös och initiativtagande person som letar efter nästa steg i karriären? Vi söker nu en ekonomiansvarig till ett av Addtech Nordics dotterbolag! Vi jobbar med löpande urval så ta chansen och ansök redan idag! OM TJÄNSTEN Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiansvarig. Vår kund är ett av Addtech Nordics dotterbolag som erbjuder produkter och lösningar för mätteknik inom värme, kyla och vatten. Kundmarknaden utgörs primärt av fjärrvärme- och kommunala vattenbolag men försäljning sker även till installatörer och fastighetsägare. Vår kund sitter i ett fint kontor i Gamla Stan. Bolaget består av 6 personer, varav 3 personer är baserade på kontoret i Stockholm. I rollen som ekonomiansvarig jobbar du nära både produktchef, VD, säljare samt kan få stöttning av Addtechs ekonomiavdelning. I denna roll kommer du ansvara över ekonomi, order och leveransadministrationen. Du kommer att driva, förbättra och vidareutveckla processer, rutiner och system för såväl ekonomihanteringen med redovisning-, rapportering-, och bokslutsarbete samt orderhanteringen med orderläggning, leveranshantering samt fakturering. Det kommer att finnas arbetstoppar vid bokslut och då förväntas det att du kan hålla deadlines. Trots arbetstoppar är det viktigt för vår kund med work life balance och att man tar sig tid för återhämtning. Du erbjuds - Ett långsiktigt konsultuppdrag med möjlighet till överrekrytering om alla parter är nöjda med samarbetet - Utveckla dina kunskaper i en bred roll - Arbete med frihet under eget ansvar, finns möjlighet att arbeta remote med utgångspunkt från kontoret ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för ekonomiadministration med månadsbokslut, årsbokslut samt löpande redovisning (leverantörsfakturor, in- och utbetalningar, projektredovisning). Utöver detta kommer du: * Hantera deklarationer (moms, arbetsgivaravgifter, preliminärskatt) * Löner och pension * Budgetering samt kostnadsuppföljning och analys * Order och leveransadministrationen med ansvar för att kunder har korrekt information i tid * Rapportering till Addtech, såväl ekonomisk som hållbarhetsrapportering m.m. VI SÖKER DIG SOM - Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande - Har flera års erfarenhet inom ekonomi, kan självgående ansvara för årsredovisningar samt löpande bokföring - Har god systemvana, gärna inom Visma - Har goda kunskaper inom MS Office, speciellt Excel - Har goda kunskaper inom svenska och engelska då det används i det dagliga arbetet Det är meriterande om du har - Tidigare arbetslivserfarenhet inom produktsäljande bolag, du har förståelse för orderflöde. För att lyckas i rollen ser vi att du är affärsorienterad, lösningsorienterad och inte uppgiftsorienterad. Vidare har du ett stort självledarskap är engagerad samt prestigelös. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta i ett mindre bolag där du blir en viktig del av teamet. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Mer information gällande vår kund kommer senare i rekryteringsprocessen!
Är du en serviceinriktad person som vill jobba med logistik och kundnöjdhet. Då är denna tjänst som Försäljnings- och orderadministratör rätt för dig. Välkommen in med din ansökan idag, vi arbetar med löpande urval! OM TJÄNSTEN Vår kund drivs av en obeveklig passion för excellens och ett oföränderligt engagemang för att utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabbrörliga globala ekonomi är förändring konstant, och innovation är avgörande för ett företags överlevnad. Som de har gjort i 80 år, riktar de sina blickar mot framtiden, förutser marknadens behov och efterfrågan så att de kan styra företaget mot långsiktig framgång. Som Försäljnings- och Orderadministratör kommer du att spela en central roll i att säkerställa att vår kund förblir på toppen av marknaden och fortsätter att berika och förenkla konsumenternas liv. Du kommer att vara den nyckelkontakt för kunder som binder samman leverans och försäljning för att säkerställa ett smidigt informationsflöde och hålla deras kunder nöjda. Detta innebär att säkerställa ett professionellt informationsflöde från supply-teamet i Nederländerna hela vägen till deras kunder. Teamet expanderar och fokuserar mer på processutveckling och därför söker vi en administratör till. Som en spindel i nätet kommer du att ha nära samarbete med både kunder och interna operationer. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag via oss på Academic Work. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Säkerställa att vi alla är överens om rätt produkter på marknaden genom prognoser och uppföljning med statistik tillsammans med din SCM Team Lead * Säkerställa kundnöjdhet genom att uppdatera om leveranser, lagernivåer, lagerförflyttningar * Stötta Climate Solutions management genom att följa upp kundtjänstrelaterade frågor och ämne * Hantera både korttidsprognoser, beställningar och prisinformation * Övervaka vår försörjningssituation tillsammans med din SCM Team Lead för att säkerställa överensstämmelse mellan prognos och beställningar i SAP och vårt Supply Chain Management-system VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad gymnasieexamen - Har tidigare arbetslivserfarenhet av orderhantering/ logistik - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift - Har mycket goda kunskaper i Excel, specifikt Pivot och Vlookup - Har god systemvana, SAP som affärsystem För att lyckas i rollen är du en person som gillar teamwork och kan tillföra energi till teamet. Du är social, strukturerad, ansvarstagande samt vågar ställa frågor och är allmänt nyfiken. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET *Information gällande vår kund kommer senare i rekryteringsprocessen! *
Vill du hjälpa till att flytta datorer under några dagar mellan 18-20 september med chans till jobb under helgen? Vi söker dig som är intresserad av ett kort uppdrag med enkla arbetsuppgifter. Ansök redan idag då vi tillämpar löpande urval. OM TJÄNSTEN Vår kund flyttar våningsplan och behöver hjälp med flytt av deras datorskärmar. Om du är ute efter ett extrajobb är detta en perfekt chans för dig! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Flytt av datorskärmar mellan våningsplan VI SÖKER DIG SOM - Är tillgänglig mellan 18-20 september, och även under helgen - Har mycket goda kunskaper i svenska då arbetsuppgifterna kräver detta Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Visar 1 till 10 av 21673 jobb