VEM SÖKER VI Vi söker dig som har tidigare säljerfarenhet. Du vill utvecklas inom försäljning på ett välrenommerat och framgångsrikt bolag där du blir rikligt kompenserad för det hårda arbetet du lägger ner. I rollen är rätt personlighet och ett stort driv vägvinnande. Att besitta ett lugn och en starkt affärsfokus har också visat sig vara framgångsrika egenskaper. Vi ser att du är en person som inte är rädd att ta sig an nya utmaningar och som ser det som ett nödvändigt steg för att utvecklas. Du förstår vad det innebär att jobba med försäljning och att det krävs hårt jobb för att lyckas. I gengäld så blir du generöst kompenserad. På Home Call får du möjlighet att arbeta med välkända varumärken samt möjligheten till att växa inom bolaget. Telefonen är ett av dina främsta arbetsverktyg och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder. Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön + höga provisioner utan tak Resor & Tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Personlig utveckling Kontinuerliga säljutbildningar Placering: Centrala Stockholm, Drottninggatan Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Home Call grundades år 2017 med ett uppriktigt mål och en passion som brann starkt: att leverera överlägsen kundservice och långsiktiga kundrelationer. Vår team har en gedigen erfarenhet av försäljning, kundservice och företagsledning. Idag samarbetar vi med några av Nordens största uppdragsgivare, både från den offentliga och privata sektorn, och vårt rykte som pålitliga partners har gjort oss till ett glasklart val inom vår bransch. Vårt engagemang sträcker sig bortom enstaka transaktioner; vi strävar ständigt efter att leverera förstklassigt arbete och investerar i hållbara partnerskap som varar över tid. Vi är stolta över att inte bara möta förväntningarna, utan även att överträffa dem. Med ett team som drivs av vår passion och en dedikation till att skapa värde för våra partners, ser vi fram emot att fortsätta bygga starka och långsiktiga relationer med våra kunder. Sökord: Sales, säljare, försäljare, driv, affärer, sälj, B2C, B2B
Är du undersköterska eller sjuksköterska och nyfiken på Aleris Basal hemsjukvård? Välkommen på öppet hus hos oss! Tisdagen den 4 mars kl. 17.00–19.00 öppnar vi dörrarna till Aleris Basal Hemsjukvård för att träffa dig! Är du legitimerad sjuksköterska eller utbildad undersköterska med skyddad yrkestitel? Då är du varmt välkommen att träffa våra chefer och få en inblick i hur vi arbetar för att göra skillnad i våra patienters vardag. Inom Basal hemsjukvård utför vi hemsjukvårdsbesök och arbetspassen är förlagda till kvällar, nätter och helger. Just nu söker vi sommarvikarier, tillsvidare anställda på deltid och timanställda. Vi hoppas att du vill ingå i vårt team i sommar! Under kvällen kommer vi att berätta om hur trevligt och givande det är att arbeta hos oss och svara på dina frågor. Chefer och rekryterare är på plats för att träffa dig och eventuellt erbjuda en första intervju. Under kvällen bjuder vi på dryck och tilltugg och ser fram emot en trevlig kväll tillsammans! Plats: Aleris Huvudkontor, Olivecronas väg 7, plan 1. Datum & tid: 4 mars kl. 17.00–19.00 För rollen som undersköterska hos oss krävs: Skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Giltigt B-körkort med undantag för vår verksamhet i Innerstaden som har gåslingor För rollen som sjuksköterska hos oss krävs: Att du är legitimerad sjuksköterska Har giltigt B-körkort Välkommen att registrera ditt CV hos oss! Vill du veta mer om oss på Aleris Basal hemsjukvård kan du klicka här. Vi ser fram emot att träffa dig, varmt välkommen!
Nu söker vi på Villa Näs i Åkesberga sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa Näs Villa Näs ligger i en av Österåker kommuns vackraste delar med utsikt över åkermarker och Täljövikens strandängar. Villa Näs är ett boende med totalt 60 platser. Huset är tre våningar högt med två avdelningar per våningsplan och gemensamhetslokaler i bottenvåningen. Villa Näs har 40 platser för äldre med demenssjukdom och 20 omvårdnadsplatser. Demenscertifiering: Vi är under demenscertifiering som innebär att alla vi som arbetar här har fått utbildning i demens och bemötande via Demensakademin. Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget. Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-30 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Gå med i vårt team på VIPAS AB! Har du vad som krävs för att trivas i den dynamiska IT-konsultvärlden? VIPAS AB, ett växande företag, bjuder in dig att ta del av nästa spännande projekt som vår nya medarbetare! Om VIPAS: Föreställ dig en värld där din affärsteknik är sömlöst anpassad till dina mål – effektiv, skalbar och innovativ. På VIPAS AB är det just detta vi strävar efter att leverera. Som ett ledande IT-konsultföretag erbjuder vi inte bara tjänster, utan skräddarsydda lösningar baserade på den senaste tekniken, såsom Java och Python. Med gedigen erfarenhet inom mjukvaruutveckling, DevOps och teknisk innovation guidar vårt expertteam dig genom den digitala transformationen – med trygghet, precision och framtidssäker strategi. Jobbeskrivning: Vi har behov av att förstärka vårt team E-handel inom Affärsområde Paket med en projektledare med tung teknisk kompetens till ett nordiskt transformationsprojekt. Projektet har som mål att: konsumenten uppfattar PostNord som attraktiv Att vi har relevanta IT-integrationer Att vi kan ta rollen som en strategisk teknisk affärspartner Att vi navigerar på laglig grund Att sätta verktyg och förutsättning för uppföljning (KPIs) Förväntat resultat Att identifiera och sammanställa behov för samtliga marknader (NO, DK, FI, SE, TY). Driva och löpande dokumentera förändringsresan. Sammanställa och rapportera till styrgrupp. Driva och stödja utveckling- & migreringsarbetet med samtliga egen integrerande kunder samt Partners/plattformar. Att implementera ny funktionalitet via API DO. Tidplan och placering 6 månader med eventuell förlängning. Tillträde så snart som möjligt. Förväntas vara onsite i Stockholm minst 60% Krav: En mycket hög teknisk kompetens och mångårig erfarenhet av ehandelsplattformar, integrationer och API:s, i synnerhet checkout relaterade integrationsfrågor Väl dokumenterad erfarenhet av att leda stora utvecklings och migreringsprojekt inom IT mot ehandlare såväl som plattformar och direktintegrerande kunder Akademisk examen inom Ekonomi, Ingenjör, Logistik, IT Flerårig dokumenterad erfarenhet inom projektledning av omfattande verksamhetsöverskridande, komplexa projekt Erfarenhet av att verka i stora, komplexa organisationer Behärska olika projektledningsmetodiker och dess tillämpning Mycket analytisk och förmåga att snabbt förstå komplexa problem och sammanhang och kunna omsätta upplevda behov och problem till funktionella mål, planer och aktiviteter. Kommunikativ verbalt och i skrift, på svenska och engelska, och har hög vana att formulera beslutsunderlag Varför jobba hos oss? VIPAS AB erbjuder attraktiva anställningspaket för IT-konsulter, i enlighet med Teknikföretagens (Almega) kollektivavtal. Att arbeta med oss innebär möjligheter inom olika branscher, vilket ger dig flexibilitet och möjligheter till utveckling. Om du är drivande och redo att anta nya utmaningar, är VIPAS familjen för dig! Du kommer att vara en del av ett innovativt team som driver framtiden inom telekom, fordon, detaljhandel och bank. Om du är redo att ta dig an utmanande projekt och växa i en banbrytande miljö, är detta möjligheten för dig! Ansök nu Tveka inte att kontakta oss på [email protected] Observera: Ansök om du har permanent uppehållstillstånd (PR) eller medborgarskap i Sverige, eller om du innehar ett giltigt arbetstillstånd för Sverige. Hur ansöker du: Intresserade kandidater uppmanas att skicka in sitt CV och personliga brev. Gå med oss och driv innovation på VIPAS AB! Observera att vi rekryterar löpande, vilket innebär att uppdraget kan stängas innan sista ansökningsdatum. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omedelbart!
Vi på Submit söker nu efter kvällspersonal till vår samarbetspartner inom stålindustrin i Stockholm.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta i en produktion där det tillverkas olika typer av stålgaller. Du kommer du jobba både i produktionen och på lagret. I arbetsuppgifterna ingår det bland annat att man punktsvetsar fast falsar. Varje serie görs i stora mängder så du bör gilla ett monotont arbete. Punktsvetsning Orderhantering Utleverans Profil: God fysik Händig Intiativstagande Gilla monotomt arbete Krav: Truckkort A+B Erfarenhet från liknande arbete Svenska i tal och skrift Plats: Haninge Start: Omgående Lön: Enligt kollektivavtal Arbetstid: 14:45-23:00 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Vi på Submit söker nu efter prodoktionspersonal till vår samarbetspartner inom stålindustrin i Stockholm.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta i en produktion där det tillverkas olika typer av stålgaller. Du kommer du jobba både i produktionen och på lagret. I arbetsuppgifterna ingår det bland annat att man punktsvetsar fast falsar. Varje serie görs i stora mängder så du bör gilla ett monotont arbete. Punktsvetsning Orderhantering Utleverans Profil: God fysik Händig Intiativstagande Gilla monotomt arbete Krav: Truckkort A+B Erfarenhet från liknande arbete Svenska i tal och skrift Plats: Haninge Start: Omgående Lön: Enligt kollektivavtal Arbetstid: 06-15 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Nu söker vi på Villa Täby Park timvikarier och sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande extrajobb och sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa Täby Park I februari 2022 öppnade Vardaga ett nytt äldreboende i stadsdelen Täby Park vid gamla Täby galopp. Villa Täby Park har plats för 80 äldre där varje avdelning har ett gemensamt kök och trivsamma utrymmen för samvaro och måltider. Det finns gemensam uteplats och balkonger och vi har en vacker och livfull trädgård. Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. VR-teknik: Vi har infört VR-teknik på boendet, som gör det möjligt för de som bor här att uppleva olika resor, äventyr eller spel via VR-glasögon. Läs mer om Vardagas VR-satsning här: Jorden runt på 40 minuter. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: löpande Sista ansökningsdag: 20250515 kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Verksamhetschef Camilla Sundqvist på mail: [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Flightradar24 is one of the most successful growth-stage tech companies in Stockholm. Each day, more than 4 million aviation enthusiasts use our app or website, and we have many of the biggest names in aviation as business customers. The position requires that you are able to work from our office in Stockholm, Sweden. Relocation is not offered for this role. Flightradar24 is looking for a skilled Test Automation Engineer to join our team. The successful candidate will be responsible for developing and implementing automated test cases for our products . The candidate must have experience working with automation of APIs (REST and gRPC), Backend Testing and the ability to work with cross-platform teams to set up CI/CD pipelines. The candidate must also be able to work independently and identify opportunities for automated testing improvements across teams. What you’ll do Test Automation & Framework Development: Design, develop, and maintain scalable automated test frameworks. Implement robust automated scripts for functional and regression testing of APIs and Webservices. API Automation & Performance Testing: Create and execute test strategies, plans, and cases to ensure high-quality releases of APIs. Conduct performance and load tests, analyze results, and communicate findings effectively. Continuous Integration & Delivery: Integrate automated tests into the CI/CD pipeline to support rapid, reliable releases. Collaborate with teams to optimize testing workflows and maintain high code quality. Collaboration & Communication: Partner closely with developers, product managers, and QA peers to define testing requirements. Working closely with backend teams. Communicate test results, defects, and quality metrics to both technical and non-technical audiences. Participate in code reviews, design discussions, and agile ceremonies. Who you are Skilled in building and maintaining API test automation frameworks (e.g.,Karate, REST Assured, Pytest, etc..) Experienced with performance testing tools (e.g., JMeter, Gatling) Knowledgeable in CI/CD tools (e.g., Jenkins, GitHub Actions, GitLab CI, Azure DevOps) Proficient in at least one programming language (e.g., Java, Python, JavaScript) Excellent communicator, adept at conveying complex ideas to diverse audiences Strong collaborator who thrives in cross-functional, distributed team environments Detail-oriented problem solver with a proactive approach About Flightradar24 With over 4 million daily users, Flightradar24 is the world’s most popular flight tracking service. Our app regularly tops the App Store and Google Play Travel charts. We also offer a wide range of commercial services, and our customers include many of the biggest names in aviation. We're constantly adding new services and improving existing products. To help us meet those challenges, we're looking for creative, collaborative, and tech-savvy applicants to join us. Benefits of working at Flightradar24 include: Opportunity to impact a service with millions of end users from all around the world Flexible and social work environment with free beverages, fruit, and snacks Modern office in the heart of beautiful downtown Stockholm, Sweden Being part of a diverse team with +30 nationalities and 6 continents represented with English being our main language
Välj ett jobb för att visa detaljer