Säljande Konsultchef inom Life Science med inriktning mot Kvalitet och V...
Plantvision AB
Ingenjörer och tekniker inom kemi och kemiteknik

Vi är ett konsultbolag som hjälper våra kunder att hitta rätt kvalitetsnivå och effektivisera deras tillverkning så att de lyckas utvecklas. Vi befinner oss i en spännande tillväxtfas och söker nu fler briljanta ledare som vill arbeta på ett bolag som skiljer sig från traditionella konsultbolag. Vi söker dig som är en naturlig ledare och som vill vara med och leda ett engagerat team som har fokus mot Life Science branschen och Pharma & Biotech segmentet. Det här blir din rollSom Konsultchef kommer du ansvara för ett team som idag består av upp till 15 konsulter som är specialiserade inom Kvalitetssäkring & Validering. I den här rollen får du chansen att bygga och utveckla ditt team, utveckla processer och arbetssätt samt ansvara för och utveckla våra kundrelationer. Detta innebär att identifiera kundens behov och matcha dem med våra skickliga konsulter. Du har ett eget försäljningsansvar där du tar ägandeskap av erbjudandet, leveransen och hela affären, och du använder dig naturligt av ditt nätverk för att skapa affärer. Som Konsultchef hos oss är du en förebild både internt och självklart en ambassadör externt. Du kommer att tillhöra ett engagerat chefsteam som gärna delar med sig av erfarenhet och kunskap för att göra sina kollegor och sig själva lite bättre, varje dag. Du kommer ges möjlighet att utveckla både ditt ledarskap och affärsmannaskap. Och självklart har vi roligt tillsammans! Placeringsort för tjänsten är på vårt kontor i Kista. Tillsammans siktar vi beyond tomorrow! Så här kommer du att briljeraDu har ett naturligt ledarskap och är en kommunikativ person med både förmåga och vilja att skapa ett starkt och engagerat team. För att trivas som ledare hos oss tror vi att du är en positiv och social person med högt engagemang. Vi befinner oss på en extraordinär tillväxtresa där förändring är en del av vår vardag. Som ledare har du förmåga att vägleda ditt team mot uppsatta mål och skapa tydlighet i hur deras insats bidrar till företagets framgång. Du har förmåga att effektivt hantera och prioritera försäljning, resursplanering, ekonomisk uppföljning, rekrytering och medarbetare parallellt. Du brinner lite extra för att hitta de mest effektiva sätten som hjälper våra kunder att hitta lösningar på problem de inte trodde fanns. Att identifiera affärsmöjligheter och ta egna initiativ faller dig naturligt. Att skapa och behålla goda relationer är något du värnar och förstår vikten av. För att lyckas i rollen har du: God branschkännedom inom Pharma & Biotech, erfarenhet av kvalitetssäkring & validering är meriterande Minst 5 års dokumenterad arbetslivserfarenhet inom antingen försäljning, leverans och/eller projektledning Erfarenhet av kundarbete med fokus på att proaktivt skapa affärsmöjligheter och öka merförsäljning Flytande svenska och engelska i tal och skrift Goda kunskaper i Microsoft Office Har du även detta så briljerar du ännu mer: Utbildning inom ledarskap och/eller projektledning Tidigare ledarerfarenhet som inbegriper arbetsledning i ledande befattning med personal och resultatansvar Tidigare beläggningsansvar för personal Erfarenhet av hela eller delar av rekryteringsprocessen Tidigare erfarenhet av att ha eget förhandlingsansvar Erfarenhet från konsultbranschen Arbetat i HR system (Hailey), Rekryteringssystem (Teamtailor), CRM-system Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet.Vi brinner för vårt jobb och har roligt på vägen. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. AnsökanOm du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Cecilia Fällman på +46 8 568 595 03 eller [email protected] Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Konsult RA/QA inom Medtech/IVD
Plantvision AB
Tekniker, bilddiagnostik och medicinteknisk utrustning

Du tycker att det är kul med kvalitet och regelverk. Framför allt när frågorna rör medicinteknik. Utmaningen att omvandla komplexa regelverk till något lättbegripligt är något som får ditt hjärta att klappa lite extra. Du vill vara del i en grupp med hjälpsamma, kompetenta och ödmjuka medarbetare? Där vi värdesätter och prioriterar kunskapsdelning, samarbete och är måna om varandra. Har vi nyss beskrivit dig? Bra! Då kan du vara vår nästa konsultkollega inom QA/RA Medtech och IVD!"Vår grupp erbjuder en varm och inbjudande stämning där hjälp alltid finns tillgänglig. Vi har en enorm kunskapsbas och ett starkt engagemang. Kollegorna är trevliga, hjälpsamma, kompetenta och ödmjuka, vilket skapar en trygg och välkomnande miljö för alla. Vi strävar efter att hjälpa varandra att växa och utvecklas som konsulter samtidigt som vi löser problem hos våra kunder och tillsammans utvecklar Plantvision."- Kollegorna Det här blir din roll Hos oss får du möjlighet att arbeta med kunder och stötta dem i hela deras produkts livscykel och i hela deras organisation. Du blir del av ett team med mycket stark teamkänsla och värderingar kring att jobba ihop och sprida kunskap tillsammans. Att vara konsult hos oss är ansvarskrävande och utmanande, men framför allt väldigt roligt! Rollen ger dig ett stort utrymme att påverka din egen utveckling genom de uppdrag du arbetar med.Hos oss får du: guida våra kunder rätt i den regulatoriska världen. arbeta bl.a. med ansökningar, inspektioner, CAPA, klinisk utvärdering och standarder. själv leda och/eller vara del i utvecklingsprojekt. ta en självklar plats i vårt team som gillar att prata kvalitet, regulatory affairs och projektledning. Vi är ett team stolta nördar som älskar dela med oss av vår kunskap! Så här kommer du att briljera Vi briljerar genom att dela med oss av vår kunskap och det kommer du också att göra. Genom din sociala och kommunikativa förmåga skapar du ett förtroende hos personer du möter. Du har förmågan att göra komplex information enkel att förstå, medan noggrannhet och kvalitet genomsyrar allt du gör. Du är självständig med gott självledarskap, samtidigt som du verkligen uppskattar att vara en del av ett team som brinner för samma frågor som du gör. Du trivs i och vill vara en del av en grupp med hjälpsamma, kompetenta och ödmjuka medarbetare. Har du följande egenskaper så tror vi att du kommer trivas hos oss: Du har minst 3 års erfarenhet av QA/RA inom medicinteknik eller IVD. Du har högskole- eller universitetsexamen inom Life Science (Civilingenjörsexamen, BMA eller PhD inom relevant område). Du är bekväm med både svenska och engelska på en hög nivå. Du har erfarenhet inom något av nedanstående:Du har arbetat med MDD/MDR, IVDD/IVDR, ISO 13485, ISO 15189, ISO 14971 eller 21 CFR Part 820, FDA ansökningar och MDSAP. Du har erfarenhet av kvalitetssystem och arbetat med t.ex. avvikelsehantering, CAPA och inspektioner.Du jobbar med framtagning, uppdatering eller bedömning av teknisk dokumentation. Du har jobbat med ICE 60601, IEC 62366 och andra standarder relevanta för prestandautvärdering av medicintekniska produkter. Du har erfarenhet av kvalitetssäkring av medicinteknisk mjukvara (fristående mjukvara, inbyggd medicinteknisk mjukvara eller av datoriserade stödsystem inom medicintekniska bolag (ICE 82304, ICE 62304, NIS 2, TR 80002, GAMP5). Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet.Vi brinner för vårt jobb och har roligt på vägen. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. Ansökan Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Ewa Kloskowska på 08-568 595 28 eller [email protected]. Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.

27 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Erfaren Valideringsledare inom datoriserade system - Life Science
Plantvision AB
Ingenjörer och tekniker inom kemi och kemiteknik

Brinner du precis som vi för kvalitet och validering? Har du byggt upp en gedigen erfarenhet inom kvalitetssäkring av datoriserade system och känner du dig redo för att kliva in i en spännande konsulttjänst på en av Sveriges mest eftertraktade arbetsplatser? Då är det hos oss på Plantvision du ska vara! Det här blir din rollVi letar efter en driven och erfaren valideringsledare med specialistkunskap inom datoriserade system. Hos oss kommer du att ingå i vårt engagerade och inkluderande affärsområde Compliance, enheten Quality Management. Med vår gedigna kunskap inom projektledning, kvalitetssäkring, test- och valideringsledning hjälper vi våra kunder med deras verksamhetsförändringar. Kunderna letar sig till Plantvision för att få stöttning av de skarpaste hjärnor i branschen och det här du kommer in i bilden. Du kommer att få använda din expertis inom validering av datoriserade system för att hjälpa våra kunder inom Life Science med deras förändringar och projekt. Ta dig an spännande och utmanande uppdrag där du får utvecklas och bidra med din specialistkompetens. Exempel på ansvarsområden: Säkerställa att regulatoriska krav och standarder enligt GMP/GxP efterlevs, vilket bidrar till säkra och framgångsrika projekt. Arbeta med valideringsstrategi och framtagning av valideringsdokumentation. Kvalificera och validera datoriserade system. Koordinera valideringsaktiviteter och leda resurser i större projekt där samarbete mellan både kund och medarbetare är centralt. Arbeta med avvikelser, CAPA och ändringsärenden. Leverantörssamarbeten. Arbeta tvärfunktionellt med kravställning och riskhantering. Erbjuda rådgivning och stöd i kundprojekt samt agera utbildare och mentor för att dela med dig av din värdefulla kunskap.Hos oss får du möjlighet att växa både professionellt och personligt. Plantvision är en kunskapsorganisation där vi inspirerar varandra, coachar varandra och lär oss av varandra, hela tiden. Det är då vi mår som bäst. Du kommer få tillhöra något av våra kontor i Kista eller Södertälje men ta dig an uppdrag i hela Mälardalsregionen och vara en del av ett välkomnande och omtänksamt team som alltid stöttar varandra. Så här kommer du att briljeraFör att lyckas i din roll hos oss tror vi att du är en positiv och engagerad person med utmärkta sociala och kommunikativa färdigheter. Du tycker det är inspirerande att samarbeta med andra och brinner för att lära dig nya saker. Dessutom gillar du att dela med dig av din kunskap och ser till att både du och dina kollegor kan växa tillsammans. Du är lösningsorienterad, sätter alltid kunden i fokus och har ett högt driv i ditt arbete. Kvalitet är centralt för dig, och du har en förmåga att på ett pragmatiskt sätt anpassa kvalitetsnivån beroende på uppdragets krav. Eftersom en stor del av arbetet sker hos kund, är det viktigt att du kan balansera mellan att ingå i uppdrag och aktivt bidra till ditt team.Förutom ovan egenskaper ser vi även att du har: En högskoleutbildning eller motsvarande inom ett relevant område. Minst 5 års erfarenhet inom Pharma/Biotech och arbete enligt GMP. Minst 3 års erfarenhet av validering av olika typer av datoriserade system (CSV) samt kunskap om GAMP, inklusive system som produktions- och processrelaterade system, labsystem, IT-system som eQMS/ERP/LIMS, FMS, Historian och datamigrering. Erfarenhet av att arbeta enligt olika kvalitetsledningssystem och i elektroniska system för dokument- och ärendehantering. Erfarenhet av riskhantering för datoriserade system. Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Erfarenhet av andra regelverk och guidelines utöver GMP är mycket meriterande. Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. Är du nyfiken på hur det är att arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Läs mer om vad våra kollegor tycker om att jobba på PV här:Kristina Eneling | Plantvision AnsökanOm du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tillträde enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag 17 november 2024.Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Michaela Stenaldi på 0702-98 65 38, [email protected].

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Personlig assistent till Åkersberga
Vår Omtanke Sverige AB
Personliga assistenter

Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänstenJag är en man på 26 år som bor ensam i Åkersberga.Efter en trafikolycka så drabbades jag utav en hjärnskada.Hos mig jobbar du dag,kväll,nätter (jour). Det är ett plus om du gillar sport och har humor. Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi ser gärna att du är kvinna mellan 20-40 år.Bor nära Åkersberga och gärna ha humor. Det är även meriterande om du: Har erfarenhet av liknande arbete. Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsterna är på ca 50 och 70%. Vi söker två personliga assistenter. Tjänsterna innebär arbete under dagtid,kväll och journätter. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. TillträdeOmgående

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Undersköterska för vikariat ASiH/SPSV Forenede Care
Forenede Care AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

OMRÅDE Hälso och sjukvård YRKESINRIKNING Undersköterska ANTAL SOM SKA ANSTÄLLAS 6 ANNONSRUBRIK ASiH/SPSV Förenade Care söker timvikarierande UNDERSKÖTERSKOR inför sommaren 2025 BESKRIVNING AV VERKSAMHETEN ASiH/SPSV Förenade Care söker undersköterskor både för timvikariat och för vikariat under sommaren 2025. Enheten arbetar på uppdrag av regionen. Vi har lång erfarenhet av palliativ vård. Vill du arbeta i en dynamisk miljö, tillsammans med kompetenta medarbetare? Då har du sökt rätt arbete! Vårdavdelningarna SPSV Byle Gård och SPSV Norrtälje Roslagen har vårdplatser och bedriver specialiserad palliativ slutenvård. ASiH (Avancerad Sjukvård i hemmet) vårdar patienterna i hemmet. Vi har kontor för ASiH i Arninge, Lidingö och Norrtälje Det finns möjlighet till vikariat både på vårdavdelningen och/eller den specialiserade hemsjukvården. ARBETSUPPGIFTER Du som söker bör vara samarbetsvillig, flexibel, och framför allt tycka om att arbeta i team. Helst har du några års erfarenhet, eller kanske studerar du till sjuksköterska/läkare och vill utöka dina kunskaper inom palliativ vård/hemsjukvård. KVALIFIKATIONER Utbildad undersköterska alt. sjuksköterska/ läkare under utbildning. KRAV Undersköterska ARBETSTID/VARAKTIGHET Timvikariat/ sommarvikariat LÖN Timlön, kollektivavtal finns. TILLTRÄDE Efter överenskommelse SISTA ANSÖKNINGSDATUM 2025-05-01 intervjuer sker löpande under ansökningstiden. KONTAKTPERSONER SPSV Norrtälje Roslagen Forenede Care Hanna Österholm Enhetschef/bitr verksamhetschef Mail: [email protected] Tel: 0176- 20 75 80, 076- 101 94 30 ASiH Forenede care kontor i Arninge Britt-Mari Halvarsson Enhetschef Mail: [email protected] Tel. 073-358 16 94 Susanne Thoors Enhetschef Mail: [email protected] Tel: 073-315 00 99 ASiH Forenede Care kontor på Lidingö Elisabeth Bergman Enhetschef Mail: [email protected] Tel: 073 -315 01 12 ASiH Norrtälje Roslagen Forenede Care Karin Lönnerberg Girau Enhetschef Mail: [email protected] Tel: 070-431 42 32 SPSV Byle Gård Forenede Care Linda Lilius Enhetschef Mail: [email protected] Tel: 073-358 16 85 UTDELNINGSADRESS Hamnvägen 12/Tumstocksvägen 9B/Jarlabankesväg 46/Stockholmsvägen 33 POSTNUMMER 76132/18766/18777/18133 POSTORT Norrtälje/Täby/Lidingö KOMMUN Norrtälje/Täby/Lidingö LÄN Stockholm

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Erfaren förare med CE-körkort och krankort sökes till asfaltspridare – l...
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

För vår kunds räkning söker vi en erfaren förare till asfaltspridare med CE-körkort och erfarenhet av att köra kran för 18 ton. Arbetet är beläget intill Stockholm och vi söker en självgående och skicklig person som är bekant med att köra asfaltspridare, har goda praktiska kunskaper inom anläggningsarbete och tar eget initiativ på arbetsplatsen. Vi söker: Erfaren anläggningsförare med CE-körkort Erfarenhet av att köra kran för 18 ton Bekant med asfaltspridare Skicklig inom anläggningsarbete Giltigt YKB och APV Bra kunskaper i svenska språket Förmåga att hitta i Stockholm Förmåga att ta eget initiativ och vara självgående Flexibel och beredd att hjälpa till utanför fordonet vid behov Arbetstider: Primärt dagtid (06-15) Om arbetet: Som förare till asfaltspridare kommer du att vara ansvarig för att köra och arbeta praktiskt med asfaltsläggning. Vi söker en person som är bekant med att hantera asfaltspridare, har en hands-on inställning och är skicklig på anläggningsarbete. Du ska vara självgående och kunna ta eget initiativ för att lösa arbetsuppgifter effektivt. Du förväntas också vara flexibel och kunna hjälpa till utanför fordonet när det behövs. Vår kund: Vår kund är en ledande och växandeaktör inom transporttjänster och anläggningsarbete, med fokus på asfaltläggning och vägunderhåll i Sverige. Företaget erbjuder specialfordon som asfaltspridare, kranbilar, samt lastbilar för vägunderhåll och trafikssäkerhet. De arbetar under kollektivavtal med Transportarbetarförbundet. Om tjänsten: Detta är en trygg och långsiktig anställning där du kommer att arbeta med samma fordon kontinuerligt, vilket ger en stabil arbetsmiljö. Tjänsten innebär också möjlighet att bli direkt anställd hos kundföretaget efter en tids uthyrning. Vi ser långsiktigt på denna tjänst och söker någon som vill vara en del av kundföretaget på längre sikt. Vi erbjuder: Långsiktig och trygg anställning Arbeta med samma fordon kontinuerligt Kollektivavtal och trygg arbetsmiljö Möjlighet att bli anställd direkt hos kund efter en tids uthyrning Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med löpande urval. Välkommen att bli en del av vårt team! Om adacto people: adacto people är ett bemannings- och rekryteringsföretag som specialiserar sig på att erbjuda skräddarsydda lösningar för transport- och logistikbranschen. Vi fokuserar på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag för att säkerställa effektivitet och pålitlighet i transportkedjan. Hos oss blir du en del av ett engagerat och professionellt team, där vi arbetar för att skapa långsiktiga och framgångsrika relationer mellan arbetstagare och arbetsgivare.

27 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Sjuksköterskor för vikariat ASiH/SPSV Forenede Care
Forenede Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

OMRÅDE Hälso- och sjukvård YRKESINRIKNING Sjuksköterska ANTAL SOM SKA ANSTÄLLAS 4 ANNONSRUBRIK ASiH/SPSV Förenade Care söker sjuksköterskor för timvikariat eller semestervikariat BESKRIVNING AV VERKSAMHETEN Förenade Care ASiH/SPSV söker sjuksköterskor för timvikariat/semestervikariat. Du har möjlighet att arbeta både på våra palliativa vårdavdelningar (SPSV- Specialiserad palliativ slutenvård, Norrtälje eller Byle Gård) och/eller inom vår avancerade hemsjukvård (ASiH med kontor på Arninge, Lidingö, Norrtälje). Vi har lång erfarenhet av palliativ vård och avancerad hemsjukvård. Detta är ett unikt tillfälle för dig som vill arbeta inom palliativ vård att arbeta i en dynamisk miljö, tillsammans med vår kompetenta arbetsgrupp. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill ha ett självständigt arbete där initiativ- och beslutsförmåga är av stor vikt. KVALIFIKATIONER Du som söker bör vara initiativrik, flexibel, positiv och framför allt tycka om att arbeta självständigt men också att ingå i team. Vi ser gärna att du har erfarenheter från palliativ vård, onkologi, hematologi eller öppen hälso- och sjukvård. Dokumentation sker i Take Care. KRAV Körkort Legitimerad sjuksköterska ARBETSTID/VARAKTIGHET Timvikariat, semestervikariat med möjlighet till förlängning LÖN Timlön, kollektivavtal finns. TILLTRÄDE Efter överenskommelse SISTA ANSÖKNINGSDATUM 2025-05-01 intervjuer sker löpande under ansökningstiden. KONTAKTPERSON SPSV Norrtälje Roslagen Forenede Care Hanna Österholm Enhetschef/bitr verksamhetschef Mail: [email protected] Tel: 0176- 20 75 80, 076- 101 94 30 ASiH Forenede Care kontor i Arninge Britt-Mari Halvarsson Enhetschef Mail: [email protected] Tel. 073-358 16 94 Susanne Thoors Enhetschef Mail: [email protected] Tel: 073-315 00 99 ASiH Forenede Care kontor på Lidingö Elisabeth Bergman Enhetschef Mail: [email protected] Tel: 073 -315 01 12 ASiH Norrtälje Roslagen Forenede Care Karin Lönnerberg Girau Enhetschef Mail: [email protected] Tel: 070-431 42 32 SPSV Byle Gård Forenede Care Linda Lilius Enhetschef Mail: [email protected] Tel: 073-358 16 85 UTDELNINGSADRESS Hamnvägen 12/Tumstocksvägen 9B/Jarlabankesväg 46/Stockholmsvägen 33 POSTNUMMER 76132/18766/18777/18133 POSTORT Norrtälje/Täby/Lidingö KOMMUN Norrtälje/Täby/Lidingö LÄN Stockholm

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Fastighetstekniker till Jordbro
Victoriahem AB
Fastighetsskötare

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Nu söker vi en erfaren och drivenfastighetstekniker till vårt beståndi Jordbro och Nynäshamn bestående av ca 2000 lägenheter.Det är vi som team som tillsammans skapar värde för våra hyresgäster - kom och hjälp oss se till så att våra hyresgäster trivs! Om tjänsten I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll Rondering i och kring fastigheterna Utföra reparationer och underhållsåtgärder i lägenheter och allmänna ytor Åtgärda felanmälningar från hyresgäster Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder Systematiskt brandskyddsarbete mm Din profil Vi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker eller reparatör inom fastigheter, och har bred praktisk kompetens av förekommande reparationer. Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande. Kunskaper om vvs och/eller vitvaror i lägenheter och tvättstugor är meriterande. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Vi jobbar tillsammans och hjälps åt, det är viktigt att du som söker ser det som en självklarhet. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Jordbro Bakgrundskontroll och tester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta förvaltare Benny Hesselgren på mail [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Budpersonal
Miljonbemanning AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Vi söker budpersonal Är du en engagerad person som vill arbeta i en dynamisk och trivsam arbetsmiljö? Då är du varmt välkommen att söka tjänsten som budpersonal hos oss. Om tjänsten I rollen som budpersonal ansvarar du för att leverera varor och paket till våra kunder. Arbetet innebär en kombination av noggrannhet och effektivitet för att säkerställa en hög kundnöjdhet. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med trevliga kollegor. Möjlighet att utvecklas inom företaget. Trygga anställningsvillkor och goda förmåner. Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Programmer with lead responsibility
Coffee Stain North AB
Utvecklare inom spel och digitala media

Then you might be a good match with us at Coffee Stain North?We are looking for a Programming lead that can take on the responsibility of structuring the code in such a way that allows ease-of-use for coders and designers alike, as well as taking care of the continued growth of the programming team. About us Coffee Stain North is a small game developer based in Stockholm that belongs to the Coffee Stain family. Since we started in 2013, we have grown to 29 developers and are now open to adding a couple of new friends! We take pride in making games that we ourselves would like to play, a philosophy that has led us to work on multiple kinds of games in the past, like A Story About My Uncle & the Goat Simulator franchise (click here to see what Goat Enough! is)! The only common denominators are humour and storytelling. Currently, we are working on Goat Simulator 3. Working with us means working in a relaxed and friendly environment, where we value each other and the unique qualities we all bring to the table. Being small has its perks and one of our favourites is how we all have influence over our work/culture and the games we make. The role As Lead Programmer at CSN, you will split your time between being hands-on with development of gameplay, improving engine workflow, fixing bugs and issues, as well as being responsible for growing and nurturing the developers in a programming team that consists of 4 developers. The team you willbe partofworks closely together,are opentonewideasandhas a dynamic approach to their projects, which allows you to explore and work with fun problem-solving.Wepride ourselves in not being stuck in old ways and mindsets, and welcome change in everyfacetof our work andprocesses. You will: Plan your own and your team's work Develop, test and implement code Take a big part in planning the teams work, weighing risk-reward, tech debt, and how best to utilize team members individual expertise Develop, implement, and test various parts of the codebase, everything from gameplay to lower-level systems Ensure that work developed by your team is coherent with other game systems, game platforms and the overall game vision Work with the producers and other leads to plan work and then enact that plan with your programming team by giving ownership, discuss progress, provide feedback and coach team members Your background To succeed in the role, you need to have a couple of years of experience in the programming role and professional experience with Unreal Engine 4 and Perforce management. We also see that you are a person who has an eye for problem solving and communicating with partners. Currently on our radar and horizon we haveanextra focus on networking, cross-platform development and UI, to name a few. As you will be coaching and developing your team we believe that you have some experience or interest in mentoring and helping others to succeed, whether you have done it as an intermediate programmer or as a lead. We also believe, apart fromdevelopingthe game,that you will help foster a collaborative environment where ideas and solutions rule, and you take partofmaking everyone feel comfortable contributing in a meaningful way. Lastly, we believe we can do even better as a team when your creativity shapes not only your own work but also our studio culture and our games. We actively work to empower our employees by helping everyone strive toward more responsibility, ownership, and autonomy. You will be an important part of this, and it’s therefore important to us that you have the same mindset. Perks of working at Coffee Stain North We offer competitive salaries and excellent benefits that go beyond the usual payments to your pension fund and insurances. We believe that a healthy body leads to a healthy mind, so on top of the wellness grant you get some paid time off to work out. Did we mention there are several gyms right beside our office? Every third week it’s creative Friday which lets your inner passion blossom. To have fun together and get inspired, we play games on the clock every third Friday. We also have great parental benefits, including extra pay on top of what you get from the social insurance agency during your parental leave. Bridge days are paid time off And, of course, you will be part of a wonderful team of colleagues working on an exciting high-profile project. Practical info The position is permanent, full-time, 40 hours per week. We have a hybrid setup and offer the possibility of working from home 2 days per week. Our office is newly renovated, and located in Kungsholmen, Fridhemsplan. We have employees from different parts of the world, and it’s therefore mandatory to be fluent in English, both verbally and in writing. We have, among other things, a ping-pong table, a big lounge area where we hang out, watch movies, or play games together, and last but not least – a giant goat statue (what more do you need?). We are a part of Coffee stain, which is made up of seven teams: Coffee Stain Studios Skövde, Lavapotion Göteborg, Coffee Stain North, Coffee Stain Malmö, Coffee Stain Publishing, Easy Trigger Games Trollhättan, and Box Dragon. The Coffee Stain Group belong to the Embracer Group. We look forward to hearing from you!

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025