Vi söker nu dig som är ekonomiassistent och har erfarenhet av Visma Net till en spännande tjänst hos vår kund med kontor i centrala Stockholm. Är du strukturerad, noggrann och vill utvecklas i en stimulerande miljö där samarbete och kvalitet står i fokus? Då kan detta vara tjänsten för dig! Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med kund- och leverantörsreskontra, utföra löpande bokföring och delta i faktureringsprocessen. Du hanterar avstämningar, in- och utbetalningar samt bidrar till förbättringen av ekonomiska processer. Som en viktig del av ekonomiavdelningen ingår du i ett team där samarbete och utveckling värderas högt. Hantering av kund- och leverantörsreskontra Löpande bokföring och periodavstämningar Fakturering och betalningsuppföljning Administration i Visma Net Stöd i månads- och årsbokslut Löpande kontakt med kollegor och externa partners Kvalifikationer Erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent, gärna minst ett par år God kunskap och erfarenhet av Visma Net Mycket goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel God kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av andra ekonomisystem och digitala arbetsflöden Systemintresse är särskilt uppskattat Personliga egenskaper Vi söker dig som är ansvarstagande, initiativrik och trivs i en roll där struktur och ordning premieras. Du har en vilja att lära, arbetar effektivt såväl självständigt som i team och bidrar alltid till en positiv stämning. Din servicekänsla, flexibilitet och ödmjukhet gör att du bygger goda relationer på arbetsplatsen. Om arbetsplatsen och erbjudandet Du erbjuds en inkluderande och utvecklande arbetsmiljö, med tydliga processer, handledning av erfarna kollegor och utrymme att påverka rutiner. Vi erbjuder konkurrenskraftiga anställningsvillkor, goda möjligheter till kompetensutveckling samt förmåner såsom friskvårdsbidrag, pensionslösning och sociala aktiviteter. Mer om tjänsten Omfattning: Heltid, 37,5 timmar/vecka Placering: Stockholm med möjlighet till hybrid en dag i veckan Start: under augusti/september Direktrekrytering Rekryteringsprocessen sköts av Andara. Vid frågor kontakta Linda Gadd på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Extrajobb i Norrtäljes krogliv Vi söker dig som vill vara en del av utelivet i stan och arbeta i en rolig och positiv miljö. Du är utåtriktad och tycker om att arbeta direkt mot gästerna för att skapa en trevlig stämning. Vill du ha ett socialt utvecklande extrajobb där ingen kväll är den andra lik? Då har vi jobbet för dig. Cherry Spelglädje söker blivande dealers i Norrtälje. Vi erbjuder casino på barer, nattklubbar och restauranger. Att arbeta som dealer är ett väldigt spännande jobb som lämpar sig bra för dig som studerar, behöver ett arbete till eller helt enkelt vill ha väldigt roligt på jobbet. Ett arbete hos oss är flexibelt då Cherry Spelglädje bedriver casino runt om i hela Sverige från Kiruna till Ystad. Så du kan med fördel ta med dig jobbet om du flyttar till annan ort. Inga förkunskaper krävs eftersom vi kostnadsfritt utbildar våra egna medarbetare. Åldersgräns är 18 år. Vi erbjuder minst fyra helgkvällar i månaden vilket motsvarar ca 20 timmar. Möjlighet att arbeta mer vardagar och helger utöver detta finns. Utbildning och intervju hålls i centrala Stockholm. Det är meriterande om du har körkort och tillgång till bil. Cherry är anslutna till Visita och arbetar enligt kollektivavtal. Vi erbjuder lön enligt gällande avtal. Ingångslön från 155,58 kr per timme, beroende på tidigare erfarenhet från yrket. Utöver grundlönen tillkommer ersättning för OB, provision samt semesterersättning. Lönen är pensionsgrundande. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämna du enkelt din ansökan på www.cherry.se/jobba/ Om du har frågor kan du vända dig till Hannah Gullstrand som är ansvarig i Norrtälje. Du når Hannah via mail, [email protected]. Kolla gärna in vår Instagram @cherryspelgladje Cherry Spelglädje AB har sedan 1963 - genom seriositet, ansvar och engagemang - levererat spelglädje på restauranger, lounger, barer, hotell och nattklubbar över hela Sverige, från Ystad i Söder till Kiruna i Norr och är uppdelat på tre regioner med kontor i Göteborg och Stockholm. Cherry Spelglädje AB ingår i Cherry With Friends koncernen. Spelglädje AB är den största operatören i landet av Landbaserat Kommersiellt spel och innehar över 80 procent av marknaden. Genom tillväxt av egen kraft i kombination med strategiska förvärv har Cherry Spelglädje idag en mycket god geografisk täckning. Vidare är landet uppdelat i ett 40-tal distrikt och Cherry Spelglädje har 600 anställda, dom flesta tillsvidareanställda på deltid.
Vill du leda en ideell förening med engagerade tränare, glada simmare och ett starkt gemenskapsfokus? Nu söker vi en klubbchef med ansvar för personal, planering och den dagliga verksamheten. Älvsjö AIK simning bedriver en bred simverksamhet med simskola, träning och tävlingsgrupper för barn och ungdomar. Vi har även verksamhet för vuxna samt crawlkurser. Vill du vara med och bidra till en meningsfull verksamhet som främjar simglädje, gemenskap och utveckling? Som klubbchef har du det övergripande ansvaret för Älvsjö AIK Simnings verksamhet – från simskola till tävlingsgrupper, vuxenverksamhet och föreningsutveckling. Du leder arbetet operativt och strategiskt tillsammans med styrelse, tränare och kansli. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. 👥 Dina huvudsakliga ansvarsområden Övergripande ansvar för verksamhetsplanering och uppföljning Personalansvar för tränare, administrativ personal och vikarier Leda och fördela det dagliga arbetet i föreningen Budget- och resultatansvar tillsammans med styrelsen Samverkan med simhallar, förbund och andra föreningar Verka för föreningens långsiktiga utveckling och värdegrund 🧩 Exempel på arbetsuppgifter Termins- och träningsplanering i samarbete med tränare Hantering av anmälningar, scheman och kommunikation i SportAdmin Kommunikation med medlemmar, föräldrar och samarbetspartners Planering av evenemang, tävlingar, utbildningar och läger Stöd till styrelsen i administration och strategiskt utvecklingsarbete 🔍 Vi söker dig som Har dokumenterad erfarenhet av att leda verksamhet och personal Är strukturerad, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga Brinner för barn- och ungdomsidrott och föreningsliv Har vana av administrativt arbete och digitala verktyg (t.ex. Microsoft 365, SportAdmin) Gillar att ha många kontaktytor och skapa engagemang Har erfarenhet från verksamhetsutveckling, från ide till implementation 🎯 Meriterande Erfarenhet från ideell verksamhet och idrottsförening Tidigare arbete som tränare eller ledare inom simidrott Erfarenhet av projektledning eller förändringsarbete 📍 Omfattning och placering Anställningsform: Tillsvidareanställning, heltid Start: Enligt överenskommelse Arbetsplats: Långbrohallen i Älvsjö samt andra simhallar i södra Stockholm Arbetstider: Huvudsakligen dagtid, vissa kvälls- och helginslag Om Älvsjö AIK Simförening Älvsjö AIK är en idrottsförening som bildades 1915, simsektionen bildades 2000. 2016 blev simsektionen en egen förening och vi har idag ca 550 medlemmar. Vi tränar huvudsakligen i Långbrohallen i Älvsjö, en hall som klubben äger tillsammans med de andra föreningarna i Älvsjö AIK Fritidsallians. Utöver det bedriver vi vissa träningar i Eriksdalsbadet och Bredängsbadet. Mer information om vår verksamhet hittar du även på: www.alvsjoaiksimning.se Ansökan Skicka din ansökan med CV och ett kort personligt brev till [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande – vi ser fram emot att höra från dig!
Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad
Vi söker en erfaren projektledare till ett strategiskt viktigt planeringsprojekt som omfattar modernisering av elkraftlösningen vid två centrala stationer i Stockholm. Projektet befinner sig i planeringsfas och har som mål att höja den tekniska kvaliteten, förbättra redundansen och säkerställa långsiktig driftssäkerhet för elkraft och reservkraft i kritiska infrastrukturanläggningar. Om projektet Anläggningarna har idag ett system för styrning och övervakning som nått sin tekniska livslängd. Kommunikationslösningen saknar redundans, vilket ökar risken för kostsamma driftstörningar och ett omfattande behov av manuell jourinsats. Reservdelar är svåråtkomliga eller utfasade. Projektets syfte är att ta fram en ny, framtidssäker lösning för kraftförsörjning, kommunikation och automatik, inklusive möjliga ombyggnationer av lågspänningsställverk. Projektet omfattar: Teknisk utredning av befintliga anläggningar Framtagande av ny lösning för redundans, kommunikation, omkoppling och driftfallsautomatik Förslag till modernisering av kraftförsörjningssystemet Strukturering av larmhantering Systemhandling, riskanalys och investeringskalkyl inför nästa fas Arbetsuppgifter Som projektledare ansvarar du för att leda planeringsarbetet från start till leveransklar dokumentation inför genomförandefas. I rollen ingår: Framtagande av projektspecifikation, tidplan, kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöplaner Upprättande av bemanningsplan, leveranslista och upphandlingsstrategi Samverkan med upphandlingsledare och resursplanering av specialistroller Månadsvis rapportering till styrgrupp och sponsor Säkerställande av att krav på säkerhet, miljö, arbetsmiljö och dokumentation efterlevs Ekonomisk uppföljning och prognosarbete Förberedelse för överlämning och framtida genomförandefas Vi söker dig som har: Flerårig erfarenhet som teknisk projektledare inom elkraft eller teknisk infrastruktur Erfarenhet av projekt i planerings- och utredningsfas God förståelse för redundans, automatiklösningar och styrsystem för elkraft Förmåga att strukturera och samordna komplexa tekniska projekt Vana att arbeta med kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöfrågor enligt aktuella regelverk Erfarenhet av offentlig upphandling och projektekonomi är meriterande Uppdragets omfattning: Start: Snarast eller enligt överenskommelse Plats: Stockholm Vill du bli en del av ett samhällsviktigt uppdrag där din tekniska kompetens verkligen gör skillnad? Skicka in din ansökan redan idag.
När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vår verksamhet växer, och därför söker vi nu två sjuksköterskor till ASIH i Innerstaden (Linnégatan, Östermalm) Helgpass! Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Alfa Welfare (fd Epsilon). Vi kan erbjuda en trivsam arbetsmiljö, trevliga kollegor och nyrenoverade lokaler ett stenkast från Djurgården. Möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Våra patienter är svårt sjuka, därav läggs stor vikt vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet avancerad sjukvård i hemmet eller hemsjukvård. Adekvat specialistutbildning är också meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten: Helgpass, du väljer själv hur många procent du önskar arbeta. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden, kvällspass (40-60% eller enligt ök) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Alfa Welfare (fd Epsilon). Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten är kvällspass/ inkl. helg, (40-60% eller enligt ök). Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Hej, Vi söker plåtslagare som är erfaren och självgående. Vi sysslar med alla typer av takjobb men framför allt traditionellt byggnadsplåtslageri.
I Värtahamnen skapar Scandic ett nytt hotell med vidsträckta vyer över Stockholms hamninlopp. Mitt i hjärtat av en spirande ny stadsdel ligger Scandic Södra Kajen - en spännande och busig destination för äventyrare i alla åldrar där fantasin får flyga fritt. Från skönt hotellhäng är det lika nära till storstadspulsen som till skärgård och grönområden. Vi erbjuder våra anställda en rolig arbetsplats där varje dag aldrig är den andra lik med lekfullhet som står i fokus. Vill du arbeta på en unik arbetsplats med stor variation? Då är du den vi söker! Nu söker vi en kock till Scandic Södra Kajen. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som kock agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen som kock? Här får du en mycket viktig uppgift på hotellet genom att säkerställa en gästupplevelse i världsklass när det kommer till våra mat- och dryckesmiljöer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att planera, förbereda och tillaga mat samt att presentera maten på ett tilltalande sätt. Du stöttar även vid behov upp och hjälper teamet i andra delar av hotellet. Vem är du? För att passa i rollen behöver du ha ett brinnande matintresse och vara uppmärksam på detaljer och gästers individuella behov. Du uppskattar ordning och reda, både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra gäster en fantastisk måltidsupplevelse. För den här tjänsten vill vi att du genomgått kockutbildning eller har tillgodogjort dig motsvarande kompetens på annat sätt. Personliga egenskaper och inställning är viktigast av allt för den här rekryteringen. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en anställning för enstaka dagar på extra vid behov. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och om vår kultur! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Är du en engagerad och ansvarstagande person som vill jobba med att framställa och tillgängliggöra data och statistik inom penningmarknadsområdet? Gillar du samhällsekonomiska frågor och vill bidra till en god utveckling i samhället? Då är det här en tjänst för dig! VI ERBJUDER DIG utmanande arbetsuppgifter i en händelserik miljö där Sveriges ekonomiska utveckling står i fokus. Vi fortsätter att utveckla Riksbankens data och statistik i vår nya analysmiljö är under stark utveckling. Det ger dig möjligheten att tillsammans med dina kollegor utveckla arbetssätt och verktyg för dataprodukter i framkant. DET HÄR GÖR DU HOS OSS Tjänsten handlar i första hand om att samla in, bearbeta, analysera och tillgängliggöra data och statistik över penningmarknaden. I rollen ingår att ansvara för daglig beräkning och publicering av referensräntan Swestr, löpande arbeta med omsättningsstatistik på penning- och valutamarknaden, publicera räntor, valutakurser och index samt utveckla och förvalta beräkningsmodeller som används inom området. Utöver det löpande arbetet i linjen kommer du även ingå i ett tvärfunktionellt datateam som vidareutvecklar vårt data- och statistikarbete i den nya datamiljön. Du kommer arbeta med stora, komplicerade och i många fall detaljerade datamängder som ger en unik inblick i det finansiella systemet. DITT TEAM Riksbanken består av åtta avdelningar. Enheten för finansiell data och utveckling tillhör avdelningen för penningpolitik. Här kan du läsa mer om Riksbankens organisation. Enheten för finansiell data och utveckling består idag av 14 personer. Enheten ansvarar för dataproduktionen av finansiella data som Riksbanken samlar in och leder utveckling av Riksbankens datahantering. Du arbetar tillsammans med ekonomer och dataspecialister (data scientists/engineers). Förutom kollegorna på enheten sker arbetet avdelningsöverskridande inom banken och teamet har även löpande kontakt med de banker och företag som rapporterar in statistik till Riksbanken. Teamet har även regelbundna kontakter med andra myndigheter som Finansinspektionen samt med internationella organisationer, såsom ECB och BIS. MER OM DIG I den här rollen söker vi dig som gillar att samla in, kvalitetssäkra och strukturera data för olika typer av analyser. Du har en relevant akademisk examen (tex med inriktning mot finansiell ekonomi, nationalekonomi, datateknik, matematik eller liknande) och har erfarenhet av att hantera och analysera data. Du kan bearbeta data programmatiskt med stöd av Python och har erfarenhet av att använda verktyg för att versionshantera kod såsom GitHub. Du har goda kunskaper i svenska och engelska såväl skriftligen som muntligen. Utöver dessa grundkrav ser vi gärna att du har förståelse för ränte- och valutamarknaden, dess funktion och de olika instrument som handlas där samt erfarenhet inom någon eller några av följande områden: - arbete med finansiell statistik eller finansiella data - utveckla och hantera dataflöden i orkestreringsverktyg såsom Dagster, Airflow, Prefect eller liknande - arbeta med data i data lake-miljöer exempelvis MinIO och LakeFS Vi söker personer som är kvalitetsmedvetna, ansvarsfulla, analytiska, har gott omdöme och är bra på att samarbeta och kommunicera. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. MER OM TJÄNSTEN Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningstyp: Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas Placering: Huvudkontoret centrala Stockholm Arbetstid: Förtroendearbetstid men tjänsten förutsätter att du regelbundet, ett par dagar i veckan, har möjlighet att påbörja din arbetsdag ca klockan 07.00. Möjlighet att jobba distans: 2 dagar i veckan Förmåner: Generösa semestervillkor, subventionerad lunch, friskvårdsbidrag, subventionerad massage och tillgång till gym och ledarledda träningspass. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning innefattande registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning görs då för slutkandidaten. För vissa tjänster ställs krav på svenskt medborgarskap. ATT JOBBA PÅ RIKSBANKEN Riksbanken är en myndighet under riksdagen som ser till att pengarna behåller sitt värde över tid och att betalningar kan ske säkert och effektivt. Vi ger också ut Sveriges sedlar och mynt. Vi arbetar på medborgarnas uppdrag för en stark och säker ekonomi. Här får du utmaning och utveckling varje dag i en händelserik miljö. Hos oss får du kunniga och engagerade kollegor och stor möjlighet till kompetensutveckling. Läs mer om hur det är att arbeta på Riksbanken här. ANSÖK Vi vill ha din ansökan med CV senast den 15 augusti. Vi vill att du i denna rekrytering besvarar ett antal urvalsfrågor. På så vis kan du enkelt söka tjänsten och vi ges möjligheten att utvärdera våra kandidater på lika villkor. Logiska tester och arbetsprov kan komma att ingå som en del av rekryteringsprocessen. Vi genomför också bakgrundskontroller på slutkandidaterna, vilket innebär att vi kontrollerar examensbevis eller annat dokument som styrker din utbildning. Du kan läsa mer om hur det fungerar när du söker jobb på Riksbanken här. Vi ser fram emot att få kontakt med dig! Vi har valt annonseringskanaler och undanber oss försäljare av rekryteringstjänster och annonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer