Budbilsförare sökes för omgående anställning - Vardags- och Helgtjänster
Måltidsfabriken AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Måltidsfabriken AB bedriver idag måltidsservice gentemot offentlig sektor och privata företag. Bolaget finns i 18 orter i Sverige och arbetar till stor del med måltidstransporter där man har ganska regelbundna transporter. Vi söker nu en person med B-kort som kan köra budbil på helger eller vardagar. Att arbeta hos oss innebär stort ansvar och kräver personligt engagemang. * Ansvarstagande och pliktotrogenhet är viktigt då du arbetar själv i detta uppdrag. * Du är en lagspelare som hjälper och är flexibel mot kundens önskemål. * B-Körkort är ett krav Arbetsuppgifterna kommer i huvudsak att bestå av Mattransporter: * Fylla i egen kontroll, körjournal och kvalitetsförebyggande arbete * Enklare lyft kan förekomma * Flexibilitet för förändringar * Förekommer sena kvällar, Omgående anställning! Ange referens Sundbyberg vid ansökan! #Jobbjustnu Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kassa- och servering
Restaurang Mariaplan AB
Hovmästare och servitörer

Restaurang Mariaplan har som mål att alltid erbjuda bästa service samt kvalité till ett överkomligt pris. Vi gör all mat från grunden och är mest kända för vår napolitansk pizza och våra pastarätter. Nu behövs fler arbetskollegor som kan hjälpa till inom servering, kassa och disk. Dina arbetsuppgifter blir att ta hand om beställningar, servering samt hjälpa till med att hålla rent framför allt i matsalen och hjälpa till med disken. Ser du dig som serviceinriktad och flexibel är du välkommen med din ansökan till Mariaplan. Erfarenhet är inget men du måste vara minst 16 år gammal. Välkommen med din ansökan! Hälsningar Robban

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Senior Redovisningsekonom
Aimo Park Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vill du vara med på vår resa? Som den ledande mobilitetspartnern i Norden arbetar vi kontinuerligt med att utveckla nya mobilitetslösningar som underlättar din vardag. Genom att kombinera erfarenhet av parkeringstjänster med vår banbrytande kunskap om bildelning – utvecklar vi omfattande laddningsverk för elbilar, effektiva mobilitetshubbar, nya digitala tjänster och fortsätter utöka vår flotta av elfordon. Om jobbet Vill du bli en del av ett engagerat och professionellt team inom redovisning? Aimo Park söker nu en Senior Redovisningsekonom som vill bidra till högkvalitativ ekonomisk redovisning och vara en nyckelspelare i bolagets finansiella processer. Som Senior Redovisningsekonom kommer du att säkerställa att redovisningen håller hög kvalitet och uppfyller både externa och interna krav, samtidigt som du arbetar med att förbättra grundprocesser och bokslutsarbete. Rollen innebär både självständigt arbete och en aktiv roll i teamet. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med: Moms- och skattedeklarationer Lönerelaterad bokföring, inklusive reservering av personalrelaterade kostnader Granskning av leverantörsfakturor och kontering Reservering av kostnader och intäkter Aktivering och nedskrivning av anläggningstillgångar, inklusive impairment Balanskontoavstämningar Rapportering av legal finansiell information till moderbolag och myndigheter, inklusive sammanställning av årsredovisningar Attestering av utbetalningar Driva och delta i ekonomirelaterade projekt med fokus på automatisering Om dig Vi söker dig som har: Relevant akademisk eller eftergymnasial utbildning inom ekonomi Minst fem års erfarenhet av redovisning Mycket goda kunskaper inom bokföring, moms och beskattning Erfarenhet av att planera och strukturera arbetsuppgifter Intresse för system och vana att arbeta i Office-paketet, särskilt Excel Förmåga att analysera och lösa problem samt arbeta målinriktat och självständigt För rollen krävs mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Som person är du noggrann, analytisk och driven. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team och har en hög servicegrad, både internt och externt. Du är kommunikativ, lösningsorienterad och prestigelös. Om oss Vi vill forma hur människor och produkter förflyttar sig. Genom att jobba med miljövänliga innovationer kan vi påskynda övergången till hållbara mobilitetslösningar med fokus på våra huvudkoncept: Aimo Park, Aimo Share och Aimo Charge. Vi använder den snabba tekniska utvecklingen för att fortsätta vara en central del i att skapa smartare städer och blomstrande landsbygdsområden, samtidigt som vi erbjuder tillgängliga mobilitetslösningar som sömlöst kan integreras i våra dagliga liv. Vi finns i Sverige, Norge och Finland med huvudkontor i Stockholm.

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Chef de parti / Sushi kock

やすらぎ Det japanska spa- och möteshotellet Yasuragi på Hasseludden i Stockholm erbjuder en unik upplevelse med 191 hotellrum och sviter, 23 mötesrum för upp till 400 personer, fyra restauranger – inklusive Skandinaviens största teppanyaki-restaurang – samt ett stort japanskt bad. Vi är just nu i en spännande utvecklingsfas och söker en duktig kock som har viljan att behärska alla stationer i våra restaurangkök och vara en del av vårt fantastiska team. Om tjänsten Som Chef de Partie / Sushi-kock blir du en nyckelperson i vårt kök och hjälper oss att upprätthålla hög standard, både vad gäller kvalitet, hygien och arbetsmiljö. Vi söker dig som är kommunikativ, engagerad, ödmjuk och nyfiken. Du ansvarar för din tilldelade station och rapporterar till köksmästaren eller souschefen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Förbereda och tillaga sushi av hög kvalitet enligt vår filosofi samt förväntad standard • Hantera sushi ris, färsk fisk och skaldjur med precision och noggrannhet • Ansvara för hygien, ordning och råvaruhantering • Samarbeta med restaurangteamet för att säkerställa en smidig service • Hjälpa till på andra stationer vid behov, inklusive varmkök och kallkök • Följa säkerhetsföreskrifter och HACCP-rutiner Tjänsten är främst för vår sushi-restaurang, men vi ser gärna att du har breda kunskaper inom kök och kan arbeta flexibelt vid behov. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet från välrenommerade restauranger Har passion för japansk matlagning och sushi Är ansvarstagande, noggrann och en lagspelare Vi erbjuder: En spännande tjänst på ett av Sveriges starkaste varumärken Stora utvecklingsmöjligheter inom Strawberry Möjlighet till heltid eller deltid (förhandlingsbart) Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 31/07-2025. 📩 För frågor, kontakta: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

11 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Socialsekreterare - Försörjningsstöd
Ideal BM AB
Socialsekreterare

Om rollen Som socialsekreterare inom försörjningsstöd hos Ideal Bemanning kommer du att: Ansvara för att utreda och bedöma individers behov av ekonomiskt bistånd enligt Socialtjänstlagen (SoL). Stötta individer och familjer i att uppnå självförsörjning genom motiverande samtal, planering och uppföljning av insatser. Samarbeta med andra aktörer, såsom Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan och andra professioner, för att skapa långsiktiga lösningar. Arbeta både stödjande och utredande med fokus på att stärka individens möjligheter till egen försörjning. Dokumentera och följa upp insatser enligt gällande riktlinjer och lagkrav. Du får möjlighet att arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö, där du bidrar till att göra skillnad i människors vardag och framtid. Vi söker dig som Har en socionomexamen. Har minst 3 års erfarenhet av arbete inom försörjningsstöd eller annan relevant del av socialtjänsten – ett krav. Har ett genuint intresse för att stödja människor i utsatta livssituationer. Är trygg i din roll som socialsekreterare och har förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Har god kommunikativ förmåga och ett lösningsfokuserat arbetssätt.  Vi går igenom ansökningar löpande, så tveka inte att höra av dig! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team där vi tillsammans gör skillnad för människor i behov av stöd.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Lager/Extra/Vallentuna
Aleja AB
Lager- och terminalpersonal

Räddningspatrullen hos aleja söker nu nya rekryter. Vår patrulls funktion är att hoppa in när vi behöver akut hjälp ute hos kund – det vid t ex sjukdomar hos vår egen eller kundens personal, oförutsedda arbetstoppar eller andra akuta uppdrag. Viktigt är dock att du kan avsätta minst tre hela vardagar i veckan, alltså ej helger eller håltimmar – allt för att vi ska ha möjlighet att erbjuda dig arbetstillfällen. Vi ser gärna att du som studerar och söker denna tjänst är inskriven på längre studier och att du minst har ett år kvar av dina studier. Om oss aleja ab är ett bemanningsföretag verksamt främst i Stockholm. Vi erbjuder dygnet runt-jour till våra kunder, vilket innebär att vi har uppdrag under alla timmar på dygnet. Vi bemannar inom en mängd olika branscher – bland annat inom transport och lager, bygg och rivning, sanering och renhållning samt andra tunga arbeten utan krav på större förkunskaper eller utbildning. Vad vi kan erbjuda dig Att arbeta hos oss innebär att du erbjuds möjligheter att dels kunna arbeta fast hos en och samma kund över en längre period, alternativt att på en kort tid få en bredare arbetslivserfarenhet genom många olika korta, intensiva uppdrag. Vad vi söker hos dig Vi söker dig som är morgonpigg, flexibel och inte rädd för att prova nya saker eller möta nya människor. Hos oss finns det även möjlighet att prova på olika typer av arbeten, bl a inom lager, sanering, montering, grovarbete och rivning. För att du skall kunna bli anställd som extra personal hos oss måste du vara studerande, och kunna visa upp ett giltigt studieintyg, alt försörja dig på annan huvudsaklig sysselsättning, tex ett annat deltidsarbete. Dina arbetsuppgifter Vi söker personal till ett lager beläget i Vallentuna. Din arbetsuppgift blir att hjälpa till med packning och plockning av kundens produkter. Vår kund arbetar med gymartiklar.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
orderplockare /Extra/ Vallentuna
Aleja AB
Lager- och terminalpersonal

Räddningspatrullen hos aleja söker nu nya rekryter. Vår patrulls funktion är att hoppa in när vi behöver akut hjälp ute hos kund – det vid t ex sjukdomar hos vår egen eller kundens personal, oförutsedda arbetstoppar eller andra akuta uppdrag. Viktigt är dock att du kan avsätta minst tre hela vardagar i veckan, alltså ej helger eller håltimmar – allt för att vi ska ha möjlighet att erbjuda dig arbetstillfällen. Vi ser gärna att du som studerar och söker denna tjänst är inskriven på längre studier och att du minst har ett år kvar av dina studier. Om oss aleja ab är ett bemanningsföretag verksamt främst i Stockholm. Vi erbjuder dygnet runt-jour till våra kunder, vilket innebär att vi har uppdrag under alla timmar på dygnet. Vi bemannar inom en mängd olika branscher – bland annat inom transport och lager, bygg och rivning, sanering och renhållning samt andra tunga arbeten utan krav på större förkunskaper eller utbildning. Vad vi kan erbjuda dig Att arbeta hos oss innebär att du erbjuds möjligheter att dels kunna arbeta fast hos en och samma kund över en längre period, alternativt att på en kort tid få en bredare arbetslivserfarenhet genom många olika korta, intensiva uppdrag. Vad vi söker hos dig Vi letar efter hungriga, nyfikna och snabblärda killar och tjejer med en vilja för att jobba och leverera resultat. Fullgjord värnpliktsutbildning är starkt meriterande eftersom arbetet är fysiskt och psykiskt krävande. Arbetet mäts individuellt, och du skall drivas av att vilja plocka mer och tävla mot både dig själv och internt i gruppen. Du som söker ser arbetets upplägg som en rolig utmaning snarare än ett stressande moment. Vi söker dig som är morgonpigg, flexibel och inte rädd för att prova nya saker eller möta nya människor. Hos oss finns det även möjlighet att prova på olika typer av arbeten, bl a inom lager, sanering, montering, grovarbete och rivning. För att du skall kunna bli anställd som extra personal hos oss måste du vara studerande, och kunna visa upp ett giltigt studieintyg, alt försörja dig på annan huvudsaklig sysselsättning, tex ett annat deltidsarbete. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu till ett företag beläget i Vallentuna ett antal orderplockare. För denna tjänst krävs ingen erfarenhet. Vi letar efter hungriga, nyfikna och snabblärda killar och tjejer med en vilja för att arbeta och leverera resultat. Arbetet mäts individuellt, och du skall vilja drivas av att vilja plocka än mer, och tävla mot dig själv och internt i gruppen. Du som söker ser arbetets upplägg som en rolig utmaning snarare än ett stressande moment.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
orderplockare /Sommar/ Arlandastad
Aleja AB
Lager- och terminalpersonal

aleja ab är ett bemanningsföretag verksamt främst i Stockholm. Vi erbjuder dygnet runt jour till våra kunder, vilket innebär att vi har uppdrag under alla timmar på dygnet. Vi bemannar inom en mängd olika branscher-bland annat inom transport och lager, bygg och rivning, sanering och renhållning samt andra tunga arbeten utan krav på större förkunskaper eller utbildning. Att arbeta hos oss innebär att du som person erbjuds möjligheter att dels kunna arbeta fast hos en och samma kund över en längre period, alternativt att på en kort tid få en kompakt och gedigen arbetslivserfarenhet genom många olika korta, intensiva uppdrag. Vi söker dig som är morgonpigg, flexibel och inte rädd för att prova nya saker eller möta nya människor. Hos oss finns det möjlighet att även prova på olika typer av arbeten, bla inom lager, sanering, montering, grovarbete samt rivning. För att du skall kunna bli anställd som extra personal hos oss måste du vara studerande, och kunna visa upp ett giltigt studieintyg, alt försörja dig på annan huvudsaklig sysselsättning, tex ett annat deltidsarbete. Är du studerande? Vill du tjäna lite extra pengar? Då har du hittat rätt! Räddningspatrullen hos aleja söker nu nya rekryter. Vår patrulls funktion är att hoppa in när vi behöver akut hjälp ute hos kund, det vid tex sjukdomar hos vår egen eller kundens personal, Oförutsedda arbetstoppar eller andra akuta uppdrag. Viktigt är dock att du kan avsätta minst två hela vardagar i veckan, alltså ej helger eller håltimmar, allt för att vi ska ha möjlighet att erbjuda dig arbetstillfällen. Vi ser gärna att du som studerar och söker denna tjänst är inskriven på längre studier och att du minst har ett år kvar av dina studier. aleja ab är ett bemanningsföretag verksamt främst i Stockholm. Vi erbjuder dygnet runt jour till våra kunder, vilket innebär att vi har uppdrag under alla timmar på dygnet. Vi bemannar inom en mängd olika branscher-bland annat inom transport och lager, bygg och rivning, sanering och renhållning samt andra tunga arbeten utan krav på större förkunskaper eller utbildning. Att arbeta hos oss innebär att du som person erbjuds möjligheter att dels kunna arbeta fast hos en och samma kund över en längre period, alternativt att på en kort tid få en kompakt och gedigen arbetslivserfarenhet genom många olika korta, intensiva uppdrag. Vi söker nu till ett företag beläget i Arlandastad ett antal orderplockare. För denna tjänst krävs ingen erfarenhet. Vi letar efter hungriga, nyfikna och snabblärda killar och tjejer med en vilja för att arbeta och leverera resultat. Arbetet mäts individuellt, och du skall vilja drivas av att vilja plocka än mer, och tävla mot dig själv och internt i gruppen. Du som söker ser arbetets upplägg som en rolig utmaning snarare än ett stressande moment.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Ekonomiansvarig & Administratör

Ekonomiansvarig och administratör till gårdsverksamhet – där struktur, kvalitet och hästvälfärd står i centrum Plats: Strax norr om Stockholm Vill du arbeta i en ansvarsfull och varierad roll med fokus på ekonomi och administration – i vackra lokaler med rofylld inredning, omgivna av en levande gårdsmiljö med flera byggnader och pågående verksamheter? Vi söker dig som har sinne för struktur, arbetar självständigt och vill bidra till att en ambitiös och växande verksamhet fungerar smidigt och professionellt bakom kulisserna. Arbetsuppgifter • Löpande ekonomihantering – betalningar, fakturering och budgetuppföljning • Ekonomisk rapportering till ägare och samarbetspartners • Schemaläggning i samråd med verksamhetsledare • Planering och samordning av personalens semestrar • Rapportering och översikt av sjukfrånvaro och personalnärvaro • Kontakt med leverantörer, försäkringsbolag och myndigheter • Övergripande ansvar för administration och dokumentation Kvalifikationer • Relevant utbildning och/eller erfarenhet inom ekonomi och administration • Självständig, strukturerad och noggrann • Trygg i att arbeta i ett varierande tempo och med många kontaktytor • Mycket god datorvana – du är van att arbeta digitalt och tar initiativ till att effektivisera processer med hjälp av AI och smarta verktyg • Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Vi erbjuder • En nyckelroll i en väletablerad och dynamisk verksamhet där struktur och ansvar värderas högt • En arbetsmiljö i nära samarbete med ett engagerat team • En unik och naturnära arbetsplats med hästen i centrum, men där flera byggnader och funktioner samverkar • Arbete i ljusa, harmoniskt inredda lokaler med utsikt över hagar, ridbanor och gårdsmiljö • Möjlighet att påverka och utveckla rutiner, processer och arbetsflöden • Arbetstid: måndag till fredag Omfattning: Heltid Tillträde: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse Ansökan Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected]. Urval sker löpande. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Erica på +46 70 891 86 69.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Timvikarie till förskolor i Huddinge sökes!

Vi söker dig som studerar och vill arbeta extra med barn. Brinner för barns lärande och utveckling? Då har vi tjänsten för dig! Nu söker vi på StudentConsulting dig som studerar eller har ett annat jobb som vill arbeta extra på förskolor inom Huddinge kommun. Denna anställningsform är flexibel och innebär att du kommer få möjlighet att arbeta på flera olika förskolor som timvikarie i Huddinge. Du ska vara tillgänglig för arbete minst 2 dagar/vecka med start omgående. Arbetstiderna är förlagda under dagtid på vardagar och regleras baserat på din tillgänglighet. Vi erbjuder dig ett roligt, utvecklande och inspirerande arbete inom förskola och eftersöker personer som är intresserad av att arbeta extra inom verksamheten. Uppdraget innebär att du kommer vara anställd hos StudentConsulting och arbeta på olika förskolor inom Huddinge kommun som konsult/vikarie. Att arbeta inom förskola innebär att du kommer ha stora möjligheter till att utvecklas tillsammans med dina egna förutsättningar. Förskolorna arbetar ständigt med att ha kvalité och utveckling i sitt arbete. DETTA SÖKER VI - Utbildad barnskötare eller förskollärare. Du som söker kanske har gått barn- och fritidsprogrammet på gymnasiet, alternativt är förskole- eller lärarstudent och vill få praktisk erfarenhet. - Godkänd gymnasieexamen samt kunna ta dig till förskolor med kort varsel. - Tidigare erfarenhet av att arbeta på förskola. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med barn med vissa svårigheter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! - Som person bör du ha god samarbetsförmåga samt en rak och tydlig kommunikation. - För att passa i rollen som vikarie ska du ett intresse för det pedagogiska arbetet samt vara lugn, stabil och empatisk. Det är viktigt att du är duktig på att bygga relationer med både barn och vuxna, samt att du ger ett förtroendeingivande intryck. För att vara aktuell för denna tjänst krävs det att du laddar upp minst 2 referenser på din profil på StudentConsulting, gymnasiebetyg eller examensbevis från din utbildning och ett godkänt utdrag från polisens belastningsregister innan intervjun. Beställ ett redan nu genom länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Låter det här som en tjänst för dig? Ansök redan idag, urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025