Om oss Vi är Mighty – ett litet team med stor teknikhöjd som bygger digitala produkter tillsammans med kunder vi gillar. Vi bryr oss om kodkvalitet, produktdetaljer och användarupplevelse – och vi tror att du gör det också. Vi arbetar fullstack, nära både affär och design. Hos oss jobbar du självständigt men i ett tydligt sammanhang – vi gillar att lösa problem på ett enkelt och hållbart sätt, även när de är riktigt tekniskt utmanande. Vi jobbar både med egna initiativ och med större uppdrag där skalbarhet, säkerhet och långsiktighet står i centrum. Det innebär att vi rör oss fritt mellan olika tekniker och miljöer – beroende på vad som passar uppgiften. Mångfald, inkludering och jämställdhet är grundläggande värden för oss – och vi söker dig som delar dessa och bidrar till en trygg och öppen arbetsmiljö. Om rollen Vi söker dig som är trygg i din tekniska bredd, nyfiken på ny teknik och gillar att vara med där det händer. Du förstår helheten – men du är också bekväm med att kavla upp ärmarna och lösa det som behöver lösas. Vi tror att du: Har minst 6+ års professionell erfarenhet av fullstackutveckling Är mycket bekväm att jobba med TypeScript Har ett genuint teknikintresse och gillar att nörda ner dig i både detaljer och helhet Förstår hur man bygger robusta applikationer från grunden Har god förståelse för datamodellering och har jobbat med både relationsdatabaser och NoSQL-lösningar Trivs i AWS-miljöer och vet vad du gör med en Lambda, en RDS och en IAM-policy Har erfarenhet eller nyfikenhet kring AI och stora språkmodeller (LLMs) Har ett starkt intresse för UI/UX och håller dig gärna uppdaterad kring nya teknologier Vill jobba i ett litet team där du får påverka på riktigt Är bosatt i Stockholm, då arbetet sker både på vårt kontor på Södermalm och ibland ute hos kund Exempel på teknik vi använder TypeScript / Node.js SvelteKit React PostgreSQL AWS: Lambda, S3, RDS, IAM CI/CD, monitorering AI: LLM-integrationer, smart kontext, semantisk sök Varför Mighty? Hos oss får du: - Jobba med både våra egna produkter och externa projekt – allt från interna verktyg till teknikdrivna initiativ hos företag som gör skillnad inom miljö och samhällsutveckling - Vara en viktig del av ett litet team med stort inflytande - Arbeta med genomtänkta produkter och ambitiösa tekniska lösningar - Växla mellan snabba initiativ och långsiktiga samarbeten Vi sitter på Södermalm i Stockholm och söker dig som har möjlighet att vara på plats regelbundet. Vi jobbar helst tillsammans när det går – men vi är en hybrid arbetsplats med frihet under ansvar.
Hej blivande tandläkar-kollega! Är du nyfiken på Aqua Dental och att bli en #Aquarebel? En #Aquarebel kännetecknas av värderingar som respekt för patienter och kollegor, en nyfiken, lyhörd och noggrann attityd, samt ett proaktivt och samarbetsvilligt förhållningssätt. Detta är inte något man blir, vi tror att det är något man är. Just nu är vi närmare 800 kollegor som stolt bär titeln #Aquarebel,fördelat på 37 kliniker, fyra tandtekniska labb och ett supportkontor. Aqua Dental befinner sig i en spännande tillväxtfas och öppnar löpande nya kliniker runtom i landet. Vår målsättning är att erbjuda Sveriges bästa och tryggaste tandvård genom passion, kvalitet och tillgänglighet. Det vi alla har gemensamt är att vi: Har en stark PASSION för att hjälpa varandra att bli bättre och strävar ständigt efter att bedriva tandvård i världsklass. Alltid gör vårt yttersta för att leverera KVALITET i allt vi gör. Vi investerar kontinuerligt i fortbildning av våra medarbetare och har infört noggranna processer för att kvalitetssäkra vår verksamhet. Dessutom är vi stolta över att inneha den högsta ISO-certifieringen inom arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Verkar för att tandvård ska vara TILLGÄNGLIG för alla oavsett förutsättningar. Därför strävar vi efter att erbjuda våra tjänster över hela Sverige, särskilt i regioner med långa tandvårdsköer. Vi driver även projekt för pensionärer och de som lider av tandvårdsrädsla. Delar du dessa värderingar är vi övertygade om att du kommer att trivas hos oss på Aqua Dental. Vi söker nu två tandläkare till Aqua Dental Centralen Som tandläkare på Aqua Dental Centralen kommer du bli en del av ett duktigt team och jobba på en modern klinik som har 19 behandlingsrum och som ligger lättillgänglig mitt i centrala Stockholm. Kliniken har öppet 365 dagar om året med generösa öppettider för våra patienter, vilket innebär att alla medarbetare arbetar i skift. Du kommer att jobba nära dina kollegor där du kommer få stöttning i det dagliga arbetet samt i din professionella utveckling. Du har i denna roll möjlighet att vara med och påverka din arbetsdag samtidigt som du levererar tandvård av hög kvalitet till våra patienter och är med och bidrar till att utveckla svensk tandvård tillsammans med dina kollegor på Aqua Dental. För att trivas i rollen tror vi att du har ett effektivt arbetssätt kombinerat med en ödmjukhet gentemot patienter och dina kollegor. Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet som tandläkare Har god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift Dessa tjänster är tillsvidaretjänst på heltid med start enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdagen är den 6 juli 2025. Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till ansvarig Klinikchef Arthur Artlock [email protected]. Alla ansökningar hanteras via Aqua Dentals rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.
Vi söker dig som har ett stort teknikintresse och vill arbeta praktiskt i en varierande roll som el/teknisk montör. Du kommer att vara en viktig del av ett engagerat team och bidra med att bygga, installera och felsöka teknisk utrustning med el- och elektronikkomponenter. Arbetsuppgifter : Montering av el- och elektronikkomponenter enligt ritningar och instruktioner Kabeldragning och inkoppling Testning och felsökning av utrustning Samarbete med tekniker, ingenjörer och produktionsteam Din profil Vi söker dig som är praktiskt lagd och har ett öga för detaljer. Du är nyfiken på teknik, självgående och gillar att arbeta med händerna. Gymnasieutbildning med inriktning el/teknik eller motsvarande kunskaper Erfarenhet av elinstallationer, montage eller liknande (meriterande) Förmåga att läsa elscheman God svenska och engelska i tal och skrift Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (TechSverige), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm.) Hos Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?
Din nya tjänst Nu vill en av våra äldsta kunder Teledyne FLIR komplettera sin grupp med en Elektroniktekniker. Detta är ett uppdrag hos världens ledande företag inom termisk och infraröd teknik. På Teledyne FLIR får du en unik möjlighet att uppleva hur spjutspetsutveckling, mjukvaru- och hårdvaruutveckling samlas under ett tak. Teledyne FLIR gör sin forskning, sin utveckling och sin montering av produkterna i Täby. Vara en del av ett marknadsledande företag med 50 års erfarenhet. Vänlig kultur med fokus på samarbete, problemlösning och kreativitet. På Teledyne FLIR finns ett stort antal aktivitetsgrupper med allt ifrån jogging på lunchen, innebandy, fotoklubb och gemensamma skidresor. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av flera delar. Du kommer primärt att jobba med test av kretskort men även med tillverkning och modifiering av kablage och elektronikdetaljer så de följer respektive underlag. Du kommer ha följande huvudsakliga arbetsuppgifter: Testa kort enligt instruktioner Bedöma kvalitet och acceptans på lödningar och utförande på kretskort och kablar Bedöma utförande mot IPC, väl förtrogen med standarden Löda kretskort, genomföra reparationer och modifieringar mot IPC standarden Tillverkning av kablage enligt underlag med diverse olika typer av kontaktdon Det finns goda möjligheter till egna initiativ genom ständiga förbättringar som är en central punkt i verksamheten. Du som söker tjänsten kommer att genomgå en bakgrundskontroll innan anställning. Din bakgrund Du som söker bör ha studerat teknik och/eller elektronik på gymnasienivå som lägst och ha yrkeserfarenhet av liknande arbete. Du har god kunskap och erfarenhet av att läsa, tolka samt följa elektriska underlag och instruktioner. Du bör även ha kunskap om mätteknik, datoriserade mätsystem och okulärkontroll. Du får gärna vara certifierad/tidigare certifierad inom följande områden: Lödning enligt FSD 5115 Kontaktpressning/crimpning Det är meriterande om du även har kunskap om analog och digital elektronik. Det blir även allt viktigare att ha goda kunskaper om nätverkslösningar och dess kommunikation. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Du som person Du behöver vara mycket noggrann, tålmodig och ha analytisk förmåga både vad gäller teknik och administration. Du anser dig vara praktiskt lagd, trivs med stort eget ansvar där planering och arbeta både i grupp och självständigt är mycket viktiga egenskaper. Teledyne FLIR strävar efter mångfald och värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Din ansökan Hjärtligt välkommen med din ansökan till denna spännande tjänst. Vid frågor är du välkommen att kontakta Ida Sebitli på 073 856 53 74 eller Sanja Kolar på 070 860 82 52. Intervjuer kommer ske fortlöpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, som är 2025-07-09. Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (TechSverige), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm. På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?
Du har öga för detaljer. Och kan se helheten. Precis som vi. Är du intresserad av att arbeta i en kommun under valtider? Här på stadskansliet stödjer vi stadens myndigheter inom sekretariatsfrågor, arkiv- och informationsförvaltning, och registratur. Stadskansliet arbetar också med allmänna val, kommunjuridik, överförmyndarfrågor och driver en rad utvecklingsprojekt samt förvaltar det stadsövergripande ärende- och dokumenthanteringssystemet. Som nämndsekreterare och valhandläggare kommer du att stötta ordinarie handläggare för allmänna val inför val till riksdag, region och kommunfullmäktige år 2026. Ni kommer tillsammans arbeta operativt, administrativt och strategiskt samt att säkerställa att allmänna val genomförs på ett rättssäkert sätt. Som nämndsekreterare kommer du att samordna ärendeberedningsprocessen för ärenden som ska behandlas i stadens nämnder, kvalitetssäkra beslutsunderlag samt ha en stöttande funktion gentemot stadens förtroendevalda och tjänstepersoner. Du arbetar i nära samarbete med kollegor inom sekretariatet. Kvällstjänstgöring förekommer. Dina arbetsuppgifter spänner över ett brett fält, från kvalitetssäkring av beslutsunderlag till att lösa praktiska uppgifter, utbildning av valfunktionärer, materialhantering och logistik och information till väljare. Arbetet innebär omfattande kontakter med medarbetare inom staden, myndigheter, allmänheten och förtroendevalda. Vi vill att du har en högskoleexamen i statsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig samt tidigare erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation. Vi ser gärna att du har ett intresse för och gärna erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation under valtider. Tidigare erfarenhet av att arbeta som nämndsekreterare, röstmottagare, valhandläggare eller på annat sätt erfarenhet av att arbeta med valfrågor är starkt meriterande. Som person är du ansvarstagande, självgående, initiativrik och prestigelös med en hög förmåga att självständigt planera och driva ett effektivt arbete som tar sin utgångspunkt i verksamhetens behov. Du trivs med såväl praktiska som mer fördjupade uppgifter. Arbetet kräver emellanåt snabba prioriteringar. För att trivas behöver du i perioder kunna arbeta i ett högt tempo utan att ge avkall på kvalitet. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att uttrycka dig såväl skriftligen som muntligen på svenska. Du har lätt för att samarbeta och knyta kontakter. Att bidra till ett gott arbetsklimat och utveckla positiva relationer är självklart för dig. Befattningen är en tidsbegränsad anställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Ansök senast den 10 augusti 2025. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! Övrig information En stor del av vår verksamhet klassas som samhällsviktig verksamhet. Tjänsten kan komma att krigsplaceras inom ramen för Sundbybergs stads roll i totalförsvaret. Välkommen med din ansökan! Vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Intervjuer kan komma att påbörjas innan annonstiden har gått ut, så vänta inte med din ansökan!
Own Sellpy’s growth in the Nordics and make circular living the norm. We're looking for a strategic doer with a deep understanding of the Nordic consumer, especially Swedish customers—to lead and grow one of our most important markets. 💙 Sellpy’s vision is to empower everyone to live circularly. We see a tremendous financial, social and environmental value in making sure unused items are put to use again. We are looking for colleagues who share this vision, and who are ready to see their work contribute to a sustainable future. General Manager, Nordics at Sellpy We’re looking for a commercially, data-driven and hands-on General Manager to head up the Nordic region, with a strong focus on Sweden. In this role, you’ll be fully responsible for market performance, brand presence, and customer experience for buyers and sellers across our Nordic markets. You’ll collaborate across teams—from marketing and operations to product and customer service—to drive sustainable growth and deliver on our mission to make second-hand the first choice. In short, you will Be fully responsible for the P&L of our Nordic markets — especially Sweden — and own key goals like growth, profitability, customer acquisition, retention and ensuring a great service experience. Create and run the marketing strategy for your region, and manage the budget. Grow our selling service by attracting and retaining sellers, increasing inflow, and ensuring a high-quality assortment. Attract and retain buyers with strong local branding, campaigns, and a compelling value proposition. Drive strategies to boost sales, customer loyalty and reduce costs. Work closely with operations, marketing, customer service, and product teams to continuously improve the buyer & seller experience. Act as the local voice in a cross-functional setup. Utilise data, local insights, and customer feedback in order to define priorities for the organisation. Manage a small team and lead through cross-functional collaboration. We use Google Workspace (Docs, Sheets, Slides) Google Analytics SQL / BigQuery as well as Redash for data visualisation Requirements B.S. or M.S. degree in business, marketing or other relevant field. 4–6 years of experience in consulting, marketing, sales and/or business development. Strong analytical mindset and data-driven decision-making skills. Experience of working with P&Ls, budgeting, and business case development. Deep understanding of the Nordic market landscape, particularly Sweden. Excellent collaboration skills across teams as well as internal and external stakeholders & partners. Relevant experience in a consumer-facing business, ideally within e-commerce, fashion or a marketplace. Entrepreneurial DNA and a strong bias toward action. High customer service orientation and empathy for both buyers and sellers. Fluent in both Swedish and English, written and spoken. We’d be impressed if you have Leadership experience Language skills in Danish or Finnish BigQuery / SQL skills A passion for sustainability and circularity Worked in a fast-growing, product-focused startup environment You get to Be part of a tech-minded company that's driving the change towards a sustainable lifestyle. In return, you will get direction, energy, and work on meaningful challenges daily. Benefit from hybrid work from our offices at Medborgarplatsen, Rosersberg, and from home. Work with highly skilled and motivated colleagues. Gain new skills with unlimited access to a learning platform. Make use of prepaid vacation. Enjoy Sellpy credits and staff discounts at Sellpy and the H&M brands (Arket, COS, Other Stories, Weekday and more). Save up with a monthly pension plan. Engagement in Sellpy’s social traditions with game nights, interactive planning days, guest speakers and other activities. Location You are welcome to do all these things mainly from our office at Medborgarplatsen in Stockholm, at other Sellpy locations and from home. Form of employment: Full-time Start: As agreed upon Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du ta nästa steg i din IT-karriär och arbeta med avancerade infrastrukturlösningar i en tekniskt utmanande miljö? Vi söker en driven IT Infrastructure Engineer med fokus på lagringsteknologier som vill vara med och skapa stabila, säkra och framtidssäkra lösningar – tillsammans med ett kompetent och engagerat team i Stockholm. Om tjänsten Vi på Perido söker nu en IT Infrastructure Engineer till vår kund, ett svenskt, familjeägt techbolag som levererar säkra IT-lösningar med lokal förankring. Med sin expertis inom IT-drift, moln, säkerhet och support hjälper de verksamheter att växa – alltid med förståelse för lokala behov och hög tillgänglighet. Du utgår från kontoret i Stockholm, med möjlighet till distansarbete. Dina arbetsuppgifter I rollen som IT Infrastructure Engineer med fokus på lagring arbetar du med att säkerställa att lagringsmiljöerna är stabila, tillgängliga och anpassade efter verksamhetens krav. Tillsammans med ett erfaret team ansvarar du för både drift och vidareutveckling av lagringslösningar – både internt och för kunderna. Arbetsuppgifter: Ansvara för drift, underhåll och vidareutveckling av lagringsinfrastruktur Säkerställa hög tillgänglighet, prestanda och säkerhet i lagringssystem Arbeta proaktivt med förbättringar och optimering av miljöer Delta i design och implementation av nya lösningar Felsöka och hantera incidenter kopplade till lagringssystem Samarbeta nära andra tekniska specialister inom infrastrukturteamet Stötta vid planering och genomförande av tekniska förändringar hos kunder och internt Dina egenskaper För att trivas i rollen som IT Infrastructure Engineer behöver du vara lösningsorienterad, analytisk och ha ett stort tekniskt intresse. Du är nyfiken på ny teknik, gillar att ta dig an komplexa utmaningar och drivs av att utvecklas i en dynamisk miljö. Samarbetsförmåga och ett prestigelöst förhållningssätt är viktigt – du blir en del av ett kompetent och engagerat team där kunskapsdelning och gemensam utveckling står i fokus. Här får du chansen att arbeta med avancerade infrastrukturlösningar, spännande projekt och kontinuerlig kompetensutveckling, i en miljö som uppmuntrar initiativ och belönar tekniskt engagemang. Är det dig vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Minst tre års erfarenhet inom IT-infrastruktur God kunskap om disklagringssystem och storage-teknologier Praktisk erfarenhet av Fibre Channel (FC) Förståelse för och erfarenhet av att arbeta med VTL (Virtual Tape Library) Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift Omfattning och tillträde Heltid, uppdrag initialt 6 månader via Perido, därefter möjlig överrekrytering till kunden. Start efter sommaren. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Charlotte Crowley som kan nås på mejl [email protected]. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35316 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.
Vill du arbeta i en flexibel roll där du får bidra till god och trygg vård? Just nu söker vi en engagerad och flexibel ambulerande sjuksköterska för våra tre vårdcentraler placerade i Stockholm. Om tjänsten Som sjuksköterska hos oss arbetar du med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter på mottagningen, såsom patientrådgivning, provtagning, såromläggning och medicinsk bedömning. Du har en viktig roll i vårt team och bidrar till att våra patienter får en professionell och trygg vårdupplevelse. Vi söker dig som kan bidra med din kompetens där den behövs som mest. Arbetet innebär att du kommer stötta upp någon av våra enheter vid tillfälliga vakanser som exempelvis, sjukdom eller ledigheter. Denna tjänst ger en dynamisk arbetsmiljö med växlande arbetsuppgifter. För att trivas i rollen ser vi att du uppskattar att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska. Trivs med att arbeta självständigt och i team. God kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande. Har du erfarenhet av arbete inom primärvård eller mottagningsarbete är det meriterande. Vi erbjuder: En flexibel timanställning där du kan kombinera jobbet med annan sysselsättning som arbete eller studier. En trevlig och utvecklande arbetsmiljö med engagerade kollegor. Möjlighet att få erfarenhet av arbete på en vårdmottagning med brett patientflöde. Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan till [email protected]! OBS* Markera ansökan med "Ambulerande sjuksköterska".
VI SÖKER INNESÄLJARE – Bli en del av ett växande elbolag – Är du kommunikativ, strukturerad och van att ha många bollar i luften? Vi söker en engagerad innesäljare som vill vara med på vår tillväxtresa! I denna roll har du daglig kontakt med kunder, ansvarar för inkommande förfrågningar och bokar in uppdrag till våra tekniker. Du är företagets röst utåt – och en nyckelspelare i vår service. VI ERBJUDER: Arbetstid: Vardagar 09.00–15.00 Flexibel arbetsplats både hemifrån och hos oss – vi ser gärna att du bor i Stockholm Fast ersättning + prestationsbaserad bonus Ett sammansvetsat team med högt tempo och god stämning KRAV: Flytande svenska och Engelska i tal och skrift God servicekänsla och kommunikativ förmåga Erfarenhet av kundkontakt är meriterande Att kunna förstå teknik och speciellt EL är merit Skicka gärna CV och Personligtbrev med bild av den som söker tjänsten. Maila till [email protected] Mvh Alvin Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
BHV-sjuksköterska till Gustavsbergs BVC - Bli en del av vårt engagerade team på Värmdö! En av våra medarbetare kommer att vara tjänstledig för studier – nu söker vi dig som vill ersätta henne under ett år med chans till förlängning. Om oss: Gustavsbergs BVC ligger i nyrenoverade lokaler, vackert beläget i Gustavsbergs hamn med utsikt över havet och med ca 25 minuters restid från Slussen. BVC ligger vägg i vägg med Gustavsbergs universitetsvårdcentral som vi tillhör. På BVC är vi sju engagerade och erfarna BHV-sjuksköterskor som arbetar. Gustavsbergs BVC ingår i Värmdö Familjecentral med nära samarbeta med mottagningen Hamnen, råd och stöd för barnfamiljer i Värmdö kommun, Gustavsbergs barnmorskemottagning och öppna förskolorna vid Gustavsbergs centrum och Hemmesta centrum. På läkarmottagningarna har vi erfarna läkare från Gustavsbergs universitetsvårdcentral och barnläkare från KS. Plats: Gustavsbergs BVC – se oss på Google Maps Bussar går från Slussen var tionde minut – restid ca 25–30 min. Kvalifikationer: Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med en vidareutbildning inom barn- och ungdom eller dig som är distriktsjuksköterska. Tidigare erfarenhet av arbete på BVC är meriterande och att du känner ett stort intresse för barnhälsovård en självklarhet. Körkort är en förutsättning för tjänsten. Personliga egenskaper: Du är självgående, strukturerad och van att ta eget ansvar. Du har ett professionellt och vänligt bemötande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsform: Vikariat med start i augusti 2025, heltid. Schemalagd arbetstid under dagtid, måndag–fredag Vi erbjuder dig: - Flextidsavtal. - Generöst friskvårdsbidrag: 5 000 kr/år. - Fri sjukvård upp till högkostnadsbeloppet. Ett viktigt och stimulerande arbete i en härlig arbetsgrupp i nyrenoverade ljusa lokaler. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen att bli en del av vårt härliga team! Varmt välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Välj ett jobb för att visa detaljer