Nator Personal Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar inom diverse yrkesområden. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! För kunds räkning söker vi nu en produktionsmedarbetare som vill arbeta inom metallåtervinning med start omgående. Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, noggrann, ansvarstagande och har en hög arbetsmoral. Du är lösningsorienterad, trivs med att arbeta i ett högt tempo och bidrar till god stämning på arbetsplatsen. Du är socialt skicklig och gillar att kommunicera med människor i din omgivning. Din tidigare yrkesbakgrund spelare mindre roll, i denna rekrytering värdesätter vi dina personliga egenskaper. God kommunikativ förmåga på svenska är ett krav. Tjänsten Som produktionsmedarbetare kommer dina främsta arbetsuppgifter bestå av att ta emot kunder, hjälpa dem väga in sina metaller och vid tillfälle arbeta med förädling av dessa metaller. Du är därför duktig på att ge service och du räds inte fysiskt arbete. Anställningen är på heltid, arbetstider är 7-16, mån-fre, placering i norra Stockholm. Lön enligt kollektivavtal. Du blir till en början anställd av oss på Nator Personal med avsikt att efter 6 månader erbjudas en anställning hos vår kund. Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Vill du jobba i direkt socialt arbete genom att stötta personer med funktionsvariationer till utveckling? Nu söker vi assisterande coacher till våra dagliga verksamhet Vallbostrand Industri & hantverk i Vallentuna samt Backlöksvägen i Hässelby. Om rollen Arbetet innebär att du stöttar personer med intellektuell funktionsnedsättning, autism, förvärvad hjärnskada och andra neuropsykiatriska funktionsnedsättningar till utveckling. Vi utgår ifrån personens behov, intressen, motivation och framför allt resurser. Därför varierar verksamheten från person till person. Det kan handla om att få utvecklas genom fysisk aktivitet, utbildning, hantverk, eller att bara få träffa andra för att umgås och samtala om allt det som är livet. Som assisterande coach är din främsta uppgift att planera och leda aktiviteter under dagen. Om Vallbostrand Industri & hantverk Vallbostrand Industri & Hantverk består av flera olika enheter som alla är belägna i Vallentuna och vänder sig till personer med autism, intellektuell funktionsnedsättning och förvärvad hjärnskada. Deltagarna ges möjligheten att under en arbetsvecka arbeta med olika typer av arbetsuppgifter efter eget önskemål och behov. Vi erbjuder också aktiviteter mellan grupperna som musik, bakning, promenad och bingo. Om Backlöksvägen Backlöksvägen är en daglig verksamhet som ligger i Hässelby och som vänder sig till personer med autism och intellektuell funktionsnedsättning som är i behov av stort stöd under sin dag. Verksamheten har flertalet aktiviteter så som målning, bakning och pyssel och försöker varje dag att få till utomhusaktiviteter. Din erfarenhet och kunskaps Du har gymnasial utbildning inom vård och omsorg, exempelvis som undersköterska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom LSS och daglig verksamhet. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, det är bra om du har datorvana och erfarenhet av dokumentation. Du har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor, är ansvarskännande och har personlig mognad. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra deltagares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här erbjuder vi: • Grundutbildning och vidareutbildning via vår egen utbildningsorganisation Lära när du tillsvidareanställs inom Nytida. • Förmånsportal med rabatter och erbjudanden • Ledarskapsutbildade chefer nära dig • En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare • Karriär- och utvecklingsmöjligheter • Friskvårdsbidrag och skobidrag Vi har även kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Vikariat samt tillsvidare med 6 månaders provanställning. Arbetstider och tjänstgöringsgrad: Heltid, dagtid måndag-fredag. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning Sista ansökningsdag: 2025-06-29 För mer information kontakta: [email protected] eller [email protected] Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du vill läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Drivs du av att arbeta hos ett snabbt växande företag, med en tydlig vision och riktning, där kulturen präglas av glädje, engagemang och utveckling? Brinner du för relationer och möjligheterna av att vara i mitten av en resa med otrolig potential? Då kan rollen som privatlånerådgivare på Ordna Bolån vara rätt för dig! Om rollen Som privatlånerådgivare ringer du varmt och kallt till personer för att erbjuda hjälp med deras lånebehov, oavsett om de behöver förbättra sin nuvarande situation, finansiera en oväntad möjlighet eller lösa en plötslig ekonomisk utmaning. Ditt främsta mål är att ge kunder rådgivning så att de kan fatta de mest fördelaktiga besluten för sin ekonomi. I rollen som lånerådgivare kommer du att bli utbildad inom försäljning och privatekonomi. Detta ger dig grundläggande kunskaper och erfarenheter inom privatekonomi som kommer att vara användbart för dig som önskar jobba framåt inom bank och finans. Om dig Om du är en person med erfarenhet av att ha jobbat med försäljning över telefon och känner dig redo för ett nästa steg inom finans, kan Ordna Bolån vara det perfekta företaget för dig. Vi letar efter teammedlemmar som är engagerade i att bidra till företagets tillväxt och ta det till nya höjder. Som lånerådgivare är det fördelaktigt att vara både social och driven, med en hög ambitionsnivå och en vilja att fortsätta kämpa tills målet är nått! För att lyckas i rollen ser vi att du: Har erfarenhet av telefonförsäljning Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Har lätt för siffror och kan lätt ta till dig privatekonomisk matematik Meriterande förkunskaper och egenskaper vi gärna ser: Flerspråkig Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Vad Ordna Bolån erbjuder: På Ordna blir du sedd och hörd. Här är det högt i tak, alla kommer till tals och vi stöttar och lär oss av varandra. Du kommer in i en expansiv fas vilket innebär att du kommer att ha möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, bolåneteamet och bolaget i stort. Vi är ett gäng energiska och professionella personer med höga ambitioner och en vilja att förändra. Hos oss känns det när man jobbar. Vi skrattar, kämpar för kunderna, vi är engagerade, vi lär oss och utvecklas, vi låter oss inspireras och vi är passionerade i arbetet. Varje dag. Låter det här som ett ställe där du skulle trivas? Då vill vi höra ifrån dig idag! Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter Ordna Bolån centralt i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande. Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.
Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Om uppdraget: Som Handyman på Ungdomskraft hjälper du privatpersoner med våra handyman-tjänster vi erbjuder. Du kommer besöka 3-4 kunder per dag för att hjälpa till med hemmafix som de inte klarar eller saknar verktyg till. En stor del av jobbet är att vara serviceinriktad och få kunden att känna sig trygg i valet att anlita oss. Arbetet är heltid och under kontorstider. Var: Stockholm med omnejd Exempel på arbetsuppgifter: Sätta upp TV på vägg. Montera möbler. Sätta upp gardinskenor. Enklare hantverk. Din profil: -B-körkort. -Talar och förstår svenska flytande. -Godkänt belastningsregister. -Tidigare erfarenhet inom yrket (meriterande) Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com
Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-30 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Om uppdraget: Som Handyman på Ungdomskraft hjälper du privatpersoner och företagskunder med våra handyman-tjänster vi erbjuder. Du kommer besöka 1-4 kunder per dag för att hjälpa till med sncikeriarbeten som platsbyggda garderober, köksrenoveringar, altanbyggen och hemmafix. En stor del av jobbet är att vara serviceinriktad och få kunden att känna sig trygg i valet att anlita oss. Arbetet är heltid och under kontorstider. Var: Stockholm med omnejd Exempel på arbetsuppgifter: Platsbyggd garderob Köksrenovering Bygga altan Bygga staket Montera möbler Enklare hantverk Din profil: -B-körkort. -Talar och förstår svenska flytande. -Godkänt belastningsregister. -Tidigare erfarenhet inom yrket (meriterande) Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com
Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-30 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Om uppdraget: Som Handyman på Ungdomskraft hjälper du privatpersoner och företagskunder med våra handyman-tjänster vi erbjuder. Du kommer besöka 1-4 kunder per dag för att hjälpa till med sncikeriarbeten som platsbyggda garderober, köksrenoveringar, altanbyggen och hemmafix. En stor del av jobbet är att vara serviceinriktad och få kunden att känna sig trygg i valet att anlita oss. Arbetet är heltid och under kontorstider. Var: Stockholm med omnejd Exempel på arbetsuppgifter: Montering av möbler Uppsättning av TV, gardinskenor mm Altanbygge Platsbyggd garderob Enklare hantverk Din profil: -B-körkort. -Talar och förstår svenska flytande. -Godkänt belastningsregister. -Tidigare erfarenhet inom yrket (meriterande) Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com
Hej! Kul att du hittade min annons. Jag är en kille på snart 25 år som lever mitt bästa liv med personlig assistans. Jag bor ihop med min bror i Annedal, Bromma och även han lever med personlig assistans. Vi bor i en fin lägenhet tillsammans med våra två katter som är väldigt snälla och keliga. Vi tror att den som passar bäst för uppdraget är kille (eftersom jag älskar att bada på badhus behöver min assistent kunna vara med i omklädningsrum osv). Vi tror att du som söker år mellan 25-40 år och gillar liksom jag att; Spela dataspel Ta snabba och långa promenader Bada Ha struktur för en trivsam dag Dina egenskaper är; Lösningsfokuserad Ordningsam Noggrann Van att jobba med tempo när det krävs Lugn utan att vara långsam Teknikkunnig och stresstålig. Du ska vara bekväm med att hjälpa mig med personlig hygien. Du ska ha lätt för att komma ihåg detaljer och följa checklistor. Du behöver hjälpa mig med allt jag vill och behöver göra i min vardag. Det som ingår i arbetet som personlig assistent i övrigt är bl.a inköp, städning, tvättning, följa med på besök hos olika instanser som jag har kontakt med osv. - i maj kommer du jobba eftermiddagar/kvällar - i juni och juli kommer det även vara dagpass - i augusti återgår vi till eftermiddagar/kvällar Alla dessa tider är mestadels vardagar från 15.15 och 5-7 h framåt. Arbetet är på ungefär 75%. Bemanning: Det kan komma att ingå ett utökat (och arvoderat) bemanningsuppdrag i den här tjänsten vilket innebär att man vissa veckor måste vara anträffbar på annan tid än arbetstid, för att i situationer då ingripande krävs ringa in en vikarie eller själv hoppa in och assistera. Detta är Assistans i Balans sätt att säkerställa att våra uppdragsgivare alltid har en välbekant assistent vid sin sida. Uppdraget delas av alla assistenter som arbetar efter ett regelbundet schema.
Jag bor med min bror i Annedal i Bromma, på gränsen till Sundbyberg. Hit tar du dig snabbt och smidigt med kollektivtrafiken eller med cykel/promenad om du bor i Sumpan, Solna eller Bromma. Som person är jag humoristisk, social och tycker mycket om att kolla på film. Jag jobbar på en Daglig Verksamhet på dagarna och då hänger du självklart med. På helgerna brukar jag hitta på roliga aktiviteter tillsammans med min bror, som också har assistans, eller ibland tillsammans med en kompis. Vi brukar t.ex. åka till simhallen. För att jag ska kunna komma iväg på mina aktiviteter så behöver jag dig som har driv och god planeringsförmåga. Du kommer också att assistera mig i samband med diverse vardagsbestyr; såsom att tvätta, diska, städa och handla, duscha, av- och påklädning, kommunikation och allt annat som ingår i de flesta människors vardag. Det är mycket viktigt att du känner dig bekväm i det svenska språket, både i tal och skrift. Det är du som hjälper mig att kommunicera i olika situationer, t.ex. vid läkarbesök eller när jag ska prova ut ett nytt hjälpmedel hos hjälpmedelscentralen. Men inte minst för att du ska kunna förstå ditt arbete och kunna utföra det på ett bra och säkert sätt. Arbetet innebär både enkel- och dubbelassistans där samarbete är viktigt både med mig och mina andra assistenter. Obs! Inga pälsdjursallergiker eftersom jag och min bror har katt och mamma och pappa har hundar som brukar vara hemma hos oss. Förstås ett plus om du tycker om våra djur (som är jättesnälla). Egenskaper som jag önskar att du besitter: * Du är och tycker om att vara social på ditt arbete tillsammans med mig * Noggrannhet och god förmåga att strukturera och planera * Bra sinne och minne för detaljer * Lugn utan att för den skull vara långsam * Inkännande i det du gör * Kvick och alert i din personlighet * Du tycker, liksom jag, att det är viktigt att komma i tid till jobbet * Kunna ha många bollar i luften och ha koll på dem samtidigt * Du kan jobba utifrån skriftliga instruktioner utan problem * Det är viktigt att du vill lära dig och förstå hur jag fungerar och kan anpassa dig efter mina behov. Stort plus om du har erfarenhet eller kunskap i AKK. Du kommer få en gedigen introduktion, kontinuerlig handledning och fort- och utbildning av Balans, som blir din arbetsgivare. INFORMATION KRING TJÄNSTEN Jag söker två personer som kommer arbeta blandat i mitt schema med dagpass 7-15.30, kvällspass 15.30-21.30 och ibland vaken natt. Passen är förlagda under veckans alla dagar, när man jobbar helg är passen oftast lite längre Bemanningsansvar kan förekomma Du är öppen för att hoppa in när någon kollega blir sjuk eller vill vara ledig Vi tror att du som passar bäst för dessa tjänster är 25 år eller äldre. Lön: Individuell lönesättning. Avtal: Fremia-Kommunal Sök gärna tjänsten och det gör du via formuläret nedan Jag ser fram emot din ansökan!
. Ser du Personlig Assistans som ett Serviceyrke snarare än ett vårdyrke - då tycker vi att du ska läsa den här annonsen! Personlig assistans handlar om att ge någon annan service i att kunna leva sitt eget liv på sina egna villkor och det kommer du att bli en viktig del i att kunna förverkliga. Vi behöver assistans med att sköta hem och hushåll, hygien och allt annat som hör ett helt vanligt liv till. Vi är två bröder på 20+ som har omfattande funktionshinder, men med din hjälp kan vi leva det liv som vi vill och önskar. Vi bor i en lägenhet i Annedal, Bromma tillsammans med våra två katter, ibland är det två gulliga små hundar hos oss också, så du får inte vara allergisk. Det är ett plus om du tycker om djur i största allmänhet. Du är: Nyfiken och gillar att tänka utanför boxen Sugen på ett arbete och en roll där du får utveckling och fortbildning. Bra på att ha många bollar i luften Strukturerad Lösningsfokuserad Snabb i kropp och knopp! Du gillar: Raska och långa promenader ibland Softa hemma, kolla på film eller spela tv-spel Vi gillar: Fart och fläkt! Hemmamys framför tv eller spel Att åka till badhuset, gå på museum eller hänga med kompisar. Att ha det snyggt och fräscht hemma och ha ordning och reda. Om tjänsten: Omfattning: 50-75% upp till heltid Bemanningsansvar ingår på rullande basis efter introduktion är klar. Ditt jobb är alltid där vi befinner oss. Vi jobbar bägge på daglig verksamhet på dagarna. Arbetstiden är varierande, men det är ett krav att du helst jobbar vardag eftermiddag/kväll och att du kan hoppa in extra vid behov på dagpass eller vakna/aktiva nattpass. Vi behöver assistans dygnet runt så detta är inget 9-17 jobb. Du behöver vara en person som kan och tycker om att jobba varierat. Vi söker dig som tar ditt jobb och din roll på allvar och söker ett långsiktigt arbete. Vi har båda personlig assistans och du varvar med att jobba hos en av oss i taget, vi vill hitta dig som är flexibel och som gillar omväxling. Då vi inte gillar samma saker och har olika behov kommer ditt arbete att variera beroende på vem av oss du ger service åt. Du behöver tala och skriva svenska obehindrat då vi även behöver stöd med AKK och TAKK, har du tidigare erfarenhet av detta är det ett stort plus! Bemanning: Det kan komma att ingå ett utökat (och arvoderat) bemanningsuppdrag i den här tjänsten vilket innebär att man vissa veckor måste vara anträffbar på annan tid än arbetstid, för att i situationer då ingripande krävs ringa in en vikarie eller själv hoppa in och assistera. Detta är Assistans i Balans sätt att säkerställa att våra uppdragsgivare alltid har en välbekant assistent vid sin sida. Uppdraget delas av alla assistenter som arbetar efter ett regelbundet schema. Lönesättningen är individuell och sker enligt överenskommelse med Assistans i Balans, som kommer att vara din arbetsgivare. Nu ser vi så mycket fram emot att hitta dig som matchar oss! Varmt välkommen med din ansökan.
Har du erfarenhet av programmering inom fastighetsautomation och är certifierad inom SIAS eller liknande system? Vill du ha en nyckelroll i ett av Sveriges mest kritiska och pågående driftsättningsprojekt? Vi söker dig som är självgående, skarp i programmering – och redo att kliva in där det verkligen gäller. Här gör du skillnad från dag ett! Information om tjänsten Professionals Nord söker för Bravida räkning en automationsingenjör. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Bravida. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Bravidas önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Du erbjuds En nyckelroll i ett samhällskritiskt projekt med högt tempo och stort ansvar. Ett härligt team med mycket kunskap som gärna hjälper dig att växa i din roll. En roll där du får se verkliga resultat av ditt arbete – från kod till fungerande system. Arbetsuppgifter Du kommer främst att arbeta med programmering och driftsättning inom fastighetsautomation. Fokus ligger på att självständigt hantera hela kedjan – från kod till funktionell lösning ute i fält. Projektet du kliver in i innefattar till stor del avprovning och driftsättning av exempelvis branddörrar, ventilation och säkerhetssystem. Programmering och konfiguration av automationssystem (ex. SIAS). Felsökning och teknisk dokumentation. Driftsättning och avprovning ute på anläggningar. Vi söker dig som Har relevant utbildning inom exempelvis automation, systemvetenskap eller fastighetsteknik. Erfarenhet av att programmera och driftsätta komplexa system. Certifierad inom ett eller flera system (SIAS, Siemens S7 eller liknande) och har arbetat praktiskt med detta tidigare. Förmåga att arbeta självständigt. B-körkort Svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har arbetat med fältinstallationer i fastigheter, särskilt inom brand- och säkerhetssystem. Har du erfarenhet från liknande projekt inom samhällskritisk infrastruktur är det ett stort plus. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Bravida. Du är en person som tar initiativ och kliver in där det behövs utan att vänta på instruktioner – du ser vad som behöver göras och agerar. Samtidigt är du noggrann och metodisk, något som är helt avgörande i driftsättningsfasen där inget får gå fel. När oväntade situationer uppstår har du en lösningsorienterad inställning och förmågan att tänka snabbt, kreativt och självständigt för att hitta vägen framåt. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Stockholm URVAL: Sker löpande KONTAKT: Filippa Furugren Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer