Svetsare
A Lundgren Smide AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Vi söker en kursledare till våra svetskurser! Vill du dela med dig av din svetskunskap och samtidigt vara med och utveckla en växande kursverksamhet? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som svetskursledare hos oss på svetskurser.se får du en varierad och utvecklande roll. Du kommer att: Hålla svetskurser inom MIG/MAG, MMA och TIG för både nybörjare och mer erfarna deltagare. Utbilda olika målgrupper – privatpersoner, företag och skolor. Driva och samordna kursverksamheten, t.ex.: Planera kurser och marknadsföra dessa. Besvara kundfrågor och lämna offerter. Ta fram skräddarsydda kursupplägg efter behov. Sammanställa kursplaner och administrera bokningar. Bidra till utvecklingen av kursverksamheten och våra erbjudanden. Vem är du? Vi söker dig som: Har erfarenhet av svetsning inom MIG/MAG, MMA och TIG. Har pedagogisk förmåga och tycker om att lära ut. Är självständig, strukturerad och har god administrativ förmåga. Har lätt för att kommunicera och skapa goda kundrelationer. Behärskar svenska i tal och skrift. Engelska är meriterande. Tidigare erfarenhet av utbildning/handledning och administrativt arbete är starkt meriterande. Om tjänsten Tillsvidareanställning på heltid. Arbetstider främst dagtid, men kurser kan även hållas på kvällar och helger. Du utgår från vår utbildningslokal i Bromma, men viss undervisning kan ske på plats hos kund. Så här söker du Skicka din ansökan med CV och ett kort personligt brev till [email protected] så snart som möjligt. Urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Johanna Lundgren, [email protected] eller 08-684 118 27. Vilka är vi? svetskurser.se erbjuder svetskurser både för nybörjare och för de som vill utveckla sina svetskunskaper. Våra kurser är praktiskt inriktade med fokus på svetsning. Vår kursverksamhet startade 2015 och sedan dess har vi anordnat svetskurser till privatpersoner, företag och skolor m.m. Vi ordnar även workshops, svetsevent och uppdragsanpassade kurser. Svetskurser.se annordnar även svetsarprövningar . Vi håller till i A Lundgren Smides lokaler i Bromma

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Smeder sökes

Vi är en växande koncern som har många spännande projekt i startgropen och söker därför smeder inom finsmide och byggnadssmide. OM TJÄNSTERNA Som finsmed tillverkar du exklusiva smidesprodukter och metallglaspartier. Du arbetar i huvudsak med tillverkning av inredningar och att klä in glas- och dörrpartier i olika material. Allt från exklusiva smidesräcken, vinställ & inredningar till inklädda entrépartier i mässing, konstverk & skyltar. Ofta får du en ritning som du ska tillverka efter. Jobbet innebär allt från svetsning till att svarva, borra, klippa och bocka. Du jobbar i olika metaller såsom rostfritt stål, aluminium, mässing och koppar. Som byggnadsmed är dina huvudsakliga arbetsuppgifter tillverkning och montage av stålkonstruktioner samt reparationsarbeten. Du jobbar i huvudsak ute på plats hos våra kunder Allt från balkar, avväxlingar och skärmtak till räcken, kompletteringssmide och ståltrappor. Jobbet innebär ritningsläsning, svetsning, montage och kundkontakter. VEM ÄR DU Du har några års erfarenhet av smide och är självgående när det gäller tillverkning, svetsning och ritningsläsning. Vidare är du van att arbeta med olika material och har ett viss konstruktionskunnande. Du kan hantera vanligt förekommande verkstadsmaskiner. I det dagliga arbetet tar du ansvar för din och andras hälsa och säkerhet. Du behärskar svenska och/eller engelska flytande i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Det är meriterande om du har: erfarenhet av arbetsledning erfarenhet av att klä in metallglaspartier med olika material såsom rostfritt, koppar, mässing och aluminium. giltiga svetscertifikat heta arbeten/brandfarliga arbeten liftutbildning truckkort HLR Vi värdesätter personliga egenskaper och en bra attityd till arbetet. Med rätt vilja och driv finns goda möjligheter att utvecklas. För att du ska trivas hos oss ska du vara lösningsfokuserad. Du tar egna initiativ, gillar ansvar, kan samarbeta och är lyhörd. VI ERBJUDER DIG Letar du efter ett roligt jobb och varierande jobb med en trygg anställning samtidigt som det finns goda utvecklingsmöjligheter? Då ska du skicka in en ansökan. Att arbeta hos oss innebär en varierande vardag där varje projekt är unikt. Hos oss råder en varm och härlig stämning bland kunniga och erfarna medarbetare som hittar lösningar i avancerade smides- och glasjobb. Du får en ständig chans att utvecklas. Vi erbjuder mobiltelefon, ett generöst friskvårdsbidrag, massage och rikskuponger. Varje år åker vi på teamresor och ordnar gemensamma aktiviteter för att främja en god gemenskap. Lundgrens är delaktiga i välgörenhetsprojektet Eezer – MC-ambulanser för minskad mödradödlighet. Vi följer bl.a. med på utvecklingsresor till Afrika där vi får möjlighet att vara med och göra skillnad på plats. Kollektivavtal IF metall finns. ARBETSTID Heltid 40 h/vecka. Arbetstider måndag – torsdag 06.30-15.45 och fredag 06.30-14.15, LÖN Månadslön. TILLTRÄDE Omgående eller enligt överenskommelse. ANSÖKAN Skriv några rader om dig och varför du vill arbeta hos oss. Du kan fylla i formuläret eller maila [email protected]. Bifoga gärna ansökan och CV. Märk din ansökan Smed. Intervjuer sker löpande och processen avslutas när vi hittat rätt personer. ATT ARBETA PÅ LUNDGRENS Att arbeta hos Lundgrens innebär arbete i många olika typer av projekt, både i storlek och i karaktär. Vi strävar alltid efter att nå bästa resultat och överträffa kundens förväntningar. Det kräver team med en stark gemenskap och en kultur som präglas av engagemang, intresse, tekniskt kunnande och samarbete. Visionen är att Lundgrens ska bli ett ställe för skickliga människor inom olika områden att samarbeta på. Målet är att alla ska kunna styra sin vardag och påverka sin utveckling och arbetssituation. HAR DU FRÅGOR OM TJÄNSTEN? Då är du välkommen att kontakta Johanna Lundgren, HR/Personalchef, tel 08-684 118 27

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Mäklarkoordinator på deltid till Solna
Svensk Fastighetsförmedling AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Svensk fastighetsförmedling står inför en spännande framtid och kommer nu att utöka sitt stöd för mäklarna lokalt med en koordinator på deltid. Här blir du en del av ett engagerat, genuint och högpresterande team som ser fram emot att fortsätta sin resa tillsammans med dig. Om tjänsten Som mäklarkoordinator har du en av de viktigaste funktionerna i vår bobutik. Dina främsta arbetsuppgifter är att stötta mäklarna i försäljningsprocesserna och ge våra kunder service utöver det vanliga. Du förbereder det administrativa inför, under och efter bostadsförsäljningarna. I vår bobutik i Solna får du chansen att bli en del i ett framgångsrikt team där alla arbetar tillsammans som ett lag, och det gemensamma fokuset ligger på att leverera den bästa möjliga servicen till kunderna. Tjänsten är på 50% och urval sker löpande, du är därför välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Om dig För att trivas hos oss behöver du gilla mötet med nya människor och lockas av att arbeta i en försäljningsorienterad miljö. Vi ser att du är en strukturerad och noggrann person med god prioriteringsförmåga, som på en skickligt sätt kan jobba med flera arbetsmoment parallellt. Rollen som mäklarkoordinator är ovärderlig på vårt kontor och vi värdesätter starkt ditt driv och engagemang till såväl affären som till stämningen på kontoret. Du bidrar till positiv energi, ger service på högsta nivå och tycker om att göra det lilla extra för de runt omkring dig. För att passa in på vårt kontor är du självgående, initiativtagande och handlingskraftig. Vidare ser vi det som en fördel om du är uthållig och prestigelös, då vi tror det kommer gynna dig i din arbetsroll. Om Svensk Fastighetsförmedling Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Läs mer om oss här: https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/svenskfastsolna/

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Bli vår nya Personalchef/Kundansvarig i hjärtat av Kalmar & Oskarshamn!
Evanda Assistans AB
Förvaltnings- och planeringschefer

Evanda Assistans växer – och nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad! Vi söker en engagerad personalchef/kundansvarig till vårt sydliga kontor med utgångspunkt från Kalmar och Oskarshamn. Hos oss får du en roll med både hjärta och ansvar. Du kommer att arbeta nära både våra kunder och medarbetare – och ha ett helhetsansvar för personalledning, kundrelationer, arbetsmiljö och kvalitet i insatserna. Vad innebär uppdraget? Du blir en nyckelperson i vår organisation och kommer att: Ha ansvar för bemanning, rekrytering och personalledning Säkerställa god arbetsmiljö och följa upp kvalitetsrutiner Vara ett stöd och en trygg kontaktperson för våra kunder Arbeta i nära samarbete med kollega som utgår från samma område Vara en del av vårt team med huvudkontor i Täby Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad, relationsskapande och trygg i din roll som ledare. Du har tidigare erfarenhet av personalansvar och gärna från vård, omsorg eller assistansbranschen. Du trivs med att arbeta både självständigt och i samarbete med andra. Om Evanda Assistans Vi finns över hela Sverige – från Fyrisån till fjälltoppar, från storstad till skärgård. Med Kontor syd står vi för värme, närhet och enkelhet. I Kalmar och Oskarshamn möter du en vardag nära våra kunder och medarbetare, i en miljö där omtanke går hand i hand med professionalitet. Vill du bli en del av ett företag där du får påverka och utveckla? Skicka in din ansökan redan idag! Mejla oss på [email protected] eller ring 073 - 652 67 29

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Rörlig farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som farmaceut. Hos oss finns många möjligheter för dig som med omtanke och engagemang ser till varje individs behov och vill bygga relationer med kunder som varar länge. Om rollen Som rörlig farmaceut inom region Stockholm syd och med bastillhörighet på ett av regionens apotek kommer du arbeta brett över hela regionens 20 antal apotek. Tillsammans med dina kollegor på respektive apotek arbetar du med rådgivning och försäljning av våra produkter och läkemedel. Att vara en rörlig farmaceut innebär att du får en stor variation i din vardag då du befinner dig på olika apotek utifrån var vi har behov. Här kan vi verkligen säga att ingen dag är den andra lik! Som rörlig farmaceut förväntas du snabbt kunna sätta dig in i rutiner och arbetssätt för de apotek du rör dig inom. Oavsett vilket apotek du arbetar på agerar du med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse.  För oss är det viktigt att våra apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför bidra med idéer och initiativ för att utveckla de apotek du är verksam på till att bli självklara val för våra kunder. Till dig som rörlig farmaceut på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef?    Dina huvudsakliga arbetsområden  Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning  Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning  Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter  Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för de lokala apotekens öppettider och kan variera beroende på apotek. Välkommen till Apoteket!

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Bolagsekonom till Fastighetsägarna Service
Eclipse Sverige AB
Redovisningsekonomer

Hos Fastighetsägarna Service arbetar vi mot tydliga mål och söker nya vägar för att nå nya höjder. Hos oss finns alla förutsättning för att prestera, trivas och växa. Vi söker en serviceinriktad, lösningsorienterad och erfaren Bolagsekonom som vill vara en del av vårt dynamiska team. Du har en passion för ekonomi och vill arbeta i en miljö där du kan påverka och driva förbättringar. Om rollen: I rollen utgör du ankaret för just dina kunder och drivs av hög kundnöjdhet. Du kommer i nära samarbete med kunden hantera avancerade redovisningsfrågor, bokslut och årsredovisningar samt rapportering till kund och myndigheter. Vidare är du del i att utveckla befintliga system och processer. Du trivs att jobba mot deadlines och att ansvara för egna arbetsuppgifter samtidigt som du delar med dig av dina kunskaper till teamet. Vi söker dig som: Flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete inkl. årsredovisning Har erfarenhet från fastighetsbranschen eller arbete från redovisningsbyrå Är en initiativrik person som trivs med frihet under ansvar Är en god kommunikatör och teamspelare Har erfarenhet av koncernredovisning och K2/K3/RFR2 Har du erfarenhet av Unit4/UBW är det meriterande. Flera av våra kunder har internationell prägel varför du behöver hantera engelska mycket bra i tal och skrift. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet att påverka och förändra. Du får frihet under ansvar och möjlighet att utvecklas och växa inom företaget. Du kommer att vara en del av ett engagerat och stöttande team med kontor på Kungsholmen. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! I denna rekrytering samarbetar vi med Eclipse och hänvisar alla frågor till Anders Tegman, telefon 0709-481788. Om Fastighetsägarna Service Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar.

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som farmaceut. Hos oss finns många möjligheter för dig som med omtanke och engagemang ser till varje individs behov och vill bygga relationer med kunder som varar länge. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Midsommarkransen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Vi har öppnat ett nytt apotek i Midsommarkransen och här kommer du få vara med och sätta standarden för framtiden. Det finns möjlighet att ta sig an flera roller, beroende på vad lockar just dig.  Apoteket kommer att ligga centralt i Midsommarkransen, med närhet till tunnelbanan.  Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst kommer att ligga inom ramen för apotekets öppettider: Vardagar 10-19, Lördagar 10-15. Välkommen till Apoteket!

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Framtida butikschefer till Glitter!
Svenska Glitter AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Är du en driven ledare som älskar mötet med människor, brinner för försäljning och vill bygga en butik där både kunder och medarbetare trivs? Då vill vi gärna höra från dig!  Vi söker nu drivna stjärnor till vår kandidatpool för framtida butikschefsroller runt om i Sverige. Vi utgår ifrån att du har tidigare erfarenhet inom handel, sälj eller service. Om du har erfarenhet som butikschef eller annan ledarposition är det en merit, men det viktigaste för oss är din inställning, ditt engagemang och din vilja att utvecklas. Skicka in ditt CV idag för att anmäla ditt intresse och för att vara sökbar i vår kandidatpool. På så vis har vi möjlighet att kontakta dig om din profil matchar våra behov för framtida roller. Mer om rollen Tjänsten som butikschef på Glitter innebär att du är en ledare med personal- och resultatansvar där huvuduppgiften är den dagliga driften av butiken och att leda butikens medarbetare. En stor del av jobbet är att leda och inspirera butikens säljare samt att skapa ett team där ni har en positiv gemenskap och tillsammans jobbar för att nå försäljnings- och resultatmålen i butiken. På Glitter jobbar vi aktivt med varje kund som kommer in. Därför är det viktigt att du älskar försäljning och motiveras av att jobba mot högt uppsatta mål. Du gillar att ge Glitters unika säljande service och att styla kunder med våra fina produkter. För oss är det viktigt att ta till vara på kunderna och ge dem den bästa servicen så att de väljer att komma tillbaka. På Glitter vill vi ha roligt på jobbet, då arbetsglädje sprider sig i butiken och smittar av sig på kunderna. Självklart arbetar du också efter våra kärnvärden: Vi tar eget ansvar, vi är engagerade, vi bryr oss och allt är möjligt! Är det här du? Du älskar handel och försäljning Du motiveras av att arbeta mot högt uppsatta mål Ett brinnande engagemang och ett starkt intresse för mode Affärsmannaskap och ekonomisk förståelse och intresse Leder och entusiasmerar dina medarbetare Jobbar självständigt Arbetar strukturerat och målinriktat Positiv inställning Vad vi erbjuder dig En inspirerande och kul arbetsplats med trevliga kollegor Ledaransvar med bra stöd God introduktion, utmaningar och fina möjligheter till utveckling Goda arbetsförhållanden och bra personalrabatt Välkommen med ditt CV och personliga brev idag! OBS! Glitter genomför en kontroll av utdrag från belastningsregistret i urvalsprocessen för att säkerställa att kandidater uppfyller tjänstens krav. Utdraget hanteras enligt gällande lagstiftning och integritetspolicy.

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Senior supporttekniker till uppdrag inom infrastruktur
Eeze Consulting AB
Supporttekniker, IT

Om uppdraget Vi söker nu senior supporttekniker till en myndighet med ett samhällsbärande uppdrag inom infrastruktur. Du blir en viktig del i IT-supportteamet och arbetar med både incidenthantering och beställningar, samt bidrar till att upprätthålla hög teknisk standard och tillgänglighet. ArbetsuppgifterI rollen kommer du att: Ta emot och lösa incidenter och beställningar enligt SLA/OLA Agera dispatcher och vidareförmedla ärenden till rätt grupper Installera och felsöka både hård- och mjukvara Hantera enklare paketeringar och programvaruutskick Administrera användarkonton och behörigheter Dokumentera rutiner och lösningar i kunskapsdatabasen Stötta vid interna och externa livesändningar Din kompetensprofil För att lyckas i uppdraget ser vi gärna att du har: Minst 5 års erfarenhet inom IT-support Utbildning inom IT t.ex. NTI-gymnasiet eller KY-utbildning alternativt minst 5 års arbetslivserfarenhet inom IT som supporttekniker/klienttekniker Mycket goda kunskaper i Active Directory 1 års erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem Förmåga att arbeta strukturerat och dokumentera lösningar Vana att arbeta utifrån SLA/OLA God samarbetsförmåga och servicekänsla Flytande svenska i tal och skrift Om uppdraget Placering: Sundbyberg (100 % på plats Resor inom Sverige: Kan förekomma till andra kontor Säkerhetsklassning: Säkerhetsprövning och registerkontroll krävs Omfattning: 100% Startdatum: 30 augusti 2025 Uppdragslängd: 12 månader, med option på förlängning (2+1+1 år)

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Tandläkare sökes!

Vill du bli vår nya tandläkare!På Tandcentralen erbjuder vi specialist - och allmäntandvård. Vi har en väl fungerande koncept hur vi förbättrar munhälsan på våra patienter. Både för de stora och de små besökarna. Vi producerar högkvalitativ tandvård och vår styrka är att vi har många kompetenser under samma tak. Det gör att vi kan leverera högkvalitativ tandvård till våra patienter och att alla våra medarbetare får växa i sin yrkesroll. Det leder till ständig utveckling för patienternas bästa. Tandcentralen har sedan starten 2013 haft en stark drivkraft för jämlik tandvård oavsett postnummer, vi har drivit vår klinik i Husby och Tensta  med ett klinikkoncept som t.om överträffat våra egna förväntningar.    När du jobbar som tandläkare hos oss får du varierande tandvård att utföra. stort inflytande på hur du vill utvecklas som tandläkare en organisation som är välplanerad på alla nivåer och en fin arbetsmiljö. bra support från våra hjältar. Dvs tandsköterskor, receptionist och koordinator som underlättar din vardag samverka med andra allmäntandläkare,  specialister och tandtekniker som jobbar med oss  jobba med digitaliserad arbetsflöde med modern teknik och den senaste utrustningen.  tillgång till Tandcentralens egna digitaliserade lab, guidad kirurgi, CBCT och mycket mer som underlättar det dagliga arbetet. digitaliserad patientadministration och tillgång till klinikens eget utvecklade intranät.    Kvalifikationer och Arbetsbeskrivning Det viktigaste för oss är ett varmt, personligt patientomhändertagande och att alla mår bra på jobbet.  Du kommer arbeta i en välorganiserad klinik med digitaliserat arbetsflöde. Som person brinner du för ditt yrke. Du är en tandläkare som vill utvecklas tillsammans med oss andra och är beredd på att ta din del av det kommersiella ansvaret. Arbetet innebär både vuxen och barntandvård. Du har arbetat minst i ett år som tandläkare Du är prestigelös, har god samarbetsförmåga och kan bidra till vår goda stämning. Behärskar svenska väl i tal och skrift. Engelska och andra språk är meriterande, men inget krav. Du kan kombinera dina goda kliniska kunskaper med ett föredömligt gott patientbemötande Erfarenhet av Opus är meriterande, men inte ett krav.   Känner du dig redo nu för nästa kapitel? Vi ser fram emot din ansökan! Välkommen med din ansökan!  Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025