Haninge Montessoriskola är en liten för-och grundskola upp till åk 5. Vi söker en slöjdlärare, gärna med både utbildning och erfarenhet med tillträde snarast. Du måste gilla att jobba i den lilla skolan. Vi söker nu en slöjdlärare till våra fina mellanstadieelever. Sysselsättningsgrad 10%. Hör gärna av er vid intresse, så ska vi berätta med om vår verksamhet och tjänsten
WeStaff Sweden söker nu snickare för direktrekrytering till vår kund i Nacka Stockholm. Vi tillsätter löpande, så skicka in ditt CV redan idag och säkra din nya karriär. Om Jobbet: Vi söker en erfaren snickare som trivs med varierade och utmanande projekt inom varierande miljöer. Om du är självgående och samtidigt gillar att samarbeta i team, så kan detta vara rollen för dig! du en av de som arbetar närmast kunden. Du kommer att ingå i ett team med kompetenta och engagerade kollegor, där du erbjuds ett omväxlande och intressant arbete. Som snickare kommer du, tillsammans med ditt team, utföra olika projekt såsom exempelvis renoveringar, reparationer, underhåll, service med mera. Flertalet av projekten är hemma hos privatpersoner men det förekommer även andra platser som hos företag, BRF:er med mera. Det krävs att du har: -Utbildning inom bygg och anläggning eller likvärdig erfarenhet. -B-körkort. -Goda kunskaper i svenska – tal och skrift. Du är med fördel: -Ansvarstagande, noggrann och har lätt för att ta instruktioner. -Servicetänkande och kommunikativ. -Pålitlig och seriös i din yrkesroll samt behärskar och förstår vikten av att arbeta i andras hemmiljöer. Erbjudande: -Bra lön och villkor. -Tillsvidareanställning (6 månaders provanställning). -Friskvård. -Arbetstider: måndag-fredag dagtid. WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi är hjälper företag att växa & människor att utvecklas i sina yrkeskarriärer. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och med ett personligt engagemang så gör vi skillnad på arbetsmarknaden i Sverige.
About Brite Founded in 2019, Brite Payments is a leading open banking-powered account-to-account (A2A) payment provider of instant payments, payouts, and other financial services in Europe. Brite is committed to creating fast, secure, and transparent payment solutions that reduce risk for businesses and provide consumers with the best possible payment experience. At the heart of Brite is our proprietary instant payments network, Brite IPN, which enables real-time, 24/7 transaction processing with no delays, sign-ups, or card details required. Today, Brite connects with over 3,800 banks in 27 European markets and is committed to delivering cutting-edge, next-generation payment solutions that meet the market’s evolving needs. Headquartered in Stockholm, Brite has offices in London and Malaga and now numbers over 160 colleagues. Want to join us on our journey? The future is Brite! About the role Are you passionate about turning data into actionable insights that shape the future of cutting-edge fintech products? As a Product Analyst at Brite, you’ll play a pivotal role in empowering stakeholders, including product managers, designers, engineers, and business developers, to make informed, data-driven decisions. Working within the Product Team, your contributions will directly impact our mission to revolutionize account-to-account open banking payments. If you believe that every decision should be backed by data, this is the role for you! What you will do Collaborate across teams: Work closely with product managers, designers, engineers, and other stakeholders to foster a culture of data-driven decision-making and drive product development. Uncover insights: Conduct in-depth data analysis to identify trends, patterns, and opportunities that fuel product improvements and business growth. Optimize the user journey: Perform A/B testing and funnel analysis to pinpoint pain points and optimize user experiences for better engagement, retention, and conversion rates. Create data-driven tools: Design and maintain dashboards, reports, and data models to present insights in a clear, actionable way, enabling better decision-making across teams. Define and monitor KPIs: Develop and track key metrics that align with Brite’s strategic goals, ensuring the ongoing success of our product features and enhancements. Support product development: Partner with teams to enable a data-driven prioritization process that ensures we focus on delivering maximum impact for our customers and business. Are you a brite mind? We’re looking for someone who loves working with data and collaborating across teams to drive meaningful outcomes. Here’s what we think makes a great fit: A Bachelor's or Master's degree in Mathematics, Economics, Computer Science, Statistics, Finance, or a related field. 1–2 years of experience as a Product Analyst or in a similar role, ideally within the fintech or payments industry. Proficiency in SQL; familiarity with data modeling tools like dbt is a big plus. Experience using dashboarding tools such as Tableau, Looker, Qlik, or similar. Strong communication and stakeholder management skills, with a proactive and collaborative mindset. A passion for data and the ability to translate complex analyses into clear, actionable insights. Don’t worry if you don’t meet every qualification - if you’re passionate about the role and confident in your skills, we’d love to hear from you! What we offer An optimistic, caring, and inclusive culture where you can be yourself. A dynamic, fast-paced, and innovative environment, with the chance to join one of Europe’s hottest fintechs and learn from industry leaders. The opportunity to make an impact from day one in an organisation that values quick decision-making, teamwork, and results over titles. Exposure to a variety of verticals and use cases for our payments products, working with some of the fastest-growing businesses in Europe. An annual well-being and professional development allowance to invest in your personal growth. A team of fun, skilled professionals who are committed to making a lasting impact. Brite Payments is in growth mode, having raised the largest fintech Series A ($60m) in Europe in 2023. Do you want to learn more about our recruitment process? Here you can read about the hiring flow and find answers to the most frequently asked questions.
Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Jordbro. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning upp och ner från Pall ställningar. Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Erfarenhet av truck-körning Prestigelös Självgående Truck kort A1-B3 Meriterande: Körkort B Tidigare erfarenhet inom plock. Lagret är beläget i Jordbro, Södra Stockholm Vi frågor maila gärna till [email protected]
Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Jordbro. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning upp och ner från Pall ställningar. Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Erfarenhet av truck-körning Prestigelös Självgående Truck kort A1-B3 Meriterande: Körkort B Tidigare erfarenhet inom plock. Lagret är beläget i Jordbro, Södra Stockholm Vi frågor maila gärna till [email protected]
Bli en del av vårt växande och dynamiska sjukskötersketeam! Nu har du chansen att kliva in i en utvecklande och spännande roll där du verkligen gör skillnad! Vi är i en spännande fas där vår HSL-organisation fortsätter växa! Vi behöver fler engagerade sjuksköterskor som vill vara med och forma framtidens vård. Hos oss möter du ett drivet och sammansvetsat team som arbetar i både dagpool och jourteam. Vi brinner för att leverera trygg och professionell vård där den behövs som mest – oavsett om det handlar om kortare eller längre uppdrag i Storstockholm eller att trygga patientsäkerheten under jourtid. Vi trivs i ett varierat tempo, där varje dag bjuder på nya utmaningar och lärdomar. Vill du ha ett flexibelt och givande arbete där du utvecklas och får nya erfarenheter? Då är vi rätt team för dig! Vi söker dig som är sjuksköterska och vill ha ett spännande och varierande arbete under jourtid (natt). Här får du en roll där du gör skillnad, med trevliga kollegor, trygg arbetsmiljö och kontorsmöjligheter när du inte är på uppdrag. Du får ett schema som är utformat för en god arbetsmiljö och med möjlighet till återhämtning mellan passen. Beskrivning av tjänsterna Tillsvidaretjänst Ren natt med tjänstgöringsgrad på 85,45% Tillträde enligt överenskommelse Körkort är ett krav Hos oss får du vara en del av ett team där ingen dag är den andra lik, där du får växa och verkligen påverka! Låter det som något för dig? Då vill vi ha dig med oss! Du vill arbeta på en arbetsplats där du, tillsammans med ditt team, verkligen kan göra skillnad och där ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill bidra med värde både för dem och deras närstående. Det här erbjuder vi dig: Ett spännande och flexibelt arbete jourtid Trevliga och stöttande kollegor i en trygg arbetsmiljö Schema anpassat för en god arbetsmiljö och återhämtning Möjlighet att arbeta från kontoret när du inte är på uppdrag En roll där du får utvecklas och skaffa bred erfarenhet Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarsfull och älskar variation men som samtidigt vill ha tryggheten i en stabil arbetsgivare. Hos oss får du just det bästa av två världar! Vi erbjuder flexibla anställningsformer för att du ska hitta den balans som passar dig. Möjlighet att arbeta på andra orter i perioder finns utan att behöva byta anställning! Bli en del av vårt team och var med och gör skillnad varje dag! Vi har 2 jourteam med fina kontor, det ena ligger i Täby och hör till Norra Teamet och det andra i Kungens Kurva som hör till det Södra teamet Vad mer kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation samt Svensk Sjuksköterskelegitimation utfärdad av Socialstyrelsen visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Jordbro. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning upp och ner från Pall ställningar. Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Erfarenhet av truck-körning Prestigelös Självgående Truck kort A1-B3 Meriterande: Körkort B Lagret är beläget i Jordbro, Södra Stockholm Vi frågor maila gärna till [email protected]
Vi på Forenede Care söker dig som vill jobba som undersköterska/vårdbiträde och vill jobba under hela eller delar av sommaren till vårt hemtrevliga Vaxholms äldreboende! Som vårdbiträde hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Forenede Care Vaxholms äldreboende består av tre fastigheter med sammanlagt 83 lägenheter fördelat på sju enheter. Fem enheter är avsedda för personer med kognitiv funktionsnedsättning. Verksamheten är belägen med närhet till grönområden och goda kommunikationer. Det tar cirka 40 minuter att åka med buss från centrala Stockholm, och cirka en timme med Vaxholms båt. I tjänsten som undersköterska/vårdbiträde hos oss kommer du att utföra vård och omsorg utifrån kundens önskemål, och i enlighet med gällande biståndsbeslut med stort fokus på kvalitet. Det görs exempelvis genom att utföra personlig hygien, hjälpa till vid förberedelser och servering av måltider, svara på trygghetslarm och socialt umgänge. Socialt umgänge kan bland annat handla om samtal, spel, cykelturer, musikaktiviteter eller liknande. Du kommer också utföra delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Som sommarvikarie hos oss har du goda chanser att få förlängning av tjänsten eller tillsvidareanställning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegorpå deltid till vikariat över sommaren med varierande sysselsättningsgrad med startdatum i juni. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Uppvisa diplom på genomförd webbutbildning Demens ABC och Demens ABC Plus Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård och "Jobba säkert med läkemedel". Vikarier som önskar gå på schemarad hela sommaren prioriteras. Vem är du? Du bryr dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer och att kommunicera, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Du behöver kunna arbeta i team såväl som självständigt. Känner du igen dig? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Vikariaten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Sista ansökningsdag 2025-05-30 Välkommen till oss!
Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!
Är du nyfiken på dataarkitektur och vill vara med och driva en datadriven omställning? Nu söker vi en hands-on och kommunikativ person med intresse för AI och moderna dataplattformar. Här har du möjlighet att ta ett kliv in i ett spännande projekt med god möjlighet till utveckling.Välkommen med din ansökan! Att jobba som Data Architect Vår kund befinner sig mitt i en spännande resa där datadrivna tjänster står i centrum. Här får du möjlighet att arbeta med frågor som rör arkitektur, AI, datakvalitet och hur man bygger upp en modern dataorganisation. Rollen innebär att stötta team och avdelningar i att förstå, definiera och utveckla dataområden och dataprodukter. Du kommer att tillhöra en tvärfunktionell avdelning med fokus på kundnära digitalisering. Teamet jobbar tillsammans över gränser, med stark samarbetskultur och hög grad av självledarskap. Du kommer få coahning av en mer senior kollega, men för att ha rätt förutsättningar i rollen ser vi att du har en civilingenjörsexamen inom relevant område och haft projekt-/examensarbete med fokus på data. Du bör exempelvis ha grundläggande förstålese för data mesh, dashboards och AI. greppa tekniska koncept. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara: Identifiera och etablera dataområden i samarbete med domänexperter. Utveckla arkitektur för data products enligt data mesh-principer och interna riktlinjer. Implementera domänorienterad arkitektur med fokus på decentraliserat ägarskap och skalbarhet. Skapa förutsättningar för att dashboards ska kunna byggas korrekt, säkert och hållbart. Vara rådgivande i frågor kring dataarkitektur och säkerställa att principer följs. Höja kompetensen inom dataområdet genom utbildningar, workshops och kunskapsdelning. Samarbeta med andra avdelningar för att samordna datainitiativ och sprida best practice i organisationen. Rollen är placerad på vår kund kontor i Södertälje, där du förväntas vara på plars minst 4 dagar i veckan. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader, men för rätt person finns det goda möjligheter till förlängning eller anställning hos kund på sikt. Att vara konsult på Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är specialister på att ge unga techtalanger den ultimata starten på arbetslivet. För denna roll kommer du att bli anställd av Nexer Tech Talent men arbeta hos vår kund i Södertälje med start i augusti. Du kommer att coachas av en mentor hos kund samt en konsultchef på Nexer Tech Talent. Som konsult hos oss blir du väl omhändertagen och bjuds in på gemensamma aktiviteter så som föreläsningar, afterwork och lunchträffar. Vi söker dig som: Har en avslutad civilingenjörsexamen inom relevant område Har ett särskilt intresse för dataarkitektur där du genomfört projekt-/examensarbete inom detta eller arbetat något år Har grundläggande teoretisk kunskap inom data (t.ex. datamesh, dashboards, AI) Har flytande kunskaper i svenska och engelska Som person är du nyfiken, kommunikativ och pedagogisk Ansökan Låter detta som något för dig? Vi arbetar löpande med rekryteringen, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om du har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Tech Recruiter Molly Rytter på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Tillsammans är vi över 2500 medarbetare i 15 länder som i mer än 35 år hjälpt våra kunder att ligga steget före både strategiskt, teknologiskt och kommunikativt. Läs mer om Nexer Tech Talent här.
Välj ett jobb för att visa detaljer