Bemannia är ett auktoriserat bemannings och rekryteringsföretag med många kunder inom offentligt sektor, vi erbjuder dig här chansen att utöka din erfarenheter med varierande uppdrag som bidrar både till samhället och din framtid. Om uppdraget Vi söker nu efter ekonomer, redovisningsekonomer, controllers och andra kvalificerade ekonomiroller till våra kunder i Östergötland. Vi ser ett ökat behov från våra kunder i offentlig sektor och vi hoppas därför att du vill bidra med din kompetens! Detta avser konsultuppdrag både på heltid och deltid, ibland med möjlighet till distansarbete. Skicka in din ansökan så tar vi kontakt när vi har ett matchande uppdrag Dina kvalifikationer Relevant akademisk utbildning inom ekonomi 3 års dokumenterad erfarenhet inom offentlig sektor (inom ekonomi) God förmåga att snabbt sätta sig in i processer och rutiner Aktuell kunskap om relevanta lagar och förordningar God kommunikationsförmåga i tal och skrift Hög integritet och god kännedom om hantering av sekretess (OSL) och personuppgifter (GDPR) Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel, [email protected] Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Rollen innebär Du arbetar med månadsrapportering, inklusive analys av resultat, budget, prognos, affärsplan och diverse uppföljningar för vår kund. Du producerar tillsammans med chefen för enheten material för rapportering till Transportstyrelsen samt följer upp En Route betalningar. Rollen innebär även att stötta övriga medarbetare inom Produktområdet i diverse ekonomiuppgifter. Egenskaper För att lyckas i rollen behöver du ha ett prestigelöst förhållningssätt och tycka om att samarbeta med andra. Du trivs i en affärsorienterad miljö där du aktivt bidrar med en hög servicenivå. Du har en god analytisk förmåga, är bra på att strukturera och prioritera samt har förmågan att självständigt driva ditt arbete mot uppsatta mål.
Om tjänsten Arbetsuppgifterna innebär daglig support till våra kunder via mejl och telefon, orderhantering och transportbokningar i vårt WHS-system. I kontrollrummet håller vi ett relativt högt tempo då vi både är supporter gentemot våra medarbetare ute på lagret och våra kunder. Vi tror på god kommunikation internt och externt, att alltid hålla en hög lägsta nivå och att det finns inga problem – bara lösningar. Egenskaper Du som teammedlem ska vara ambitiös, effektiv och noggrann – för oss är det extra viktigt med god social kompetens, då vi både pratar med kunder, chaufförer och kollegor dagligen. Ett gott kundbemötande är A och O i vår roll. Förutom att kunna hantera många olika typer av ärenden på ett effektivt sätt, så arbetar vi hela tiden med att optimera flöden och processer – vi ser gärna att du är en del i det arbetet med tidigare erfarenheter inom en liknande roll. Meriter och kunskaper Arbete inom lager-/och logistik på olika nivåer God datorkunskap och vana vid att arbeta i WHS-system Vana vid kundtjänst/kundservice Tjänsten startar omgående och pågår på obestämd tid. Trivs du bra i tjänsten och når goda resultat kommer det resultera i en fast anställning. Du arbetar måndag till fredag på dagtid. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Nu söker vi en Financial Controller till U Group - moderkoncernen till oss på OIO samt Friday. Här ges du möjlighet att bli del av en etablerings- och tillväxtresa samt en miljö med stort framåtlut och stark entreprenöriell anda. Om U Group Inom U Group är vår gemensamma vision en värld där människor ser fram emot att gå till jobbet varje dag. Vi består av två varumärken, Friday och OIO, som båda arbetar med kompetensförsörjning och rekrytering med utgångspunkt från kandidaternas perspektiv. Vi är en växande koncern med cirka 450 anställda och vi är på en inspirerande tillväxtresa. Vi har nyligen öppnat två nya kontor och vi letar efter fler engagerade medarbetare som vill växa med oss. Kanske är du en av dem? Som moderbolag hjälper vi individer i Friday och OIO att bygga hållbara och framgångsrika organisationer. Med vår snabba tillväxt behöver vi nu förstärka vår finance-funktion för att fortsätta vår höga utvecklingstakt och bidra med insikter och stöd till vår organisation. Vad kännetecknar U Group som arbetsplats? Samarbete: Vår framgång bygger på starka samarbeten. Vi tror på: Trust, Knowledge, Ambition och Acceptance. Frihet under ansvar: Flexibilitet och hållbarhet är i fokus. Vad får du som anställd på U Group? Utvecklingsmöjligheter: Stora möjligheter att växa med oss. Förmåner: Konkurrenskraftiga villkor gällande försäkring, klämdagar, friskvård och pension. Roligt på jobbet: Vi gör mycket kul tillsammans och tror på att givmildhet lönar sig. Om rollen Rollen är ny i vår organisation men vi ser att detta är uppgifter som ligger nära till hands. Rapporterings- och analysuppgifter: Ta fram underlag från ekonomisystem och affärssystem och skapa rapporter med tillhörande analys. Uppladdning av bokföringsfiler och eliminering av koncerninterna transaktioner i bolagets koncernredovisningssystem Budget- och prognosarbete: Vara med och skapa, underhålla och presentera budgetar samt prognoser för våra regioner inom koncernen Intern kontroll: Uppföljning av bolagets processer och vara behjälplig med att säkerställa efterlevnad Ekonomiadministration: Ta fram underlag vid efterfrågan från vår redovisningsleverantör Support i ekonomisystem: Vara stöd för lön- och faktureringsrelaterade frågor mot internanställda Löpande kontakt med leverantör av ekonomitjänster Vem är du? Du är nyfiken, noggrann och strukturerad samt har ett intresse för analys. Vidare är du en doer som tar ansvar för att dina uppgifter blir genomförda. Även om det är din personlighet som är i fokus för oss, tror vi att följande kvalifikationer ger dig bra förutsättningar att lyckas: Har en relevant högskole- eller eftergymnasial utbildning inom ekonomi med inriktning mot redovisning. Du har mycket goda kunskaper i Excel och ett intresse för att vidareutveckla dina kunskaper Behärskar svenska och engelska obehindrat, både i tal och skrift Har minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Om anställningen Startdatum: Omgående Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Placering: Kungsportsavenyn 10, Göteborg Rekryterande chef: Wilhelm Oberlies, [email protected] Låter det spännande? Sök via annonsen! Vi ser fram emot din ansökan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Processen kommer att innehålla intervjuer, ett logik- och personlighetstest samt bakgrundskontroll
Om rollen: Som Junior Controller hos oss får du en nyckelroll i att analysera, optimera och driva lönsamhet. Vi söker dig som trivs i en händelserik roll som har stor exponering internt med varierande arbetsuppgifter. Rollen tar främst sikte på analys och uppföljning av våra supportfunktioner, samt arbete med prissättning och lönsamhetsuppföljning av koncernens största kunder tillhörande Group Sales. Du kommer att vara en del av Planning & Control och rapportera direkt till Manager Planning & Control. Bland övriga kontaktytor kan nämnas CEO, CFO, Support Managers, Accounting, Payroll, AR/AP/Billing och IT-avdelningen bland annat. Varför Randstad? Globalt inflytande: Bli en del av ett dynamiskt och växande företag med över 600 000 anställda i 38 länder. Utvecklingsmöjligheter: Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas och ta dig an nya utmaningar. Meningsfullt arbete: Du bidrar till att hjälpa människor till sitt nästa jobb och gör skillnad i samhället. Nära verksamheten: Arbeta nära seniora ledare och ha direkt access till beslutsprocesser. Dina huvudsakliga uppgifter: Analysera och övervaka resultat på alla nivåer. Analys och lönsamhetsuppföljning av kunder tillhörande Group Sales Stödja säljare vid prissättning på inkommande anbud Ansvara för våra kalkylmodeller för prissättning Leda processen för den årliga prisjusteringen Analys och uppföljning av prognos- och budget för alla supportenheter. Delta vid review processen för våra supportenheter och Group Sales Business Intelligence (PowerBi) Du är aktiv i den månatliga och kvartalsvisa bokslutsprocessen Vi söker dig som: Har en kandidatexamen inom ekonomi/företagsekonomi. Har goda kunskaper inom redovisning. Är systemintresserad och van att arbeta i Excel. Är analytisk, proaktiv och har en stark affärsförståelse. Har god kommunikationsförmåga och kan uttrycka dig väl i både svenska och engelska. placering och omfattning Tjänsten omfattar heltid. Du kommer utgå från Randstads kontor i Solna men vi värnar om flexibilitet i arbetslivet, därför finns möjlighet att delvis arbeta hemifrån. information om ansökan, rekryteringsprocessen och kontaktpersoner Något för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för tjänsten senast 2025-05-22. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vår rekryteringsprocess består av ett par olika moment i form av intervjuer och tester och vi genomför kontroll av straffrättsligt register på samtliga slutkandidater. En del kommunikation i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan. För frågor som rör tjänsten och dess innehåll är du varmt välkommen att vända dig till Filip Antonsson, manager planning & control via: [email protected] För frågor som rör rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att vända dig till Angelica Gustafsson, HR Talent acquisition partner via: [email protected] Vi ser mycket fram emot din ansökan!
We are now helping Samsung Nordics to find a driven Business Analyst for an exciting temporary 12 month full-time position, starting in May. Help Us Create What Can’t Be Done Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done for 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. As Business Analyst, you will have an integral part in ensuring we stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives. Why join our team? / A message from the team! This role will be part of the Management Control team in Samsung Electronics Nordic AB. Management control team is supporting the management group’s decision making. We have an overall view on the business status and monitor business performance from business planning to the actual outcome by tracking key performance indicators. We are also doing analysis in various business-related topics. Join us and improve yourself to be a problem solver! What will this role achieve? This role will be a core part in the Management control team by providing relevant analysis result to the management group timely. Active support as an in-house business consultant to the management group is the main responsibility. What will be your key deliverables? Drive in-depth analysis on profitability in different level of dimension Provide the economic outlook in the Nordic region Support ad-hoc request from top management Support business planning (current month forecast, 3 month-rolling target plan) Monitoring and verifying the month-end closing result What will be the jobs scope? Leverage data analytics and visualization tools to deliver insights on operational trends and financial result regularly to management group Assist with the preparation of weekly, monthly, quarterly, and annual internal and external reporting requests, as well as automating reporting processes Play a strategic role in the monitoring and planning of the company’s different level of overhead cost Participate in the simulation of profitability in business cases, as well as advanced quantitative analysis and financial models Assist with other ad hoc tasks to ensure the Management control team manages its deliverables to Europe HQ and HQ What do we need for this role? Academic degree in Business Administration, Finance or similar Minimum two, preferably more years of business/financial analysis experience in the international environment Excellence in MS Office (especially Excel) Fluent in English. Passionate to learn and grow Good interpersonal skills (especially in the multicultural environment) Flexible and agile Organized and structured Influential and energetic Cooperative and independent Samsung is a dynamic company in a fast moving industry, there are many opportunities to grow and develop! In order to enjoy working with us you must be a person who appreciates tempo, change and to take own initiatives. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.
REMONDIS befinner sig på en stark tillväxtresa i Sverige och söker nu en strukturerad och affärsdriven Sales Controller som vill som vill bidra till vår fortsatta utveckling inom återvinning och cirkulär ekonomi. Som Sales Controller spelar du en central roll i att stötta vår organisation med rapportering, beslutsunderlag, effektivt systemstöd och proaktiv analys. Ditt arbete hjälper oss att fokusera på det vi gör bäst – skapa värde för våra kunder och bidra till ett mer hållbart samhälle. Du fungerar som en nyckelperson mellan olika avdelningar och har ett övergripande ansvar för att skapa struktur, säkerställa datakvalitet och driva uppföljning inom försäljningsarbetet. Rollen innebär ett nära samarbete med både säljare och ledning, med goda möjligheter att påverka och vidareutveckla våra arbetssätt och processer. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Västberga. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: • Ansvara för rapportering av försäljningsresultat och nyckeltal, samt ta fram relevanta beslutsunderlag inför interna och externa möten. • Säkerställa datakvalitet i CRM i rollen som systemansvarig, samt kontrollera att relevant information är uppdaterad och korrekt i vårt affärssystem. • Koordinera säljaktiviteter och stötta säljorganisationen med struktur, uppföljning och administrativa uppgifter – rollen innefattar även frekvent kundkontakt där ett professionellt agerande är avgörande. • Fungera som nyckelperson mellan olika avdelningar, med ansvar för att säkerställa tydlig kommunikation, avtalsefterlevnad och att korrekt information når berörda delar av verksamheten. Hos oss är samarbete nyckeln till framgång. Vi värdesätter öppenhet, delaktighet, ansvar och hållbarhet, och vi söker någon som delar dessa värderingar. Du är en lagspelare som bidrar till en positiv arbetsmiljö och som alltid strävar efter att förbättra både dig själv och teamet. Du är också mycket duktig på att planera och strukturera dina arbetsdagar. Krav för tjänsten: • Kandidatexamen inom företagsekonomi, redovisning, finans eller annat relevant område. • Analytiska färdigheter med förmåga att tolka komplexa data och sammanställa rapporter. • Mycket goda kunskaper i Excel och/eller andra business intelligence-verktyg. • B-körkort (resor kan förekomma i tjänsten). • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Om REMONDIS: Bli en del av ett bolag som varje dag arbetar för en ljusare framtid, för kommande generationer och vår planet; REMONDIS - cirkulär ekonomi - på riktigt. REMONDIS är världens tredje största återvinningsbolag och vi ser till att över 30 miljoner ton avfall blir ny råvara - varje år. Vi verkar i en bransch som verkligen har framtiden för sig och som är en nödvändighet om världen ska ha en ljusare framtid. Vi är ett härligt team som utvecklar verksamheten i Sverige för att leverera branschens bästa service inom återvinning.
Balder är en börsnoterad fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter. Nu söker vi dig som är nyfiken på fastighetsbranschen och som vill ha en central roll med många kontaktytor – välkommen att söka rollen som projektcontroller! Om rollen I rollen som Projektcontroller arbetar du nära verksamheten med allt från löpande projektredovisning till stöd vid projektavslut. En del av rollen innebär också att göra kontoavstämningar och bokslutsarbete, samt ge support till förvaltningen i olika projekt- och systemfrågor. Rollen innebär många kontaktytor, både internt och externt. Kontoret är beläget i ljusa fina lokaler på Parkgatan 49. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Löpande granskning och administration av projekthantering (ERP) samt Dynamics Support i projekt- och systemfrågor gentemot förvaltningen Bedömning och fastställande av projektens avdragsrätt för moms Granskning och skattemässiga bedömningar/omklassificeringar vid projektavslut Ombokning/rättning av projektkostnader Kontroll och bokning av jämkningsmoms Hantering av ersättningar kopplade till projekt, såsom försäkringsersättningar, bidrag och ersättningar från hyresgäster Statistikuppföljning Boksluts- och kontoavstämningar i samband med kvartals- och årsbokslut Övriga arbetsuppgifter inom redovisning och projekt som tilldelas rollen Vem är du? Du har utbildning inom ekonomi och min 2 års erfarenhet av redovisning eller revision. Meriterande är kunskap inom projektredovisning och fastighetsbranschen. Som person har du lätt för att etablera sociala kontakter, är lösningsorienterad och noggrann. Du skriver och talar svenska – och engelska samt har lätt för system och Excel. Hur ansöker jag? I den här rekryteringen samarbetar Fastighets AB Balder med MPYA Finance. Vid eventuella frågor kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Elin Antonsson på telefon 0709-318769, Anette Zantelid på telefon 0730-2036777 eller Linda Målberg på telefon 0733-807788 Ansökan sker via www.mpyafinance.se.
Vi söker en Controller till en samhällsviktig aktör inom offentlig sektor. Ekonomifunktionen är en del av en stab med strategiskt ansvar inom organisationens serviceverksamhet. Gruppen består av controllers, ekonomihandläggare och administratörer inom ekonomi. Rollen innebär ett nära samarbete inom områden som redovisning, budgetarbete, uppföljning och prognoshantering för hela verksamheten. En viktig del av uppdraget är att bidra till en stark ekonomistyrning och att vidareutveckla processer för att säkerställa en god ekonomisk hushållning i organisationens alla delar. Om uppdraget I rollen som controller är ditt huvudsakliga ansvar att bidra till en stabil ekonomistyrning och löpande uppföljning inom en specifik avdelning hos en aktör inom offentlig sektor. Du arbetar i nära samarbete med andra stödfunktioner samt med verksamhetsansvariga, med målet att stödja organisationen i att nå sina mål. Rollen innebär att du fungerar som ett strategiskt och operativt stöd – ett bollplank – för de delar av verksamheten du är kopplad till. Exempel på arbetsuppgifter: • Ansvara för kvalificerat ekonomiarbete såsom budgetarbete, uppföljning, nyckeltalsanalys och ekonomiska utvärderingar i nära dialog med kollegor inom controllerfunktionen. • Bidra aktivt till att utveckla och effektivisera interna arbetssätt, systemlösningar och ekonomiska processer. Krav: • Du har en akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande, och har flera års erfarenhet av kvalificerat och självständigt ekonomiarbete – gärna med inriktning mot fastighetsekonomi. • Du är van vid att arbeta i olika ekonomi- och verksamhetssystem och har mycket goda kunskaper i Excel. • Det är en fördel om du tidigare har arbetat i en politiskt styrd organisation. • Du har en stark analytisk förmåga, arbetar strukturerat och har ett tydligt fokus på service. Du trivs i en roll där du får bidra med lösningar och vara ett stöd för andra. • Du trivs med att arbeta både analytiskt och strategiskt – du har öga för detaljer men kan också se sammanhang och bidra med ett helhetsperspektiv. • Du är kommunikativ, har god förmåga att lyssna in och samarbeta, och bygger relationer med lätthet. • Du kan förklara och visualisera ekonomiska samband på ett tydligt och pedagogiskt sätt, både muntligt och skriftligt. Tillträde och ansökan: Startdatum: 28-04-2025 Slutdatum: 30-09-2025. Möjlighet till 4 månaders förlängning Distansarbete: 25% Omfattning: 30 timmar per vecka. Ort: Lund Sista ansökningsdagen: 21 apr 2025 Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Din nya roll Till vår kund i Lund söker vi en Controller. Som controller har du som huvuduppdrag att säkerställa ekonomistyrning och uppföljning inom avdelningen. I samverkan med övriga stödfunktioner inom staben och tillsammans medverksamhetsansvariga arbetar du för att bidra till att verksamheten når uppsatta mål. Du är ett bollplank och stöd till verksamheten du arbetar gentemot. Dina huvudarbetsuppgifter kommer vara: Kvalificerat arbete med budget, uppföljning, nyckeltal och analys gentemot verksamheten och i nära samarbete med övriga controllers. Delaktig i utveckling och effektivisering av våra arbetssätt, system och processer. Ekonomienheten tillhör serviceförvaltningens stabsavdelning och har det övergripande ansvaret för ekonomistöd till verksamheten. Enheten utgörs av controllers, ekonomihandläggare och ekonomiadministratörer. De arbetar tillsammans med redovisning, budget, uppföljning och prognos för hela förvaltningen. I enhetens uppdrag ingår även att säkerställa och utveckla ekonomistyrning samt skapa förutsättningar för god ekonomisk hushållning i förvaltningen. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Några års erfarenhet av självständigt och kvalificerat ekonomiarbete, och då gärna inom fastighetsekonomi. Erfarenhet av att arbeta i ekonomi- och verksamhetssystem och har mycket goda kunskaper i Excel. Meriterande: Erfarenhet av arbete inom en politiskt styrd organisation. Vem är du? Du har god analytisk förmåga, ett strukturerat arbetssätt och ett serviceinriktat förhållningssätt där du drivs av en vilja att hjälpa och leverera lösningar. Du motiveras av att fördjupa dig i detaljer, samtidigt som du har förmågan att lyfta blicken och se helheten. Vidare är du kommunikativ, lyhörd för behov och har lätt för att skapa relationer. Du har god förmåga att presentera ekonomisk information på ett lättbegripligt och pedagogiskt sätt, både i tal och skrift. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 30 timmar per vecka (75%) Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Plats: Lund, Sverige (upp till 25% remote) Start: Omgående Slut: 2025-09-30 med option på förlängning om 2+2 månader. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
Välj ett jobb för att visa detaljer