Välkommen till XXXLutz där vi förverkligar heminredningsdrömmar! Vi är inte bara inriktade på service och kundnöjdhet i våra möbelbutiker, utan också digitalt! Från beställning till leverans strävar vårt team efter att göra online-shopping för hemmet så trevligt som möjligt. Vårt vänliga Customer Care-team är tillgängligt via telefon, e-post och framöver även på andra plattformar! Som en del av vårt team kommer du ansvara för våra kunders problem via telefon, mail eller via XXXL-chat och du hittar den optimala lösningen snabbt och pålitligt. Du håller huvudet kallt under alla utmaningar i den dagliga verksamheten. Som kundtjänstmedarbetare hos oss tar du på dig uppdraget att "få våra onlinekunder att le" och att hitta rätt lösning för varje problem. Dessutom har du daglig kontakt med andra avdelningar såsom inköp, logistik, marknadsföring och externa leverantörer. Som en empatisk lagspelare säkerställer du ett harmoniskt samarbete med dina kollegor och ger användbar support till våra kunder. Vi erbjuder en tjänst i ett fantastiskt team med erfarna och hjälpsamma kollegor både i Sverige och internationellt. Under din utbildning kommer du få intern upplärning av vårt team på plats.
___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Älskar du att ge service i världsklass och vill jobba i ett härligt team? Då har du hittat rätt! Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter: - Hjälpa våra kunder via telefon, email och sociala medier - Retur- och reklamationshantering - Vara en del av ett engagerat team där vi har kul på jobbet! Vi söker dig som vill jobba: - Är en servicehjälte och trivs med kundkontakt - Har erfarenhet från kundservice eller servicebranschen (McDonalds, butik, tidningsleverans – du vet vad som krävs!) - Är datorvan och snabb på att lära dig nya system - Drivs av tydliga målsättningar och gillar att nå dem - Är strukturerad och kommunikativ - Pratar och skriver flytande svenska – och om du kan fler språk är det ett stort plus! - Engelska i tal och skrift är ett krav Om du dessutom har erfarenhet av SAP, konsumentköplagen eller GDPR, blir vi extra glada! Fördelar med att jobba hos oss: • Gratis tillgång till nytt gym i Göteborg • Kollektivavtal för alla anställda • Fantastiska utvecklingsmöjligheter • Stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ • Friskvårdsbidrag • Personalrabatter Start: Omgående Omfattning: Heltid, vikariat till och med sista januari 2026. Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17 Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111 Urval: Sker löpande Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! På Jollyroom tror vi på att utveckla och behålla våra egna talanger. Förra året internrekryterade vi 51% av alla tjänster som tillsattes inom företaget. Hos oss får du en chans att växa och utvecklas tillsammans med oss. Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Den anställde ska som Chef, Bokning och Reservation utföra följande arbetsuppgifter med noggrannhet och professionalism: 1. Samordna och bekräfta kundbokningar genom att effektivt använda tillgängliga resurser såsom förare, fordon och annan logistikutrustning. 2. Besvara kundförfrågningar rörande tillgänglighet, priser och tjänsteinformation. 3. Föra noggranna och uppdaterade register över bokningar, avbokningar och ändringar. 4. Hantera betalningar för bokningar samt utfärda kvitton och säkerställa korrekt redovisning. 5. Samarbeta med interna avdelningar (t.ex. logistik och drift) för att säkerställa god serviceleverans. 6. Erbjuda hög servicenivå genom tydlig kommunikation och effektiv problemlösning. 7. Ta fram regelbundna rapporter om bokningsstatistik och relevanta nyckeltal.
Länsförsäkringar AB Vill du kickstarta din karriär inom bank och finans? Länsförsäkringar Bank söker nu engagerade kundtjänstmedarbetare till vår Telefonbank i Borlänge. Hos oss får du chansen att utvecklas i en framtidsbransch och leverera kundservice i toppklass – varje dag. Välkommen med din ansökan! Om jobbet I rollen som kundtjänstmedarbetare är telefonen ditt främsta verktyg när du hjälper våra kunder med allt från BankID och betalningar till aktie- och fondärenden. Du arbetar självständigt men är en del av ett sammansvetsat team på 12–14 personer. Arbetstiderna är schemalagda måndag till söndag mellan 07:30–22:00, vilket innebär både kvälls- och helgpass. Schemat är fast och kan inte anpassas individuellt. Hos oss finns goda möjligheter att växa – på sikt kan du exempelvis arbeta med kundtjänst via mejl eller ta dig an mer komplexa ärenden inom funktionsstöd. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att ge service och gillar att lösa problem. Du har minst gymnasieutbildning, och har du akademisk bakgrund inom relevant område är det ett plus. Erfarenhet av kundtjänst via telefon eller andra kundnära roller är meriterande. Du är minst 18 år och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Vi värdesätter ett pedagogiskt och professionellt bemötande, och tror att du är nyfiken, driven och gillar att jobba mot tydliga mål. Du är flexibel, anpassningsbar och trivs med att utvecklas i en föränderlig miljö. Du behöver inte kunna allt från start – vi ger dig en gedigen introduktion under de första 4–6 veckorna innan du tar dina första egna kundsamtal. Om oss Telefonbanken i Borlänge är en del av Länsförsäkringsgruppen och har sedan starten 2015 vuxit till över 100 medarbetare. Vi erbjuder trygghet, coachande ledarskap och attraktiva villkor i en arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och göra skillnad för våra kunder – varje dag. Mer information om tjänsterna: Heltid Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Du arbetar heltid på ett rullande schema, måndag–söndag mellan 07:30–22:00, året om. Schemat får du fyra veckor i förväg, vilket ger dig bra framförhållning. Deltid Vi söker även dig som vill jobba deltid, cirka 50 timmar per månad. Du kan välja att arbeta varannan helg och vissa vardagar (främst löningsveckor), eller fokusera på vardagskvällar. Deltidstjänsten är en visstidsanställning på 6 månader, med möjlighet till extra pass. Utbildningen sker på heltid. Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt team! Sista ansökningsdag: 2025-07-11
Din nya roll Vill du vara med och bidra till en mer hållbar vardag? Nu söker vi en engagerad och serviceinriktad kundservicemedarbetare till ett större företag inom kollektivtrafiksektorn, med placering i Göteborg. I denna roll kommer du att vara en viktig kontaktperson för företagets företagskunder och säkerställa att de får snabb, tydlig och professionell service. Du kommer att hantera inkommande ärenden via både mejl och telefon och arbeta självständigt med att lösa ärenden och frågor. Rollen innefattar också flera administrativa uppgifter. Arbetsuppgifter: - Hantera inkommande kundärenden via telefon och mejl - Administrera och ställa ut kort till företagskunder - Hantera krediteringar, fakturering och returer - Arbeta i flera parallella IT-system - Säkerställa en hög servicenivå gentemot B2B-kunder För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Erfarenhet av kundservice, gärna inom B2B God datorvana och trygghet i att arbeta i flera parallella system Flytande svenska och engelska, i tal och skrift Förmåga att hantera både enklare och mer komplexa kundärenden Vem är du? Vi söker dig som är effektiv och strukturerad i ditt arbetssätt, och som trivs med att ha många bollar i luften. Du är lösningsorienterad, kommunikativ och har ett genuint intresse för att skapa goda kundupplevelser. Du har lätt för att uttrycka dig professionellt både muntligt och skriftligt, och är inte rädd för att ta initiativ när det behövs. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning (vikariat) Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-08-10 Slut: 2026-01-10 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex, med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund verkar i Västra Götaland för att underlätta för alla pendlare. Man arbetar kontinuerligt för att underlätta för invånarna i regionen genom att erbjuda smarta tjänster vid resande. Huvudkontoret finns i centrala Göteborg.
Vi på Future People söker en kundservicemedarbetare till vår kund i Göteborg. Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Vår kund söker en strukturerad och serviceinriktad kundservicemedarbetare som vill arbeta med företagskunder i en roll där både kundkontakt och administration ingår. Du blir en viktig länk mellan företaget och dess företagskunder och arbetar med att leverera snabb, tydlig och professionell service via både mejl och telefon. Rollen innebär att du växlar smidigt mellan olika uppgifter och system och alltid har kundens behov i fokus. Arbetet kräver god förmåga att hantera flera ärenden parallellt, samt en teknisk trygghet i att arbeta i flera digitala verktyg samtidigt. Arbetsuppgifter Hantera inkommande ärenden från företagskunder via telefon och mejl Ställa ut och administrera resekort Hantera krediteringar och fakturering Ta emot och behandla returer Utföra övrig administration kopplat till kundärenden Arbeta i flera parallella system med noggrannhet och effektivitet Du blir en del av kundserviceavdelningen, som idag består av cirka 20 medarbetare. Krav för tjänsten: Erfarenhet av kundservice, gärna inom B2B God datorvana och trygghet i att arbeta i flera parallella system Flytande svenska och engelska i tal och skrift Förmåga att hantera både enklare och mer komplexa kundärenden Och vi ser gärna att du är: Effektiv och strukturerad – med förmåga att prioritera och hantera ett högt tempo Serviceinriktad – med ett genuint engagemang för att hjälpa kunder Kommunikativ – tydlig och professionell i både tal och skrift Lösningsorienterad – initiativtagande och fokuserad på att hitta lösningar Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Som konsult på Future PeopleHos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: Heltid till den 10/1-2026 Start: 10/8-2026 Sista ansökningsdag: 4/7-2025 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Vill du arbeta som kundtjänstmedarbetare? Då har du kommit rätt! Just nu söker vi på Manpower en kundtjänstmedarbetare till vår kund Osby Vitvaror i Helsingborg. Vi söker framför allt dig som gillar att lösa kunders behov på ett noggrant och ansvarsfullt sätt. Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Osby Vitvaror. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Uppdrag på 100 % och arbetstiderna är måndag till fredag klockan 8-16.30. Starten är mitten av augusti och pågår under 6 månader Om OSBY Vitvaror AB "Vår vision är att Fastighets- och byggföretag som söker en problemfri tillvaro och en hög servicegrad, skall uppleva att Osby levererar ett bekymmersfritt partnerskap, för att Osby, som bara fokuserar på fastighetskunder, levererar en kundanpassad helhetslösning med rätt produkt, rätt service, och hög tillgänglighet." Läs gärna mer på www.osbyvitvaror.se Om jobbet som kundtjänstmedarbetare hos Osby Vitvaror Som kundtjänstmedarbetare kommer du att ha en spännande roll med olika utmaningar där varje dag kan se lite olika. I din roll kommer du framför allt att hantera, administrera och följa upp inkommande felanmälningar/serviceärenden på vår eftermarknadsavdelning både via mejl och telefon. Du kommer även delvis att hantera och administrera löpande beställningar från våra kunder. Tillsammans med ditt team arbetar ni med våra kundärenden i affärssystemet Pyramid. Är du rätt för rollen som kundtjänstmedarbetare? Vi på Manpower söker dig som har erfarenhet av administration och kundtjänstarbete. Det är en fördel om du har ett intresse för hur tekniska produkter fungerar. Vi tror att du har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Din profil * Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig * God dator- och systemvana * Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska * Erfarenhet inom kundservice är meriterande * Teknisk intresserad och förståelse Sök tjänsten idag! Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Cecilia via e-post: cecilia.a.lindgren @manpower.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Northmill Bank är ett svenskt fintech-bolag som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal. Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 200 anställda i 3 länder, 3 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter. Ta chansen att vara en del av oss och vår resa! Om rollen Det är våra Customer Advisors som är Northmills hjältar. Det är tack vare våra Customer Advisors som Northmill har branschens högsta betyg på Trustpilot och det är deras insikter som gör att vi lyckas utveckla de mest användarvänliga tjänsterna för våra kunder. På kundservice på Northmill kommer du att växa. Här arbetar du tillsammans med härliga kollegor, får utvecklas inom service och lära dig om finansiella tjänster. I rollen som Customer Advisor är ditt jobb att hjälpa Northmills kunder till en bättre personlig ekonomisk situation. Det är Northmills vision. Som Customer Advisor hjälper du våra kunder via telefon, e-post och chatt. Exempel på ärenden som du kommer att hantera är att öppna sparkonto, låna pengar eller att sänka räntan på nuvarande lån och krediter. Som Customer Advisor har du alltid kunden i fokus och med målet att ge bästa möjliga service. Det här är rollen för dig som är duktig på att bygga relationer och som drivs av att hjälpa människor. Om dig För att lyckas rollen tror vi att du är en lagspelare som trivs i ett högt tempo, har goda kommunikationskunskaper och alltid strävar efter att leverera service i världsklass. Vi tror också att du är en flexibel person med stor nyfikenhet, driv och uthållighet. Dessutom talar och skriver du flytande svenska och har goda kunskaper i engelska. Det är meriterande om du har (men inget krav): Ekonomisk examen Erfarenhet av kundservice, försäljning eller kredithantering Vi erbjuder Fantastiskt kontor på bästa läget i Stockholm med härliga ytor och vyer. Ett självständigt arbete med möjlighet att påverka. Stora utvecklingsmöjligheter. Stöd för sportaktiviteter (5 000 kr i friskvårdsbidrag). Livförsäkring. Frukost och frukt på kontoret varje dag samt helig fika på fredagar. Konferens utomlands vartannat år. Regelbundna AW:s på fredagar och firade framgångar på kontoret. Fun Facts Vårt kontor blev utsett till Stockholms snyggaste kontor 2020. Ta ett gympass två minuter bort eller en joggingrunda i stan. Konferens utomlands vartannat år samt härliga “Northchill”-afterworks under året. Ansök idag och bli en del av Northmill!
Northmill Bank är en svenska utmanarbank som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal. Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 200 anställda i 3 länder, 3 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter. Ta chansen att vara en del av oss och vår resa! Om rollen Som Customer Success Specialist på Northmill får du en nyckelroll i att skapa värde för både företags- och privatkunder. Du blir en del av vårt Customer Success Team som stöttar kunder inom företagsbanken, konsumentbanken och våra betaltjänster. Rollen innebär att du arbetar brett med att stärka kundupplevelsen och driva nöjdhet genom hela vårt tjänsteutbud. Vi söker dig som brinner för service och alltid sätter kunden i centrum. Du spelar en viktig roll i att stötta våra kunder genom hela deras resa, lösa problem, ge proaktiv support och bidra till att stärka relationen mellan kund, teknik och affär. Genom din förståelse för både kundens behov och våra produkter säkerställer du att de får ut maximalt värde av våra tjänster, varje dag. Säkerställa kundnöjdhet och att Northmills företagskunder får ut maximalt värde av våra tjänster Onboarding och teknisk support Merförsäljning Din bakgrund Erfarenhet från kundservice och/ eller försäljning Hög social och kommunikativ kompetens Organiserad och strukturerad Vi erbjuder Fantastiskt kontor på bästa läget i Stockholm med härliga ytor och vyer. Ett självständigt arbete med möjlighet att påverka. Stora utvecklingsmöjligheter. Stöd för sportaktiviteter (5 000 kr i friskvårdsbidrag). Livförsäkring. Frukost och frukt på kontoret varje dag samt helig fika på fredagar. Konferens utomlands vartannat år. Regelbundna AW:s på fredagar och firade framgångar på kontoret. Fun Facts Vårt kontor blev utsett till Stockholms snyggaste kontor 2020. Ta ett gympass två minuter bort eller en joggingrunda i stan. Konferens utomlands vartannat år samt härliga “Northchill”-afterworks under året. Ansök idag och bli en del av Northmill!
Välj ett jobb för att visa detaljer