Långsiktig tjänst som Säljkoordinator!
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara med och forma en roll snarare än att kliva in i en färdig process? Trivs du i förändring, högt tempo och lite lagom kaos? Då kan detta vara något för dig. Vi söker nu en självgående, lösningsorienterad Säljkoordinator med erfarenhet av kundsupport, försäljning och teknisk rådgivning. OM TJÄNSTEN Som Sälj koordinator kommer du att hantera försäljningsförfrågningar, stötta säljteamet och skapa nya affärsmöjligheter. Du kommer även att ansvara för kundsupport och teknisk rådgivning. Rollen innebär samarbete med olika team för att optimera processer och skapa goda kundupplevelser. Företaget är i en tillväxtfas och har därför inte alla strukturer på plats. För att trivas i tjänsten krävs det där av att du är mycket självgående, trivs med att ta initativ och trivs med att arbeta utan tydlig struktur och riktlinjer. Du erbjuds Tjänsten är initialt ett bemanningsuppdrag via Academic Work med ambition till överrekrytering. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med både innesälj och kundsupport, vilket innebär att du kommer ha en varierande och bred roll. * Hantera och följa upp inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt * Stötta fältsäljarna med offerter, leads och uppföljning * Proaktivt kontakta kunder för att driva affärer och kvalificera leads * Koordinera försäljningsaktiviteter tillsammans med sälj- och marknadsteam * Presentera lösningar och skapa kundanpassade offerter * Arbeta med CRM och bidra till försäljningsmål * Hantera hela orderflödet – från offert till faktura * Ta hand om kundärenden via telefon, mejl och chatt * Ge teknisk support på grundläggande nivå * Hjälpa till att hantera reklamationer och förbättringsförslag * Svara på kundförfrågningar och problem via telefon, e-post och chatt på ett snabbt och professionellt sätt VI SÖKER DIG SOM - Har gendigen erfarenhet av kundsupport, innesälj eller försäljning - Har mycket god teknisk förståelse - Har mycket god erfarenhet av att arbeta med parter i - Erfarenhet av att arbeta i olika CRM och affärssystem - Mycket goda kunskaper i Engelska i tal och skrift, då arbetet främst sker på engelska. Det är meriterande om du har - Mycket goda kunskaper i tyska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Stark kommunikationsförmåga - Affärsinriktad och kundfokuserad - Självmotiverad, initativtagande och engagerad - Strukturerad Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

18 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Kickstarta din karriär som kundrådgivare hos Danske Bank!
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Har du ett brinnande intresse för bank och finans? Vill du få möjlighet att prestera både enskilt och tillsammans med ditt team? Nu kan du bli en del av en av Nordens ledande finanskoncerner och driva verksamheten framåt. Kom och bidra med ditt engagemang samt utveckla dig själv och bankens affärer! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för Danske Banks räkning en kundrådgivare till bankens outboundverksamhet. Denna del av banken har ett tydligt uppdrag, att utveckla kundrelationen och förstärka den positiva upplevelsen av banken samt öka kundernas engagemang i banken. Genom proaktiv bearbetning av befintliga och nya privatkunder erbjuder banken individanpassade erbjudanden med ambition att möta kunden där deras intressen finns i dagsläget. Som kundrådgivare kommer du att arbeta i ett team inom outbounds utringande verksamhet med uppdrag att proaktivt kontakta befintliga privatkunder men till viss del även potentiella privatkunder. De kunder du dagligen har kontakt med har antingen visat ett engagemang inom banken eller att teamet i kundvårdsyfte vill ringa för att boka in möten. Genom god service och professionellt bemötande i kundsamtalet leder merparten av dina samtal till ett bokat rådgivningsmöte som främst sker via digitala onlinemöten, alternativt fysiska möten på något av bankens kontor. Tillsammans med övriga teamet har du ett ständigt fokus på att utveckla ert arbetssätt för att skapa mervärde till bankens kunder. I rollen som kundrådgivare kommer du att erhålla en utbildning via SwedSec för att ta en bolånelicens, detta för att utveckla din spetskompetens inom bolånerelaterade frågor. Denna utbildning genomförs ett halvår in i anställningen. - En betald SwedSec bolånelicens - Möjligheten att vara med och bygga teamet mot fortsatt framgång - En härlig teamkänsla där alla är med och bidrar och stöttar varandra - En flexibilitet i att kunna arbeta både hemifrån och på kontoret ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter I rollen som rådgivare ligger fokus på den utringande verksamheten där du arbetar med bolånerelaterade frågor. Ditt uppdrag är att skapa kundvärde och boka möten åt privatrådgivare. Du är bankens ansikte utåt och är oftast en av de första kontakterna med banken för både nya och befintliga kunder. Det kan även förekomma sidouppdrag från andra avdelningar. VI SÖKER DIG SOM - Har en gymnasial utbildning inom ekonomi eller är ekonomiintresserad - Har goda kunskaper i såväl svenska som engelska då båda språken används i det dagliga arbetet Det ses som meriterande om du har tidigare arbetat med kundkontakt och har god telefonvana. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Stresstolerant - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Danske Bank är en stor nordisk bank med starka lokala rötter och verksamhet i 12 länder. Som utmanare på den svenska bankmarknaden genomsyras Danske Bank av en entreprenörskultur och söker efter medarbetare med drivet att utveckla sig själva och affären. Idag arbetar drygt 22 000 medarbetare inom koncernen. Utöver traditionella banktjänster erbjuder Danske Bank också försäkring och pension, bolånekredit, förmögenhetsförvaltning, fastighetsfinansiering och leasingtjänster.

18 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Kundservicemedarbetare till Ragn-Sells i Luleå eller Umeå
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Nu finns chansen att arbeta hos ett av Sveriges främsta företag inom återvinning och miljö. Så om ditt hjärta klappar lite extra för miljö och service kan detta vara helt rätt för dig. Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval! OM TJÄNSTEN Som kundservicemedarbetare kommer du bli en del av ett sammansvetsat team på Ragn-Sells Recycling AB i Luleå eller Umeå. Du välkomnas in i ett stort företag med familjär stämning och hjälpsamma kollegor. Till en start kommer du erbjudas en utbildning för att lära dig grunderna i arbetet och vad företaget erbjuder sina kunder. Du kommer också gå bredvid andra mer erfarna kollegor, för att sedan successivt ta dig an egna ärenden som ökar i svårighetsgrad. Förutom andra kundservicemedarbetare arbetar du nära transportplanerarna, produktionsadminstratörer, säljare och affärsadministratörer. Denna tjänst är ett mycket långsiktigt uppdrag med goda möjligheter för rätt person att bli direktanställd. Du erbjuds * En långsiktig anställning * Att arbeta på ett miljöinriktat bolag med härlig stämning Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Du kommer framför allt hantera ärenden från företagskunder och kollegor, men kan även ha kontakt med privatpersoner. * Ansvarar för att ta emot och hantera ärenden via mail och telefon. Kundservicen får in ärenden från hela norrlandskusten. * Utifrån ärendet skapar du en order med förteckning över avfallsmaterial och hur det ska hanteras. VI SÖKER DIG SOM - Har arbetslivserfarenhet av kundservice eller annan roll vi bedömer som likvärdig - Har mycket god telefon och IT-vana då du behöver hantera flertalet system - Uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift, och är trygg i att kommunicera med olika intressenter Det är meriterande om du har - Tidigare erfarenhet av att arbeta med uppsökande försäljning eller komplex ärendehantering över telefon - Intresse av miljöfrågor - Lokal kännedom om Västerbotten och Norrbotten För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Social - Ansvarstagande Övrigt: - Start: 4 augusti eller enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, 7-16 - Placering: På plats hos Ragn-Sells kontor i Luleå eller Umeå Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

18 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Kundservicemedarbetare
Adecco Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om rollen Som kundservicemedarbetare kommer du att vara en viktig del av ett serviceinriktat team där du hjälper kunder via telefon och mejl. Du besvarar frågor, ger vägledning och hanterar olika typer av ärenden – allt med målet att ge en positiv och professionell kundupplevelse. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco på deltid. Arbetstiderna är förlagda under kontorstid, måndag till fredag, och start sker enligt överenskommelse. Om dig Vi söker dig som är pensionär eller studerar minst 50 % och har minst tre terminer kvar av dina studier. Du är flexibel, tillgänglig under terminerna och har möjlighet att arbeta extra vid behov. Du har ett genuint intresse för service och trivs i en roll där du har telefon och dator som främsta arbetsredskap. Som person är du social, lösningsorienterad och kommunicerar tydligt och professionellt – både i tal och skrift. Vi kommer att lägga stor vikt på personlig lämplighet. Viktigt för tjänsten är: • Du är pensionär eller studerar minst 50 % och har minst tre terminer kvar • Du har möjlighet att arbeta cirka 15–20 timmar/vecka • Tidigare erfarenhet av service eller kundkontakt • Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos support via [email protected] Välkommen med din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Social Media and Customer Relations Coordinator - Orvelin E-handel
Orvelin Sportkost AB
Kundtjänstpersonal

Social Media and Customer Relations Coordinator – Sätt din prägel på vår e-handel, digitala marknadsföring och kundservice Är du redo att ta din karriär till nästa nivå och bli en del av en spännande tillväxtresa? Hos oss på Orvelin E-handel söker vi en Social Media and Customer Relations Coordinator som vill utveckla och driva vår marknadsföring för starka e-handelsvarumärken inom träning, hälsa, nutrition och fitness. Det här är en unik roll där du kombinerar kreativ digital marknadsföring med att skapa en förstklassig kundupplevelse. Du kommer att ansvara för att vår närvaro i sociala medier engagerar och inspirerar, samtidigt som du bemöter våra kunder med snabb och professionell service när de har frågor, funderingar eller behöver hjälp. Här får du möjlighet att påverka både hur vi kommunicerar utåt och hur vi bygger relationer med våra kunder. Om rollen Som Social Media and Customer Relations Coordinator blir du ansvarig för att: Utveckla och producera innehåll för sociala medier som bygger våra varumärken och driver trafik till våra e-handelsplattformar. Planera och genomföra kampanjer som genererar både engagemang och försäljning. Bygga relationer med influencers och ambassadörer som hjälper oss nå ut till rätt målgrupp. Hålla koll på trender inom sociala medier och kundrelationer för att ligga steget före och skapa resultat. Hantera inkommande kunddialoger via telefon, e-post och sociala medier – allt från frågor om produkter till returer, reklamationer och leveranser. Prioritera kundtjänsten i perioder av högre tryck, som kampanjer eller externa händelser som påverkar leveranser eller kundnöjdhet. Tjänsten är på 100% och kräver förmåga att själv planera och prioritera sin tid. Under lugnare perioder ligger fokus på varumärkesbyggande aktiviteter, contentproduktion och koordinering av event. Under kampanjtoppar eller vid yttre omständigheter behöver du vara beredd att lägga större del av arbetstiden på kundtjänst. Vi söker dig som... • Har utbildning inom marknadsföring, kommunikation, digital media eller liknande. • Har erfarenhet av (eller ett stort intresse för) att skapa framgångsrika marknadsföringsstrategier för e-handel. • Är serviceinriktad och har förmågan att bemöta kunder på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. • Är kreativ och skicklig på att omvandla idéer till engagerande innehåll och professionell kommunikation. • Trivs med att kombinera självständigt arbete med samarbete i ett team. • Är bra på att strukturera ditt arbete och kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus på detaljerna. Vad vi erbjuder En plats i en förändringsresa där du är med och formar vår framtid från grunden. En dynamisk arbetsmiljö i Strömstad, med en kombination av kreativ frihet och tydliga mål. Stöd vid flytt – vi kan vid behov hjälpa till med boende för att göra din övergång smidig. Karriärutveckling – möjligheten att växa tillsammans med oss i en bransch där möjligheterna är stora. Vilka är vi? Orvelin e-handel är en etablerad e-handlare inom kosttillskott och hälsokost. Vi har växt stadigt sedan starten 2011 och erbjuder ett brett utbud av kosttillskott, hälsokost och träningsutrustning. Vår målsättning är att leverera ett brett sortiment med smidiga leveranser. Vi är en del av Orvelin Group Holding AB, en familjeägd koncern med verksamheter inom fastigheter, handel och investeringar. Orvelin Group har cirka 500 anställda och en omsättning på 2 miljarder kronor. I koncernens portfölj finns bland annat Sportkost, BodyPower, Gottebiten och ett stort antal fastigheter. Precis som Orvelin Group har vi vårt säte i Strömstad och är känt för stabila och framgångsrika affärer. Praktisk information Tjänsten är på 100% och kräver förmåga att själv planera och prioritera sin tid. Under lugnare perioder ligger fokus på varumärkesbyggande aktiviteter, contentproduktion och koordinering av event. Under kampanjtoppar eller vid yttre omständigheter behöver du vara beredd att lägga större del av arbetstiden på kundtjänst. Vi ser gärna att du skickar in cv, ett kortfattat personligt brev samt arbetsprover som visar din skicklighet i rollen som Social Media and Customer Relations Coordinator. Redo för oss? Skicka in din ansökan redan idag, vid rätt match kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – vi ser fram emot att höra från dig!

18 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Kundsupportmedarbetare till kund i Malmö
Wise Professionals AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Vi söker en kundsupportmedarbetare till ett konsultuppdrag via The Pace, med start omgående och en varaktighet på minst sex månader. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller möjlighet att överrekryteras till kunden. Du kommer att utgå alla dagar från kundens kontor.   Dina arbetsuppgifter  Som kundsupportmedarbetare kommer du vara ansiktet utåt för företaget och säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse. Du ansvarar för att ta emot och hantera inkommande ärenden via samtal och ärendehanteringssystemet. Målet är att lösa kundens ärende vid första kontakten, eller se till att ärendet tas om hand av rätt kollega och följa upp tills det är löst.  I din roll arbetar du också med att utveckla kundernas affärer genom att erbjuda långsiktiga och hållbara lösningar för avfallshantering. Du kommer att jobba nära dina kollegor i filialen och i supportteamet på fem personer.    Exempel på arbetsuppgifter Registrera och lägga upp nya kunder samt hantera beställningar i affärssystemet.  Hantera och dokumentera kundreklamationer.  Aktivt bidra till verksamhetens förbättring genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse.  Arbeta proaktivt med att digitalisera kundupplevelsen via kundportalen.    Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad och har lätt för att bygga och underhålla relationer. Du trivs med att kommunicera och skapa en positiv kundupplevelse. Du har lätt för att samarbeta, men arbetar också bra självständigt. Som person är du ansvarstagande, strukturerad och bra på att prioritera i ditt arbete.    Kvalifikationer Gymnasieutbildning eller motsvarande.  Minst 2 års erfarenhet av kundservice/kundsupport, helst via telefon eller e-post.  Goda kunskaper i Office-paketet.  Erfarenhet av affärssystem.  Du har god kommunikativ och skriftlig förmåga på svenska.    När du blir en del av The Pace Som konsult på The Pace får du en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och kollektivavtal – vi vill att du ska känna dig trygg i din anställning. Vi ställer höga krav på dig, och vi förväntar oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett var du är i din karriär ska rollen hos oss ge dig kunskap och erfarenhet för att ta dig vidare till nya spännande utmaningar.  The Pace är specialister inom rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som administratör, projektkoordinator, assistent och kontorsansvarig. Vi erbjuder dig ett brett nätverk av företag som söker skickliga administratörer. The Pace är en del av Wise Professionals, med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.  Ansökan  Har du frågor om tjänsten eller processen? Tveka inte att kontakta oss! Ansvarig för detta uppdrag är Emma Rehn ([email protected]) och Emilie Runnegård Shawwaf, konsultchef ([email protected]).  Vi går igenom ansökningarna löpande, och eftersom processerna ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

18 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Customer Success Advisor | Karlskrona | Experis
Experis AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Experis söker just nu en relationsskapande och proaktiv Customer Success Advisor till Telenor i Karlskrona. En stor fördel med det här jobbet är att det är kreativt och utmanande och att dagligen möta olika typer av människor. Ta chansen att bli en del av ett välkänt, stort och expansivt företag samtidigt som du nyttjar fördelarna med att vara anställd hos Experis! Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos Telenor. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara kontorstid. Att jobba som Customer Success Advisor I rollen som Customer Success Advisor kommer du att arbeta i ett team som dagligen supportar Telenors företagskunder över telefon, digitala kanaler eller fysiskt. Din roll blir att utveckla starka relationer med Telenors kunder, skapa en hög förståelse för kundens verksamhet och leverera en kundupplevelse i världsklass. En viktig uppgift är att arbeta proaktivt där du identifierar potential och erbjuder tjänster som adderar starkt mervärde för kunden. En nyckel för att lyckas är din förmåga att definiera och hantera kundens problem, där du antingen åtgärdar den direkt eller effektivt adresserar den inom organisationen. Du kommer erbjudas goda utvecklingsmöjligheter, och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar. Vem söker vi? Till rollen som Customer Success Advisor söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och resultatinriktad person som drivs av att få ta egna initiativ och att få jobba med människor. För att trivas i rollen behöver du ha ett genuint intresse för service, att utveckla långsiktiga kundrelationer och en förmåga att hantera komplexa situationer i ett högt tempo. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av försäljning och serviceuppdrag inom business to business. Din inställning är att laget går före jaget och att vi är bättre tillsammans. I övrigt söker vi dig som: * har goda kunskaper i både svenska och engelska * har en gymnasieexamen. * har haft yrken med mycket kundkontakt. Erbjudande Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla. Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar. Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Carolina Steneld på telefonnummer: 0455-302771 eller via e-post: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Experis Experis är världsledande inom IT-kompetens, projektlösningar och managed services. I takt med att behovet av IT-kompetens ökar, bistår vi våra kunder att utveckla sin IT-infrastruktur, applikationer, molntjänster och cybersäkerhet. Genom Experis Academy utbildar vi människor både i relevanta tekniska färdigheter och övriga avgörande "mjuka" förmågor. Vi får såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns över hela Sverige och är tillsammans med Manpower, Jefferson Wells och Talent Solutions en del av ManpowerGroup-koncernen. Läs mer på: www.experis.se

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Finnish Account Executive
Lansera AB
Kundtjänstpersonal

As an Account Executive, you’ll help expand the Finnish market with cutting-edge HR-tech solutions. This is your opportunity to be part of an innovative and fast-growing HR-tech startup! What you will be doingYou will be responsible for managing the full sales cycle for new clients within Finland. You will act as the key contact for potential clients, from initial outreach to closing deals. Your role will allow you to engage with decision-makers across various industries, building lasting relationships while showcasing the value of the HR system. Key Responsibilities Prospecting & Lead Generation: Identify new business opportunities in the Finnish market. Client Outreach: Connect with HR managers, CEOs, and decision-makers across various industries. Sales Demos: Showcase the value of our client’s HR system through engaging product demonstrations. Manage Full Sales Cycle: From lead generation to closing deals, you will take ownership of the sales journey. Personal Development: Set and achieve personal sales targets with continuous guidance and support. Market Expansion: Help drive growth in Finland for our client’s HR-tech solutions. Qualifications: Native Finnish and excellent English (both written and spoken). Swedish is a plus. Experience in HR, recruitment, leadership, or customer service is beneficial. Post-secondary education in a relevant field is an advantage. Strong communication skills and a passion for building relationships. Comfortable working with systems and eager to learn the HR-tech platform. About Our Client: Our client is an innovative SaaS HR-tech startup, founded in 2020, committed to transforming HR practices by digitalizing and modernizing systems. Join a passionate, dynamic team that is shaping the future of HR technology. Apply today and take the next step in your career! Our recruiters will reach out within 48 hours.

18 juni 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Finsk/Svensktalande Account Executive - Stockholm
Lansera AB
Kundtjänstpersonal

Finsktalande Account Executive Brinner du för HR-tech och B2B-försäljning? Ta nästa steg i din karriär genom att ansluta dig till vår kund i Stockholm! Som Account Executive kommer du att bidra till att expandera den finska marknaden med innovativa HR-techlösningar. Det här är din chans att bli en del av en snabbväxande och framtidsfokuserad HR-tech startup! Dina arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för hela säljcykeln för nya kunder på den finska marknaden. Från första kontakt till avslutad affär är det du som är kundens nyckelkontakt. Du kommer att bygga relationer med beslutsfattare inom flera olika branscher och visa värdet av företagets HR-system. Huvudsakliga ansvarsområden Prospektering & leadgenerering: Identifiera nya affärsmöjligheter i Finland. Kundkontakt: Nå ut till HR-chefer, VD:ar och andra beslutsfattare i olika branscher. Produktion av säljdemonstrationer: Visa upp värdet av HR-systemet genom engagerande presentationer. Driva hela säljprocessen: Du äger processen från första kontakt till avslutad affär. Personlig utveckling: Sätt upp och nå egna försäljningsmål med löpande stöd och vägledning. Marknadsexpansion: Var med och driva tillväxten av företagets HR-techlösningar i Finland. Kvalifikationer Modersmål finska och mycket god engelska i tal och skrift. Svenska är meriterande. Erfarenhet inom HR, rekrytering, ledarskap eller kundservice är ett plus. Eftergymnasial utbildning inom relevant område är meriterande. Du har stark kommunikationsförmåga och trivs med att bygga relationer. Du är van att jobba i system och har ett intresse för HR-tech. Om vår kund Vår kund är en innovativ HR-tech startup inom SaaS, grundad 2020, med ambitionen att digitalisera och modernisera HR-arbetet. Du blir en del av ett passionerat och dynamiskt team som formar framtidens HR-lösningar. Ansök redan idag och ta nästa steg i karriären! Våra rekryterare kontaktar dig inom 48 timmar.

18 juni 2025
Sista ansökan:
5 december 2025
First line support till globalt bolag
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vill du kombinera ekonomi och kundsupport, då är rollen som First line support något för dig. I denna roll kommer du att vara en del av ett engagerat och mångsidigt team som varje dag stöttar sina kunder på bästa möjliga sätt. Vi ser fram emot din ansökan! OM TJÄNSTEN Som Kundtjänstmedarbetare är du en viktig del av teamet och bidrar till att skapa positiva kundupplevelser. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter och samarbeta med olika delar av organisationen. Vill du därför bli en del av ett engagerat och mångsidigt team där kunskap, kvalitet och arbetsglädje står i centrum? Vi söker nu dig som brinner för service och vill vara först på plats när kunder behöver stöd! Som First Line Support blir du en viktig kugge i ett erfaret team som tillsammans hjälper kunder att använda marknadsledande programvaror ekonomi. I rollen kommer du främst ha kontakt med kunder via telefon och ärendehanteringssystem. Du erbjuds - En varierad roll som kombinerar ekonomi och kundsupport - Foten in på ett marknadsledande företag inom sin bransch - Chansen är lära och växa tillsammans med många kompetenta och erfarna kollegor ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Ge snabb, effektiv och professionellt stöd via telefon och ärendehanteringssystem * Säkerställa att ärenden hanteras enligt etablerade processer * Leverera enligt uppsatta KPI:er och bidra till hög kundnöjdhet * Identifiera och lösa problem VI SÖKER DIG SOM - Har utbildning inom IT och/eller ekonomi – gärna med inslag av redovisning - Har erfarenhet av kundkontakt och support - Är bekväm med datorer och moderna kommunikationsverktyg - Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska då dessa språk används dagligen i arbetet Det är meriterande om du har - Om du kommer från en liknande roll där du hanterat kundsupport relaterat till ekonomiska programvarufrågor För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Ordningsam - Ansvarstagande - Kreativ och nyfiken Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025