Orderadministratör/kundservice till Nordens ledande IT-företag
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett av Nordens ledande IT-företag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag som är ett vikariat med start efter sommaren, och som sträcker sig fram till slutet av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som orderadministratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av orderläggning utifrån olika typer av underlag och administration av inkommande ärenden. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service • God systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Augusti/början av september Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

18 juni 2025
Sista ansökan:
5 december 2025
Norsktalande Kundsupport

Vi söker nu en kundservicestjärna som ska ge service i världsklass mot norska marknaden! Om Företaget Frontdesk är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växlar och CRM. Företaget tillhandahåller ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper andra företag att effektivisera sitt arbete och förenkla vardagen. För att lyckas med detta har FRONTDESK AB rekryterat engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden till kontoren i Göteborg, Stockholm och Oslo. Huvudkontoret är beläget i ljusa och moderna lokaler i Citygate-byggnaden i stadsdelen Gårda, ett stenkast från Ullevi. Här finns bland annat lunchrestaurang, gym och yoga, stor altan samt gratis frukost. Efter avslutad provanställning erbjuds även möjlighet till distansarbete en till två dagar i veckan. Kundserviceavdelningen består idag av åtta personer som tillsammans skapar en god sammanhållning och en trivsam arbetsmiljö. Domerbjuder en flexibel och kreativ arbetsmiljö med korta beslutsvägar och goda utvecklingsmöjligheter. Företagskulturen är informell, inkluderande och präglas av en tydlig entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och ständig utveckling, med en ambition att alltid bli ännu lite bättre. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare och administratör hos Frontdesk ansvarar personen i rollen för att ge förstklassig service till norska och svenska kunder via telefon och e-post. Arbetsuppgifterna innefattar hantering av kundärenden i CRM-systemet, problemlösning och att säkerställa en god kundupplevelse. En viktig del av arbetet är att hjälpa kunder med växellösningar, produkter och tjänster samt att guida dem i systemen. Det dagliga arbetet sker i nära samarbete med kollegor från andra avdelningar för att säkerställa att ärenden löses i tid. Utöver kundkontakt ingår även administrativa uppgifter, såsom utskick av SIM-kort, skapande av rapporter och protokollskrivning. Rollen innebär också ett aktivt bidrag till förbättring av arbetsverktyg och processer genom insamling och analys av kundfeedback. Löpande registrering av avtal i affärssystemen Hantering av kundärenden via e-post och telefon Guidning av kunder i växellösningar, produkter och tjänster samt att ge support och hitta kundspecifika lösningar Vi söker dig som Är serviceinriktad, tycker om kundkontakt och har lätt för att bygga relationer. Personen bör kommunicera tydligt och pedagogiskt, vara självgående och kunna hantera stressiga perioder. Erfarenhet av CRM-system och Microsoft Office är ett krav, och det är meriterande med tidigare erfarenhet från telekomsupport. Erfarenhet från kundservice och administration Norska som modersmål eller andraspråk Erfarenhet av Microsoft Office Erfarenhet av CRM-system Erfarenhet från telekomsupport (meriterande) Gymnasiekompetens Övrigt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] I denna rekrytering samarbetar Frontdesk med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare
Randstad AB
Kundtjänstpersonal

Arbetsbeskrivning Är du en flexibel teamspelare som söker en arbetsplats med god sammanhållning? Vill du ha ett arbete där fokus är på högklassig service i kombination med administrativa uppgifter? Har du tidigare arbetat med kundservice? Då har vi rätt tjänst för dig! Vi på Randstad söker nu kundservicemedarbetare till vår kund för rollen som vågoperatör. I rollen som vågoperatör blir du första linjesupport för kunden gällande in- och utvägning av fordon samt vägning vid behov. Det här innebär att du arbetar med kundservice där du tar emot samtal från våg och vid behov ger den support som behövs. Du kommer i rollen att ha en rad olika tillhörande administrativa uppgifter som till exempel daglig statistik, rapportering och viss uppföljning. Viss orderhantering kommer att ingå i rollen och även mottagningskontroll. Du ska även vara beredd att hjälpa till och stötta andra funktioner inom Servicecentret vid behov. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundservice i exempelvis en shared serviceenhet eller typ av annan kundservice. Du kan även ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke där du jobbat med kundkontakter såsom försäljning eller liknande. Som person söker vi dig som är ansvarstagande, har ett öga för detaljer och är noggrann i ditt arbete. I och med att rollen har både inslag av att jobba med statistik såväl som kundkontakt så är du en person som trivs med att byta mellan olika fokus och att kunna fokusera på detaljer såväl som att möta kunder på bästa sätt. Stundtals kan tempot vara lite högre i en support och därför är det bra att du trivs med sådana arbetsuppgifter. Du har datorvana och är van vid att arbeta i flera affärssystem samtidigt. Du är en flexibel teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Hos oss får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet. Uppdraget som anställd konsult via Randstad är på heltid och långsiktigt. Arbetet är förlagt i olika pass måndag-fredag dagtid med start tidigast 05.30 och slutar senast 18:15. Start för uppdraget kommer att vara enligt överenskommelse där du till en början blir anställd av oss på Randstad. För rätt person så kan anställning hos kund bli aktuell. Urval sker löpande, vilket innebär att uppdraget kan tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Välkommen med din ansökan redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Ansvarsområden Ta emot inkommande samtal från kunder Väga ankommande och utgående fordon Administration av statistik och rapportering Kvalifikationer Genomförd gymnasieutbildning Tidigare erfarenhet av kundservice eller andra serviceyrken där du jobbat med kundkontakt så som försäljning eller liknande God datorvana Om företaget NCC Industry AB På NCC blir du en del i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas tillsammans Varje dag tar våra över 14 500 medarbetare beslut som förbättrar människors vardag, både idag och i morgon. Här arbetar du i en stark gemenskap tillsammans med engagerade och professionella kollegor som drivs av att lära sig nytt, nå uppsatta mål, dela erfarenheter och göra verklig skillnad tillsammans. Vi utmanar oss själva för att driva utvecklingen och skapar hållbara lösningar som för samhället framåt med ny kunskap. Som ett av Nordens ledande bygg- och fastighetsutvecklingsföretag utvecklar vi kommersiella fastigheter, bygger skolor, sjukhus, bostäder, vägar, broar och annan infrastruktur som formar vårt sätt att leva, arbeta och resa i samhället. Genom vår industriverksamhet erbjuder vi produkter och tjänster med inriktning på stenmaterial och asfalt produktion, beläggningsuppdrag.

18 juni 2025
Sista ansökan:
16 september 2025
Kundrådgivare inom bank och finans!
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Är du serviceinriktad, lösningsorienterad och intresserad av bank och finans? Nu söker vi dig som vill ta nästa steg i karriären som kundrådgivare till ett välkänt bolag i Liljeholmen! Här får du möjlighet att arbeta i ett engagerat team, hjälpa företagskunder och myndigheter med rådgivning kring finansiella produkter! OM TJÄNSTEN För vår kunds räkning söker vi nu en kundrådgivare till deras kontor i Liljeholmen. Som kundrådgivare kommer du ingå i ett team om 15 medarbetare där du huvudsakligen arbetar med att hantera inkommande supportärenden över telefon och mail. Du kommer som kundrådgivare ansvara för att ärendena blir lösta och kunden nöjd. Du hjälper banker, företagskunder samt myndigheter med frågor kring vår kunds produkter och tjänster. Supportärendena kan variera och är ofta kopplade till betalningar, exempelvis in- och utbetalningar samt rådgivning gällande vår kunds produkter och tjänster vid implementering och användande. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag via Academic Work som förväntas pågå 6 månader med start 18 augusti. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantera inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt VI SÖKER DIG SOM * Har en gymnasieutbildning gärna med inriktning ekonomi * Har erfarenhet av arbete inom service * Har mycket goda datorkunskaper * Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift Det är meriterande om du har * Erfarenhet av att arbeta inom bank och finans * Erfarenhet av att jobba inom kundservice * God vana av att arbeta i olika system För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: För att lyckas i rollen ser vi att du är serviceinriktad och en team-spelare som tycker om att arbeta i grupp såväl som självständigt. Du ska även ha goda kommunikativa förmågor, både i tal och skrift. Då du kommer att ansvara för att hantera och lösa ärenden på egen hand ser vi att du är självgående, lösningsorienterad och noggrann. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

17 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till Kungsbacka
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Har du ett hjärta för service, trivs i ett högt tempo och söker en roll där du får lösa problem och hjälpa kunder varje dag? Vår kund söker nu en kundservicemedarbetare till sitt team i Kungsbacka med omgående start – är det dig vi söker? OM TJÄNSTEN I denna roll blir du en viktig del av ett dynamiskt team där service, struktur och samarbete står i fokus. Du kommer arbeta med att hantera inkommande ärenden från företagets kunder – både via telefon och e-post – med målet att varje kund ska få snabb, professionell och personlig hjälp. Du blir en del av antingen deras Solution team eller Direct team, beroende på typ av ärenden. Vi söker dig som brinner för kundservice, är noggrann, ansvarstagande och ser varje kundkontakt som en möjlighet att skapa en positiv upplevelse. Företaget består av passionerade medarbetare som tillsammans arbetar för att leverera lösningar och service i världsklass till sina kunder inom vård och hälsa. Arbetet är förlagt 100% på plats på kontoret. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Besvara inkommande samtal, e-post och hantera kundärenden kring ordrar, leveranser, returer och reklamationer * Ge rådgivning och kundsupport med fokus på snabbhet och kvalitet * Registrera och följa upp avvikelseärenden och returdokument * Samarbeta internt och externt för att säkerställa hög kundnöjdhet * Arbeta proaktivt och föreslå förbättringar i kunddialoger och processer VI SÖKER DIG SOM - Behärskar svenska och engelska flytande, i både tal och skrift - Har en godkänd gymnasial utbildning - Har tidigare erfarenhet av kundservice eller annat serviceyrke - Är noggrann, strukturerad och gillar att ha många bollar i luften - Har god dator vana, framför allt i Office-paketet Det är meriterande om du har - Erfarenhet inom sjukvård, medicin eller dietist - Kunskaper i affärssystemet IFS - Kunskaper nom annat nordiskt språk För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Social - Ansvarstagande - Energisk Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

17 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Kundtjänstmedarbetare till Slussen – för dig som vill växa inom service Är du en positiv och kommunikativ person som gillar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett energiskt team mitt i Stockholm? Då kan det här vara jobbet för dig. Som kundtjänstmedarbetare hos oss blir du en viktig del av vårt supportteam. Du till exempel kommer att: - Besvara inkommande samtal, mejl och chatt från kunder - Hjälpa till att lösa frågor om produkter, leveranser och beställningar - Arbeta med administrativa uppgifter kopplade till kundservice - Bidra till att förbättra våra rutiner och kundupplevelser Vi söker dig som: - Är serviceinriktad, noggrann och gillar att arbeta i team - Har god kommunikativ förmåga i svenska och engelska - Har grundläggande datorvana - Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav Om tjänsten: Plats: Slussen, Stockholm Arbetstider: Varierande - Flexibilitet är ett stort plus Start: Enligt överenskommelse Hos oss får du: - Möjlighet att utvecklas inom service och kundbemötande - Arbeta i ett engagerat team med god sammanhållning - En arbetsplats med centralt läge och goda kommunikationer Ansök nu: Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

17 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Nordic Infucare!
Performiq AB
Kundtjänstpersonal

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du dansktalande pedagogisk & serviceinriktad samt på jakt efter ett varierande och givande arbete inom teknisk support? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som Tech Support Agent hos Nordic Infucare! I rollen som Tech Support Agent hos Nordic Infucare kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på Nordic Infucares produkter. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara: - Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär. - Vara Nordic Infucares spjutspets när det kommer till teknisk support. - Ansvara för hela reklamationsflödet. - Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser. I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska, danska & engelska. Personprofil Tjänsten passar dig som har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter. Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och som tidigare har arbetat i en liknande roll inom teknisk support. Vi tror att du är inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer. För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet samt är nyfiken på att lära dig allt om Nordic Infucares produkter. Du måste även tala flytande svenska, danska och engelska. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som orderadministratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: Augusti 2025. Omfattning: Deltid, ca 2 dagar i veckan. Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse. Plats: Stockholm, Alvik. Skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos Nordic Infucare. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Oscar Backman på [email protected] PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se Företagspresentation Nordic Infucare är en ledande leverantör av behandling av patienter som lider av kroniska sjukdomar i hemmiljö och bedriver verksamhet i hela Norden. De levererar innovativ medicinteknisk utrustning som tillhandahåller de mest avancerade behandlingsmetoderna, i syfte att förbättra patienternas livskvalitet. De väljer produkter och skapar lösningar som är anpassade till patienternas behov och de nordiska marknadsnormerna.

17 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Customer Support Associate, Polish/Czech/French Speaking
Sellhelp AB
Kundtjänstpersonal

We hope you are inspired to change the world for the better through your work and helping our customers with a wide variety of challenges. Sellpy’s vision is to empower everyone to live circular. We see a tremendous financial, social and environmental value in making sure unused items are put to use again. We are looking for colleagues who share this vision, and who are ready to see their work contribute to a sustainable future. Customer Support at Sellpy The next Polish/Czech/French-speaking colleague will have an important role in enabling customers in our Expansion markets. Sellpy has customers selling and buying second hand products, and our team is responsible for supporting customers in both areas, over chat, phone and email when required. We specialise in unique items at Sellpy, which gives you plenty of fun challenges that you haven’t faced before. In short, you will Create satisfaction for our buyers and sellers in a wide variety of support errands. Pick up inquiries via chat, telephone and/or email. Learn lots about tech and second hand in a fast-paced environment. Help to improve our service based on customer feedback. Contribute to how we expand our processes in customer support. Requirements A structured and service-minded mentality. Spoken and written fluency in Polish/Czech or French. Good knowledge of English as this is our company language. An interest in finding solutions and improving the offer for our customers. We’d be impressed if you have German, Dutch or Finish language skills as well. Experience in a customer-facing role. Experience working in customer support via chat, phone and email. An interest in second hand. You get to Be part of a modern company that's driving the change towards a sustainable lifestyle. In return, you will develop and work on meaningful challenges on a daily basis. Benefit from hybrid work from our office, and from home. Work with highly skilled and motivated colleagues. Enjoy staff discounts at Sellpy and the H&M brands (Arket, COS, Other Stories, Weekday & more). Gain new skills with unlimited access to a learning platform. Location You are welcome to do all these things at our new office at Medborgarplatsen in Stockholm, and from home set days. We want you to enjoy a flexible work setup because well, it’s 2025 and digital meetings work just as fine. Form of employment: Full-time Start: As agreed upon

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Orderadministratör/kundservice till Nordens ledande IT-företag
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett av Nordens ledande IT-företag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag som är ett vikariat med start efter sommaren, och som sträcker sig fram till slutet av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som orderadministratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av orderläggning utifrån olika typer av underlag och administration av inkommande ärenden. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service • God systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Augusti/början av september Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

17 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Remote: Internet Domain Assessor - Swedish (SE)
Jobs Europe AB
Kundtjänstpersonal

Looking for a freelance opportunity where you can make an impact on technology from the comfort of your home? If you are dynamic and always online to learn more, this part-time flexible project is the perfect fit for you!  A Day in the Life of an Internet Domain Assessor: In this role, you’ll be analyzing and providing feedback on texts, pages, websites, domains, and other types of information, using an online tool through reviewing and rating domain pages quality, you’ll be helping to improve the overall user experience for millions of search engine users, including yourself. Join our team today and start putting your skills to work for one of the world's leading search engines. The estimated hourly earnings for this role are $19.80. Payment is based on completed tasks, with the potential for higher earnings based on productivity. TELUS Digital AI Community Our global AI Community is a vibrant network of 1 million+ contributors from diverse backgrounds who help our customers collect, enhance, train, translate, and localize content to build better AI models. Become part of our growing community and make an impact supporting the machine learning models of some of the world’s largest brands.  Qualification path No previous professional experience is required to apply to this role, however, working on this project will require you to pass the basic requirements and go through a standard assessment process. This is a new part-time project and your work will be subject to our standard quality assurance checks during the term of this agreement.  Basic Requirements Working as a freelancer with excellent communication skills in Swedish and English  Being a resident in Sweden for the last 3 consecutive years and having familiarity with current and historical business, media, sport, news, social media, and cultural affairs in Sweden High School Diploma or GED Qualification Active use of Gmail, Google+, and other forms of social media and experience in the use of web browsers to navigate and interact with a variety of content Daily access to a broadband internet connection, a smartphone (Android 5.0, iOS 14 or higher), and a personal computer to work on. Assessment In order to be hired into the program, you’ll take a language assessment and an open book qualification exam that will determine your suitability for the position and complete ID verification. Don’t worry, our team will provide you with guidelines and learning materials before your exam. You will be required to complete the exam in a specific timeframe but at your convenience! Equal Opportunity All qualified applicants will receive consideration for a contractual relationship without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or protected veteran status. At TELUS Digital AI, we are proud to offer equal opportunities and are committed to creating a diverse and inclusive community. All aspects of selection are based on applicants’ qualifications, merits, competence, and performance without regard to any characteristic related to diversity. Once you have successfully applied and registered, please send a confirmation email to [email protected] to ensure your application is processed. Required language: Swedish

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025