Kundservicemedarbetare (Deltid)
Bonnier News AB
Kundtjänstpersonal

Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu behöver vi stärka upp vår organisation med fler kundservicemedarbetare på deltid till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare. Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Om tjänsten Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen och Dagens Nyheter. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden. I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag. Vi söker dig som har - Avslutad gymnasial utbildning - Erfarenhet från kundservice och/eller försäljning. - God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska - God IT-kunskap och systemvana. Det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke. Vem är du? På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket. Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar. Vad vi erbjuder Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår. Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal. Övrig information Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro. Detta är en deltidstjänst, tillsvidare. Arbetstiderna är mellan 09-13 vardagar Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande. Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email. Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat. Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

13 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Kundrådgivare till Danske Bank!
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Är du en driven person med stort kundfokus och en vilja att utvecklas? Vi söker nu dig som motiveras av samarbete och har en förmåga att sprida positiv energi till dina kollegor. Hos Danske Bank erbjuds du ett arbetsklimat med stor variation och högt tempo. Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval! OM TJÄNSTEN Danske Bank söker nu fler kundrådgivare till deras verksamhet Kundservice Privat, som är en del av Customer Relations i Linköping. Som kundrådgivare arbetar du i ett stort team av medarbetare med olika kompetenser och erfarenheter som tillsammans arbetar mot att skapa en positiv kundupplevelse. Kunderna möter du främst via telefonen men även via chatt och mail. Du erhåller en gedigen introduktion där du skuggar befintlig kollega för att få bästa möjliga start. Hos Danske Bank är det viktigt med en positiv och öppen kultur, vilket genomsyrar hela teamet och dess arbetsuppgifter. Uppdraget sträcker sig över 6 månader, med goda möjligheter till förlängning. Du erbjuds - Certifiering inom informationsgivning - Stort ansvar och en viktig roll i banken - Personlig och professionell utveckling - En dedikerad konsultchef och karriärspartner ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Kommunicera med kund genom framförallt telefon men även via mail och chatt * Arbeta och navigera i olika system * Arbeta med målstyrning för nyckeltal * Genomföra proaktiva behovsanalyser för att erbjuda mervärde för kunderna * Aktivt arbeta med self-service i varje kundkontakt * Bidra med nya idéer och förslag som genererar ett effektivare arbetssätt * Arbetsuppgifter som har störst inverkan på affärsresultatet. VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad gymnasieutbildning - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då arbetsuppgifterna kräver detta - Har ett intresse för ekonomi - Har god dator- och systemförståelse Det är meriterande om du har - Arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter - En eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Ordningsam - Ansvarstagande - Optimistisk Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Danske Bank är en stor nordisk bank med starka lokala rötter och verksamhet i 12 länder över hela världen. Som utmanare på den svenska bankmarknaden genomsyras Danske Bank av en entreprenörskultur och söker efter medarbetare med drivet att utveckla sig själva och affären. Idag arbetar drygt 22 000 medarbetare inom koncernen. Utöver traditionella banktjänster erbjuder Danske Bank också försäkring och pension, bolånekredit, förmögenhetsförvaltning, fastighetsfinansiering och leasingtjänster.

12 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kundservicemedarbetare
Silentium Västerås AB
Kundtjänstpersonal

Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Motiveras du av att arbeta i ett högt tempo, samtidigt som du vill göra verklig skillnad för kunder? Då kan detta vara en tjänst för dig! Just nu söker vi på Silentium passionerade och drivna medarbetare till vårt kundserviceteam i centrala Västerås. Om rollen: Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att arbeta med att besvara inkommande samtal och hantera kundärenden på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Du har en nyckelroll i att säkerställa en positiv kundupplevelse, samtidigt som du arbetar mot tydligt uppsatta försäljningsmål. Du behöver kunna hantera flera moment parallellt, ha god systemvana och förmåga att snabbt anpassa dig till nya situationer och arbetsuppgifter. Vi värdesätter ett lösningsfokuserat arbetssätt där kunden alltid står i centrum. Vi söker dig som: Har mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Är serviceinriktad, positiv och professionell i din kundkontakt Har lätt för att anpassa dig till förändrade omständigheter och nya rutiner Är målinriktad och motiveras av att arbeta mot försäljningsmål Kan arbeta effektivt under tidspress och i en snabb arbetsmiljö Har en god problemlösningsförmåga och ser möjligheter snarare än hinder Är en lagspelare som även kan ta eget ansvar Ditt ansvar kommer bland annat att innefatta: Besvara kundförfrågningar via telefon Hantera kundärenden med fokus på att hitta lösningar och skapa nöjda kunder Arbeta med flera system parallellt för att effektivt hantera inkommande ärenden Samarbeta med kollegor för att nå både individuella och gemensamma mål Bidra till ökad kundnöjdhet och resultat genom hög service och försäljning i kundkontakten Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt Ett engagerat team och stödjande ledarskap Betald introduktionsutbildning för att du ska få en trygg start En arbetsplats i centrala Västerås med närhet till goda kommunikationer Arbetstider måndag till fredag, varierande mellan 09.00–17.30 eller 09.45–18.15 Om du vill vara en del av ett företag där kundfokus, ansvar och utveckling står i centrum – tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Support Agent (Finnish-speaking)
Telavox AB
Kundtjänstpersonal

Join Telavox as a Support Agent At Telavox, we’re looking for a Support Agent to be our customers' first point of contact, helping them with technical and financial inquiries while ensuring every issue is handled efficiently and professionally. Our customers range from small companies with 10 employees to our largest Enterprise clients, which means that the cases and questions from customers vary a lot. If you enjoy troubleshooting, owning customer dialogues, and working in a dynamic environment, this role is for you! This position is based in our Malmö office, where you’ll join a team of dedicated Support Agents. We work closely together, share knowledge, and continuously develop our skills to deliver top service! About the job  We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions. A typical day in this role involves: Handling incoming customer requests via phone and email, resolving non-complex issues on the first contact Responding to tickets within 8 working hours and ensuring professional case documentation Driving escalations together with SOC (Service Operations Center) to secure the best solutions Collaborating with our Customer Success Managers and Key Account Managers Actively demonstrating product value, helping customers optimize their usage of Telavox’s services About you We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions. Competencies: Experience in customer service, technical support, or a similar role Fluent in Finnish, Swedish, and English, both written and spoken Enjoys problem-solving with a hands-on and solution-focused approach Good communication skills and comfortable handling customer interactions Basic technical understanding and an interest in troubleshooting IT issues Able to work both independently and as part of a team Eager to learn and share knowledge to improve processes and customer experience You enjoy interacting with people and feel motivated when the job involves challenges and problem-solving Join us at Telavox  Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication. We offer flexible work options and adaptable hours, giving you the freedom to balance life and career while staying connected to our vibrant Telavox culture. How to apply! At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English.  For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at [email protected] Learn more about what we do!

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Kundansvarig (finsktalande) - hjälp våra kunder att lyckas
JIRICOM AB
Kundtjänstpersonal

Kundansvarig (finsktalande) - hjälp våra kunder att lyckas Vi på Jiricom AB söker efter en kundansvarig som vill växa tillsammans med vårt fantastiska team i Finland. Vi är i en intensiv tillväxtfas och som kundansvarig hos oss har du stora möjligheter att utvecklas som person och forma din framtid hos oss på Jiricom. Vi söker efter en driven, social och serviceinriktad person. Oavsett bakgrund och erfarenhet är ditt engagemang det viktigaste för oss men det är en stor fördel om du har erfarenhet av kundvård, support och/eller försäljning från tidigare anställningar. Arbetsuppgifter: I rollen som kundansvarig hos oss kommer du att ha ett varierat och ansvarsfullt arbete. Du kommer bland annat att: • Hjälpa kunder att komma igång med våra produkter • Hantera supportfrågor • Utbilda kunder och samarbetspartners • Arbeta med kundvård och merförsäljning till befintliga kunder • Agera säljstöd till vårt säljteam och återförsäljare. Personliga egenskaper: För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är: • Driven och målinriktad • Serviceinriktad och har lätt att skapa relationer • Självgående och stresstålig • Strukturerad och har en mycket god datavana • Kommunikativ och flytande i finska, svenska och engelska. Vi erbjuder: Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete i en växande organisation. Hos oss har du goda utvecklingsmöjligheter och vi erbjuder dig: • Grundlön med bonus • Intern utbildning inom kundvård. produktkunskap, försäljning. • Löpande coaching • Härlig gemenskap • Friskvårdsbidrag och gratis hälsokontroll Arbetsplats: Jönköping eller Helsingfors Välkommen med din ansökan! Om Jiricom Jiricom är ett snabbt växande företag som utvecklar och säljer marknadens smidigaste körjournal och spårsändare i Norden. Vi hjälper våra kunder att spara tid, pengar, öka lönsamheten och skapa medvetna förare. Som kundansvarig hos oss får du möjlighet att spela en viktig roll i att göra skillnad för våra kunder och samhället. Läs mer om oss på www.jiricom.se / www.jiricom.se/fi

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker Kundservicemedarbetare till DHL i Växjö
Uniflex Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Bli en del av DHLs kundservice! Har du ett lugnt sätt, gillar att hjälpa andra och tycker att god service är en självklarhet? Då kan det vara just dig vi söker till vår kundservice på DHL i september 2025. På DHL Frontline arbetar idag runt 90 engagerade medarbetare – många i olika åldrar och från olika bakgrunder. Här är det viktigt med samarbete, gemenskap och en vilja att utvecklas i sin egen takt. Det spelar ingen roll om du har många år i arbetslivet bakom dig eller vill prova något nytt – hos oss är det din inställning som räknas. Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare är du en viktig kontakt för både privatpersoner och företag som har frågor om sina transporter. Du svarar via telefon, mejl och chatt – alltid med målet att ge ett trevligt och tydligt bemötande. Du får en noggrann introduktion och börjar med ett område i taget, så att du hinner bli trygg i rollen. Här arbetar vi steg för steg, med stöd från både erfarna kollegor och närvarande chefer. Hos DHL blir du en del av ett välkänt, internationellt företag där man satsar på långsiktighet, trivsel och personlig utveckling. Vi jobbar tillsammans, hjälps åt när det behövs och ser till att fira när vi lyckas. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som kundservicemedarbetare är din uppgift att ge stöd och svara på frågor från både privatpersoner och företag som skickar eller tar emot paket. Du har kontakt via telefon, mejl och chatt – och din förmåga att lyssna, lösa problem och skapa trygghet är det viktigaste. Du får en ordentlig introduktion när du börjar och lär dig ett område i taget. Det ger dig tid att komma in i arbetet och växa i rollen i din egen takt. Du har alltid kollegor och chefer nära till hands som stöttar dig längs vägen. Hos DHL blir du en del av ett stort, internationellt företag där man verkligen värdesätter både gemenskap och personlig utveckling. Vi hjälps åt, lyfter varandra – och glömmer inte att fira våra framgångar tillsammans. Vem är du? Vi söker dig som: - Har gymnasieutbildning. - Gärna har arbetat med service, kundkontakt eller administration tidigare. - Trivs med att samarbeta, är noggrann och har ett lösningsfokuserat sätt. - Har god datorvana – även om du inte är tekniker. - Talar och skriver flytande svenska, och har goda kunskaper i engelska. Om verksamheten DHL ingår i koncernen Deutsche Post DHL som finns i 220 länder och har 570 000 anställda. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer. DHL är ett företag som ser våra medarbetares utveckling och potential – de vågar satsa på sina medarbetare! DHL är certifierade i Top Employer vilket innebär att de är en arbetsgivare som erbjuder den bästa arbetsmiljön för medarbetare att utvecklas både professionellt och personligt. Miljö och hållbarhet är viktigt för DHL, de arbetar ständigt med att utvecklas för att ligga i framkant, vilket uppmärksammas och ger resultat. De är bland annat utsedda till branschvinnare av Sustainable Brand Index B2B för tredje året i rad! Vill du också vara med? Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Startdatum för tjänsten är den 11 augusti 2025. Vid frågor, vänligen kontakta: Jakob Vilhelmsson [email protected] 073-201 46 81

12 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kundtjänstarbetare
Snabb Jobb Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu flera kundtjänst medarbetare till vår kund i Helsingborg med start under hösten. I ditt dagliga arbete kommer du att arbeta mot gruppens uppsatta mål för service och kundnöjdhet. Ditt främsta arbetsredskap är telefon och dator där du svarar på inkommande samtal, hanterar ärenden via mejl och chatt. Du kommer att ingå i ett glatt gäng som har ett genuint intresse för service, samtidigt som du befinner dig i en utvecklande och lärande miljö. Kundtjänsten arbetar aktivt för att ge varje kund en positiv upplevelse. Vi erbjuder regelbunden utbildning och coaching! Din profil Vi söker dig som har erfarenhet inom service, kanske från en annan bransch, men som nu är redo att ta nästa steg och testa något nytt. För att lyckas i rollen drivs du av att bemöta och hjälpa kunder på ett professionellt sätt samt motiveras av att arbeta mot uppsatta mål. Du är kommunikativ och har lätt för att förstå kundens behov samt är lyhörd inför kunder såväl som dina kollegor. OBS! Skriv ansökningskoden SMKT017 i övrig information.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Trafikledare till Assistansbolagets räddningscentral

Vill du arbeta i en kundorienterad roll med högt tempo? Är du en strukturerad problemlösare som gillar att hjälpa människor? Då är du den vi söker!  Assistansbolaget söker nu trafikledare till vår räddningscentral. Rollen innebär att du via telefon hjälper kunder som behöver vägassistans. Du leder och fördelar uppgifterna på ett lösningsorienterat sätt och följer uppgifterna genom företagets ledningssystem tills uppdraget är slutförd och kunden har fått den hjälp den behöver. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Mottagning av inkommande samtal Ärendehantering och trafikledning via toppmoderna IT-system Problemlösning av olika slag relaterat till vägassistans Ledning och fördelning av arbete till bärgare runt om i hela landet Följa etablerade processer, manus och procedurer Detta söker vi: Som person är du serviceinriktad, stresstålig och självständig i ditt arbetssätt. Det är också viktigt i rollen att vara en problemlösare, och du ska ha ett genuint intresse av att hjälpa kunder för att leverera den bästa kundupplevelsen. Vi ser att du är en högpresterande person och motiveras av att arbeta mål- och resultatinriktat.  För att passa in på arbetsplatsen ska du som person vara lugn, kommunikativ och lösningsorienterad. Du gillar kundkontakt och kan enkelt anpassa dig till olika kunders behov samtidigt som du målmedvetet leder samtalet med kunden. Vi erbjuder: Du arbetar i ett öppet kontorslandskap nära andra ambitiösa och engagerade medarbetare. Tillsammans kommer ni att delta i en mycket spännande tillväxtresa, där ni kommer att lära och utvecklas, arbeta i toppmoderna system och varje dag få chansen att leverera förstklassig service till våra kunder. Du får en fast lön och en rörlig del som är baserad på incitament, där du kommer att mätas på effektivitet, tydlighet, försäljning av utförda uppgifter samt kvalitet och kundservice. Du kommer att arbeta på våra kontor högst upp i Prismahuset i Oceanhamnen i Helsingborg, med slående utsikt över Öresund som kuliss. Dina kvalifikationer: Avslutad gymnasial utbildning. Flytande svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Danska är meriterande. Goda IT-kunskaper och snabb inlärningsförmåga. Intresse för fordon är meriterande.  Serviceinriktad, stresstålig och självständig. Det är meriterande med erfarenhet från en liknande roll, men inget krav. Du får upplärning i uppdragshantering på plats.  Anställningsvillkor: Tjänsten är förlagd på plats på vårt kontor i Helsingborg, och arbetspass kan förekomma kontorstid, kväll och helg. Lönen består av en fast grundlön samt en provisionsdel som baseras på prestation.  Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande.

12 juni 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Kundtjänstmedarbetare på Odenplan i Stockholm
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Plats: Odenplan, Stockholm Omfattning: Heltid, vardagar och helger (varierande tider) Start: Enligt överenskommelse, så fort som möjligt Letar du efter ett jobb där du får använda din sociala förmåga, lösa problem och göra skillnad varje dag? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu fler stjärnor till vårt kundtjänstteam på ett växande techbolag mitt i centrala Stockholm. Här får du jobba med något som många använder dagligen – och hjälpa människor när de behöver det som mest. Som kundtjänstmedarbetare är du den första kontakten våra kunder har. Du kommer till exempel att: Svara på frågor via chatt, mejl och telefon Hjälpa till med leveranser, bokningar och tekniska frågor Ge snabb och proffsig service Arbeta i ett team som stöttar varandra och har kul på jobbet Vem söker vi? Vi letar efter någon som är: Är serviceinriktad och gillar att hjälpa andra Är trygg med att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska Har god datorvana och lätt för att lära dig nya system Trivs i ett högt tempo och gillar problemlösning Tidigare erfarenhet från kundtjänst är meriterande men inget krav – vi lägger stor vikt vid rätt inställning! Vad erbjuder vi? Ett modernt kontor precis vid Odenplan Härliga kollegor och en öppen kultur Utbildning och stöd i din utveckling Möjlighet att växa inom företaget Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare - Hötorget
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till vårt kontor vid Hötorget! Är du den vi letar efter? Vad innebär rollen? Som kundtjänstmedarbetare vid vår Hötorget-enhet blir du en viktig del av vårt kundservice team. Din huvuduppgift är att säkerställa en förstklassig serviceupplevelse för våra kunder. Du kommer att vara den primära kontaktpunkten genom telefon, e-post och chatt. Arbetsuppgifter och ansvar Mottagning av telefon- och e-postförfrågningar från kunder. Lösning och felsökning av kundproblem på ett effektivt sätt. Inmatning och hantering av kundinformation i vårt system. Ge stöd och support via chatt. Aktivt sträva efter att maximera kundnöjdheten genom återkoppling. Din profil och kompetens För att lyckas i denna roll ser vi att du har en naturlig förmåga att sätta kundens behov i centrum och leverera lösningsorienterad support. Du är duktig på att kommunicera tydligt och kan anpassa din kommunikation beroende på mottagaren. Kvalifikationer Flytande svenska i både tal och skrift. God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande men inget krav. Förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Positiv och proaktiv inställning till service och support. Detaljer om tjänsten Plats: Hötorget, Stockholm Arbetstider: Heltid - Vanligt schema, men flexibilitet med kvällar och helger kan efterfrågas. Startdatum: Omgående, med eventuell anpassning efter uppsägningstid Är du beredd att ta ditt nästa steg och bli en essentiell del av vårt kundserviceteam? Skicka in din ansökan nu! Vi genomför intervjuer löpande så vänta inte för länge med din ansökan. Välkommen till oss på Simplex!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025