Är du serviceinriktad, lösningsorienterad och gillar att arbeta med människor? Vill du vara en del av ett engagerat team och bidra till förstklassig kundservice? Då kan du vara den vi söker till rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss på Hill Ceramic i Malmö! Om oss Hill Ceramic är ett etablerat e-handelsföretag verksamt i Sverige och Danmark. Vi säljer kakel, klinker, badrumsprodukter och inredning till både privatpersoner och B2B-kunder. En växande del av vår kundbas består av projektkunder och arkitekter. Vi befinner oss i en spännande expansionsfas och har nyligen flyttat till nya moderna lokaler i Malmö med kundcenter och lager under samma tak. Vår arbetsmiljö är lättsam, prestigelös och samarbetsinriktad. Om rollen Som kundtjänstmedarbetare är du en viktig del av vårt team och ansvarar för att ge snabb, tydlig och professionell hjälp till våra kunder i Sverige, Danmark och Norge. Du arbetar främst via mejl och telefon och använder vårt ärendehanteringssystem Freshdesk samt vår egenutvecklade e-handelsplattform. Dina arbetsuppgifter: Svara på kundförfrågningar via mejl och telefon. Hjälpa kunder med frågor om produkter, beställningar, leveranser och reklamationer. Registrera och följa upp ärenden i Freshdesk. Samarbeta med kollegor på lager, försäljning och support för att lösa kundärenden smidigt. Vi söker dig som: Har minst 1 års erfarenhet av kundservice eller liknande arbete. Är lösningsfokuserad, lyhörd och tycker om att ge service. Är strukturerad och trivs med att arbeta i digitala system. Talar och skriver svenska och engelska obehindrat – kunskaper i danska eller norska är meriterande. Har erfarenhet av Freshdesk eller liknande system (meriterande men inget krav). Vi erbjuder: Ett varierande och socialt arbete i ett växande företag. En trivsam arbetsmiljö i moderna lokaler på Jägersro i Malmö. Ett engagerat team där vi stöttar varandra och har kul på jobbet. Tjänsten är på heltid och utförs på plats i Malmö. Lön enligt överenskommelse. Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och ett par rader om dig själv till: [email protected]
Beskriver du dig själv som driven, ambitiös och serviceminded? Brinner du för att ge den bästa servicen till kunder? Isåfall har vi den perfekta tjänsten för dig! Vår kund inom telecombranschen söker nu drivna medarbetare som vill arbeta i deras kundtjänstteam på heltid. Det är ett växande företag som har sitt kontor i centrala Malmö. De har en öppen och social arbetsplats där fokus ligger på att utveckla och ta till vara på alla medarbetare. Som kundtjänstmedarbetare kommer de främsta arbetsuppgifter vara att ta emot inkommande telefonsamtal från privatkunder. Framöver finns möjlighet att även hjälpa kunder via mejl och chatt. Din viktigaste arbetsuppgift kommer vara att ge kunderna bästa möjliga service samt hjälpa de utifrån deras behov. För kandidaterna som visar framfötterna finns det även möjlighet att framöver arbeta inom teknisk support, felsökning samt diverse administrativa arbetsuppgifter kopplade till telefonsamtalen. Anställningsgraden är 100% och den startar i mitten av augusti. I denna roll kommer du bli direktanställd av vår kund. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider, måndag - fredag, där helgarbete kan förekomma. Tjänsten kommer starta med en provanställning under 6 månader och därefter finns goda möjligheter till förlängning. Vår kund har sitt kontor i centrala Malmö och där kommer du arbeta i en händelserik atmosfär med stort fokus på kvalité, arbetsglädje och teamkänsla. I tjänsten finns goda utvecklingsmöjligheter för den som visar framfötterna! DETTA SÖKER VI - Du som gillar kundkontakt och att ge support - Du som är driven, engagerad och målmedveten - Du som letar efter en tjänst på heltid och vill utvecklas i arbetslivet - Du som har ett tekniskt intresse och vill lära dig mer inom området Vill du hitta din framtida arbetsplats och tycker att beskrivningen ovan stämmer in på dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du vara med och bygga kundlojalitet på riktigt? Vi söker dig till Synsams helt nya lojalitetsavdelning. Om rollen Synsam växer och tar nu nästa steg i deras kundresa! De startar upp en helt ny funktion, lojalitetsavdelningen med syftet att stärka relationen till deras kunder och ge dem en ännu bättre upplevelse. Med ca 270 butiker runtom i landet ska nu ett spännande projekt startas i 20–25 av dem. Vi söker 10 medarbetare med löpande uppstart fram till augusti där projektet förväntas gå skarpt i september och pågå till sista februari 2026. Projektet blir en viktig del i Synsams ambition att jobba mer proaktivt och kundnära. Som Kundlojalitetsansvarig är din huvuduppgift att proaktivt kontakta våra befintliga kunder via utringande telefonsamtal inför deras bokade synundersökningar. Du blir en förlängd arm till butiksteamet där du avlastar både butik, kundsupport och säljare genom att: Verifiera bokade tider och säkerställa att all information stämmer. Fånga upp behov och frågor redan innan besöket för att både skapa mervärde och jobba med merförsäljning. Administrerar relevant information som optikern kan ta del av inför mötet. I projektet kommer du också ha möjlighet att påverka arbetet, komma med idéer och tillsammans med kollegor och försäljningsansvarig utveckla och driva projektet framåt. Vem är du? Vi söker dig som älskar mötet med kunden, som drivs av att skapa relationer och nå resultat, och som vill vara med och bygga något nytt. Du är trygg i att ta kontakt via telefon och är duktig på att ställa rätt frågor för att identifiera kundens behov, både uttalade och outtalade. Vi tror att du är: Engagerad och resultatinriktad – du går igång på att nå resultat och följa upp siffror. Extrovert och nyfiken – du vågar ställa frågor och lyssnar nyfiket efter kundens behov. Kreativ och initiativrik – du gillar att komma med förslag som utvecklar både din roll och projektet. Vi ser att du har: Godkänd gymnasieexamen Tidigare erfarenhet av försäljning och service, gärna inom butik. Har god datavana. Talar och skriver svenska flytande samt har goda kunskaper i engelska. Tidigare erfarenhet inom optik är meriterande. Synsam Group Synsam Group är en ledande optikerkedja i Norden med ett brett och prisvärt abonnemangserbjudande. Synsam Group erbjuder ett brett sortiment av produkter och tjänster för ögonhälsa och ögonmode utifrån kundens olika livsstilar och behov. Koncernen har cirka 4 000 medarbetare, en omsättning på cirka 6,4 miljarder SEK och har närmare 600 butiker i Norden som drivs under varumärkena Synsam, Synsam Outlet samt Profil Optik i Danmark. Genom digitalisering, abonnemangserbjudanden och andra innovativa koncept är Synsam Group en stark innovatör på den nordiska optikmarknaden inom flera områden, inklusive kundresa, produkterbjudande och ESG. Synsam Groups aktie handlas på Nasdaq Stockholm (SYNSAM). www.synsamgroup.com Sedan starten 1968 har Synsam vuxit till Nordens ledande aktör inom optik, ögonmode och ögonhälsa, med fler än 500 butiker. Övrig information Omfattning: Heltid, måndag till fredag 8-17 med viss flextid. Anställningsform: Visstidsanställning, via OnePartnerGroup Jämtland fram till 28 februari 2026 med möjlighet till övergång till Synsam. Sista ansökningsdag: 2025-07-31 men tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Synsam. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Din ansökan Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Elina Nyström på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du dansktalande pedagogisk & serviceinriktad samt på jakt efter ett varierande och givande arbete inom teknisk support? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som Tech Support Agent hos Nordic Infucare! I rollen som Tech Support Agent hos Nordic Infucare kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på Nordic Infucares produkter. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara: - Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär. - Vara Nordic Infucares spjutspets när det kommer till teknisk support. - Ansvara för hela reklamationsflödet. - Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser. I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska, danska & engelska. Personprofil Tjänsten passar dig som har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter. Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och som tidigare har arbetat i en liknande roll inom teknisk support. Vi tror att du är inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer. För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet samt är nyfiken på att lära dig allt om Nordic Infucares produkter. Du måste även tala flytande svenska, danska och engelska. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som orderadministratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: Augusti 2025. Omfattning: Deltid, ca 2 dagar i veckan. Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse. Plats: Stockholm, Alvik. Sök redan nu! Vi gör löpande urval men planerar att hålla intervjuer i början av augusti. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos Nordic Infucare. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Oscar Backman på [email protected]. Observera att ansvarig rekryterare är på semester och urval påbörjas den 4 augusti. PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se Företagspresentation Nordic Infucare är en ledande leverantör av behandling av patienter som lider av kroniska sjukdomar i hemmiljö och bedriver verksamhet i hela Norden. De levererar innovativ medicinteknisk utrustning som tillhandahåller de mest avancerade behandlingsmetoderna, i syfte att förbättra patienternas livskvalitet. De väljer produkter och skapar lösningar som är anpassade till patienternas behov och de nordiska marknadsnormerna.
Kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av service och försäljning Brinner du för att leverera service och försäljning i världsklass och önskar arbeta med varierande arbetsuppgifter i en kundtjänst? Vi på Vårdväskan behöver stärka upp vårt kundtjänstteam med ytterligare en kollega! Tjänsten är på heltid och är ett vikariat. Om Vårdväskan Vårdväskan är ett gasellvinnande e-handelsföretag under expansion vars vision är att sätta färg på vården och skapa yrkesstolthet bland vårdpersonal. Vårt breda sortiment är utformat med vårdpersonalens behov och köpupplevelse i fokus, och våra kunder är både privatpersoner och företag. Vi ser kraften i att förstärka bilden av hur vårdanställda ser på sig själva och vi vill möjliggöra att personlighet, professionalism och yrkesstolthet kommer till uttryck inom vården. Vårdväskan, med huvudkontor i Falkenberg, är verksamt i samtliga nordiska länder. Vad innebär rollen? Dina dagliga arbetsuppgifter består av att hantera följande typer av kundfrågor och ärenden; produktfrågor, order, leverans, returer och reklamationer. Då det även ingår i uppdraget att serva våra företagskunder, hanterar du försäljningsuppdrag till dessa, offerthantering, kreditupplysningar och orderläggning. Kommunikationen sker via mail, chatt och telefon på svenska eller engelska. Då Vårdväskan är ett tillväxtföretag finns det för rätt kandidat även stor möjlighet att vara med och bidra till utvecklingen av kundserviceavdelningen och dess processer. Din profil Som person är du serviceinriktad, positiv, kundfokuserad och har ett naturligt intresse för försäljning. Vi tror också att du gillar att skapa kvalitet och är noggrann, strukturerad och har förmågan att prioritera. Du tar ansvar för ditt arbete och har ett driv framåt för ditt eget arbete. Du har lätt för att anpassa dig till förändrade omständigheter, kan se möjligheter i förändring och är en lagspelare. Har du tidigare erfarenhet ifrån kundtjänstarbete från ett e-handelsbolag och skapat dig förståelse för e-handelsprocesser är det en stor fördel. Vi ser dessutom gärna att du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem, särskilt meriterande inom Business Central (BC), ihop med att ha hanterat telefon, mail och chatt som arbetsverktyg i tidigare/nuvarande roll. Du behärskar det svenska och det engelska språket, både muntligt och skriftligt och har dessutom goda kunskaper i engelska. Det är mycket meriterande om du behärskar norska, finska eller danska i tal och skrift. Ansökan Intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsten kan tillsättas omgående. Skicka in din ansökan tillsammans med CV till [email protected] och ange Kundtjänstmedarbetare i ämnesraden. Sista ansökningsdag 2025-09-30 Har du frågor? Kontakta Silje Wibe, Teamleader på mail; [email protected] Om anställningen - Heltidstjänst - Vikariat - Fast månadslön - Placeringsort Falkenberg Arbetsgivaren Vårdväskan AB www.vardvaskan.se
Do you have solid skills in delivering great customer experience? Do you want to create long-term customer business relations? The Customer Care department has an open and informal culture, where teamwork and good communication help create lasting customer relationships. Join the opportunity to be part of a company leading the innovation in renewable energy technologies. Region NCE > SBU NCE Service > Customer Care Sweden Vestas Northern and Central (NCE) is responsible for Sales, Project, Installation and Service of wind farms. We aim to be the No. 1 performing business unit within Vestas, and we aim to make Vestas NCE the best place to work. The Service Department at the Malmö office is responsible for service, service sales and maintenance of the wind turbines within Sweden. In this position, you will be a part of the Nordic Service organization and assist the Service Customer Management team by providing internal and external reports. You will also support and communicate solutions to our Swedish customers by phone, email and reports while ensuring execution of contracts handling, the customer relationship, and seeking aftermarket sales. Responsibilities The Service Customer Agent is the link between the customer and Vestas Service Management. This role is created to handle the customer's request at the required service level and make sure we deliver according to the contract and meet customer expectations. This role entails long-term customer business relations and customer service administration while contributing to the continuous improvement of both general work routines and formal procedures. Further, the responsibilities are: Receiving and handling customer requests and maintaining personal records of all contact with each customer and checking contract coverage of incoming work requests Creatively seeking opportunities to establish and expand our sales of after-sales products and services including execution of sales campaigns Maintaining good operational relations with all types of customers and keeping customers informed of the progress of planned and unplanned service and notifying them of any possible delays Contractual interpretation Handling multiple fixed, daily tasks concerning customer issues. Making sure that all customer communication is handled and registered in CRM Ensuring effective communication with our service planning team. Forwarding all other requests to the relevant department and follow up on the progress Creating service orders and instructions to service technicians and other parts of the service organization Qualifications Previous, relevant experience of customer support and maintaining long-term customer relationships Good administrative skills and knowledge of sales processes Professional verbal and written communication skills in Swedish, and English Experience with ERP and CRM systems High-level skills in MS Office Experience with SAP and Salesforce is beneficial Competencies A service- and business minded approach and motivation seeing the customer's perspective and giving the customer a great service experience A team-oriented person who continually can secure the daily workflow Able to work self-organized and structured maintaining focus on quality and details Ability to perform in a busy environment with frequent shifts in priorities Takes initiative and is action-oriented towards continuous improvements Thriving when working with topics related to renewable energy and technology What we offer You will become part of a team of skilled and engaged colleagues who are all dedicated to wind energy. We have a good atmosphere within the department, and everyone is always prepared to support when needed. With this role, you will have the opportunity to join a global company within a very exciting industry. Additional information In this role you are sometimes expected to attend meetings externally with customers, therefore some travelling can be required. Note: This role is time-limited until October 2026, as it is intended to cover a maternity leave within the team. The position will be based in Vestas' regional NCE office in Malmö. For further questions please contact recruiter Linnéa Holm [email protected]. We look forward to seeing your application as soon as possible, as interviews will be held on an ongoing basis. Apply no later than 17/07/2025. Please note: We do amend or withdraw our jobs and reserve the right to do so at any time, including prior to the advertised closing date.
Som Kundtjänsthandläggare på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att bidra i det viktiga arbetet med trafiksäkerhet. Är du serviceinriktad och tycker om att möta nya människor? Då kan det här vara ditt nya jobb! Vikariat Kundtjänsthandläggare/Provförrättare Arbetsuppgifter Vår uppgift på Förarprov är att genomföra prov inom körkortsområdet och yrkestrafikområdet. Tillsammans med dina kollegor bidrar du till att varje kund känner sig välkommen, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper. Arbetsuppgifterna varierar och man växlar i gruppen under dagen att genomföra de olika arbetsuppgifterna. I ditt dagliga arbete kommer du att möta många olika kunder, så bemötande och tydlig information är därför viktiga delar i ditt arbete. I arbetsuppgifterna ingår det myndighetsutövande uppdraget att förrätta kunskapsprov både i grupp, individuellt och ibland med tolk. Tidvis innebär arbetet högt tempo så du behöver trivas med det som en del i arbetet och du arbetar enligt fastlagt schema, arbete på annan ort förekommer. Du kommer bland annat att arbeta med: Receptionsarbete Förrätta kunskapsprov Tidsbokning av kunskaps- och körprov Svara på kundfrågor Administration av körkortsfoto i samband med körkortsprov och förnyelse av körkort Utföra allmänna kontorsgöromål Övrig information I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss! Observera att detta gäller ett vikariat under 5 månader, 1 september 2025 - 31 januari 2026. Kvalifikationer Vem är du? Du kommer att vara vårt ansikte utåt och den första person våra kunder träffar, därför ser vi att du är en trygg och serviceinriktad person som tycker om att möta nya människor. Det är viktigt att du är en kommunikativ person, vilket innebär att du förmedlar budskap på ett tydligt och respektfullt sätt samt anpassar din kommunikation till mottagaren. Du har en positiv inställning och är mån om att bidra till ett gott samarbete i gruppen. Därutöver har du ett flexibelt och problemlösande förhållningssätt och du kan enkelt anpassa dig till nya omständigheter och situationer, alltid med kundens och organisationen bästa i fokus. Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning är minst 23 år, vilket är lägsta ålder för att få förrätta kunskapsprov enligt Transportstyrelsens föreskrift om förordnande att förrätta prov har några års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av fysiska kundmöten, som exempelvis i reception/kundtjänst/informationsdisk med frekventa kundkontakter har goda kunskaper i svenska i skrift har goda kunskaper i svenska i tal har grundläggande kunskaper i engelska i tal har goda datorkunskaper och är van vid att arbeta i Officepaketet har körkort för personbil Ansökan De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget. Hos Förarprov på Trafikverket bidrar du till att säkerställa trafiksäkerheten och miljömedvetenheten på Sveriges vägar. Vår uppgift är att genomföra prov inom körkorts- och yrkestrafikområdet. Det är hos oss som drömmen om ett körkort och de möjligheter som det skapar kan förverkligas. Det är vi som gör så att alla kunder känner sig välkomna, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper. På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.
Är du en relationsbyggande och kommunikativ kundservicemedarbetare som trivs inom ett ambitiöst bolag med korta beslutsvägar där fokus på service och långsiktiga kundrelationer är av högsta prioritet? Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta brett både internt och externt och dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: - Kundsupport: Hantera inkommande samtal, e-post och chatt från kunder. - Felsökning: Identifiera och lösa tekniska problem med hjälp av dina kollegor. - Dokumentation: Registrera och uppdatera ärenden i företagets ärendehanteringssystem. - Rådgivning: Ge kunderna råd om hur de bäst använder företagets produkter och tjänster. - Samarbete: Arbeta nära andra avdelningar för att säkerställa att kundernas problem löses effektivt och snabbt Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och som trivs med att ta initiativ där behov uppstår. Du är en person som bygger långsiktiga relationer genom ett genuint serviceengagemang och god organisationsförmåga. Din kommunikativa styrka och noggrannhet gör att du hanterar varierande arbetsuppgifter med trygghet och kvalitet. Rollen kräver att du är flexibel, självgående och har förmågan att prioritera i ett dynamiskt arbetsflöde. Framgångsfaktorer - Tidigare erfarenhet från arbete i kundtjänst - Relationsbyggande, servicefokuserad och lösningsorienterad - Utmärkt kommunikativ förmåga på både svenska och engelska Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid, 100% PLACERING: Södra Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Sara Westin-James SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-07-10 Denna tjänst är en direktrekrytering där vi på Resultat ansvarar för rekryteringsprocessen och där du blir anställd direkt hos vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Westin-James på telefonnummer 072-215 15 34.
Join Telavox as a Support Agent At Telavox, we’re looking for a Support Agent to be our customers' first point of contact, helping them with technical and financial inquiries while ensuring every issue is handled efficiently and professionally. Our customers range from small companies with 10 employees to our largest Enterprise clients, which means that the cases and questions from customers vary a lot. If you enjoy troubleshooting, owning customer dialogues, and working in a dynamic environment, this role is for you! This position is based in our Malmö office, where you’ll join a team of dedicated Support Agents. We work closely together, share knowledge, and continuously develop our skills to deliver top service! About the job We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions. A typical day in this role involves: Handling incoming customer requests via phone and email, resolving non-complex issues on the first contact Responding to tickets within 8 working hours and ensuring professional case documentation Driving escalations together with SOC (Service Operations Center) to secure the best solutions Collaborating with our Customer Success Managers and Key Account Managers Actively demonstrating product value, helping customers optimize their usage of Telavox’s services About you We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions. Competencies: Experience in customer service, technical support, or a similar role Fluent in Finnish, Swedish, and English, both written and spoken Enjoys problem-solving with a hands-on and solution-focused approach Good communication skills and comfortable handling customer interactions Basic technical understanding and an interest in troubleshooting IT issues Able to work both independently and as part of a team Eager to learn and share knowledge to improve processes and customer experience You enjoy interacting with people and feel motivated when the job involves challenges and problem-solving Join us at Telavox Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication. We offer flexible work options and adaptable hours, giving you the freedom to balance life and career while staying connected to our vibrant Telavox culture. How to apply! At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English. For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at [email protected] Learn more about what we do!
Vi är en del av världens äldsta biluthyrningsfirma som grundades redan 1912. Vi är ett globalt växande varumärke. Vi finns på mer än 100 platser i Sverige och i 105 länder runt om i världen. Hos oss på SIXT Biluthyrning kommer du att arbeta med välkända varumärken som Audi, BMW och Mercedes-Benz. Du kommer ta plats i ett team som tillsammans levererar en förstklassig upplevelse. Vad vi kan erbjuda dig En god marknadsmässig lön. Yrkesmässig och personlig utveckling. Vara del av ett team som gemensamt driver stationen mot uppsatta mål. Varierande arbetsuppgifter. World Wide rabatt på hyrbilar hos SIXT till dig och din familj/vänner. Årliga resor med företaget. Din roll Du kommer som biluthyrare att hantera våra kunders hyrbilsupplevelse hela vägen, från bokning och upphämtning, till återlämning samt hantera uppföljning och frågor som inkommer. Arbetstider Du och dina kollegor går på ett rullande schema där man varierar mellan öppningspass och stängningspass samt helgarbete varannan vecka. Stationens öppettider är: Vardagar: 07:00-19:00 Lördagar: 08:00-15:00 Söndagar: 12:00-16:00 Tjänsten är en tillsvidareanställning med en initial provanställning om 6 månader. Dina arbetsuppgifter Kundmöten över disk, via telefon och per mail. Aktivt arbeta med behovsanalys och merförsäljning av SIXT produkter. Riskbedömning. Etablera och vårda kundrelationer. Leverans av hyrbilar. Biltvätt och skadekontroll Administrativa uppgifter Om dig Förtroendeingivande. Naturlig servicekänsla. Resultatinriktad. Ansvarstagande. Förmåga att med en lugn och positiv inställning kunna hantera utmanande situationer. Du har Goda kunskaper i Svenska och Engelska, tal och skrift. B körkort (manuell) minst 1 år. God datorvana. Om arbetsgivaren Sixt rent a car startades i München av familjen Sixt 1912. Sixt börsintroducerades i mitten på 1980-talet och blev då också marknadsledande i flera Europeiska länder, framförallt i Tyskland. Sixt är fortfarande i familjen Sixt ägo och drivs idag av Erik och Regine Sixts två söner Alexander och Konstatin Sixt. I Sverige drivs Sixt som franchise och finns på de flesta stora orter, flygplatser och järnvägsstationer med ca 120 utlämningsställen från Kiruna i norr till Malmö i söder och vi expanderar med nya kontor hela tiden. Vår affärsidé är att förse våra kunder med mobilitetslösningar från 1 dag upp till 3 år. Vi erbjuder kundservice i världsklass och premiumbilar tillhörande märken som BMW, Audi och Mercedes-Benz, med flera. Ansökningsprocessen Tjänsten skall tillsättas omgående och ansökningar behandlas löpande. Därmed kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att kontakta [email protected] Vänligen märk din ansökan med: Sixt Göteborg C
Välj ett jobb för att visa detaljer