Kundtjänstmedarbetare till Svea Bank i Åseda
Svea Bank AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill arbeta med oss på Svea, en härlig arbetsplats med mycket energi. Allt genomsyras av en ”vi-känsla”, där vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. Rollen utgår från vårt kontor i Åseda. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig! Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team på 30 kollegor som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Sveas kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär varje dag. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso-, faktura- och parkeringsärenden. Här kommer du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Svea sitter i ljusa och moderna lokaler belägna mitt i Åseda nära kommunikation med bussar samt gym som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Restauranger och affär finns i närområdet. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. För den här rollen är det nödvändigt att du från anställningens start har möjlighet att delta i upplärning och onboarding i sin helhet för att kunna bli självständig i arbetsrollen. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo Har ett stort engagemang, är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd Har ett eget driv Du har god datorvana och känner att du kan lära dig nya system relativt snabbt Du är en person som vill lära dig allt om finansiella lösningar Du är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och dela kunskap med kollegor Tar ägarskap och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om oss Svea arbetar ständigt med att vara konkurrenskraftiga och innovativa på finansmarknaden och vår personal uppmuntras att vara nytänkande och att dela med sig av sina tankar och idéer för att bli den perfekta arbetsgivaren samt den givna samarbetspartnern vid finansiella lösningar. Därför behöver vi dig. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden. Ansökan Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Skicka gärna in din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila rekryterare Mira Leppänen på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Kundservicemedarbetare till växande kreditbolag i Stockholm

Vill du vara med och bygga upp något från grunden? Vi söker en engagerad kundservicemedarbetare till ett kreditmarknadsbolag i en spännande expansionsfas. Här får du möjlighet att ta ett brett ansvar för kundkontakten och bidra till att forma hur de arbetar med service och bemötande. Om rollen Som kundservicemedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att hantera inkommande mejl från både kunder och samarbetspartners. Du arbetar nära andra delar av organisationen, särskilt back office-funktionen, och får vara med och utveckla rutiner och arbetssätt för kundserviceen. Eftersom bolaget fortfarande är relativt litet kommer dina arbetsuppgifter att kunna variera över tid. För att trivas i rollen behöver du därför vara prestigelös, flexibel och beredd att hjälpa till där det behövs – oavsett om det handlar om kundkontakt, administrativa uppgifter eller intern support. Vem är du? Vi letar efter dig som är kommunikativ, noggrann och har lätt för att skapa förtroende. Du är självgående, ställer gärna frågor och trivs med att samarbeta. Du har god datavana och är van att arbeta i digitala system. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Kunskaper i tyska är meriterande. Har du dessutom erfarenhet från finansbranschen är det ett stort plus.  Du erbjuds Du får chansen att vara med på en tillväxtresa i ett bolag där din insats verkligen gör skillnad. Du kommer tillhöra en inkluderande och prestigelös team belägna i centrala Stockholm där engagemang och samarbete står i centrum. Det här är ett konsultuppdrag med start i augusti med mycket goda möjligheter till överrekrytering. Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Hedda Grenlöv på [email protected]. Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek. Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Kundservicemedarbetare till DHL Freight
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med startdatum 8 september och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller andra kundnära roller Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 8/9 Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

25 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025
Kundservicemedarbetare med säljinriktning till DHL Freight
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du kommunikativ, målmedveten och trivs med att arbeta i en kundnära roll? Trivs du dessutom med telefonen som arbetsredskap och att ta stort eget ansvar över ditt arbete? Då kan rollen som Sales Leads Qualifier på DHL Freights kundservice vara något för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 1 september och som varar till årskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. I denna roll kommer du vara en del av teamet som kallas Sales Lead Qualification (SLQ) och består av tre medarbetare som tillsammans arbetar i ett öppet kontorslandskap. På DHL:s kontor i Växjö delar SLQ-teamet lokaler med DHL Freights Customer Service. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter Som medarbetare på SLQ-avdelningen (Sales Lead Qualification) hos DHL Freight blir du en del av ett mindre, sammansvetsat team. Tillsammans ansvarar ni för att hantera och kvalificera inkommande förfrågningar från potentiella kunder som visat intresse för DHL Freights tjänster. Din huvudsakliga uppgift är att bedöma om DHL Freight kan erbjuda en lösning som matchar kundens behov – och att säkerställa att varje kontakt får ett professionellt, serviceinriktat och rådgivande bemötande redan från första samtalet. I rollen ingår att: Gå igenom inkommande förfrågningar och analysera vad kunden vill skicka, hur mycket och vart Göra kreditbedömningar och säkerställa att DHL Freight kan erbjuda kunden rätt typ av lösning Kontakta potentiella kunder via telefon eller mail för att ge besked – oavsett om det är ett erbjudande eller ett avslag Presentera DHL:s tjänster och erbjudande Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Som person är du både driven och resultatinriktad, och du har förmågan att arbeta självständigt samtidigt som du uppskattar att samarbeta i team. Du är noggrann i ditt arbete och är lyhörd för andras behov, vilket gör att du smidigt kan anpassa dig till olika situationer. Du har en stark uthållighet och är målinriktad, vilket för att du ständigt strävar efter att nå de uppsatta målen. Övrig information Start: 1 september Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

25 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025
Kundtjänst
Taysta AB
Kundtjänstpersonal

Taysta arrangerar dryckesevent på restauranger och hotell runt om i landet. Nu söker vi passionerad kundtjänstmedarbetare som vill sprida sin passion för livets goda. Vi hjälper dagligen människor till ett rikare liv. Hos Taysta sker både konsultering mot företagsvärlden och arrangemang av privata upplevelser, allt med fokus på den enskilda parten. Organisering av unika helhetsupplevelser: skräddarsydda företagsevenemang anpassat efter kundens önskemål samt arrangerande av öppna dryckesevent för privatpersoner. Vi arrangerar diverse öppna dryckesprovningar i Stockholm, Malmö, Göteborg, Uppsala, Örebro, Gävle, Västerås, Linköping, Jönköping, Karlstad, Växjö, Helsingborg, Lund, Norrköping och Umeå. Vi har nu en tjänst ledig som kundtjänstmedarbetare. Du har ansvar för kundkontakt med Taystas kunder genom telefon, mejl och social media. Arbetet innebär även korrigering av texter, bilder och annat material. Samt administration, ta fram material och hjälpa till med marknadsföringsuppgifter. Vi söker dig som är redo att vara med och utveckla spännande event. I gengäld erbjuder vi dig stora utvecklingsmöjligheter i en innovativ miljö. I ett växande företag erbjuds en lärorik vardag med stimulerande möjligheter till personliga framsteg och lärdom. Vi kommer garanterat att utmana dig! Som person är du en noggrann med ett öga för detaljer. Du gillar utmaningar och att ta egna initiativ till att lösa problem. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya situationer. Låter det här som du? Då kanske det här är något för dig! Sökande måste tala flytande svenska, ha goda datorkunskaper och minst inneha två års erfarenhet av yrket. Vi ser gärna att du har utbildning inom journalistik eller digital marknadsföring. Erfarenhet av fotografering, bildredigering, eventskapande och tidigare koordineringsuppdrag är meriterande. Besök gärna vår hemsida www.taysta.se för vidare information. Ansökan tas endast emot via vår hemsida här nedan. Ansökningar som inte inkluderar CV, personligt brev och bild tas ej emot.

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Support Specialist
qopla AB
Kundtjänstpersonal

Qopla AB är ett ledande teknikbolag inom foodtech och tillhandahåller digitala betallösningar för restauranger. Vi är stolta över att ha över 1500 kunder i Sverige och befinner oss i en spännande expansionsfas där vi behöver förstärka vårt team med skickliga och engagerade medarbetare. Vi söker nu drivna och kundorienterade Support Specialist på heltid som kommer att spela en nyckelroll i att leverera högkvalitativ support till våra kunder och partners. Som Support Specialist kommer du att vara ansiktet utåt för vårt bolag och hjälpa till att bygga starka relationer genom att lösa problem och svara på frågor. Arbetsuppgifter: Assistera våra partners över telefon och mail med vägledning i hur man använder vår plattform och verktyg. Utföra ändringar i restaurangers menyer och säkerställa att informationen är korrekt och uppdaterad. Hjälpa till med tekniska frågor och felsökning för att säkerställa att våra partners får en smidig upplevelse. Förbereda hårdvara med rätt system och program till våra restauranger. Ha kontakt med samarbetspartners såsom Wolt, Foodora och UberEats. Viktiga personliga egenskaper: Utpräglad servicekänsla God kommunikationsförmåga och en positiv attityd Lösningsorienterat och ett analytiskt tänkesätt Starkt tekniskt intresse och förmåga att snabbt lära sig nya system och programvara. Krav: Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Flexibilitet att arbeta olika timmar under veckorna för att möta våra kunders och partners behov. Meriterande kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av att arbeta inom restaurangbranschen och förståelse för dess specifika behov och utmaningar. Tidigare erfarenhet av arbete med kassalösningar eller deliverytjänster för restaurang. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö i ett framgångsrikt och innovativt företag där du får möjlighet att utvecklas och påverka. Du kommer att vara en del av ett dedikerat och passionerat team som arbetar tillsammans för att leverera exceptionell support och service till våra kunder och partners. Jobbet kommer också innebära arbete varannan helg. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av Qopla AB, skicka in din ansökan redan idag. Du ansöker genom att skicka ditt CV och en kort beskrivning om dig själv till [email protected]. Döp mailet till "Support Specialist" Vi ser fram emot att höra från dig!

25 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kundsupport till Stena Recycling i Linköping
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

VÅR KUND Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen.  Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! OM ROLLEN I rollen som Kundsupportmedarbetare skapar du en positiv kundupplevelse och är ansiktet utåt för Stena Recycling. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under deras pågående systembyte med chans till förlängning. Din primära uppgift är att hantera inkommande ärenden, samtal och mail, via ärendehanteringssystem. Du strävar efter att lösa kundens ärende redan vid första kontakt eller vid behov kopplar ihop kunden med rätt kollega internt och följer kundens ärende från start till slut med löpande återkoppling. Du kommer också att kontakta företagets kunder proaktivt via telefon för att säkerställa kundnöjdhet och potentiell utveckling av samarbetet. Dagligen hjälper du kunder att få en god hantering av sitt avfall samt utvecklar kundens affär genom att arbeta med merservice där du ser helheten och hittar långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. I rollen som Kundsupportmedarbetare arbetar du nära kollegor i andra roller på filialen samt har ett tätt samarbete med dina närmsta kollegor i supportteamet. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! Exempel på andra arbetsuppgifter du kommer att utföra: Orderläggning för inleveranser via affärssystemet Lägga upp nya kunder via affärssystemet Hantera och dokumentera kundreklamationer Delta och aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse Proaktivt arbeta med att digitalisera kunderna via kundportalen OM DIG För att lyckas i rollen som Kundsupport ser vi att du är serviceinriktad och trivs med att bygga och förvalta relationer. Du har lätt för att kommunicera, är lyhörd i ditt bemötande och gör ditt yttersta för att skapa en god kundupplevelse. Som person är du självständig samtidigt som du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt. Vidare är du en person som gärna tar ägarskap och har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. KVALIFIKATIONER Flerårig arbetslivserfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhet av innesälj ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse i augusti eller september  Plats: Arbetet sker från Stenas filial på Bangårdsgatan 3 i Linköping Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16 Anställningsform: Konsultuppdrag via A-hub Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Danish Travel Consultant for SAS
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Experience a career-transforming opportunity! Concentrix is a global company specializing in technology and services that support the future of brands in over 70 countries. With some of the world’s largest and leading brands in our client base, there's a good chance you’ve already interacted with one of our 440,000 colleagues at Concentrix. Our employees deliver exceptional customer service to our clients' customers, helping them grow their businesses and build strong relationships. If you’re looking to be inspired and grow in your career, we encourage you to apply for the role of Travel Consultant for our brand-new client SAS and join a network of employees around the world. You will be part of the team that creates exceptional customer service experiences for SAS's private customers. In this role, you will work from our office in Helsingborg, Sweden. About the role Your day-to-day work will involve supporting SAS's Danish private customers with issues related to flight bookings, payments, and online services, among other tasks. You will provide updates and share information about flight times, available destinations, and special requirements (such as wheelchair access or traveling with pets). Furthermore, you will be an expert at planning and suggesting smart solutions to customers facing challenges like canceled or rebooked flights, delays, or changes in schedules. You will also assist with payments and refunds. Customer support will be provided via phone and chat. To thrive in this role This is a fixed-term contract for 6 months with chance of extension. We are looking for someone who is an excellent listener, proactive, and always striving to create an exceptional customer experience. You are naturally positive and energetic, balancing professionalism with personality and engagement. You have strong verbal and written communication skills. You enjoy working independently and are flexible regarding changes in your workload. Stress tolerance is a crucial trait for thriving in this role. · You are fluent in Danish (C1) and English (B2), both spoken and written. · You are available to work within the customer center's opening hours, which are Monday to Friday from 07:00 to 19:15 and weekends from 09:00 to 18:15. · You can work onsite from our office in Helsingborg. · You are at least 18 years old. · You possess good computer skills. · Experience in customer service and/or the travel industry is an advantage. What we offer you We will ensure you have the best opportunities to succeed in this role by providing a 7-week training program, where hands-on training and practical tasks are given so you are ready to handle cases independently. You will work with modern equipment and support staff to help you develop into an excellent customer representative. Furthermore, you will receive regular feedback to aid your ongoing development. At Concentrix, there is always a career path for those willing to advance, with nearly 80% of our team leaders having been promoted internally! · 7-week training period · Collective agreement with “Unionen” · The opportunity to start something entirely new with engaged colleagues · Good public transport connections with an office in the city center · 25 paid vacation days per year, an annual wellness stipend of 3,500 SEK, plus other benefits · Internal career programs About the job · Start date: 2025-08-18 · Contract type: Permanent, full-time contract with 6 months probation period. · Working hours: Monday – Friday: 07:00-19:15 and weekends: 09:00-18:15 (Your shifts will be within these opening hours, 40 hours/week). · Location: Concentrix office in Helsingborg, Rönnowsgatan 8. Sound interesting to you? Interviews and the hiring process start immediately, so apply today! We look forward to your application!

25 juni 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Kundtjänstmedarbetare – Kungsholmen
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en serviceinriktad och ambitiös person som gillar att lösa problem och trivs i ett högt tempo? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag med placering på Kungsholmen i Stockholm. Du kommer att vara en viktig del av teamet som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och fakturor till spårning av paket och vanliga frågor. Om rollen Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande – dagtid, kvällar och helger enligt schema. Plats: Kungsholmen, Stockholm. Start: Så fort som möjligt - du måste vara tillgänglig för arbete under hela perioden vecka 28–32. Någon enstaka ledig dag kan vara möjlig, men tillgängligheten under dessa veckor är avgörande. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl. Hjälpa kunder med frågor kring leveranser, fakturor, returer och andra vanliga ärenden. Arbeta effektivt och serviceinriktat, även under hög belastning. Vi söker dig som Är snabb, tydlig och professionell i din kommunikation. Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Är flexibel och har möjlighet att jobba varierande tider. Har tidigare erfarenhet av kundservice (meriterande men inte ett krav). Vi erbjuder Ett engagerat team och en trivsam arbetsmiljö vid Odenplan. Möjlighet till mycket arbetstid (nästan alltid heltid). Ett viktigt och meningsfullt uppdrag där du får hjälpa människor varje dag. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!

25 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Vikarierande medlemshandläggare med goda IT-kunskaper

SKPF Pensionärerna, landets tredje största förbund för pensionärer, är en offensiv pensionärsorganisation som de senare åren har utvecklat verksamheten och höjt ambitionsnivån. Vi arbetar för fullt med att etablera oss som en välkänd intresse-organisation för pensionärer. SKPF Pensionärerna erbjuder aktiviteter i hela Sverige och har ett offensivt påverkansarbete nationellt och lokalt. Förbundet har nyligen börjat arbeta i ett nytt medlemssystem, Membercare. Vår ansvarig för detta går på föräldraledighet under hösten och vi behöver därför hennes vikarie under ett år framåt. Vi söker en ersättare som brinner för medlemsservice. Som medlemshandläggare arbetar du främst med att ge god service till våra medlemmar och blivande medlemmar men även till våra förtroendevalda med diverse frågor. Kontakter med våra medlemmar sker via telefon, mejl och via brev. Du kommer att hantera inträden och utträden, byte av avdelningar, lägga till uppdrag och ändringar i medlemsprofil, svara på enklare fakturafrågor, utskick av medlemsbevis och utträdesblanketter, framtagning av rapporter med mera. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som har goda IT-kunskaper. Du är en prestigelös och lagspelande person som har flera års erfarenhet av en professionell medlemsadministration, av dagliga medlemskontakter och av att arbeta i medlemsregister. Det är meriterande om du har gedigna IT-kunskaper i övrigt. Erfarenheter från att arbeta i medlemssystemen Membercare/Membersite är också meriterande. Du har initiativkraft och arbetar strukturerat, organiserat och självständigt. Du brinner för att få saker att fungera och att ge service. Erfarenhet från arbete i ideella organisationer är meriterande. Eftersom vi är ett litet kansli är du också beredd att hoppa in på andra slags uppgifter där det för tillfället behövs. Du kommer att arbeta på vårt kansli på Sveavägen i Stockholm tillsammans med 9 trevliga kollegor med olika ansvarsområden. SKPF har kollektivavtal som är tecknat mellan Kommunal och Handelsanställdas förbund. Flextidsmöjligheter och möjligheter till distansarbete finns och vi erbjuder lunchförmåner och friskvård. Ansök med CV och ett personligt brev till e-post [email protected] där du motiverar varför du söker jobbet. För mer information om SKPF, gå in på vår hemsida www.skpf.se. För kontakt om tjänsten; kontakta förbundssekreterare Barbro Westergren, tel; 072-088 17 21. Vi ser fram emot din ansökan senast den 8 augusti 2025.

25 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025