Second Line Support / Sommarjobb
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du bli en del av vårt team på 2nd Line Sales Support 1? Vi söker dig som brinner för service, trivs med att ta eget ansvar och motiveras av att arbeta med ständiga förbättringar. Om det låter som du, kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som sträcker sig mellan 28 april – 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att stötta Telias butiker, återförsäljare och kundtjänst genom att erbjuda vägledning och rådgivning för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Arbetet omfattar både fasta och mobila tjänster inom B2C och B2B, vilket kräver bred kunskap och förmågan att anpassa sig till olika situationer. Som en del av vårt team representerar du Telia gentemot interna användare och externa samarbetspartners, där stort fokus ligger på eget ansvar, samverkan och att identifiera avvikelser för att hitta lösningar på olika utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att kommunicera med våra partners, främst via telefon men även skriftligt, samt att erbjuda kvalificerad säljsupport. Du förväntas också upprätthålla nära samarbeten, bidra till kontinuerligt förbättringsarbete och hantera kreditbedömningar inom Credit Support. Rollen erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas i en ansvarsfull position, med fokus på att skapa värde genom engagerad service och effektiva lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du har erfarenhet av kundservice. Tidigare arbete hos Telia eller inom deras system är starkt meriterande. • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska För att trivas i denna roll är det viktigt att du vågar utmana dig själv och ser möjligheter att hitta nya lösningar. Du sätter kundens behov i fokus och värdesätter att bygga starka relationer. Dessutom bidrar du till ett smidigt samarbete genom att dela med dig av idéer, kunskap och perspektiv. Vi söker en initiativrik och serviceinriktad person med förståelse för en säljares vardag och en passion för att leverera förstklassig service till våra partners – och i förlängningen, till kunden. Du trivs med att arbeta i ett positivt team men har också förmågan att ta eget ansvar och arbeta självständigt. Övrig information Start: 28 april Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-12. #Nextgen

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Kundtjänstmedarbetare
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Strävar du efter utveckling inom kundbemötande, försäljning och tekniska lösningar? Vill du få möjlighet att bygga upp ett konkurrenskraftigt cv och starta din karriär i väletablerade organisationer som erbjuder goda utvecklingsmöjligheter? Kontakt med Bravura kan hjälpa dig in på arbetsmarknaden! Om tjänsten Det här är konsultuppdrag på heltid, med möjlighet att arbeta enbart under sommaren eller långsiktigt. Du får initialt en anställning hos Bravura, där det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Just nu har vi stor efterfrågan på kundtjänstmedarbetare och vi vill proaktivt kunna presentera kandidater till våra kunder med kort varsel. Efter intervju tillsammans med Bravura kommer vi snabbt kunna matcha dig mot ett passande uppdrag. Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kundkontakten via inkommande samtal och hjälper kunder med frågor av både praktisk och teknisk karaktär. Under samtalen utför du en behovsanalys och informerar din kund om företagets tjänsteutbud för att leverera den bästa möjliga lösning. Du arbetar med service och merförsäljning med syfte att förse kunden med rätt information för att säkerhetsställa hög kundnöjdhet. Du erbjuds alltid en gedigen introduktion och utbildning samt fortsatt kontinuerlig dialog med din närmsta chef på både företaget och Bravura för att säkerställa din trivsel och utveckling! Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Inkommande samtal från kunder • Presentera lösningar på kunders frågor och problem • Samarbeta med kollegor och utvecklas tillsammans Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasieutbildning • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande I rollen som kundtjänstmedarbetare är din känsla för service viktig tillsammans med vilja och förmåga att leverera lösningar efter kunders behov. Du har en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande med kunderna. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Arbetet innebär ett varierat arbetstempo mot uppsatta mål där du har ambition att utvecklas. Övrig information Start: April/maj/juni Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-28 #Nextgen

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Är du teknikintresserad? Vi söker flera kundtjänstmedarbetare
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

På Sprio söker vi nu efter engagerade medarbetare som vill växa inom kundserviceområdet och brinner för att assistera andra! I detta uppdrag kommer du att hantera inkommande samtal från användare som behöver assistans kring olika applikationer, smartphones, datorer och surfplattor. Denna tjänst är belägen i Solna och inleds med en fullt betald utbildning för att säkerställa att du har de rätta verktygen och kunskapen för att kunna bemöta användarnas frågor på bästa sätt. Vi ser gärna att du: Har en problemlösande attityd och stark känsla för service Har en fullständig gymnasieexamen Behärskar svenska flytande i både tal och skrift och har goda engelskakunskaper Har tidigare erfarenhet av iOS eller liknande teknologi, vilket är en bonus men inte ett krav Som en del av vårt team erbjuds du: En stimulerande roll med många möjligheter till utveckling En modern och ungdomlig arbetsmiljö, inklusive ett eget gym Lön och förmåner enligt kollektivavtal Din arbetsvecka kommer att vara mellan 80–100% och dina skift är förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00–20.00, måndag till söndag. Vi genomför löpande videointervjuer så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Telefonist sökes till kund i Västerås!
Sway Sourcing Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Är du en stjärna på att bemöta människor i alla möjliga situationer, har ett skarpt öra och ett leende i rösten? Då är det kanske dig vi söker till en spännande roll som telefonist i Västerås! Om rollenI denna roll är du organisationens första kontaktpunkt – den röst och det bemötande som formar första intrycket. Du kommer att ingå i ett engagerat team med sex kollegor och tillsammans hanterar ni ca 8000 samtal/månad. Dina arbetsuppgifter Ta emot och koppla inkommande samtal via växeln Vara organisationens ansikte utåt – det är dig kunden möter först Leverera service med kvalitet, struktur och professionalism Din profil Vi söker dig som: Har en godkänd gymnasieutbildning Har arbetat som receptionst, säljare eller kundrådgivare tidigare Har en god IT-vana och att använda olika digitala verktyg Är kommunikativ – du uttrycker dig klart och tydligt, både muntligt och skriftligt Är tålamodig & stresstålig – du behåller lugnet även i pressade situationer Är lyhörd – du lyssnar in, förstår och agerar på kundens behov Är flexibel & problemlösare – du anpassar dig snabbt när förutsättningarna ändras Är organiserad & effektiv – du har koll även när det ringer på flera linjer Praktisk information: Plats: Västerås Start: 1 maj 2025 Slut: 27 april 2026 Sista ansökningsdag: 11 april 2025 Arbetstid: Kontorstider, måndag–fredag (växel öppen 07:30–17:00) Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Kundtjänstmedarbetare till Joyweek
Joyweek AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara en del av ett team där service, samarbete och kundfokus står i centrum? Joyweek söker nu en kundtjänstmedarbetare som vill skapa förstklassiga upplevelser – varje dag. Om rollen Som kundtjänstmedarbetare hos Joyweek är du en viktig del av vår kontakt med kunder, leverantörer och kollegor. Du arbetar i ett nära och hjälpsamt team där du hanterar inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt, registrerar beställningar, följer upp avvikelser och ser till att allt flyter på i våra kunders vardag. Arbetet är varierande och kräver både noggrannhet och ett stort engagemang för service. Du kommer även att samarbeta tätt med andra funktioner inom Joyweek – exempelvis ekonomi och sälj – för att hitta lösningar och skapa en smidig helhet för våra kunder. Vi har tydliga rutiner och prioriteringsordningar att utgå från, samtidigt som vi alltid försöker vara flexibla där det behövs. Rollen är placerad på vårt Stockholmskontor i Solna. Vi ser gärna att du kan tillträda innan sommaren samt är öppen för att arbeta under semesterperioden. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Ta emot och hantera kundärenden via telefon, mejl och chatt Registrera inkommande order och säkerställa korrekt leverans Följa upp kundförfrågningar och hantera avvikelser enligt rutin Samarbeta inom teamet för att nå deadlines Ge support till övriga avdelningar i kundrelaterade frågor Bidra till merförsäljning genom att lyssna in kundens behov Din profil Vi söker dig som är serviceminded, hjälpsam och prestigelös. Du har god administrativ förmåga, tycker om att samarbeta och är duktig på att kommunicera, både i tal och skrift. Du trivs i en roll där du får hjälpa andra, tänka lösningsorienterat och göra skillnad i kundens vardag. Vi ser gärna att du: Har erfarenhet från en kundtjänstroll eller annat serviceyrke Är bekväm med att arbeta digitalt och hantera flera uppgifter samtidigt Trygg i att föra dig över telefon med olika företagskunder Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska (norska är ett plus) Vad kan vi erbjuda dig? På Joyweek blir du en del av ett värderingsstyrt företag som brinner för arbetsmiljöer där människor trivs och presterar. Vi erbjuder en stabil arbetsplats med engagerade kollegor, tydliga rutiner och möjlighet att växa. Du får bland annat friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, lunchkort samt arbeta i fina lokaler i Solna. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Enligt överenskommelse, gärna innan sommaren Omfattning: Heltid Plats: Stockholm, Solna Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

9 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Engagerat kundserviceproffs inom energibranschen
M Dryck & Konsult AB
Kundtjänstpersonal

Har du energibranschen i ryggsäcken och administrativa färdigheter, kundfokus och högt engagemang? Samtidigt som du vill vara en viktig funktion på ett kommersiellt företag som har hög tillväxttakt. Vi på Progressio letar för vår samarbetspartner Eneas Services AB efter en strukturerad och effektiv kollega som har administrativa färdigheter, ett öga för detaljer och gillar att utveckla processen. Är det du? Då ska du läsa vidare. ROLLEN Arbetet inom kundservice är du säljavdelningens högra hand när det kommer till energibranschen. Du hjälper säljarna med avtalsgranskning och hantering av kundavtal, samt tar över den dagliga dialogen med leverantörer och företagskunder vi mail och telefon. Du är digitalt kunnig och har lätt att navigera i vårt backloggsystem. Samtidigt som du är van vid att säkerställa leverans på ett smidigt och enkelt sätt. Att hantera kunder och dess frågor gör du på ett professionellt och pålitligt sätt. Viktig aspekt är att ligga steget före och behålla nuvarande kunder där stor vikt ligger i winback & turns. DET HÄR ÄR DU - Har en bakgrund inom energibranschen - Du har en stor drivkraft samt egen motivation - Du är proaktiv och lösningsorienterad - Du har en exceptionellt öga för kundservice - Du är flexibel mellan arbetsuppgifter och har god prioriteringsförmåga - Är en teamplayer VI ERBJUDER - En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor - Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget - Möjlighet till remotejobb - En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesätts OM ARBETSGIVAREN VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga. VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. VID FRÅGOR KRING TJÄNSTEN Magnus Olsson [email protected] TJÄNSTEN 100% tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning Lön efter överrenskommelse Övriga förmåner med friskvård, pension osv. Tillträde: 1 februari Lön 30-35 000 kr/månad

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Service Planning Officer
Bee Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Bee Bemanning söker en Junior Service Planning Officer till vår kund, ett ledande företag inom klimatlösningar. I denna roll blir du en nyckelperson i serviceavdelningen med ansvar för att hantera garanti- och returärenden, serviceuppföljning och kundsupport. Arbetsuppgifter Garantihantering och returärenden – Ansvara för kunddialog vid garanti- och returfrågor samt stötta installatörer vid beställning av reservdelar. Serviceuppföljning och analys – Skapa och analysera kvalitets- och effektivitetsrapporter för att stödja ledningens beslutsfattande. Systemadministration – Arbeta i SAP, CRM och andra service-relaterade system samt stötta kollegor med systemanvändning. Kundsupport – Vid behov hantera fältkoordinering genom att samordna serviceuppdrag mellan kunder och servicepartners. Kvalifikationer Erfarenhet av administrativt arbete och/eller teknisk bakgrund är ett plus. Minst 1–2 års arbetslivserfarenhet krävs om du saknar akademisk utbildning. Goda kunskaper i MS Office samt erfarenhet av SAP är meriterande. Universitetsutbildning inom företagsekonomi, logistik eller motsvarande erfarenhet är meriterande. Erfarenhet av VVS/KYL branschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är huvudsakligen förlagd på kundens kontor i Solna, men möjlighet till distansarbete finns vid behov. Arbetstiderna är måndag-torsdag 08:00-16:30 och fredag 08:00-16:00. Detta är en heltidstjänst med fast månadslön och attraktiva förmåner. Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en konsultanställning via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att vara uthyrd till vår kund. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum:30/4-2025 Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

9 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Kundservice
Verbal AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker vår nästa stjärna till Kundservice – är det du? Verbal är ett personligt och växande bolag med en tydlig vision: att vara en schysst mobiloperatör. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät och vi har funnits sedan 2007. De senaste åren har vi vuxit kraftigt – och nu söker vi dig som vill vara med på vår resa framåt! Varför Verbal? Hos oss får du vara en del av en tillväxtresa där kundfokus och arbetsglädje går hand i hand. Vi är lika stolta över våra fantastiska kundomdömen som över att vara ett Great Place to Work. Marknadens bästa service Oslagbara priser En arbetsplats där människor trivs, utvecklas och har kul Din roll Som Kundservicemedarbetare är du en nyckelperson i varje kunds upplevelse. Du hjälper både privat- och företagskunder via telefon, chatt och mail – med målet att leverera service i världsklass varje gång. Du kommer att arbeta på vårt huvudkontor i Nacka, endast 5 minuter från Slussen. Du kommer att: Ge rådgivning och support i toppklass Arbeta självständigt men vara en del av ett tight och hjälpsamt team Vara med och förbättra våra arbetssätt – vi älskar nya idéer och initiativ Ha möjlighet att påverka både din roll och teamets utveckling framåt Vem är du? Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och vill alltid ge det lilla extra Kommunikativ - Du uttrycker dig tydligt och professionellt, både i tal och skrift Orädd & nyfiken - Du tar initiativ, vågar testa dig fram och lär dig av misstag. Flexibel - Du trivs med förändringar och ett högt tempo Empatisk - Du förstår kundens perspektiv och gör allt för att hjälpa Målinriktad - Du drivs av att nå både personliga och gemensamma mål Positiv & social – Du gillar människor och sprider positiv energi omkring dig Har du tidigare erfarenhet av telekombranschen så är det en stor fördel! Kvalifikationer Minst 1 års erfarenhet av kundservice Erfarenhet av försäljning Flytande svenska – i både tal och skrift God datorvana Vad vi erbjuder Fast lön + provision Friskvårdsbidrag Certifierat Great Place To Work Gedigen introduktion och ett team som hjälper dig att lyckas En kultur där gemenskap, utveckling och arbetsglädje står i centrum Häng med på resan! Vill du bli en del av ett bolag där du får vara dig själv, växa i din roll – och ha riktigt kul på vägen? Då är Verbal rätt plats för dig! Ansök nu – vi ser fram emot att höra från dig!

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Vi söker en innesäljare/kundsupport till vårt kontor i Göteborg
Homemaid AB (Publ)
Kundtjänstpersonal

Har du tidigare erfarenhet av förstklassigt kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att jobba efter uppsatta mål? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag! I din roll som Innesäljare/Kundsupport på HomeMaid arbetar du främst med att erbjuda våra kunder en förstklassig service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration samt jobbar med bland annat uppsökande försäljning via telefon. ARBETSUPPGIFTER Arbeta med nykundsbearbetning Arbeta aktiv med merförsäljning till såväl befintliga som gamla kunder. Arbeta med uppsökande försäljning via telefon Supportera kunder via telefon och mejl. Hantera kundärenden såsom av-och ombokningar, kundklagomål, enklare skadeärenden samt avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen som Kundsupport/Innesäljare har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Självklart gillar du att jobba mot uppsatta säljmål. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har dokumenterad erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. OM TJÄNSTEN Tjänsten är placerad i Göteborg och arbetstiderna är främst förlagda dagtid 08.00 - 17.00 måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Placering: Göteborg Anställning: Heltid, med 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025