Orderadministratör med logistikkunskap till Malthe Winje
Ps Partner AB
Kundtjänstpersonal

PS Partner söker en person till rollen som Orderadministratör till Malthe Winje i Sollentuna. Om rollen Rollen som Orderadministratör är i denna verksamheten mycket central och avgörande position. Arbetsuppgifterna innefattar kontakt med kunder via mejl, telefon och Webbshop. Kontakt med externt lager. Arbetet innefattar nära samarbete med försäljningsavdelningen. Vi söker dig Som har kundfokus, och är systemintresserad. Du är även en stark teamspelare. Meriterande med god förståelse för flödena inom supply chain - Meriterande gymnasieutbildning inom ekonomi - Administration erfarenhet - Obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift Arbetsplatsen ligger på Bergkällavägen 36C, 192 79 SOLLENTUNA Ansökan Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Eriksson på [email protected] Om Malthe Winje Malthe Winje grundades 1922 och koncernen består av flera företag i Norge, Sverige, Finland, Estland, Lettland, Kenya, Rwanda och Kina. Koncernen har stora ambitioner och många spännande aktiviteter relaterade till infrastruktur inom Vatten och avlopp, transport, bygg och energi. Genom att kombinera vår omfattande domänkunskap inom automation, övervakning och process med modern It-teknik är vi en totalleverantör av system för vattenrening, dricksvattentillgänglighet, hantering och digitalisering till våra kunder. Våra system och leveranser täcker samhällets kritiska infrastruktur. Säkerhet, tillgänglighet och tillförlitlighet i våra tjänster är därför ett stort fokus. Gruppen består av cirka 150 duktiga och erfarna medarbetare. Vi har levererat ett betydande antal projekt och lösningar inom våra affärsområden och koncernens totala omsättning är cirka 450 miljoner NOK.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Sommarjobba som agent på Responda Group!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till vårt fina och nyöppnade kontor i Linköping för sommaren, start enligt överenskommelse. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Kan jobba under sommaren Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Sommarjobba som agent på Responda Group!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor på Frösön i Östersund. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice, teknisk support och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska Goda kunskaper i engelska, tal och skrift. Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Customer Coordinator till Memira by Bergman Clinics
Memira AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu en Customer Coordinator till vår klinik för synkorrigering i Solna, Hagastaden, för ett vikariat under en medarbetares föräldraledighet. I denna roll kommer du att välkomna och assistera kunder före och efter undersökningar och operationer, samtidigt som du arbetar med försäljning och kundrådgivning. Du blir en nyckelperson på kliniken och spelar en viktig roll i att skapa en trygg och positiv upplevelse för varje kund. Brinner du för kundfokus och vill vara en del av Memiras fortsatta tillväxtresa – där vi gör skillnad för människor – sök redan idag! Arbetsuppgifter I den här rollen är du en viktig del av kundernas besök och beslut kring en operation. Ditt dagliga arbete består i huvudsak av att bemöta alla kunder som kommer till klinik utifrån deras behov. Du ska trivas med ett högt tempo, jobba mot uppsatta mål och ha många bollar i luften där dina uppgifter är varierande. Du kommer att ansvara för: hjälpa våra kunder kring beslut och planering gällande operation att förbereda och hjälpa kunder inför och efter operation registrera kunder i receptionen administrativt arbete i receptionen optimering av bokningsflöden och schema hantera inkommande telefonsamtal från nya och befintliga kunder Vem du är I den här rollen ska du drivas av att ge service i världsklass samt arbeta mot uppsatta mål kring konvertering och operationer. Du ska ha lätt att inge förtroende och skapa trygghet hos kunden genom att vara behjälplig på bästa sätt. Vi ser att du är en målmedveten person som vill leverera resultat och ge bästa service till våra kunder och sporras av att jobba mot uppsatta mål. För den här rollen ska du ha jobbat med försäljning tidigare. Meriterande är om du har jobbat med Salesforce samt om du har erfarenhet av synkorrigeringsverksamhet eller ögonsjukvård. För att trivas hos oss ser vi att du är en lagspelare som förstår vikten av att samarbete. Du trivs att arbeta i ett högt arbetstempo men är samtidigt noggrann och strukturerad. Vidare ser vi att du är bra på att bygga goda relationer med såväl dina kollegor som kunder. Som person har du hög arbetsmoral och flexibilitet. Vad vi kan erbjuda Vi erbjuder en rolig arbetsplats med en god sammanhållning och trevlig stämning. Som organisation strävar vi alltid efter att ligga i framkant inom flera olika områden, och hos oss har du möjlighet att utvecklas. Våra värdeord är Målmedvetenhet och ambition, Transparens och värme, Effektivitet och kompetens – vilka är egenskaper vi värdesätter högt. Vår atmosfär präglas av glädje, flexibilitet och en can-do-attityd. Placering: Memiras klinik i Solna, Hagastaden Omfattning: Heltid Anställningsform: Vikariat Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Välkommen med din ansökan! Läs mer på vår karriärsida genom att klicka här www.memira.se/jobb. Memira by Bergman Clinics har ett komplett erbjudande inom synkorrigering och ögonsjukvård. Vi har samlat ögonläkare, kirurger, specialutbildade optiker, ortoptister och sjuksköterskor som jobbar tätt tillsammans på någon av våra 66 kliniker. Vi är Skandinaviens ledande aktör inom ögonlaser och linsbyten och nu växer vi snabbt inom ögonsjukvård, både offentligt och privat finansierad. Memirakoncernen omsätter idag ca 1 miljard SEK och är ca 300 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Nederländerna. Memira by Bergman Clinics främsta prioritet är att sätta människor först och erbjuda våra kunder planerad hälso – och sjukvård av högsta kvalitet. Nu finns din chans att vara med på resan! Läs mer på www.memira.se.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Customer Service Agent
Collector Bank AB
Kundtjänstpersonal

Brinner du för att ge förstklassig service, trivs du i kontakt med andra och drivs av att arbeta lösningsorienterat i en föränderlig miljö? Nu söker vi personal till vårt Walley Contact Center! OM ROLLEN Som medarbetaren på Walley Contact Center är du ansvarig för att ta hand om inkommande samtal, chatt och mail från företagskunder och slutkunder avseende faktura genom e-handel. Rollen är en tidsbegränsad anställning med placering på vårt huvudkontor i Göteborg. OM DIG Vi söker dig som brinner för att ge service i världsklass! Du trivs med att vara i kontakt med andra människor och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift (såväl svenska som engelska). Du behöver även känna dig bekväm med att ha kontakt med kunder som pratar och skriver på norska och danska. Du tar dig an nya uppgifter med en positiv inställning, trivs i ett högt tempo och är med och bidrar till en bra teamkänsla. Det är meriterande om du har arbetat inom ett serviceyrke sen innan. Det är även viktigt att du har ett intresse för finans och en god ekonomisk förståelse. OM NORION BANK GROUP Norion Bank Group är en affärsnära nordisk finansieringsbank. Genom koncernens varumärken Norion Bank, Walley och Collector erbjuds kundanpassade finansieringstjänster som möter distinkta kundbehov inom tre kundsegment: medelstora företag och fastighetsbolag, handlare och privatpersoner. Som specialist på finansieringslösningar är Norion Bank Group ett ledande komplement till traditionella storbanker, med visionen att vara den främsta nordiska finansieringsbanken inom de utvalda segmenten. Norion Banks erbjudande omfattar företags- och fastighetskrediter samt factoring för medelstora företag och fastighetsbolag. Genom varumärket Walley erbjuds flexibla betal- och checkoutlösningar till handlare och privatpersoner. Varumärket Collector tillhandahåller privatlån och kreditkort till privatpersoner samt sparkonton för privatpersoner och företag. Norion Bank Group (tidigare Collector Bank) grundades 1999 och har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Helsingfors. Verksamheten bedrivs genom Norion Bank AB (publ) som är noterat på Nasdaq Stockholm. NORION BANKS ERBJUDANDE TILL DIG För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Norion Bank Group. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi. Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen. Vi undanber oss kontakt med annonsörer, rekryteringsbolag samt konsultbolag i rekryteringen. INTRESSERAD? Kul! Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Frågor? Välkommen att höra av dig till oss! För frågor kring teamet och rollen, kontakta gärna Rojan Ali, Team Manager Contact Center, [email protected] För frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna Johanna Lövgren, HR Business Partner på [email protected]

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Dansktalande customer success specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Kundmottagare/servicerådgivare till bilvaruhus i Norrtälje
Submit AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Submit söker nu efter en kundmottagare/servicerådgivare till vår kund i Norrtälje.Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om tjänsten: Som kundmottagare/servicerådgivare kommer du vara företagets ansikte utåt och en viktig del av verksamheten. Du kommer att möta kunder, vägleda dem genom verkstadsbesöket och svara på tekniska frågor. Att ge en professionell och högkvalitativ service är kärnan i rollen, vilket ställer krav på ett starkt kundfokus och förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Arbetsuppgifter: Boka kunder för service och reparationer Ta emot och lämna ut bilar Prissätta arbetsuppdrag och kontakta kunder med prisförslag Hantera garanti- och försäkringsärenden Bearbeta kundreklamationer Assistera vid andra uppgifter som kan dyka upp i kundmottagningen Du kommer att arbeta i nära samarbete med dina kollegor för att säkerställa att verkstaden drivs effektivt och att alla processer är optimerade för bästa produktivitet. Din profil: För att trivas i rollen ser vi att du har ett intresse för teknik och ett starkt kundfokus. Du bör kunna hantera ett högt tempo och vara en problemlösare när det uppstår utmaningar. Att arbeta i team är en självklarhet för dig, och du hjälper gärna till där det behövs för att nå gemensamma mål. Krav: Körkort B (manuell växellåda) Erfarenhet av att använda telefon och dator i arbetsmiljö, inklusive MS Office Erfarenhet av system som Kobra, Automaster, WinAssist, Elsa eller liknande Erfarenhet som servicerådgivare eller i en liknande roll Meriterande med kunskaper inom CABAS, reservdelshantering eller garantifrågor Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Kundtjänst CGI Cards
Clevry Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget CGI Cards är en enhet inom CGI som tillhandahåller bank- och kortrelaterade tjänster för Nordiska kunder inom bank- och bensinkortsmarknaden. Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Clevry. Din roll CGI anställer nu en ny kollega till sin kundtjänst! I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att hjälpa bensinbolags- och bankkunder via telefon och mail. Frågor som kommer in kan beröra kredit- och betalkort, kortspärrar eller kontofrågor. I tjänsten ingår även att arbeta med vissa administrativa uppgifter samt bedrägeribevakning. Besvara inkommande telefonsamtal och mail Att vara behjälplig mot företagets kunder Diverse administrativa arbetsuppgifter Din profil För att vara kvalificerad för rollen behöver du vara student vid högskola eller universitet i dagsläget och ha minst 2 år kvar på dina studier. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst på en annan bank eller kreditkortsbolag. Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Du kommer att arbeta främst kvällar, helger, nätter samt under lov på dagtid. Du förväntas arbeta 2 pass i veckan och vara tillgänglig under lov. Därmed passar detta perfekt för dig som är student! Som person är du ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Du är serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar CGI med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster

19 februari 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025