Dun & Bradstreet söker nu två engagerad Customer Service Agent till ett av deras tre team på kundserviceteam- Business Domestic! Om rollen Dun & Bradstreet söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen. Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till Dun & Bradstreets företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. Samtidigt strävar Dun & Bradstreet efter att automatisera sina processer och kontinuerligt förbättra deras arbetssätt. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, du är kommunikativ, lösningsorienterad, strukturerad med förmågan att hantera flera ärenden parallellt. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Du är kvalitetsmedveten och har ett starkt kundfokus, samtidigt som du är bekväm med att arbeta i en miljö där snabba förändringar och högt tempo är vardag. Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar: Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna. Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare. Support för Dun & Bradstreets tjänster och produkter. I det här team ligger det fokus på Dun & Bradstreet risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Dun & Bradstreet värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet. Övrigt: Arbetet kommer vara hybrid men minst två dagar på kontoret i Solna Intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Krav: Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system. Telefonvana God dator- och systemkunskap- Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö. Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift Personliga egenskaper En naturlig känsla för god service och kundbemötande En självgående och ansvarsfull person som trivs med att ta egna initiativ och driva arbetet framåt Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation Ett kvalitetsorienterat och flexibelt förhållningssätt En noggrann och strukturerad person som säkerställer att detaljer hanteras med precision Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans Arbetat i Salesforce Workz erbjuder dig Vi är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! Ansökan Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Har du ett intresse för optikerbranschen och en passion för kundservice? Nu har du möjligheten att bli en del av Essilor! Vi söker en engagerad kundtjänstmedarbetare som vill leverera professionell service och skapa positiva kundupplevelser. Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team med 14 kunniga och hjälpsamma kollegor som tillsammans strävar efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Essilor är marknadsledande leverantör av glasögonglas till optikfackhandeln såväl globalt som i Sverige. Essilor AB är ett helägt dotterbolag till Essilor International S. A. med totalt 74 000 anställda i mer än 100 länder. I Sverige är vi 45 medarbetare och omsätter idag 200 miljoner kronor. Vårt svenska kontor finns i Spånga. På Essilor är kundservice en viktig del av vår verksamhet. Vi erbjuder våra kunder specialistkunskap, snabb och professionell support samt ett engagerat och vänligt bemötande. Vår kundservice är högt uppskattad och får ofta beröm för sin serviceanda och sitt kundfokus. Hos oss blir du en del av ett team med 14 kompetenta och hjälpsamma kollegor som tillsammans strävar efter att ge våra kunder en förstklassig upplevelse. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Esilor! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Som medarbetare på kundservice jobbar du med att hjälpa våra kunder med orderhantering, produktinformation, leverans- och fakturafrågor, support samt andra kundserviceärenden. Det är av stor vikt att våra kunder känner sig trevligt och professionellt bemötta och kan få kompetent bemötande. Då mycket av kundkontakten sker via telefon är det av stor vikt att du känner dig ytterligt bekväm med att prata i telefon, har en positiv framtoning och kan bemöta alla typer av kunder och ärenden. För att förbereda dig på bästa vis inför detta genomgår du en gedigen introduktion i början av din anställning. Vi söker dig som: har några års erfarenhet av servicerelaterade jobb, gärna innefattande telefon och administrativt arbete meriterande om du har erfarenhet från optikbranschen, som optiker / optikerassistent / butikssäljare etc. trivs med att jobba i ett team är väl förtrogen med Officepaketet såsom Excel, PPT och Word har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Praktisk information: Omfattning: Heltid vid vårt kontor i Spånga. Arbetstid: 37,5 h/vecka. Arbetstiderna är 08:45-17:00 vardagar Kollektivavtal: Ja Start: Omgående Anställning: Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Essilor! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Denna rekrytering utförs i samarbete med The Wofi. Du är välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emil, [email protected] för mer information. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen och sök tjänsten redan idag! Varmt välkommen med ansökan!
Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Juneporten möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som kundservicemedarbetare hos oss har du en nyckelroll i att skapa en positiv kundupplevelse. Du fungerar som den viktiga länken mellan våra kunder och säljare, och bidrar till att säkerställa smidiga och effektiva processer. Du hanterar frågor kring affärer och objekt samt stöder våra säljare i deras vardag över hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot inkommande samtal, besvara kundfrågor av både praktisk och teknisk karaktär samt hantera administrativa uppgifter kopplade till affärer, exempelvis granskning av annonser, transporter och finansiering. Under samtalen identifierar du kundernas behov och presenterar företagets tjänster för att erbjuda bästa möjliga lösning. Ditt mål är att leverera snabb och professionell service genom att lösa ärenden vid första kontakten. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och meddelanden via e-post, SMS och chatt. Presentera lösningar och svara på kunders frågor. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservicemedarbetare och en genuin passion för service. Du trivs i en dynamisk miljö där du kan växla mellan självständigt arbete och teamwork. Med en lösningsorienterad och prestigelös inställning är du en person som tar initiativ, bidrar med energi och vågar ställa frågor för att hitta de bästa lösningarna. För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad, engagerad och duktig på att prioritera i ett högt tempo. Din kommunikativa förmåga och ditt engagemang är avgörande för att du ska kunna ge våra kunder bästa möjliga service. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.
Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el och energibranschen – allt från elförbrukning till avtal och elnät. Du behöver inga förkunskaper inom området, då vi erbjuder en omfattande utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att lyckas. Anställningsgrad och arbetstid Anställningsgrad: 80% (med möjlighet att utöka till 100% under juni–augusti, vilket vi ser som en stor fördel). Anställningsstart: 14 april. Arbetstid: Schemalagd mellan kl. 08:00–17:00. Vi är flexibla och försöker ta hänsyn till dina önskemål kring schemat. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! Vad vi erbjuder Bonusmodell efter 10 veckors onboarding, som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och dina resultat. Du kan tjäna upp till 5 000 kr i bonus per kalendermånad med fokus på att skapa mervärde, ge förstklassig service och höja kundnöjdheten. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. Trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med UNIONEN och Almega. Grundlönen enligt kollektivavtal är 20 081 kr/månad för de under 24 år och 23 054 kr/månad för de över 24 år. En familjär arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra och där du blir en del av gänget från dag ett. Vår trivselkommitté ordnar regelbundet roliga aktiviteter som padelkvällar, julfester, afterworks och mycket mer. Vad vi söker Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. En inkluderande rekryteringsprocessVi vill veta vem du är och vad du kan tillföra till vårt team. Därför fokuserar vi mindre på formella dokument och mer på dig som person. CV är frivilligt, och vi ger dig möjlighet att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vår härliga gemenskap!
Vi söker engagerade kundtjänstmedarbetare till en sommarpraktik under perioden juni–augusti 2025. I denna roll blir du en del av ett team som ansvarar för att hantera inkommande kundärenden via telefon, e-post, chatt och ärendehanteringssystem. Du kommer att ge högklassig service och support genom att besvara frågor om leveranser, reklamationer och ordrar, vilket bidrar till att säkerställa en smidig leveransprocess för butikerna. En viktig del av jobbet är att identifiera grundorsaker till problem och föreslå lösningar som förbättrar processerna. Du kommer att arbeta efter riktlinjer i logistikhanteringssystemet samt samarbeta med andra funktioner inom logistik och interna team för att säkerställa en effektiv arbetsgång. För att trivas i denna roll bör du vara flexibel, målinriktad och kunna arbeta självständigt såväl som i grupp. Vi söker en person med god kommunikationsförmåga, pedagogisk skicklighet och en förmåga att skapa engagemang i en ibland hektisk arbetsmiljö. Krav och kvalifikationer: Avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel Tidigare erfarenhet av kundservice och administration Insikt i dagligvaruhandeln Erfarenhet inom logistik eller butiksarbete är meriterande Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och söker någon som är initiativrik, anpassningsbar och gärna delar med sig av sin kunskap. Personliga egenskaper: Serviceinriktad och kundfokuserad Öppen och tydlig i kommunikationen Analytisk och problemlösningsorienterad Självgående men trivs även i team Flytande svenska och goda kunskaper i engelska Tillträde och ansökan: Tidsperiod: 2 juni – 15 augusti 2025 Omfattning: Heltid (100%) Sista ansökningsdagen: 19 februari 2025 Ort: Umeå Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
ArbetsuppgifterVi söker Kundservicemedarbetare för vår kund under sommarperioden! Du kommer att vara en del av ett team som hanterar inkommande ärenden via kanaler såsom telefon, e-post, chatt och ärendehanteringssystem. Rollen innebär att erbjuda hög nivå av kundservice samt ge stöd och information kring leveranskvalitet, klagomål och beställningar för att öka leveranssäkerhet. Du kommer också att bidra till att skapa och upprätthålla ett gott samarbete med andra logistiska funktioner och interna gränssnitt och följa riktlinjer i logistikhanteringssystem. Kvalifikationer Du har 3 års gymnasieutbildning eller motsvarande genom arbetslivserfarenhet. Du har goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel. Du har arbetslivserfarenhet av kundservice och administration. Du har goda kunskaper inom dagligvaruhandeln. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet inom logistik och butik är meriterande. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som Kundservicemedarbetare drivs du av innovativt tänkande, gillar förändring, är öppen för nya saker och delar gärna med dig av din kunskap. Du är också serviceinriktad, kommunikativ och analytisk. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2025-06-02 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-08-15 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med startdatum 10/3 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 10/3 2025 Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Är du student som letar efter ett deltidsjobb under dina studier? Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst? Se hit! OM FÖRETAGET GANT är framtiden för amerikansk sportklädsel och har varit en pionjär inom preppy-stilen sedan 1949. Grundat av Gantmacher-familjen i universitetsstaden New Haven, Connecticut, revolutionerade GANT sättet världen klär sig genom att skapa ikoniska plagg inom amerikansk sportklädsel. Idag fortsätter vi att utmana konventioner och skapar kläder för modiga, nyfikna och kreativa människor - en gemenskap av människor som tror att man aldrig bör sluta lära sig. GANT är närvarande globalt i över 70 marknader, med 600 butiker, 4 000 utvalda återförsäljare och ett team av 1 500 anställda globalt. Vi strävar efter att bli arbetsgivare av val inom premiumlivsstil och letar alltid efter nya passionerade människor att ansluta sig till deras team. OM ROLLEN Som kundtjänstagent för de nordiska marknaderna kommer du främst att stödja kunder via telefon och e-post. Du kommer att hjälpa GANTs kunder med diverse ärende under perioderna måndag till fredag kl. 9-17. Arbetspassen är antingen 4 eller 8 timmar. Den här rollen är en deltidstjänst med minst 2 dagar per vecka men med möjlighet till att arbeta mer under utförsäljningsperioderna så som under sommaren och vintern. ANSVARSOMRÅDE Stöd kunder med frågor relaterade till beställningar, produkter, butiker eller lojalitetsprogram, för att nämna några, vilket främst görs via Service Cloud. Rapportera eventuella problem till E-handelsteamet och Kundtjänstchefen. Överlämna ärenden och hanterade problem till det interna teamet. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen tror vi att du talar svenska och engelska flytande. Ytterligare språkkunskaper är en fördel. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller arbete på digitala plattformar. Men framför allt tror vi att du är: • En lösning-orienterad person som kan hantera digitala plattformar. • Serviceinriktad och vänlig. • Kommunikativ och inte rädd för att be om hjälp. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan. ÖVRIG INFORMATION: Start: Maj 2025 Plats: Stockholm under onboarding, Hybridlösning Anställningsform: Detta är en deltidstjänst där du kommer att anställas som konsult via A-hub.
Are you a student looking for a part-time job during your studies? Are you a native English speaker? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become the employer of choice within premium lifestyle brand and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central Europe markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase on Monday-Friday 9-17. You will be the first personal contact point to the brand. It will be possible to work half days as well as full-time during summer and winter sale periods. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty programme, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the German language fluently. Any additional languages are of benefit such as German, Spanish or Swedish. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: May 2025 Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer