Part-time German speaking student to GANT
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Are you a student looking for a part-time job during your studies? Do you speak fluent German? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central Europe markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase on Monday-Friday 9-17. You will be the first personal contact point to the brand. It will be possible to work half days as well as full-time during summer and winter sale periods. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty programme, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the German language fluently. Any additional languages are of benefit such as Dutch, English, Swedish. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: May 2025 Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Kundservicemedarbetare / kundserviceagent till Nordens ledande IT-företag
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du erfarenhet inom service och vill utvecklas vidare inom området på ett av nordens ledande IT-företag? Motiveras du även utav att ha breda kontaktytor och att ge förstklassig service? Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag med goda möjligheter till internutveckling. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid fram till hösten 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Arbetsuppgifter I rollen som kundserviceagent ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och att ge en förstklassig service. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och kundkontakt Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Början av mars Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Customer Success Coordinator till växande Gardeco
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget Gardeco är ett svenskt företag som i över 30 år har specialiserat sig på att erbjuda förstklassiga affärs- och kassasystem anpassade för modebranschen. Med en helintegrerad administrativ programvara för orderhantering, lager, fakturering och redovisning, samt ett branschanpassat butikssystem, förenklar Gardeco affärsprocesserna för modeföretag och stärker relationen mellan företag och kund. Företaget har etablerat långvariga samarbeten med välkända varumärken och är omtalade för sitt orubbliga engagemang för kundvård och service. Och framgångarna bara fortsätter! Tillväxten är stark och nya kunder fortsätter att onboardas! Nu ska Gardeco stärka upp teamet i och med sin tillväxt- och framgångsresa! Därför söker vi nu en Customer Success Coordinator till deras huvudkontor i Hammarby sjöstad, Stockholm. Här blir du en del av ett sammansvetsat gäng på nio medarbetare som blivit kända för sin supportfunktion av yppersta klass där kundnöjdhet och kundrelation står i första rummet. Du kommer få äran att ansvara för onboardingen och löpande supporten för flera av bolagets nya kunder. Välkommen in med din ansökan! Du erbjuds: En kundnära nyckelroll i ett stabilt och växande bolag En gedigen och genomarbetad introduktionsplan när du är ny i din roll En närvarande chef och en prestigelös och familjär företagskultur Fast lön och goda förmåner Om rollenI rollen som Customer Success Coordinator tar du dig an ett brett ansvar för Gardecos löpande support i allmänhet och för onboardingen av bolagets nya kunder. Du kommer i den här rollen bli projektansvarig för att de nya kunderna får en smidig introduktion i Gardecos affärs- och kassasystem. Du arbetar nära tre ytterligare medarbetare i supporten och har löpande kontakt även med IT, ekonomifunktion och såklart: kunderna. Arbetet utförs delvis på plats på kontoret (via teams och mail), men delvis också på plats ute hos kund. Du kommer bland annat att: Onboarda nya kunder i affärs- och kassasystemet Projektleda arbetet med att få upp kundernas artiklar via e-handel där Gardeco står för betal- och systemlösningen Hantera kundärenden kopplat till betalningar, intäkter, utgifter, lager och fakturor Ansvara för löpande och förvaltande support gentemot kunderna och ge dem service i världsklass Kvalifikationer Högskoleexamen i ekonomi eller motsvarande Minst ett års arbetslivserfarenhet från butik God system- och datavana Obehindrad svenska och engelska i såväl tal som skrift Personliga egenskaperVi ser gärna att du är kommunikativ, noggrann, service-minded och besitter det man på Gardeco benämner fulfillment, vilket innebär: kraft och vilja att genomföra och slutföra din uppgift! Övrig informationAnställningsform: Fast med provanställning Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, måndag-fredag, 9-18. Även jour vissa helger ingår. OBS! Går att utföra på distans! Plats: Stockholm Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem. Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande Löpande urval av CV Telefonintervju med A-hub Digital intervju med A-hub Intervju hos företaget Referenstagning Erbjudande

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Timanställd Medarbetare till Sales & Service på Memira
Memira AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad person som trivs med kundkontakt och vill arbeta i en roll där du får hjälpa kunder och arbeta med försäljning? Memira söker nu en engagerad och driven medarbetare till vår Sales & Service-avdelning i Sverige på timbasis vid behov. Gruppen har gemensamt ansvar för inkommande och utgående samtal till och från Memiras kunder. Du ska trivas med daglig kundkontakt där du både hjälper kunder med frågor och arbetar med försäljning av Memiras produkter och tjänster. Om du brinner för kundservice och försäljning, är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter Som en del av vårt Sales & Service-team kommer du att ha daglig kontakt med Memiras kunder, främst via telefon. Det innebär att kontakta kunder för att göra en första screening inför bokad förundersökning, ta emot inkommande frågor samt arbeta med försäljning. I arbetsuppgifterna ingår: Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon Enklare supportärenden Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov Följa upp och administrera kundserviceärenden Du kommer att samarbeta nära dina kollegor där vi ständigt strävar efter en hög servicenivå för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Vem du är Vi söker dig som är kund- och lösningsorienterad. Du är en positiv person som motiveras av att arbeta mot resultat och trivs i en roll där kundkontakt är en naturlig del av vardagen. Vidare är du en lagspelare med god kommunikativ förmåga som inte är rädd att ta initiativ till förbättring och utveckling av arbetsuppgifter. Meriterande om du har erfarenhet av kundservice och försäljning eller studerar till optiker. Vad vi kan erbjuda Vi erbjuder dig en rolig arbetsplats med en god sammanhållning och trevlig stämning. Vi strävar alltid efter att ligga i framkant inom vårt område och hos oss har du möjlighet att utvecklas. Våra värdeord är Målmedvetenhet och ambition, Transparens och värme, Effektivitet och kompetens – vilka är egenskaper vi värdesätter högt. Vår atmosfär präglas av glädje, flexibilitet och en can-do-attityd. Placering: I nybyggda lokaler i Solna, Hagastaden Anställningsform: Timanställning vid behov Arbetstider: Vid behov dagtid Start: Omgående Välkommen med din ansökan! Läs mer på vår karriärsida genom att klicka här www.memira.se/jobb. Memira by Bergman Clinics har ett komplett erbjudande inom synkorrigering och ögonsjukvård. Vi har samlat ögonläkare, kirurger, specialutbildade optiker, ortoptister och sjuksköterskor som jobbar tätt tillsammans på någon av våra 66 kliniker. Vi är Skandinaviens ledande aktör inom ögonlaser och linsbyten och nu växer vi snabbt inom ögonsjukvård, både offentligt och privat finansierad. Memirakoncernen omsätter idag ca 800 MSEK och är ca 300 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Nederländerna. Memira by Bergman Clinics främsta prioritet är att sätta människor först och erbjuda våra kunder planerad hälso – och sjukvård av högsta kvalitet. Nu finns din chans att vara med på resan! Läs mer på www.memira.se.

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Danish Speakers - Join Concentrix!
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Are you a Danish speaker looking for your next challenge in Sweden? Take the step towards a game-changing career and become part of our team that delivers world-class service! We’re a global technology and services leader that powers the brands of the future. We help well-known brands—the ones you use every day—improve their businesses with technology and integrated solutions, in over 70 countries. At Concentrix you will be part of a community of employees supporting well-known brands in industries such as tech, travel, fashion, and health. We're looking for game-changers to work from home in Sweden, and potentially from an office in Malmö in the future. By submitting your application, you express your interest in our future positions. If you move forward in the process, you will be contacted by one of our recruiters in our team. Career Growth and Personal Development We will ensure you receive the right training, relevant equipment, and continuous support to succeed in your new role. At Concentrix, there are great career opportunities - about 80% of our leaders and managers have been promoted internally! Additionally, we offer free access to career development programs to help you achieve your career goals. About the Role As a Customer Service Representative, you’ll be the first point of contact for customers, helping them with questions and solving issues through calls, emails, and chat. You'll work both independently and with your team to keep customers happy and meet service goals. Every day is different - you’ll handle a variety of customer needs, from giving advice to finding solutions that make their lives easier. Your Qualifications You enjoy working in a dynamic customer service role and are eager to provide first-class service. You handle customer interactions efficiently and professionally, even in challenging situations. You have a positive attitude, are eager to learn new things, and develop based on feedback. You communicate fluently in Danish as well as in English. Knowledge in other Nordic languages is a plus! We do not require years of experience, but we hope you are eager to learn and grow into a customer service professional! What We Offer You 3,500 SEK annual wellness allowance (Friskvårdsbidrag) Great career development opportunities and access to our internal career program. Paid training and continuous coaching to support you in your role. Permanent full-time, part-time, or hourly employment. A 6-month probation period applies to all contracts. A collective agreement with Unionen to ensure job security. Team activities, competitions, theme weeks and awards to make the job more fun! If you want to grow in your professional role, be inspired by new challenges, and have a genuine passion for service, we encourage you to send in your application. Apply today and discover why over 440k+ game-changers around the globe call Concentrix their Employer of Choice! Concentrix is an equal opportunity employer We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

13 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Kundtjänstmedarbetare till Svea Bank
Svea Bank AB
Kundtjänstpersonal

Välkommen att arbeta med oss på Svea Inkasso, som är en del av Svea Bank! En härlig arbetsplats med mycket energi där arbetet genomsyras av en "vi-känsla" och vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. I rollen möts du av nya frågor och utmaningar varje dag vilket gör att du hela tiden utvecklas. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig. Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Svea Banks kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso, faktura- samt parkeringsärenden. Hos oss får du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med engagerade kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. Vi sitter i ljusa lokaler belägna vid Mall of Scandinavia i Solna nära kommunikationer som pendeltåg, tvärbana, bussar och T-bana. I Mall of Scandinavia finns många affärer och restauranger, och vi har ett eget gym i anslutning till kontoret som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Vem söker vi? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: Är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd Har god datorvana och förmåga att lära dig nya system relativt snabbt Är intresserad av och vill lära dig mer om finansiella lösningar Är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och delar med dig av dina kunskaper Tar ansvar för ditt arbete och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal och mejl. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterare Mira Leppänen på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan redan idag!

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Kundtjänstmedarbetare till Svea Bank Åseda
Svea Bank AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill arbeta med oss på Svea, en härlig arbetsplats med mycket energi. Allt genomsyras av en ”vi-känsla”, där vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. Rollen utgår från vårt kontor i Åseda. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig! Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team på 30 kollegor som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Sveas kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär varje dag. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso-, faktura- och parkeringsärenden. Här kommer du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Svea sitter i ljusa och moderna lokaler belägna mitt i Åseda nära kommunikation med bussar samt gym som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Restauranger och affär finns i närområdet. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. För den här rollen är det nödvändigt att du från anställningens start har möjlighet att delta i upplärning och onboarding i sin helhet för att kunna bli självständig i arbetsrollen. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo Har ett stort engagemang, är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd Har ett eget driv Du har god datorvana och känner att du kan lära dig nya system relativt snabbt Du är en person som vill lära dig allt om finansiella lösningar Du är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och dela kunskap med kollegor Tar ägarskap och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om oss Svea arbetar ständigt med att vara konkurrenskraftiga och innovativa på finansmarknaden och vår personal uppmuntras att vara nytänkande och att dela med sig av sina tankar och idéer för att bli den perfekta arbetsgivaren samt den givna samarbetspartnern vid finansiella lösningar. Därför behöver vi dig. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden. Ansökan Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Skicka gärna in din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila rekryterare Mira Leppänen på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025