Ta steget mot en karriär som gör skillnad – bli en del av vårt team som levererar service i världsklass! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Genom att skicka in din ansökan lämnar du ditt intresse för våra framtida tjänster, går du vidare i processen kommer vi att kontakta dig. Om du vill utvecklas i din yrkesroll, inspireras av nya utmaningar och har ett genuint intresse för service, så uppmanar vi dig att anmäla ditt intresse till en av våra tjänster inom kundservice på vårt kontor i Norrköping. Du kommer att vara del av en gemenskap av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, relevant utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du att arbeta i fina lokaler centralt i Norrköping. En vanlig dag i ditt arbete jobbar du sammansvetsat med ditt team och löser kunders problem genom främst inkommande samtal. Du arbetar både självständigt och tillsammans med ditt team för att uppnå de uppsatta mål inom kundnöjdhet, merförsäljning och samtalstid. Du kommer att vara första kontaktperson för kunden där du hjälper dem att lösa frågor och problem på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Arbetet innebär att hantera olika typer av ärenden som anpassas efter kundernas unika behov och situationer – från att ge vägledning och råd till att erbjuda lösningar som skapar värde och trygghet för kunden. Vi har säljtävlingar och temaveckor. Under vissa veckor bjuder vi på frukost och lunch hela veckan och anordnar roliga aktiviteter samt tävlingar på kontoret. Vi anordnar också årliga galor, där man chans att vinna fina priser och utmärkelser. Du kommer också kunna ta del av rabatter på lokala gym och restauranger som anställd hos oss. Utöver detta erbjuder vi dig 3500kr per år i friskvårdsbidrag, kollektivavtal med Unionen samt provision utan tak. Du kommer även att få en betald utbildning för att ge dig en stadig grund att stå på innan du börjar. Dina kvalifikationer Om du vill utvecklas inom kundbemötande och kundservice, kan du och Concentrix vsra en bra match. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet från detta område, men det är såklart meriterande Du behöver ha ett intresse för merförsäljning och besitta viljan att skräddarsy en bra och optimal lösning för varje kund. Utöver detta behöver du ha gått ut gymnasiet med godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 samt kunna arbeta från vårt kontor på Sankt Persgatan 19. Vad vi erbjuder dig Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år Vi erbjuder tillsvidareanställning på heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Betald grundutbildning Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Möjlighet att tjäna obegränsade försäljningsbonusar Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Ytterligare information: Start: Löpande under 2025 Anställningsform: Heltid, deltid eller timanställning tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstider: Varierade öppetider, detta inkluderar både vardagar och helger. Tjänsten är på plats från kontoret i Norrköping. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix.
Ta steget mot en karriär som gör skillnad – bli en del av vårt team som levererar service i världsklass! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Genom att skicka in din ansökan lämnar du ditt intresse för våra framtida tjänster, går du vidare i processen kommer vi att kontakta dig. Om du vill utvecklas i din yrkesroll, inspireras av nya utmaningar och har ett genuint intresse för service, så uppmanar vi dig att anmäla ditt intresse till en av våra tjänster inom kundservice på vårt kontor i Helsingborg. Du kommer att vara del av en gemenskap av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, relevant utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du att arbeta i fina nyrenoverade lokaler i centrala Helsingborg. En vanlig dag i ditt arbete jobbar du sammansvetsat med ditt team och löser kunders problem genom inkommande samtal, mail och chatt. Du arbetar både självständigt och tillsammans med ditt team för att uppnå de upsatta mål inom bland annat kundnöjdhet och samtalstid. Du kommer att vara första kontaktperson för kunden där du hjälper dem att lösa frågor och problem på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Arbetet innebär att hantera olika typer av ärenden som anpassas efter kundernas unika behov och situationer – från att ge vägledning och råd till att erbjuda lösningar som skapar värde och trygghet för kunden. Vi har tävlingar och temaveckor. Under vissa veckor bjuder vi på frukost och lunch hela veckan och anordnar roliga aktiviteter samt tävlingar på kontoret. Utöver detta erbjuder vi dig 3500kr per år i friskvårdsbidrag, kollektivavtal med Unionen. Du kommer även att få en betald utbildning för att ge dig en stadig grund att stå på innan du börjar. Dina kvalifikationer Om du vill utvecklas inom kundbemötande och kundservice, kan du och Concentrix vara en bra match. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet från detta område, men det är såklart meriterande. Du skall ha en stark vilja för att hitta en skräddarsydd och optimal lösning för varje kund. Utöver detta behöver du ha gått ut gymnasiet med godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 samt kunna arbeta från vårt kontor på Rönnowsgatan 8. Vad vi erbjuder dig Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år Vi erbjuder tillsvidareanställning på heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Betald grundutbildning Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Ytterligare information: Start: Löpande under 2025 Anställningsform: Heltid, deltid eller timanställning tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstider: Varierade öppetider, detta inkluderar både vardagar och helger. Tjänsten är på plats från kontoret i Helsingborg. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix.
Vi söker en erfaren kundservicemedarbetare med tekniskt intresse och nyfikenhet på AI och digitala lösningar. Här får du arbeta i ett innovativt företag i framkant, där service möter teknik. Vill du vara med och forma framtidens kundupplevelse? Ansök idag! Om Footway:Footway är en dynamisk aktör inom e-handel som utmanar det traditionella med en datadriven och automatiserad plattform, Footway+. De använder AI för att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen och strävar efter att leverera enkelhet och innovation i varje steg. Footway värdesätter ödmjukhet, främjar självstyrande team och brinner för enastående kundupplevelser. Om rollen:Som kundservicemedarbetare kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla och förbättra våra kundserviceprocesser och hjälpa kunder inom B2C via telefon och mejl, viss B2B-kontakt kan även förekomma.. Du kommer att arbeta med att: Utveckla, arbeta och implementera nya processer för att förbättra kundservicen och effektivisera arbetsflöden. Bidra med din erfarenhet från operativt arbete, såsom teamledarskap, lageransvar eller logistik, för att optimera våra tjänster och processer. Förbättra användningen av AI och automatisering för att göra arbetet smidigare och effektivare. Samarbeta med team och partners för att utveckla och förbättra våra tjänster, och ge feedback baserat på vad kunderna säger. Följa upp på kundärenden för att se till att alla frågor är lösta och att våra riktlinjer följs. Vi söker dig som:Du har ett stort kundhjärta och drivs av att skapa enastående kundupplevelser. Du älskar att möta nya människor och är serviceinriktad i varje interaktion. Med ett inkluderande tankesätt trivs du med att samarbeta i grupp och är samtidigt en orädd problemlösare som hittar kreativa lösningar. Du är analytisk ochtrygg i att fatta beslut och kan anpassa dig snabbt till förändringar. Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande Är flytande i svenska och engelska, meriterande med ett tredje språk Erfarenhet av att jobba med operativt och/eller med automatisering är meriterande, likaså att ha erfarenhet av Shopify eller liknanade e-handelsplattformar Praktisk information:Uppdragsgivare: FootwayStart: Enligt överenskommelsePlacering: Stockholm, Kista (Victoria Tower)Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag - fredag 08.00-17.00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpasKontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] Vi erbjuder dig:Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! Ansökan:Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.
Customer Success Manager to Serstech Who we are: Serstech is a fast-growing company at the forefront of innovation in the security industry. We are dedicated to providing cutting-edge solutions that make a real difference in the world. We value openness, trust, and excellence as keys to fostering innovation and joy. Competing with global corporations, we thrive by staying agile and customer-focused. As we continue to expand, we are looking for a Customer Success Manager. About the position Serstech has an indirect sales model, which means that all sales are done through salespartners. The Customer Success Manager is responsible for the support of our sales partners. The sales partners support their customers, which are the users of Serstech’s products. The partners and end-customers are spread throughout the world and all communication is done in English. Some support questions are easy to answer, whereas some require deep expertise in chemistry. In the latter cases, the customer support manager is responsible for the customer interaction, but the knowledge needed to support the customer is provided by technical experts who are readily available at our head office in Lund. The position is also responsible for creating and publishing product and user related information on the company website, in support forums and YouTube. This material can include how-to-guides, instructional videos and updated user manuals. In addition to the above, the Customer Success Manager assists the global sales team as needed. The tasks can include marketing coordination, exhibition planning, production of marketing material and inside sales. Requirements 2-3 years of experience in customer support, sales or technical sales Stronginterest in technology and the ability to learn quickly Excellent communication skills in both written and spoken form Excellent English language skills Beneficial, but not a requirement Some Swedish language skills Experience from the security industry or B2G sales Marketing experience and experience from producing marketing material What we offer A dynamic and supportive work environment where your contributions are valued. Opportunities for professional growth and career advancement. The chance to work with a team of passionate professionals who are committed to making a difference. Place of work: Lund, Sweden (Serstech's office) You will report to VP Sales How to applyIf you are ready to take the next step in your career and join a company that values growth, innovation, and dedication, we want to hear from you! Please submit your resume and cover letter here, outlining your relevant experience and why you are a good fit for this role. Interviews will be conducted continuously, and we will close the recruitment when finding the right person. If you have questions regarding the role, please contact Jenny Månsson at Adeptus here our via phone +46 703-318506. Join Serstech and help us shape the future of security! About Serstech Serstech develops, manufactures, and markets handheld, optical instruments that are used by law enforcement, border control and military special forces to identify chemical threats. The threats include narcotics, explosives and chemical warfare agents and Serstech therefore contributes to making the world safer for everyone. Serstech’s products are sold through a global partner network and customers include United Nations, World Customs Organization and the narcotics police of a long list of countries. Serstech is based in Lund and all production is done in Sweden. The company is on a strong growth, driven by a strong market demand and highly competitive products. Serstech is listed at Nasdaq First North Growth Market and has more than 3000 shareholders. www.serstech.com
Vill du vara den som gör skillnad på SGS Analytics? Som kundsupportkoordinator blir du central i att knyta samman våra kunder med vår verksamhet. Om du är en flexibel problemlösare med ett brinnande intresse för kundservice, ser vi fram emot att höra från dig! Om SGS Analytics SGS Analytics Sweden AB är en del av SGS Group, en global ledare inom laboratorietjänster för medicinska, miljö- och livsmedelsanalyser. Med en stark närvaro i Sverige, inklusive huvudkontor i Linköping och kontor i flera större städer, erbjuder vi högkvalitativa analyser och insikter med fokus på kvalitet och hållbarhet. Vi erbjuderVi erbjuder dig en spännande möjlighet att utvecklas med oss på SGS Analytics, affärsområde Industries & Environmental (I&E). Du får en omfattande utbildning via Workz, kombinerat med en strukturerad onboarding och intern utbildning hos SGS Analytics. Det ger dig en stark grund för att lyckas i rollen. Du blir en del av ett positivt och stöttande team där vi tillsammans strävar efter framgång. För rätt person finns det goda chanser till förlängning och utveckling inom företaget. Vi är måna om att skapa en arbetsmiljö där du kan växa och trivas långsiktigt. Om rollen Som kundsupportkoordinator kommer du att vara en central länk mellan kund, marknad och produktion, med ansvar för att guida och hantera kundens resa från beställning till faktura. Du ser till att kundens processer uppfyller våra kvalitetskrav och bygger starka kundrelationer genom smidig kommunikation och effektiv ärendehantering. Du stödjer kunder via våra etablerade kommunikationskanaler och fungerar som en viktig kontakt mellan produktion, försäljning och kund. I denna roll kommer du att: Förbereda och anpassa kundens processer för att säkerställa kvalitet Stötta kunder med användarsupport inom alla våra kundsegment Hantera betalningsuppföljning och lösa eventuella avvikelser Ansvara för att välkomna besökare och bemanna receptionen under öppettider Arbeta i ett engagerat team i Sverige, Danmark och Norge. Vi söker dig: Vi söker dig som trivs med att hjälpa andra och har lätt för att kommunicera både med kunder och internt. Du är positiv och flexibel, anpassar dig snabbt till förändringar och hanterar deras konsekvenser effektivt. Du uttrycker dig klart och korrekt i både tal och skrift och följer rutiner för dokumentation. Du arbetar självständigt, är strukturerad och kan hantera stress samtidigt som du prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi ser också att du har: En fullständig gymnasial utbildning, gärna med naturvetenskaplig inriktning. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskaper i Microsoft Office. Det är meriterande om du har erfarenhet av ärendehanteringssystem, en högskoleutbildning inom kemi och miljö, eller erfarenhet från liknande roller eller branscher. Erfarenhet av analytiskt arbete eller laborativt arbete är också en fördel. Vidare är det meriterande om du har arbetat inom service, försäljning eller kundkontakt. Vi ser fram emot att se hur du kan stärka vårt team! Praktisk information Uppdragsgivare: SGS Analytics Start: Omgående Placering: Linköping Omfattning: Tidsbegränsad anställning på heltid, med goda chanser till förlängning. Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras för att bli en aktuell kandidat
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare. Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans. Om oss Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden. Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår. Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal. Om rollen I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag. Vem är du? På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket. Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar. Kvalifikationer: - avslutad gymnasial utbildning - erfarenhet från kundservice och/eller försäljning. - god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska - god IT-kunskap och systemvana. - det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke. Övrig information Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro. Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat. Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!
Bli en del av Cylindas kundserviceteam – där service och problemlösning står i fokus! Vill du arbeta i en roll där du får vara ansiktet utåt för ett av Sveriges mest välkända vitvarumärken? Cylinda har en stark position på marknaden och är kända för sin kvalitet och pålitlighet. Nu söker vi en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team i Kista! Här får du arbeta i en lösningsorienterad miljö där du varje dag gör skillnad för våra kunder. Om du gillar att ta initiativ, trivs i ett högt tempo och brinner för att ge förstklassig service – då kan detta vara rollen för dig! Varför Cylinda? Ett välkänt varumärke – Jobba för en etablerad aktör på marknaden med en stark kundbas. En inkluderande och positiv arbetsmiljö – Vi värdesätter samarbete, engagemang och utveckling. Möjlighet att växa – Hos oss får du stöd för att utvecklas inom kundservice och teknik. Om rollen I denna roll blir du en viktig del av vårt kundserviceteam och ser till att våra kunder får snabb och professionell hjälp, både före och efter deras köp. Du kommer att ge support via telefon för att säkerställa en smidig och effektiv kundupplevelse. Du kommer bland annat att: Hantera felanmälningar och vid behov boka in servicetekniker Besvara frågor om leveranser, fakturor och reservdelar Guida kunder till den bästa lösningen för deras behov Du arbetar nära både tekniker, säljare och ledning i våra nya lokaler i Kista, vilket ger dig bästa möjliga förutsättningar att ge förstklassig service. Vem är du? Vi söker dig som är social, lyhörd och har en positiv inställning. Du gillar att lösa problem och hittar gärna den bästa vägen framåt för kunden. För att trivas i rollen tror vi att du: Har god system- och datorvana Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Har en gymnasial utbildning eller motsvarande Erfarenhet av SAP och/eller Zendesk är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder Trygghet & utveckling – Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och löpande coachning. Gedigen utbildning – Både via Workz Academy som sker löpande under 6 månader samt stöttning av kollegor och ledare på plats, som ger dig rätt verktyg för att lyckas. En arbetsplats att trivas på – Stöttande chefer, härliga kollegor och en positiv arbetskultur. Praktisk informationPlats: Stockholm, KistaStart:OmgåendeOmfattning: Visstidsanställning 6 månader (med chans till förlängning)Arbetstider: Måndag - fredag 07:20-16:00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpasKontakt: Vid frågor, mejla oss på [email protected]ökan Vi värdesätter vad du kan och din vilja att utvecklas, snarare än att bara titta på CV:n. Första steget i vår rekryteringsprocess är därför ett test som skickas till din e-post direkt efter ansökan. För att gå vidare behöver du slutföra testet, det tar max 15 minuter att genomföra. Låter det som något för dig? Ansök redan idag och bli en del av Cylinda-teamet!
SNABBFAKTA Omfattning:Heltid (38,5 arbetstimmar per vecka)Arbetstider:Kontorstider Ort:Kungsholmen, StockholmStartdatum:OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning, tidsbestämt uppdrag på 10 månader. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar nästan alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är de återförsäljare av följande märken: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Swatch och FlikFlak.Totalt i Norden är de runt 120 anställda, varav de i Sverige är ett härligt gäng på cirka 50 personer.DIN ROLLI din roll som Sales Administratorkommer du att vara ansiktet och rösten utåt för företaget.Du kommer tillsammans med en ytterligare kollega arbeta med kundservice till Swatch Groups kunder (butiker) per mail och telefon i frågor gällande orderhantering, tillgång, leverans samt kollektioner för de olika märkena. Allt för att ge bästa möjliga service och support till kunderna.Exempel på arbetsuppgifter: Orderhantering Kundkontakt via mejl och telefon Supportera kollegor i det nordiska teametvid behov VEM ÄR DU? För att trivas i den här rollen ser vi att du är genuint intresserad av att ge riktigt bra kundupplevelser.Har du dessutom klockintresse kommer du verkligen att trivas! I rollen får du kontinuerligt lära dig om nya produkter för att förstå kundernas behov. Som person är du noggrann, serviceminded och snabblärd. Du som söker uppfyller nedan krav: Har erfarenhet avSAP Har arbetslivserfarenhet av att ha kundkontakt Talar och skriver obehindrat påsvenska och engelska Det är meriterande om du som söker: Talar ytterligare ettnordiskt språk utöver svenska Har stort intresse för klockor eller har erfarenhet från branschen Har kunskap av Salesforce VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Vill du vara en del av förändringen mot en mer hållbar värld? HIRED hjälper just nu ett innovativt företag att hitta en finsktalande kundtjänstmedarbetare till deras huvudkontor i Solna! Det här är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av kundföretaget. Om rollenI den här rollen får du möjlighet att göra skillnad genom att stödja övergången till eldrivna fordon. Du kommer att vara en central del av företagets supportorganisation och spela en nyckelroll i att hjälpa kunder och partners att använda deras hållbara laddlösningar. Du blir en del av ett ungt och dynamiskt team som samarbetar nära för att lyckas. Teamet består av 12 engagerade kollegor på huvudkontoret i Solna, och du kommer även att ha kontakt med kollegor i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande ärenden från kunder, partners och installatörer via telefon, mejl och ärendehanteringssystemet Zendesk. Hjälpa installatörer med tekniska frågor och felsökning av laddboxar. Bidra till att förbättra supportprocesser och hjälpdokumentation. Erbjuda högklassig service och hjälpa till med utbildning av nya installatörer. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet inom kundservice, gärna med inslag av teknisk support. Är tekniskt intresserad och har vilja att lära dig företagets produkter. Har goda kunskaper i finska,svenska och engelska, både i tal och skrift. Är strukturerad, serviceinriktad och har en positiv attityd i din kommunikation. Är proaktiv och bidrar till förbättringar av arbetssätt och hjälp-instruktioner. Kvalifikationer Något års erfarenhet av kundtjänst, gärna tekniskt inriktad. Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem som Zendesk är ett plus. Vad vi erbjuder Möjlighet att bli en del av ett växande företag med fokus på hållbarhet och innovation. Kompetenta och engagerade kollegor som delar din passion för att göra världen bättre. Chansen att lära dig mer om nya produkter och teknologier inom elbilsladdning. Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningarna löpande.
PS Partner söker en person till rollen som Teknisk kundtjänstmedarbetare och servicekoordinatortill Boon Edam i Solna. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag i 12 månader med chans till förlängning. Med start snarast enligt överenskommelse. Boon Edam är branschledande när det gäller att leverera högkvalitativa karuselldörrar, högsäkerhetsdörrar och speedgates till kunder över hela världen. Vi är ett tredje generationens holländskt företag som är stolta över vår expertis och vårt engagemang i denna specialiserade marknad. Med oss är du i trygga händer – från vårt inledande samtal om din entrévision, vidare genom beslutsprocessen och hela vägen fram till eftermarknad och service. I rollen ingår: • Koordinera personal för felanmälningar, garantiärende och service. • Uppföljning av servicearbete efter genomförd rapport av tekniker. • Säkerställa att reservdelar finns tillgängligt vid felanmälningar, garantiärende och service. • Ta emot och skapa order i affärssystem. • Fakturering Vi tror att du har: • Stark problemlösningsförmåga. • Ett par års erfarenhet från kundservicearbete • Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt • Förmåga att kommunicera med kunder för att säkerställa deras tillfredsställelse. Som person är du kundorienterad med en proaktiv inställning, som gillar att samarbeta med olika avdelningar för att lösa problem Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Solna med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk. Vem är du?Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning och har erfarenhet av en liknande koordinerande administrativ roll. Du är har en god kommunikativ förmåga och uppskattar samarbete i arbetet. Som person är du noggrann, strukturerad och fokuserad med ett stort engagemang för ditt arbete. Du har en god IT-vana och god erfarenhet av MS Office. Meriterande om du jobbat i systemet SAP. Vidare ser vi att du gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Då företaget jobbar internationellt ser vi att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal samt skrift. Det är meriterande att tidigare ha arbetat med tekniska frågor samt att ha ett tekniskt intresse.Föräldravikariat 12 månader med möjlighet till förlängning. AnsökanVi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Erikssonpå [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer