Driven Teamleader sökes till produktion utanför Hässleholm
Wikan Personal AB
Försäljnings- och marknadschefer

Om företaget Med sikte på tillväxt söker vår kund en Teamleader som vill vara med på resan framåt! Dina arbetsuppgifter Leda och motivera medarbetare i produktionsteamet Säkerställa att produktionen följer planerade tidsramar, kvalitetskrav och säkerhetsrutiner Delta i och driva förbättringsarbete Utföra enklare administrativa uppgifter såsom rapportering och bemanningsplanering Introducera och utbilda nya medarbetare Din bakgrund/Dina egenskaper Erfarenhet av liknande roll inom industri/produktion Är en god kommunikatör med starkt ledarskap och förmåga att engagera Har tekniskt intresse och förståelse för tillverkningsprocesser Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Är strukturerad, lösningsfokuserad och prestigelös Vi erbjuder dig En viktig roll i ett växande företag med goda framtidsutsikter Möjligheter till utveckling och ansvar Ett starkt team och ett inkluderande arbetsklimat Information och kontakt Tjänsten är på heltid och börjar med en provanställning hos Wikan Personal förväntas övergå i tillsvidareanställning hos kundföretaget. Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse. Urvalet sker löpande så ansök redan idag! För mer information eller frågor kring tjänsten kontakta Anton Gummesson på 0470 34 83 72. Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 17 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 700 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Bli vår nästa Service Leader – och gör skillnad varje dag på Stockholms ...
Selecta AB
Försäljnings- och marknadschefer

Har du en passion för ledarskap, älskar att skapa struktur och gillar att ha många bollar i luften? Vill du arbeta i ett internationellt bolag där du får både frihet och ansvar – och vara med och skapa service i världsklass? Då kan det vara just dig vi söker till rollen som Service Leader på Selecta! Om rollen Som Service Leader har du det operativa ansvaret för att leda vår fantastiska driftsorganisation i Stockholm med utgångspunkt i Skarpnäck. Härifrån coachar du våra servicekonsulenter och tekniker som jobbar ute på fältet – men du är också ofta ute själv och möter teamet där det händer! I rollen ingår även ansvaret för vårt kontor Public i centrala Stockholm. Tillsammans med ditt gäng ser du till att våra kunder får den bästa servicen varje dag. Du planerar smart, leder tydligt och utvecklar arbetssätt som skapar både effektivitet och arbetsglädje. Dina viktigaste uppgifter: Vara en närvarande och coachande ledare med personalansvar Planera bemanning, resurser och arbetsmetoder för att skapa flow Följa upp resultat och budget – du gillar siffror och har koll på läget Leda förändring och förbättring med energi och framåtanda Skapa starka kundrelationer tillsammans med vårt säljteam Säkerställa att kontoret och vårt showroom Public fungerar som ett inspirerande nav för verksamheten Vem söker vi? Du är en självgående och strukturerad ledare som gillar att vara där det händer. Du kommunicerar tydligt och lyhört, och har en coachande stil som får människor att växa. Du är en naturlig relationsbyggare som får teamet att prestera – och trivas! Vi tror att du har: Minst 5 års erfarenhet av ledarskap med personalansvar för större team Erfarenhet av budgetansvar, KPI:er, planering. En stark känsla för service – det sitter i ryggmärgen! Goda kunskaper i engelska och MS Office B-körkort Extra plus om du har erfarenhet av drift/serviceorganisation och teknisk förståelse Varför välja Selecta? Hos oss får du mer än ett jobb – du får en möjlighet att utvecklas i ett bolag som bryr sig om människor på riktigt. Vi tror på kraften i glada medarbetare och starkt teamwork. Därför får du stöd, frihet och en massa kaffe på vägen. Vi erbjuder bland annat: 30 semesterdagar Friskvårdsbidrag Tillgång till Benify med massor av förmåner Rabatterad mat och obegränsat med kaffe från våra foodtech-lösningar Stöttande ledarskap och kontinuerlig utveckling genom utbildning och coaching Ansök idag! Känner du att detta är helt rätt för dig? Toppen – skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är 13 juli men vi går igenom ansökningar löpande – så vänta inte! Har du frågor om rollen? Välkommen att kontakta: Mathias Lindblom – [email protected] Varmt välkommen till Selecta – vi ser fram emot att höra från dig! Varmt välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Teamchef kolonial, Willys Göteborg Torslanda
Willy:S AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning, heltid. Provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-09-01 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller, gärna inom detaljhandeln. Som teamchef på Willys har du en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en del i butikens ledningsgrupp, med butikschefen som närmaste chef, och du leder och planerar verksamheten i Team Kolonial. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet – du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. Du deltar också i arbetet med att ta fram och följa upp butikens affärsplan. Som teamchef Kolonial ansvarar du för en mycket viktig del av butikens varuflöde. Ditt team ansvarar för att säljplanera, lägga beställningar och se till att butiken är säljande och säsongsaktuell. Du har personalansvar för medarbetarna i kolonialteamet och ansvarar därmed bland annat för rekrytering, schemaläggning och introduktion. Du leder, motiverar och utvecklar ditt team och bidrar till att medarbetarna utvecklas och presterar utifrån sin fulla potential. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla ditt team och din avdelning. Du kommer att erbjudas många sätt att växa och utvecklas i din ledarroll. Majoriteten av våra butikschefer har en gång arbetat som teamchef. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Och eftersom vi växer, kan du också göra det – inom ditt egna ansvarsområde eller andra, i butik, på lager eller på kontor. Willys är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag och verksamheter, med många olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Genom Axfoodakademien kan vi erbjuda våra anställda en rad olika utbildningar. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du drivs av att inspirera och engagera dina medarbetare, du är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat och på att kontinuerligt utveckla ditt team. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Du har goda kunskaper kring butiksdrift och är van att leda och arbeta tillsammans i ett team. Du har höga ambitioner, är noggrann och har en mycket hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Du är bra på att kommunicera och kan genom feedback och coachning utveckla ditt team och din butik. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller i ett serviceyrke och det är en klar fördel om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Alexandra Olsson, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-01. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Teamledare Stockholm
Randstad AB
Försäljnings- och marknadschefer

Arbetsbeskrivning Vill du arbeta nära människors vardag och samtidigt leda ett team med fokus på hälsa, struktur och service? Hos oss på Euro Accident får du möjligheten att påverka – på riktigt. Vi söker en teamledare inom vårdkoordinering som vill driva förändring och utveckling tillsammans med kompetenta kollegor. Du leder ett engagerat team med legitimerade sjuksköterskor och fysioterapeuter som koordinerar vårdärenden med kunden i centrum. Ditt uppdrag handlar om att skapa förutsättningar för både medarbetare och verksamhet att växa. Du har ett tydligt personalansvar och arbetar operativt nära teamets dagliga uppgifter. Vad vi erbjuder ·      Hos oss är kultur, omtanke och balans viktiga delar av arbetslivet. ·      Hybridarbete och flexibla arbetstider ·      Tjänstepension, sjukförsäkring och sjukvårdsförsäkring ·      Generöst friskvårdsbidrag ·      EA-spirit – vår gemenskap byggs genom gemensamma aktiviteter, föreläsningar och sociala initiativ   Arbetsvillkor: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Stockholm.   Ansökan: Intervjuer sker löpande så ansök redan idag. Randstad Care ansvarar för rekryteringsprocessen men du blir anställd av EuroAccident. För mer information om tjänsten eller för ett förutsättningslöst samtal, kontakta gärna: Pernilla Håkansson Rekryteringskonsult Randstad Care 070–1606446 alt. [email protected] Ansvarsområden Ansvarsområden: ·      Leda och stötta teamet i den dagliga planeringen och prioriteringen ·      Kvalitetssäkra arbetet och bidra till utvecklingen av gemensamma arbetssätt ·      Hålla medarbetarsamtal och driva kompetensutveckling ·      Förankra beslut och skapa tydlighet i förändring ·      Bygga engagemang och trygghet – även i högt tempo Kvalifikationer Du är en trygg, driven ledare som trivs i en vardag med puls, riktning och människor. Du är nyfiken, förändringsbenägen och tydlig i din kommunikation – och du har hjärtat med dig i ledarskapet.  Vi ser gärna att du har: ·      Minst 3 års erfarenhet som chef med personalansvar ·      Erfarenhet från kundnära eller vårdrelaterad verksamhet, exempelvis 1177 företagshälsovård eller liknande ·      Mycket god digital kompetens (Officepaketet + affärssystem) ·      Flytande svenska och god engelska i tal och skrift ·      Legitimation som sjuksköterska eller fysioterapeut Om företaget Euro Accident Livförsäkring AB På Euro Accident har vi en tydlig ambition: att bidra till ett friskare och tryggare samhälle genom försäkringar som stärker livskvalitet. Vi är en ledande aktör inom sjukvårdsförsäkring och kombinerar medicinsk kompetens med moderna digitala tjänster. Vårt mål? Hållbara medarbetare – för våra kunder och för samhället i stort.

16 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Teamledare till AVISEQ CNS Nord, Sundsvall
Poolia Sverige AB
Försäljnings- och marknadschefer

Är du en inspirerande ledare med passion för teknik och vill följa med på vår fortsatta viktiga resa att upprätthålla samhällskritisk infrastruktur? AVISEQ Critical Communication AB är den ledande aktören inom drift och underhåll av avancerad teknik inom luftfartsområdet. Vi gör allt från projektering till färdiga installationer. Utmanande felsökningar, reparationer och installationer är vår vardag. Vi jobbar med terminalutrustning, infrastruktur, IP-nätverk, radarutrustningar, radio- , navigationssystem och kameratornsystem. Om tjänsten Som Teamledare för CNS Nord, Sundsvall så erbjuds du ett utmanande och stimulerade arbete. Du kommer ha det formella personalansvaret för ca 15 medarbetare som är placerade i Sundsvall, Umeå och i Östersund. Vår leverans består primärt av planerat och avhjälpande underhåll av flygsäkerhetsklassad utrustning. Du kommer tillsammans med produktionsledare leda det dagliga arbetet och säkerställa att vi levererar på rätt tid och kvalité till våra kunder som är tex LFV, Swedavia, Sjöfartsverket, Polismyndigheten och regionala flygplatser. Arbete med flygsäkerhetsklassad utrustning kräver en lång utbildningsprocess där ingenjörerna får påvisa sina teoretiska och praktiska kunskaper för en certifierad bedömare innan han/hon får sin behörighet att arbeta självständigt. På AVISEQ lägger vi stort fokus på arbetsmiljö, kvalitet och hållbarhet vilket innebär att du också har ansvar för att riktlinjer, anvisningar och säkerhetsinstruktioner efterlevs. Teamledaren rapporterar till Regionchef och ingår i regionens ledningsgrupp. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Dina arbetsuppgifter och ditt ansvar innefattar bland annat: • Personalansvar för direkt underställda • Planera och genomföra målsamtal, lönesamtal, säkerhetsintervjuer och individuella avstämningar • Coacha medarbetare att uppnå individuell utveckling och uppsatta mål • Medverka att leda och fördela det dagliga arbetet • Medverka vid planering/uppföljning/registrering och mottagning av teamets uppdrag • Medverka vid resursplanering för drift- och projektuppdrag • Ansvar för intern utbildningsplanering i ditt team • Samverkan med kundfunktioner inom ansvarsområdet • Samverkan med övriga funktioner inom CNS teamen i AVISEQ • Samverkan med övriga funktioner i AVISEQ • Främja god personalvård genom att medverka till motivation i teamet och skapa förståelse för uppdrag/affär/mål Vem är du? Du som söker har erfarenhet och kompetens som motsvarar våra förväntningar: • Van att leda och styra drift/fält verksamhet på ett strukturerat och effektivt sätt med kund och medarbetare i fokus • God social kompetens, där du har lätt för att kommunicera och samarbeta • God initiativförmåga för att komma framåt och ser möjligheter istället för problem • Förmåga att arbeta strukturerat och sträva efter att se ständiga förbättringar • Innehar en analytisk förmåga • Förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, med mycket goda kunskaper i svenska och engelska • Minst 3-årig gymnasiekompetens med relevant inriktning • B-körkort Välkommen med din ansökan, gärna så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Grund för anställning är svenskt medborgarskap samt godkänd registerkontroll/säkerhetsprövning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi eftersträvar mångfald och välkomnar sökande som kan bidra till att vi uppnår detta. I denna rekrytering samarbetar AVISEQ med Poolia. Vid frågor, kontakta rekryterare Sofie Cardegren på 073-344 71 76. Om verksamheten AVISEQ verkar inom kritisk kommunikation. Vi är specialister på att erbjuda kostnadseffektiva tjänster utan att göra avkall på säkerheten. Vi övervakar, driftar och underhåller våra kunders tekniska utrustning och system, allt för att säkerställa deras kritiska verksamhet. Våra största kunder verkar inom luftfart och säkerhet vid flygtrafikcentraler, flygplatser, statliga myndigheter och företag, såväl offentliga som privata, i hela Sverige. AVISEQ har cirka 200 anställda och blev i maj 2020 en del av LFV-koncernen. Vi vill vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och att ta ett samhällsansvar!

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Teamledare till AVISEQ CNS Nord, Luleå
Poolia Sverige AB
Försäljnings- och marknadschefer

Är du en inspirerande ledare med passion för teknik och vil följa med på vår fortsatta viktiga resa att upprätthålla samhällskritisk infrastruktur? AVISEQ Critical Communication AB är den ledande aktören inom drift och underhåll av avancerad teknik inom luftfartsområdet. Vi gör allt från projektering till färdiga installationer. Utmanande felsökningar, reparationer och installationer är vår vardag. Vi jobbar med terminalutrustning, infrastruktur, IP-nätverk, radarutrustningar, radio- , navigationssystem och kameratornsystem. Om tjänsten Som Teamledare för CNS Nord, Luleå så erbjuds du ett utmanande och stimulerade arbete. Du kommer ha det formella personalansvaret för ca 13 medarbetare som är placerade i Luleå och i Kiruna. Vår leverans består primärt av planerat och avhjälpande underhåll av flygsäkerhetsklassad utrustning. Du kommer tillsammans med produktionsledare leda det dagliga arbetet och säkerställa att vi levererar på rätt tid och kvalité till våra kunder som är tex LFV, Swedavia, Sjöfartsverket, Polismyndigheten och regionala flygplatser. Arbete med flygsäkerhetsklassad utrustning kräver en lång utbildningsprocess där tekniker får påvisa sina teoretiska och praktiska kunskaper för en certifierad bedömare innan han/hon får sin behörighet att arbeta självständigt. På AVISEQ lägger vi stort fokus på arbetsmiljö, kvalitet och hållbarhet vilket innebär att du också har ansvar för att riktlinjer, anvisningar och säkerhetsinstruktioner efterlevs. Teamledaren rapporterar till Regionchef och ingår i regionens ledningsgrupp. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Dina arbetsuppgifter och ditt ansvar innefattar bland annat: • Personalansvar för direkt underställda • Planera och genomföra målsamtal, lönesamtal och individuella avstämningar • Coacha medarbetare att uppnå individuell utveckling och uppsatta mål • Medverka att leda och fördela det dagliga arbetet • Medverka vid planering/uppföljning/registrering och mottagning av teamets uppdrag • Medverka vid resursplanering för drift- och projektuppdrag • Ansvar för intern utbildningsplanering i ditt team • Samverkan med kundfunktioner inom ansvarsområdet • Samverkan med övriga funktioner inom CNS teamen i AVISEQ • Samverkan med övriga funktioner i AVISEQ • Främja god personalvård genom att medverka till motivation i teamet och skapa förståelse för uppdrag/affär/mål Vem är du? Du som söker har erfarenhet och kompetens som motsvarar våra förväntningar: • Van att leda och styra drift/fält verksamhet på ett strukturerat och effektivt sätt med kund och medarbetare i fokus • God sociala kompetens, där du har lätt för att kommunicera och samarbeta • God initiativförmåga för att komma framåt och ser möjligheter istället för problem • Förmåga att arbeta strukturerat och sträva efter att se ständiga förbättringar • Innehar en analytisk förmåga • Förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, med mycket goda kunskaper i svenska och engelska • Minst 3-årig gymnasiekompetens med relevant inriktning • B-körkort. Välkommen med din ansökan, gärna så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Grund för anställning är svenskt medborgarskap samt godkänd registerkontroll/säkerhetsprövning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi eftersträvar mångfald och välkomnar sökande som kan bidra till att vi uppnår detta. I denna rekrytering samarbetar AVISEQ med Poolia. Vid frågor, kontakta rekryterare Sofie Cardegren på 073-344 71 76. Om verksamheten AVISEQ verkar inom kritisk kommunikation. Vi är specialister på att erbjuda kostnadseffektiva tjänster utan att göra avkall på säkerheten. Vi övervakar, driftar och underhåller våra kunders tekniska utrustning och system, allt för att säkerställa deras kritiska verksamhet. Våra största kunder verkar inom luftfart och säkerhet vid flygtrafikcentraler, flygplatser, statliga myndigheter och företag, såväl offentliga som privata, i hela Sverige. AVISEQ har cirka 200 anställda och blev i maj 2020 en del av LFV-koncernen. Vi vill vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och att ta ett samhällsansvar!

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Teamleader Customer Support till Q-linea i Uppsala
Capto Hr AB
Försäljnings- och marknadschefer

Q-linea AB är ett börsnoterat diagnostikföretag inriktat på att utveckla och leverera lösningar för att vårdgivare ska kunna diagnostisera och behandla infektionssjukdom på kortast möjliga tid. Vår vision är att hjälpa till att rädda liv genom att, som en innovativ pionjär, säkerställa att antibiotika kan bibehållas som en effektiv behandling för framtida generationer. Bolaget grundades 2008 av forskare från Rudbecklaboratoriet vid Uppsala universitet, tillsammans med bland annat Olink Bioscience AB och Uppsala universitets holdingbolag UUAB. Q-linea består i dag av ett interdisciplinärt och mycket motiverat team som bedriver sin verksamhet i moderna och väl anpassade lokaler i Uppsala Science Park och i Fyrislund. Vill du leda ett dedikerat supportteam i teknikens framkant? Vi söker dig som vill ta en nyckelroll i att vidareutveckla vår tekniska kundsupportfunktion. Som Teamleader för Customer Support på Q-linea får du möjlighet att arbeta i skärningspunkten mellan teknik, support och ledarskap och bidra till förbättrad infektionsdiagnostik – på riktigt. Om rollen I rollen som Teamleader Customer Support kommer du att coacha och utveckla vårt supportteam. Du har ett helhetsansvar för supportens processer, ärendeflöden och förbättringsarbete och fungerar även som tekniskt stöd och eskaleringspunkt för komplexa ärenden. Rollen innebär ett nära samarbete med QA/RA, utveckling, produktion och försäljning samt våra kunder och externa partners. Du samarbetar tvärfunktionellt med kollegor i både Sverige, Italien och USA. Som Teamleader Customer Support rapporterar du till VP Sales EMEA som har personal- och budgetansvar för enheten. Placeringsort är Uppsala men rollen innebär en hel del resande nationellt och internationellt. Exempel på arbetsuppgifter: Operativt och strategiskt arbeta i samt leda teamet inom teknisk kundsupport Coacha, utveckla och följa upp teammedlemmar och deras arbete Ansvara för att ta fram relevanta KPI:er, uppföljning av dessa samt förbättringsarbete Koordinera supportärenden och driva effektiv ärendehantering Stötta vid tekniska frågor, fältproblem, dokumentation och utbildning Säkerställa att regulatoriska krav följs (ex. ISO 13485) Kvalifikationer Vi söker dig som har: Minst 3 års erfarenhet av hands-on teknisk support och/eller fältservice av medicintekniska eller diagnostiska (IVD) produkter. Minst 2 års erfarenhet av ledarskap, exempelvis som projektledare, teamleader, scrum master, etc. Akademisk utbildning inom bioteknik, mekanik eller liknande område. God förståelse för regulatoriska krav inom life science (t.ex. ISO 13485, 21 CFR Part 11) Flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet av CRM/ärendehanteringssystem och dokumentationsprocesser . Meriterande: Erfarenhet från laboratoriemiljö. Erfarenhet av mikrobiologi och/eller AST-tester. Förmåga att ta fram supportmaterial och utbilda användare/partners. Ytterligare språkkunskaper i italienska och franska. Erfarenhet av att använda CRM-system (t.ex. Salesforce, SAP, ServiceMax) Personliga egenskaper Strukturerad, handlingsinriktad och lösningsorienterad (en “doer”). Kommunikativ med god pedagogisk förmåga. Relationsskapande och samarbetsvillig. Trygg i att driva och prioritera i en föränderlig miljö. Genuint intresse för förbättrad kundupplevelse och teknik. Vi erbjuder dig en möjlighet att vara med och göra verklig skillnad i en organisation där din insats har betydelse – både för patienters liv och vår gemensamma framtid. Välkommen med din ansökan!

10 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Teamledare (Försäljning)
Green Hero AB
Försäljnings- och marknadschefer

Bli en del av Green Hero och forma framtidens energimarknad! Vill du arbeta med framtidens energilösningar och samtidigt göra skillnad för klimatet? Green Hero söker nu drivna och resultatinriktade elsäljare via telefon som vill vara med och hjälpa hushåll att göra smartare, mer hållbara val av elavtal. Vad innebär rollen? Som Team Ledare hos Green Hero kommer du att: Bygga ditt eget säljteam Regelbunden coachning och utbildning Kontakta privatpersoner via telefon för att erbjuda konkurrenskraftiga och miljövänliga elavtal Arbeta mot tydliga mål med daglig coachning och stöd från ett engagerat team Representera ett företag som ligger i framkant inom hållbar energi Vi söker dig som: Är kommunikativ, positiv och trivs med att prata i telefon Har ett starkt driv att nå resultat och gillar att utmana dig själv Är självgående och strukturerad – erfarenhet av försäljning är meriterande men inte ett krav Talar flytande svenska Vi erbjuder dig: Fast grundlön + provision utan tak Möjlighet till distansarbete Säljcoachning och utbildning i energibranschen Chansen att jobba för ett företag som gör verklig skillnad för klimatet Ansök idag och var med på Green Heros resa mot en grönare framtid!

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Gruppchef till Göteborg
QSG Bevakning AB
Försäljnings- och marknadschefer

QSG Bevakning erbjuder ett flertal tjänster till såväl privata som publika bolag. Vi vill inte profilera oss som ett traditionellt bevakningsbolag, vi vill behålla det personliga engagemanget. Kunden skall alltid vara i fokus och kvalitet skall genomsyra hela verksamheten. Verksamheten skall utmärkas av Säkerhet, Trygghet och Kompetens såväl mot kunden, tredje man och vår egen personal. Vårt motto: ”Ingen kund är för liten, inget uppdrag är för stort! Vill du ta nästa steg i din karriär och leda ett engagerat team inom säkerhetsbranschen? QSG Bevakning AB söker nu en gruppchef till Göteborg. Vi söker dig som är en naturlig ledare och har förmågan att skapa förtroende och respekt genom ditt sätt att leda. Om rollen Som gruppchef ansvarar du för att leda, coacha och utveckla ditt team mot gemensamma mål. Du kommer att vara en del av det dagliga operativa arbetet samtidigt som du har en central roll i att planera, organisera och fördela arbetsuppgifter. Ditt uppdrag är att säkerställa att gruppen levererar resultat med hög kvalitet och produktivitet i enlighet med vår affärsplan, uppsatta KPI:er och budget. Vi söker dig som: - Har god ledarskapsförmåga och tidigare erfarenhet av att leda team - Är tydlig, lyhörd och engagerad - Trivs med att arbeta både operativt och strategiskt - Har ett professionellt förhållningssätt och kan motivera andra Krav: - För anställning på QSG Bevakning AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställnings i auktoriserat bevakningsföretag - Rent belastningsregister - B-körkort - God svenska i tal och skrift Meriterande: - Utbildning i offentligrättslig parkeringsövervakning - Erfarenhet inom parkeringsövervakning - Tidigare erfarenhet av en ledande yrkesroll

9 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Team Manager | Mötesbokning B2B
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Försäljnings- och marknadschefer

Team Manager Mötesbokning B2B – Led vägen i vår nya organisation! Har du erfarenhet inom B2B-försäljning och ett intresse för ledarskap? Vill du ta nästa steg och kombinera operativt ansvar med att bygga och driva ett framgångsrikt team? Då är det här din chans! Som Team Manager för vår B2B Mötesbokning får du en nyckelroll i vår nya organisation där du leder ett säljteam och ansvarar för både resultat och personal. Du blir en viktig del i att forma framtidens B2B-verksamhet hos oss. ANSVARSOMRÅDEN Personalansvar för ett team på 10–12 personer Resultatansvar och uppföljning av mål Operativa kundkontakter och ansvar för den dagliga driften Onboarding och löpande utbildning av medarbetare Uppsättning av kampanjer och system Bemanning och schemaläggning VI SÖKER DIG SOM HAR Tidigare erfarenhet av B2B-Mötesbokning/Försäljning Intresse för ledarskap och förmågan att driva och engagera andra Tidigare erfarenhet av ledarskap är meriterande, men inget krav Strukturerad och lösningsorienterad arbetsstil En stark vilja att utvecklas – både själv och tillsammans med teamet VI ERBJUDER DIG Lön enligt överenskommelse + prestationsbaserade incitament En viktig roll i en ny, modern teamstruktur Möjlighet att påverka och utveckla både arbetssätt och kultur Tydlig karriärväg med goda utvecklingsmöjligheter En stark gemenskap, högt tempo och ett team som vill framåt OM IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett snabbväxande företag inom försäljning, med verksamhet inom mötesbokning och fältförsäljning. Med cirka 70 medarbetare på olika orter i Sverige representerar vi några av marknadens mest välkända varumärken. Vi arbetar med passion, professionalism och en stark tro på laganda. ANSÖK UTAN CV – VI VILL LÄRA KÄNNA DIG! Vi tror på potential framför perfekta papper. Hos oss kan du utan CV eller personligt brev – istället kan du svara du på några urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du vill uppnå. Urval sker löpande – vänta inte! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]

3 juni 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025