Östersundshem söker Förvaltningschef
OnePartnerGroup Jämtland AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Vill du vara med och utveckla ett hållbart Östersund genom ett professionellt ledarskap, förändringsdriv och ett helhetsperspektiv på fastighetsförvaltning?   Vi söker nu en förvaltningschef som får en nyckelroll i att forma framtidens Östersundshem.   Din roll hos oss Som förvaltningschef hos oss ansvarar du för att leda, utveckla och effektivisera bolagets förvaltningsverksamhet. Du ingår i bolagets ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD. Uppdraget innebär att driva förändringsarbete, säkerställa god ekonomi i fastighetsbeståndet och skapa förutsättningar för en effektiv och kvalitativ drift, allt med ett långsiktigt perspektiv. Du leder cirka 20–25 medarbetare genom underställda chefer och har ett övergripande ansvar för ekonomi, personal, arbetsmiljö och verksamhetsutveckling. Rollen innebär ett brett strategiskt ansvar kombinerat med operativt ledarskap, där du säkerställer att lagar, avtal och styrdokument efterlevs.   Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för att verksamhetens mål uppnås inom budgetramar och kvalitetskrav. Utveckla och genomföra strategier för fastighetsförvaltning, underhåll och energioptimering. Driva förändringsarbete och effektivisering av drift- och underhållsprocesser. Leda det systematiska arbetsmiljöarbetet samt kompetensförsörjningsfrågor. Säkerställa god kommunikation och engagemang i teamet genom tydligt ledarskap. Ansvara för leverantör- och avtalsuppföljning.   Vi ser gärna att du har En civil-eller högskoleingenjörsutbildning, eller motsvarande relevant utbildning. Dokumenterad erfarenhet av att leda verksamhet inom fastighetsförvaltning eller annan verksamhet som bedöms likvärdig.   Vidare är det meriterande om du har erfarenhet och kunskap om Fastighets- och förvaltningsekonomi. Bruksvärdessystemet och standardhöjande åtgärder m.m. Fastighetsvärdering. Fastighetsförvärv och försäljningar. För att lyckas och trivas i rollen är du en trygg och kommunikativ ledare med vana av att leda genom andra. Du hanterar förändring och har förmåga att driva utveckling i en komplex vardag. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du blir en värdefull del av våra team.   Vi erbjuder dig Hos Östersundshem får du vara med och påverka samhällsutvecklingen i en organisation med stort hjärta för hållbarhet, trygghet och innovation. Vi är i en spännande fas där du som chef får möjlighet att forma både arbetssätt och framtidens boende i Östersund. Du får kompetenta kollegor, tydligt mandat och goda förutsättningar att lyckas.   Om Östersundshem Östersundshem är ett modernt fastighetsföretag som fokuserar på att erbjuda attraktivt och tryggt boende genom engagerad förvaltning och aktiv utveckling av våra fastigheter. Östersund som kommun växer – 2040 ska vi vara 75 000 invånare. Företag väljer att nyetablera sina verksamheter i kommunen och det kommer att behövas fler bostäder för att klara av kommande företagsetableringar. Vi strävar efter att alla som bor hos oss ska känna sig hemma oavsett livssituation. Vi finns till för att våra hyresgäster ska ha ett hem att längta till oavsett i vilket livsskede man befinner sig i. Varje dag arbetar vi för att våra hyresgäster ska trivas, ha en trygg tillvaro och leva i goda livsmiljöer. Vi är cirka 56 medarbetare som arbetar tillsammans för att erbjuda ett attraktivt och hållbart boende i Östersund med omnejd.   Din ansökan Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Pontus Andersson på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!

30 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Enhetschef kommunal primärvård - bli en del av vår utveckling av nära vård
Munkedals kommun
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du jobba i den lilla kommunen med de stora möjligheterna? Varmt välkommen till oss i Munkedals kommun! Välfärdsförvaltningens uppgift är att hjälpa människor som på grund av ålder, funktionsnedsättning, ekonomiska eller familjeproblem behöver olika former av stöd och hjälp. Välfärdsförvaltningen består av enheten kommunal primärvård och de tre avdelningarna vård och omsorg, stöd och IFO (individ och familjeomsorg). Avdelning vård och omsorg består av enheter inom äldreboenden och hemtjänst. Avdelning stöd innefattas av LSS. Avdelning IFO består av socialtjänst, arbetsmarknadsenhet, socialpsykiatri och biståndsenhet. Kommunal primärvård innefattar rehabilitering och sjukvård i hemmet. Vill du ta nästa steg i din karriär och göra skillnad inom kommunal primärvård? Vi söker en engagerad enhetschef som vill vara med och utveckla vår verksamhet. Här får du möjlighet att arbeta nära både medarbetare och invånare i en miljö som präglas av samarbete, engagemang och närhet. Vi söker dig som är en trygg ledare med drivkraft att skapa en hållbar och kvalitativ vård. Du trivs med att ta ansvar, inspirera andra och ser möjligheter till förbättring i det dagliga arbetet. Beskrivning av jobbet Som enhetschef ingår du i avdelningen stöd och vård- och omsorgs ledningsgrupp, där du aktivt bidrar i ledningsarbetet för hela avdelningsområdet.  Du leder ett team på cirka 35 medarbetare, med stöd av en arbetsledare. Ditt uppdrag är att skapa goda förutsättningar för en vård som är tillgänglig, samordnad och anpassad efter invånarnas behov. Du kommer bland annat att: Vara en drivkraft i att förnya och förbättra vårdflöden för att möta framtidens behov. Tillsammans med teamet arbeta mot gemensamma mål och följa upp resultat. Samarbeta med andra verksamheter inom kommunal och regional vård. Bygga förtroendefulla relationer. Bidra med nytänkande och lösningar som stärker den nära vården. I tjänsten ingår det att vara chef i beredskap. Vi söker dig som har - En relevant högskoleutbildning och erfarenhet av ledarskap, gärna med personal- och budgetansvar. - Du har god kännedom om hälso- och sjukvård, särskilt inom primärvård och hemsjukvård.  - Erfarenhet av offentlig verksamhet och god förståelse för hur en politiskt styrd organisation fungerar är meriterande.  - Erfarenhet från liknande chefsroller inom exempelvis äldreomsorg, LSS eller socialpsykiatri är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser gärna att: - Du har förmåga att bygga relationer och skapa engagemang. - Du är målmedveten och lösningsfokuserad. Trivs med att arbeta i förändring och utveckling. Bidrar med kreativitet och vilja att tänka nytt. Vi erbjuder dig - Vi erbjuder dig en meningsfull roll där du får vara med och forma framtidens vård i Munkedal. Du blir en del av ett sammanhang där samarbete, delaktighet och utveckling står i fokus. Här får du möjlighet att påverka – både i det dagliga arbetet och i det långsiktiga förbättringsarbetet. - Våra medarbetares hälsa är viktig för oss, både på och utanför arbetet, därför erbjuder vi bland annat ett generöst friskvårdsbidrag, rabatter på gymkort samt tillgång till träningslokalen Styrkan. Vi vill informera dig om  - Vi vill att du innan anställning uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret.  - Vi kommer att arbeta med löpande intervjuer, så varmt välkommen med din ansökan redan idag!  För att bli aktuell för anställning krävs det att du vid intervjutillfället: - visar giltig ID-handling - vid behov uppvisar en kopia av ditt betyg/examensbevis - har rätt att arbeta i Sverige och kan uppvisa giltigt arbetstillstånd - vid behov uppvisar giltigt körkortstillstånd - vid behov uppvisar giltig yrkeslegitimation Vid vissa tillsättningar sker säkerhetsprövning. Om du bli aktuell för en sådan tjänst krävs det att du: - genomgår och godkänns vid en säkerhetsprövning Du behöver i vissa fall vara svensk medborgare, men får gärna ha utländsk bakgrund. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökanden med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Vår kommun Munkedals kommun ligger belägen mellan Göteborg och Oslo. Pendlingsmöjligheterna är många tack vare närheten till motor- och järnväg. Kommunen har ca 10 350 invånare och inom kommunens organisation arbetar cirka  900 medarbetare. Munkedal omges av fantastisk natur från det typiskt bohuslänska med salta bad och dramatiska berg till vacker fjällnatur med bra fiske- och vandringsmöjligheter. Vi har ett välmående näringsliv med stor potential, föreningar inom varierade områden, ett stort utbud av aktiviteter och mycket mer. Allt detta tillsammans med vår organisation och alla våra invånare utgör det grunden för vad som gör vår kommun till det den är. Tillsammans är vi Munkedals kommun! Varmt välkommen med din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig! Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

30 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Ställföreträdande Avdelningschef sökes till Logistikskolan
Försvarsmakten
Övriga chefer inom samhällsservice

Vill du bidra till Försvarsmaktens utbildningsuppdrag och samtidigt utvecklas i din roll som ledare? Logistikskolan i Skövde söker en ställföreträdande avdelningschef till Stödavdelningen – en viktig roll i en växande organisation med stor betydelse för Sveriges försvarsförmåga. Tillsammans med engagerade kollegor får du ansvar, utveckling och utmaning. Du ges också möjlighet att träna upp till tre timmar/vecka på arbetstid, generösa arbetstidsavtal, föräldralön samt upp till sju veckor semester per år. Varmt välkommen med din ansökan!   Om enheten  Logistikskolan (LogS) utbildar anställda och blivande officerare inom funktionerna logistik och fordonstjänst till samliga försvarsgrenar och stridskrafter i Försvarsmakten. På LogS arbetar ca 75 st militära och civila medarbetare.   Om Stödavdelningen På Stödavdelningen arbetar 12 personer med stöd till studerande och anställda på skolan. Detta innefattar bland annat administrativt stöd, IKT-pedagogik, kursadministration, materiel- och fordonsstöd till utbildningar och utbildningsverksamhet, husvärdsuppgifter, IT-stöd, ekonomi och verksamhetsledning samt handläggning och utveckling av utbildningsfrågor.   Huvudsakliga arbetsuppgifter Som stf avdelningschef är din huvudsakliga arbetsuppgift att, tillsammans med avdelningschefen, planera, leda och följa upp avdelningens verksamhet. I din roll som stf avdelningschef kommer du att stötta avdelningschefen i arbetet med personaladministration, ekonomisk uppföljning, it-och fastighetsinfra och utbildningsfaciliteter, rutiner och övriga stabsuppgifter. Du kommer också att arbeta med administration kring utlandsresor och ansvara för att samordna skolans säkerhetstjänst. Du kommer att leda och delta projekt inom skolans ansvarsområde. Tjänsten innebär även övrigt förekommande arbetsuppgifter på avdelningen.   KRAV Kvalifikationer • Relevant eftergymnasial utbildning  • God datavana samt goda kunskaper i MS Office • Mycket goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) • B-körkort (manuell växellåda)   Personliga egenskaper För att trivas i rollen som stf avdelningschef tycker du om att ta ansvar, är tydlig och handlingskraftig. Eftersom avdelningsledningens arbetsuppgifter präglas av både långsiktiga och uppkomna uppgifter, behöver du behärska att arbeta i flera processer samtidigt. Som person är du flexibel och självständig. Vidare har du förmåga att anpassa dig till nya förutsättningar och har god samarbetsförmåga. Du kan även variera mellan helhetssyn och strategiska frågor, till att även arbeta med praktiska arbetsuppgifter. Du är positiv i ditt förhållningssätt, vilket är en viktig egenskap för att stödja chef, medarbetare och verksamhet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   MERITER • Aktuell arbetslivserfarenhet av offentlig förvaltning • Aktuell arbetslivserfarenhet av att leda projekt/processer  • Goda kunskaper i engelska språket (tal och skrift)   Övrigt Tjänsten är en civil tillsvidareanställning på heltid som inleds med en 6-månaders provanställning om du inte redan är anställd i Försvarsmakten. Tillträdesdatum under kvartal 3, enligt överenskommelse. Resor i tjänsten förekommer. Befattningen är placerad på Stödavdelningen, Logistikskolan i Skövde.    Upplysningar om rekryteringsprocessen Louise Arnholm, HR-Generalist K 3 0500-46 50 00 (vxl)   Upplysningar om befattningen Maria Carlsson, avdelningschef 0500-46 50 00 (vxl)   Fackliga representanter Ulf Granlöf (SACO), Martin Zetterman (Officersförbundet) och Claes Andersson (SEKO). Samtliga nås via 0500-46 50 00 (vxl). Samtliga kontaktpersoner nås framförallt vecka 32.   Sista ansökningsdatum Välkommen med din ansökan senast 2025-08-08. Din ansökan ska innehålla CV och personligt brev som beskriver hur du motsvarar efterfrågade kompetenser. Bifoga även intyg som styrker dina kompetenser.  Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Förbandets motto är: Logistik- vårt ansvar Göta Trängregemente tillhör armén och är det enda förbandet i hela Försvarsmakten som enbart jobbar med logistik. Logistik är ett samlingsbegrepp för förnödenhetsförsörjning, teknisk tjänst, transporttjänst och försvarsmedicin. Det innebär att regementet ser till att de stridande förbanden får det stöd de behöver för att lösa sina uppgifter, exempelvis mat, vatten, ammunition och drivmedel. Med våra sjukvårdsförmågor tar vi hand om de skadade och med våra transportförmågor ser vi till att förbanden kommer till rätt plats vid rätt tidpunkt. Göta Trängregemente utbildar, utvecklar och leder logistikförband. Förband som är omedelbart användbara vid insatser, såväl nationella som internationella. Vid Göta Trängregemente finns Försvarsmaktens Logistik- och Motorskola, som utbildar logistikofficerare för hela Försvarsmakten. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

30 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Biträdande rektor till Luossavaaraskolan
Kiruna kommun
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

En sak är säker. Med oss gör du skillnad. Vi är läraren som får lillebror att läsa sina första ord och fritidspersonalen som skapar skratt efter skoldagens slut. Vi är barnskötare som får någon att växa varje dag och bibliotekarien som för litteraturen nära. Tillsammans så kämpar vi för kunskapen, för meningsskapande och för den roliga vardagen för barn och ungdomar. Det finns något fint i det. Vill du också jobba för framtiden i Kiruna kommun? Kom och bli en del av gemenskapen på Kultur- och utbildningsförvaltningen. Vi ser fram emot att höra från dig! ARBETSUPPGIFTER Som biträdande rektor på Luossavaaraskolan har du både verksamhet- och personalansvar. Under ledning av rektor ska du som biträdande rektor skapa förutsättningar för den pedagogiska kvaliteten och för en god och hälsofrämjande arbetsmiljö. Arbetsuppgifterna är varierande men fokus är att tillsammans med rektor och biträdande rektor driva skolans pedagogiska och organisatoriska utvecklingsarbete, med grund i läroplan och skollag. Ditt ledarskap är relationsskapande och du känner tillit till medarbetarnas engagemang och vilja att ta ansvar. Du tar tillvara och utvecklar medarbetarnas kompetens och får dina medarbetare delaktiga och engagerade i verksamheten. Du kommunicerar vår värdegrund, Respekt, Ansvar och Samverkan i Kiruna kommun. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har pedagogisk insikt förvärvat genom utbildning eller erfarenhet och är väl förtrogen med skolans styrdokument och moderna arbetsformer. Vi söker en pedagogisk ledare som kan stödja och handleda medarbetare strukturerat och tålmodigt mot verksamhetens mål och visioner. Du är inspirerande, flexibel, prestigelös och kommunikativ i ditt ledarskap. Arbetet förutsätter även att du är relationsskapande och har mycket god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har rektorsutbildning, tidigare erfarenheter av chef- eller ledarskap, personalansvar, facklig samverkan och arbetsmiljöarbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Till följd av lagen om lämplighetskontroll ska du kunna uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister vid anställning. Beställ ett direkt i samband med att du lämnar in din ansökan, du gör det via länken https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ ÖVRIGT För att arbeta hos oss ska du dela Kiruna kommuns gemensamma värdegrund där respekt, ansvar och samverkan är ledorden. Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö och stimulerande arbetsuppgifter och att du som medarbetare får en god balans mellan arbete och fritid. Vi har många olika förmåner där du som medarbetare kan träna kostnadsfritt på olika träningsanläggningar upp till 5000 kr/år, vi har stugor i fjällen som du kan hyra, vi erbjuder möjlighet att löneväxla till lediga dagar. Vi strävar efter jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Kiruna kommun ser heltid som en rättighet deltid som en möjlighet. Det är meriterande om du har kunskaper i finska, samiska och/eller meänkieli då Kiruna kommun är förvaltningsområde för dessa språk. Kiruna kommun har gjort medieval för denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

30 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Enhetschef kommunal primärvård
Färgelanda kommun
Chefer inom hälso- och sjukvård

Färgelanda kommun Färgelanda kommun är en kommun i sydvästra Dalsland med en stor arbetsmarknad inpå knuten. Kommunen erbjuder en rik mångfald av möjligheter, en vacker natur med glittrande sjöar och orörd vildmark, där du kan utöva ett aktivt friluftsliv. Kommunen som organisation består av ca 500 medarbetare fördelat på tre sektorer; Omsorg, Barn & Utbildning, Samhällsutveckling samt en gemensam stab. Tillsammans arbetar vi för att uppnå vår vision om en trygg kommun med tillväxt och livskraft. Detta arbete utför vi med engagemang - företagsamhet - och ett gott bemötande, som är vår värdegrund! Är du en ledare som vågar mer än att förvalta? Vill du stå mitt i förändringen – och forma hur vården ser ut i morgon, inte bara idag? Då är det här jobbet för dig! Vi söker en modig, nyfiken och handlingskraftig enhetschef till vår kommunala primärvård. Det här är inte ett chefsjobb som alla andra – här får du inflytande på riktigt, en plats i en framåtlutad ledningsgrupp och möjlighet att göra verklig skillnad – för patienter, medarbetare och framtidens samhälle. Det här är för dig som vill tänka nytt, leda smart och aldrig tappa bort människan i processen. Är du redo att utmana, utveckla och inspirera?   Beskrivning Sektor omsorg består av ca 200 medarbetare fördelade på individ- och familjeomsorgen, äldreomsorgen, LSS och hälso- och sjukvården. Som enhetschef för kommunal primärvård ansvarar du för området hälso- och sjukvård och kommunal rehabilitering. Vi söker en enhetschef som vill mer än bara leda – du vill förflytta, förena och förnya. Du kommer in i ett avgörande läge: vår kommunala primärvård står stark, men framtiden kräver nya arbetssätt, nya samarbeten och ett starkt ledarskap. Hos oss får du en viktig roll i en progressiv och handlingskraftig ledningsgrupp, där du tillsammans med andra chefer utvecklar både organisation och vård med fokus på tillgänglighet, innovation och mänsklighet. Det här är en plats för dig som vill bidra – och som vill påverka på riktigt.   Arbetsuppgifter I rollen som enhetschef har du det samlade ansvaret för kommunens hälso- och sjukvård i ordinärt och särskilt boende, samt rehabiliterande insatser. Du leder ett kompetent team bestående av sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och administrativ personal. Du ingår i ledningsgruppen för sektor omsorg och arbetar nära sektorchef, MAS, andra enhetschefer och externa aktörer. I ditt uppdrag ingår att: - leda, organisera och utveckla din enhet med fokus på kvalitet, arbetsmiljö och resultat. - ansvara för personalledning, verksamhetsplanering, ekonomi och uppföljning. - initiera och driva förbättringsarbete med fokus på nära vård, digital utveckling och vara patientcentrerad.  - delta aktivt i ledningsgruppen – bidra till strategiska beslut och utveckling av hela primärvården. - samverka med interna och externa aktörer. - skapa förutsättningar för hållbart arbetsliv, samarbete och ständig kompetensutveckling.   Kvalifikationer Vi söker dig som har: - akademisk examen inom hälso- och sjukvård (t.ex. sjuksköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut eller motsvarande). - goda kunskaper inom hälso- och sjukvård, aktuella lagstiftningar samt ekonomi och arbetsrätt.  - erfarenhet av att driva förändring i komplexa miljöer. - Det är meriterande om du: har erfarenhet av att leda medarbetare inom vård och omsorg. - har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation. - har erfarenhet av digitalisering, förbättringsledning, tvärprofessionellt arbete samt samverkan över huvudmannagränser.   Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper: Du är trygg i ditt ledarskap, har förmåga att skapa engagemang och bygger tillit i ditt team. Du har ett helhetsperspektiv, kan fatta beslut i vardagen men också överblicka verksamheten långsiktigt. Du kommunicerar tydligt och inkluderande, och är van att möta människor där de befinner sig – både patienter och medarbetare. Du driver på, följer upp och har modet att utveckla.   Villkor - Tillsvidareanställning på heltid. - Tillträde enligt överenskommelse. - Lön och övriga villkor enligt gällande avtal. - Tillgång till chefsnätverk, individuell kompetensutveckling och möjlighet till coachning.       Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

30 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Biträdande IT-chef till F 16

Som biträdande IT-chef i Försvarsmakten utgör du en viktig del i ett framgångsrikt team, i en myndighet som är i stark tillväxt. Tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor får du ansvar, utveckling och utmaning. Allt detta hos en arbetsgivare som uppmuntrar till balans i livet och god hälsa.  Strilbataljonen/Strilbataljonstaben/Planeringssektionen  Strilbataljonstaben tillhör 161.Strilbataljon och stödjer hela bataljonen med samordning och beredning av ärenden i samtliga konfliktnivåer, från fred till krig. Bataljonsstaben består av två sektioner, varav en är planeringssektionen. Planeringssektionens uppgift är att arbeta med bland annat planering av bataljonens personal, verksamhet, lokaler och anläggningar samt sambands-, informations- och ledningsstödssystem.  Huvudsakliga arbetsuppgifter  Tjänsten som biträdande IT-chef innefattar ett brett och varierat arbete inom hela IT-området. Du kommer bland annat arbeta med införande av IT-system (samt ackreditering), dess förvaltning och vidmakthållande. Dessutom ingår sammanställning och kommunikation av strilbataljonens IT-behov och du kommer att vara ett stöd i framtagning av nya system och utveckling av processer. Det ingår även administrativa uppgifter samt mer praktiskt tekniska vid behov.  För detta behöver du bygga ett brett kontaktnät genom regelbunden samverkan med annan personal i Försvarsmakten och FMV.  Biträdande IT-chefen är underställd chefen för planeringssektionen och har inget eget personalansvar. Biträdande IT-chefen funktionsleds av IT-chefen på Upplands flygflottilj F 16. Befattningen är nyskapad och du kan därmed bidra mycket i skapandet av rollen.  Inom Försvarsmakten jobbar vi alltid i ett lag vilket medför ett gemensamt ansvar för att uppgifter blir lösta. Det innebär att vi alla är beredda att stötta varandra, ibland även utanför vår egen kompetens- och komfortzon. Detta kan medföra att du vidareutbildas/-utvecklas internt i syfte att bredda din förmåga. Vanligtvis sker detta inom ett angränsande fält för din ordinarie uppgift, men du kan även komma att utvecklas mot en uppgift som först kan tyckas något främmande. Det är en naturlig del av arbetet i Försvarsmakten som tjänar både myndigheten och medarbetarens utveckling väl, och du kommer aldrig ges en uppgift som du inte får förutsättningarna att klara av.  KRAV  kvalifikationer  • Högskola inom IT/ systemvetenskap eller motsvarande utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig  • Arbetslivserfarenhet av arbete inom IT-området  • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska  • B-körkort  Personliga egenskaper  Du har lätt för att ta initiativ och ansvar i varje given situation. Din samarbetsförmåga är hög, och du har en hög grad av integritet och ödmjukhet. Du är social och utåtriktad med hög kommunikativ förmåga, och känner dig trygg med att arbeta självständigt inom ditt arbetsområde. Du kan snabbt prioritera om och agera för Strilbataljons bästa, när tjänsten så kräver.  Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.  MERITERANDE  • Erfarenheter av att arbeta i Försvarsmaktens (FM) processer, med FM Ledningsstödssystem och IT-frågor  • Erfarenhet av ITIL  • Erfarenhet av ledande arbete inom IT  • Erfarenhet av stabsarbete.   För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se).  Övrigt  Anställningsform: tillsvidareanställning, Försvarsmakten kan tillämpa 6 månaders provanställning.   Sysselsättningsgrad: Heltid   Arbetsort: Bålsta  Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse  Befattning: Civil  Lön: Individuell lön tillämpas  Resor i tjänsten är en del av vardagen  Upplysningar om befattningen  Rekryterandechef, Fredrik Anttila  Mejl: [email protected]  Information om rekryteringsprocessen  HR-generalist, Rebecca Grebestam  Mejl: [email protected]  Fackliga företrädare  OFR/O Ärna, Josefine Granberg tfn 0505-45 10 00 (växel nr)  OFR/S, Daniel Modin, tfn 0706-38 68 33  SACO, Oscar Moberg, tfn 072-984 84 53  SEKO, Åsa Karlsson, tfn 076-649 23 95  Ansökan   Välkommen med din ansökan senast 2025-08-08. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning.  Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Upplands flygflottilj, F 16, har sitt huvudsäte vid Uppsala garnison. Förbandet är en del av det svenska Flygvapnet och ansvarar för driften och bevakningen av Uppsala flygplats samt utbildning av värnpliktiga inom flera olika befattningar i Flygvapnet. Förbandet leder även 161:a Stridslednings- och luftbevakningsbataljonen som stridsleder stridsflygplan i luften samt sköter den ständiga bevakningen av det svenska luftrummet. Förbandet verkar från flera olika platser i landet och utgör en viktig del i den tillväxtperiod som Flygvapnet står inför. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

30 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Butikschef Ohlssons Tyger Stockholm, Sveavägen
Ohlssons Tyger & Stuvar AB
Chefer inom handel

Vi söker nu en engagerad och resultatinriktad butikschef till vår tygaffär på Sveavägen 20 i Stockholm. I rollen ansvarar du för att leda och utveckla ett team på elva ordinarie medarbetare och säkerställa att butiken fortsätter att leverera goda resultat och hög kundnöjdhet. OM BUTIKEN Butiken på Sveavägen 20 är en av våra tolv butiker i Sverige och utgör ett viktigt nav i vår verksamhet. Här erbjuds ett omfattande och uppskattat sortiment inom heminredningstyger, klädtextilier, tillbehör samt måttbeställda sömnadstjänster såsom gardiner, dukar och draperier. Som butikschef blir du en central del av en tygkedja där kvalitet, engagemang och kundfokus är grundläggande värderingar. OM TJÄNSTEN I rollen som butikschef har du det övergripande ansvaret för butikens dagliga drift, personalledning, försäljning, planering och resultat. Du arbetar som säljande butikschef och leder arbetet med ett tydligt affärsmässigt fokus och verkar samtidigt som en motiverande och stödjande ledare för ditt team. Du rapporterar och har nära samarbete med vårt huvudkontor i Umeå. VI SÖKER DIG SOM – Har dokumenterad erfarenhet av personalansvar och butiksledning inom detaljhandeln. – Är målinriktad, strukturerad och har ett starkt affärssinne. – Är en tydlig och närvarande ledare med god förmåga att motivera och utveckla medarbetare. – Har ett intresse för textil, inredning, färg och form – gärna med erfarenhet av sömnad eller liknande område. – Har god kommunikativ förmåga, hög servicekänsla och trivs med ett högt arbetstempo. VI ERBJUDER – En tillsvidareanställning på heltid (100 %) med sex månaders provanställning. – Ett självständigt och utvecklande uppdrag i en etablerad och välfungerande butik. – Tjänstepension, 25 semesterdagar samt personalrabatt (20%). – Ett familjeägt företag med stark sammanhållning, branschkunskap och lång erfarenhet. – Kollegialt stöd genom butikschefsträffar samt löpande kontakt med huvudkontoret. ANSÖKAN Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Verksamhetschef till Vårdcentralen Getingen i Lund
REGION SKÅNE
Chefer inom hälso- och sjukvård

Gör skillnad. Varje dag. Är du en driven, utvecklingsbenägen och relationsskapande ledare? Då kanske du är vår nya verksamhetschef, som tillsammans med oss medarbetare, vill fortsätta vårt kvalitetsbaserade, ständigt pågående, förbättringsarbete på Vårdcentralen Getingen. Vårdcentralen Getingen är en liten och familjär hälsovalsenhet med cirka 20 medarbetare. Vår verksamhet genomsyras av hög medicinsk kvalitet, arbetsglädje och teamkänsla. Det som utmärker oss som medarbetargrupp är vår goda sammanhållning, vårt inkluderande, prestigelösa arbetssätt och vår flexibilitet och hjälpsamhet. Våra lokaler ligger på Skånes universitetssjukhusområde. Dessa lokaler delas även med Kvälls- och helgmottagningen när vårdcentralen är stängd, vilket bidragit till ett gott och nära samarbete med personalen i denna verksamhet. Vi är den första enheten i Lund som arbetar utifrån ett grundutbud med gemensamma funktioner på andra hälsovalsenheter. Då verksamheten fått fördelen att vara först ut med detta nya arbetssätt har vi fått privilegiet att kunna påverka våra nya strukturer, rutiner och funktioner. Vårdcentralen har i dagsläget cirka 6150 listade patienter och tillhandahåller en god och säker vård för våra listade patienter. Till vår hjälp har vi specialister i allmänmedicin, ST-läkare, distriktssköterskor, allmänsjuksköterskor, fysioterapeut, medicinska sekreterare och undersköterskor. Verksamheten bedriver även bland annat sköterskeledd diabetesmottagning, astma-KOL mottagning samt äldremottagning. Vi samverkar även med andra primärvårdsenheter kring psykolog, dietist, arbetsterapeut och för att kunna erbjuda patienter individualiserad vård på rätt vårdnivå. Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta som chef i Region Skåne: https://www.skane.se/jobb-och-utbildning/jobba-hos-oss/utvecklas-med-oss/ledarskap-som-gor-skillnad/ ARBETSUPPGIFTER I rollen som verksamhetschef har du ledningsansvar för enhetens verksamhet, personal och ekonomi, vilket innebär ett strategiskt ansvar för att resultatmålen uppnås. Du förväntas leda och utveckla verksamheten utifrån de villkor som beskrivs inom Hälsoval Skåne och med utgångspunkt i Region Skånes värdegrund. Chefsrollen är en kombination av ett strategiskt och operativt ledarskap. Du har en nyckelfunktion att tillsammans med medarbetarna skapa förutsättningar för utveckling av såväl den medicinska kvaliteten som vårdprocesser, både inom den egna verksamheten och i samarbete med andra vårdaktörer. Vidare är du är mån om att utveckla en hållbar och stimulerande arbetsmiljö för medarbetarna. Marie Borgand, som blir din närmsta chef, berättar om vad hon anser är betydelsefullt för att framgångsrikt axla rollen som verksamhetschef: - För att bli framgångsrik i detta uppdrag behöver du vara trygg i din roll som chef och ha ett strategiskt tänk, helhetsperspektiv och organisera verksamheten på ett resurseffektivt sätt. Du behöver ha ett engagemang för att driva och utveckla verksamheten utifrån befolkningens behov och medarbetarnas kompetens, med fokus på att möta framtidens primärvård. Att vara en god kommunikatör som kan förena, entusiasmera och leda mot gemensamma mål är av vikt. Du behöver ha ett trovärdigt, tydligt och jordnära ledarskap, kunna ta och stå för beslut, samtidigt som du leder genom tillit, närvaro, är lyhörd och skapar delaktighet. Som chef är du närvarande, samt innehar en vilja och vision att tillsammans med alla professioner i verksamheten driva vårdcentralen framåt! Primärvården står inför spännande utmaningar och förändringar, där dess utökade roll inom svensk sjukvård är i fokus. Som verksamhetschef rapporterar du till chefen för Primärvården i Mellersta Skåne. Du ingår i ledningsgrupp tillsammans med övriga verksamhetschefer i primärvårdsområdet och bidrar där till ett helhetsperspektiv. På vårdcentralen finns en medicinskt ledningsansvarig läkare som ingår i din lokala ledningsgrupp. Du har ett nära samarbete med HR-partner, ekonom, verksamhetsutvecklare och kommunikatör i primärvårdens stab. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har högskole- eller universitetsutbildning inom ett sjukvårdsrelaterat yrke alternativt annan utbildning som arbetsgivaren anser relevant och erfarenhet av att arbeta inom vården. Vidare har du primärvårdserfarenhet och har arbetat som chef inom Hälsovalet. Därtill är det viktigt att du har förståelse för kliniskt arbete och de olika professionerna inom primärvården. Det är önskvärt att du tidigare arbetat med budget- och ekonomifrågor. Som ledare har du ett coachande- och strategiskt förhållningssätt. Du organiserar verksamheten på ett resurseffektivt sätt och har ett starkt engagemang för att driva och utveckla verksamheten. Vidare är du en organiserad, närvarande och tillgänglig ledare med en god kommunikativ förmåga. Du är positiv och engagerad och har ett tillitsbaserat förhållningssätt. Då vi är måna om att hitta rätt person för tjänsten läggs stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Primärvården Skåne - I första hand för hela livet. Primärvården Skåne är Region Skånes primärvård i egen regi. Vi är ca 3 500 medarbetare som varje dag arbetar för att ge Skånes invånare nära vård av hög kvalitet och ett gott bemötande, genom livets alla skeden. Detta gör vi utifrån Region Skånes värdegrund välkomnande, drivande, omtanke och respekt. Primärvården Skåne bedriver verksamhet över hela Skåne, både i städer och på mindre orter. Vi möter patienter med olika behov, bakgrund och förutsättningar fysiskt på våra mottagningar eller digitalt. Vår verksamhet är konkurrensutsatt och behöver nå ut till människor i alla åldrar, med olika bakgrund och på olika platser i Skåne. Primärvården Skåne baserar sin positionering på samma grund som Region Skåne, som finns beskrivna i varumärkesguiden för Region Skåne. Primärvården Skånes verksamhetsidé Primärvården Skåne ska erbjuda personcentrerad vård med hög medicinsk kvalitet och kontinuitet. Vi skapar förtroende och bygger relationer genom respekt och ett professionellt bemötande. Vi är tillgängliga och erbjuder en hälso- och sjukvård som främjar hälsa och välbefinnande för Skånes alla invånare. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

30 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Arbetschef
PEAB Sverige AB
Verkställande direktörer m.fl.

Vill du vara delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle? Är du redo för nästa utmaning med fullt affärs-, budget och personalansvar för din grupp? Nu har du chansen. Vi söker en engagerad arbetschef till Södra Skåne med Staffanstorp som kontorsort.   Peab Byggservice AB är ett väl etablerat företag i regionen. Du kommer tillhöra Region Södra och rapportera till regionchefen. Ditt geografiska område är södra Skåne, med Malmö Lund, med omnejd som huvudsakligt marknadsområde. Du ingår i ledningsgruppen för Region Södra.   Som arbetschef är du genuint intresserad av att leda, genom att vara ett gott föredöme för andra utöver det är att utveckla affärer och ta plats på marknaden ditt största fokus.  Vi tror att du är engagerad och affärsdriven samtidigt som du är en tydlig, trygg och en jordnära ledare. Verksamheten innefattar allt från uppdragsverksamhet till om- och tillbyggnadsprojekt.    Dina övergripande arbetsuppgifter som arbetschef innebär: Säkerställa en säker och trygg arbetsmiljö på våra arbetsplatser Ansvara för att leda och utveckla medarbetarna både individuellt och i team Organisera och resurs sätta rätt kompetens för att säkerställa kvalitet och leverans Alltid eftersträva en nöjd kund, lönsamhet samt hög kvalitet Utveckla kundrelationer i din geografi och skapa affärsmöjligheter Ansvara för att se till att verksamheten följer Peabs huvudprocesser Ansvara för budget och resultat för din arbetschefsgrupp   Vem är du?   Du har erfarenhet från befattningar med affärs- och personalansvar. Du är marknadsorienterad och drivs av att vårda befintliga och skapa nya kundrelationer. Som person är du tydlig, förtroendeingivande och jordnära. Du har en god kommunikativ förmåga och ditt ledarskap är tydligt, närvarande och entusiasmerande. Det är viktigt att du har ett stort engagemang för affären och ett driv som gör att du når dina mål. Goda datorkunskaper samt en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska är en förutsättning för tjänsten. Körkort är ett krav då resor i tjänst är en del av uppdraget. Vi ser gärna att du har teknisk utbildning på högskolenivå eller motsvarande kunskaper som tillgodogjorts genom erfarenhet och kompetensutveckling.    Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort Staffanstorp. Frågor angående tjänsten besvaras av: Regionchef Mathias Hagelkvist 0733 – 37 19 05 HR-chef Anna Sjöberg 072 – 533 51 01   Urval sker löpande så tillsättande kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Observera att vi ej tar emot CV via mejl. Vi tillämpar bakgrundskontroller.   Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 13 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

30 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Enhetschef, verksamhetsstöd inköp
REGION VÄRMLAND
Förvaltnings- och planeringschefer

Om verksamheten Region Värmland befinner sig i en spännande utvecklingsfas där planerings- och ekonomiavdelningen spelar en central roll i arbetet med att skapa ekonomisk balans. Avdelningen är mitt uppe i en förändringsresa med målet att bygga en effektiv ekonomiorganisation och stärka styrningen av regionens resurser. Planerings- och ekonomiavdelningen är ansvarig för ekonomi och verksamhetsuppföljning samt inköp för Region Värmland. Totalt jobbar cirka 90 personer inom avdelningen. Regioninköp är en väl fungerande verksamhet inom Planerings- och ekonomiavdelningen och har nu startat en spännande förändringsresa. Verksamhetens ansvar är att strategiskt, taktiskt och operativt samordna, kvalitetssäkra och utveckla inköps- och e-handelsprocessen inom regionen. Regionen arbetar med kategoristyrt inköp och för närvarande arbetar drygt 25 personer inom Regioninköp. Regioninköp ansvarar för hela inköpsprocessen och är uppdelade på tre funktionsområden- Upphandling, verksamhetsstöd och Inköpsutveckling. Regioninköp söker nu en engagerad enhetschef till Verksamhetsstöd Inköp som vill vara med oss och driva verksamheten framåt. Arbetsbeskrivning Som enhetschef för verksamhetsstöd inköp samordnar och leder du arbetet med enhetens supportansvar och avtalsuppföljning tillsammans med medarbetarna, för närvarande sju personer. I ditt chefsuppdrag stöttar du dina medarbetare och arbetar för att enheten ska vara ett professionellt stöd till regionens verksamheter i inköpsfrågor. Du och dina medarbetare kommer bland annat att ansvara för att utvecklingen av e-handel, support, avtalsuppföljning, leverantörsdialoger samt inköpsanalyser drivs framåt. Du har ekonomi-, verksamhets-, personal- och arbetsmiljöansvar samt leder och fördelar arbetet inom enheten. Du arbetar nära enhetschefen för Upphandling och du har en nyckelroll i Regioninköps ledningsgrupp. I rollen ingår att självständigt och tillsammans med övriga medarbetare inom Regioninköp medverka till att utveckla kategoristyrt inköp. Utveckling av arbetssätt och långsiktig planering utgör en viktig del av arbetet.  Kvalifikationer Vi söker dig som har akademisk examen med för tjänsten relevant inriktning som ekonomi, inköp, analys eller annan utbildning/erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig. Du har flera års erfarenhet av arbete som chef eller ledare. Du ska ha erfarenhet av att självständigt leda projekt och du har gjort positiva avtryck i de organisationer du arbetat. God datavana krävs, du uttrycker dig väl i både tal och skrift och du är självgående inom Officepaketet. Det är meriterande om du har erfarenhet av uppföljning- och analysarbete och arbete med elektronisk handel. Som person är du positiv, resultat- och målinriktad och har förmåga att leda och delegera. Du har lätt för att fatta beslut samt har ett konsultativt förhållningssätt. Du är van att hitta lösningar på uppkomna problem och ser möjligheter i förändringar. För dig är det en självklarhet att motivera och inspirera dina medarbetare till goda resultat och bidra till en god och hållbar arbetsmiljö. I urvalsprocessen kommer stor vikt att fästas vid dina personliga egenskaper. Varmt välkommen med din ansökan!  Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

30 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025