Mötesbokare med fastlön + provision | Eztablisher
Ez Sales Group AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Eztablisher, grundat 2017, är en byrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Våra kontor i hjärtat av Gamla Stan & Visby erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. MötesbokareIdag söker Eztablisher fler mötesbokare som spelar en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalitativa möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision + bonus vid uppnådda mål. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events.  Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner.  Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar.  Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Meriterande med tidigare erfarenhet av försäljning/mötesbokning. Tjänsten tillsätts löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Vänliga hälsningar, Erol Efe Yigit | Talent Acquisition Manager [email protected]

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Mötesbokare till Kylslaget AB
Bee Bemanning AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du ta nästa steg och bli en del av ett växande team inom mötesbokning? Kylslaget AB, med över 15 års erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar, söker nu engagerade medarbetare till vårt nya team för mötesbokning. Vi söker dig som är kommunikativ, drivs av att skapa nya kontakter och vill arbeta i ett företag med tydliga mål och utvecklingsmöjligheter. Om rollen I rollen som mötesbokare kommer du att: Kontakta nya kunder och boka in möten för vår säljorganisation. Vara en viktig första kontakt mellan kunden och vårt företag, där du skapar intresse och förtroende. Arbeta mot tydliga mål och följa upp ditt arbete tillsammans med teamet och din coach. Vi söker dig som: Är bekväm med att ta första kontakten och trivs med att kommunicera med olika typer av människor. Har en positiv inställning och ett starkt driv att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom försäljning och kundrelationer. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Fast månadslön – trygghet från dag ett. Säljutbildning och kontinuerlig coachning för att stötta din utveckling. Teambaserade tävlingar och aktiviteter för att stärka gemenskapen. Placering och arbetstider Placering: Fågelsångsvägen 16, Vallentuna Arbetstider: 07:30–16:30, måndag till fredag Omfattning: Heltid Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Kylslaget AB. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

8 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Leg. Optiker till Synsam Norra Djurgårdsstaden

Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du:  Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.

8 maj 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Sommarvikarier inom hemtjänst i norra innerstaden
Aariya Omsorgsgruppen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker nu sommarvikarier till vår enhet på Östermalm. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsterna avser både dag- och kvällsarbete samt helgarbete. Krav För att vara aktuell för någon av tjänsterna ska du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. För att jobba på vår enhet på Södermalm behöver du kunna cykla (ej krav på övriga enheter) Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsterna utgår från vårt kontor på Östermalm. Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Gruppchefer till Vardaga hemtjänst, Södermalm
Vardaga AB
Chefer inom äldreomsorg

Är du undersköterska och söker en ny karriärmöjlighet? Som gruppchef får du en ledarroll och coachar våra medarbetare att göra skillnad för de som önskar bo kvar hemma med stöd av hos oss. Just nu söker vi gruppchef till vårt kontor, team Tanto på Södermalm. Alla gruppchefer genomgår vårt ledarprogram där du får möjlighet att utvecklas inom ledarskap via vår utbildningsorganisation Lära.  Vi är i ständig utveckling och söker dig som vill växa med oss – tillsammans gör vi världen lite bättre, en människa i taget! Hos oss får du engagerade kollegor, duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Om rollen   Som gruppchef är din primära arbetsuppgift att coacha och arbeta i det dagliga omsorgsarbetet tillsammans med teamet. Det innebär att du är dina medarbetares förebild och via ditt starka engagemang skapar du varje dag ett gott arbetsklimat i gruppen. Du arbetar dagtid, måndag till fredag. Nära ledarskap: Rollen finns i vår organisation för att säkerställa ett nära ledarskap och ge stöd. Du har personal- och planeringsansvar för din arbetsgrupp och är delaktig i att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten i enlighet med Vardagas koncept. Detta genom att vara närvarande och stötta, svara på frågor, leda, ge feedback och bekräfta dina medarbetare i vardagen. Du har flera gruppchefskollegor och ni samverkar, bollar och utbyter erfarenheter.  Delaktighet: Som gruppchef rapporterar du till verksamhetschefen och har möjlighet att påverka genom ditt deltagande i den lokala ledningsgruppen.  Om Vardaga team Tanto På enheten arbetare ca 70 medarbetare, undersköterskor och vårdbiträden. Enheten är en av 6 på Södermalm så upptagningsområdet är begränsat runt Södra station, enheten utför hemtjänst dag och kväll, med ca 170 kunder. Enheten kännetecknas av kompetenta, erfarna och uppskattade medarbetare. Under dagtid arbetare ca 25 medarbetare och ca 9 på kvällen. På verksamheten arbetar 3 gruppchefer och en verksamhetschef. Till viss del innebär tjänsten även att stötta och arbeta ute hos kund vid behov. Din erfarenhet och kunskap Du är utbildad undersköterska, har god datorvana och talar och skriver flytande svenska. Erfarenhet från hemtjänst och ledarskap är meriterande för denna roll. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi vill att du är: Tydlig och skapar delaktighet Coachande och har förmågan att motivera och skapa engagemang hos våra medarbetare.  Duktig på att ge och ta emot feedback Prestigelös och lättlärd Självständig och samarbetsvillig Affärsmässig genom att vilja och ha förmåga att styra och följa upp verksamheten utifrån kvalitetsmål och ekonomiska ramar Stöttar genom att även arbeta ute hos kund vid behov Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig:  Ledarskapsprogram: Alla gruppchefer genomgår vårt ledarprogram där du får möjlighet att utvecklas inom ledarskap via vår utbildningsorganisation Lära.  Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser.  Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Övrigt  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning  Tillträdesdatum: 2025-09-01 (eller enligt överenskommelse) Sista ansökningsdag: 2025-06-08 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Självklart har vi även kollektivavtal och försäkringar.  Har du frågor? Kontakta gärna: Verksamhetschef team Tanto Karin Jansson, [email protected], 073-708 92 00  Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här.  Facklig kontakt: Vision, [email protected] Ansök här Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.    Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.   På Vardaga möter du expertis och trygghet; på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Vi erbjuder en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Stengravör - Gravstenar

Gravvårdsfirman Eugen IHS söker ny medarbetare. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper! Du är positiv, serviceinriktad och har ett öppet sinne för att lära dig nya saker och ta egna initiativ. Du är strukturerad, noggrann, självgående samt prestigelös och van vid att hugga i där det behövs. För att lyckas i tjänsten krävs att du är händigt lagd och i hyfsad fysisk form. Ett stort plus om du även är konstnärligt lagd. Du kommer i huvudsak utföra textkomplettering på gravstenar på kyrkogårdar i Stockholm. Även montering och renovering av gravstenar samt andra förekommande sysslor ingår i tjänsten. B-körkort (manuell) är ett krav. Att behärska svenska i tal och skrift är också ett krav. Vår strävan är att alla som jobbar hos oss på sikt skall kunna bli all-round och lära sig allt praktiskt på firman. Arbetstiderna är vardagar mellan 8 - 17 och börjar med en provanställning. (Löpande rekrytering). Maila din ansökan med CV till [email protected].

8 maj 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Senior Functional Consultant D365
Maandag Nordic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Why Maandag Nordic? With us, you’ll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving. If you are a good match, we would like to receive a CV in WORD format with motivation why you fit this assignment, your availability and any scheduled holidays.  For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly. We at Maandag Nordic are now looking for a Senior Functional Consultant within Dynamics 365 for our end client for an ERP implementation of D365.   Start: As soon as possible Location: Stockholm  Duration: Full time for 12 months, with possibility for extension   Our client is an international, globally recognized brand within the retail market, that makes both products for the B2B and D2C market. They are in the middle of a project to implement Dynamics 365 for different parts of their organization, and we are now looking for an experienced Functional Consultant within D365 that can come in and strengthen the team as they move into the next phase of the project.   In this role, you will be responsible for delivering Functional Design Documents (FDDs), Integration Design Documents (IDDs), test scripts, and D365 system configurations. They will ensure functional requirements are clearly documented and aligned with production and retail processes.   The Dynamics 365 components that will be implemented are: - F&O - Supply Chain Management - IVS   Besides implementation, there is also a large transformation part to this project. They are moving in phases from the legacy system, Dynamics AX 2009 and 2012, to Dynamics 365. We are looking for a functional consultant with strong production experience, ideally within a retail context. This role is best suited for someone who is hands-on, communicative, and confident collaborating across diverse teams. To be successful in this role, we see that you have the following areas of experience: - Extensive hands-on experience with D365 in a production environment, preferably within retail  - Understanding of the value chain, supplier lifecycle, forecasting, and planning - Experience in configuration and functional solutioning - Experience of change and adoption in the organisation, through organising end-user training, testing etc. - Fluent in English both written and verbal (Swedish is a plus but not a must)  - Exposure to K3 Fashion is a plus Furthermore, we think that it's important that you are outgoing as a person – that you ask questions, speak up and collaborates effectively. We see it as important that you have excellent communication and documentation skills, and that you have a flexible way of working together with the rest of the team.

8 maj 2025
Sista ansökan:
4 november 2025
AWS-arkitekt till Sopra Steria
Sopra Steria Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Sopra Steria, Nordens ledande företag inom digital transformation, söker en erfaren och kompetent Cloud Architect inom AWS med dokumenterad erfarenhet för att stärka vårt framstående team. Vi har blivit erkända som Karriärföretag och en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 av Great Place to Work. I denna roll kommer du att spela en avgörande roll i leveransen av innovativa molnbaserade projekt till våra kunder samt bidra till vidareutvecklingen av vårt framstående molnerbjudande Som arkitektkonsult inom AWS kommer du att: - Delta aktivt i planering, design och implementation av AWS-lösningar för våra kunder. - Operativt arbeta med lösningar som omfattar hela bredden av AWS-plattformen, inklusive IaaS och PaaS, med fokus på identitets- och åtkomststyrning via AWS IAM. - Coacha och vägleda kunder om optimal användning av moln- och hybridteknologi för att implementera nya lösningar eller migrera befintliga tjänster till AWS. - Fungera som ämnesexpert som stödjer flera team eller som teknisk teamledare med övergripande ansvar för leveransen. För att lyckas med detta tror vi att du: - 5 till 8 års dokumenterad erfarenhet som AWS-arkitekt med stark tekniskt fokus och problemlösningsförmåga. - Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift. - Förmåga att automatisera och optimera arbetsflöden. - Erfarenhet av att översätta kundens behov till konkreta designförslag och implementeringar. - Erfarenhet från konsultbranschen med förmåga att arbeta i både stora och små team. Kvalifikationer och färdigheter: - Erfarenhet av design och implementering av lösningar i det publika molnet, med fokus på kostnadsoptimering, säkerhet, skalbarhet, prestanda och tillgänglighet. - Kompetens inom programmerings- och/eller skriptspråk (t.ex. Python, Bash, Powershell). - Erfarenhet av CI/CD-verktyg som AWS CodePipeline, GitHub Actions eller Jenkins. - Erfarenhet av Infrastructure as Code (CloudFormation, Terraform, CDK etc.). - Förståelse och erfarenhet av ramverk som AWS Well-Architected Framework, Cloud Adoption Framework och Security Reference Architecture. - Kunskap inom molnsäkerhet och Zero Trust-arkitektur. - Kunskap och erfarenhet av containerlösningar som Docker och Kubernetes är meriterande. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en global aktör inom digital transformation med över 50 000 medarbetare i över 30 länder, varav 600 i Sverige. Vi har blivit rankade som en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 av Great Place to Work och är ett av topp fem bolag inom Digital Transformation enligt Gartner. Vi erbjuder en inkluderande och skicklig arbetsmiljö där du har möjlighet att vässa dina kunskaper och arbeta med branschens mest spännande projekt. Vi står nu inför en spännande tillväxtresa som genomsyrar hela verksamheten där det finns stora möjligheter att växa tillsammans med bolaget och skapa verklig förändring genom digital utveckling. Har du fler frågor? Om du har några fler frågor angående tjänsten får du gärna höra av dig till ansvarig rekryterare Teodor Nellvik ([email protected]). På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Sopra Steria tar inte emot CV:n från företag som vi inte har ramavtal tillsammans med. Vi tar inte ansvar för eventuella avgifter på CV:n som skickas oönskat till oss. To all recruitment agencies without a base agreement: Sopra Steria does not accept resumes from agencies with whom we do not have an agreement. Please do not forward resumes to our jobs alias, Sopra Steria employees or any other company location. Sopra Steria is not responsible for any fees related to unsolicited resumes. Ytterligare information: Sopra Steria är ett ledande internationellt konsultbolag inom digital transformation. Vi bygger samhället genom designdriven innovation, teknisk utveckling med kunskap om marknadens ledande plattformar och driftlösningar (managed services). Med modern teknologi och en gedigen affärsförståelse är vi en helhetspartner för våra kunder och deras digitala transformationsresa. Enligt Great Place To Work är vi en av Sveriges bästa arbetsplatser, vi har tilldelats utmärkelsen Karriärföretag flera år i rad och Gartner har listat oss som ett topp 5 bolag inom digital transformation.

8 maj 2025
Sista ansökan:
4 november 2025
Service Planner Officer
Bee Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Bee Bemanning söker en Service Planning Officer till vår kund, ett ledande företag inom klimatlösningar. I denna roll blir du en nyckelperson i serviceavdelningen med ansvar för att hantera garanti- och returärenden, serviceuppföljning och kundsupport. Ansvarsområden: Ansvara för kommunikationen mellan serviceavdelningen och huvudkontoret. Hantera garanti- och returärenden samt agera kontaktperson vid kundärenden med konflikt. Stödja installatörer vid förfrågningar om reservdelar. Samarbeta nära med interna avdelningar såsom försäljning, order, logistik och marknadsföring. Optimera och standardisera serviceprocesser och -system för att förbättra kvalitet och produktivitet. Leda och delta i projekt kopplade till teknisk support, fältservice, garantihantering, administration och lärande. Bidra vid implementation av nya system inom serviceområdet. Ansvara för insamling, analys och rapportering av data kopplad till serviceverksamheten som underlag för ledningsbeslut. Följa upp och hantera KPI:er för servicekvalitet och serviceproduktivitet. Säkerställa uppföljning av den övergripande serviceplanen. Vara beredd på kortare affärsresor till huvudkontor eller dotterbolag vid behov. Kvalifikationer Du arbetar effektivt med MS Office-applikationer, internet och e-post. Avancerade kunskaper i Excel, dataanalysverktyg (t.ex. Power BI) och ERP (t.ex. SAP) är definitivt ett plus. Erfarenhet från en liknande position är meriterande Minst 1–2 års arbetslivserfarenhet krävs om du saknar akademisk utbildning. Du har en kandidatexamen inom tillämpad ekonomi, civilingenjör inom ekonomi, maskinteknik, etc. Erfarenhet av VVS/KYL branschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är huvudsakligen förlagd på kundens kontor i Solna, men möjlighet till distansarbete finns vid behov. Arbetstiderna är måndag-torsdag 08:00-16:30 och fredag 08:00-16:00. Detta är en heltidstjänst med fast månadslön och attraktiva förmåner. Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en konsultanställning via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att vara uthyrd till vår kund. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum: 30/5-2025 Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Stockholms starkaste lösningsarkitekt ServiceNow
Sopra Steria Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Om Sopra Steria: Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där får du möjligheten att arbeta med dem mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du vara en del av vårt ledande team? Om rollen: I rollen som lösningsarkitekt inom ServiceNow kommer du vara en central del i utvecklingen och designen av moderna lösningar för att effektivisera arbetsflöden och processer. Som Elite Partner för ServiceNow har vi en av Skandinaviens största och mest kvalificerade konsultgrupper med närmare 500 dedikerade experter. Vi söker nu en senior profil som kan ta en ledande roll i våra teamleveranser tillsammans med våra experter som utvecklar innovativa lösningar för våra kunder. Dina huvudsakliga uppgifter: - Designa och implementering avancerade lösningar inom ServiceNow. - Ledande roll i att utveckla och konfigurera plattformen för att möta specifika krav och behov. - Arbeta nära affärsavdelningar för att förstå och översätta deras verksamhetsbehov till tekniska lösningar. - Driva tekniska workshops och rådgivning gentemot kunder. - Aktiv deltagande i agila team och förmåga att leda och inspirera. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har: - Flerårig erfarenhet som arkitekt inom ServiceNow med uppsättning, implementering, utveckling och konfiguration inom plattformen. - Expertis inom Javascript, HTML, SQL och ITIL. - Vana av att arbeta i agila team. - Relevanta certifieringar inom ServiceNow. - Eftergymnasial utbildning. - Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder: - En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag. - Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken. - Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap. - Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria: Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Vårt starka och sammansvetsade team levererar omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar. Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum. Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en framstående arbetsplats, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik ([email protected]) eller Business Owner Mikael Kroglund ([email protected]) för eventuella frågor om tjänsten. På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Välkommen till Sopra Steria - där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!

8 maj 2025
Sista ansökan:
4 november 2025