Undersköterska hemtjänst Dag MÅN-FRE TÄBY
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt kontor i centrala Täby. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna.  Det är meriterande om du har B-körkort. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Dagsschema: kl. 07:00 - 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du utgår från vårt kontor i centrala Täby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

7 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Masterdataadministratör
Apoteket AB
Apotekare

Över sommaren söker vi en Masterdataadministratör som vill arbeta för att säkerställa att kunder och medarbetare har rätt information om Apotekets sortiment. Som Masterdataadministratör kommer du att arbeta i flera olika IT-stöd/affärssystem med att registrera och kontrollera information. Avdelningen för masterdata ansvarar för att tillgängliggöra grunddata till hela Apoteket. Vårt arbete är viktigt både för Apotekets dagliga verksamhet och digitala förändringsresa. Vi erbjuder dig ett sommararbete som engagerar, utmanar och är roligt. Du kommer kunna arbeta självständigt och till stor del på distans, men du kommer aldrig vara ensam i tjänst. Vi stödjer varandra i det löpande arbetet och arbetar för att minska personberoende kunskap. Anställningen är ett sommarvikariat på heltid mellan juni och augusti 2025. Dina huvudsakliga arbetsområden Hantera data för läkemedel och handelsvaror inom förmånen Kategorisera sortiment på e-handeln Utföra diverse registervård av sortimentet Dina arbetsuppgifter kan komma att anpassas beroende på din bakgrund, kunskap och erfarenhet samt avdelningens behov, så att de passar dig och teamet. Dina kompetenser Vi söker dig som är i slutet på dina farmaceutstudier eller har arbetat ett tag på apotek. Du kan även ha annan utbildning och/eller erfarenhet som vi bedömer som likvärdig.  Utöver detta vill vi att du  Anammar med lätthet digitala arbetssätt och är bekväm med att arbeta med Office-paketets program, framför allt Excel. Har ett stort intresse för gränsytan mellan verksamhet och teknik  Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift För att trivas i rollen är det viktigt att du är prestigelös, kommunikativ och tycker om att arbeta i team. Du behöver vara strukturerad, noggrann och detaljorienterad, men samtidigt ha förmågan att byta fokus i olika arbetsuppgifter. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen till Apoteket!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Plock/Paketering i Norrort
Submit AB
Handpaketerare och andra fabriksarbetare

Vi på Submit söker nu efter flera packare för våra samarbetspartners i Norrort. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Norra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska  Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska, filippinska eller ryska är ett plus. Plats: Norra Stockholm  Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Deltid  Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Sommarjobb hemtjänsten Östermalm
Nordisk Hemservice AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

OM OSS Nordisk Hemservice AB är ett privat hemtjänstfamiljeföretag som har funnits sedan 2002. Vi har tre kontor belägna i Danderyd, Södermalm och på Östermalm. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Arbetsuppgifter Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning). - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt). - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet). Du tar dig mellan kunderna genom att promenera, cykla eller köra bil. Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Besök hos kunderna sker kl. 07:00-22:00, årets alla dagar. Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta både dag- och kvällstid samt helger. Kvalifikationer - Vård- och omsorgsutbildning - Goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) Meriterande - Skyddad yrkestitel som undersköterska - Erfarenhet inom hemtjänsten - Kunskaper i flera språk Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har ett gott bemötande och vill ta ansvar. Du har också en förmåga att planera och organisera, samt är positiv, glad och hjälpsam. Varaktighet, tillträde och arbetstid:  Vikariat 1: v.27-31 blandat vardagar och helger 7.30-15.30 Vikariat 2: v.30-34 måndag till fredag 7.30-15.30 Vikariat 3: v.29-34 blandat vardagskvällar och helger 15.00-22.00 Ansökan ska bestå av ett CV, personlig brev där du beskriver dig själv och din arbetslivserfarenhet samt vilket vikariat du är intresserad av.  För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Fabrikspersonal till Norra Stockholm
Submit AB
Handpaketerare och andra fabriksarbetare

Vi på Submit söker nu efter flera fabriksmedarbetare för våra samarbetspartners i Norra Stockholm. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Norra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska  Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska, filippinska eller ryska är ett plus. Plats: Norra Stockholm  Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Heltid  Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Assistenter med hundvana sökes
Stil Assistans AB
Personliga assistenter

Som min personliga assistent kommer du att jobba som timanställd och hoppa in för att täcka upp schemat vid sjukdom, semester eller annan frånvaro. Ett arbetspass består av ett dygn (24 timmar), eller halvpass då du jobbar dag eller kväll. Som timanställd finns chansen att framöver få en fast tjänst.    Mitt funktionshinder är en muskeldystrofi (LGMD). Mina muskler är få och väldigt svaga. Jobbet hos mig innebär därför att hjälpa mig med allt som innebär fysisk rörlighet. Jag har också Asperger vilket bl.a. gör mig lite frånvarande ibland. Därför är det viktigt att du kan tala och förstå svenska väldigt väl, då jag ibland behöver att du t.ex. sköter mina telefonsamtal eller för anteckningar. Eftersom jag har hundar, och mitt arbete med dem går via dig, är det en förutsättning att du är van med hundar. Detta är väldigt viktigt för mig. Som min assistent är du med mig i mitt vardagliga liv och gör allting som jag inte klarar själv. Under arbetspassen är jag alltid din första prioritet. Kom ihåg att din arbetsplats är mitt hem. Det är meriterande att du som söker är flexibel med arbetstider och kan rycka in vid ordinarie assistenters frånvaro. Det är en stor fördel att ha erfarenhet av liknande jobb.   Du som söker är glad, positiv och utåtriktad, mellan 25 och 50 år, rökfri och inte allergisk mot pälsdjur. Det är ett krav att du är djurvän och har hundvana, då jobbet innebär dagliga hundpromenader. Du ska kunna ta egna initiativ och vara bekväm i att hjälpa mig hålla ordning i hemmet. Du ska vara lyhörd, samarbetsvillig, självständig, tålmodig och ha humor. Kanske är du, liksom jag lite nördig när det gäller datorspel eller film och tv-serier? För min del blir det ofta skräck/sci-fi/fantasy. Du kanske även är kreativ och gillar att skapa?   Jag är väldigt kreativ på fritiden. För att trivas i min tillvaro behöver jag ha något projekt att syssla med eftersom jag är förtidspensionerad på heltid. Jag har vissa specialintressen som jag brinner för. Då jag har en ångestproblematik som kan medföra perioder då jag mår sämre är det bra att du har förståelse med detta och kan vara bekväm med att jag inte alltid är pratsam eller villig att hitta på aktiviteter. En stor del av dagen sitter jag vid datorn. Datorn är mitt största hjälpmedel då jag kan använda den helt själv. Jag målar digitalt, spelar datorspel, bygger på idéer och underhåller mig själv men jag är samtidigt öppen och gillar att diskutera och spekulera; därför är det viktigt för mig att du och jag delar vissa intressen och kan ha roligt tillsammans. Jag tittar mycket på TV-serier och film.   MINA KRAV: Du ska vara kvinna mellan 25-50 år. Vara ickerökare. Ha hundvana. Jag har 3 små hundar.  Kunna ta egna initiativ samt kunna sköta allt som innebär att ha ett hem. Förstå, tala och kunna skriva svenska felfritt.   STORT PLUS OM DU: Tycker om att vara kreativ. Är duktig på att pyssla med växter.   Berätta vem du är och hur du kommer passa in i mitt team! Jag vill ha ett personligt brev som refererar till texten och kraven. När du ansöker kommer du att få svara på frågor som du hittar svaren på om du har läst annonsen. Oseriösa svar avvisas.   STIL står för Stiftarna av Independent Living i Sverige. Vi är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. I STIL är det medlemmarna som själva arbetsleder sina personliga assistenter. Vi jobbar för självbestämmande, frihet och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga. STIL bildades 1984 och vi var med och införde personlig assistans i Sverige. Läs mer på www.stil.se.

7 maj 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Fabrikspersonal till Södra Stockholm
Submit AB
Handpaketerare och andra fabriksarbetare

Vi på Submit söker nu efter flera fabriksmedarbetare för våra samarbetspartners i Södra Stockholm. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Södra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska  Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska, filippinska eller ryska är ett plus. Plats: Södra Stockholm  Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Heltid  Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Service Desk Agent
Akkodis Sweden AB
Supporttekniker, IT

Akkodis söker Service Desk Agent Nivå 1 och Nivå 2 Akkodis söker nu Service Desk Agents som är ansvariga för att på distans lösa incidenter relaterade till datorer, mjukvara, skrivare, telefoni, videokonferenser och övriga kringutrustningar. Dina uppgifter innefattar att kommunicera med slutanvändare, registrera incidenter, lösa eller vidarebefordra ärenden samt koordinera incidenthantering. Du hanterar även förfrågningar: På distans hanterar du serviceförfrågningar såsom informationsförfrågningar, lösenordsåterställningar, installationer, förändringar och avyttringar (IMACD) av datorer, mjukvara, skrivare, telefoni, videokonferenser och kringutrustningar. Här ingår även kommunikation med slutanvändare, att utföra eller vidarebefordra serviceförfrågningar samt koordinering och planering av resurser. Arbetet sker enligt uppsatta Servicenivåavtal (SLA). Du utbyter information och erfarenheter inom teamet samt ansvarar för användaradministration, inklusive installationer, flytt, tillägg, förändringar och avyttringar (IMACD) av användarkonton, filresurser och e-postkonton. Det innefattar även hantering av användarkonton, admin-konton och systemkonton samt administration av filresurser och e-post. Du deltar i underhållet av kunskapshanteringssystemet och bidrar till kvalitetsförbättringsprogrammet. Du arbetar även för att harmonisera processer, användarhandledningar och andra initiativ. Meriterande: • Erfarenhet av att ha arbetat på en Service Desk. • Tidigare erfarenhet av att använda ärendehanteringssystem. För att trivas i rollen är du en självgående person med stark problemlösningsförmåga. Du är nyfiken och tar gärna initiativ till att lösa tekniska problem på ett effektivt sätt. Din förmåga att anpassa dig till nya situationer och arbeta proaktivt kommer att vara avgörande för att lyckas i denna roll. Du bör också vara serviceinriktad och ha en vilja att hjälpa både kollegor och kunder med tekniska utmaningar. Att kunna hantera flera uppgifter samtidigt och bibehålla fokus på detaljer är också viktiga egenskaper för denna tjänst. Din förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och processer gör att du snabbt kan bidra till verksamheten. Krav: • Du måste kunna kommunicera flytande på svenska. • Du behöver klara en eventuell säkerhetsprövning. • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. • Nivå 1 1-3 års arbetslivserfarenhet inom liknande arbete. • Nivå 2 3-5 års arbetslivserfarenhet inom liknande arbete.   Om Akkodis Akkodis levererar en bred bas av tjänster och kompetenser Inom IT och Engineering. Våra tjänster präglas av snabbhet, enkelhet och kvalitet. Akkodis finns representerade i Nordamerika, Europa och Asien med över 100 kontor och med mer än 50 000 kollegor i uppdrag varje dag. På Akkodis strävar vi ständigt efter att hjälpa våra kunder och konsulter att bli framgångsrika. Som konsult är du vår högsta prioritet och när du behöver oss kommer vi att vara där för dig. Vi introducerar dig i vår verksamhet och våra kunder. Dina synpunkter värdesätts och för att hålla oss i framkant är du aktiv i Modis affärsutveckling och tillsammans skapar vi erbjudanden till marknaden. Genom att bli vår kollega kommer din vardag som konsult vara varierad med uppdrag i olika projekt i diverse branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Som konsult omfattas du av kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård, friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att vi ska få ut mer av varandra ordnar vi regelbundet med sociala aktiviteter.

7 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Praktiskt lagd tekniker med erfarenhet från hantverks- eller tekniska yrken

Om oss Vi på Avloppsservice är ett familjeägt fullserviceföretag med över 25 års erfarenhet i branschen. Hos oss får du möjlighet att utvecklas inom en växande teknikbransch där kvalitet, laganda och yrkesstolthet står i fokus. Kvalifikationer Vi söker dig med en praktisk ådra och erfarenhet från en teknisk eller hantverksbaserad bransch – exempelvis som mekaniker, VVS-tekniker, byggarbetare eller liknande. Det viktigaste för oss är inte din specifika yrkesbakgrund utan din vilja att lära och dina praktiska färdigheter. Vi söker dig som: · Är positiv, handlingskraftig och ansvarsfull · Har B-körkort (C-körkort är meriterande) · Erfarenhet av praktiskt yrke (Erfarenhet av relining är väldigt meriterande) · Har god servicekänsla och arbetsmoral · Kan uttrycka dig obehindrat på svenska i både tal och skrift Om tjänsten Som tekniker hos oss arbetar du uteslutande med flexibelt foder (strumpmetoden) för att renovera avloppssystem i och kring fastigheter. Du ansvarar för att genomföra relining från start till mål – från förberedelser och installation till uppföljning och återställning. Arbetet är delvis självständigt men utförs till stor del i nära samarbete med ditt team, där ni tillsammans äger hela processen. Rollen innefattar även kamerainspektioner före och efter installation, dokumentation av arbetet samt kundkontakt på plats. Arbetet är i huvudsak förlagt till vardagar, med majoriteten av våra projekt i Stockholm och närliggande kranskommuner. Vad vi erbjuder Hos oss är det högt i tak och det som utmärker oss är vår familjära stämning och gemensamma engagemang. Vår filosofi är enkel: med hårt arbete och en positiv inställning skapar vi resultat – något som genomsyrar både vår företagskultur och hur vi bemöter våra kunder. Utöver detta erbjuder vi: · Kollektivavtal · Bra förmåner · Goda utvecklingsmöjligheter Vi är det lilla stora bolaget med struktur och yrkesstolthet som ett större företag men med flexibilitet, tillgänglighet och det personliga mötet som många saknar. Vi tror inte på tungrodda och överarbetade rekryteringsprocesser – vi tror på tydlighet, lyhördhet och snabbhet. Praktisk information Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Som en del av vårt arbete för att upprätthålla en trygg och kvalitativ rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller på slutkandidater – detta sker först efter att kandidaten har gett sitt medgivande. Vi tillämpar löpande urval i denna rekrytering, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Genom att skicka in din ansökan godkänner du att Avloppsservice AB behandlar dina personuppgifter i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning (GDPR). Vi använder uppgifterna endast för att hantera din ansökan och raderar dem efter avslutad rekryteringsprocess.

7 maj 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Reservdelssäljare till ordermottagningen – starkt varumärke och kundfokus.
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om företaget Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som tillsammans arbetar för att säkerställa hög kundnöjdhet och kvalitetsnivå. Du som uppskattar ett arbete där relationer och återkommande kundkontakter står i fokus kommer att trivas här. Vi erbjuder dig chansen att representera välkända varumärken på ett av Stockholms största fullserviceanläggningar. Om rollen I den här rollen som reservdelssäljare via telefon blir du en viktig länk mellan våra kunder och verkstaden. Du arbetar främst med att ta emot beställningar från både grossistkunder och privatpersoner via telefon, e-post och vårt ordersystem Partslink24. Tillsammans med kunden planerar och koordinerar du leveranser, samtidigt som du säkerställer att varje kund får ett professionellt och trevligt bemötande genom hela processen. Din profil Vi söker dig som har minst två till tre års erfarenhet av arbete inom kundservice eller orderhantering, gärna där du haft daglig kontakt med kunder både via telefon och mail. Har du en fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet från motorbranschen, särskilt inom reservdelar, ser vi det som en stor fördel. För att lyckas i rollen behöver du kunna kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift, och även känna dig trygg med engelska. Du är van vid att arbeta i olika datasystem och har du dessutom erfarenhet av Automaster, Elsa eller Etka är det meriterande – annars ser vi gärna att du har lätt för att snabbt sätta dig in i nya system. Vi tror att du är För att trivas hos oss tror vi att du har en naturlig känsla för service och ett professionellt förhållningssätt till både kollegor och kunder. Du är en person som klarar av perioder med högt tempo utan att tumma på kvaliteten, och du trivs med att arbeta strukturerat och självständigt. Samtidigt är du en lagspelare som ser värdet av ett gott samarbete. Noggrannhet, ansvarstagande och en vilja att hela tiden leverera bästa möjliga kundupplevelse är egenskaper vi sätter högt. Vi erbjuder Det här är ett uppdrag där du blir anställd av Starfinder, med kollektivavtal och attraktiva förmåner, och där det finns mycket goda möjligheter till anställning direkt hos kunden. Du blir en del av ett stabilt och positivt team med fina chanser till långsiktig utveckling och karriärmöjligheter. Vid frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Malin Dunder på Starfinder – vi ser fram emot att höra från dig! Välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025