Har du nyligen tagit studenten och söker sommarjobb innan du påbörjar vidare studier? Hos Tryggsam får du en möjlighet att starta din karriär och samla värdefulla erfarenheter inom försäljning – samtidigt som du har roligt på vägen. Här är det din energi och vilja att lyckas som spelar störst roll, inte ditt CV! Sommarjobb för nyutexaminerade – Perfekt start på karriärenVi erbjuder dig som är klar med gymnasiet en unik chans att jobba heltid under sommaren, med omfattande säljutbildning och coachning från dag ett. Oavsett om du har tidigare erfarenhet eller är helt ny på arbetsmarknaden får du verktygen som gör att du kan lyckas i ditt första heltidsjobb. Om rollen Bygga och vårda kundrelationer via telefon, både med nya och befintliga kunder. Sälja eftertraktade tjänster inom kreditbevakning och ID-skydd som skapar trygghet. Bidra till teamet genom att arbeta mot gemensamma och individuella mål. Delta i tävlingar, gemensamma frukostar och AW:s. Varför välja sommarjobb på Tryggsam? – Förmåner och möjligheter Garantilön och provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. Modern arbetsplats i Stockholm, med fokus på gemenskap och trivsel. Stöttande arbetsmiljö där alla bakgrunder är välkomna. Vem söker vi? – Sommarjobb för dig som vill utvecklas Du har avslutat gymnasiet och har möjlighet att arbeta heltid i sommar (mån–fre 09–18). Du är målmedveten, engagerad och trivs bland människor. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du tycker om nya utmaningar och har en vilja att lära dig sälj. Praktisk information – Sommarjobb i Stockholm för dig som studerar vidare i höst Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, måndag till fredag kl 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + generös provision Möjlighet att jobba vidare om jobbet känns mer rätt än studierna! Om Tryggsam – Ledande inom trygghet, utveckling och sälj Tryggsam är en växande aktör inom trygghetslösningar och kundsäkerhet. Hos oss ingår du i ett positivt team med stark sammanhållning, tydliga karriärvägar och stöttning i din utveckling.
Har du nyligen tagit studenten och söker sommarjobb innan du påbörjar vidare studier? Hos Tryggsam får du en möjlighet att starta din karriär och samla värdefulla erfarenheter inom försäljning – samtidigt som du har roligt på vägen. Här är det din energi och vilja att lyckas som spelar störst roll, inte ditt CV! Sommarjobb för nyutexaminerade – Perfekt start på karriärenVi erbjuder dig som är klar med gymnasiet en unik chans att jobba heltid under sommaren, med omfattande säljutbildning och coachning från dag ett. Oavsett om du har tidigare erfarenhet eller är helt ny på arbetsmarknaden får du verktygen som gör att du kan lyckas i ditt första heltidsjobb. Om rollen Bygga och vårda kundrelationer via telefon, både med nya och befintliga kunder. Sälja eftertraktade tjänster inom kreditbevakning och ID-skydd som skapar trygghet. Bidra till teamet genom att arbeta mot gemensamma och individuella mål. Delta i tävlingar, gemensamma frukostar och AW:s. Varför välja sommarjobb på Tryggsam? – Förmåner och möjligheter Garantilön och provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. Modern arbetsplats i Stockholm, med fokus på gemenskap och trivsel. Stöttande arbetsmiljö där alla bakgrunder är välkomna. Vem söker vi? – Sommarjobb för dig som vill utvecklas Du har avslutat gymnasiet och har möjlighet att arbeta heltid i sommar (mån–fre 09–18). Du är målmedveten, engagerad och trivs bland människor. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du tycker om nya utmaningar och har en vilja att lära dig sälj. Praktisk information – Sommarjobb i Stockholm för dig som studerar vidare i höst Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, måndag till fredag kl 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + generös provision Möjlighet att jobba vidare om jobbet känns mer rätt än studierna! Om Tryggsam – Ledande inom trygghet, utveckling och sälj Tryggsam är en växande aktör inom trygghetslösningar och kundsäkerhet. Hos oss ingår du i ett positivt team med stark sammanhållning, tydliga karriärvägar och stöttning i din utveckling.
Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget. Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande. Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.
Om rollen Hos vår kund i Södertälje pågår ett spännande projekt där skåpbilar förvandlas till fullt utrustade arbetsfordon. Nu söker vi dig som är händig, gillar fordon och vill vara med och skapa skräddarsydda bilinredningar för yrkesproffs. Tjänsten är en fantastisk möjlighet för dig som vill utvecklas i en praktisk roll med variationsrika arbetsuppgifter och goda möjligheter till vidareutveckling. Som en del av Jobwise får du inte bara en trygg anställning med kollektivavtal och schyssta villkor, du blir också en del av ett företag där engagerade ledare hjälper dig att nå din fulla potential. Om tjänsten Befattning: Skåpbilsmontör Arbetsuppgifter: Montering av hyllsystem, förvaringslösningar och enklare el-komponenter i skåpbilar. Arbetet sker mestadels i team med fokus på noggrannhet och kvalitet. Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07:00 - 15:30 Start: Omgående eller enligt överenskommelse Din roll är viktig för ossHos Jobwise är du mer än bara en montör — du är en representant för vår kvalitet och vårt varumärke. Därför söker vi dig som är hjälpsam, positiv och serviceinriktad. Du bidrar till ett gott arbetsklimat och tycker om att arbeta i team. Vi söker dig som Har B-körkort (krav) Har grundkunskaper inom el eller erfarenhet av el-lära (mycket meriterande) Har truckvana (meriterande) Har en bakgrund inom hantverk, montering eller liknande Har ett genuint intresse för fordon Är noggrann, kvalitetsmedveten och har en stark ansvarskänsla Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
ARBETE PÅ GRAND HÔTEL Grand Hôtel är ett klassiskt landmärke mitt i centrala Stockholm. Som ett av Skandinaviens ledande femstjärniga deluxe hotell kombinerar Grand Hôtel en rik historia med ständig utveckling och förfining. Grand Hôtel är en plats där personalen gör skillnad och tillsammans skapar vi, med passion och stolthet, minnesvärda upplevelser för våra gäster. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till FAM AB och det enda hotellet i Sverige som är med i Leading Hotels of the World. Nu söker vi en passionerad och erfaren konditor som kommer att vara avgörande i vår resa mot att sätta Grand Hôtels konditori på kartan och göra det ikoniskt KONDITORIET Vårt konditori består av ett starkt team på sju personer som dagligen arbetar med att skapa både klassiska och innovativa desserter, konfektyrer, tårtor och bakverk. Konditoriet samarbetar nära med övriga kök samt eventavdelning. De primära arbetsuppgifterna består av att skapa desserter för evenemang av alla storlekar, temabufféer på våra restauranger, vår välbesökta Afternoon Tea i Cadierbaren samt för beställningar av tårtor för evenemang både inom och utanför hotellet. Att vara en del av konditori-teamet innebär att vara en pålitlig lagspelare som kan balansera precision och skicklighet samt besitter förmågan att bidra kreativt. OM ROLLEN För att trivas i denna position bör du vara en erfaren konditor med utmärkta kommunikationsfärdigheter och kunna samarbeta smidigt med andra avdelningar. Dessutom behöver du vara strukturerad med god planeringsförmåga då konditoriet producerar stora volymer av hög kvalitet där samtliga desserter förväntas vara perfekt tidsatta för varje evenemang. Vi söker en konditor som inte bara har passion för att skapa fantastiska desserter utan också besitter den kompetens och erfarenhet som krävs för att prestera på en hög nivå. Att vara en del av vårt konditori innebär att vara en viktig pusselbit i teamet som varje dag strävar efter att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster. Arbetstiderna är huvudsakligen förlagda under dagtid och morgnar alla dagar i veckan. Som konditor på Grand Hôtel omfattas du av kollektivavtalet med HRF. VEM ÄR DU? Vi letar efter en engagerad och passionerad konditor som har: Dokumenterad utbildning som konditor med minst tre års erfarenhet inom yrket En stark arbetsmoral och förmåga att hantera stress Expertis vid samtliga stationer inom ett konditori Förmågan att arbeta strukturerat och effektivt, särskilt vid produktion av stora volymer Bevisad förmåga att leverera högkvalitativa desserter vid olika typer av evenemang och mingel Kommunikativ på engelska VI ERBJUDER En spännande utmaning och stimulerande arbete på ett av Sveriges mest ikoniska hotell med över 300 anställda. En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster. En arbetsplats där takhöjden är hög och variationen i arbetsuppgifter är stor. Tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Lön enligt avtal och tillträde överenskommelse. Anställningsförmåner och rabatter inom Grand Group. Vi genomför bakgrundskontroller som en del av vår rekryteringsprocess. Senaste ansökningsdag med CV är den 25/5 2025.
Här kommer ett förslag på en professionell och tydlig jobbannons för en Installationstekniker med inriktning på säkerhetsklassade installationer i Stockholm Norrort: Installationstekniker – Säkerhetsklassade Installationer (Stockholm Norrort) Plats: Stockholm, Norrort Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse Vill du vara en nyckelspelare i säkerhetskritiska miljöer? Vi söker nu en ansvarsfull och erfaren installationstekniker som vill arbeta med avancerade och säkerhetsklassade installationer i norra Stockholm. Om rollen Som installationstekniker hos oss kommer du att arbeta med installation och driftsättning av tekniska system i säkerhetsklassade miljöer. Arbetet kräver hög noggrannhet, ett strukturerat arbetssätt och god förståelse för säkerhetsrutiner. Projekten omfattar bl.a. passersystem, larm, kameraövervakning och annan teknik med särskilda krav på sekretess och tillförlitlighet. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Installation av el- och säkerhetstekniska system Felsökning, driftsättning och dokumentation Arbete enligt gällande säkerhetsföreskrifter och rutiner Samarbete med projektledare, tekniker och säkerhetssamordnare Kundkontakt och rapportering från fält Vi söker dig som har: Erfarenhet från installation eller elteknik (minst 2 år) Kunskap inom säkerhetssystem såsom inbrottslarm, CCTV, passersystem etc. B-körkort Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Svenskt medborgarskap (krav för säkerhetsklassade uppdrag) Meriterande: Erfarenhet från arbete inom försvar, polis, samhällskritisk infrastruktur eller motsvarande Auktorisation (t.ex. AL) eller annan el-behörighet Vi erbjuder: Ett tryggt och långsiktigt arbete med fokus på säkerhet och kvalitet Utbildning och certifieringar inom säkerhetsteknik Möjlighet att påverka och utvecklas inom företaget Kollektivavtal, tjänstepension och goda villkor Säkerhetsprövning Tjänsten är säkerhetsklassad och kräver godkänd säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslagen (2018:585). Bakgrundskontroll och registerkontroll kommer att genomföras innan anställning.
Om rollen Vi söker nu en produktmontör till vår kunds verksamhet i Solna. Detta är ett företag med lång tradition och stort fokus på kvalitet, teknik och hållbar produktion. Det här är en direktrekrytering, vilket innebär att vi stöttar vår kund i rekryteringsprocessen, men vid anställning blir du anställd direkt av företaget. Som produktmontör arbetar du med att sätta ihop komponenter till en färdig produkt. Du använder både manuella och tekniska verktyg i monteringen, genomför noggranna kvalitetskontroller och packar slutprodukterna som används i VVS-system världen över. Måndag till fredag, klockan 07:00–15:30. Det här erbjuder vi Ett stabilt och tryggt företag med internationella kunde Familjär arbetsmiljö där gemenskap och trivsel prioriteras Arbete i moderna lokaler i Solna Vi söker dig som Tycker om praktiskt arbete och har ett öga för detaljer Är noggrann och ansvarsfull Gillar att samarbeta men är också självgående Har goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från industri, produktion eller liknande arbete, men det viktigaste är din inställning. Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Om Jobwise Vi tror att ledarskap är kärnan i att attrahera, behålla och noggrant vårda begåvade individer. Att avancera i våra rekryteringsprocesser ger dig möjlighet att ta ditt nästa karriärkliv i en utvecklande miljö där vi, som rekryteringsföretag, ger chefer och ledare insikter för en effektiv onboarding och värdefulla verktyg för arbetstagarens långsiktighet. Därav blir omsorgsfulla samarbeten med duktiga ledare nyckeln till din, vår partners och vår framgång. Med denna filosofi och metodik, erbjuder vi de optimala förutsättningarna för din framgång och utveckling. Vi fokuserar inte enbart på rekrytering av kompetens, utan även på att skapa rätt villkor när våra kandidater tar nästa karriärsteg och hittar den nivå som ger nya anställda känslan av att hela tiden utvecklas.
Vill du vara med och utveckla framtidens industri tillsammans med branschens skarpaste hjärnor? Då är det här du ska vara. Hos oss väntar spännande uppdrag som kittlar i magen – uppdrag som kräver nyfikenhet, skarpa hjärnor och en vilja att hitta lösningar där andra ser utmaningar. Variationen i våra projekt gör att du ständigt får utvecklas och sätta din kompetens på prov i nya sammanhang. Samtidigt får du vara med och bidra till något större. Genom vårt arbete är vi med och formar morgondagens lösningar – vi gör skillnad för människor, samhälle och framtid. Allt detta gör vi tillsammans, i team fyllda av några av branschens vassaste och mest erfarna kollegor. Här inspireras vi av varandra, delar kunskap generöst och driver utvecklingen framåt – med kvalitet, nyfikenhet och skärpa som gemensam grund. Det här blir din roll I denna nyckelroll blir du en central del av vårt konsultteam – och är med och driver digitalisering, effektivisering och utveckling av processer inom svensk industri. Du arbetar kundnära och bidrar aktivt till utvecklingen av våra tjänster och verksamhet. För dig är det självklart att kvalitet, engagemang och affärsmässighet går hand i hand – och du har en passion för att leda, både i teknik och team. Hos oss kommer du bl.a.: Leda och vidareutveckla konsultteam inom automation och OT samt coacha medarbetare i det dagliga arbetet och deras långsiktiga utveckling. Skapa och upprätthålla goda relationer med kunder, leverantörer och samarbetspartners. Säkerställa högkvalitativa leveranser och utveckla kundrelationer för ökad nöjdhet och affärsnytta. Driva strategier för digitalisering och automatisering inom processindustrin samt bidra till affärsutveckling och anbudsarbete. Agera teknisk expert och mentor inom automation, OT, processdesign och relaterade teknikområden. Så här kommer du att briljera Vi tror att du är en drivande och visionär person, som inspireras av att arbeta i gränslandet mellan teknik och affärer. Du är trygg i ditt ledarskap, bygger framgångsrika team och vågar tänka nytt. Ditt engagemang, din affärsmässighet och din förmåga att utveckla både individer och teknik gör dig till en naturlig ledare inom automation och OT. För att lyckas i rollen tror vi att: Du har relevant ingenjörsutbildning, gärna civilingenjör, eller likvärdig erfarenhet. Du har gedigen bakgrund inom automation, OT, digitalisering och processindustri – gärna i ledande eller samordnande roller. Du har flerårig erfarenhet av att leda team, driva projekt och säkerställa leverans till kund. Du har förmåga att identifiera affärsmöjligheter samt utveckla verksamhet inom teknikområdet. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Du är kommunikativ, relationsskapande och har ett inkluderande ledarskap. Att vara en del av Team PV När vi får vara en del av svensk industri, från digitalisering inom traditionell tillverkning till effektivisering av energisystem och allt däremellan, ja det är då vår spetskompetens kommer till sin rätt och löser kundernas utmaningar. Tillsammans driver vi Sveriges industrier framåt och vi gör det med engagemang, ett innovativt tankesätt och ett ackumulerat know-how som är svårt att överträffa. Som en del av Plantvision Technology blir du en viktig pusselbit i vår gemensamma, ständiga strävan efter att göra skillnad. På riktigt. Priser och utmärkelser är inte allt, men visst är vi stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag (för nionde året i rad faktiskt), vilket innebär att vi är en av de bästa arbetsgivarna i Sverige. Hos oss får du något annorlunda. Vi skiljer oss från traditionella konsultbolag genom vår unika kultur, den sticker ut och genomsyrar allt vi gör. Inkluderande, stöttande och utvecklande. Vi ser dig. Du och dina kollegor är nämligen det viktigaste vi har. Våra konsulter är bolagets hjärta och utan dem vore vi ingenting. Tillsammans kan vi flytta berg. Ansökan Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Cecilia Jacobsson på 08 568 595 15 eller [email protected].
We are looking for a people-loving, problem-solving, culture-building superstar! In this role, you’ll combine a passion for customer experience with a genuine interest in creating a welcoming, inclusive, and engaging workplace. You’ll be part of ensuring Happy Socks’ customers receive top-class service while also making sure our Stockholm office is a place where people thrive, connect, and feel at home. The Happy Crew Our vibrant ‘Happy Crew’ consists of around 110 colorful and creative characters from all over the world (25+ nationalities, and counting!) spread out in our offices in Stockholm, NYC, Munich, Shanghai, and Istanbul, alongside stores across the globe. Our mission is to spread happiness and color to every corner of the world. About the role The role is split between 60% Customer Experience and 40% Workplace Experience and reports to the Customer Experience Manager. Customer Experience (60%) Handle escalated customer cases from our external support partner, ensuring timely and professional resolutions. Collaborate with third-party partners like warehouses, shipping providers, and payment services, as well as internal teams. Identify customer needs through feedback and observations, and contribute to projects aimed at improving customer experience and internal processes. Support, guide, and coach our external First Line Support team to ensure a consistently excellent customer experience. Maintain and improve our chatbot and support pages on happysocks.com. Carry out tests to optimize the customer journey, like delivery tests and checkout improvements. Workplace Experience (40%) Take ownership of the daily operations and atmosphere of our Stockholm office. Ensure the workplace reflects our values and fosters a productive, inclusive, and vibrant environment. Lead office-related projects and service improvements. Manage relationships with suppliers and service providers. Design and implement people-centric, creative workplace experiences that help our teams connect, collaborate, and thrive — while contributing to a cohesive company culture across all Happy Socks locations. Who you are We believe you’re a solution-oriented, detail-loving, and people-focused person who enjoys working in a fast-paced, creative environment. You’re proactive, unpretentious, and get a kick out of making both customers and colleagues feel seen, heard, and supported. We’d love it if you have: Experience in customer service and handling escalated cases. Experience in office management, workplace services, or administrative roles. Strong organizational skills and a service mindset. Excellent communication skills in English, both written and spoken. Good communication skills in German, both written and spoken. But most importantly, you have the personality to fit into a fun work environment where we believe in color and playfulness, a place where you can expect the unexpected and you are a source of creative weirdness.
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa.. Nu söker vi en serviceinriktad miljövärd till vårt fastighetsbestånd i Husby/Sollentuna. Är du är en serviceinriktad person med driv och motivation att ta dig in på arbetsmarknaden igen? Då vill vi höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande! Om tjänsten Rollen som miljövärd är en del av vårt Victoriahemprogram och är en tidsbegränsad anställning på upp till 18 månader. I rollen kommer du vara en del av ett team som arbetar med, framförallt, tillsyn och renhållning i och kring fastigheterna. Det innebär att du och ditt team ansvarar för att det är snyggt och rent på de gemensamma ytorna. Rollen kräver att du är social och serviceinriktad för att på ett bra sätt kunna upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Yttre skötsel med renhållning av gårdsmiljöer Ta hand om fastighetens allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor Tillsyn i och kring fastigheterna - se till så att det är rent och snyggt Enklare reparationer av exempel sittplatser, lekplatser och garage- och parkeringsplatser Din profil För att vara aktuell för tjänsten så ska du inneha B-körkort och vi ser gärna att du är boende hos oss på Victoriahem. Som person är du ansvarstagande, flexibel och självgående i det dagliga arbetet. Du är bra på att skapa goda relationer, gillar att vara utomhus och trivs med stundtals fysiskt ansträngande arbete. Erfarenhet och/eller utbildning inom området är meriterande, men inte ett krav. I den här tjänsten så värderar vi personlighet, motivation, och drivkraft för tjänsten högt. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner och vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Husby/Sollentuna Bakgrundkontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår förvaltare med personalansvar Daniella Laic på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer