Junior Talent Acquisition Manager Vi växer och söker nu en personer på deltid som vill stötta vår bemanning/rekryteringsaffär och vill vara med och bidra till vår tillväxtresa! Du bör vara en person som gillar att ta kontakt med människor och drivs av resultat av ditt goda arbete. Placering i Solna Din vardag I rollen som Junior Talent Acquisition Manager på Prowork så är du vår första kontakt till våra kandidater, du stöttar våra rekryterare och konsultchefer i rekryteringsprocessen vilket innefattar mycket search, screening av CV:n, och telefonintervjuer. Du har flera rekryteringsprocesser igång parallellt tillsammans med dina kollegor. Du ges stort eget ansvar och har goda möjligheter att påverka både din egen och Proworks utveckling. Vad vi söker Är du en handlingskraftig person som är nyfiken och trivs att bygga relationer med både kandidater, samarbetspartners och kollegor? Kommer du till jobbet med ett stort leende på läpparna? Tycker du dessutom att det är viktigt att upprätthålla strukturer, utveckla arbetssätt och har en god kommunikation – då tycker vi du ska fortsätta läsa. Vi önskar att du har tidigare erfarenhet inom rekrytering och eller studerar HR/personalvetenskap men det viktigaste är dina personliga egenskaper och kvaliteter. God förståelse av det svenska språket är däremot ett krav. Vi söker efter en person som vill jobba extra vid sidan om sina studier, du har ett brinnande intresse för rekrytering och människor. Dessutom bör du vara en lagspelare med ett strukturerat och lösningsinriktat fokus. Vi värderar självständighet högt och förmågan att kunna driva processer framåt med bra kvalité. Prowork Prowork är ett nischat rekrytering och bemanningsföretag specialiserade mot industri- bygg och fastighetsbranschen, och är idag belägna i både Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi som jobbar på Prowork andas våra värdeord Engagemang, Service och Kontinuitet, vilket vi visar för både mot våra kunder men framför allt mot våra kandidater. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Blomqvist. Varmt välkommen med din ansökan om detta låter som något skulle passa för dig. Vi går igenom ansökningarna från den 11/8. Tillträde sker enligt överenskommelse. "För en smidig och rättvis rekryteringsprocess använder vi AI i det första urvalet. Vår digitala AI-assistent 'Sara' kan därför kontakta dig via chatt eller telefon. Detta ger snabbare hantering, ökad flexibilitet och en objektiv bedömning. Går du vidare, kan du bli kontaktad av en rekryterare."
Junior Talent Acquisition Manager Vi växer och söker nu en personer på deltid som vill stötta vår bemanning/rekryteringsaffär och vill vara med och bidra till vår tillväxtresa! Du bör vara en person som gillar att ta kontakt med människor och drivs av resultat av ditt goda arbete. Placering i Solna Din vardag I rollen som Junior Talent Acquisition Manager på Prowork så är du vår första kontakt till våra kandidater, du stöttar våra rekryterare och konsultchefer i rekryteringsprocessen vilket innefattar mycket search, screening av CV:n, och telefonintervjuer. Du har flera rekryteringsprocesser igång parallellt tillsammans med dina kollegor. Du ges stort eget ansvar och har goda möjligheter att påverka både din egen och Proworks utveckling. Vad vi söker Är du en handlingskraftig person som är nyfiken och trivs att bygga relationer med både kandidater, samarbetspartners och kollegor? Kommer du till jobbet med ett stort leende på läpparna? Tycker du dessutom att det är viktigt att upprätthålla strukturer, utveckla arbetssätt och har en god kommunikation – då tycker vi du ska fortsätta läsa. Vi önskar att du har tidigare erfarenhet inom rekrytering och eller studerar HR/personalvetenskap men det viktigaste är dina personliga egenskaper och kvaliteter. God förståelse av det svenska språket är däremot ett krav. Vi söker efter en person som vill jobba extra vid sidan om sina studier, du har ett brinnande intresse för rekrytering och människor. Dessutom bör du vara en lagspelare med ett strukturerat och lösningsinriktat fokus. Vi värderar självständighet högt och förmågan att kunna driva processer framåt med bra kvalité. Prowork Prowork är ett nischat rekrytering och bemanningsföretag specialiserade mot industri- bygg och fastighetsbranschen, och är idag belägna i både Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi som jobbar på Prowork andas våra värdeord Engagemang, Service och Kontinuitet, vilket vi visar för både mot våra kunder men framför allt mot våra kandidater. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Blomqvist. Varmt välkommen med din ansökan om detta låter som något skulle passa för dig. Vi går igenom ansökningarna från den 11/8. Tillträde sker enligt överenskommelse. "För en smidig och rättvis rekryteringsprocess använder vi AI i det första urvalet. Vår digitala AI-assistent 'Sara' kan därför kontakta dig via chatt eller telefon. Detta ger snabbare hantering, ökad flexibilitet och en objektiv bedömning. Går du vidare, kan du bli kontaktad av en rekryterare."
Lärarvikarie Om Amerikanska Gymnasiet Amerikanska Gymnasiet grundades utifrån en stark pedagogisk idé. Vår Ledstjärna är att ”vi arbetar för att våra elever och medarbetare skall nå sin fulla potential”. Vi arbetar därför med både kunskapsutveckling och personlig utveckling. Vår kultur kännetecknas av tydliga spelregler med omtanke. Vi kallar det ”Ramar och Kramar”. Skolverksamheten organiseras så att eleverna förbereds för en internationell arbetsmarknad i en snabbt föränderlig värld, i vår logotype kan man därför läsa “Get ready for the world”. Allt som sker på skolan utgår från våra fyra grundvärderingar: Courage, Kindness, Knowledge & Curiosity och Grit. I klassrum och i korridor så kännetecknas möten mellan elever och personal av beteenden som härleds från dessa. Vi arbetar elevnära och sätter alltid elevernas bästa i första rummet. Om Amerikanska Gymnasiet, Stockholm - Essingen - Skolan går till hösten in på sitt femte läsår. - Skolan har cirka 560 elever som studerar på Natur- och teknikprogrammet, Ekonomiprogrammet eller det Samhällsvetenskapliga programmet. - Skolan kännetecknas av ett kompetent lärarlag och en stark gemenskap. Om rollen Som lärarvikarie kommer du att undervisa våra elever när ordinarie lärare inte är på plats. Du förväntas leda lektionerna utifrån vår pedagogiska struktur, vilket du kommer få handledning i. Du kommer att undervisa i en digital miljö med digitala läromedel i kombination med traditionell litteratur. Undervisningen sker på både svenska och engelska. Tjänsten är en timanställning där du arbetar efter behov. Det finns en efterfrågan på god tillgänglighet och stor flexibilitet, där vi kan ringa in dig för vikariat med kort varsel samma dag. Startdatum snarast möjligt. Anställningen sträcker sig under läsår 25/26.Din profil Vi söker i första hand dig med lärarlegitimation och tidigare erfarenhet från undervisning. Du har stort engagemang för undervisning, samt vill vara med och utveckla verksamheten tillsammans med ett starkt team av medarbetare och du delar vår pedagogiska syn: https://www.amerikanskagymnasiet.se/om-skolan/tankar-om-skola/. Vi söker dig som leder i linje utifrån vår devis “Ramar & Kramar”, som innebär ett tydligt ledarskap och tydliga spelregler i kombination med en stark omsorg om varje elev. Med hjälp av din energi, lyhördhet och uthållighet har du lätt för att engagera och skapa delaktighet mot gemensamt satta mål. Teamwork och transparens är ledord. Du förväntas ha god kommunikation på både svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har förmågan att använda ett brett spektra av digitala läromedel och du har en stabil digital kompetens. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ansökan Sista ansökningsdag: 31 juli 2025. Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan ske innan ansökningstiden har löpt ut. Kontaktuppgifter HR-ansvarig / Tf personalchef. Elin Fagerberg, [email protected]
Vi söker en verksamhetschef som älskar att lösa problem och ständigt förbättra – med skarpt affärsdriv, omtanke till personal & stort hjärta för våra kära patienter Det här är inte en vanlig chefstjänst. Det här är rollen där du håller ihop helheten, fångar upp det som riskerar att tappas – och ständigt scannar efter nästa grej att förbättra. Du har blicken för vad som inte riktigt lirar, vad som kan göras smartare och vad som borde ha gjorts annorlunda från början. Men du nöjer dig inte med att något fungerar – du vill att det ger effekt. Du förstår vad som faktiskt spelar roll: för patienterna, för våra psykologer och för företaget i stort. Du bygger strukturer, testar nytt, ser till att vi jobbar med rätt saker – och att de sakerna blir gjorda. Vilka vi är Svea KBT och Elly Care är två av Sveriges snabbast växande psykologföretag med psykologer, läkare och sjuksköterskor som är otroligt kompetenta, skickliga och engagerade – och bakom kulisserna finns ett verksamhetsteam som jobbar stenhårt för att allt ska flyta, växa och bli bättre varje dag. Vi jobbar med terapi, medicinsk behandling, neuropsykiatriska utredningar, företagshälsovård, utbildningar och handledning. Men vi jobbar också med att förbättra våra interna processer, bygga nya tjänster. Hos oss har ingen bara en roll. Vi kastar oss mellan högt och lågt, skruvar ihop möbler på förmiddagen och bygger strategier på eftermiddagen. Vi täcker för varandra, hjälper till där det behövs och ser till att det som måste bli gjort faktiskt blir det – oavsett titel. Det är högt tempo, många parallella spår och ibland ganska mycket kaos. Men det är också otroligt roligt, för vi är ett gäng som verkligen vill framåt – tillsammans. En vanlig dag som Head of Operations & Improvements 08.00: Du börjar dagen med att säga hej till kollegorna, och blir påmind om en rutin som saknas. Du skapar en checklista för ett återkommande problem och påbörjar en rutin som kommer spara timmar varje vecka. Du scannar dashboards, patientflöden och avvikelserapporter – inte för att du måste, utan för att du vet att där finns ledtrådar till nästa förbättring. 09.30: Du leder ett internt möte. Någon tar upp att det är rörigt kring onboarding – du delar en ny mall du skapat, testar den live med gruppen och får tummen upp direkt. 11.00: En kollega från teamet ringer upp, osäker på hur hen ska prioritera. Du stöttar, sorterar, förtydligar – och passar samtidigt på att identifiera varför det blev otydligt från början. Det blir en punkt till förbättringslistan. 12.00: Lunch med ledningen. Några skratt, några insikter och några tankar om hur vi tar nästa steg i rätt riktning. 13.00: Du coachar en teamledare i ett tufft ärende – du är både mjuk och tydlig, och vågar sätta gränser när det behövs. När samtalet är klart passar du på att justera delegeringsrutinen som låg bakom problemet från början. 14.30: Du kliver in i ett akutmöte om en plattform som strulat – och istället för att bara lösa det akuta ser du till att skapa en ny incidentprocess. På en timme finns den dokumenterad, testad och kommunicerad. 16.00: Du går igenom förbättringsförslag som kommit in från verksamheten. Du sorterar, prioriterar och återkopplar direkt. Några idéer är redan i gång, andra förtjänar en pilot – du startar två redan innan dagen är slut. 17.00: Du loggar ut med 14 saker avbockade, 5 nya idéer på listan – och känslan av att du förbättrat något som faktiskt gör skillnad. För teamet. För patienterna. Och för hela företaget. För att älska det här jobbet är du en person som... - Har listor, färgkoder och ansvarsfördelningar i perfekt ordning – och får dopaminkickar av att bocka av. - Kan inte låta bli att titta runt i verksamheten och tänka: “hur skulle det här kunna göras bättre?” - Tänker automatiskt: “ger det här faktisk effekt – för kunden, medarbetare, företaget?” - Tar snabba beslut och justerar kursen direkt om något inte ger önskad nytta. - Ställer krav, sätter riktning och kliver in med både stöd och tydlighet när något haltar. - Testar gärna AI och automatisering – och gillar när smarta system gör jobbet enklare för fler. – Är prestigelös – du tar hellre det svåra än låter något viktigt bli ogjort. Och vare sig det är att packa ihop goodie-bags eller hålla en presentation för 70 pers så känns både lika självklara och givande. - Har ett öga för vad som faktiskt skapar värde – och ser till att det blir gjort, inte bara sagt. Vad du får hos oss Hos oss händer det grejer. Mycket, ofta – och på riktigt. Vi är ett snabbt växande psykologföretag där nya idéer testas, gamla rutiner förbättras och ingen dag är den andra lik. Här jobbar vi hårt, skrattar högt och stöttar varandra genom både stressiga sprintar och kreativa kaos. Du får vara en del av en kultur där vi gillar att lära oss saker – om människor, om system, om oss själva. Vi äter frukost ihop, håller workshops som blir spontana brainstormingpass och har ibland konferenser som känns mer som festival än föreläsning. Otroligt duktiga och ambitiösa medarbetare. Du kommer att omges av kollegor som är så skarpa, drivna och lösningsfokuserade att du ibland undrar om det är rimligt att så många briljanta och nyfikna hjärnor sitter i samma möte. Du får löpande feedback och coachning, och du kommer få testa saker du inte trodde att du skulle få chansen att göra. Projektledning, förbättringsarbete, nya idéer – vi säger ofta "kör" istället för "vänta lite". Din roll? Den formar vi tillsammans. Inget är färdigt, inget är fyrkantigt – det finns plats att växa, skruva, påverka och ta ut svängarna. Och kanske viktigast av allt: du får vara med och göra något som faktiskt betyder något. På riktigt. Vi hjälper människor att må bättre – och vi gör det tillsammans. Redo att söka? Redo att kasta dig in i något där allt inte är färdigritat – men där du får vara med och forma vägen framåt tillsammans? Är du taggad på att få jobba med några av de mest engagerade och drivna människorna du mött? Då kan det här mycket väl vara ditt nästa jobb. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan direkt. Vi letar alltid efter vår nästa superstjärna!
EMJ Installation & Bemanning AB söker flera Anläggare. Som anläggningsarbetare på EMJ kommer arbetsuppgifterna att variera. Vi är verksamma inom alla typer av anläggningsarbeten dräneringar av hus, markarbete för husgrunder, byte avlopp, inst reningsverk, gator och torg, VA, anläggningsarbeten, vägdrift, park samt yttre fastighetsskötsel. Allt sker i nära samverkan med våra kunder, stora som små Det projekt som vi söker anläggare innefattar arbeten med schaktningsarbeten och förläggning av dag- spill och vattenledningar samt återställningsarbeten. Specifikt betongrör, PP-rör och PE-rör. Även finplaneringsarbeten som t.ex. plattläggningar och dyl För denna tjänst är det viktigt att du har erfarenhet av ovannämnda arbetsuppgifter. Krav: Minst 5 års erfarenhet Krav på att kunna skriva, läsa och förstå Svenska Körkort B Utbildningen Trafikanordningar och markarbeten i offentlig mark Som person är du motiverad, driven, ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Som anläggare ska du kunna utföra olika typer av mark- och ledningsarbeten, både ensam och i lag med andra. Då arbetet ständigt förändras ställer det krav på att du är flexibel och prestigelös och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Arbetet är fysiskt krävande och kan bitvis vara tungt. Att alltid arbeta med säkerheten i fokus är en självklarhet för dig.
EMJ Installation & Bemanning AB söker flera Anläggare. Som anläggningsarbetare på EMJ kommer arbetsuppgifterna att variera. Vi är verksamma inom alla typer av anläggningsarbeten dräneringar av hus, markarbete för husgrunder, byte avlopp, inst reningsverk, gator och torg, VA, anläggningsarbeten, vägdrift, park samt yttre fastighetsskötsel. Allt sker i nära samverkan med våra kunder, stora som små Krav: Minst 5 års erfarenhet Krav på att kunna skriva, läsa och förstå Svenska/Engelska Körkort B Som person är du motiverad, driven, ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Som anläggare ska du kunna utföra olika typer av mark- och ledningsarbeten, både ensam och i lag med andra. Då arbetet ständigt förändras ställer det krav på att du är flexibel och prestigelös och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Arbetet är fysiskt krävande och kan bitvis vara tungt. Att alltid arbeta med säkerheten i fokus är en självklarhet för dig.
Lärare i svenska Om Amerikanska Gymnasiet Amerikanska Gymnasiet grundades utifrån en stark pedagogisk idé. Vår Ledstjärna är att ”vi arbetar för att våra elever och medarbetare skall nå sin fulla potential”. Vi arbetar därför med både kunskapsutveckling och personlig utveckling. Vår kultur kännetecknas av tydliga spelregler med omtanke. Vi kallar det ”Ramar och Kramar”. Skolverksamheten organiseras så att eleverna förbereds för en internationell arbetsmarknad i en snabbt föränderlig värld, i vår logotype kan man därför läsa “Get ready for the world”. Allt som sker på skolan utgår från våra fyra grundvärderingar: Courage, Kindness, Knowledge & Curiosity och Grit. I klassrum och i korridor så kännetecknas möten mellan elever och personal av beteenden som härleds från dessa. Vi arbetar elevnära och sätter alltid elevernas bästa i första rummet. Om Amerikanska Gymnasiet, Stockholm - Essingen - Skolan går till hösten in i sitt femte läsår. - Skolan har cirka 560 elever som studerar på Natur- och teknikprogrammet, Ekonomiprogrammet eller det Samhällsvetenskapliga programmet. - Skolan kännetecknas av ett kompetent lärarlag och en stark gemenskap. Om rollen Som lärare kommer du att undervisa våra elever i svenska, samt ha ett mentorskap. Du kommer ansvara för att planera, genomföra, bedöma och utvärdera din egen undervisning. Du förväntas leda lektionerna utifrån vår pedagogiska struktur, vilket du kommer få handledning i. Du kommer att undervisa i en digital miljö med digitala läromedel i kombination med traditionell litteratur. Tjänsten är ett vikariat på 70% t.o.m 2026-06-14 eller tills dess att ordinarie befattningshavare är åter i tjänst. Startdatum 4 augusti 2025. Din profil Vi söker i första hand dig med lärarlegitimation och erfarenhet av undervisning, som har behörighet att undervisa i svenska. Du har ett stort engagemang för undervisning och vill vara med och utveckla verksamheten tillsammans med ett starkt team av medarbetare och du delar vår pedagogiska syn: https://www.amerikanskagymnasiet.se/om-skolan/tankar-om-skola/. Vi söker dig som leder i linje utifrån vår devis “Ramar & Kramar”, som innebär ett tydligt ledarskap och tydliga spelregler i kombination med en stark omsorg om varje elev. Med hjälp av din energi, lyhördhet och uthållighet har du lätt för att engagera och skapa delaktighet mot gemensamt satta mål. Teamwork och transparens är ledord. Du förväntas ha god kommunikation på både svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har förmågan att använda ett brett spektra av digitala läromedel och du har en stabil digital kompetens. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ansökan Sista ansökningsdag: 31 juli 2025. Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan ske innan ansökningstiden har löpt ut. Kontaktuppgifter HR-ansvarig / Tf personalchef. Elin Fagerberg, [email protected]
RT VVS AB är ett VVS-installationsbolag som är baserat i Tyresö med hela Stockholm som arbetsfält. Vi sitter i trevliga lokaler på Grustagsvägen i Älta nära Tyresö och våra medarbetare som jobbar här besitter en lång och gedigen yrkeserfarenhet som levererar hög kvalité och flexibilitet. Företaget består av en väl sammansatt grupp av 10 personer med roller som montör, arbets-/projektledare, projektör, kalkylator och ekonomiansvarig. Företaget startade 2018 och har en personalstyrka bestående med allt från erfarna personer med 40 år i branschen till lärlingar. Tillsammans utgör vi ett starkt rutinerat team med bred kunskap som löpande uppdateras. RT VVS AB söker nu drivna och engagerade personer som vill bli en del av oss. Som VVS-montör på RT VVS AB arbetar du både självständigt och tillsammans i grupp i många olika typer av uppdrag inom energioptimering och entreprenad. I jobbet kommer du att utföra uppdrag åt våra olika kunder och samarbetspartners. Arbetsuppgifterna innebär: · Hyresgästanpassningar · Injusteringar av värmesystem · Värme, tappvatten och kylinstallationer · Byte av stamventiler och radiatorventiler · Byte fjärrvärmecentraler · Villaentreprenader Som person ser vi gärna att du är Positiv med praktiskt handlag och är lösningsorienterad Noggrann och kvalitetsmedveten - du strävar alltid efter att göra ett snyggt och hållbart jobb Självständig och ordningsam – du kan ta ansvar för dina uppgifter och planera ditt arbete effektivt Utåtriktad och ödmjuk gentemot kollegor och kunder Flexibel och samarbetsvillig – du trivs i olika miljöer och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Vi erbjuder Trevliga kollegor och god arbetsmiljö. Goda arbetsvillkor i form av kollektivavtal, friskvårdsbidrag, företagshälsovård och försäkring. Varmt välkommen med din ansökan!
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den via mejl. Betonghåltagare till 355 Betonghåltagning– Var med och bygg framtiden!355 betonghåltagning är ett växande företag som startade 2022. Vi specialiserar oss på tjänster inom rivning och betonghåltagning. Vi arbetar med kunder i hela Storstockholm och är kända för vår punktlighet, yrkesstolthet och höga kvalitet i varje projekt vi utför. Vi har blivit en uppskattad samarbetspartner inom både små och stora byggprojekt. Nu söker vi dig som vill vara med på vår resa att expandera och arbeta med betonghåltagning och rivning i ett engagerat och sammansvetsat team. Teamet är litet och består idag av 2 av kunniga och drivna yrkesarbetare som värdesätter samarbete, ansvarstagande och kvalitet. Du kommer att jobba nära de andra och ha stort ansvar för att planera och genomföra dina egna uppdrag. Ditt arbete kommer ske både i bostäder, offentliga miljöer och byggarbetsplatser – vilket ger en varierande arbetsvardag. Som betonghåltagare kommer du bland annat att: Utföra håltagning i betong, tegel och andra hårda material Använda utrustning som kärnborr, såg och bilmaskiner Förbereda och planera uppdrag, inklusive material och maskiner Dokumentera arbetet och rapportera avvikelser Arbeta självständigt ute på plats hos kund Vara ansiktet utåt mot våra uppdragsgivare Önskad profil Krav: Minst 1 års erfarenhet av betonghåltagning eller liknande yrkesområde Körkort B ID 06 God fysisk hälsa – arbetet är fysiskt krävande Goda kunskaper i svenska eller engelska Erfarenhet av att arbeta självständigt på fältet Vi söker dig som: Vi tror att du är en självgående och lösningsorienterad person som gillar att ta ansvar. Du är punktlig, noggrann och har god materialkännedom. Eftersom du ofta arbetar direkt hos kund är det viktigt att du är serviceinriktad och förstår värdet av ett professionellt bemötande. Du är kommunikativ och flexibel eftersom du jobbar i ett litet team som kommer att växa. Du trivs med ett rörligt och fysiskt arbete, och har inget emot att hugga i när det behövs. Att alltid sätta säkerheten först är en självklarhet för dig. Meriterande om du: Har certifikat inom håltagning eller betong Har utbildning i säkra lyft, heta arbeten eller mobila plattformar Övrigt: Start: Enligt överenskommelse, gärna omgående Arbetstider: Måndag–fredag, ca 07:00–16:00 Placering: Utgångspunkt från Botkyrka eller ditt hem, arbete sker ute hos kund. Anställningsform: Heltid med 6 månaders provanställning Förmåner: Friskvårdsbidrag, arbetskläder, servicebil och möjlighet till utbildning. OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Assistansporten AB är ett företag som arbetar med hemtjänst, personlig assistans, ledsagning och avlösning. Vi värnar om kontinuitet och inflytande från kunden över sina insatser. Assistansporten arbetar i södra Stockholmsområdet.* Vi söker nu undersköterskor till vår hemtjänst i Stockholm. Gärna med erfarenhet från hemtjänst eller äldreomsorg. Du behöver även tala och skriva mycket god svenska, det ingår i ditt arbete att dokumentera i social journal. Vi söker dig som har en positiv inställning och gärna tar egna initiativ. Man behöver kunna samarbeta med kollegor men även trivas med att arbeta självständigt i ett högt tempo. Du kommer arbeta med omsorgsuppgifter som hjälp vid måltider, ledsagning, promenader, personlig hygien m.m. Du kommer även ha ett uppdrag som fast omsorgskontakt till de kunder du arbetar hos. Vi söker dig som är utbildad USKA till fast schema förlagt på dagtid 07:00-15:30 och varannan helg. Du behöver ha B körkort då du kommer köra våra bilar i tjänsten. Vi erbjuder tjänstebilar, friskvård och konkurrenskraftiga löner. Tjänsten är i Stockholm och du utgår från vårt kontor på Sandborgsvägen 52 i Enskede. Registerutdrag Vi på Assistansporten AB värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att kontrollera registerutdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Ansökning sker via vår hemsida samt via mejl till [email protected] och intervjuer kommer att hållas löpande. Tjänsten tillsätts från början av januari.
Välj ett jobb för att visa detaljer